آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشاوره و پشتیبانی Remote

uncocoder  5 سال پیش  5 سال پیش
+40 0

سلام دوستان گرامی،

سرویس مشاوره و پشتیبانی Remote خدمت علاقه مندان با شرایط زیر عرضه شد:

  • امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری ( Remote Desktop ) جهت رفع مشکلات برنامه نویسی، مشاوره و انجام پروژه
  • امکان خرید دقیقه به میزان مورد نیاز ( حداقل نیم ساعت )
  • وجود حساب اعتباری و حفظ دقیقه مازاد جهت پشتیبانی های آینده
  • امکان تعیین روز و ساعت پشتیبانی
  • بررسی سطحی موضوع و برآورد زمان مورد نیاز تقریبی قبل از واریز هزینه
  • استرداد وجه در صورت عدم موفقیت در انجام موضوع مطروحه

 

لینک مشاهده پنل و خرید

 

همینطور این صدا را جهت کسب اطلاعات بیشتر گوش دهید:

+5 0
امکان خیلی جالبی فراهم کردین و از اون مهمتر قیمتش هست که انتظار قیمت خیلی بالاتری داشتم و اصلا بالا نیست انشاالله اگر روزی نیاز شده حتما از این امکان عالی استفاده خواهم کرد :-) (5 سال پیش)
+1 0
سلام .. با این کار اگه کسی در مورد پروژه درسی خودش یا کسی سوالی داشته باشه میتونه مستقیما با شما در تماس باشه و این خیلی خوب است و دیگه مشکل کمک هم نخواهد داشت. بنظرم عالی هست! (5 سال پیش)
+2 0
استاد اقاجانی برای منی که شاگردتونم هیچی بهتر ازین نیس که شما مدام درحال زحمت کشیدن برای ما هستین از تولید اموزشها بگیرین تا مقابله با سارقین مسلح اموزشها این امکان جدید با این قیمت کم واقعا عالیه و خواهش دارم که متوقفش نکنید (5 سال پیش)
+1 0
جایگزینی عالی و بهینه برای وبینار ؛ (5 سال پیش)
+3 0
سلام استاد. بسیار عالیییییی و عرض تبریک و خداقوت برای راه اندازی چنین سرویس پراهمیتی. خیلی وقته منتظر چنین سرویسی از سمت uncox بودیم.فقط استاد دو سه تا سوال داشتم از خدمتتون.1- یکی اینکه مشاوره و پشتیبانی رو از 0 تا 100 خود شما تقبل میکنید و اگه ترکیبی از زمینه های مختلف تو پروژه باشه امکانش هست از اساتید در قالب یک تیم مشاوره هم کمک گرفت؟ 2- و اگر پروژه ای باشه که قسمت هایی از اون نیاز به دانش در زمینه های دیگه باشه، مثلا ما اندروید کار میکنیم ولی نیاز به نوشتن وب سرویس ام داریم برای پروژه مون، اما دانشمون برای نوشتن وب سرویس خیلی اندک و ناچیزه (منظورم اینه که مباحثی که مسلما در تخصص سرویس پشتیبانی uncox هست، اما ما دانش این قسمت رو نداریم و در تکمیل پروژه مون بهش نیاز داریم) این قسمت ها چطور پشتیبانی و مشاوره میشه؟ مطمئنا منظورم تدریس نیست، اما مواردی مثل سرخط دادن و رهنمود دادن یا معرفی منابعی برای مطالعه و... پیشنهاد میشه.3- مورد آخر اینکه اگر با وجود تخمین دقیقه مورد نیازی که ارائه شده و ما هم از قبل تو حساب اعتباریمون تهیه کردیم، باز در حین استفاده از سرویس احتیاج به زمان بیشتری داشته باشیم، به مشکل فنی برنمیخوریم، میشه همون حین اعتبار رو افزایش داد یا اصلا استاد مشاوره وقت اضافه ای هم لحاظ میکنن؟ خیلی خیلی ممنون میشم اگر فرصت کردید پاسخ بدین. در هر صورت یکی از بهترین سرویس هایی بود ک میشد داشته باشیم. سپاس. (5 سال پیش)
+8 0
نظر پاسخ 1: پشتیبانی و مشاوره فعلاً بر عهده خود من هست. ممکن هست در آینده آقای کاشی زاده تمایل به پشتیبانی iOS نیز داشته باشند. پاسخ 2: مشکلی از این بابت نیست، لزومی ندارد شما به همه بخش های پروژه مسلط باشید، هر آنچیزی که نیاز دارید اگر در وسع علمی و تجربی ما باشد، قابل انجام است. پاسخ 3: سعی ما بر این است که کاربران آسوده باشند، لذا اگر نیاز به زمان بسیار زیادی بود، از قبل اطلاع رسانی و تخمین زده شده است، در غیر اینصورت زمان های کوتاه اضافه تر را یا صرفه نظر می کنیم و یا پس از اتمام پشتیبانی ( و به نتیجه کار ) تقاضای افزایش حساب به مدت کسر شده را داریم. (5 سال پیش)
+3 0
لینک سلام مجدد. خیلی ممنون از پاسخ شما. مطمئنم این سرویس مورد استقبال خیلی ها قرار میگیره. براتون آرزوی موفقیت میکنم. (5 سال پیش)
+2 0
استاد سلام......... فقط خواستم بگم واقعا شما بی نظیرید ... (5 سال پیش)
0 0
عالی و تشکر (5 سال پیش)
+1 0
سلام وقت بخیر - سرویس خوبی هست اما اگر برای IOS هم راه اندازی بشه عالی اما یک مشکل هست و اونم اینه که مطالبی که در سوال ها درج میشه فراموش نشه و جواب داده بشه و اگر استادهای شما می تونند جواب بدن راهنمایی کنند نه این که افراد رو پاس بدهند به بخش پشتیبانی اینترنتی . (5 سال پیش)
+1 0
نظر در آینده روی این سرویس بیشتر کار خواهد شد. (5 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .