آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آموزش بازی سازی

ghores  1 سال پیش  1 سال پیش
+1 0

سلام این آموزش به درد برنامه نویسی اندروید می خوره یا فقط برای کامپیوتر هست؟

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
Mohammad-S  1 سال پیش
+2 0

 پاسخ صحیح

سلام

همانطور که از اسم پکیج(پکیج آموزش بازی سازی با Unreal Engine) و سرفصل های آن مشخص است، این آموزش به شما اصول و تکنیک های بازی سازی رو طبق سرفصل هایی که داره توسط موتور بازی سازی Unreal Engine به بهترین کیفیت ممکن یاد میده. یعنی شما بازی سازی رو در Unreal Engine یاد می‌گیرید. البته چون مباحث پایه‌ای و مفاهیم هم گفته میشه، اکثر چیز هایی که در این آموزش یاد می‌گیرید، در موتور های دیگه(مثلِ Unity) هم قابل استفاده اند(به صورت مستقیم و غیرمستقیم) یا حداقل این مفاهیم در آنجا هم وجود دارند.

و این پکیج هیچ ربطی به برنامه نویسی اندروید(که به زبان Java یا Kotlin هست) ندارد.
احتمالاً منظور شما خروجی گرفتن از بازی ساخته شده برای اندروید هست؛ دراینصورت، ادامه پاسخ رو بخونید:

پروژه‌ای که در سرفصل های انتهاییِ این آموزش ساخته شده(بازی توپ چرخنده) قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز است. اما باید توجه داشته باشید که موتور های بازی سازی(از جمله Unreal Engine) قابلیت خروجی گرفتن برای اکثر سیستم عامل ها رو دارند. مثل Android, Windows, Play Station , etc
برای اینکه بتونید برای هر سیستم عامل، بازیِ ساخته شده رو خروجی بگیرید، باید SDK و موارد لازم مربوط به اون سیستم عامل رو دانلود کنید، سپس تغییرات مورد نیاز متناسب با اون سیستم عامل رو در بازی اعمال کنید ( مثلا Game Play بازی رو متناسب با امکانات اون سیستم عامل تغییر بدید، به طور کل گرافیک رو Optimize کنید و سایر کار هایی لازم هست انجام بدید) و درنهایت خروجی مورد نظر رو بگیرید.
توجه داشته باشید که خروجی گرفتن برای هر سیستم عامل خودش یک بحث مفصل دیگری است که نیازمند آموزش جداگانه می‌باشد و کار خیلی راحتی نیست.

جمع بندی: با مطالعه این آموزش بازی سازی رو یاد می‌گیرید. خروجی گرفتن از بازی ساخته شده برای سیستم عامل اندروید درحال حاضر در این پکیج وجود ندارد. با مشاهده سرفصل ها با عناوین آموزش داده شده بیشتر آشنا می‌شوید.

(صحبت های بنده درمورد پکیج آموزش بازی سازی با Unreal Engine است.)

پاسخ به سوال 
ghores  1 سال پیش
+2 0

ممنون اقای محمد سلیمانی عزیز از توضیحات کامل شما، خیلی بهم کمک کردین ممنونم ازتون

+1 0
خواهش می‌کنم، موفق و پیروز باشید. (1 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .