آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

برنامه ی جدیدم در چند مارکت ( google play-slideme_yandex_bazzar)برنامه برگزیده بازار شد

hamcalas  8 سال پیش  7 سال پیش
+19 0

سلام

برنامه ی جدیدم در گوگل پلی منتشر شد

اگر درباره ی نحوه ی انتشار و ساخت اکانت سوالی دارید اینجا مراجعه فرمایید .

البته هنوز زبان فارسیش بخاطر گرامر متفاوت مناسب نیست و در ویرایش بعد اصلاح می شود .(نسخه فارسی در بازار منتشر می شود)

دوستان لطفا اگر خوشتان آمد با 5 ستاره همراهی کنید و حدالمقدور نظرتان را با جملات انگلیسی بیان کنید .تا خارجکی ها هم ترغیب بشند (:

لینک برنامه در گوگل پلی

بله می توانید آمار دانلود مایوس کننده اش را هم مشاهده کنید !

+1 0
به امید موفقیت های بیشتر از جانب شما ... (8 سال پیش)
+1 0
تبریک میگم ،فقط ای کاش دیزاین برنامه رو به دست یک دیزاینر سپرده بودی ،البته هنوزم میتونی دربارش برای نسخه های بعدی فکر کنی (8 سال پیش)
+2 0
تجربه ی بزرگی رو کسب کردید و ممنون که در اختیار دیگران قرار دادید < کم کم باید بازار رقابتی گوگل رو هم درک کرد < البته رقابت بین این همه برنامه که روزانه وارد گوگول میشه خیلی سخت هست ! (8 سال پیش)
+1 0
گوگل پلی بازار عجیبیه ، بعضی برنامه ها مثل برنامه ی من واقعا در آن گم می شوند ، دوستان لطفا اگر برنامه های ایرانی موفقی در گوگل پلی می شناسید معرفی کنید کمی امیدوار شویم برنامه ی من که دانلود نداشت . Morteza عزیز حداقل یک نفر هم دانلود نکرده که بیشتر از این برای برنامه وقت و هزینه بگذارم . (8 سال پیش)
+1 0
واقعاً خوشحال شدم دوست من...به امید موفقیت های بیشتر شما.... (8 سال پیش)
0 0
جناب تو این چند ماهه تبلیغی کردین واسه اپ تو گوگل پلی؟ آخه دانلود و نظراتش بیشتر شده از قبل (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
hamcalas  8 سال پیش
+2 0

سلام مجدد

دوستان برنامه را برای زبان فارسی بهینه کردم (پیام ها و تقویم ) و در بازار و چند مارکت دیگر منتشر کردم.

برنامه رایگان است و چند زبانه ، لطفا با نظرات و در صورت امکان ارسال در گروها حمایت کنید . سپاس

همچنین اگر نیاز داشتید می توانید تعداد دانلود ها را در مارکت های مختلف مقایسه کنید

لینک در بازار لطفا از بازار دانلود فرمایید  دانلود رایگان

لینک در slideme   لینک

لینک در گوگل پلی  لینک

در  yandex هم منتشر شده اما مثل اینکه باید فقط در یاندیکس جستجو کرد و نمیشه لینک داد.

**با 20 روز تاخیر در مارکت های زیر نیز منتشر شد :

لینک در مایکت لینک

لینک در کندو  لینک

**

خیلی ممنون

 

جزو برنامه های برگزیده ی بازار:

 

در رسانه ها :

 

نقد و بررسی ماشین من

وسایل نقلیه نیز همانند سایر وسیله هایی که در زندگی روزمره از آنها استفاده میکنیم، نیاز به مراقبت داشته تا از آسیب جدی در امان بمانند. از آنجا که خودرو وظیفه حمل و نقل افراد را بر عهده دارد، باید با دقت از آن نگهداری نمود چون در صورت وجود نقص فنی در اتومبیل، ممکن است جان سرنشینان به خطر بیفتد. سرویس قسمت های مهم خودرو در دوره های منظم، میتواند سلامت آن را تا حد زیادی تضمین کند. “ماشین من”، عنوان اپلیکیشنی است که در این زمینه دستیار شما خواهد بود. در ادامه با معرفی، نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید.

ماشین من؛ دستیاری هوشمند برای نگهداری از خودرو

اپلیکیشن ماشین من دستیار هوشمند نگهداری خودروی شماست. با آن می توانید در هر لحظه وضعیت فنی خودرو را چک کنید، برای تعویض قطعات و تمدید بیمه و گواهینامه پیام هشدار دریافت کرده و حتی محل پارک خودرو را در آن ثبت کنید تا برای یافتنش کار آسان تری داشته باشید.

نگهبانی دیجیتال برای خودرو شما(معرفی برنامه ماشین من)

ین اپلیکیشن برای افرادی که زمانهای خاصی از قبیل تاریخ انقضاء گواهینامه و معاینه فنی، زمان چکاپ و سرویس های دوره ای، اتمام زمان بیمه ماشین، زمان تعویض روغن ترمز و تسمه و… را فراموش میکند بهترین گذینه است. با نصب این برنامه و دادن مشخصات کامل ماشین و گواهینامه و بیمه ی خودرو میتوانید از اعلانات و هشدار های بموقع این برنامه جهت رسیدگی های دوره ای ماشین و تمدید گواهینامه و بیمه ی خودروی خود بهره ببرید.میتوانید زمان اتمام سوخت ماشین را هم بصورت دستی وهم با استفاده از GPS مطلع شوید.حتی زمانی که خودرو خود را پارک کردید و نگران یافتن مجدد ماشین در انبوه خودرو ها هستید، با ثبت مکان کنونی بعد از ارجاع مجدد به راحتی آن را از روی نقشه پیدا کنید.

+1 0
برای slideme و yandex هم مشکلات خاصی رو داشتید ؟ یا راحت بود ؟ نحوه برداشتتون از این مارکت ها به چه صورت خواهد بود ؟ (8 سال پیش)
+2 0
سلام ٬ یاندیکس راحتترین است فایل را اپ می کنی خودش توضیحات و تصاویر را از گوگل می کیرد . اسلاید می هم که رایگان ٬ برای دریافت درامد برنامه ی من رایگان است و از تبلغات استفاده می کنم پس در این مورد تحقیق نکردم (8 سال پیش)
+2 0
من هم پیشنهاد میکنم اگر تمرکز روی برنامه های رایگان با تبلیغات درون برنامه ایی باشه میتونه نتیجه بهتری نسبت به برنامه های پولی داشته باشه ، در مورد قرار دادن تبلیغ درون برنامه و استفاده از این مارکت ها اطلاعاتی دارید ؟ و یا اینکه از چه سیستم های تبلیغاتی میشه برای هر کدوم استفاده کرد ؟ (8 سال پیش)
+2 0
برای نسخه ی خارجی هنوز تصمیم نگرفتم وقتی راه اندازی کردم اطلاع میدم ٬ (8 سال پیش)
+2 0
دوستان برنامه امروز در صفحه ی اول بازار بعنوان تازه ی برگزیده معرفی شده (: (8 سال پیش)
+1 0
عالیه دیروز دیدمش موفق باشید...... . (8 سال پیش)
0 0
برای تبلیغات از این سایت استفاده کردم لینک (8 سال پیش)
+1 0
اولا بابت برنامه خوبتون تبریک میگم. براتون موفقیت های بزرگتری آرزو می کنم. من هم مثل بقیه بچه ها تجربه قرار دادن برنامه در گوگل پلی رو ندارم. اما به عنوان مشتری زیاد بهش سر زدم. چیزی که نظر من رو جلب کرده اینه که بر خلاف بازار، گوگل پلی فقط تعداد خیلی محدودی برنامه رو به من نشان می ده. لذا تصور می کنم باید از شیوه ای از فیلتر کردن بر اساس علایق کاربر استفاده کنه. و برنامه نویس احتمالا تیاز داره مثل CEO چیزهایی رو رعایت کنه تا برنامه اش بیشتر دیده بشه (8 سال پیش)
0 0
بله b.fat عزیز گوگل خیلی قدرتمند است ،می تواند از تنظیمات منطقه ای ، زبان گوشی برنامه های نصب شده کاربر روی گوشی ، زبان برنامه ، داشتن توضیحات به زبان گوشی کاربر، محبوبیت در منطقه ، و یا حتی اگر بخواهد می تواند از جستجوهایی که کاربر از طریق سایت google.com انجام داده برای نمایش برنامه ها در صفحه اصلی مارکت نمایش داده شده با کاربر استفاده کند ، ضمننا در پنل گوگل پلی امکان ف ل تر کشور و انتخاب کشورهایی که قرار است برنامه شما نمایش داده شود وجود دارد، (8 سال پیش)
+1 0
دست شما درد نکنه برنامه خوبیه (8 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .