آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تنظیمات رندر - نقطه های سفید و سیاه در خروجی

SadeghKiwi  7 سال پیش  7 سال پیش
+1 0

سلام خسته نباشید

من یک مشکل خاص با رندر بعد از آپدیت Vray پیدا کردم.

بابت این مشل من یکسری سرچ در اینترنت انجام دادم اما متاسفانه مشکل من رو کامل رفع نکرد. من خروجی کارمو براتون می ذارم منون میشم بهم کمک کنید.

+1 0
موتور نوردهی دوم gi رو چی گذاشتید؟ اگر light cache هستش subdivise رو بالاتر ببرید.. و ممکنه از کمبود نور وی ری در این نقاط باشه سعی کنید منبع نورتون رو بیشتر کنید.. البته اموزشات تنظیمات رندر هنوز اپدیت نشده باید برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم... (7 سال پیش)
+1 0
از چه ورژنی استفاده می کنید؟ ( آیا از نسخه س اورجینال استفاده می کنید؟ چون اگر از Vray کرک شده استفاده می کنید عملا امکان آپدیت وجود نداره !! و ممکنه که پلاگین به درستی کار نکنه (7 سال پیش)
 برای این سوال 4 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
SadeghKiwi  7 سال پیش
0 0

موتور نوردهی دوم gi رو چی گذاشتید؟ اگر light cache هستش subdivise رو بالاتر ببرید.. و ممکنه از کمبود نور وی ری در این نقاط باشه سعی کنید منبع نورتون رو بیشتر کنید.. البته اموزشات تنظیمات رندر هنوز اپدیت نشده باید برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم... (2 روز پیش)
subdivise رو بالا بردم اما بازم مشکل حل نشد و فقط یک دایره بدون نقاط مشکی داخل تصویر بهم داد. تصویرش رو هم می گذارم. با تشکر از توجه شما.
 
از چه ورژنی استفاده می کنید؟ ( آیا از نسخه س اورجینال استفاده می کنید؟ چون اگر از Vray کرک شده استفاده می کنید عملا امکان آپدیت وجود نداره !! و ممکنه که پلاگین به درستی کار نکنه (2 روز پیش)
 
نرم افزار ها آخرین چیز هایی هستن که شما داخل سایت برای دانلود گذاشتید. با تشکر استاد گرامی. V-ray 3.20.03___3D max 2015
0 0
از چه نوری استفاده میکنید؟ (7 سال پیش)
+1 0
این نویز ها دلایل زیادی می تونه داشته باشه ، از متریال ،، نور ،، تا تنظیمات رندر می تونه باعث ایجاد نویز شده باشه در مورد نور که افزایش میزان Subdivison می تونه نویز رو کم کنه ، در مورد متریال و تنظیمات رندر بحث کمی گسترده تر می شه که اجازه بدید در آموزش ها و در جای خودشون بررسی بشه و خیلی امکان باز شدن مبحث در اینجا وجود نداره ، (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SadeghKiwi  7 سال پیش
0 0

 
از چه نوری استفاده میکنید؟ (2 ساعت پیش)

از چندین نور Plane و یک نور Dome

پاسخ به سوال 
SadeghKiwi  7 سال پیش
0 0

این نویز ها دلایل زیادی می تونه داشته باشه ، از متریال ،، نور ،، تا تنظیمات رندر می تونه باعث ایجاد نویز شده باشه در مورد نور که افزایش میزان Subdivison می تونه نویز رو کم کنه ، در مورد متریال و تنظیمات رندر بحث کمی گسترده تر می شه که اجازه بدید در آموزش ها و در جای خودشون بررسی بشه و خیلی امکان باز شدن مبحث در اینجا وجود نداره ، (37 دقیقه پیش)

استاد گرامی، با توجه به این لینک بنده قبلا هم خدمت شما عرض کردم که با آموزش های کارایی که دادین تسلط به انجام کار در من بالا رفته و وارد بازار کار شده ام، اما واقعا در این مقطع زمانی نیاز به دونستن نکات کلیدی رندر برای تحویل پروژه به صاحب کار دارم. آیا راه حل سریع تری دارین؟

+1 0
قطعا نمیشه چندین ساعت آموزش رو در غالب چند خط به صورت نکته گفت طوری که این رندر رندر خوبی بشه ، اما می تونید پروژتون رو به داخل صحنه ای که برای رندر نهایی پروژه ی بخش 11 آماده شده Merg کنید ورندر بگیرید در اونجا تنظیمات رندر نا حدی برای پروژه ی شما قابل استفاده هست ولی توجه داشته باشید که این روش ، روش صحیح و حرفه ای نیست (7 سال پیش)
+2 0
سلام خسته نباشید.. بنظر من از اینجا : لینک تنظیمات رندر مربوط به پروژه ویلای بنده رو دانلود کنید و یکبار با بارگذاری تنظیمات مربوطه یک تست رندر بگیرید شاید مشکلتون تا حدی حل شه ولی نه کامل!(البته اگه مربوط به تنظیمات رندر باشه) دقت کنید که این فقط نظر شخصیمه و ممکنه هم غیرحرفه ایی و هم از نظر استاد صحیح نباشه ولی به امتحانش میارزه شاید بهتر شد! اگه بهتر شد با تغییرات جزیی فک میکنم بتونید به سطح تنظیمات رندر مورد نظرتون نزدیک و نزدیک تر بشید و اگه هم که کلا بدتر شد که هیچی... (قبلش تنظیمات کنونی خودتون رو سیو کنید بعد این راه ر و امتحان کنید) موفق باشید (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SadeghKiwi  7 سال پیش
+1 0

سلام خسته نباشید.. بنظر من از اینجا : لینک تنظیمات رندر مربوط به پروژه ویلای بنده رو دانلود کنید و یکبار با بارگذاری تنظیمات مربوطه یک تست رندر بگیرید شاید مشکلتون تا حدی حل شه ولی نه کامل!(البته اگه مربوط به تنظیمات رندر باشه) دقت کنید که این فقط نظر شخصیمه و ممکنه هم غیرحرفه ایی و هم از نظر استاد صحیح نباشه ولی به امتحانش میارزه شاید بهتر شد! اگه بهتر شد با تغییرات جزیی فک میکنم بتونید به سطح تنظیمات رندر مورد نظرتون نزدیک و نزدیک تر بشید و اگه هم که کلا بدتر شد که هیچی... (قبلش تنظیمات کنونی خودتون رو سیو کنید بعد این راه ر و امتحان کنید) موفق باشید (2 ساعت پیش)

واقعا متشکرم دوست عزیز. شما مشکل بنده رو حل کردید،امیوارم موفق باشید.

قطعا نمیشه چندین ساعت آموزش رو در غالب چند خط به صورت نکته گفت طوری که این رندر رندر خوبی بشه ، اما می تونید پروژتون رو به داخل صحنه ای که برای رندر نهایی پروژه ی بخش 11 آماده شده Merg کنید ورندر بگیرید در اونجا تنظیمات رندر نا حدی برای پروژه ی شما قابل استفاده هست ولی توجه داشته باشید که این روش ، روش صحیح و حرفه ای نیست (2 ساعت پیش)

بنده متوجه این موضوع هستم که چندین ساعت آموزش رو نمیشه به متن کشید، اما  از شما که درین زمینه استاد و الگوی بنده هستید انتظار می ره که حداقل با گذاشتن یک صحنه ی آماده مشکل بنده رو حل کنید. این کار با توجه به توانایی شما کار ساده ایست اما برای من که تازه کار محسوب میشم، این مشکل حل نشدنیست که این جا مطرحش می کنم. در هر صورت متشکرم. موفق باشید

+1 0
خوشحالم کارتون راه افتاد... موفق باشید دوست من. (7 سال پیش)
+1 0
متاسفانه صحنه ی آماده اولین و آخرین راه حلی هست که خیلی از سه بعدی سازها و (نه 3d artistها ) که در زمینه ی طراحی فضاهای معماری مشغول کار هستند بهش عادت کردن که البته نتیجش کارهای با کیفیت پایین و خارج از رده هست ، که برای انجام دادن کارهای بزرگ با این نمونه کارها ، هیچ شانسی برای این عزیزان سه بعدی ساز وجود نداره ، و روش تدریس من هم قرار دادن صحنه ی آماده برای گرفتن رندر های قشنگ نیست چراکه اگر این بود نیاز به تدوین آموزش نبود کافی بود صحنه های آماده ی Evermotion رو دانلود کنید و رندر بگیرید ، و به همین ترتیب صنعت هنر های سه بعدی به همین وضعی که تا الان بوده خواهد موند ، چراکه عادت کردیم به استفاده و نه تولید (7 سال پیش)
+1 0
دوستان به این موضوع دقت داشته باشیم که اکثر اساتیدی که در دوره های مجازی در زمینه تری دی مکس آموزش هایی رو ارایه دادند , مباحث مربوط به سرفصل های اصلیشون به صورت کامل تموم شده و تایمشون آزاده برای جواب دادن به سوالات مهم هنرجویانشون.. جناب مهندس علاوه بر اینکه کار خودشون هست , در حال تدوین آموزش ها هم هستند ! من به شخصه وقتی میشینم پای یک پروژه نمیفهمم چطور شب میشه:)) حالا استاد ,هم باید پروژشون رو پیاده سازی کنند هم اموزش ضبط کنند و هم به سوالات ما جواب بدن و هم به زندگیشون برسند:)) خدایی اگر ساعت هفت صبح هم بلند شند و اگر 12ساعت هم به تمامی اینکارا اختصاص بدهند بازم تایم کم میاد... پس بنده به ایشون کاملا حق میدم که اگر گاهی اوقات به سوالی دیر جواب بدند یا مختصر جواب بدند ...ازطرفی بعد از دیدن اموزش ها یه جورایی وظیفه ما هم هست که به مهندس در زمینه پاسخ دادن به سوالات دوستانمون کمک کنیم و درانجمن حداقل روزی 15دقیقه فعالیتی داشته باشیم و کاره دوستان رو راه بندازیم... (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .