آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

استاد آقاجانی را تحسین می کنم !

Marco  6 سال پیش  6 سال پیش
+3 0

ضمن عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان این انجمن؛ بد نیست از تجربه خودم به شما عزیزان مسئله ای رو منتقل کنم. من شخصا از آموزش های بسیاری برای یادگیری php استفاده کرده ام. با جناب آقاجانی هم تقریبا 3 سالی هست که آشنا شده ام؛ اما از آنجایی که معتقد بودم آموزش های بهتری در اختیار دارم ، تمایلی به خرید آموزش های ایشان نداشتم (البته چندماه پیش پکیج اندروید ایشان را تهیه کرده بودم اما هنوز فرصت کافی برای یادگیری اندروید پیش نیامده است). یک ماه پیش تصمیم گرفتم بخش رایگان آموزش های php ایشان را دانلود کنم ؛ با خودم گفتم که اگه خوب بود حتما ادامه ی آموزش ها را خواهم خرید. همین کار رو هم کردم و بسیار برای من جالب بود. زمانی که وارد بخش غیر رایگان شدم، واقعا مباحث روان و عالی بود! مثلا بحث کوکی ها و سشن ها یا بهتر بگم همین بحث غول آسای شی گرایی رو! چقدر شیرین و چقدر کاربردی و البته به سرعت آموزش می دادند! شاید باورتون نشه ، آموزش های قبلی ای که داشتم همین بحث کوکی ها اون مدرس عزیز در چند ساعت نشسته  و ضبط کرده بود! واقعا من با اون آموزش ها راحت نبودم و انگار طعم تلخی داشتند! و مثلا یکهو بدون توضیح 10-20 خط می نوشتند که قبلش هم توضیح نداده بودند! گویی  برای خودشان توضیح می دادند نه برای یک کارآموز !  اما آموزش های آقای آقاجانی همانند بازی کامپیوتری تدارک دیده شده اند و مثل یک بازی مرحله به مرحله سخت تر و سخت تر و در عین حال جذاب تر می شوند. و بهتر از همه این ها ، استاد در مرحله های بعد هم مرحله های قبل رو مجددا یادآوری می کنند. بیش از این نمی توانم نظر بدهم چرا که بیش از این اشراف ندارم و اگه بخوام بیشتر تعریف کنم می شود غلو!
به این میگن یه اتفاق بسیار خوب و ارزشمند.
اگه تنبلی نکنم و تا آخر این پکیج رو مطالعه کنم حتما در نهایت یک نظر مفصل برای شما دوستان منتشر خواهم کرد. تا الان که همه چیز مرتب و عالی پیش رفته.

+1 0
اینکه آموزش های استاد بی نظیرن هر شخصی استفاده کرده باشه به این موضوع پی برده. به شخصه بعد از مدت ها رفتم سراغ یک سری آموزش های دیگه بعد از مدت ها دوباره به کیفیت عالی آموزش های استاد پی بردم. واقعا بار علمی خیلی زیادی دارن. این جمله خیلی خوبه دقیقا و اینم برمگیرده به علاقه استاد به بازی و بازی سازی(( اما آموزش های آقای آقاجانی همانند بازی کامپیوتری تدارک دیده شده اند)). قبلا هم یک تایپیک برای نظرات زدن که میتونین اونجا نظرتون رو بگین بهتر هست همشون یک جا باشن. لینک (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .