آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

رایگان شدن خدمات این وب سایت

uncocoder  11 ماه پیش  6 ماه پیش
+67 0

سلام دوستان عزیز

بزودی کلیه سرویس های این سایت از جمله آموزش و انجمن ها و ... به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. به این منظور نیاز به پیاده سازی زیر ساخت های خاصی هست و به همین خاطر نمیشه سریع این کار رو انجام داد. ممکنه یه سری سئوال براتون بوجود بیاد که من سعی کردم پیش بینی کنم و پاسخ بدم.

اما چرا این اتفاق می افته؟ خیلی مفصله و اگر بخوام شرحش بدم برام دردسر میشه.

آیا پشتیبانی سایت متوقف میشه و به دست فراموشی سپرده میشه؟ اتفاقا برعکس، سعی من این هست که بتونم فعالیت سایت رو بیشتر کنم ولی با توجه به تغییراتی که در زندگی و کارم داشتم نمی دونم چقدر می تونم در این موضوع موفق عمل کنم.

آیا آموزش جدیدی عرضه میشه؟ فکر نمی کنم آموزش جدیدی عرضه کنم و اگر هم این اتفاق بیافته در بستر سایت uncox نخواهد افتاد.

آیا سایت برای پوشش هزینه ها تبلیغات درج می کنه؟ احتمالا همه شما عزیزان می دونید که من با تبلیغات خیلی مشکل دارم و هیچ وقت دوست نداشتم و ندارم و نخواهم داشت که تبلیغاتی رو به کاربرم نشون بدم. به امید خدا همین روند رو هم در آینده پیش خواهم گرفت مگر اینکه واقعا مجبور بشم!

آموزش بازی سازی Battle Royale که پیش فروش شده بود ناقص مانده. تکلیف آن چه می شود؟ شرمنده همه دوستانی شدم که این آموزش رو خریدند و مخصوصا پیش خرید کردند. هر چند که تمام سعی من عرضه این آموزش بود،‌ اما نشد. مبلغ خرید و پیش خرید دوستان به نرخ روز دلار محاسبه و به حساب هایی که معرفی می کنند واریز خواهد شد اطلاعات بیشتر. آموزش های رکورد شده هم که در اختیار دوستان قرار گرفته بود بر سر جای خود برایشان باقی و قابل استفاده است. اما همین بخش های رکورد شده در اختیار کاربرانی که پیشتر آنرا نخریده بودند قرار نخواهد گرفت.

حساب های مالی سایت چه خواهد شد؟ این حساب ها شامل سود های همکاری در فروش، حساب های اعتباری نقدی و حساب های اعتباری غیر نقدی خواهد بود. همینطور برخی دوستان حساب های پشتیبانی دقیقه ای واریز کرده بودند. تمام سعی من این است که حساب ها بر اساس قیمت روز دلار محاسبه و تسویه شوند و حساب های غیر نقدی را نیز به ضریبی مناسب به صورت نقدی خدمت دوستان واریز کنم. اطلاعات بیشتر

آیا همه آموزشها رایگان می شوند؟ آموزشهای GIS و Docker و Battle Royale از دسترس کاربران جدید خارج خواهند شد. به این معنی که نه امکان خرید آنها وجود خواهد داشت و نه کاربران جدید قادر به مشاهده آنها هستند. بلکه فقط کاربرانی که پیشتر آنرا خریداری کرده اند می توانند مثل گذشته به آن دسترسی داشته باشند. باقی آموزشها رایگان خواهند شد.

آیا آموزشها همچنان دارای رمز خواهند بود و باید با Player اختصاصی باز شوند؟ هنوز برای این موضوع تصمیم نهایی گرفته نشده و بیشتر به نظر شما کاربران عزیز بستگی دارد. ترجیح خود من استفاده از Player اختصاصی هست.

به امید رضایت مندی همه کاربران عزیز سایت

+14 0
سایت رو همیشه دارم. اولین خونه ی یادگیریم بود. پس هیچگه فراموش نمیشه. دوست داشتم سایتمون خیلی فعال میبود. اما شرایط رو درک میکنم و میدونم که استاد بهترین تصمیم رو برای سایت میگیرن. با آرزوی موفقیت برای استاد هرکجا و هر عرصه ای که باشند. شخصا دوست دارم که ایشون رو دنبال کنم و حامی فعالیتهای بعدیشون باشم. (11 ماه پیش)
+11 0
درود بر شما... خوشحالم مجددا حضور پرعشقتونو در این سایت مییبنم...بنده خیلی از اموزش های شما درس گرفتم همچنین از شخصیت شما و همیشه دوست داشتم اموزشهای ک ارائه میدین رو خریداری کنم... بنده با رضایت کامل از شما بازگشت وجه مجموعه های که خریداری کردم و ناقص مونده رو نمیخام... و شما به پیشرفت و علم من کمک کردید و گوارای وجودتون... و همچنین بدون دریافت هیچ هزینه ای اگ شما اجازه دهید دوست دارم ب روند سئو سایت در مجموعه شما به شما به روند پیشرفت در حد توانم کمک کنم... امیدوارم بنده رو در این حوضه و کارهای ک از دستم برمیاد قبول کنید...ازتون میخام بیشتر در این تصمیم که انجام شده توضیح بدین.باتشکر از شما❤️❤️❤️ (11 ماه پیش)
+10 0
براتون بهترینارو آرزو میکنم به جز برنامه نویسی توی زندگی خیلی چیزا از شما یاد گرفتیم و مسیر زندگی من رو تغییر دادید (11 ماه پیش)
+11 0
من هم هزینه ای رو نمیخوام که به من پس بدید و حق خودتون و من راضیم (11 ماه پیش)
+7 0
این سایت برای من خاطرات زیادی رو تدائی میکنه... حدود 10 سال پیش وقتی که کاملا بدون هدف داشتم پیش میرفتم و معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظارمه، با استاد آقاجانی عزیز آشنا شدم و مسیر زندگی من عوض شد... الان اما من یه دولوپر ارشد اندروید هستم توی یکی از شرکتهای مطرح کشور و محصولمون روزانه توی تلویزیون تبلیغ میشه، همچنین من با الگو برداری از استاد، جسارت کردم و راه ایشون رو ادامه دادم و یک وبسایت آموزش اندروید راه‌اندازی کردم ( لینک ) و همه اینها رو مدیون آموزش‌های استاد آقاجانی عزیز هستم که راه درست رو به من نشون دادن. امیدوارم هر جا که هستید همیشه موفقیت و سلامتی همنشین‌تون باشه❤️❤️❤️ (11 ماه پیش)
+5 0
سلام استاد عزیز. من هم یادگیری برنامه نویسی رو چهار سال پیش با شما استارت زدم بعد از کلی جستجو برای پیدا کردن یه استاد واقعی. همیشه قدردان شما هستم و دیدن و یادگرفتن با آموزش های شما از بهترین دوره های زندگیم بوده. هر چند وقت یکبار به سایت سر میزدم و منتظر یه اتفاق بودم که پیشرفتش رو ببینم. امیدوارم وقت بیشتری داشته باشید و با حضورتون، سایت رو فعال تر کنید. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون شما ❤❤❤ (11 ماه پیش)
+6 0
میتونم بگم شما باعث پیشرفت من تو برنامه نویسی شدید، تقریبا 15 سالم بود (سال 92) که با آموزش اندورید شما آشنا شدم، میتونم بگم بیشترین دوران یادگیری من زمانی بود که آموزشهای شمارو میدیدم، صبح تا شب فقط ویدئوهای شمارو میدیدم و شبها صدای شما رو خواب میدیدم :)) امیدوارم هر اتفاقی که میافته مثبت باشه و هر خبر خوب در مورد شما استاد آقاجانی حال من رو به شدت خوب میکنه. و مطمئن باشید شاگردان خیلی زیادی دارید که همیشه به وجود داشتن استادی مثل شما افتخار میکنند (11 ماه پیش)
+4 0
ممنونم بابت تمام تلاش‌هایی که انجام دادید در جهت تولید علم و کمک به بچه‌ها، در مورد پلیراختصاصی من یک نکته بگم که اونم از وقتی مهاجرت کردم به ابونتو آموزش‌ها رو از دست دادم، ممنون میشم اینم گوشه ذهنتون داشته باشید (11 ماه پیش)
+4 0
سلام استاد عزیز، بنده برای اولین بار برنامه نویسی را با آموزش های شما شروع کردم و علاقه پیدا کردم و از شما بسیار یادگرفتم امیدوارم هرجا که هستید سلامت و پیروز باشید. و با هر تصمیمی که شما گرفته اید بنده راضی هستم. فقط امیدوارم که به موفقیت برسید. (11 ماه پیش)
+4 0
سلام استاد حیف شد واقعا این خبرو شنیدم منتظر آموزشهای بیشتری از شما بودم در هر حال در حال هر کاری هستید موفق باشید (11 ماه پیش)
+3 0
سلام استاد ... من امروز به مراحل خیلی خوبی در حوزه ی گرافیک دنیای سه بعدی رسیدم و همه ی اینارو مدیون این هستم که با آنریل انجین شروع کردم ... الان هم خروجی و Show Case تمامی مدل هایی که اونارو مدلسازی میکنم اعم از پوشش گیاهی ها و Game Asset ها و Environment ها همگی تو UE5 هستن ... بخوام به طور مختصر بگم چرا و چطور اینقدر من علاقه مند شدم و وارد این حرفه شدم علتش ماژولار بودن پکیج آنریل انجین شما بود . یادمه اولین بار با گوشی LG G5 با لغت ماژولار آشنا شدم و یادمه ال جی قطعات جدای زیادی به همراه این گوشی عرضه میکرد که به گوشی میچسبیدن و جدا میشدن ... شما هم به طرز فوق العاده ای تو تدریستون آنریل رو ماژولار تدریس کردید ... و من در اون نوع تدریس از دو بخش مدلسازی با نرم افزار سه بعدی و بعد ایمپورت اون به انجین و همچنین بخش های مربوط به شیدر سازی تو خود آنریل بسیار لذت بردم و امروز هم در اون بخش ها بیشتر فعال هستم ... همه ی اینارو مدیون اولین استادی هستم که جهت رو به خوبی برام تعیین کرد و اون هارو اونقدر خوب و با بیانی جذاب بهم معرفی کرد که من نتونم از اون دست بکشم ... خیلی خوشحال شدم که دوباره ازتون مطلبی رو در این سایت خوندم ، همچنین به هیچ عنوان دوست ندارم مبلغ بتل رویال رو بهم برگردونید حتی اگه با برگوندن مبلغ ویدیو ها کماکان در دسترسم باشه ... البته که مطمئن هستم همون 12 ساعت ویدیو با اینکه کامل نشده اما قطعا بسیار کاربردی در اون حیطه خواهد بود و مثل یک گنج با ارزش . امیدوارم بتونم از طریق یه پادکست صوتی یا وبینار یا هر چیزی نه فقط با موضوع بازی سازی بلکه با هر موضوع دیگه ای ببینمتون یا صداتونو بشنوم. پاینده باشید استاد آقاجانی عزیز (11 ماه پیش)
+4 0
سلام استاد عزیز با این وجود بازم هر روز به سایت سر میزنم و به یاد خاطرات قدیم واقعا دلتنگ میشم امیدوارم صداتونو دوباره بشنوم .واقعا خیلی ناراحت شدم (11 ماه پیش)
+4 0
سلام استاد عزیز من هم به نوبه خودم تشکر میکنم ازتون بسیار آموزش هاتون مفید بود برای بنده ولی نمی دونم چرا این اتفاق افتاد! آنکوس که خوب راه افتاده بود. کلی یوزر داشت... معروف شده بود. می تونم بپرسم چه اتفاقی افتاد؟ از ایران رفتین؟ کلا برنامه نویسی رو رها کردین؟ (11 ماه پیش)
+5 0
بهترین تولید کننده آموزشی فارسی، گنج هست این آموزش‌ها و تا سال‌ها هنوز کاربرد دارد. (11 ماه پیش)
+4 0
استاد این سایت شما گروه و... همش برای من خاطرات خوب و قشنگ داشت وبینارهایی که برگذار میکردید و... واقعا سایت به این خوبی دانش بسیار بالای شما حیف هست لطفا توی تصمیمتون تجدید نظر کنید برگردید به اون سالهای اوج. (11 ماه پیش)
+4 0
سلام.دو سه سالی هست کم به سایت سر میزدم امشب تصادفی اومدم و شوکه شدم. آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. استاد نمیتونم پیش بینی کنم ولی شما جاتون توی این کشور نبود و نیست، آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و خانواده محترم. (11 ماه پیش)
+3 0
استاد تشکر میکنم از تلاش هایی که کردین روی خیلی از زندگی و کار ما ها تاثیر مستقیم گذاشتین ، امیدواریم دوباره با قدرت برگردین ، انشالله لبتون خندون باشه همیشه (11 ماه پیش)
+4 0
سلام استاد عزیزم، بالاخره تصمیم رو اجرایی کردید، با امید روزای بهتر برای شما ( خیلی منتظرتون موندم ولی خبری نشد ) (11 ماه پیش)
+3 0
سلام، استاد عزیز همینکه به سایت برگشتید ما رو خیلی خوشحال کردید. ما خیلی چیز ها رو از شما یادگرفتیم و واقعاً دوست داریم باز هم از شما یادبگیریم. شما بی‌نظیر هستین. امیدوارم همیشه موفق باشید. (11 ماه پیش)
+4 0
از طرفی راستش به خاطر عدم فعالیت چند ساله شما کمی ناراحت هستیم... به جرأت میگم آموزش های شما نه صرفاً داخل ایران، در بلکه سراسر جهان بینظیر هستن. به امید فعالیت پر قدرت و مجدد شما. (11 ماه پیش)
+5 0
من راهم رو توی برنامه نویسی فقط و فقط با استاد آقاجانی شناختم و خیلی مدیون ایشون هستم.استادی که هیچ وقت ندیدمش ولی قلبا بهش ارادت دارم.استادی که حتی موقعی که حالمون خوب نبود با شنیدن لحن صداش و دیدن آموزش هاش حالمون رو خوب میکنه.هنوز بعد از این همه سال آموزشی به سطح کیفی اموزش های استاد ندیدم امیدوارم هر جا که هستن و هر کاری که میکنن موفق باشن و سر بلند (11 ماه پیش)
+5 0
نام نیکو گر بماند زآدمی ، به کزو ماند سرای ماندگار (11 ماه پیش)
+5 0
هر بار از هر جایی پیامی از uncox می‌دیدم برام خوشحال کننده بود و هست، مطمئنن بهترین تصمیم رو می‌گیرید و امیدوارم آموزش‌هاتون رو در زمینه‌های به روزتری بتونیم ببینیم. هنوز که هنوزه بعد گذشت این همه سال، آموزشی مثل آموزش‌های شما ندیدم :) (11 ماه پیش)
+5 0
سلام استاد عزیز. ده سال گذشته از اولین باری که آموزش های شما رو دیدم. الان خودم به عنوان مدرس توی آموزشگاه اندروید رو آموزش میدم و تمام تلاشم رو دارم میکنم که بتونم خودم رو برسونم به سطح بیان و استاندارد بودن گفتار شما. توی این سال ها هر وقت جایی اسمی از uncox میشنیدم اولین چیزی که توی ذهنم اومده کیفیت و تجربه فوق العاده یادگیری از شما بوده. قطعا دعای خیر تمامی افرادی که از شما یاد گرفتن و زندگیشون متحول شد بدرقه مسیر شماست. من از شما هم برنامه نویسی یاد گرفتم و هم اخلاق حرفه ای برای با کیفیت ارایه کردن خروجی کارم. بابت همه چیزایی که از شما یاد گرفتم تا آخر عمرم ممنون شما هستم. (10 ماه پیش)
+3 0
سلام استاد واقعا ناراحت شدم. چند وقت بود که به سایت سر نزده بودم امروز که سایت رو باز کردم و پیام رو دیدم فکر کردم یه حرکت جدید رو به جلو برای سایت هست که متاسفانه نبود . واقعا ممنونم از زحمات شما بدون اغراق خیلی چیز از شما یاد گرفتم امیدوارم شرایط دوباره مهیا بشه برای ادامه این کار و ما بتونیم از تجربیاتتون بیشتر استفاده کنیم. موفق باشید. (10 ماه پیش)
+7 0
دوستان گرامی، کلیه درخواست های تسویه تا امروز (‌۷ مرداد ۱۴۰۲) انجام گرفت و لایسنس های درخواستی اختصاص یافتند. با توجه به شرایطی که هم اکنون در آن هستم ممکن است پردازش تیکت ها طول بکشد، از این بابت عذرخواهی می کنم. (8 ماه پیش)
+2 0
روزی بود زنگ زدم گفتم استاد به نظرتان یاد می گیرم؟ گفتی چرا یاد نگیری! خیلی ممنونم، خیلی ممنونم کمک بزرگی به من کردید و آشنایایی با شما جزو تاثیر گزارترین اتفاقات زندگی ام بود. (6 ماه پیش)
 برای این سوال 15 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Hamed  11 ماه پیش
+10 0

بهترن استادی که هیچ وقت ندیدمش ولی همیشه ازش الهام گرفتم.امید وارم به فعالیتتون ادامه بدید.

پاسخ به سوال 
libcode  11 ماه پیش
+7 0

آیا وبینار جدیدی هم تشکیل نمیشه؟

+11 0
احتمالا لایو خواهیم داشت در آینده. (10 ماه پیش)
+2 0
ممنون استاد ... خیلی خیلی خوشحال میشیم ببینیمتون یا صدای گرمتونو بشنویم (10 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
developer  11 ماه پیش
+2 0

صبح خود را چگونه شروع کردید !!!!!!!!!!!

چرا آخه 

پاسخ به سوال 
Ali Raoofi  11 ماه پیش
+1 0

سالهاست که کوچ همه به یوتوب رو شاهد هستیم
یه نفر دیگه رو هم با توانایی بسیار بالا دیدم که توی یوتوب دوره‌های پولیشونو رایگان ارائه داده
احتمالا باید یه نفر استخدام بشه یه دستی به ویدئوها بکشه کوتاهشون کنه، کیورداشو کار کنه و به اونجا و سایر پلتفرمهای ممکن بارگذاری کنه
حالا که تصمیم به پخش رایگان شده امیدوارم سایر محدودیت‌ها هم برداشته بشه مثلا با همه پلیرها پخش بشه
در نهایت درود بر بهنام آقاجانی عزیز
امید که راههای نشر حداکثری و بازگشت سرمایه زمانی-مالی رو با راه‌حل‌های موجود باز کنید
تا نهایت استفاده از تجربیات شما ثبت و مورد استفاده قرار بگیره
من که از آموزشها لذت بردم و درک میکنم که شرایط باعث شد همه‌مون نتونیم حداکثر خروجی رو از تجربیات شما بگیریم
ما افراد زیادی بودیم که اغلب انگلیسیمون لنگ میزد و شما آموزشهای باکیفیتی رو با زبان فارسی و در زمان مناسب ارائه دادید

پاسخ به سوال 
uncocoder  11 ماه پیش
+23 0

سلام دوستان عزیز،‌

این متن بیشتر شبیه یک دل نوشته هست:

خیلی خیلی خیلی ممنونم از همه شما. خوندن این پیام ها جز لذت چی می تونه داشته باشه؟! ببخشید که جواب شما عزیزان رو یکی یکی ندادم و با یک متن کلی ازتون تشکر کردم.

رایگان کردن سایت تصمیم سختی بود اما امیدوارم تصمیم درستی بوده باشه. در این چند سال سختی های زیادی وجود داشت و متاسفانه به دلایل ناگفتنی سخت تر هم می شد. من هنوز ایران هستم و تصمیم جدی برای خروج از کشور ندارم.

بعد از اینکه از چاله هایی که داخلش بودم دراومدم تصمیم گرفتم که یک کار اساسی که همیشه به اون علاقه داشتم رو انجام بدم و اون هم نوشتن یک زبان برنامه نویسی بود. خدا را شکر موفق شدم و این زبان برنامه نویسی به شکل عجیبی کامل، سریع، ساده، Cross Platform و در حال حاضر Optimize برای Mobile Device ها به صورت Native هست. امکانات وحشتناکی داره که تاکنون در بسیاری از Platform ها شاید اونها نیستیم و طرز تفکر جدیدی از نوع برنامه نویسی هست. در حال حاضر یک Cross Platform Application با این زبان عرضه کردیم ولی به دلایلی باز هم نمی تونم اون رو معرفی کنم. امیدوارم بزودی بتونم شرایطی ایجاد کنم که کسی نیاز به یادگرفتن Java/Kotlin و Swift و همینطور HTML/CSS/JS/PHP نداشته باشه و کافیست زبان برنامه نویسی که نوشتم را بلد باشه. در حال حاضر این زبان برنامه نویسی تکمیل و کاملا قابل استفاده است و حتی پلاگین Intellij Idea با امکانات کامل برای آن برنامه نویسی کرده ام. ولی مشکلات و محدودیت های زیادی برای معرفی این زبان وجود داره و در این فکر هستم که این مشکلات رو برطرف کنم. شاید مهمترین مشکل آن ثبت اختراع این زبان در دنیا باشه.

مسیر های زیادی پیش روی من قرار داره و تو انتخاب بسیار شک و تردید دارم. گوشه ای از فکرایی که تو سرم می چرخه و هنوز براشون جوابی ندارم ایناست:

- با هوش مصنوعی چه کنیم؟! آیا می تونیم ازش جلو بزنیم؟!
- وقتی Simplex ( زبان فوق ) هست تکلیف سایر زبان ها چی میشه و اصلا چرا باید اونها رو یاد بگیریم؟!
- آیا میشه از حقوق مادی و معنوی Simplex محافظت کرد؟! چطوری به بهترین نحو می تونم Simplex رو معرفی کنم؟!
- شاید من Simplex رو خیلی بزرگ متصور شدم و در واقع این چنین نباشه. یه وقت خودم رو گول نزنم!
- آموزشها رو تو یوتیوب بذارم یا نذارم؟! چطوری میشه ترجمه کنیم آموزشها رو؟! اصلا با وجود Simplex  فایده ای خواهد داشت؟!
- انقلاب تکنولوژی در حال وقوع هست؟! ما کجاشیم مسببش یا متضررش؟!
- اگر بخوام کار اساسی کنم باید با محدودیت های تحریم و حساب های بانکی و ... کنار بیام و تنها راهش رفتنه. ولی نمی خوام برم. پس چی کار کنم؟!
- اصلا این متنی که الان نوشتم رو بذارم باشه یا اصلا پستش نکنم؟!
- منفی نگر شدم یا واقع بین؟!

+5 0
چقدر از شنیدن این خبر به وجد اومدم و بی صبرانه منتظر انتشار این زبان برنامه نویسی هستم همیشه از نظر من سطح آموزش های شما از سطح جهانی هم بالاتر بوده و تنها شخصی ک باعث شد برنامه نویس بشم شما بودید همیشه دلم میخواست در سطح شما به اکثر زبان های برنامه نویسی و اکثر نرم افزارها تسلط داشته باشم امیدوارم روزی بتونم شمارو از نزدیک ببینم به امید دیدار با احترام و تشکر، هادی رجبی (11 ماه پیش)
+4 0
خیلی وقت پیش گفتید زبان برنامه نویسی خودتان را دارید میسازید. اگه چندتا نمونه کار انحام شده به اشتراک بزارید خوبه که ببینیم، شاید بتوانیم با قضاوت کمکی کنیم. (11 ماه پیش)
+4 0
+ کی بهتر از برنامه‌نویس‌ها میتونه با هوش مصنوعی کار کنه و توسعه‌اش بده؟! لینک + در مقایسه با زبان‌های کراس پلتفرم دیگه مثل کاتلین و دارت برتری‌های قابل لمسی داره؟ اول باید یه صفحه مثل صفحه لینک داشته باشه. یک ویدئوی معرفی مقایسه‌ای تو یوتوب و توییتر و ترند شدن و ارسالش برای مالتی‌پلتفرم کارها کار خودشو می‌کنه، لینک https://www.youtube.com/watch?v=446E-r0rXHI لینک به نظرم امارات بخاطر اینکه بتونید راحت رفت و آمد کنید گزینه خوبیه برای همکاری هم نزدیکه هم استقبال میکنند هم لینک + خب وقتی ویدئوی مقایسه همه جانبه آماده بشه خودش هم چیزی رو لو نمیده هم حرفشو میزنه تا پیشنهاد خوب و حمایت‌های لازم برای ثبتش برسه یک برنامه مناسب مالتی پلتفرم در استورها داشته باشید و مقایسه کامپایل و ران تایمشم با موارد مشابه بذارید + با درکی که تو این سالها داشتید به نظرم حتما یه حرف‌های متفاوتی برای گفتن داره و اگه حتی قابل رقابت نباشه میشه امکانات ویژشو توی زبان‌های موجود اضافه کرد + به نظرم برای آموزش‌های قدیمی حتما یه محتواساز حرفه‌ای یوتوب رو که نمونه کار مدرن داره استخدام کنید و خودتون وقت نذارید بی‌فایده نیست چون هر کسی شاید نخواد زبان جدید شمارو یاد بگیره و تا بخواد زبان معرفی شده شما به گوش همه برسه چند سال طول میکشه یعنی یکی ممکنه گیرش یه آموزش کوچیک تو یه دوره باشه و کارش راه بیفته و نیازی هم به کل دوره یا زبان جدید نداره + در نهایت امیدوارم یک ویدئوی انفجاری به همراه یک مقاله مثلا توی مدیوم لینک و لینکدین رو در چند روز آینده ببینیم و به اشتراک بذاریم و خودتونم به همه افراد فعال تو حوزه مالتی پلفرم ایمیل بزنید در نهایت وقتی به سمت کاتلین هجوم آورده شد بخاطر جت‌برینز و حمایت گوگل نبود؟! وگرنه اصلا دیده نمیشد حالا هر چقدر هم خوب باشه و اینکه پاسخ خیلی موارد میشه بازخوردهای بعد از ارائه مقاله و ویدئوی معرفی و بررسی آماری تفاوت‌ها با رقبا (10 ماه پیش)
+4 0
درود بر استاد عزیزم... ممنونم که هنوز در جمع ما حضور دارین در مورد هوش مصنوعی چندتا نکته رو بگم جالبه که هم ترس دارن ازش اول از همه بگم موقعی که تلویزیون اومد و یک فیلمی هست که در کافه دارن فیلم قطار رو پخش میکنن و تماشاگران فرار میکنن فکر میکنن قطار داره واقعا وارد کافه میشه!!! دوم درمورد اختراع لامپ... لامپ تاریخی که مردم لامپ و دیدن نور زیادی دارند گفتند آخر دنیا داره میرسه مگ میشه شب مثل روز بشه؟!! و خیلیا هم که طبق معمول همیشه به جای گفتن نمیدانم و تحقیق کردن، ی برچسب زدند روش و گفتند یه چیز شیطانیه!!! سوم یکم که جلوتر بیام ... داستان اینترنت و دهکده جهانی و وای همه اطلاعاتمون جهانی میشه و بدبخت شدیم و اینا رو که دیگ خودمون به وضوح و روشنی دیدیم که آدمها درک و پذیرشش براشون سخت بود! حالا چرا سخت بود؟ برا ناآگاهی... خود خداوندم وعده گسترش در قرآن داده پس نتیجه گیری هوش مصنوعی هم بخشی از همون گسترش هست که خدا وعده داده! انسان ذاتاً از چیزهای مبهم میترسه! چون تسلط نداره! چرا تسلط نداره چون اگاهی نداره و براش روشن نیست! مثلاً از آینده میترسه! از جنگل ناشناخته میترسه! مثلاً از مردن میترسه! مثلاً از هوش مصنوعی میترسه! در مورد زبان که شما نوشتین واقعا افتخار میکنم چنین استادی در کنار ما هست و چنین علمی و داره و انتشار میده! حالا سوالتون در - وقتی Simplex ( زبان فوق ) هست تکلیف سایر زبان ها چی میشه و اصلا چرا باید اونها رو یاد بگیریم؟! خو خیلی زبان های مثل c++ آیا با وجود چنین زبان قوی که بوجود اومده رفته کنار؟؟! خو قطعاً ن و کاربرد خودشو داره در حقوق این زبان شما تصمیم گیرنده اید ولی اگ زبان و برا راحتی برای کمک کردن به بشریت توسعه دادین واقعا بنظرم نتیجه اتون جایی گم نمیشه مخصوصاً با این معروفیتون بین همه در مورد تصورات زیادتون از زبان قطعا بنظر من فوق العاده است چرا چون شما تو آموزش هاتون از شیوه نوشتن یک لیست ویو گفتین این ایراده و داره و اینجور بشه خیلی بهتره و بنده خیلی جاها از ماژول های که شما نوشتین بهتره شو ندیدم و ازش حتی استفاده میکنم قطعا برای توسعه بهتر برنامه های ما و بقیه ای برنامه نویس ها زبان فوق العاده ایه. یوتیوب هم بالاخره ی تجربه ایه و شمایی که خیلی پروژه های بزرگی شروع کردین قطعا وقتی این هم واردش بشین تو مسیرش قرار میگیرن و چالشتشو متوجه میشین... ترجمه هم با وجود این همه هوش مصنوعی کار ماهارو راحت تر کرده.. بنده خودم بی صبرانه منتظر محصولاتتون هستم!!! انشالا که موفق و پیروز باشید (10 ماه پیش)
+7 0
باعثه افتخاره حقیقتا... شما منفی نگر نیستین، اتفاقا بحث ثبت اختراع نکته خیلی مهمی هست. بنظرم شما کمی وسواس این رو دارین که چیزی که میدین بیرون خیلی خیلی باید خوب باشه. این نکته ممکنه باعث بشه اون رو ندین بیرون .یا خیلی دیر بدین بیرون و مدام سعی کنید اون رو بهتر کنید. درسته که کیفیت مهمه ولی بسیاری از آموزش های خوب یا زبان های برنامه نویسی تاپ رفته رفته بهتر شدن. سی شاپ هنوز هم نسخه میده... مثلا تو همین بحث آموزش همین که شما یک ویدئوی ساده هر از گاهی میدادین بیرون خیلی ها نیاز داشتن (10 ماه پیش)
+3 0
خیلی خوشحال شدم که میخاین یه اتفاق بزرگ رو رقم بزنید. امیدورام زودتر منتشرش کنید و مسیر انتشارش هم راحت باشه و طوری باشه که رضایت کامل رو داشته باشید. (10 ماه پیش)
+3 0
مثل روزای اوایلی که آموزشها داشت میومد به وجد اومدم. واقعا خوشحالم که قدمهای ابتدایی موفقیت رو پشت سر گذاشتید ، خیلی خیلی مشتاقم که در بهترین شرایط ، این زبان رو ارائه بدید و بتونم با تمام توان ازش استفاده یا راجع بهش صحبت کنم و به دیگران معرفی ، امیدوام قدم آخر موفقیت خیلی زود و سریع اتفاق بیفته. مطمئنم چیزی که استادم ارائه میدن ، به معنی واقعی کلمه عالی هست. خیلی خوشحالم (10 ماه پیش)
+2 0
اولش با دیدن خبر اینکه دیگه آموزشی منتشر نخواهد شد و فعالیت سایت برای همیشه متوقف میشه خیلی ناراحت شدم ، اما اینکه استادمون یه مرحله جلوتر رفته و زبان برنامه نویسی ساخته ، واقعا فوق العاده هست ، امیدوارم خیلیییی زود جهانی بشه :) (10 ماه پیش)
+2 0
استاد عزیز سلام. من هم مثل تمامی دوستان، مدیون همه ی خوبی های شما و همه ی آموزش های شما هستم. در مورد این دغدغه هایی هم که دارید تمام این سئوالات هم جوابش درون خودتون هست و مطمئن هستم که شما بهترین تصمیم رو خواهید گرفت. و تمام این فکرها باید باشه برای گرفتن بهترین تصمیم. من فکر میکنم زبان های برنامه نویسی هنوز به کمال نرسیده و زبان شما شاید گام بلندی برای رسیدن به این کمال باشه و شاید هم قرار نیست از هوش مصنوعی جلو بزنیم و شاید مرحله ی بعدی شما قراره تلفیقی باشه از هوش مصنوعی و برنامه نویسی. امیدوارم به لطف خدا همیشه هر لحظه موفق تر از لحظه ی قبل زندگی کنید. ممنون بخاطر همه چیز (10 ماه پیش)
+2 0
دوست داشتنی ترین استاد دنیا ! (10 ماه پیش)
+3 0
بدون شک یکی از بهترین اساتید دنیا . همین دیشب بود که سر پست (سربازم) داشتم به مصاحبه ای که با بهزاد مرادی (سکان آکادمی) سال 97 داشتین گوش میدادیم :) برای اولین بار اونجا شنیدم که داشتین روی زبان برنامه نویسی خودتون کار میکردین ( البته من همون سال 97 هم این پادکست شما رو گوش داده بودم) و الان خیلی خوشحالم از اینکه اینقدر پیشرفت داشتین تو این زمینه مثل بقیه زمینه ها بی صبرانه منتظر خبر های جدید تر هستم و امیدوارم هرجا هستین سلامت و موفق باشین (10 ماه پیش)
+2 0
سلام استاد دوست داشتنی و عزیز.. خیلی خیلی از این موضوع و خبر خوب خوشحال شدم. کسی که میتواند یک زبان برنامه نویسی جدید خلق کند، بی تردید از مرزهای علم عبور کرده. از این اختراع عالی تون حمایت می کنیم و به دیگران هم معرفی خواهیم کرد. ان شاالله.. به امید روزهای جهانی شدن زبان جدید به نام بهنام آقاجانی عزیز.. دعای ما همیشه پشت سرتان خواهد بود. موفق و زنده باشید. (10 ماه پیش)
+1 0
چقدر این خبر حال منو خوب کرد ... ممنونم استاد (9 ماه پیش)
+1 0
سلام و خداقوت و با ارزوی موفقیت برای شما استاد مربی عزیز و سایر دوستان...عدم واکنش به این تایپیک کمی بی انصافی است اونم نسبت به شما که درس ها برای ما داشتید.. در مورد اینکه اموزش های رایگان با پلیر اختصاصی باشد یا خیر ، اگر قرار هست اموزش ها در سایت هایی چون یوتیوب و.. ارائه بشه شاید پلیر اختصاصی روی ویدویهای دریافتی از سایت منطقی نباشه و دوم درباره هوش مصنوعی..اینکه عموم تصورشون(درست یا غلط) بنوعی ترس از هوش مصنوعی هست و اینکه هزاران هزار شغل رو ممکنه از بین ببره و نیاز به نیروی انسانی در اون بخش ها نباشه اما باید نیمه دیگر لیوان رو هم دید..اینکه خود این فناوری در کنار حذف خیلی از شغل ها ، میتونه خیلی از شغل های دیگه ای در حوزه های مخلفت خصوصا تکنولوژی ایجاد کنه..این نگاهی است که شاید ما که اشناتر با این تکنولوژِی ها هستیم باید داشته باشیم و امیدوارانه جلو بریم (9 ماه پیش)
+1 0
استاد برای اولی یه پیشنهاد دارم شما باید هوش مصنوعی گفتار محور درست کنید که با /گرفتن اطلاعات از کاربر براش کد بزنه. (8 ماه پیش)
+1 0
استاد برای کسلیی که ازت خرید دردن مثل خودم اموزش هاش روا خصوصی بزارنه پولی گرفتین نه چیزی تا وقتی تصمیم بگیرید کاملا رایگان مثلا ...اونها میشن تبلیغ... تا وقتی بخاید کاملا رایگان عرضه کنید که تا اون وقت اگه گرفته باشه میترکونه...یه ایده دیگه هم دارم برای ثبت حق اختراعش که درامد هم داره اونو توی خصوصی مبفرستم ایشالا ببینید (8 ماه پیش)
+1 0
وقتی زبان بگیره مطمینا کلی ادم میان اموزش میدن ...اما مردم دوست دارن اموزش کیو ببینن...خالق اون زبان مشکل ترجمه هم بنظرم پشتک میزنن ترجمه اش رو ببینن. (8 ماه پیش)
+2 0
سلام استاد چقدر شگفت انگیزه .... به هر حال نوشتن یک زبان برنامه نویسی قطعا چالشهایی زیادی دارد که بخش خاصی از انها چالش های غیر فنی هستند ... مثلا ایا میخواهدی با غولهایی مانند گوگل و اوراکل و مایکروسافت رقابت کنید؟ به هر حال بعضی از زبانها توسط یک نفر توسعه پیدا کردند و سپس توسط شرکت ها بزرگ یا گروهای دیگر حمایت شدند مثلا زبان روبی ... استاد پیشنهاد بنده به شما اینه که برای موفقیت این زبان انرا به شرکت های بزرگ جهانی عرضه کنید و از انها حمایت بگیرید ... بهتره رایگان و اپن سورس باشه و برای درامدش از محصولات فرعی زبان مانند پلاگین هاش و خصوصا فریم ورک هاش ... کسب درامد کنید نکته بعد این هست که نیازی به خروج از کشور نیست ... انشالله ایران عضو بریکس و شانگهای که بشه میشه خیل از درامدهای بین المللی را با ارزی البته غیر از دلار در همین ایران دریافت کرد یا در کل با همکاری یک تیم خارجی یک شرکت اونور ثبت کنید که کار مالی و حقوقی شمار را انجام بده ... اون ور منظورم خیلی دور نیست ها .. ترکیه یا دبی ... این جاها را گفتم ادم خاصی نیستم فقط خواستم چنتا ایده و سرنخ بدم برای شما و افرادی مثل شما ارزوی موفقیت دارم (8 ماه پیش)
+2 0
سلام، واقعا؟ درست شنیدم؟ زبان برنامه نویسی جدید؟!!! خیلی کار بزرگی کردین دمتون گرم. خیلی دوست دارم یاد بگیرم این زبانو، مخصوصا اینکه کراس پلتفرم هست. به نظرم منم نیازی به خروج از کشور نیست. چیزی نمونده تا همه ببینیم ایران قدرت اقتصادی میشه و تحریم ایران چیزی جز ضرر برای تحریم کنندگان نداره (شاید خنده دار باشه ولی چیزی نمونده تا اون روز). براتون آرزوی موفقیت میکنم آقای بیل گیتس ایرانی و منتظر روز معرفی به تمام دنیا هستم. (7 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
وحید گروسی  10 ماه پیش
+7 0

استاد عزیزم، سلام؛

این متن زیبا و الهام‌بخش شما من رو به تفکر و تامل درباره چشم‌اندازهای آینده و اهدافم واداشت. از شما بخاطر به اشتراک گذاری تجربیاتتان و تلاش‌های بزرگتان در طی این چند سال بسیار سپاسگزارم.

درباره عدم پاسخ دادن به پیام‌های همه ما شرمنده نباشید. به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ uncox، شرایططتان را کاملا درک می‌کنم و می دانم که با بار کاری سنگینی مواجه هستید و از شما ممنونم و قدردانی می کنم که در بین تمام این مشقت‌ها همچنان وفادار به کارتان هستید.

امیدوارم این تصمیمٍ بزرگ، بهترین نتیجه‌ها را برای شما و همه افرادی که از آموزش‌های شما بهره می‌برند، به ارمغان بیاورد.

علاقه‌مندی شما به برنامه‌نویسی و ایجاد زبانی منحصر به فرد و جدید، من را واقعاً تحت تأثیر قرار داده است. نشاط و امیدی که از شما در مورد این زبان برنامه‌نویسی می‌بینم، بیش از پیش من را به یادگیری و به‌کارگیری آن ترغیب کرده است. امیدوارم به زودی بتوانید مشکلاتی را که اشاره کرده‌اید رفع کنید و به بزرگترین توانمندی‌های آن زبان دست پیدا کنید.

+4 0
سلام وقت بخیر استاد عزیز خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که قدمی نو در این مسیر برداشتی باعث افتخار قطعا این زبان مانند محصولاتتون بی نظیره .منتظر انتشار آن هستیم انشالله بهترین و هموار ترین مسیر را برای انتشارشو این زبان طی کنید. (10 ماه پیش)
+1 0
استاد برای اولی یه پیشنهاد دارم شما باید هوش مصنوعی گفتار محور درست کنید که با /گرفتن اطلاعات از کاربر براش کد بزنه. (8 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
138761  10 ماه پیش
+3 0

میشه خواهش کنم اجازه بدین دوره داکر رو خریداری کنم لطفا ؟ بیشتر سرفصل های این دوره مواردی هستند که شرکت از من خواسته یاد بگیرم

+2 0
سلام آره دقیقا. اتفاقا منم تازه شرکتی استخدام شدم ازم داکر هم میخان. متاسفانه روم نمیشه به مهندس بگم بهم اجازه بدن خرید کنم. (10 ماه پیش)
+1 0
منم لازم دارم این آموزش را استاد ممنون میشم قابل خرید نمایید (10 ماه پیش)
+1 0
مدرس آموزش داکر آقای کاشی زاده هستند و به دلیل جدید بودن این آموزش و صحبتی که با هم داشتیم، این آموزش جز موارد رایگان شدن سایت نخواهد بود و فقط کاربرانی که در گذشته خریده اند به آن دسترسی خواهند داشت. (10 ماه پیش)
0 0
استاد یعنی راهی نداره این دوره رو خریداری کنیم ؟ (10 ماه پیش)
0 0
امکانش هست ایمیل یا یک راه ارتباطی با استاد کاشی زاده بدین که باهاشون صحبت کنم ؟ من واقعا نیاز دارم به این دوره ممنون میشم اگه محبت کنید و این دوره رو برای فروش بذارید با تشکر (10 ماه پیش)
+1 0
استاد عزیز همچنان منتظر پاسختان هستم. (10 ماه پیش)
0 0
این تصمیم نهایی شده است و امکان ارائه این آموزش به صورت رایگان وجود ندارد. (10 ماه پیش)
+2 0
استاد عزیز امکانش هست هزینه دوره را پرداخت کنیم ؟ من مشکلی با پرداخت هزینه دوره ندارم بالاخره مدرس دوره هم زحمت کشیدن. اگه میشه اجازه بدین خرید این دوره به مدت محدودی ازاد باشه تا کسایی که میخوان بتونن دوره رو خریداری کنند (10 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
amirprogrammer  10 ماه پیش
+4 0

سلام استاد وقت بخیر ببخشید میخواستم ببینم میشه یه تایم حدودی بگید ببینم کی قراره محتوای سایت رایگان بشه چون من بشدت نیازمند اموزش اندروید هستم و الان بیش از سه هفته هست که منتظرم ولی هنوز قابل تهیه نیست! اموزش های دیگه هم بنظرم در حد و اندازه اموزش های شما نیس,امیدوارم پاسخ بدید

+4 0
اگر پیشتر در این خصوص تیکت ارسال نکرده اید، یک تیکت ارسال کنید تا لایسنس مورد نظر به شما اختصاص پیدا کند. (10 ماه پیش)
+2 0
حدود دوازده ساعت پیش تیکت ارسال کردم استاد ولی انگار هنوز پیگیری نشده (10 ماه پیش)
+2 0
تیکتم تحت عنوان محصولات وب سایت هست (10 ماه پیش)
+2 0
درود بنده هم تیکت ارسال کردم... باتشکر (10 ماه پیش)
+4 0
ضمن عذرخواهی از بررسی دیر تیکت ها، بررسی و اعمال خواهد شد. (10 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
MeY3am  10 ماه پیش
+10 0

سلام استاد عزیز و گرانقدر، محبت و لطف شما و دوستی ما 9 سال پیش بعد از ایجاد اون تاپیک جنجالی شروع شد :)

اون لطف شما باعث شد به طور قطع مسیر زندگی من به کلی عوض بشه و شاهد پیشرفت روز افزون خودم باشم و این را تمامأ مدیون لطف شما هستم.

از این اقدام خداپسندانه و جسورتون بشدت استقبال میکنم و بی صبرانه منتظر نسل جدید Cross Platform ها یعنی Simplex دوسداشتنی هستم، استاد از چالش هایی که پیش رو دارید نترسید و از فکرهایی که توی سرتون میچرخه تصمیم درست رو انتخاب کنید امیدتون مثل همیشه به خدا باشه و پیش برید.

همینطور که مستحضر هستید حدود 8 سال داخل سایت فعالیتی نداشتم البته هر از گاهی سر میزدم ولی چراغ خاموش.

داخل یکی از تاپیک ها یکی از دوستان گفته بودن که پدر بزرگوارتون به رحمت خدا رفته، هر چند بنده دیر از این داغ بزرگ آگاه شدم ولی بعنوان عضو کوچکی از خانواده آنکوایکس(آنکوکودر سابق) تسلیت من را پذیرا باشید روحشون قرین رحمت الهی باشه، ما را در غم خودتون شریک بدونید.

و در آخر درسته که قسمت نبود همکار بشیم و افتخار شاگردی شما را داشته باشم، اما با نصیحت دلسوزانه و برادرانه ای که حضورأ به من کردین، راه درستی که در آن مهارت داشتم رو الان حدود 9 ساله با موفقیت در حال پیمایشش هستم و باز هم مدیون نصیحت شما هستم، راستی هنوز هم پیغام خصوصی 9 سال پیش شما رو داخل پروفایلم با افتخار نگه داشتم.

به امید روزهای اوج آنکوایکس و برگشتن تمامی اعضاء به آغوش گرم خانواده...

به امید محقق شدن کامل شعار آنکوایکس؛ راه جدید برای نسل جدید...

و به امید جهانی شدن سیمپلکس، آنکوایکس و بهنام آقاجانی عزیز.

پاسخ به سوال 
حسن  10 ماه پیش
+4 0

آفاق را گردیده ام ، مهر بتان ورزیده ام       بسیار خوبان دیده ام ، اما تو چیز دیگری....

استاد عزیزم هرجایی هستید و در هر شرایطی به سر می برید دعاگوی شما هستیم.  خیلی خیلی بیشتر از آنچه که لازم داشتم و تصور می کردم بهم آموختید. بی اغراق شما لایق بهترین ها هستید.

پاسخ به سوال 
علی  10 ماه پیش
+5 0

با آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری در مسیر جدیدی که پیش گرفته‌اید.

پاسخ به سوال 
Okhovat  9 ماه پیش
+2 0

سلام و درود جناب آقاجانی عزیز  ، براتون آرزوی بهترین ها رو دارم

پاسخ به سوال 
محسن موحد  9 ماه پیش
+6 0

بعد از چند سال، هنوز هم به سایت سر میزنم و دنبال خبرهای جدیدش هستم.
البته این خبرو یکماه پیش دیدم و خوشحال شدم، الان مجدداً اومدم سربزنم ببینم تغییرات جدید به چه شکل بوده.

ان شالله زودتر شاهد تغییرات عالی باشیم.

پاسخ به سوال 
Amirpra  8 ماه پیش
+1 0

استاد وقتی میخوام فایل های فرمت uv2 رو باز کنم توی پلیر اختصاصی مینویسه شما لایسنس مربوطه را دریافت نکرده اید درحالی که شما بهم اختصاص دادید و من همه ویدیو هارو دانلود کردم ولی پلیر شناسایی نمیکنه میشه بگید ایراد از چیه؟ (مربوط به پکیج توسعه با کاتلین و وبینار ها)

+2 0
سلام داخل پنل حساب کاربری سایت در قسمت اطلاعات پروفایل بخش قفل. کد قفل رو کپی و داخل پلیر اختصاصی پیس کنید و حتما باید به اینترنت بدون پروکسی و وی پی ان متصل بشین تا لاینسس را از سایت بخونه (8 ماه پیش)
پاسخ به سوال 
کارصدیقی  8 ماه پیش
+2 0

با امید موفقیت برای شما جناب آقاجانی


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .