آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

انتشار برنامه در گوگل پلی قدم به قدم (بیان تجربیات خودم_پست اول ویرایش شد)

hamcalas  8 سال پیش  5 سال پیش
+104 0

سلام

امکان ایجاد اکانت برای شما محیا شد.لطفا به پست آخر مراجعه بفرمایید.(97/5/7)

در این پست با تجربیات بنده در انتشار برنامه در گوگل پلی همراه باشید ، لطفا اگر سوال یا نظری داشتید از درج پاسخ خودداری فرمایید تا تمام مراحلی را که طی می کنم بصورت قدم به قدم با شما نیز مطرح کنم:

از آنجایی که بنده در حال طی مراحل هستم و هنوز برنامه ای منتشر نکردم  برای جلوگیری از ضرر مالی تا تکمیل پست کارهایی که انجام دادم را انجام ندهید اگر هم انجام دادید بنده مسولیتی ندارم .

همچنین یکی از دلایل اصلی انتشار این تجربیات جلوگیری از ضرر مالی شماست چون انجام این مراحل هزینه دارد .و همچنین ادای دینی که خیلی از دوستان با آموزش هایشان برگردن ما دارند

نتیجه چه خواهد شد :

حالت اول ) به هدف می رسم و برنامه هایم را منتشر می کنم شما هم می توانید از تجربیات بنده که در این پست می نویسم استفاده کنید.

حالت دوم : به نتیجه نمی رسم و  حدود دویست هزار تومان ضرر می کنم (فدای سرم (: )

 نکته بسیار مهم : مراحل را خودم طی می کنم و نتیجه را اینجا قرار می دهم

 ویرایش:

با این روشی که توضیح دادم مشکلی پیش نیامد و توانستم برنامه را با اکانت شخصی خودم منتشر کنم  ، تمام مراحلی که طی کردم را در ادامه آوردم . این پست آموزش انتشار برنامه در گوگل پلی نیست بلکه بیان روش من در انتشار برنامه در زمان تحریم است شاید روش های بهتر و کم هزینه تری باشد .این روش برای انتشار برنامه های رایگان مناسب است و اگر نیاز به انتشار برنامه پولی داشتید برای دریافت درآمد باید حساب بانکی از کشوری که گوگل تایید می کند داشته باشید مثلا در حال حاضر خیلی از کسانی که در ایران حساب و مستر کارت باز می کنند از تاجیکستان است که برای کارهای های گوگلی به کار نمیاید ، اگر قصد تهیه حساب بانکی به منظور دریافت درآمدهای بانکی را داشتید این لیست را ببینید .

https://support.google.com/googleplay/android-developer/table/3539140?hl=en

موفق باشید

 

/....................................................................................................................................................................................

ویرایش 2: بعد از چند ماه که پیام های ارسال شده کاربران خارجی را دیدیم چند نکته ی خوب متوجه شدم :

برنامه ی مفید همه جا طرفدار دارد از آمریکا تا هندوستان و چین و پرتغال و.....

چندین ایمیل در خصوص امکان پرداخت مبلغی برای برنامه و حذف تبلیغات بود (نتیجه : برنامه ی مفید قطعا فروش خواهد داشت)

آن 20 دلاری که برای باز کردن حساب گوگل پرداخت کرده بودم اکنون از طریق تبلیغات بازگشته است تصویر زیر یک پرداخت از طریق سایت apodeal به حساب webmony من است :

متاسفانه ما با عناوین مختلفی تحریم هستیم نمی توانیم براحتی از اقیانوس ماهی بگیریم اگر می توانستیم گوگل پلی برای ما هم جای خوبی بود !

/....................................................................................................................................................................................

مطالب مرتبط :

آموزش چند زبانه کردن برنامه ( لینک)

بررسی شرایط افزایش دانلود در گوگل پلی (لینک)

سایت معتبر تبلغات کلیکی بین المللی + آموزش (لینک)

برنامه ای که با این روش در گوگل پلی و چند مارکت خارجی و ایرانی منتشر کردم ، جهت مقایسه تعداد دانلود ها و قدرت مارکت ها و.... می توانید استفاده کنید (لینک)

 رفع مشکل آدرس ثابت در خارج (لینک)

یک راه برای دریافت درآمد از گوگل و admob  (لینک)

***مواظب باشید کلاهتان را برندارند (لینک)

 پیام های خصوصی و یک خواهش :

دوستان عزیز لطفا از ارسال پیام خصوصی در این مورد خوداری کنید  من هرچه کردم اینجا نوشتم اکثر سوالات این بوده :

آیا حساب شما مسدود شده : خیر مسدود نشده

درامد شما چقدر بوده : دانلود برنامه را از گوگل مشاهده کنید روزانه کمتر از یک دلار درآمد دارد 

آیا درامدتان را گرفتید : خیر٬ مشغول کار دیگری هستم و سرور را تمدید نکردم لذا مدت هاست به اکانتم لاگین نکردم  و اصلا به فکر دریافت درآمد نیستم چون مبلغی نیست که بخوام بگیرم فوقش میشه ۲۰۰ یا ۳۰۰ تومان که ارزش تهیه مستر کارت با مبلغ 1500000 ندارد که به گوگل معرفی کنم و .....

مستر کارت را از کجا گرفتید : اصرار من نکفتن بود چون ولی حالا که اصرار می فرمایید من از سایت 

http://visa75.com گرفتم

سرور از کجا گرفتید : از پشتوار سرور گرفتم

می توانید برای ما هم اکانت بسازید هزینه اش را هم می دهم؟ خیر متاسفانه فرصت ندارم در ضمن تمام کارهایی که انجام دادم را نوشتم

آیا می تونی برنامه ی من را در گوگل قرار بدی ؟ چون سرور را تمدید نکردم مدت هاست لاگین نکردم لذا نمی توانم این کار را انجام بدهم

سپاس و تشکر از شما  

+6 0
آفرین، اگه به نتیجه نرسی من تو ضررت سهیم میشم (8 سال پیش)
+6 0
دوستانی که حاضر هستند مبلغی رو کمک کنند برای یاد گیری این پروژه ، اینجا اعلام آمادگی کنند 10 نفر که بشیم ، سهم هر نفر 20 تومن میشه (8 سال پیش)
+6 0
بچه ها ممنون ، لطفا بحث مالی را مطرح نفرمایید . من کاری انجام نمی دهم جز اینکه برای خودم حساب باز می کنم و تجربیاتم را در این راه با شما به اشتراک می گذارم ، ان شاا... پس از تایید گوگل نتیجه مراحل را ادامه می دهیم . پس از انتشار برنامه بحث را با بررسی برنامه های موفق (اصولی را که باید رعایت کنیم برنامه دانلود داشته باشد را با کمک شما و برنامه های منتشر شده برنامه نویسان ایرانی بررسی خواهیم کرد ) سپاس مجدد (8 سال پیش)
 برای این سوال 8 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+17 0

قدم اول : رفع مشکل تحریم

1- متاسفانه ما تحریم شده ایم برای دور زدن آن باید راه معقولی را انتخاب کنیم تا با قوانین کشور عزیزمان نیز تناقضی نداشته باشد

الف : باید در کشور خارجی مورد پشتیبانی گوگل یک رایانه و اینترنت داشته باشیم

کامپیوتر های قدرتمندی (سرور) درمحل های امن و مناسب(دیتاسنتر) در کشورهای مختلف نگه داری می شوند می توانیم بخشی از فضای آن را که بوسیله ی نرم افزار مجازی ساز شبیه یک کامپیوتر مستقل شده اند بواسطه یک شرکت اریه دهنده خدمات هاست و سرور که داخل ایران فعالیت می کند  اجاره کنیم  و رویش سیستم عامل دلخواه خودمان را نصب کنیم و به اینترنت وصل شده و برسیم به سایت گوگل پلی دولپر ! (سرور مجازی یا VPS)

* برای این مرحله بنده یک سرور مجازی (vps)با مشخصات زیر از کشور انگلستان  اجاره کردم:

آی پی ثابت
رم: 256 مگابایت
پهنای باند نامحدود بر روی پورت 1Gbps
سیستم عامل: ویندوز / لینوکس / میکروتیک
کانفیگ: تمامی کانفیگ ها رایگان
مجازی ساز: KVM-Virtualizor
تحویل سرویس: بلافاصله بعد از پرداخت
18,000 تومان ماهانه

رویش ویندوز سرور 2003نصب کردم سرعت ریموت نسبتا خوبی دارد (**ویرایش >> سرعتش فقط چند روز اول خوب بود الان کند شده  میشه کار کرد ولی کند است برای افزایش سرعت ریموت باید سرور قوی تری گرفت که بتواند ویندوز را بخوبی اجرا کنید سروی که من گرفتم رمش پایین است)

تا این مرحله توانستم یک کامپوتر با ip انگستان با هزینه 18000تومان برای هر ماه داشته باشم .

*****روش های دیگر برای داشتن آی پی غیر قانونی است لطفا در این تایپیک اصلا مطرح نفرمایید

*****استفاده از آپی های مختلف باعث گیر دادن گوگل پلی خواهد شد آی پی سرور باید ثابت باشد

سپاس

 

***نکته برای انتخاب سرور مجازی می توانید از سایت  وب هاستیگ   کمک بگیرید بنده اطلاعات کافی در این مورد ندارم

پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+14 0

قدم دوم : عضویت در گوگل پلی  از vps

** بر کامپیوتر مجازی که دارم یک مرورگر گوگل کروم نصب کردم چون کار کردن با مرروگر ie در ویندوز سرور دردسر دارد .

*** سایت googe play develpoer    رفتم   https://play.google.com/apps/publish

3- باید یک حساب  گوگل جدید داشته باشیم  حسابی که قبلا از هیج جایی وارد نشده باشیم یعنی باید الان یکی جدیدش را بسازیم

* در مراحل ساخت ایمیل گوگل نام و نام خانوادگی و سن را به میلادی وارد کردم

* برای واریفای ایمیل شماره موبایل نیاز هست احتمالا شماره موبایلی که قبلا برای واریفای حساب دیگری بکار برده باشید قبول نخواهد شد برای این مرحله بنده همان شماره موبایل ایران را دادم و یک اس ام اس فرستاد و جیمیل تایید و ساخته شد .

ساین اوت شدم و چند ساعت بعد دوباره لاگین کردم هیچ مشکلی بابت شماره تلفن پیش نیامد .

پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+18 0

قدم سوم پرداخت هزینه 25دلار گوگل پلی دولوپر:(کار از روی سرور مجازی )

در محله قبل یک اکانت گوگل ساختیم  پس عضو گوگل پلی نیز هستیم اما برای انتشار برنامه ها باید بعنوان یک توسعه دهنده در آن ثبت نام کنیم در حال حاضر گوگل برای ثبت نام developer   مبلغ 25دلار هزینه دریافت می کند .

** تهیه مستر /ویزا کارت : برای پرداخت باید یک مستر کارت یا ویزا کارت که قبلا از طریق آن این حق عضویت پرداخت نشده باشد داشته باشیم یعنی الان من چون این هزینه را پرداخت کردم دیگر نمی توانم از کارتم برای پرداخت این مبلغ استفاده کنم .

یک مستر کارتمجازی  30 دلاری صادره از محلی که سرور قرار دارد تهیه کردم (25 دلار کافی است)این کارت یکبار مصرف است و قابلیت شارژمجدد ندارد (با گیفت کارت گوگل اشتباه نگیرید احتمالا پرداخت با گیفت کارت امکان پذیر نیست البته احتمالا)   جستجوکنید فروشندگان زیادی هستند بنا به دلایلی اسم فروشنده و سایتش را اعلام نمی کنم.آنها اطلاعات کارت را برایم ایمیل کردند  هزینه کارت 30 دلاری از کشور انگلستان شد 159هزار تومان .

توجه داشته باشید اگر ارز داخل مستر کارت دلار نیست مثلا درهم و... است ممکن است موقع پرداخت برای تبدیل به دلار مقداری از آن کم کنند که در این صورت اگر مبلغ خالص به 25دلار نرسد کارتتان قابلیت استفاده برای پرداخت را نخواهد داشت چون قابل شارژ نیست.

***پرداخت مبلغ از طریق کارت :

وارد سایت   https://play.google.com/apps/publish می شویم و با مشخصات کارتی که داریم  مبلغ حق عضویت را پرداخت می کنیم . اگر با روش پرداخت مشکل دارید می توانید آموزش ساخت گوگل پلی دولپر را در گوگل جستجو کنید ویدیوهای زیادی هست  .

  *** در این مرحله من حق عضویت گوگل را پرداخت کردم   و به صفحه تکمیل مشخصات که اسم توسعه دهنده ایمیل و آدرس  شماره تلفن می خواست را وارد کردم   من برای شماره  تلفن 0919 ایران (همان که برای ایمیل وارد کردم ) و آدرس بیلدینک مستر کارت را وارد کردم

الان کجا هستم ؟

یک پیام از گوگل با این مضومن دریافت کردم

Your payment is still processing, which will take up to 48 hours.You can already start to upload APKs and prepare Store listings but not publish any applications yet.We will notify you when the payment went through and you can publish your applications.

"پرداخت شما در حال پردازش هست و تا 48 ساعت زمان خواهد برد . در حال حاضر می توانید برنامه های خودتان  را آپلود کنید و در آماده ی انتشار قرار بدهید اما فعلا نمی توانید آنها را ممنتشر کنید وقتی پرداخت تایید شد به شما اطلاع خواهیم داد "

 

راستش فکر کردم قبول نشده و 160 تومان و سرور مجازی بلا استفاده خواهد ماند  اما وقتی جستجو کردم دیدم این موضوع انگار عادی هست و بعد از 48 ساعت تایید میشه

http://madetoday-athens.blogspot.com/2015/01/how-to-create-google-play-developer.html.

 

خب امروز تا این مرحله رفتم و منتظر هستم ببینم بالاخره گوگل چه تصمیمی می گیرد آیا پرداخت من را تایید خواهد کرد و یا تمام کارها و هزینه هایی که کردم به هدر خواهد رفت . نتیجه هر چه باشد پس از 48 ساعت  در این تایپیک به اطلاع خواهم رساند اگر تایید شد  قدم ها را ادامه می دهیم  اگر هم نشد شما اشتباه من را انجام ندهید

شاد باشد  تا آن موقع برایم "« أَمَّنْ يُجيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ "  بخوانید.

(:

 

ویرایش :

بدون اینکه از گوگل پیامی دریافت کنم امکان انتشار برنامه برایم فعال شد . و برنامه ای را منتشر کردم

0 0
دمت گرم.عالی بود.لطفا این تاپیکو ادامه بده.با تشکر. (8 سال پیش)
+2 0
من فکر می کنم یه جا خونده بودم که با گیفت کارت ها جواب نمیده، گمونم با مجازی مشکلی نداشته باشه. البته این موضوع هست که دیگه نمی تونی از طریق گوگل یا ادموب درآمدی داشته باشی... باید با سرویس هایی مثل appodeal کار کنیم... (8 سال پیش)
0 0
ایشالا موفق بشی و یک دری به روی برنامه نویسا ایرانی باز بشه (8 سال پیش)
+7 0
منم پیگیر این قضیه انتشار در گوگل پلی بودم و با گوگل مکاتبه کردم که برنامه نویس ایرانی هستمو فلان... گفتند می تونید ثبت نام و برنامه منتشر کنید اما برای دریافت درآمدتون باید در یک کشور غیر از ایران حساب بانکی باز کنی! در مورد اون لیست کشور های مجاز هم گفتند اون لیست زیاد جدی نگیرید ما دوس داریم با هر کشوری همکاری کنیم و اون لیست رو ارتقا میدیم. (8 سال پیش)
0 0
دستت درد نکنه ... خیلی حال کردم با این کارت ... (8 سال پیش)
0 0
@m-developer: مرسی، شما کاری کردی که تجربتو با ما در میون بذاری؟ (8 سال پیش)
+1 0
من قبلا زياد با گوگل و ادسنس كار كردم، اين يه چيز معموله هم براي پرداخت از سمت گوگل و هم دريافت معمولا يه تاخير داره بخاطر جابجايي هاي بين بانكي و بين المللي. شانس آوري جمعه اينكارو نكردي و گرنه غير شنبه و يكشنبه 48 ساعت ديگه باس صبر ميكردي. همين ايشالله تا 5شنبه جوابتو ميگيري. موفق باشي ( كه 100% اوكي هست خيالت راحت ) (8 سال پیش)
+1 0
محسن من زیاد تحقیق کردم و اخرش به این نتیجه رسیدم: داشتن حساب بانکی در یک کشور دیگه! بقیق راه ها ریسکیه! من فکر می کردم برای داشتن حساب بانکی در یک کشور دیگه باید تابعیت اون کشور داشت ولی مثل اینکه میشه حساب باز کرد باید بیشتر تحقیق کنم در این مورد. درامد یعنی گوگل پلی! تو ایران برنامه نویس بدبخت درامد نداره که! (8 سال پیش)
0 0
منم به همین نتیجه رسیدم دقیقن. در مورد کسب درآمدم موافقم باهات. ممنون (8 سال پیش)
0 0
من چند ماه پیش تقریبا شبیه شما مراحل رو پیش رفتم و به راحتی ثبت نام کردم و برنامه م رو منتشر کردم . اما برنامه م دانلود بسیار کمی داشت بعد که تحقیق کردم فهمیدم یه چیز عادی هست و باید برا برنامه تبلیغ کرد تا دانلودش بره بالا . هیچی دیگه فعلا پول تبلیغ رو هم که ندارم منتظر و امیدوار به آینده هستم :( (8 سال پیش)
0 0
محسن جان اگه میشه مراحلو برامون توضیح بده ماهم راه بندازیم. مرسی (8 سال پیش)
+1 0
مثل همین مراحلی که دوستمون گفته پیش رفتم فقط ایشون وی پی ان اختصاصی گرفتن من با یه وی پی ان معمولی ثبت نام کردم :) فقط یه چیزی رو حواستون باشه که اگه خواستید از این ویزاهای یکبارمصرف برید 28 دلار شارژ کنید من یه بار 25 دلاریش خریدم گوگل گفت که موجودیت کافی نیست ،بعد متوجه شدم تقریبا 2 دلار هم اضافه بر 25 دلار بابت نمیدونم چی پرداخت میشه . مجبور شدم یه ویزای دیگه خریدم چون اون 25 دلاری رو دیگه نمیشد افزایش داد . (8 سال پیش)
+6 0
در مورد کسب درآمد دو راه وجود دارد برنامه پولی و برنامه رایگان _ اولا باید شجاعت زیادی به خرج داد و برنامه را رایگان منتشر کرد و گرنه دانلود نخواهد داشت چون بازار گوگل بازار رقابت است و در هر روزها صدها برنامه منتشر می شود کسانی می توانند به برنامه پولی فکر کنند که یک تیم قوی باشند پس از انتشار آن هزینه ی لازم برای تبلیغات را بپردازند . اگر مطئن هستیم برنامه ی دانلود زیادی خواهد داشت به خودمان این اطمینان را هم بدهیم که با تبلیغات پول زیادی کسب می شود بجز گوگل اد سایت های زیادی هستند که با ایران مشکلی ندارند. 2 - برای برنامه های پولی باید یک مستر کارت ویزا کارت دبیت (متصل به حساب بانکی ) در یکی از کشورهای محل فعالیت گوگل داشته باشیم این کشور بسیار مهم است چه کشوری باشد ! می توانید از بحرین هم حساب داشته باشید ولی توجه داشته باشیم احتمالا احتمالا با انتخاب بحرین بعنوان کشور محل سکونت برنامه ی شما بیشتر برای بحرینیها نمایش درخواهد آمد . در مورد نظر دوستمان mohsen_jj باید عرض کنم ایشان از اولین کسانی هستند که بحث مارکت های جهانی را دنبال می کنند اما اگر بالا را مشاهده کنید نوشتم من از سرور مجازی استفاده کردم نه چیز پیز ان . انشاا... پس از انتشار برنامه روی موضوع کسب درآمد از راه های گوناگون متمرکز می شویم . با تشکر (8 سال پیش)
0 0
اقا دمت گرم موفق باشی .برات دعا می کنیم... LIKE (8 سال پیش)
+1 0
hamcalas دستت درد نکنه واقعا . خیلی اطلاعات مففیدی گذاشتی برا بچه ها مرسی (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+19 0

جمع بندی :

برای ساخت اکانت گوگل پلی و انتشار برنامه در آن مراحل بالا را طی کردم و توانستم برنامه رایگانی را منتشر کنم

1- برای ساخت اکانت یک vps   (سرور مجازی) از انگلستان گرفتم ,و رویش ویندوز نصب کردم از کامپیوتر خودم به سرور مجازی ریموت دسکتاپ زدم  و تمامی مراحل عضویت در گوگل و انتشار برنامه را از طریق سرور مجازی انجام دادم.

2- از روی سرور مجازی عضو گوگل پلی شدم  کشور را انگلستان (محل سرور) و برای شماره تلفن شماره ایران را وارد کردم هیچ مشکلی پیش نیامد

3- یک مستر کارت مجازی 30دلاری خریدم و هزینه ی 25 دلاری گوگل پلی را پرداخت کردم  .

4- بعد از دو سه روز یک برنامه رایگان در گوگل پلی منتشر کردم .

هزینه ها :

1- هزینه سرور مجازی 18000 تومان ماهانه

2- هزینه خرید مستر کارت مجازی 159000 تومان  البته هنوز 5 دلارش در حسابم است .

3- خرید دامین    .com سالانه 35000 تومان به استفاده برای پشتیبانی برنامه (اختیاری)

 

**** داستان برنامه پولی و رایگان****

روش انتشار برنامه پولی دقیقا مثل برنامه رایگان است فقط برای برنامه های پولی فیلد قیمت را هم پر می کنید (مثل بازار)

در انتشار برنامه پولی هیچ مشکلی نیست مشکل در دریافت درآمد از گوگل است

برای دریافت درامد از گوگل باید یک مستر کارت ویزا کارت دبیت( متصل به حساب )در یکی از بانک های کشورهای مورد پشتیبانی گوگل و همچنین مدارک اثبات محل سکونت (شامل قبض برق و آب _ و مدارک اثبات هویت گواهینامه یا پاسپورت کارت شناسی کشوری که حساب به نامش باز کردید)

هزینه ی صدور مستر/ویزا کارت  دبیت در ایران حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان است .

از آنجایی که بازار گوگل با مارکت های دیگر خیلی فرق دارد بهتر است قبل از هزینه کردن زیاد چند نرم افزار رایگان منتشر کنیم تا اگر دنلود نشد بعدا مایوس نشویم .

پیشنهاد بهتر استفاده از تبلیغات در برنامه رایگان است  سایت های زیادی هستند که دوستان در این انجمن مطرح کرده اند حالا اگر درآمد به 1800رسید می توان صرف باز کردن حساب ارزی و دریافت مستر کارت دبیت کرد . خدا را چی دیدی شاید تا ان موقع تحریم ها هم رفت کنار

ممنون از حوصله ای که به خرج دادید موفق و موید باشید .

+4 0
ممکن است برای دوستان سوال باشد که برنامه ات چه شد ناراحت نشید ولی گوگل کلا با بازار و... فرق داره اسکرین شات و توضیحات و لینک برنامه در گوگل لینک (8 سال پیش)
+2 0
خیلی هم خوب و عالی !!!! فقط میشه توضیح بدین چجوری چند زبان رو در برنامه جا دادین و با چه وسیله ای فارسی رو مثلا به اسپانیایی تبدیل کردین ؟؟؟؟ (8 سال پیش)
0 0
ورشکست می شیم که اگه بخوایم بریم تو گوگل :D (8 سال پیش)
0 0
مهدی عزیز و سایر دوستانی که پیام داده ودند آموزش برنامه ی چند زبانه را مشاهده کنید لینک (8 سال پیش)
+2 0
حامد جان، اول اینکه بهت تبریک میگم و دوم هم اینکه خیلی خورسندمون کردی که تجربیاتت رو بصورت کامل به اشتراک گذاشتی. عزیز تا الان آمار نصبت چقدر بوده ؟ اگر کمه، خب چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنی. آیا این هایی که توی آمار نصب ها موفق هستن، همشون برنامه هاشون رو تبلیغ کردن که به اینجا رسیدن ؟ با این وضعیت، اگر هم تحریم ها برداشته بشه، هیچ امیدی نیست که برنامه ما که هیچ پشتوانه تبلیغاتی رو نداریم رو از بین این همه برنامه واسه کاربر بنمایش در بیاریم.... (8 سال پیش)
0 0
من یه سوال دارم؟ من با پی پال خیلی کارکردم و اشنا دارم واسم پی پال باز کنه با مبلغ بین 200تا 300 فک کنم میشه از طریق پی پال درامدی که در میاریمو دریافت کنیم؟ (8 سال پیش)
0 0
آقا من دقیقا همین راهو رفتم، ولی گوگل حسابمو تایید نکرد، گفت باید مدارک شناسایی آپلود کنی! :( (8 سال پیش)
0 0
کاری که من کردم و نتیجه نداد: vps امریکا + ویزای مجازی امریکا + شماره ایران. بعد از پرداخت 25 دلار، چنددقیقه بعد گوگل میل داد که موقتا پرداخت شما لغو شد، و برای تایید پرداخت باید صفحه ی مربوط به اطلاعات شناسایی رو پر کنی. (که آپلود ویزا کارت و گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی هست.) (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+4 0

کسب درامد :

پس از انتشار  نوبت کسب درامد است ٬ ما در اینجا روشی را معرفی کردیم که بدون نیاز به حساب ارزی و مشکلات تحریم بانکی از

Admob و چند شبکه تبلیغات دیگر کسب درامد کنیم ٬ در این روش تبلیغات admob و6 شبکه تبلیغات دیگر را در نرم افزار خواهید داشت اما بایک سایت طرف حساب هستید که پرداختش با وبمانی و..... است و هر موقع می توان درخواست پرداخت داد.هم برای نمایش و هم برای کلیک پرداخت دارد والبته تحریم را جدی نگرفته. توضیحات بیشتر در این مورد را در مطلب زیر نوشته ایم :

نکته مهم : پرداخت درآمد آگهی های نمایش داده شده از admob با خود admob است این سایت تنها درآمد 6 شبکه دیگر را که در مطلب زیر توضیح داده بطور مستقیم پرداخت می کند .

http://answers.uncox.com/android/question/12311/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF

 

+1 0
این نکته را امروز فهمیدم ، دوستان ببخشید نکته مهم : پرداخت درآمد آگهی های نمایش داده شده از admob با خود admob است این سایت تنها درآمد 6 شبکه دیگر را که در مطلب زیر توضیح داده بطور مستقیم پرداخت می کند . (8 سال پیش)
0 0
سلام داداش. این برنامه ای که تو گوگل گذاشتی زده 500 تا 1000 تا ولی تو بازار زده مثبت 10000 تا! با پکیج های مختلف برنامرو گذاشتی؟ (8 سال پیش)
0 0
و این که من می خوام اکانت گوگل پلی باز کنم. لطفا شمارت رو به پ خ بفرست تا تو کار باهات مشورت کنم. (فقط پیامک یا اگر تلگرام داری با تلگرام). (8 سال پیش)
+1 0
و یه چیزی، ما اگر برنامه بذاریم و فردا تحریم ها برداشته بشه و بتونیم تو ایران اکانت بسازیم، می تونیم برنامه هامون رو به اکانت جدید انتقال بدیم یا آدرس کشور رو به ایران تغییر بدیم یا بدون vps وارد اکانتمون بشیم؟ (8 سال پیش)
+1 0
سلام ، دوست من rooh من هر کاری کردم ریز به ریز اینجا نوشتم و اطلاعات بیشتری ندارم . در مورد شماره بهتر است سوالتان را اینجا مطرح کنید تا اگر من هم اطلاعاتی نداشتم دیگر دوستان کمک کنند . و اینکه دیگران نیز از سوال و جواب استفاده کنند ، در مورد تغییر آدرس و برداشتن تحریم اگر آدرس ورود را تغییر بدهید مثل دیگر از vps استفاده نکنید احتمالا گوگل تقاضای واریفای و ارئه ی مدارک شناسایی کند که اگر اسم شما و شماره تلفنی که وارد کردید درست بود فکر نکنم مشکلی پیش بیاد ، در مورد پیامی که ارسال کرده بودید همانطور که در بالا می بینید من از شماره تلفن 0919 ایران استفاده کردم و مشکلی پیش نیامد ، در مورد تعداد دانلود تعداد دانلود از طریق کافه بازار 15000 و تعداد دانلود از گوگل پلی 500 است مارکت ها تعداد دانلود هایی که از طریق سایت خودشان انجام گرفته را می زنند (8 سال پیش)
0 0
در مورد سرور من از این سایت گرفتم چند روز اول سرعتش خوب بود ولی الان خیلی کند شده لینک نصب ویندوز و .. . درپنل کاربری خواهد بود و تنها با یک کلیک و در عرض 2 دقیقه انجام می شود (ویندوز را کلون کردند احتمالا) (8 سال پیش)
+2 0
من هم یه اکانت گوگل پلی با واسطه یکی از آشنایان در خارج باز کردم که چند تا از برنامه هارو به زبان انگلیسی توش گذاشتم ولی همینطور که دوستان اشاره کردن دانلودها پایینه و نیاز به تبلیغات هست. با جستجوی farnadsoft در گوگل پلی میتونید برنامه ها رو ببینید. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Devtpoint  7 سال پیش
0 0

گوگل هم ما رو مسخره کرده

پاسخ به سوال 
احمد اسدی  7 سال پیش
+2 0

سلام

من طبق توضیحاتی که دوست عزیزمون دادن رفتم جلو و بدون هیچ مشکلی تونستم یه حساب کاربری در گوگل دولوپر بسازم.

حالا یه سوالی که واسم پیش اومده اینه که آیا واسه ثبت برنامه و مدیریت پنل هم باید همیشه از طریق VPS وارد بشم ؟ :|

یعنی حتی اگه الان واسه مدیریت پنل، یک وی پی ان از خود انگلیس هم داشته باشم،بازهم ممکنه گوگل منو بن کنه ؟

ممنونم این مورد رو هم شفاف سازی کنید :)

---------

ویرایش:

با یه وی پی ان انگلیس وصل شدم و وارد سایت شدم و فعلآ مشکلی پیش نیومده...

+3 0
تبریک٬ موفق باشی ٬نکته ی خوبی بود ٬ لطفا اگر گوش شیطان کر ! مشکلی پیش آمد ما را هم در جریان بگذارید ٬ اگر مشکلی‌پیش نیاد هزینه ی سرور نمی پردازیم ٬ (7 سال پیش)
0 0
درود دوستان هنوز با این روش میشود اکانت ساخت و اپ روی گوگل پلی گذاشت؟ (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hamcalas  5 سال پیش
+1 0

این طرح در تاریخ 97/10/5 به دلیل انصراف همکاری که برای افتتاح حساب پایونر داشتیم لغو شد ایشان قرار بود مستر کارت پایونر را در آدرس خودشان در خارج از کشور دریافت و برای ما ارسال کنند اما به دلیل ترس از تحریم و اخراج از دانشگاه منصرف شدند و پوزش خواستند.الان اگر خواستید می توانم برایتان اکانت برای انتشار برنامه های رایگان بسازم . از وضعیت بوجود آمده متاسفم خداحافظ شما.

ساخت اکانت گوگل پلی برای شما :

دوستان بعد از چند سال تحقیق و ساخت چند اکانت گوگل پلی ،می توانم برای متقاضیان اکانت گوگل پلی با شرایط زیر را فراهم کنم

بسته ی  برنز:

  • a- اکانت گوگل پلی با قابلیت انتشار برنامه های رایگان
  • b- اکانت پی پال وریفای شده :
  • - کارت بانکی وریفای می شود .
  • - ایمیل وریفای می شود .
  • - تلفن وریفای می شود.

بسته ی طلایی

  • a- اکانت گوگل پلی با قابلیت انتشار اپلیکیشن های پولی
  • - وریفای حساب بانکی (حساب بانکی پایونر با قابلیت دریافت درآمد از پلی استور و ادموب و...)
  • b- اکانت پی پال وریفای شده :
  • - کارت بانکی وریفای می شود .
  • - ایمیل وریفای می شود .
  • - تلفن وریفای می شود.
  • c- افتتاح حساب پایونر :
  • - با قابلیت دریافت درآمد از شرکت ها (واریز به شماره حساب بانکی پایونر از طریق شرکت ها امکان پذیر است مثل گوگل ادموب و....)
  • نکته دریافت درآمد از این طریق و انتقال به ایران از طریق چند واسطه انجام می شود و هر کدام درصد کمی هزینه ی انتقال یا تبدیل می گیرند.

 

برآورد هزینه ها :

هزینه ی بسته ی برنز: براورد می کنم خدمتتان عرض می کنم

هزینه ی بسته ی طلایی     براورد می کنم و...

 

روش پرداخت : پیش پرداخت 10 دلار یا معادل ریالی - بقیه هزینه موقع تحویل اکانت(مبلغ پیش پرداخت فقط جهت اطمینان از صحت درخواست است چرا که من باید مبلغ خیلی بیشتری را هزینه ی انجام کار کنم )

شروع پروژه =>این پروژه زمانی شروع می شود که تعداد متقاضیان حداقل 10 نفر باشند .

روش کار من چگونه است : روش کار بالا توضیح داده شده است و مدت 4 سال روی این پروژه تحقیق کردم و بیشتر جنبه ی تجربی دارد .

 چرا اکانت پی پال هم نوشتید؟ برای دریافت درآمد از شبکه های تبلیغاتی مورد نیاز می باشد.دوما اینکه یک خدمتی کرده باشم چرا که برای ساخت اکانت پلی پال وریفای شده حدود 40 الی 50 دلار از شما می گیرند.

چرا قیمت ارزان است ؟ خیلی هم ارزان نیست اگر خارج از ایران باشیم فقط 25 دلار مورد نیاز است ولی از اینجا نیاز به کار بیشتر و.... دارد.هزینه ها + دستمزد را خدمتتان لیست خواهم کرد

چطور به شما اعتماد کنم؟ کار سختی است. فقط دوستانی که مرا می شناسند اعتماد کنند.

آیا این با سایت uncox مرتبط است ؟ خیر کار من هیچ ارتباطی با سایت uncox ندارد و من فقط به عنوان دانش پذیر در این سایت حضور دارم.

آیا این اکانت برای من نیاز است ؟ اگر از کیفیت برنامه هایتان اطمینان داریدو در ایران دانلود خوبی دارد و دوست دارید در گوگل پلی هم فعالیت کنید .

روش درخواست : درخواست خود را به ایمیل hamcalas@gmail.com  ارسال کنید .در صورتی که تعداد درخواست ها به 10 رسید با شما تماس می گیرم و مراحل پیش پرداخت و تحویل انجام می شود.

 موفق وموید باشید.

 

+1 0
عالی ، من با شناختی که از میکائیل عزتی عزیز دارم ، کاملا به ایشون اعتماد دارم و میدونم از همون روزهای اول کلی دردسر و سختی برای کسب این تجربیات سر راهش داشته و خیلی از وقتش رو بابت این مسئله گذاشته ، سعی کنید ازین حرکت حمایت کنید ، ارزش داشتن اکانت رو در مسیری که برای انجام پروژه هاتون طی میکنید درک خواهید کرد (5 سال پیش)
+1 0
سلام خیلی لطف دارید بزرگوار ، با این پیام و مجبور شدم هزینه را بردارم تا کمی روش فکر کنم و بتونم پایین ترین هزینه را حساب کنم و شرمنده شما نباشم (5 سال پیش)
0 0
سلام آقا میکائیل . میدونید من نزدیک 5 ماه هست دنبال شما هستم . پیام خصوصی هم دادم . در همین مورد حساب بانکی ، سوال داشتم . خیلی لطف میکنید جواب بدین . (5 سال پیش)
+1 0
سلام سوالتان را بپرسید اگر من یا کسان دیگری اطلاعاتی داشتند پاسخ می دهیم (5 سال پیش)
0 0
نظر ممنون . ببینید حدود 4 ماه پیش من در کنسول دولوپری گوگل پلی 25 دلار رو پرداخت کردم و 24 ساعت بعد تایید شد . با ویزا کارت یکی از آشنایان که حساب بانکی در انگلستان داشت . الان برای دریافت درآمد ، باید همونو ثبت کنم ؟ یعنی درآمد باید به همون حساب بره ؟ نمیشه یک مستر کارت مجازی ایجاد کرد و متصلش کرد به یه اکانت پی پال ؟ و پی پال رو بدم برای واریز درآمد ؟ (5 سال پیش)
+1 0
درآمد به کارت واریز نمی شود و بلکه به حساب واریز می گردد. شما می توانید هر زمانی حساب را تغییر بدهید اما باید از همان کشوری باشدکه شما عضو شدید. در واقع الان شما باید یک حساب بانکی از انگلستان برای آنها معرفی کنید. (5 سال پیش)
0 0
نظر خب میشه بگین چجوری ؟ یعنی الان من ناچارا باید به حساب همون نفر بریزم پولو ؟ مگه گوگل پی پال قبول نمیکنه ؟ شنیدم که قبول میکنه ! (5 سال پیش)
0 0
نظر هیچ راهی وجود نداره که من بتونم پول رو خودم دریافت کنم ؟( بدون اینکه مجبور بشم برم انگلیس حساب باز کنم ) ؟ این سایت هایی که میگن مستر کارت مجازی میدن چیه پس ؟ میگن کارت ما رو به پی پال وصل کن و از پی پال استفاده کن . نمیشه ؟ (5 سال پیش)
+1 0
نه نمیشه ، شاید بتونید حساب هایی مثل پایونر یا monese باز کنید که مجازی هستند و نیاز به حضور ندارید . می تونید موارد فوق را جستجو کنید. در صورتی که این پروژه ی ما جور می شد می تونستیم براتون حساب پایونر باز کنیم . اگر موجودی در گوگل به اندازه ی دریافت رسیده و به هیچ نتیجه ای نرسیدید.برام پیام خصوصی بدید (5 سال پیش)
0 0
دوست عزیز .. الان شرایط خیلی بد شده .. میگن اون مستر کارت های مجازی انی که میخری رو زود بلاک میشی . من الان پی پال دارم از فیلیپین یا چین هست . میتونم برای خودم بسازم؟ چنتا راه برام گذاشتن :۱. داشتن وست در خارج از کشور (دوست رو دارم و هند زندگی میکنه و مشکل این کار اینه که میگن VPS اونجایی که اکانت بازی میکنی باشه بهتره و اینکه بعد نمیتونم حساب رو عوض کنم برای دریافت درامد و میره حساب اون (حساب پی پال وریفای شده دارم)) .روش دوم :از تو خود ایران ی گیفت کارت ۳۰ دلاری بخرم و با VPS برم (هلند دارم) VPN ام هم هلنده کلا هلندم :) و خودم اکانتو بسازم و حساب پی پال رو معرفی کنم . الان بهترین و امن ترین روش چیه ؟ مرسی (5 سال پیش)
0 0
لینک اینم ی روش دیگس .. کدومو پیش برم ؟ هم درامد دریافت کنم هم مشکلی پیش نیاد . مرسی (5 سال پیش)
+1 0
با پی پال که اصلا نمیشه با گیفت کارت هم نیمشه می تونید مستر یا ویزا مجازی برای ساخت اکانت بگیرید. (5 سال پیش)
+1 0
در کل اگر حساب بانکی در خارج از کشور داشته باشید احتمالا مشکل نخواهد بود. بهترین روش این است که چند نفری در خارج از کشور شرکت ثبت بشه و فعالیت بصورت قانونی و بدون استرس باشد. (5 سال پیش)
0 0
مرسی . این مستر یا ویزای مجازی رو کدوم سایت بگیرم مطمعن باشه ؟ اون حساب هم الان نمیشه بسازم ولی بعد میسازم . برای در امد و .. فقط الان میخام اپ رو بذارم . مرسی (5 سال پیش)
0 0
سلام سایت paymant24 خوب و مطمئن هست من چند بار ازش خریدم . (5 سال پیش)
0 0
ممنون ولی الان در حال حاظر چیزی که میخاستم رو نداشت . من دادم دوستم خارج از کشور برام ردیف کنه ببینم چی میشه مرسی (5 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .