آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ساعات آموزش بازی سازی افزایش یافت

uncocoder  5 سال پیش  1 سال پیش
+27 0

سلام دوستان گرامی

همانطور که می دانید فرآیند تدوین آموزشهای بازی سازی با تأخیر زیادی روبرو بود و اهم دلایل تأخیر:

  • نشر غیر مجاز آموزشها و لزوم ساخت قفل نرم افزاری جهت ادامه تدوین
  • استقبال اندک از آموزش بازی سازی و بنابراین افزایش اولویت در مسائلی که به عموم کاربران مربوط می شد
  • مشکلاتی در نسخه های پیشین Unreal Engine و ناپایداری برای ارائه بر بستر های موبایل

 

امیدوارم بابت تأخیر بوجود آمده عذر ما را بپذیرید. اما در شرایط حاضر:

  • ساعات آموزش بازی سازی به بیش از 37 ساعت افزایش یافت.
  • بزودی بخش هایی در خصوص UI نیز تدوین و عرضه خواهد شد.
  • همینطور اضافات و تغییراتی در سورس های بخش های قبلی وجود داشته.
  • سورس های بخش های جدید نیز اضافه گردید.
  • سعی بر این است تا جای ممکن به سئوالات انجمن بازی سازی توسط مدرس پاسخگویی انجام گیرد.

 

با امید بهروزی - آقاجانی

+2 0
سلام استاد.. خیلی عالی مثل همیشه شاد و سلامت باشید. (5 سال پیش)
+1 0
ممنون استاد عزیز. آموزشهایی ک تدوین میکنید واقعا قابل تحسین هستند ، با آموزشهایی که بنده دیده ام ارئه کرده اید احساس میکنم اگه کسی بتونه یک تیم برای خودش جمع بکنه ، درآینده میتونه بسیار قدرتمند پیش بره برای خودشون حرفی برای گفتن داشته باشند . فقط نکته ای که از ابتدای عرضه ی آموزشهای بازی سازی مدنظر بنده بود تا بهتون بگم ( هرچند در بخشهای دیگر مثل اندروید و لمپ و ios و ... هم قابل تعمیم هست )این هس که ما از شما انتظار نداریم که مثلا هربار 20 ساعت 20 ساعت به آموزشها اضاف کنید . چون ما میدونم برای هر یک ساعت تدوین آموزش نیاز به حداقل 10 اعت وقت گذاشتن هست ، اون هم برای کسی که ماهر هست مثل شما ، ماها که حتی از پسش بر هم نخواهیم اومد . چیزی که من به عنوان یک کاربر دوست دارم توی سایت وجود داشته باشه این هست که به مرور به آموزشها چیزهایی اضاف کنید تا فشار کار روی شما نیاد ، مثلا هفته ای یک آموزش به یکی از بخشها اضاف کنید ، ما راضی هستیم به این وضعیت و نیازی نیست که خودتون رو اینقدر اذیت کنید . از نظر بنده اینطوری سایتتون به معنای واقعی کلمه فعال میشه . موفق و موید باشید . (5 سال پیش)
+3 0
نظر اگر زمانی که ذهن متمرکز بر روی رکورد آموزش و تدوین آن است، سعی در رکورد و تدوین شود، هر ساعت حدود 6 تا 8 ساعت زمان خواهد برد. اما زمانیکه به صورت گسسته و مقطعی این کار انجام می شود، هر ساعت بالغ بر 15 ساعت وقت خواهد گرفت و گسستگی باعث پاره شدن رشته آموزشها خواهد شد. (5 سال پیش)
+1 0
این هم بُعدی از قضیه هست . به هر حال شما تجربه ی تدریس بسیار زیادی دارید ، علاوه بر اینکه بیش از 200-300 ساعت آموزش ریکورد کردید ، و خدا میدونه چقدر آموزش ریکورد کردید و دوباره به دلیلایلی اون رو پاک کرده اید . نظر شما برای ما قابل احتجاج هست و به اون احترما میگذاریم . (5 سال پیش)
+2 0
به نام خدا و شکر بخشنده مهربان را. آموزش خیلی زیبا تدوین شده استاداول یه سوال میپرسه (بعضی از سوالا که پرسیده میشه فک میکنی و میگی سخته ولی با چند تا کار ساده استاد حل میشن به نوعی می شه گفت روش فکرکردن رومیشه یاد گرفت )بعد استاد دنبال جواب راه حل ها میره بعد یکی یکی امکانات رو اضافه می کنه برای همین ببنده نمی گه چرا این نود آوردیم امیدوارم آموزش ها تا آخر هین طور مفهوم باشند ممنون استاد (5 سال پیش)
+1 0
سلام . استاد بعد از این 37 ساعت چند ساعت برنامه برای اضافه شدن به این سری آموزش ها دارین ؟ و مورد های بعدی ای ک به آموزش ها اضافه میشه ممکنه شامل چ موضوعاتی باشه ؟ (5 سال پیش)
+3 0
نظر بله، افزایش خواهد یافت. مشکلاتی در UI فعلی Unreal Engine وجود دارد که در نسخه فعلی برطرف شده. تنها بخش UI که آنهم خیلی طولانی نیست باقی مانده. اما سعی بر این است که طریق Port کردن برای Mobile را هم در آموزش قرار دهیم. (5 سال پیش)
+1 0
سلام. آموزش بازی سازی خیلی جالبه. آیا این آموزش ها افزایش پیدا میکنه؟ (4 سال پیش)
+2 0
نظر غیر از بخش بسیار کوچکی در خصوص GUI که به همین پکیج اضافه خواهد شد، به دلیل استقبال کمی که صورت گرفت، پکیج دیگری از آموزش بازی سازی عرضه نمی شود. (4 سال پیش)
0 0
بهتر هم همين هست. يا با قدرت باقي بمونه و يا رسما دربش بسته بشه. (4 سال پیش)
+4 0
سلام استاد بهتر این بود که آموزش بازیسازی را ادامه میدادید با این اوصاف که شما فرمودید از این به بعد اگر آموزش جدیدی به سایت اضافه شود کاربران دیگر از ترس اینکه آموزش با کمبود خرید از طرف اعضا رو به رو شود یا اینکه هر مشکلی که باعث شود شما میلی به ادامه آموزش نداشته باشید دیگر اطمینان قبلی به آموزش های سایت نداشته و تا اینکه اطمینان نداشته باشن آموزش به حدنصاب مورد نظر شما رسیده دیگر خریداری نکنن و این به نوبه خودش یکی از نقایص و ضربه به این سایت به حساب می آید شاید دلیل بالا نرفتن خرید این آموزش همین نامیدی هایی باشه که از چندین ماه پیش شروع به گفتن کردید یادمه از همون اوایل میگفتید آمار خرید کم بوده برعکس سایت های دیگه که میگن محصول فلان خرید داشته و آمار بالا میدن تا کاربران بیشتر ترغیب شوند به نظر بنده بهترین کار این است همانند قبل با اطمینان و شور اشتیاقی که از شما دیده بودیم آموزش ها را به جلو ببرید این طور هم باعث جلب رضایت کاربران و حتی بالا رفتن آمار خرید این آموزش میشود و همچنین بهتر است یکسری از قابلیت های که در یونیتی قابل انجام نیست و یا به سختی انجام میگیرد را به لیست آموزش ها اضافه کنید و قابلیت پرداخت در بازی نیز به آموزش بازیسازی اضافه شودکه به نوبه خودش باعث جذب کاربر میشود. (4 سال پیش)
+2 0
نظر هر پکیج مستقل از پکیج دیگر هست و ارائه آموزش در موضوع خاص ، لزومی برای ادامه اون در سایر پکیج ها ایجاد نمی کنه. از طرفی آموزش فعلی هم کامل هست و هم قابل استفاده برای ساخت بازی هایی که نیاز به اسکلت و انیمیشن ندارن که تعداد زیادی بازی رو در بر می گیره. (4 سال پیش)
+3 0
استاد خدایی کیفیت مهم تر از کمیته من به شخصه خودم واقعا دوست دارم تو بازی سازی غوغا کنم و به هیچ رفرنسی جز شما نمیتونم اعتماد کنم چون بیانتون آزمایششو با موفقیت تو ذهنم پس داده ... پس درسته که پکیج بازی سازیتون تعداد کمی فروش رفته ولی شما مطمئنید که فرد خیلی مستعد تری از پکیج آندروید با فروش بیشتر در پکیج بازی سازیتون ساخته نمیشه ؟ خواهشمندم پکیج بازی آنریل رو تکمیل و همونطوری که برنامه ریزی کردید بعد اون برنامه نویسی سی پلاس پلاسش و هم چنین پکیج یونیتی رو هم عرضه کنید ... بهتون قول میدم در روند تکمیل این مجموعه آمار به شکل خیره کننده ای رشد میکنه ... استاد من نمیدونم واقعا چجوری میتونم دیوانگی درونم رو بهتون برسونم ولی به خاطر همین قضیه اینقدر ناراحت بودم که به فکر افتادم با 10 تا اکانت مختلف 10 تا پکیج بازی سازی دیگه هم خریداری کنم که این سنگ بزرگ شروع به حرکت کنه ... خواهش میکنم منو درک کنید . سپاس (4 سال پیش)
+1 0
نظر سلام دوست من ، ممنون از حمایتتون از سایت، البته فقط جهت اطلاع می گم که با یک اکانت می شود به تعداد نامحدود لایسنس خرید و به سایر کاربران اختصاص داد. در خصوص ادامه بازی سازی، علی رقم علاقه شدید خودم به این زمینه اما متأسفانه حمایت به حد یک کورس ساده هم نیست و رسماً بسیار مسئولیت آور است. (4 سال پیش)
+1 0
استاد برای بهره مندی از دانشتون و ادامه ی اون 37 ساعت جز این محیط راه دیگه ای آیا برامون هست ؟ من شهرستانم ولی خدایی هر وقت بگید حاضرم بیم تهران و در کلاستون یا همایش یا هر چیزی دگ ای که شما تدبیر کنید شرکت کنم ... آیا امکان حالت دیگه ای هست جز این محیط ؟ (4 سال پیش)
+1 0
لینک اوه من ، استاد شما پيشنهاد بديد به كمك هم تبليغي يا حمايتي چيزي كنيم تا راه بيفته ، شما توي اندرويد كولاك كرديد ، چون اولينها بوديد ، بازيسازي علاقه ي شما هست ، ميدونيد اگه بهش ورود كنيد چه غوغايي ميشه ؟ مطمئنم به جاهايي ميرسيد كه سبك خاصي از بازيها توي كشور باب ميشه و ان شاءالله فروش هم بالا ميره. نميدونم چرا استقبال خوب نبوده ، ولي ميدونم كه نبايد اين حركت رو شكست تلقي كنيد ، با ادامه دادن كاربران بيشتري رو ترغيب كنيد. لطفاً استاد ، لطفاً (4 سال پیش)
+4 0
ممنون دوستان از کامنت های انرژی بخشی که داشتید. بهش بیشتر فکر می کنم. (4 سال پیش)
+1 0
ممنون استاد خیلی خیلی ممنون (4 سال پیش)
+2 0
خيلي عالي شد ،اميدوارم به نتيجه ي شيريني برسيد هم كام ما شيرين بشه و هم خودتون. يك بار ديگه علاقه ي شما باعث ميشه انسانهاي زيادي شغل پيدا كنند يا مسير مورد علاقه شونو با يك استاد و مشاور عالي و مورد اطمينان ادامه بدن. و اميدوارم ماشين بازي سازي ايران رو با اين هل دادن روشن كنيد مرد بزرگ. تمام تلاشم رو براي معرفي شما به كار ميگيرم. سپاس فراوان (4 سال پیش)
+1 0
خوندن این پست هم خالی از لطف نیست : لینک (4 سال پیش)
0 0
سلام استاد، بخش های پایانی این آموزش کی منتشر میشه؟ (3 سال پیش)
+3 0
سلام ... استاد گرامی آموزشها عالی هست و امیدوارم ادامه پیدا کنه... بازی سازی بهترین شغل دنیاست (3 سال پیش)
+3 0
نظر این آموزش به اتمام رسیده. فقط تصمیم داشتم یک جزء از HUD به آن اضافه کنم که بیش از 30 دقیقه نخواهد شد. (3 سال پیش)
+3 0
سلام و خدا قوت استاد عزیز. من همیشه ایده های داستانی و جاه طلبانه و سینماتیک زیادی تو سرم داشتم وبرای همین توجهم به جلوه های ویژه و برنامه نویسی جلب شد و باورم نمیشه آنریل انجین داره منو به رویاهام نزدیک تر و نزدیک تر میکنه. بلوپرینت در آنریل یک انقلاب فوق العاده است و ذهن من رو شب تا صبح مشغول کرده! آشنایی با زبان انگلیسی و کلیّت فرایند برنامه نویسی سرعت یادگیری و شیرینی بلوپرینت رو چند برابر میکنه و از هنر تدریس استاد که نگم براتون! امیدوارم بتونم با نمونه کارهام خوشحالتون کنم. موفق باشید (3 سال پیش)
+2 0
سلام استاد خواستم بپرسم آموزش ساخت بازی battleroyal یه جورایی ادامه ساخت بازی با ue4 هست و چیز های جدیدی به آموزش های قبلی اضافه میکنه یا کلا متفاوته؟ (3 سال پیش)
+4 0
نظر هر چند که آموزش Battle Royale پیش نیازی ندارد اما به گونه ای طراحی شده که تکمیل کننده آموزش Rolling Ball می باشد و مباحثی که در آموزش Rolling Ball هست در این آموزش نیست و بالعکس. (3 سال پیش)
 برای این سوال 5 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
libcode  5 سال پیش
0 0

 

استاد شیوه ی آموزش ها به چه شکل است؟(منظورم اینه که آیا بهمون آموزش میدید که مانند برنامه نویسی که بهمون لایبرری آموزش می دادید اینجا هم به نوعی ساخت پکیج اختصاصی خودمون رو آموزش می دهید (برای خودمان پکیج تولید کنیم و در اکثر جاها به کار ببریم) یا از پکیج های آماده استفاده می کنید) چون به عقیده ی من بهتره که ما پکیج اختصاصی خود را داشته باشیم.

+3 0
موضوع بازی سازی این چنین نیست و عموماً غیر از موتور بازی همه چیز برای یک بازی مجدد برنامه نویسی می شود مگر اینکه اپیزودهای بعدی بازی باشد که از کدهای پیشین استفاده می کند. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Soroush  5 سال پیش
0 0

سلام جناب آقاجانی- می خواستم این آموزش را تهیه کنم. دیدم در سرفصل ها 3dmax هم هست. این اموزش برای نسخه لینوکس محدودیتی دارد؟ (نسخه UE4 و blender در سیستم عاملم  نصب کردم)

+1 0
آموزش در محیط ویندوز هست و طبیعتاً ابزارهاتون در لینوکس محدودتر خواهد شد. (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Farshid  3 سال پیش
+1 0

سلام ... وقت بخیر استاد گرامی

 تو دوره  BattleRoyale  بازی رو برای موبایل هم خروجی میگیرین؟....اگه امکانش هست این کارو بکنید که با optimize کردن  بازی pc برای موبایل آشنا بشیم...ممنون

+3 0
خروجی گرفتن برای موبایل کار وقت گیری است و در قالب آموزشها و پکیج های فعلی نمی گنجد. در صورتیکه مخاطب زیادی داشته باشد، در پکیج جداگانه ای تدوین خواهد شد. (3 سال پیش)
+2 0
ممنون استاد.. دوستانی که علاقه برای خروجی موبایل دارن حتما درخواست بدن ... تا استاد فک کنن به این موضوع‌.. (3 سال پیش)
+2 0
الان زوده در موردش حرف زدن ... من دوست دارم استاد فعلا بیشتر حواسشون به جزئیات کورس آموزشی جدیدشون باشه و فعلا دغدغه ی ذهنی دیگه ای جز اون نداشته باشن . (3 سال پیش)
+3 0
استاد خسته نباشید برای خروجی گرفتن بروی گوش هم نظر سنجی بزارید اگه دوستان زیادی موافق بودن تو یک پکیچ جدا تهیه کنند... ممنون -- با ارزوی موفقیت برای استاد عزیزم و دوستان (3 سال پیش)
+4 0
نظر متأسفانه تابحال نتیجه دو نظر سنجی کاملاً معکوس بوده و ظاهراً بسیاری از کاربران، به بحث نظر سنجی که میرسه تمایل به ارائه پاسخی برعکس دارند! (3 سال پیش)
0 0
سلام استاد ... قصد آپدیت سیستممو داشتم ... برای نرم افزار Unreal تو بحث سخت افزار قدرت cpu اهمیت بیشتری داره یا gpu ? برای سایر نرم افزار های سه بعدی مثل 3ds max و بلندر چطور ؟ ممنون میشم توضیح کاملی ارائه بدید . (3 سال پیش)
0 0
یه سیستمی هست i7 9700k + gtx 1660 ti ... یه سیستم دیگه ای هستش i7 8700 + rtx 2070 کدوم به نظرتون برای کارهای سه بعدی و اینا بهتره استاد ؟ (3 سال پیش)
+2 0
نظر برای بازی کردن نیاز به CPU قوی ندارید اما برای بازی ساختن نیاز به CPU قوی دارید ( جهت Shader Compile و Light Map ). چنانچه قطعات قابل انتخاب است من سیستم Ryzen 3900X و 2060 Super را توصیه می کنم. (3 سال پیش)
+1 0
متاسفانه قابل انتخاب نیست و به صورت اسمبلشده و آماده کیس ها در دسترس هستن ... پس با این حساب شما سیستم اول که i7 9700k هستش رو پیشنهاد میدید ؟ و اینکه تو بحث بازی سازی gpu کجاها نقش داره ؟ لینک (3 سال پیش)
+2 0
نظر فرق زیادی بین 9700 و 8700 نیست. باز اگر انتخاب 9900K بود فرق زیادی داشت. از طرفی 2070 ترجیح داده می شود. من نظر خاصی ندارم. باید نسبت به قیمت و ارزش اجناس انتخاب کنید. (3 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amin  3 سال پیش
+2 0

بله استاد ممنون میشیم اگه شرایط خوب شد یا وقت رکورد کردن این بخش بروی گوشی رو داشته باشید این قسمت هم به آموزش ها اضافه کنید من خیلی خوشحال میشم. در این باره هم که اموزش رو خرید کردم امیدوارم بتونم قسمت قسمت آموزش طراحی بازی رو با همراهی شما بروم جلو، با تشکر از زحمات شما استاد عزیزم.   

+2 0
با سلام متاسفانه آموزش بازی سازی خیلی وقت هست که آپدیت نمیشه و حتی امسال هم که در حال اتمام هست باز هم آپدیتی رو شاهد نبودیم و آموزش ناقص رها شده است!! لطفا در این خصوص اطلاع رسانی بفرمایید با تشکر از شما (3 سال پیش)
+4 0
نظر آموزش پیشین بازی سازی با Unreal Engine به اتمام رسیده است اما بیشتر آموزشهای این سایت باز است تا اگر اضافاتی وجود دارد، بدون هزینه مضاعف به پکیج اضافه شود. به آموزش پیشین حدود 30 دقیقه مبحث UI اضافه خواهد شد. در خصوص آموزش جدید Battle Royale کاملاً حق با شما و دوستانی مثل شماست که چنین سئوالی دارند. سال گذشته یکی از بدترین سال های زندگی شخص من بود و همین امر موجب مشکلاتی در خصوص تکمیل آموزش Battle Royale شد که به امید خدا تدوین آن تا قبل از پایان سال، مجدد از سر گرفته خواهد شد. (3 سال پیش)
+1 0
ممنون از شما (3 سال پیش)
+3 0
با سلام همچنان مشتاقانه منتظر ادامه آموزش های بازی سازی BattleRoyale هستیم... با تشکر (2 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سعید  2 سال پیش
+1 0

سلام

برای آموزش بازی سازی Battle Royale با توجه به صحبت هایی که داخل اینستاگرام هم فرمودید چه برنامه ای دارید؟؟

ممنون میشم که تاریخ انتشار ادامه آموزش ها رو اطلاع بدید.

همچنین اگه برنامه کلی آموزش های جدید دیگر رو بفرمایید خوشحال میشیم.

با تشکر

+2 0
سلام چرا کلا اینستاگرام و سایت رها شده و هیچ خبری نیست؟!! در صورتی که داخل اینستاگرامگفته شدهبود مطلب جدید قراره منتشر بشه ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد (2 سال پیش)
+4 0
دوست عزیز، کاملاً حق با شماست. تغییرات جدیدی در زندگی شخصی من بوجود آمده که سایت و آموزشها و همینطور رسانه های مرتبط را با مشکلاتی مواجه کرده. (2 سال پیش)
+3 0
دلمون براتون تنگ شده بود ایشالله که خیر باشه (2 سال پیش)
+3 0
استاد وجدانا دلمون برات تنگ شده یه لایوی استوری خبری بدین از حال هم با خبر بشیم .دمت گرم (2 سال پیش)
+2 0
استاد ای کاش تایم مشخص بشه برای ادامه ... یا مثلا یه شرط اعمال بشه ... مثلا بگید در صورتی که این کار رو انجام بدید آموزش ها ادامه پیدا میکنه ... یا مثلا بگید از این تاریخ به بعد ادامه ی آموزش ها شروع به ضبط میشه ... برای ماها یه کمی این بلاتکلیفی مارو دلسرد میکنه . (2 سال پیش)
+4 0
سلام جناب آقاجانی عزیز کم کم وارد سال جدید میشیم ضمن تبریک سال جدید امیدوارم سال خوبی همراه با تحول های شگفت انگیز در انتظار زندگی تون باشه اگر امکانش هست برنامه سایت رو برای سال جدید بفرمایید اگر قرار هست آموزش ها آپدیت بشه یا آموزش جدیدی داخل سایت قرار بگیره یا اگر قرار نیست دیگه سایت آپدیت بشه ممنون میشیم که اعلام بفرمایید (2 سال پیش)
+2 0
استاد اقاجانی شما هنوز در سایت فعالیت دارید؟ (1 سال پیش)
+1 0
به نظر میرسه دیگه فعالیت نمیکنن (1 سال پیش)
+2 0
سلام استاد ... امیدوارم هر جا که هستید حالتون خوب باش ... دلمون خیلی خیلی براتون تنگ شده ... فارغ از بحث آموزش ها اگه یه وبینار لایو با همه ی بچه های گروه های مختلف مثل اندروید و بازی سازی و وب اگه بزارید خیلی خوب میشه . ما هنوز فراموشتون نکردیم استاد و همیشه به یادتون هستیم . (1 سال پیش)
+2 0
چاکر همه انکو ایکسی های با معرفت و با وفا (1 سال پیش)
0 0
استاد اقاجانی لطفا یک مقدار فعالیت در سایت داشته باشید خیلی حیفه که دیگه دوره آموزشی ضبط نمی کنید (1 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .