آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

دیدگاه های کاربران سایت

uncocoder  10 سال پیش  3 سال پیش
+185 0

سلام دوستان گرامی

لطفاً دیدگاه خود را در این قسمت درج نمایید تا دوستانی که هنوز اقدام به خرید نکرده اند، آنها را مطالعه و تصمیم محکم تری اتخاذ نمایند.

 با تشکر - بهنام آقاجانی

+24 0
استاد ممنون واقعا زیبا توضیح میدید. تو طراحیم سلیقه ی خیلی خوبی دارید استاد. من یه پیشنهادی دارم اگه بشه تقویم اموزشی هم قرار بدید خیلی عالی میشه. (10 سال پیش)
+5 0
با سلام، جناب آقا جانی واقعا آموزشهاتون بسیار عالی و کاربردی هستند. برای من که سالها برنامه نویسی دلفی میکردم و برنامه هامون در سراسر کشور داره استفاده میشه نکات بسیار آموزنده ای داشت. کاش سالها قبل این آموزشها را دیده بودیم. ازتون ممنونم و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. (10 سال پیش)
+5 0
با سلام، مهدی تاجیک هستمٰ. بنده از طریق آموزشهای خیلی خوب شما به برنامه نویسی علاقمند شده ام و از اینکه مسیر زندگی مرا عوض کردید ممنون هستم.و از خدا خواستار توفیق روزافزون شما را آرزو دارم . با تشکر (10 سال پیش)
+19 0
سلام استاد عزیز،جناب آقای آقاجانی. با تشکر از شما بابت آپلود آموزش های جدید. فقط میگم : خداخیرتون بده.خیلی خوب ،آرام آرام،کامل و با کیفیت بود. حتی برای کسانی که هیچ اطلاعی از برنامه نویسی نداشته اند هم قابل استفاده و قابل فهم است. باز هم ممنون.درپناه خدا،همیشه شاد و موفق باشید (10 سال پیش)
+9 0
کلاس های حضوری اگر یک دهم سایت شما کاربردی بودن اوضاع ما الان خیلی بهتر بود ... بازم ممنون از این همه دقت و کیفیت (10 سال پیش)
+8 0
اگر بخوام خیلی سریع و خلاصه بگم فقط می تونم بگم حرف نداره !!! کیفیت کار هم به لحاظ محتوا, هم به لحاظ فنی واقعا خیلی خیلی فراتر از انتظار من بوده ... فقط می تونم آرزو کنم سایه ی اساتید گرانقدری مثل شما از سر بچه های این مملکت کم نشه و همیشه شاد و سلامت باشید. (10 سال پیش)
+5 0
سلام آقای آقا جانی، واقعن جا داره ازتون بخاطر این ویدئوهای آموزشی یه تشکر ویژه کنم ، واقعن تمام مطالب رو ریز به ریز می گید . خیلی هم ممنون که اینقدر سریع سوال ها رو جواب میدید. من اولش برای خرید این ویدئو شک داشتم ، اما خوشحالم که این پکیج آموزشی رو خریدم ، واقعن راضیم. ممنون (10 سال پیش)
+8 0
سلام در مورد خود من حقیقت امر اینه که با دیدن اولین ویدیوی آموزشی بسیاری از سوالاتم به پاسخ رسید. من فکر می کنم اگر کسی نمی خواد برای برنامه نویسی اندروید دور خودش بچرخه بهتر این آموزشهارو داشته باشه. در واقع این سایت اولین سایت شخصی حرفه ای و متعهدیه که من باهاش برخود داشتم و لذت بردم . با آرزوی موفقیت بیشتر (10 سال پیش)
+5 0
من خودم خیلی به فکر یاد گیری برنامه نویسی اندروید بودم ولی بدلیل کار و نبود وقت هیچ وقت نتونستم پیگیر بشم. این ویدئو ها کمک بسیاری تو زمینه یاد گیری برنامه نویسی اندروید به من کرد. واقعا جامع و کامل هستند و از صفر من رو خیلی جلو بردند. نمونه ی مشابه ای رو جای دیگه ای پیدا نکردم. با تشکر از شما استاد . (10 سال پیش)
+6 0
از اینکه به قولتون عمل کردید و ویدیو هایی که قول دادید رو اضافه کردید تشکر می کنم. ویدیو های بسیار پر محتوا و کاربردی هستند. حقیقش سرعت آپلود ویدیو ها از سرعت یادگیری من بیشتره :).امیدوارم بتونم از آموزشهای شما نهایت استفاده رو ببرم.و برای شما آرزوی موفقیت می کنم (10 سال پیش)
+5 0
سلام. من سالهاست که برنامه نویسی میکنم و زبانهای مختلفی رو تجربه کردم. تا اینکه نوبت به اندروید رسید. شاید پنج برابر حجم ویدئوهای موجود در این سایت من دیتا در این مورد دارم ولی از لحاظ کارایی نصف این مجموعه هم نیست. جناب آقاجانی از شما بابت این صبر و حوصله در پاسخ گویی به سوالات و تهیه این مجموعه بسیار ممنونم. (10 سال پیش)
+5 0
من دیروز با سایتتون آشنا شدم ۳ فصل اول رو نگاه کردم واقعا عالی بود اصلا فکر نمیکردم بین سایت های فارسی زبان بتونم آموزش به این کاملی پیدا کنم امیدوارم آموزش هاتون ادامه پیدا کنه و موضوعات بیشتری رو پوشش بده (10 سال پیش)
+3 0
فقط میتونم بگم حرف نداره چون اگر بخوام تعریف کنم نا مردی میشه یعنی هرچی تعریف کنم کم گفتم (10 سال پیش)
+3 0
مدت کوتاهی هست که با این سایت آشنا شدم دو فصل اول آموزش های ویدئویی که رایگان هست را مشاهده کردم از همه لحاظ واقآ عالی و بی نظیر هست امروز خودم رو به کاربر ویژه ارتقا دادم و خیلی مشتاقم تا ادامه ی آموزش ها رو دنبال کنم ... بسیار ممنونم از آقای آقاجانی (10 سال پیش)
+3 0
استاد آموزش ها عالی هستند پیشنهاد می کنم استفاده کنید. واقعا حرف نداره من مدتی سردرگم بودم که چه برنامه نویسی رو شروع کنم با کمک استاد راه خودمو انتخاب کردم. مرسی . (10 سال پیش)
+2 0
فقط میشه یک کلمه گفت .. فوق العادست این سایت (10 سال پیش)
+3 0
عرض سلام وادب خدمت علم پروران عزیز. کارتون عالیه ممنون اززحماتتون به امید پیشرفت وموفقیت های بیشتر. ممنون (10 سال پیش)
+4 0
تا امروز فکر نمی کردم که یه روز بابت پشتیبانی یه محصول ایرانی از پشتیبان تشکر کنم. من مجموعه های اموزشی زیادی رو دیدم ولی هیچ کدوم حتی به گردپای این مجموعه هم نمی رسند. ممنون اقای اقاجانی بابت اموزش های خوبتون (10 سال پیش)
+3 0
واقعا عالی. اولش فکر میکردم این هزینه رو میدم آخرش هم هیچ... ولی از حرفم پشیمونم. واقعااااااااا عالی. بازم تشکر میکنم از آموزش هاش خوبتون. خدانگهدار (10 سال پیش)
+4 0
هرچی که هست بهتر از دانشگاست (10 سال پیش)
+4 0
بنده حدودا یک هفته است که به عضویت ویژه سایت شدم.خوشحالم که می توانم با این برنامه نویسان عزیز در این سایت تبادل نظر و تبادل اطلاعات کنم. (10 سال پیش)
+3 0
آموزش ها واقعا دقیق و کامل هستند و حداقل در اموزش انذروید به زبان فارسی بینظیر هستند. (10 سال پیش)
+3 0
آموزش ها عالی است و بسیاری از مباحث پایه ای مانند شی گرایی به سادگی و با مثال های ملموس به دانشجو منتقل می شود. (10 سال پیش)
+5 0
چقدر خوب میشد که این مطالب به صوورت مکتوب به شکل جزوه کنار هم شکل می گرفت. (10 سال پیش)
+3 0
خوب و جامع و پشتیبانی بسیار قوی تشکر از زحمات (10 سال پیش)
+4 0
من تا حالا با استاد های زیادی درس خوندم و پاس کردم ولی خدایی درس گفتن استاد بهنام یه چیز دیگه ست یه سرو گردن از همه سرتره (10 سال پیش)
+3 0
من تا امروز نظر خودم در مورد این بخش ارائه نکردم . فقط با یک کلمه می تونم کلیتش بیان کنم . و اون کلمه چیزی نیست جزء عالی (9 سال پیش)
+2 0
الان خیلی خوش حالم چون به جمع کاربران ویژه پیوستم ممنون استاد (9 سال پیش)
+3 0
من بعد از گذشت 3 ماه از خرید این بسته و دیدن آموزش ها تا بخش 14 بصورت کامل و دیگر بخش ها بصورت جزئی خیلی از پروژه هایی که تو ذهنم بود رو میتونم پیاده کم و الان هم یه نرم افزار اطلاع رسانی دارم طراحی میکنم که انشاالله بعد از تکمیل شدم در پروفایلم لینک میدم ! بازم ممنون استاد (9 سال پیش)
+2 0
آموزش ها واقعا با کیفیت عالی هستن. تازه به جمع کاربران ویژه پیوستم و حس خیلی خوبی دارم. :)) (9 سال پیش)
+3 0
سلام من هم در کلاس های حضوری بودم هم از فیلم ها استفاده کردم به نظرم فیلم ها بهتر از کلاس حضوری می باشد (9 سال پیش)
+3 0
آموزش ها بسیار عالی و موثر هستند. با تشکر از آقای آقاجانی (9 سال پیش)
+2 0
سلام بنده تازه ثبت نام کردم و به امید خدا خوشبینم (9 سال پیش)
+2 0
آموزش ها خیلی کامل و باکیفیت هستند و جاداره از آقای آقاجانی تشکر کنم (9 سال پیش)
+3 0
سلام من فرصت دیدن 52 ساعت فیل را پشت کامپیوتر ندارم ! برای همین کل فیلمها را روی گوشی ریختم و در تاکسی و اتوبوس و مترو و ماشین با هندزفری نگاه کردم. با اینکه 17 سال هست برنامه نویسم ولی نکات خوبی از آموزشها یاد گرفتم فقط اگر یک برنامه منظمی برای آموزشهای جدید هم داشته باشیم ، مثلا حتما هر هفته یک درس جدید اضافه بشه فکر میکنم جذاب تر باشه موفق باشید (9 سال پیش)
+3 0
آموزش ها خیلی کامل و باکیفیت هستند و جاداره از آقای آقاجانی تشکر کنم (9 سال پیش)
+2 0
باید بگم عالیه استاد واقعا حرف نداره آموزشتون ... موفق باشین (9 سال پیش)
+2 0
من نه تا حالا با اندروید کار کردم نه برنامه نویسی کردم.اما با توضیحات استاد تا حالا خیلی خوب پیش رفتم و هر سوال یا مشکلی هم که پیش بیاد می ام تو سایت و از دوستان عزیز می پرسم پیشنهاد می کنم ازش استفاده کنید (9 سال پیش)
+3 0
نحوه تدریس عالیه و آموزش ها بسیار موثر هستند و هر چند دفعه یکبار استاد آموزش های جدید ارائه میدهند و مشکلات هم با استفاده از سرویس پرسش و پاسخ راحت حل میشوند . (9 سال پیش)
+3 0
من تازه به پیشنهاد یکی از دوستام این پکیجو خریدم ، تا الان دو فصل اول دیدم و نحوه تدریس خیلی خوب بود و به نظر خود من که قبلا برا برنامه نویسی یه زبان دیگه کلاس رفتم ، ویدئو خیلی بهتر از کلاسه ، چون ادم وقت داره ویدئو رو پاز کنه و چند دفعه خودش اموزشا رو تکرار کنه و دیگم نیازی نیس که نگران این باشی که از مدرس عقب بمونی ، اینم بگم که خوندن پست های بقیه تو این صفحه واقعا دلگرم کنندس و یه انرژی مضاعف بهم داد :) (9 سال پیش)
+6 0
من تا الان پول هیچ مجموعه آموزشی رو نداده بودم و در نهایت همیشه یه روش واسه یادگیری مجانی پیدا میکردم ولی واسه اندروید هیچ منبع جامع و راحتی نبود که بشه از صفر شروع کرد تا اینکه با سایت شما و این مجموعه آشنا شدم ، الان 3 بخش از آموزش رو دیدم بنظرم بهترین شیوه تدریس و بهترین مجموعه آموزشی هست که تا بحال دیدم و کاملاً از خرید خودم راضیم ، سر فصل ها هم به گونه ای تنظیم شده که حتی کسی که هیچ آشنایی با برنامه نویسی نداشته باشه بازم به راحتی میتونه یاد بگیره واقعاً از استاد عزیز آقای آقاجانی بابت وقت و حوصله ای که به خرج دادن تشکر میکنم (9 سال پیش)
+4 0
فقط میتونم بگم خدا خیرتون بده واقعا فیلم های آموزشی تون عالیه برای منی که از اندروید هیچی نمیدونستم خیلی زود راه افتادم دعا میکنم همیشه موفق باشین :) (9 سال پیش)
+4 0
از استانداردترین آموزش های ویدیویی هست که دیدم , اگر به قصد یادگیری آمده اید در خرید اش شک نکنید (9 سال پیش)
+2 0
خوبست (9 سال پیش)
+3 0
با سلام به همه دوستان، من آموزشهای زیادی رو تا حالا دیده بودم، ولی بدون شک این آموزش ها اصولی ترین و پربارترین اونهاست واقعا تمام قواعد و اصول یادگیری توش رعایت شد (9 سال پیش)
+2 0
در ابتدا وقتی قیمت آموزش استاد را دیدم ترسیدم و رفتم سراغ آموزشهای دیگه که قیمتهای کمتری داشتن و یا حتی رایگان. اما متاسفانه با اون آموزشها چیز زیادی متوجه نشدم . چون آموزش دهنده نیز کلی خطا و اشکال داشت. وقتی به آموزشهای اولیه استاد مراجعه کردم تازه فهمیدم که آموزشها بسیار روان و کامل توضیح داده میشه و خطاهای مربوط به آموزش دهنده نیز مشاهده نمیشه. حتی نحوه گویش نیز بسیا رسا میبود. برای همین تصمیم به خرید مجموعه کردم. و میخوام بگم که کاملا از خرید راضی هستم و حتی اگه قیمت بالاتری هم داشت باز هم صد در صد خرید میکردم. چون آموزشها بسیار زیاد و حرفه ای داده شده. ممنونم استاد (9 سال پیش)
+2 0
من با دیدن همون چهار ساعت رایگان شک نکردم که باید این بسته رو بخرم درظمن از لطف استاد هم سپاس گذارم;) (9 سال پیش)
+2 0
من دنبال آموزش خوب برای اندروید میگشتم که سایت شما رو پیدا کردم . بهتر از این آموزش پیدا نمیشه . دوستان حتما خریداری کنن . عالی بود . با تشکر (9 سال پیش)
+2 0
با سلام به نظر من آموزشها کاملا مفهومی و کاربردی می باشند و در منابع فارسی بهترین مرجع آموزشی می باشد و نحوه تدریس کاملا گویا و با تسلط ارائه شده است . با تشکر فراوان (9 سال پیش)
+5 0
من الان دوره را خریداری کردم بهنام جان بابت وقتی که برای آموزشها می گذارید بسیار ممنون من خودم 10 سال برنامه نویس هستم و هرازگاهی هم آموزش میدم و میدونم که چه انرژی زیادی از آدم میگیره ،( اما فعلاً) با دیدن ویدئو های رایگان می توانیم به جرات بگم ،بازدهی که برای من داشت، بسیار بیشتر از کلاسهایی است که میخواستم برم و انشا الله همینطور پر انرژی به پیش بری. در انتها هم به دوستان خوبم میگویم مبلغی که پرداخت میکنید بسیار و بسیار کمتر از اطلاعاتی است که دریافت میکنید. موفق و شاد باشید (9 سال پیش)
+5 0
من که تازه آموزش هارو دیدم ولی میتونم اینو بگم که آموزش ها بسیار با کیفیت تهیه و تدوین شده ممنوم (9 سال پیش)
+3 0
ممنون از آموزشهای خوب و با کیفیتتون (9 سال پیش)
+3 0
واقعا ممنون عالی کار شده روی آموزش ها. خسته نباشید بهنام جان و امیدوارم مثله همیشه موفق و سربلند باعث افتخارات بیشتر این رشته باشید. (9 سال پیش)
+2 0
اموزش ها واقعا عالی هستن دوستان ضرر نمیکنید (9 سال پیش)
+2 0
به نظر من این استاد رو باید آب طلا گرفت (9 سال پیش)
+8 0
اگه قصد یادگیری اصولی برنامه نویسی اندروید رو دارید میتونید مطمئن باشد که جای خوبی اومدید. (9 سال پیش)
+2 0
یک ماهی میشه کاربر ویژه شدم ! اما هنوز شروع نکردم چون قسمت پرسش ها خیلی جذاب بود و بیشتر مشکلاتم رو حل کرد ممنون ... (9 سال پیش)
+3 0
من حدودا دوماهه که کاربر ویژه شدم . از آموزش های استاد چیزهای بسیار زیادی یادگرفتم! (9 سال پیش)
+2 0
واقعاً از همه نظر خوب و کامل هست ... در هیچ موردی آدم گیج نمیشه و هرچی نیاز داریم دم دستمون هست .. به نظر من تنها آموزش فارسی که قابل رقابت با آموزشهای Lynda و Tut Plus و از این قبیل هست .. . فقط از استاد آقاجانی عزیز درخواستی دارم : اینکه بصورت رسمی محیط برنامه نویسی رو آپدیت کنید و آموزش ویدئویی مهاجرت به پلتفرم و نسخه ای که مورد تائید هست رو قرار بدید. داخل انجمن راجع به این موضوع، مطالب آموزشی زیادی هست ولی هیچکدام به شیوایی و وضوح آموزش های خود شما نمیرسد. با تشکر.. (9 سال پیش)
+5 0
منم حدود سه ماه هست که از صفر شروع کردم و تا حالا ۵ پروژه تمرینی انجام دادم و ۲ پروژه واقعی در حال حاضر زیر دست دارم. باید اعتراف کنم که من وقتی نظرات این تاپیک رو میخوندم با خودم میگفتم خوشبحالشون چقد زود تونستن یاد بگیرن. اصلا فکرش رو هم نمیکردم به این سطح فعلیم برسم توی این زمان محدود ( با توجه به درس و دانشگاه و ۲۰ روزی که همه چیز رو کامل گذاشته بودم کنار و درس میخوندم ) و من همه ی این چیز هایی که از برنامه نویسی دارم از این انجمن و اعضای فعال و پر محبتش و استاد آقاجانی عزیز دارم که خیلی ها میرنجونن ایشون رو و واقعا ما هم از ته دل ناراحت میشیم... دوستانی که دارید این تاپیک رو مطالعه میکنید و قصد خرید دارید. اول از همه تصمیمتون رو جدی کنید و اگر واقعا قصد یادگیری دارید بهترین منبعی که میتونید گیر بیارید و استارت کارتون رو باهاش بزنید همین آموزش هاست. مطمئن باشید که با پیگیری و تلاش به جایگاهی که توی ذهنتون تصور کردید میرسید ( چه بسا جایگاه بالاتر از اونچه فکرش رو میکنید ) (9 سال پیش)
+4 0
سلامی به گرمی جنوب.یه تشکر خیلی شیک تقدیم به آقا مهندی. من که با دیدن اینآموزش ها بیشتر مشتاق شدم و میخوام که این مسیر رو ادامه بدم..فقط یه چیزی آقا مهندس داری یک مار توی آستین خودت پرورش میدی با این آموزش ها و پشتیبانی بیسار خوب شما. خداقوت - پایدار باشید. (9 سال پیش)
+2 0
درود و خداقوت.استاد آموزشها دیگه آپدیت نمیشن؟ویکی چیشد؟ (9 سال پیش)
+10 0
سایت جدید در حال برنامه نویسی است و امیدوارم تا 1 فروردین ریلیز بشه و بعدش هم به سرعت میریم روی آپدیت آموزشهای وب و بعد کلی تغییرات روی سرویس هایی که داریم و بهتر شدن. (9 سال پیش)
+5 0
سلام بچه ها من همین الآن کاربر ویژه شدم . آموزش ها خیلی بیشتر از این ارزش داره پیشنهاد میکنم اون هایی که علاقه دارند حتما استفاده کنند و ببینند که این آموزش ها خیلی ارزش داره نسبت به آموزش های بیرون که فقط پول میگیرند و هیچی یاد نمیدند برام دعا کنید بتونم موفق باشم تو این آموزش ها منم براتون دعا میکنم خیلی ممنون (9 سال پیش)
+2 0
ممنون از آموزشهای خوبتون (9 سال پیش)
+2 0
من تازه این آموزش ها رو دانلود کردم ولی همون چندتا ویدئوی اول نشان دهنده ی مهارت و تسلط استاد روی مطالب آموزشی بود. نوع آموزش هم بسیار عالی بود. ممنون (9 سال پیش)
+3 0
سلام آموزش ها در حد لالیگاست ... و هر چند وقت بهش اضافه میشه فقط اگه آموزش سورس پرداخت درون شبکه ای رو آموزش بده دیگه خیلی خیلی عالی میشه ..با تشکر (9 سال پیش)
+2 0
من یه سالی که با این مجموعه آشنا شده ام ، آموزشها در قسمتهایی که بنده تونستم مطالعاتی در مورد آنها داشته باشم ، واقعا عالی و سطح بالاست. فقط اگه میشد یجورایی تلفنی یا حضوری هم در موارد برنامه نویسی و پیاده سازی با ایشون تبادل اطلاعات می کردیم واقعا عالی تر می شد. تشکر از مهندس آقاجانی (8 سال پیش)
+2 0
من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه ها را با تشکر فراوان به خاطر آموختن اندیشیدن (8 سال پیش)
+2 0
از فیلم چند دقیقه با شما عاشق این مجموعه شدم و بعد از اون بلافاصله آموزش PHP رو هم خریدم. فقط اگه بشه پرداخت درون شبکه به مجموعه آموزشی اضافه بشه عالی میشه! (8 سال پیش)
+2 0
فقط میتونم بگم کار ایشون بیسته! واقعا میگم ! اگه به برنامه نویسی علاقه داشته باشید میتونید بفهمید چه اموزش های گران بهایی و کمیابی در دستان شماست واقعا باید دستان این استاد عزیزو بوسید خیلی متشکرم استاد جان دوستون داریم (8 سال پیش)
+2 0
سلام ، استاد به مفاهیم برنامه نویسی خیلی مسلط هستن ، من 10 ساعت رایگان رو دیدم و میتونم بگم با اینکه برنامه نویس هستم ولی باز خیلی نکات رو از ایشون یاد گرفتم ، در خریدش شک نکنید استاد ممنون واقعا عالی بود تا اینجا (8 سال پیش)
+2 0
سلام و عرض خسته نباشید آقای بهنام آقاجانی واقعا کارتون عالیه من که هیچی از برنامه نویسی نمیدونستم با این پکیج تونستم برنامه ای بسازم و اون رو به صورت پولی در کافه بازار قرار بدم در ضمن از آقای بهرام آقاجانی مدیر فروش عزیزتون هم تشکر میکنم. (8 سال پیش)
+7 0
سلام، ممنون از نظرتون اما ما بهرام آقاجانی نداریم. مدیر فروش هم نداریم :) (8 سال پیش)
+2 0
سلام اموزش های استاد بی اندازه ساده و ملموس هستند به طوری که من رو شگفت زده کردن و از رفتن به کلاس حضوری کاملا منصرف شدم :) فقط اموزش های استاد اقاجانی (8 سال پیش)
+2 0
سلام استاد. یعنی مشخصه تجربیات ارزشمند عمربرنامه نویسیتونو توی این پکیج آندروید بیان کردید. استاد واقعا دستتون درد نکنه...خسته نباشید.. (8 سال پیش)
+2 0
من هم اول که توی سایت عضو شدم برنامه نویسی اندروید رو خیلی خوب بلد نبودم ولی الان خیلی بیشتر یاد گرفتم اگه این سایت نبود شاید اصلا از برنامه نویسی ناامید میشدم:) (8 سال پیش)
+2 0
بهترین منبع یادگیری برنامه نویسی اندروید بدون اغراق این پکیچ هستش (8 سال پیش)
+2 0
من به تازگی پکیج آموزشی رو خریداری کردم ، واقعا این آموزش ها حرف ندارند و بسیار آموزنده ، با کیفیت و کاربردی هستند . قسمت اول رو رایگان دانلود کنید متوجه کیفیت و طریقه آموزش میشید ! بی نظیره این آموزش ها و این سایت.از امتیازات خرید این پکیج اینه که توی بخش پرسش و پاسخ شرکت میکنی انجمن بزرگیه و این یک فرصت بی نظیره . به همه بازدیدکنندگان پیشنهاد میکنم بخرید و اصلا پشیمون نمیشید (8 سال پیش)
+3 0
سلام خلاصه بگم من کلی قبل اینجا تو اینترنت گشتم چند تا کتاب خریدم یه عالمه وقت گزاشتم اما به نظر من اگه این امورشها نبود به هیچ عنوان نمیتونستم برنامه نویسی اندروید یاد بگیرم (8 سال پیش)
+5 0
سلام . منم با هزار بدبختی پول پکیج رو جور کردم :دی ( چون علاقه زیادی به آموزش های استاد آقاجانی داشتم ) الان 3 تا فصل رو دیدم تونستم یه صلوات شمار ساده بسازم :دی خیلی واضح هست آموزش ها ... ممنون :) (8 سال پیش)
+2 0
سلام . واقعآ ازتون ممنونم آقای آقاجانی . آموزشتون فوق العادس . واقعآ عالیه. تمامی جوانب برنامه نویسی رو آموزش میدین. همین حساسیتی که روی انجام کارهاتون دارید خیلی خوبه . این که کد ها رو کامل و تمیز با جزئیات مینویسید خیلی خیلی خوبه . واقعأ دستتون درد نکنه . عااااااالی عالی عالی . (7 سال پیش)
+2 0
سلام.من 700 هزار تومن پول دادم برم کلاس مجتمع فنی تا اسم پکیج شما از طریق یکی از هم کلاسیا رو بشنوم و بهم معرفی کنه تا بخرمش.اگه زودتر شنیده بودم اصن کلاس ثبت نام نمیکردم کلی هزینه و وقت صرفه جویی میشد.تو رو خدا بیشتر پکیجتونو تبلیغ کنین تا خیلیا که میخان اندروید یاد بگیرن هم از سردرگمی دربیان هم مثه من لازم نباشه خرجای گزاف و بیهوده کنن.ممنونم از شما استاد (7 سال پیش)
+2 0
این تبلیغ رو موافقم . من خودمم به وسیله ی یکی از دوستام با این سایت آشنا شدم. (7 سال پیش)
+2 0
آموزش های استاد واقعا عالین حتی واسه افرادی که برنامه نویسی رو میخان از صفر شروع کنن به قدری شیرین و زیبا مباحث رو بیان میکنن که آدم دوست داره ساعت ها مطالعه کنه آموزشا رو (7 سال پیش)
+4 0
به نظر من بهترین آموزش برنامه نویسی که تا الان ازش استفاده کردم، همین پکیج هست که خدا وکیلی هم مبلغ مناسبی دارد و هم محتوای غنی، علاوه بر اینکه به تازگی آموزش ها به روز شده، باید عرض کنم که به نظر من بهترین ویژگی این آموزش ها همین انجمن فعال سایت است. (7 سال پیش)
+1 -1
چرا آموزش های جدید رو کامل نمیکنید؟! 4 ماهه که منتظرم. این اصلا خوب نیست :X (6 سال پیش)
+2 0
سلام استاد. ممنون برای آموزش جدید(اندروید استودیو) . فوق العاده هستن و بیانتون بسیار عالیه. بی نهایت ممنون برای این زحمات. روش آموزشتون فوق العادست و من به چندین نفر پیشنهاد دادم و اونها هم راضی هستن :) (6 سال پیش)
+2 0
قیمت هم عالیه! (6 سال پیش)
+1 0
استاد آقاجانی نحوه آموزش شما فوق العادس... موضوع های آموزش هم به درد بخور هستن و تو "بازار کار" خیلی به چشم میان (6 سال پیش)
+1 0
شیوه تدریس استاد اقاجانی فوق العادس . بعد از خرید این اموزش متوجه میشوید که : 1- مباحث اموزشی 0 تا 100 2- نوع اموزش اصولی و صد درصد کاربردی 3- شیوه تدریس فوق العاده شیرین بدون ایحاد خستگی 4-با دیدن اموزش احساس میکنید یک فرد دلسوز داره به شما اموزش میده و تنها هدفش اینه که شما درس رو یاد بگیرید و این پکیج هیچ شباهتی به دیگر پکیج های تجاری نداره (6 سال پیش)
+2 0
سلام. بی نهایت تشکر تشکر تشکر. استاد آقاجانی ! در کمال ادب و احترام تمام قد واقعا کارتان درست است. (4 سال پیش)
+2 0
سلام من حدود چهار سال پیش خواستم اندروید رو شروع کنم و همون موقع رفتم و 500 تومن دادم و کلاس اندروید رو شروع کردم به نظرم اونموقع کلاس خوبی بود و تونستم یه اپلیکیشن هم منتشر کنم ولی بعدا بدلیل وسواس بیش از حدم و اینکه خیلی از مطالب رو نمیدونستم اندروید رو کنار گذاشتم. اونموقع یکی از دوستانم که با من به کلاس میومد این سایت رو آموزش هارو پیشنهاد داده بود اما من خب بدلیل اینکه اعتقادی به این نوع آموزش ها نداشتم زیاد به حرفش توجهی نکرده بودم تا اینکه حدود یک ماه پیش من بازم یه سر زدم به سایتتون و خلاصه اینکه چون با سایتتون بواسطه وب گردی آشنا شده بودم با خودم گفتم حالا برم ببینم لیست مطالب آموزش اندرویدش چیه و فهمیدم قسمت رایگانم داره و چند ساعتی رایگان تماشا کردم تا اینکه واقعا تصمیم گرفتم خرید کنم و پکیج رو گرفتم. الان بعد چهار سال بزرگترین اشتباهم این بود که به حرف دوستم توجهی نکرده بودم و مطمینم اگه این پکیج رو چهار سال پیش گرفته بودم الان حدود سه سال سابقه برنامه نویسی اندروید رو داشتم. الان من هم سر کار میرم هم دارم آموزش های اندروید استاد رو میبینم که البته کاری که در حال حاضر میرم هیچ ربطی به اندرید نداره ولی چون علاقه به اندروید دارم می خوام یاد بگیرم. خلاصه من الان دارم رو پروژه تاس کار میکنم و تا الان خیلی خیلی خوب و عالی همه ی مطالب رو دارم می فهمم و کد ها رو به خوبی تحلیل میکنم و مطمینم اگه با همین روند ادامه بدم سال دیگه تبدیل به برنامه نویس اندروید شدم. وبینار اشتاد هم واقعا تاثیر گذاره از نظر من استاد آقا جانی بهترین استاد در زمینه برنامه نویسی هست امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند. (3 سال پیش)
+2 0
استاد که خودشون حرف ندارن عالی هستن و واقعا مهارت و تجربه ای که دارن که فقط با چندین سال کار بدست میاد و ایشون بخوبی و هیچ کم و کاستی تا تونستن انتقالش دادن قدرت بیان و انتقال مطالب و گفتارشون هم که عالی آدم حتی بعد از چندیدن بار دیدن ویدیو خسته نمیشه و کیفیت ویدیو هاهم که واقعا عالیه،درکل میتونم بگم بهترین کسی هستن که میتونن به شما یاد بدن و واقعا اگر میخواید شروع کنید بهترین رو انتخاب میکنید. (3 سال پیش)
 برای این سوال 223 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
rayacoder  10 سال پیش
+28 0

با سلام
من تا دقیقه 40 از بخش سوم رو دیدم و بعد اولین برنامه کوچیک خودمو با اطلاعاتی که به دست آورده بودم ساختم !
یه صلوات شمار که این ویژگیها رو داره:
1- دکمه کم و زیاد کردن کانتر
2- دکمه ریست کارنتر.
3- ظاهر ساده و شیک با استفاده از لایه ها و تغییر ویژگیهای متن و یک عنصر.
4- جلوگیری از شمارش اعداد کمتر از صفر.
5- نمایش اطلاعات برنامه توسط Toast.
هیچ ادعایی ندارم چون چیز خاصی نیست. ولی میخوام بگم که اگه با این اطلاعات اولیه تونستم کاری بکنم یکی از دلایلش توضیحات عالی جناب آقاجانی بوده. البته بی شک آشنایی از قبل هم کار رو تسریع میکنه. من با جاوا به هیچ وجه آشنا نبودم ولی در زمینه php,c#,js,c++,... کار میکنم چند ساله.. به نظر شخص من اگر کسی زمینه داشته باشه به سرعت میتونه به درجات بالایی برسه. امیدوارم با کمک آقا بهنام همه بچه ها پیشرفت کنن تا بچه های ایران هم سهمشونو از صنعت نرم افزار از دنیا بگیرن. به خدا ما خیلی بهتر از این هندیها هستیم در زمینه نرم افزار...

+8 0
آفرین و چقدر خوب که برای خودتون در این مرحله پروژه تعریف کردید و موفق به ساختنش شدید. مرسی از فیدبک و اعلام موفقیت. (10 سال پیش)
+5 0
ممنون از لطف شما. من سعی میکنم چیزهایی که شما میگید رو خودم براش موضوع پیدا کنم و بسازم. مثلا در بین ویدئو ایست میکنم و تا چیزی از خودم نسازم ادامه رو نمیبینم. فکر میکنم راه خوبی باشه که پیشنهاد میکنم بقیه هم انجام بدن. بابت تغییر نام هم ممنون. من غلط املاییم گاهی زیاد میشه که باید ببخشید. (10 سال پیش)
+8 0
راه خوبیه اما ممکنه برای همه جواب نده و اگر دوستی از این روش نتیجه نگرفت، نباید دلسرد بشه. هر کس به طریق خاصی می تونه بهتر یاد بگیره و البته به دانش قبلی ، تجربه تحقیق و ... هم بسیار بستگی داره. (10 سال پیش)
+3 0
ممنون که تجربتون رو گفتی (9 سال پیش)
+4 0
با سلام خدمت دوستان. من هم به تازگی به جمع شما اضافه شدم. چند تا آموزش رو دانلود کردم واقعا عالی بودن. عالی عالی. توضیح خوب و با کیفیت. درک مشکلات برنامه نویس کلا عالی بوده. من تخصصم طراحی و برنامه نویسی صفحات وب با PHP بود و با فریم ورک لاراول تخصصی کار میکردم که توفیقی ما رو کشوند این سمت و با اینکه چند ماه دارم کار میکنم یه سری ار مطالبی که آقای آقاجانی گفتن واقعا اصلا ندیده بودم و اشتباه داشتم جلو میرفتم. ازشون به خاطر این پکیج سپاسگذارم (9 سال پیش)
+1 0
سلام من هم همین کارو کرده بودم با فرقه اینکه در SQLite مقدار صلوات ها را ذخیره می کرد این کار یک خوبی که داره اینه که کاربر پس از خارج شدن مقدار صلوات هاش پاک نمیشه و اگر هم ورژن جدیدی بزارین اطلاعات قبلی جایگزین میشه. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مجتبی یگانه  10 سال پیش
+9 0

درود استاد :)

من قبلا PHP و ++C و VB و VB.NET کار کرده بودم ، راستش فقط واسه اندروید اومدم سمت جاوا (!) اما دیدم جاوا واقعا قدرتمنده و ارزش کار داره

اما یه توصیه به سایر دوستانم که تو فکر اینن که این ویدئو ها ارزش وقت گذاشتن داره یا میکنم :

اگه برنامه نویس حرفه ای هم هستی به نظر من نکاتی که توی این آموزش ها حتی تو سطح مقدماتی گفته شده به دردتون میخوره ، حالا دیگه پیشرفته که جای خود داره ! من مفاهیمی را که فقط تئوی شنیده بودم ، تو عمل دیدم ، یکی از عالی ترین بخش های آموزش شی گرایی بود که واقعا برای من سنگین بود ، ولی به هیچ وجه خسته کننده نبود (!) ، قسمت های سختش را مرور کردم و مرور کردم تا متوجه شدم موضوع چیه !

واقعا من این ویژگی شخصیتی استاد خوشم میاد که میخوان هر جور شده کل علمشون را منتقل کنن ! ، مثل اون ابتدایی بود که صبح زود به زور می فرستادنمون مدرسه (!) اما الان نتیجش را گرفتیم ! ،

استاد واقعا ممنون ، کمتر کسانی پیدا میشن که همه ی علمشون را در اختیار علاقه مندان بزارن ،

امیدوارم برکت زندگیتون هزار برابر باشه ،

موفق باشید :)

پاسخ به سوال 
Reza AF  10 سال پیش
+14 0

سلام استاد
شاید من یکم عجله دارم! ولی اینجوری هم نیست که فقط بشینم فیلمهارو نگاه کنم! همشو خودم یبار مینویسم حتی تغییرش میدم تا ببینم چه نتایجی بدست میاد.
اون موقع که گفتم سطح آموزشها یدفعه بالا رفت، بشدت درگیر بحث تردها و کلاسها بودم و نمیتونستم ازش سر در بیارم. اما دوباره مثالهای شمارو خودم نوشتم و الان مطلب برام روشن شد.
درضمن آموزشهاتون فوقالعادس. توش اینقدر نکات ریزو درشت هست که هیچ جا پیدا نمیشه و فقط تجربی بدست میاد. اینارو فقط فهمیدم که رفتم یه پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید خریدم به قیمت خدا تومن، که توش فقط چندتا کنترل رو توضیح داده بود!

پاسخ به سوال 
jolfaplc  10 سال پیش
+12 0

سلام.
با تشکر از آموزش های خوبتون.
یک اقرار:من تا حالا بابت هیچ آموزشی پول نداده بودم(از بدو تولد).خودم هم آموزش HMI صنعتی میدم(citect scada) و plc ها.روزی که خواستم عضو بشم قیمت رو ریال فهمیدم و بعد از پرداخت تازه فهمیدم تومان بوده.الان سری 5 رو تموم کردم.و از خریدم خرسندم.

+2 0
واسه منم همین اتفاق افتاد فک میکردم 15 تمنه ولی موقع پرداخت دیدم 150 تمنه قلبم گرفت در اون لحظه (گرچه کلا 20 تمن تو حسابم نبود :)) ولی خوب اخرش خریدم (10 سال پیش)
+2 0
سلام. با تشکر از آموزش های خوبتون. یک اقرار:من تا حالا بابت هیچ آموزشی پول نداده بودم(از بدو تولد).خودم هم آموزش HMI صنعتی میدم(citect scada) و plc ها.روزی که خواستم عضو بشم قیمت رو ریال فهمیدم و بعد از پرداخت تازه فهمیدم تومان بوده.الان سری 5 رو تموم کردم.و از خریدم خرسندم. (9 سال پیش)
+2 0
منم باخودم کلی کلنجار رفتم بابت تهیه‌ی آموزشآ اما الان که آموزشهارو تهیه کردم فهمیدم تصمیم درستی گرفتم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
obeyd  10 سال پیش
+7 0

من تازه امروز تونستم یک دور کامل این آموزش را ببینم! بنظرم دیدنش هم سخت اومد چه برسه اینکه بخواهید 140 دقیقه یکبند آموزش هم بدید! ممنون بابت این آموزش جامع. در ضمن اون دوره آخری که روی کل برنامه سمت سرور و آندرویدش داشتید خیلی مفید بود یجورایی انگار به اون جمع بندی نیاز بود.

+5 0
واقعاً تدوین ویدئو کار سختی هست. معمولاً هر ساعت ویدئو، حدود 4 ساعت کار می بره تا ضبط ، تدوین و آماده بشه و از اون طرف برای من که زود به زود سرما می خورم و تو شرایط حساسیت و سرفه بسیار طاقت فرسا میشه. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
صفایی  10 سال پیش
+10 0

با سلام
چند توصیه و چند تجربه رو که خودم کسب کردم رو دوست دارم به بقیه دوستان منتقل کنم
من مدت زیادی به فکر برنامه نویسی آندروید بودم که بعد از کلی تحقیق و جستجو دو کتاب فارسی و کلی منبع با زبان انگلیسی پیدا کردم.
هر دو کتاب فارسی رو از نمایشگاه کتاب تهران تهیه کردم و در طول چند ماه با کمک منابع مرجع تونستم مبانی یرنامه نویسی رو یاد بگیرم.
تا اینکه به طور اتفاقی با سایت قبلی مهندس آقاجانی که به صورت رایگان آموزش ارائه میکرد آشنا شدم.
و از اون موقع تازه فهمیدم که ساختار برنامه نویسی به چه شکل هست.
اما واقعا این آموزشها کافی نبودن و بخاطر اینکه به صورت نوشتاری ارائه میشدند نمیتونستن به طور کامل گویای مطالب باشند.
مهندس آقاجانی که یکی از پیشگامان این عرصه(برنامه نویسی آندروید) در ایران هستند بدون شک از بهترین اساتید این فن هستند که واقعا به آموزش علاقه مندان بها میدن.
پاسخگویی سریع و ارائه آموزشهای جدید با توجه به درخواست کاراموزان از خصوصیات ایشون هست که من یکی رو شیفته شخصیت ایشون کرده.
من بدون اغراق خدا رو شکر میکنم که استادی همچون مهندس آقاجانی قبول زحمت کردند و برای کسانی چون من که واقعا توانایی پرداخت هزینه های گزاف کلاسهای برنامه نویسی آندروید رو نداشتم آموزشهایی رو قرار دادن که نسبت به هزینه ای که پرداخت کردم واقعا یک پکیج ویدویویی با جلوه های سمعی و بصری ارائه کردند که حتی کسانی که واقعا حتی یک خط برنامه ننوشتن میتونن با دیدن این ویدئوها تبدیل به یک توسعه دهنده آندروید بشن.
آموزشها با کیفیت فوق العاده ارائه شده و واقعا به یک زبان ساده حتی به مواردی که خارج از آندروید برای برنامه نویسی نیاز هست پرداخته که از این نظر منحصر به فرد هستش جون نیاز همه رو به آموزشهای جانبی از بین میبره.
به غیر از این ویدئوها آخر هر مبحث میشه از طریق سایت اقدام به سوال و رفع اشکال نمود که مصداق کارگاه آموزشی رو تکمیل میکنه.
اگر واقعا قصد فراگیری این علم رو دارید، این پکیج رو به شما توصیه میکنم و مطمئنم تا به امروز بدون رقیب و تنها مرجع کامل هست.

پاسخ به سوال 
pouryavar  10 سال پیش
+9 0

با سلام
بدون شك شيوه تدريس آقاي آقاجاني بهترين و شيوا ترين شيوه آموزشي است كه تا حالا استفاده كردم.
حتي ويديو هاي آموزشي Lnyda هم به گرد پاي ايشون نمي رسه.
جهت بهبود آموزشهاي سايت دو پيشنهاد دارم:
1. زمان ويدئوهاي آموزشي به تايم هاي كوتاه تقسيم بشه مثلا بجاي يك ويدئوي 1 ساعت و 20 دقيقه اي 4 ويديوي 20 دقيقه اي بشه.
2. در صورت امكان چند وقت يكبار كارگاه هاي آموزش حضوري برگزار بشه تا دوستان بتونن با خودشون و با استاد تبادل نظر داشته باشن.
با سپاس اميدواريم كه آموزشها ادامه داشته باشه

+5 0
در خصوص مورد 1 ، از این به بعد سعی خواهم کرد. پیشنهاد خوبی است البته اگر فشردگی مطالب اجازه دهد. در مورد 2 ، تعداد دوستانی که عضویت ویژه دارند، از 10 کلاس فشرده هم تجاوز می کند، همچنان در حال فکر کردن به این موضوع هستم که چطور یک کلاس مفید برای تبادل نظر برگزار کنم که تراکم جمعیت مانع کیفیت آن نشود. (10 سال پیش)
+2 0
از نظر من یکی از بهترین مزیت ویدیو ها اینه که کل توضیحات در یه قسمت جا داده شده و مثل آموزش های بقیه جدا از هم نیست واقعا حیفه جدا بشه البته این نظر شخصی منه... از نظر سرعت اینترنت هم از نظر من یه برنامه نویس باید بتونه اینترنت پرسرعت مهیا کنه ... (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ajn91  10 سال پیش
+10 0

من سعی میکنم تجربه ی شخصیه خودمو بگم.
من قبلا از فیلم های اموزشی لیندا استفاده میکردم که تو وب همه میگن که یه شرکت حرفه ای هست ولی وقتی با اموزش های استاد اقاجانی اشنا شدم تازه فهمیدم حرفه ای یعنی چی شاید روزای اول متوجه تفاوتشون نشید ولی وقتی خودتون شروع به نوشتن پروژتون کردید میبینید که چون ایشون تجربه ی کلاس های اموزشی دارن بین اموزش ها به سوالایی که بعدا هم واستون پیش میاد جواب دادن وقتی شروع به نوشتن کد خودتون کردید متوجه میشید که تفاوت دی وی دی اموزشی و یا کتاب با اموزش های استاد چیه وقتی هیچ جای اینترنت نمیتوند جواب سوالا و راه حل مشکلتونو پیدا کنید و استاد میتونه بهترین مشکل گشا باشه.
یه تفاوت هم اینکه کتابای تو بازار همشون ترجمه هستن و فیلم اموزشی هم همه زبان اصلی و بدون توضیح تکمیلی هستند که شاید اصلا متناسب با نیازهای تو ایران نباشه و هیچ کدوم سطحشون از صفر شروع نمیشه و توضیحات به این دقیقی و کاملی که تو ویدیوهای استاد هست رو ندارن.
در مورد هزینم که در مقابل هزینه های سنگین کلاس های خصوصی اصلا قابل مقایسه نیست با اینکه محاسن خیلی زیادی نسبت به کلاسای خصوصی داره.
شما با یه اموزش دقیق و تکمیل و حرفه ای و بهینه شده واسه یه شروع حرفه ای طرفید :)

پاسخ به سوال 
mosfet  10 سال پیش
+6 0

راستش من چند مدتی بود دنبال روش یادگیری میگشتم . چون یکمی #C کار کرده بودم دلم میخواست با همون زبان برای آندروئید برنامه بنویسم . فکر میکردم یادگیری جاوا خیلی سخت باشه . ولی وقتی دو تا فصل اول اموزشی استاد آقاجانی رو دیدم متوجه شدم بهترین روش همین جاواست و همچین هم سخت نیس .
واقعیتش روی مبلغ عضویتش تردید داشتم و با خودم میگفتم میرم یه کتاب میخرم 10 تومن یاد میگیرم دیگه . و حتی توی نت هم اموزش های رایگان زیادی رو دیدم . اما با هیچکدوم از این روشها نتونستم خوب و اصولی شروع کنم . الان فهمیدم این شیوه اموزشی ویدئویی خیلی خیلی بهتر از اوناست . یعنی زمانی رو که برای یک ماه باید صرف میکردم تا یه چیزی یاد بگیرم الان میتونم تو 4-5 ساعت خوب یاد بگیرم .
اگه شما هم به وقتتون اهمیت میدید من توصیه میکنم از این آموزش ویدئویی استفاده کنید . من واقعا خوشحالم که استاد آقاجانی اینطور تجربیات ارزشمندشون رو در اختیار ما قرار میدن . و نکته ای که من خیلی ازش خوشم اومد پاسخگویی و رفع اشکال سریع توسط استاد بود.
من واقعا از شما تشکر میکنم استاد آقاجانی و براتون ارزوی سربلندی و موفقیت دارم .

پاسخ به سوال 
Reza AF  10 سال پیش
+9 0

استاد اگه خاطرتون باشه من خیلی حساس بودم که این آموزشها بدرد من میخوره یا نه؟! و قبل ازینکه آموزشهارو خریداری کنم چندین بار با شما مکاتبه کردم. که خوشبختانه تصمیم درستی گرفتم و الان ازینکه شاگرد شما هستم خیلی خیلی راضی ام.
دوستان، توی زمینه برنامه نویسی وب و پی سی (با قدمت چندین ساله) منابع فارسی با این کیفیت کم پیدا میکنید، چه برسه به اندروید که یک زبان خیلی نو و جدیده (اندروید امروز 5 ساله شد! ). اگه کسی دوست داره وارد این دنیای جدید بشه، شک نکنید بهترین روش یادگیری همین آموزشهای آقای آقاجانیه. ا
در مورد شخصیت آقای آقاجانی هم باید عرض کنم که ایشون آدم فوق العاده صبور و از همه مهمتر پر از معلومات و دارای فن بیان بالا هستند.

در نهایت یادم رفت بگم! بینهایت ممنون بابت این همه زحمت که برا ی ما میکشید

پاسخ به سوال 
Mohsen.Fakori  10 سال پیش
+7 0

با تشکر از دوست عزیز آقا بهنام آقاجانی
اول می خواستم درباره موردی که kvan مطرح کرد درباره مدت زمان فیلم ها، نظر من عکس چیزیه که شما فرمودین. چون توی 20 دقیقه فقط موضوع های کلیشه ای انتقال داده میشه و مثل الان مفید نخواهد بود.
مطلب بعد نقطه قوت این آموزشهاست . تو این آموزشها ما فقط آموزش فرامین برنامه نویسی رو نمی بینیم. بلکه با طرز فکر و تحلیل یک برنامه نویس آشنا میشیم که خیلی مهمه.
قیمت هم که فوق العاده مناسب هستش و در کل یک کلاس آموزشیه کامله( همه جهات رو در بر داره)
در مورد کلاس حظوری هم به نظر من با همین آموزشها میشه به دیده خوبی در مورد اندروید و برنامه نویسی اندروید رسید. و دیگه لزومی نداره کلاسی برگزار بشه که دوباره همین مطالب بازگو بشه ( البته برای کسانی که آموزشها رو خریداری کردن و البته استفاده کردن) ولی من خیلی دوست دارم که مهندس خودش یه خطی به دوستانی که آموزشها رو استفاده کردن بده و مثلا یه کارگروه های 2 یا 3 نفری از همین دوستان رو با هم ارتباط بدن که بتونن با هم مطالب رو ردوبدل کنن و چه بسا پروژه نویسی کنن و به همین راحتی کارو رها نکنن، چون می دونم که خود آقای آقاجانی اونقدر مشغله دارن که نمیتونن به همه سوالات پاسخ بدن.
بازهم با تشکر فراوان از آقا بهنام

+3 0
تبدیل کردن فیلم به episode های مختلف در کل خوب هست اما کار بسیار سختی است چون آموزشها پیوستگی خاصی دارند. اگر لطمه ای به محتوا نمی زد، سعی بر این است که کوتاهتر شود هر آموزش و صد در صد محتوای آموزش قربانی کوتاهی فیلم ها نمی شود. محسن عزیز ممنون از نظر زیبایی که ارسال کردید و خوشحالم از رضایت شما. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
usefee  10 سال پیش
+9 0

داستان من به خیلی قبل تر بر می گرده . . .

یادمه تمام وب سایت ها و آموزشگاه هایی رو که در تهران و شهرستان ها دوره برنامه نویسی اندروید برگزار می کردن رو زیر و رو کرده بودم ، این وب سایت رو قبلا دیده بودم اما دو دل بودم که باید از متد آموزشی این سایت بهره ببرم یا برم تو آموزشگاه های دیگه کارم رو شروع کنم . خیلی جاها رفته بودم ، خیلی زمان برای انتخاب روش مناسب آموزش هدر داده بودم ، تا اینکه یک روز تصمیم خودم رو گرفتم!

به خود بهنام عزیز ایمیل زدم و با خودش صادقانه مشورت کردم ، گفتم من این کلاس ها رو مد نظر دارم با این سیلابس هایی که ارائه دادن و این شهریه هایی که دارن میگیرن ، اگه شما نه به عنوان مدیر سایت بلکه به عنوان یک دوست بخواهید منو راهنمایی کنید کدوم رو به من پیشنهاد می دید؟ و بهنام عزیز بدون اینکه ذر ای خودش رو تبلیغ کنه همه اون موارد رو ارزیابی کرد و برای من کامل توضیح داد و اینجا بود که من از صداقت این پسر خوشم اومد و با توجه به توضیحاتش ، همین سایتو برای شروع کارم انتخاب کردم . . .

اگه دوس دارین برنامه نویسی اندروید یاد بگیرین ، اگه هنوز فرق بین اندروید و آندروید رو نمی دونین ، اگه آرزوتونه با کمترین هزینه بیشترین محتوای آموزشی در اختیارتون قرار بگیره ، باید بگم راه رو درست اومدین ، تو اینجا علاوه بر تمام مواردی که گفتم پشتیبانی و خدمات پس از فروش بی قید و شرط هم به شما ارائه میشه و تعجب نکنید اگه روزی در نوشتن برنامه ای به مشکل بر خوردید و خود بهنام عزیز این موضوع رو مطرح کردید و دیدید تا چند ساعت بعد سورس اون برنامه به صورت کامل همراه با آموزش تصویریش توی ایمیل شماست!

امیدوارم همتون مثل من از کیفیت خوب آموزش ها ، محتوای مفید ویدئوها ، پشتیبانی بی نظیر از نوع خارجکی ، و از همه مهمتر ، از صدای گوش نواز این استاد قهار لذت ببرید!

پاسخ به سوال 
daryoush  10 سال پیش
+8 0

سلام
میخواستم بگم قبل از اینکه ثبت نام کنم فکرشم نمی کردم اصلا کسی توی ایران باشه که بتونه به این شیوایی شاید یکی از جدیترین و پیچیده ترین مباحث برنامه نویسی رو یاد بده با اینکه من خودم کارشناس نرم افزار هستم و توی دات نت و پایگاه داده اس کیو ال تجربه برنامه نویسی دارم تازه می فهمم برنامه نویسی یعنی چی و خیلی خوشحالم و از شما عزیزان می خوام حالا که یکی پیدا شده که صادقانه و بدور از ریا و حسد دانسته های خود را تقریبا رایگان(اگه یه سری به قیمت آموزشگاهها اونم با کیفیت خیلی پایین و باور کنید اساتیدی که درزمینه مربوطه تجربه کافی ندارن بزنید می فهمید که رایگانه) در اختیارمون قرار میده حمایت کنیم و یقین داشته باشید نه تنها پشیمون نمی شید بلکه غافلگیر هم میشوید
با تشکر از استاد گرانقدر آقای آقاجانی

پاسخ به سوال 
babak7712  10 سال پیش
+7 0

با سلام
من پيش از اين ، سايتها ، كتابها و منابع آموزشى بسيارى رابراى يادگيرى برنامه نويسى اندرويد جستجو مى كردم ولى نتيجه آنطور كه مى خواستم نبود و چه بسا از آنها كه اشتباه بودند.
با آشنايى با جناب مهندس آقاجانى كه به حق از بزرگان و صاحب نظران مقوله سيسم عامل اندرويد هستند، و استفاده از فايلها و منابع آموزشى ايشان، به حق هيچ نيازى به رفرنس ديگرى ندارم.
ايشان با روشى نوين و كاملا مبسوط و دقيق، به تفهيم مطالب مپردازند.
كمال سپاس و تشكّر از جناب مهندس آقاجانى
Dr. BN

پاسخ به سوال 
نورحسینی  10 سال پیش
+7 0

با سلام و تشکر از زحمات ارزنده استاد محترم.
مختصر اینکه من نظر به جستجوی فراگیر و کاملی که در کل نت داشتم به جرات میتونم بگم هیچ آموزش حضوری و یا مجازی در هیچ زبانی کاملتر و با کیفیت تر از دوره شما ندیدم بدون اغراق. منتظر ادامه آموزش ها هستم بی صبرانه.ممنون و خسته ناشید جانانه. ضمنا اگر یک فکر اساسی برای ارتباطات بشه ممنون میشیم. مثلا استفاده از نرم افزارهای کلاس های مجازی آنلاین در ساعت های مشخص با اعلام قبلی برای رفع اشکال که برای همه سودمند باشه چون این سیستم سوال و جواب تایپی و با فاصله جوابگو نیست و از شما انتظار میره برای این مشکل هم یک فکر اساسی بکنید موفق و موید باشید.

+3 0
ممنون از اینکه نظرتون رو در این بخش قرار دادید. اولویت سایت در تدوین آموزشهای جدید است تا سرفصل به یک سرفصل بسیار قدرتمند تبدیل بشه. پس از اون امکانات سایت و پشتیبانی، ارتقاء خواهد یافت. برنامه های زیادی از جمله Workshop های آنلاین در ذهنم هست که به امید خدا در آینده نزدیک پیاده خواهد شد. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
obeyd  10 سال پیش
+6 0

با سلام و تشکر ازجناب آقای آقاجانی بابت زحمات فراوانی که بابت تهیه آموزشها می کشند
بنظر من واقعا استفاده از جمله خانه آندروید ایران برازنده این سایت است. هرآنچه که شما میخواهید در مورد برنامه نویسی این سیستم عامل بدانید اینجا در اختیار شماست. با توجه به گستردگی و تنوع آموزش ها و همچنین پشتیبانی عالی در پاسخ سریع به سوالات فکر میکنم یاد نگرفتن این آموزشها، سخت تر از یادگرفتن آن باشد!
اگر میخواهید یک Developer آندروید باشید اینجا بهترین انتخاب شماست!

پاسخ به سوال 
PandaStudio  10 سال پیش
+7 0

با سلام
من یک سال پیش، از این وبسایت واسه آموزش اندروید استفاده می کردم
اون موقع جاوا بلد نبودم بنابراین رفتم یکسالی فول جاوا خوندم و برگشتم دیدم سایت پولی شده و فیلم آموزشی گذاشتید. اولش شک داشتم فیلم هارو بخرم چون از روی سرفصل های متنی که سال گذشته گذاشته بودید یادگیری مشکل بود اما فیلم های رایگان را که دانلود کردم و دیدم بی وقفه مجموعه را خریدم و خیلی به یادگیری من کمک کرده چون واقعا بی نقص دارید ادامه می دید. خیلی دوست دارم این روند آموزشی را ادامه بدید و در ادامه مباحث پیشرفته را هم مطرح کنید

خدا قوت - به همه دوستان پیشنهاد خرید این مجموعه را میدم

پاسخ به سوال 
اسماعیلی  10 سال پیش
+7 0

من دانشجوی کامپیوتر هستم و سر کلاس برنامه نویسی اساتید زیادی تا حالا نشستم اما چند نکته در مورد این ویدئو ها هست که اونا رو از بقیه متد های آموزشی و کلاس ها جدا می کنه :
1-شیوه ی درس دادن استاد و بیانشون واقعا گویاست به طوریکه برای آموزش های اصلی از مراجع دیگه بی نیاز می کنه دانش پژوه رو .
2-ویدئو ها همیشه در دسترس هستند و به راحتی می شه برای دیدنشون برنامه ریزی کرد و واقعا توی زمان صرفه جویی می شه و امکان مرور چند باره ی مطالب وجود داره .
3-مطالب از سطح مبتدی تا پیشرفته رو در بر می گیره که معمولا کلاس هایی که الان وجود داره اینطوری نیست و بخش های مبتدی و پیشرفه از هم جدا شده و یادگیری کلیه مطالب مستلزم شرکت توی چند دوره کلاسه !
4- قیمت ویدئو ها به نسبت کلاس های دیگه و حتی کتاب های موجود توی بازار واقعا مناسبه !!!

واقعا ممنونم بابت آموزش ها ...

پاسخ به سوال 
naruto  10 سال پیش
+6 0

حدود 10 روز پیش آموزش ها رو خریدم ولی می خواستم بعد از دیدن آموزش ها نظرم رو بدم که حالا فک کنم دید کافی در این مورد پیدا کردم.

قبل از اینکه این سایت رو پیدا کنم، سایت های و منابع زیادی رو دیده بودم و با هر کدومشون کمی به مشکل برخورده بودم. حتی پیگیر کلاس های مجتمع فنی شده بودم ولی هم از لحاظ قیمت و هم از نظر زمانی که باید برای رفت و آمد میذاشتم کمی دو دل شدم تا این که این سایت رو پیدا کردم. مثل بقیه دوستان خیلی رو قیمت حساس بودم ولی با دیدن دو بخش اول مطمئن شدم که می تونم برنامه نویسی آندروید رو به صورت کامل یاد بگیرم. در کل به بقیه دوستان پیشنهاد می کنم قبل از هر چیزی دو بخش اول رو بگیرن و تا آخر ببینن و تمرین کنن، اون موقع خودشون متوجه میشن که با چه نوع آموزشی طرف هستند.

پاسخ به سوال 
rayacoder  10 سال پیش
+6 0

درود
من چند هفته ای هست با این سایت آشنا شدم.
در ماههای اخیر برای یادگیری برنامه نویسی اندروید تلاشهایی کرده بودم که چون مطالب و حتی ویدیو ها گنگ و کامل نبود این موضوع رو به آینده موکول میکردم. در نهایت با دیدن ویدیوهای این سایت دید من نسبت به اندروید باز شد. من آموزشهای این سایت رو یکی از بهترین نه ، بلکه بهترین منبع روی وب برای فارسی زبانها میدونم و از آقای آقاجانی هم خیلی ممنونم. خواستم اینجا هم نظر خودمو بگم چون اگه نمیگفتم کم لطفی میشد در حق این حجم مفید از مطالب سایت.
کامیاب باشید.

پاسخ به سوال 
m_sh_m  10 سال پیش
+6 0

سلام استاد آقاجانی
نمیدونم با چه زبونی از آموزش های بینظیر شما تشکر کنم! منم مثل خیلی ها فکر میکردم که این مقدار هزینه زیاده اما امروز که تقریبا 2 هفتس که کاربر ویژه شما شدم خیلی از مطالب ضبط شده راضیم!
خدا خیرتون بده استاد!!
ان قدر روان و قشنگه که ادم لذت می بره ....

بازم تشکر استاد گلم جناب آقا بهنام گلللللللللللل

پاسخ به سوال 
m_sh_m  10 سال پیش
+6 0

******* توجه******************* ** توجه*********** توجه************توجه**********توجه***********توجه********
خواستم به بچه هایی که میخوان برنامه نویسی اندروید یاد بگیرن توصیه اکید میکنم پا به پای استاد بهنام آقاجانی را ه بیان!!
خود من یک ماه و نیم در گیر این بودم که اصلا چطور باید ابزار برنامه نویسی اندروید رو نصب کنم با دیدن این سایت سریع محیط برنامه نویسیم رو نصب کردم...............
منی که کاربر ویژه سایت شدم تازه فهمیدم که 150000 تومان نسبت به آموزش و مطالبی ارائه میشه به معنی واقعی کلمه چیزی نیست!!!
به خدا اگه خودم بودم شاید حد اقل 350000 تومان میذاشتم....
باید اعتراف کنم استاد به سر ما منت گذاشت.....
آخه مگه میشه مطالب تا این حد تحلیل شده و شسته و زیبا ارائه بشه؟؟؟؟؟
دیگه نمیدونم چی بگم . در خودم احساس مسئولیت کردم و لازم دونستم این واقعیت هارو مطرح کنم...........

به امید فردایی قشنگ تر
یاحق

پاسخ به سوال 
sepool  10 سال پیش
+7 0

با سلام و خسته نباشید
تعریف های بسیار من رو تشویق کرد که بیام و ببینم که جدا هم کار شما دقیق و بدون نقص هست
من تازه میخوام اندروید رو یاد بگیرم و فیلم های آموزشی شما که با لطف و دقت فراروان دسته بندی کردید رو دیدم
بی ادبی نباشه امکان save کردن اونها و دیدن در وقت دیگه ای هست یا نه ؟
البته من اگه ببینم که می تونم سعی به ابتیاع کردن اونها دارم
باز هم از زحمت شما سپاسگذاری می کنم
با امید موفقیتهای روز افزون شما ...

+2 0
مطمئناً پکیج خریداری شده از آن شماست و استفاده از آن برای شخص شما در هر شرایطی ممکن هست. همینطور بخش نظرات هر بخش ( و به زودی سیستم جدید پاسخگویی ) آماده پاسخگویی به شما خواهد بود. مرسی از ارسال دیدگاه. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
anary  10 سال پیش
+7 0

با سلام و عرض ادب
من هم از خیلی وقت پیش دنبال یاد گرفتن برنامه نویسی اندروید بودم ولی بعلت اینکه در تهران نیستم امکان حضور در کلاسهای حضوری رو نداشتم و هرچی منابع خارجی رو هم دنبال میکردم متاسفانه با حالت بسیار پیچیده ای مطالب رو مطرح کرده بودند که اصلا بیخیال یادگرفتن شدم البته دوبله اون فایلهای خارجی رو هم خریدم که باز زیاد مفید نشدند تا اینکه خیلی اتفاقی با این سایت و آموزشهای جالب توجه مهندس آقاجانی آشنا شدم و بعد از دانلود قسمت های رایگان و دیدن مطالب جالبی که ارائه کرده بودند، یادگرفتن برنامه نویسی اندروید رو خیلی خیلی جالب دیدم مخصوصا که همراه با مثالهای عملی و گام به گام ارایه شده بود البته من همین الان عضو ویژه شدم و منتظر دریافت دی وی دی مجموعه هستم که ان شاالله اونا هم مثل بقیه قسمت ها عالی باشند.
ضمناً نزدیک بود برای کلاس حضوری توی تهران نزدیک یک میلیون و دویست هزار تومان (البته فقط شهریه خود کلاس)هزینه کنم تا توی کلاس حضوری یه آموزشگاه که تقریباً سرفصل هاش هم شبیه همین مطالب بود شرکت کنم. مهندس جان ازت خیلی ممنونم و امیدوارم در همه کارات موفق باشی.
البته یه موردی به نظرم رسید که بهت بگم : پرداخت پول از طریق گوگل کروم امکان پذیر نشد یعنی لینک به سایت زرین پال نرفت یه چک کن موردشو حل کن اگه در زمینه کارهات هم نیاز به طراح و گرافیست حرفه ای هم داشتی خوشحال میشم کمکت کنم.
ارادتمند نوید حاتمی

+3 0
در خصوص Chrome مشکلاتی هست که انشاالله بزودی برطرف خواهد شد. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
bneissari  10 سال پیش
+7 0

سلام
هر روز یک وب سایت جدید تو اینترنت میاد بالا و ما ایرانی ها فوق تخصص تو زمینه کپی برداری هستیم . اما خدا وکیلی میان این همه وب سایت آموزش اندروید به جرات میتونم بگم این تنها وب سایت و بهترین وب سایتی بود که اندروید را کامل و قشنگ آموزش میده . مخصوص من وقتی اولین ویدیو ساخته شده آقای آقاجانی را دیدم به حدی لذت بردم از روش آموزش ایشان که بلافاصه هزینه کل ویدیو را پرداخت کردم و انصافا این مبلغ در مقابل چیزی که دارم یاد میگیرم هیچی نیست.
خوشحالم که یک نفر علم خودش را با بقیه به اشتراک گذاشته بدون اینکه وسواسی تو کارش داشته باشه .
واقعا از شما ممنونم و امیدوارم همیشه موفق باشید

پاسخ به سوال 
mansoorheydari  10 سال پیش
+7 0

سلام استاد ، من در خصوص انواع خرید اینترنتی بسیار سختگیر هستم و خیلی خیلی کم پیش میاد خرید اونم در مبالغ بالا انجام بدم در خصوص ویدیو های آموزشی استاد آقاجانی هم خداییش خیلی تحقیق کردم و خیلی مزاحم این استاد بزرگوار شدم و جالب اینجا بود که ایشون هم با بزرگواری و سعه صدر به سوالات من پاسخ دادند و این در حالی بود که من ریالی هنوز پرداخت نکرده بودم . به هر حال من برای تبلیغات این صحبت ها رو نکردم و فقط گفتم که اگر تمایل به یادگیری این زبان هستید جای خوبی اومدید .

پاسخ به سوال 
pupil  10 سال پیش
+7 0

شاید خیلی از دوستان که مایل به یاد گیری زبان برنامه نویس اندروید هستن در ابتدا به دنبال کتاب های موجود در بازار میرن یا فیلم های آموزشی که موجود هست و سایت اینترنتی و در اخرم چون خیلی وقت و زمان از دست دادن به فکر کلاس های بیرون یا اصلا از فکر برنامه نویسی اندروید،زبان جاوا میان بیرون.کلاس های بیرون من نمیگم بد هستن ولی قیمت بالاو مطالب محدود و زمان کوتاه برای یادگیری دارند یعنی اگه بعد ها در حین کار برای ادم سوالی پیش بیاد دیگه استادی نیست که کمک کنه یا راهنمایی کنه و باز ادم میمونه و اینترنتو وقت که برای پیدا کردن جواب ها باید بذاره و درآخرم شاید هیچی ....
اولین باری که توی این سایت یه سوال داشتم و اونو ارسال کردم با خودم گفتم اوووو کو تا جوابی بیاد اصلا کسی جواب میده ولی یه روز نشد که جواب گرفتم و تعجب کردم!!!
***********در کل برای دوستانی که دنبال آموزش برنامه نویسی اندروید هستند.این سایت یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها در دراز مدت هست .این سایت فقط فیلم آموزشی و یا کلاس طی چند وقت نیست ***********

+3 0
پشتیبانی از دوستان و جلب رضایت همه جانبه ایشان برای من بسیار مهم است. به همین دلیل سرویسهای جدیدی در حال آماده سازی است که یک به یک تقدیم می شود. از رضایت شما هم بسیار خوشحال هستم و سپاس از ارسال نظر. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
soleymani  10 سال پیش
+8 0

من هم مانند دوستان دیگر که نظرات مثبت خودشان را از کیفیت و همچنین قیمت برنامه های آموزشی استاد آقاجانی اعلام کردند ، اعلام میکنم واقعا این برنامه ها بینظیرند و مطالب را کاملا برای شخصی که حتی هیچ آشنایی قبلی با برنامه نویسی ندارند هضم و سهل و آسان میکنند من فکر میکنم استاد در تهیه این کلاسها همیشه خودشانرا بجای کسی میبیند که هیچ آشنایی قبلی با موضوع را نداشته و آنرا خوب درک نکرده ، لذا بیشترین فشار کاری را متحمل میشوند تا آنرا کاملا برای بیننده و شنونده سهل و آسان نمایند .
بخاطر همین و سایر مزایایی که بقیه دوستان بحق در مورد برنامه های استاد گفتند من هم از ایشان تشکر میکنم .
اما یک پیشنهادی هم دارم: اینکه چون مطالب جنبه مرجع داشته و در آینده ممکن است حتی چندین بار به یک مطلبی رجوع شود و چون این مطالب بشکل فیلم هستند ، پیدا کردن آن خیلی مشکل و زمانبر خواهد بود و لذا از استاد خواهشمندم که مطالب مطرح شده در هر جلسه را ریزتر و مشروحتر لیست نمایند تا امکان مراجعه آسان تر گردد.
خیلی ممنون و متشکرم

+1 0
بسیار ممنون از نظر و خوشحال از رضایت شما. پیشنهاد شما کاملاً بجاست و این موضوع را کمی پیشتر احساس کرده بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که برای هر بخش از آموزش، قسمت متنی تدوین کنم که خلاصه ای از قوائد، دستورات، تصاویر و اطلاعات مرجع گونه است. منتها تدوین آن به دلیل پیچیدگی و انتقال صحیح مطلب کاری زمانبر است و موکول به زمانی می شود که سایر سرویسهای مهم سایت و باقی آموزشها تدوین و منتشر شوند. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mohandeshr  10 سال پیش
+7 0

با سلام خدمت دوستان
بنده از مرداد آموزش های مهندس آقا جانی رو دنبال میکردم و وقتی به فصل دوم میرسیدم کلا نا امید میشدم و علت این موضوع هم بخاطر نداشتن سابقه برنامه نویسی بود.به همین علت واجب دونستم تا دوستان رو هم که به مشکل من برمیخورند رو آگاه کنم .آموزش ها عالی هست امیدوارم ادامه داشته باشه و از اینجا از جناب مهندس درخواست میکنم تا آموزش راه اندازی درون پرداخت رو هم آموزش بدن . اول به لطف خدا و دوم به کمک مهندس آقاجانی برنامه نویس آندروید خواهیم شد . :) .
با تشکر

+1 0
در لیست پیشنهاد تدوین قرار گرفت. (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
banaee  10 سال پیش
+7 0

سلام
اول از همه باید به شما تبریک بگم به خاطر اینکه توانستید آموزش برنامه نویسی اندروید رو به این خوبی پیاده سازی کنید.
دوم اینکه سیستم پرداخت و ارسال پکیج های آموزشی کاملا حرفه ای صورت گرفته.
به نظر من این پکیجی که من می بینم ارزشش اصلا نمی توان با پول مقایسه کرد چون خیلی خوب نه خیلی حرفه ای درست شده.
یه خستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نباشید و یه تبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــریک من به شما بدهکارم
:D
همیشه منتظر بخشهای دیگر هستم.

پاسخ به سوال 
maiwand  10 سال پیش
+8 0

سلام اقای اقاجانی
وقتی شهریه دوره رو دیدم فک کردم 15.000 تمنه
ولی موقع پرداخت دیدم 150.000 تمنه!
ینی کلا قلبم گرفتااا
الان این کارو بوسیدم گذاشتم کنار :دی

+2 0
مطمئناً یک پکیج آموزشی به ساپورت آنلاین همیشگی و 40 ساعت آموزش اورجینال ( بومی ) و یکی از تخصصی ترین رشته ها، 15000 تومان نیست. :) (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mitra  10 سال پیش
+9 0

سلام ، من هم به لطف آموزشهای بسیار خوب آقای آقاجانی تونستم اپلیکیشن خدمات پس از فروش یک شرکت رو به اتمام برسونم و به دوستان توصیه می کنم حتما این پکیج رو خریداری کنن که با خریدنش دیگه هیچ نیازی به کتابهای آموزشی نیست چون به انصاف آموزشها کامل و بدون هیچ نقصی و کاملا کارشناسی شده بوده و جزئی ترین مطالبی که در هیچ کتابی گفته نشده را در فیلمهای آموزشی خواهید دید.

جا داره به دوست عزیزمون که گفتن 150000 تومان بابت آموزش!!!!!بگم که آیا واقعا ارزش نداره که فقط 150000 تومان پرداخت کنی ولی در عوض بتونی با آموزشهای داخل پکیج پروژه هایی بنویسی که از کنارش ده ها 150000 تومان درآمد داشته باشی؟؟؟؟؟

باز هم از زحمات وتلاشهای بی دریغ شما استاد بزرگوار سپاسگزارم...

پاسخ به سوال 
hamid1369  10 سال پیش
+11 0

بسم ا...
سلام . خداقوت آقای آقاجانی

یه چند وقتی سرم شلوغ بود گذاشته بودم کنار ولی دوباره برگشتم به امید خدا.
نکاتی به نظرم می رسه  برای همه چه اونایی که عضو هستند چه در شک هستند که می ارزد عضو بشوند یا نه

1) محتوای عالی و به زبان ساده و کامل. من خودم تا به حال برنامه نویسی کار نکرده بودم. ولی واقعا احساس خلاء نکردم

2) کاملا کاربردی ولی نه سطحی : کلا بعضی ها در آموزش یا انقدر وارد نکات فنی و فلسفه ماجرا می شوند که آدم سر رشته رو گم می کنه.برعکس بعضی ها هم انقدر سطحی و فرمولی تدریس می کنند که هیچ مفهومی دست آدم نمیاد.در اینجا حد وسط است و عالی

3) احساس مسئولیت در قبال کاربران : واقعیت قضیه این است که من خودم چند ویدیو رایگان رو دیدم. خیلی خوشم اومد به همان دلایل بالا. ولی فکر نمی کردم واقعا قسمت های جدید اضافه شود و آقای آقاجانی پیگیر قضیه باشند. فکر می کردم مثل بقیه کارهای خوب یک شروع قوی است و توقف. ولی اینطور نبود

4) اینترفیس عالی و کاربردی سایت و ویدیو ها : یک نکته بسیار مهم که خیلی ها توجه نمی کنند. بعضی سایت ها 5 دقیقه استفاده می کنی دیگه منصرف می شی. ولی همین night mode که در سایت مورد استفاده قرار گرفته که باعث خستگی دیرتر چشم میشه. فونت و ...

5) همین که یک نفر می تواند از طریق کار آموزشی مجازی ، بدون حمایت ارگانی و به صورت شخصی کاری انجام دهد که فکر کنم بالای 200 کاربر ویژه داشته باشد(یعنی کسانی که پول پرداخت کرده اند)، که هم برای خودش منفعت دارد هم دیگران یعنی خودش و کارش موفق است

همین که من حدود 20 دقیقه وقت گذاشتم و این متن را نوشتم هم  نشان از رضایت دارد.
یه پیشنهاد به آقای آقاجانی : اگر یه ویدیو  کوتاه بگذارید که چطور از دکمه های کیبورد استفاده می کنید و انقدر سریع در ویدیو ها کپی می کنید.سلکت می کنید. تب می زنید و ... خیلی مفیده
دیگه نزدیک اذان ظهره.بریم نماز

موفق باشید.یاعلی

پاسخ به سوال 
Dadparvar  10 سال پیش
+7 0

با توجه به بستری که فی الحال در فضای مجازی برای آموزش این مورد فراهم شده ، روش های مختلفی به چشم میخوره. اما همونطور که همه میدونیم زمان بسرعت درحال گذر هستش و تقریبا میشه گفت برای آموختن یک علم ، اونهم در سطح پیشرفته ، روش آزمون و خطا روش جالبی در این دوره نیست! لذا یافتن روش مناسب و راه اصلی ، مهم ترین کاری هستش که باید انجام داد

با این مقدمه ، و با توجه به بهره ای که بنده از این بستر (که توسط جناب آقای بهنام آقاجانی فراهم شده) برده ام ، به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و کاملترین محیط ها (اگر نگم بهترین - که البته گفتنش هم عجیب نیست) برای آموختن اندروید (از صفر تا صد - حسب مورد) هستش و از دوستانی که در پی آموختن این دانش هستن صمیمانه دعوت به عمل آورده و آرزوی موفقیت دارم.

نقطه قوت این محیط ، حضور شخصی و روزانه و دائم شخص آموزش دهنده هستش (که دانش بالای ایشان در زمینه های مختلف - خاصا این مورد -  باعث هرچه پربارتر شدن بستر شده) . همچنین روزآمد بودن محیط آموزش باتوجه به نیاز ، نکته مثبت دیگری بود که بسیار حائز اهمیت است

ضمن آروزی موفقیت برای تمام عزیزان ، کمال تشکر و قدردانی را از جناب آقاجانی و سایر کسانی که نقشی در پیش برد این محیط دارند ، دارم.

پاسخ به سوال 
MrBob  10 سال پیش
+6 0

دوستان عزیز،من تجربه شخصی خودم رو براتون میگم شاید به دردتون خورد،من خودم خیلی برنامه نویسی دوست داشتم اما هیچ منبعی نبود که اصولی نشونم بده؛تا اینکه ترم دوم دانشگاه یه درس به اسم مبانی برنامه سازی کامپیوتر داشتیم؛من خیلی خوشم اومد از شیوه تدریس استادم و خودمم خیلی زیاد سوال حل کردم،در آخر هم از 100 نمره 98.8 گرفتم که خود استاد گفت تا حالا هیچکس این نمره ازم نگرفته،تابستون همین سال یه کتاب از کتابخونه قرض گرفتم و مفاهیم شی گرایی و کلاس ها رو ازش یاد گرفتم،داشتم دنباله یه منبع خوب واسه اندروید میگشتم که با پیشنهاد یکی از دوستام با این سایت آشنا شدم،2 قسمت اول رو که دیدم با خودم گفتم :"هی پسر،این همونه که دنبالش میگردی" خلاصه یک لحظه هم در خریدش درنگ نکردم و الآن  بیشتر آموزش ها رو دیدم و فوق العاده راضی هستم،شما تا این مرحله از آموزش ها میتونید خیلی از برنامه ها رو بنویسید،اما چیزی که خیلی مهمه اینه که باید یاد بگیرید که چطور از اینترنت استفاده کنید(مخصوصا سایت stackoverflow)؛مثلا من خودم دارم رو یه پروژه کار میکنم که بعضی از قسمت هاش اصلا تو آموزش ها نیست اما خوب با دیدن فیلما یاد میگیرید چطور برای پیدا کردن جوابتون از نت استفاده کنید،انتظار نداشته باشید که بهنام خان تمام فریم ورک اندروید رو براتون آموزش بده چون بسیار  بسیار گسترده هستش و ممکنه 10000 ساعت بشه،خودتون باید کار کنید خودتون بگردید کم کم راه میوفتید؛نگران این نباشید که چیزی بلد نیستید تنها چیزی که نیاز دارید پشتکاره!!!

 

پاسخ به سوال 
Morteza  10 سال پیش
+5 0

با سلام خدمت تمام عاشقان برنامه نویسی

برای یادگیری و پیشرفت در برنامه نویسی به طور کلی چند فاکتور مهم وجود دارد :

1-علاقه

2-ابزار مناسب

3-منبع آموزشی خوب و با کیفیت

4-یک استاد راهنمای خوب

اگر برای برنامه نویس شدن علاقه و ابزار مناسب را در اختیار دارید مطمئن باشید که با عضویت توی این سایت از فاکتور های 3 و 4 به خوبی بهره مند می شوید.

موفق باشید

پاسخ به سوال 
perkas  10 سال پیش
+6 0

سلام

من تمام منابع آموزشی تو اینترنت بجز uncoder اعم از رایگان و غیر رایگان دانلود کردم و میتونم بگم تمام منابع آموزش فارسی  موجود رو دارم ( کتاب -فیلم - pdf ) - در نهایت عضو ویژه شدم و به این منابع خوب دسترسی پیدا کردم - و از هزینه ای که کردم خیلی خیلی راضیم

ولی جریان چه بود که با توجه به اینکه زمانی که تصمیم به فراگیری برنامه نویسی اندروید گرفتم با این سایت آشنا شدم ( از طریق سرچ گوگل و دقیقا اولین سایت ) ولی آخرین سایت و مرجعی بود که بهش پناه بردم ؟ ج = با توجه به اینکه در برنامه نویسی به زبان پی اچ پی و سی شارپ تسلط کامل دارم ( حتی یه برنامه اندروید بصورت رایگان تو بازار گذاشته بودم قبل از اینکه عضو ویژه بشم ) و معنی شی گرایی رو خوب درک کرده بودم  - به سر فصلهای این سایت که مراجعه کردم یه محاسبه کردم پیش خودم گفتم اگه این سر فصلها رو سطحی آموزش داده باشه خو مبلغ ذکر شده خیلی زیاده ولی اگه خوب توضیح داده باشه مبلغ خیلی کمه ( این استدلال من بود و باعث شد مدتی تردید داشته باشم نسبت به کسب عضویت ویژه ) - نهایتا دل به دریا زدم خوشبختانه نتیجش عالی بود

برای کسایی هم که تازه میخوان شروع کنن و احیانا اطلاعات کمی از برنامه نویسی دارن یا  اصلا تا حالا کار نکردن و نگرانن که سخت باشه براشون و نتونن از پس برنامه نویسی بر بیان  اینو بگم که آقای آقا جانی قدرت انتقال خوبی دارن و عالی آموزش میدن

پاسخ به سوال 
sadeghbarout  10 سال پیش
+7 0

سلام دوستان

خطاب به دوستانی که میخوان این مجموعه رو خریداری کنن اما ته دلشون قرص نیست و شک دارن عرض میکنم

ببینید دوستان به نظر من بخش عمده ای از کار برای یه برنامه نویس خوب شدن (حالا برای هر زبان برنامه نویسی) خلاقیت و باز بودن فکر خود فرده. (اگه تا حالا برنامه نویسی کرده باشید ، میدونید چی میگم.)  مثلا فرض کنید یه بخشی از برنامه تون رو میخواید بنویسید و همه کدهای مورد نیاز هم بلدید ولی نمیدونید چطور باید ازشون استفاده کنید چون ایده انجام اون موضوع به ذهنتون نمیرسه. اگه میخواید یه برنامه نویس خوب بشید باید بتونید ذهنتون رو تقویت کنید تا ایده های حل و الگوریتم کلی اون موضوع راحت به ذهنتون برسن.

اگه قبلا برنامه نویس بودید یا به نظرتون این ویژگی رو دارید حالا نوبت به یه آموزش خوب میرسه. من خودم قبل از جاوا زبان های دیگه ای رو کار کرده بودم ولی تا اون موقع اصلا سمت جاوا نرفته بودم و کل چیزی که از جاوا یاد گرفتم از طریق همین سایت و آموزشهای خیلی خوب استاد آقاجانی بود. و بعد اون بود که شروع به خوندن کتابهای آموزش جاوا کردم چرا که معتقدم هیچوقت 1 منبع برای آموزش کافی نیست. و بهتون اطمینان میدم تا الان که دارم این متنو مینویسم ، آموزشهایی به خوبی آموزشهای استاد آقاجانی درباره اندروید پیدا نکردم(حتی آموزشهای شرکت lynda که خیلی هم معروفه و یا آموزشهای توی سطح بازار هم برای شروع بدرد نمیخودن)

اما برای اینکه یه برنامه نویس خوب بشید یه چیز سومی هم باید داشته باشید و اون قدرت R&D ه. یعنی با توجه به نیازتون بتونید توی منابع خارجی و جاهای مختلف دنبال هدفتون بگردید و یه قدرت سرچ قوی داشته باشید.

پس اگر به خودتون اطمینان دارید به خدا توکل کنید و کارتون رو شروع کنید

پیروز و سرباند باشید

پاسخ به سوال 
MJZ376  10 سال پیش
+7 0

باسلام

من یه مدتی به دنبال یادگیری برنامه نویسی اندروید بودم و خیلی توی اینترنت دنبال آموزشش گشتم ولی چیز جالبی دستگیرم نشد اما وقتی سایت آقای آقاجانی رو دیدم یه شوق خاصی بهم دست داد چون آموزش هاش آپدیت میشد(البته هنوز نخریده بودمش و برای خریدش دو دل بودم)وقتی این آموزش رو خریدم و به فیلم هاش نگاه کردم واقعا کیف کردم چون خیلی کامله و اگه یه جایی به مشکل بر خوردی به راحتی می تونی توی بخش پرسش و پاسخ مطرح کنی و 100% جواب میگیری.پس اگه می خواین  برنامه نویسی اندروید رو یاد بگیرید همین الان این بسته ی آموزشی رو بخرید.

پاسخ به سوال 
CreativeBoy  10 سال پیش
+6 0

با سلام و عرض خسته نباشید به همه دوستان  و همچنین استاد عزیز

من خیلی دنبال منابع آموزشی برای اندروید گشتم، بیشتر دنبال منابع خارجی بودم. بعد از این که یکم سرچ زدم و چند تا منبع پیداکردم، دیدم که بعضیاشون خیلی کلی گفتن، بعضیا قدرت بیانشون خوب نبود و بعضیا هم که خیلی دیر آپدیت میکردن، توی کتابفروشی ها هم چند تا کتاب دیدم که یکم حجیم بود و کلاس هایی هم که مؤسسات خصوصی برگزار میکنن خیلی وقت گیر بود و چون دانشجو هستم امکانش نبود که به این کلاس ها برم. خلاصه بعد از این که کلا نا امید شده بودم با این سایت آشنا شدم ( نمیدونم چرا تو سرچ های قبلی متوجه این سایت نشده بودم، آخه جزء سه تا سایت اولی توی گوگل در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید بود :) ).

بعد از این که وارد سایت شدم و فیلم های رایگان رو دانلود کردم دیدم که هم کیفیت بالایی داره هم استاد خیلی عالی مطالب رو توضیح میدن، پس بدون هیچ ترسی آموزش ها رو خریدم چون در مقابل مطالبی که استاد آموزش میدن، این هزینه خیلی ناچیزیه( حداقل 1/5 هزینه مؤسسات خصوصی )، تازه هر وقت راحت باشم آموزش ها رو میبینیم یا هر چند بار که بخوام مرور میکنم.

من که واقعا از خرید این پکیج آموزشی راضی هستم، به شما هم پیشنهاد میکنم اگه قصد یادگیری برنامه نویسی اندروید دارید، هم بهترین سایت دنیا و هم بهترین استاد رو پیدا کردید.

از زحمات بی دریغ استاد عزیز تشکر میکنم و امیدوارم که هر جایی که هستن، سلامت، شاد و پاینده باشن.

پاسخ به سوال 
konect  10 سال پیش
+6 0

سلام دوست

حدود یک ماه پیش که توی این سایت ثبت نام کردم بعد از دیدن نرخ مورد نظر برای ثبت نام ویژه تردید داشتم ولی نظم و ترتیبی که در مدیریت سایت دیدم و نظر برخی از دوستان بنده رو ترغیب کرد تا شرایط سایت رو بپذیرم. امیدوارم پشتیبانی دقیق و به موقع مدیر محترم اموزش بتونه به این اعتماد پاسخ مثبت بده. با تشکر

مبین صباغی رستمی کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات.

پاسخ به سوال 
Mir Unknown  10 سال پیش
+5 0

برای کس های ک میخوان از صفر شروع کنن و به سرعت برن جلو هیچ اموزشهای بهتر از اموزشهای استاد نیست

پاسخ به سوال 
حمزه میرزائیان  10 سال پیش
+6 0

انصافا آموزش های آقای آقاجانی بهترین هست تو ایران. چرا که تکنولوژی نویی را با این کیفیت دارن ارائه می دن . اون هم با پشتیبانی همیشگی (کجا آخه اینجوریه؟!) با این تورم و هزینه های بالا به حق هزینه ناچیزی را داریم پرداخت می کنیم ولی در عوض دانش بالایی را کسب می کنیم. دوستانی که می خوان هزینه کنن در نظر داشته باشن که الان هزینه یک کلاس مقدماتی آموزش کامپیوتر در حدود این قیمت است!

مجددا از آقای آقاجانی بابت اشتراک اطلاعات با ارزششون با ما صمیمانه تشکر می کنم.

پاسخ به سوال 
کورش رهبرزارع  10 سال پیش
+6 0

با سلام و عرض خسته نباشید به  استاد گرامی جناب آقای بهنام آقاجانی و همه ی دوستان عزیز. 

قبل از هر چیز جا داره از استاد گرامی آقای بهنام آقاجانی کمال تشکر را داشته باشم .در حال حاضر نه تنها در کشور ما بلکه در هیچ کجای دنیا کمتر کسی رو  ( و به جرئت میتونم بگم هیچکس . ) پیدا میکنین که تا این حد دلسوزانه ، شیوا ، کامل ، جزء به جزء و تا این حد کاربردی برنامه نویسی و مخصوصا این شاخه از برنامه نویسی رو با این هزینه اندک که نسبت به هزینه ای که آموزشگاه ها ازتون میگیرن (که اصلا هم کاربردی و پروژه محور نیستن) صفر هست بهتون یاد بده.

امیدوارم همتون همیشه شاد، سلامت و پر انرژی باشین مخصوصا استاد عزیز تا من و دوستان گرامی بتونیم همچنان مورد لطف ایشون  قرار بگیریم.

پاسخ به سوال 
کورش رهبرزارع  10 سال پیش
+10 0

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست...  (کورش کبیر)

0 0
این جمله را باید با طلا نوشت ... ایول (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  10 سال پیش
+7 0

استاد فقط میتونم بگم آموزش هاتون بینظیره
من آموزش های انگلیسی زیاد دیدم ... به جرات میتونم بگم اون آموزش ها به گرد پای آموزش های شما نمیرسه

0 0
من هم قبول دارم (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Pr0gramm3r  10 سال پیش
+6 0

سلام 

اقا بهنام خیلی مرده .... کاری برای من کرد که کسی همچین کاری رو برای من نکرده بود

واقعا آموزش ها فوق العادس

این آموزش ها رو محاله با زبان فارسی پیدا کنید

حتی با زبان های دیگه

نحوه تدریس خیلی عالیه

خیلی خوب توضیح میدند

من که خیلی راضیم

پاسخ به سوال 
hamid1369  10 سال پیش
+6 0

من قبلا نظر داده بودم ولی در قست امتیاز دهی منظور نشده است

پاسخ به سوال 
احسان منصوری  10 سال پیش
+6 0

سلام

سال نو همگی مبارک باشه

فکر کردم بعد از چند وقت از عضویتم توی این سایت و استفاده از آموزش های ویدئویی من هم نظرم رو بنویسم

شاید نظرم مثل بقیه تکراری باشه ولی واقعیت همینه که دوستان گفتن. اولین سایت آموزشی هست که به این سادگی بحث اندروید رو برامون باز کرده. حقیقتش من هم اطلاعات چندانی از برنامه نویسی نداشتم ولی با دیدن این آموزش ها، دیدم کلا به برنامه نویسی عوض شد. اگه آقای آقاجانی آموزش هر زبان برنامه نویسی دیگه ای مثل همین اندروید قرار بدن، بدون هیچ تردیدی توش شرکت میکنم. چون به آموزش ها اطمینان دارم.

ممنون

پاسخ به سوال 
طاهر  10 سال پیش
+5 0

سلام

سال نو همگی مبارک

سایت بسیار خوبی هست و آموزش ها خیلی روان بیان شده اند بطوریکه هر کسی با هر دانشی از برنامه نویسی میتونه با کمی تلاش نایج خیلی خوبی بدست بیاره

پاسخ به سوال 
UNCOU93  10 سال پیش
+6 0

سال نو همتون ، مخصوصا استاد عزیز مبارک. 

واقعا مطالب سایت مفید است البته زمانی ک پشتکار داشته باشید و مداوم و چندباره آموزش های استاد رو نگاه کنید.

خیلی ممنونم از سایت خوبتون.

پاسخ به سوال 
NGM  10 سال پیش
+8 0

من تقریباً یک ماه قبل از عید، یک دیدگاه فوق العاده درباره سایت نوشته بودم که الان متاسفانه میبینم اینجا نیست.

ولی به هر حال، من پیشنهادم به هر کسی که دوست داره و علاقه داره به اندروید، حالا یا توی زبان های دیگه حرفه ای هست یا خیر، یا اینکه توی اندروید تا حالا دستی بر آتش داشته یا خیر، توصیه میکنم که عضویت در این وبسایت رو از دست ندن که اشتباه بزرگی مرتکب شدن! اینجا جایی هست که اگر بخواهید با دنیای واقعی مقایسه کنید، "بخش خصوصی" به حساب میاد! و با "بخش های دولتی" که پدر آدمو در میارن تا به کارت رسیدگی کنن یا بهت دو کلام یاد بدن، فرق میکنه!!

اونهایی که زبان انگلیسی شون خوب هست و برای رسیدن به پاسخ های برنامه نویسی شون توی گوگل جستجو میکنن، حتماً با فروم های خاص پاسخگویی "غیر رایگان" که نیاز به اسم بردنشون نمیبینم، برخوردند و میدونن که چه جای فوق العاده ای هستند برای دریافت پاسخ و نیز یاد گرفتن. شما فرض کن این اولین نمونه ی "فارسی" اون سایت هاست!

برای استاد آقاجانی عزیز آرزوی موفقیت دارم.

پاسخ به سوال 
[MoRTeZa]  10 سال پیش
+8 0

با سلام ... آموزش ها بسیار عالی بود .

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید . ( کوروش کبیر )

مانا باشید و سرافراز .

پاسخ به سوال 
Seyed.Mahdi  10 سال پیش
+6 0

قبل از هرچيز سلامي گرم و صميمي دارم خدمت استاد عزيز آقاي آقاجاني و در خصوص آموزشهاي تعبيه شده در سايت بايد بگم كه واقعا بي نظيرن و خيلي خوب توسط استاد تدوين شده اند و بيشتر مباحثي كه براي برنامه نويسي آندرويد نياز هست گفته ميشه و خيلي كار قشنگي كردن كه آموزشهاي جديد رو بدون گرفتن هزينه به شاگرداشون ارائه ميدن كه تو هيچ كجا نديدم.
انقد استاد مهارت توانايي آموزش برنامه نويسي رو دارند كه اگر مجموعه هاي ديگري رو مثل طراحي وب به زبانهاي ديگر مثل جاوا ، asp و php بذارن توي سايت براي فروش من حتما خريد خواهم كرد و مطمئنم كه تمام كسانيكه از ايشون پكيج آموزشي آندرويد رو خريداري كردند هم اون پكيج ها رو خواهند خريد.

پاسخ به سوال 
iSheykhi  10 سال پیش
+7 0

خوبی این سایت اینه که:

1. برای ما ایرانی ها که سطح زبان انگلیسی مون وحشتناکه

2. برای اونهایی که از بس توی سایت های مختلف سرک کشیدن سردرگم شده

3. برای اونهایی که دوست دارن اصولی یاد بگیرن اما حداقل زمان رو دارن

بسیار مفید و چاره ساز هست

پاسخ به سوال 
سپهر  10 سال پیش
+6 0

میخواستم ابتدا یک تشکر ویژه از آقای آقاجانی به خاطر محبتی که دارن بکنم .

این رو هم به افرادی که تردید دارن توی خرید ویدیوها میگم که یک درصد هم شک نکنید و سریعا اقدام به خرید اکانت ویژه کنید چون هرگز منابعی به این کاملی و این چنین دسته بندی مطالبی  پیدا نخواهند کرد و یکی از خریدهایی خواهد بود که 10 برابر برای خود شما سود خواهد داشت. علاوه بر ویدیوها مهم تر از همه بخش پرسش و پاسخ هست که حتی اگر در ویدیوها مطرح نشده باشه میتونین از طریق دوستان دیگه به جواب سوال هاتون برسید

پس شک نکنید و اقدام کنید

پاسخ به سوال 
EloMan  9 سال پیش
+7 0

پیشنهاد می شود به شدت. 

ضمن یادگیری عالی برنامه نویسی اندروید اصول کلی برنامه نویسی استاندارد رو فرا میگیرید. 

پاسخ به سوال 
YouNes Sh  9 سال پیش
+6 0

من تازه عضو ویژه شدم. :)
امیدوارم بتونم پیشرفت کنم تو این زمینه.با این توضیحاتی که دوستان دادن فکر کنم زیاد سخت نباشه.

پاسخ به سوال 
رها  9 سال پیش
+7 0

تنها می تونم بگم عالی و بی نظیر

پاسخ به سوال 
سراوانی  9 سال پیش
+6 0

سلام.بهترین آموزشی که تا حالا دیدم، کار شما بود واقعا از این بهتر امکان نداره-تشکر

پاسخ به سوال 
Vahid  9 سال پیش
+8 0

آموزش ها بسیار عالی هستند، فقط کاش کم کم بریم به سمط داینامیک نویسی تر و اصولی تر ( حرفه ای ) ....

پاسخ به سوال 
ATRAS  9 سال پیش
+8 0

با سلام خدمت تمام عزیزان طالب علم.

راستش آموزشای استاد واقعا عالین.من خودم قبلا با چند زبان برنامه نویسی کارکردم ولی هیچ کدومشون مثل این برام مفید نبودن

من خودم به برنامه نویسی خیلی علاقه دارم شایدم  برای همینه که اموزشای استاد رو خوب میفهمم و دوست دارم ولی بهتون بگم من 

الان چند تا از دوستامو جمع کردم و با هم یک گروه برنامه نویسی تشکیل دادیم که فقط یکی از اعضاء به برنامه نویسی علاقه داشت ولی 

با اموزشای استاد اونا هم به برنامه نویسی علاقه پیدا کردند و واقعا با اموزشای خوب استاد مطالبو راحت خوب یاد گرفتن.

سرتونو درد نیارم این اموزشا واقعا مفیدن عجله کنین این اموزشارو بگیرین نزارید دیر بشه.

پاسخ به سوال 
Criss  9 سال پیش
+8 0

با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران - البته که سایت خیلی پیشترفت کرده - من هم روز هایی اول تمام پست هایی که اینجا رو خوندم اولش فکر میکردم که شاید الکی باشه و همه ی این پست ها کار یه نفر باشه اخه تشکر ها و تعریف هایی که شده بود واقعا عالی بود و من واقعا شک کرده بودم که این کار واقعا چقدر باید خوب باشه که این همه تعرف و تمجید شده !!
تا این که بسته رو خریداری کردم و خود استاد "بهنام اقاجانی" با شماره ایی که توی سایت قرار دادند با من تماس گرفتند و از رسیدن بسته به دست من سوال کرد که با این کار کلا کفم برید !! پشتیبانی عالی و تا به حال اصلا هم چین چیزی رو ندیده بودم !!

پ.ن : لطفا همون طور که خود استاد هم گفتن رعایت حال ایشون رو کنید و اینهمه به شماره شخصی ایشون مزاحمت ایجاد نکنید - خود من با اینکه خیلی سوالا دارم اما هنوز نخواستم که مزاحمتی ایجاد کنم سعی میکنم بیشتر سرچ کنم << و در اخر اگر جوابی پیدا نکردم ایمیل کنم که با مشغله ایی که استاد داره معمولا جواب با کمی تاخیر اما کامل و مناسب داده میشه

پاسخ به سوال 
Token  9 سال پیش
+11 0

سلام

آموزش های تصویری برنامه نویسی اندروید این سایت، از بهترین های آموزش هاست.

و برای کسانی که اصلا سابقه ی برنامه نویسی ندارند هم مناسب است.

از آقای آقاجانی هم به خاطر لطفی که به بنده داشتند، تشکر می کنم.

پاسخ به سوال 
spring  9 سال پیش
+8 0

اول از استاد گرامی و خوبم تشکر میکنم بخاطر آموزشهای خوب وبیان شیواوروان؛وتسلط در تدریسشون ..

همچنین به شما دوستان خوبی که علاقه مند به یادگیری اندرویدید ودائم دنبال منابع هستید ونمیدونید واقعا کدوم منبع ،فیلم یا کلاس میتونه  راهنمای خوبی براتون باشه و انگیزه یادگیری وعلاقه شما حین  آموزش را بیشتر کنه.پیشنهاد میکنم.حتما از آموزشهای استادآقاجانی استفاده کنید.چون شیوه تدریسشون واقعا عالی ومنحصربفرد هست وهم برای افراد مبتدی مفید هست وحتی اونایی که تجربه دارن تواین زمینه میتونه مفید باشه.

من قبل ازاینکه باسایت استاد آشنا بشم یه کلاس مقدماتی اندروید رفتم ومتاسفانه با اینکه استادمون باسواد بود اما بیانشون واسه تدریس خوب نبود وخلاصه انقدر آموزششون گیج کننده بود وخیلی چیزارونمیگفتن.   که من واقعا اندازه 3 یا 4جلسه اول  پکیج استاد آقاجانی هم نکات مفیدی یادنگرفتم !!ولی چون واقعا علاقه به یادگیری داشتم وقتی سایت استادو دیدم بخاطر تجربه بد آموزش تو کلاس شک داشتم که از پکیج استاد استفاده کنم یا نه و نهایتا چند بار از استاد در مورد آموزشها پرسیدم ایشون هم لطف داشتن و جواب دادن همینطور نظرات دوستان ومخصوصا شیوه خوب پرسش وپاسخ در سایت، تصمیم به خرید گرفتم

و با اینکه هنوز به انتهای آموزشها نرسیدم انقدر از شیوه تدریس و سخاوتمندی استاد در یاددادن لذت بردم که تصمیم گرفتم به شما دوستان عزیز بگم .که هرچه زودتر پکیج رو خریداری کنید واستارت بزنید چون خودم خیلی افسوس خوردم که چرا زودتر سفارش ندادم.خلاصه اساتید خوبی چون ایشون که انقدر سخاوتمندانه علمشون را به اشتراک میذارن وکاملا مشخص هست هدف بزرگی  از آموزش دارن که انقدر وقت میذارن .کم پیدا میشند.هزینه ای که شما برای آموزشها میدین در مقایسه بامطالبی که یاد میگیرید واقعا ناچیز هست !!.در واقع هزینه نیست!سرمایه گذاریست! چون شما میتونید با دیدن این آموزشها والبته علاقه وتمرین زیاد پروژه های خوبی بنویسید. در واقع با استارت از این پکیج مسیر یادگیری را راحتتر پیش میرید ودیگه وقتی منابع مختلف رو هم جهت پیشرفت استفاده میکنید بهتر متوجه میشید.
امیدوارم که استاد بزرگوار ودلسوزم به همه اهداف بزرگشون برسن وهمیشه شادو سلامت وموفق باشند.

 

 

پاسخ به سوال 
SaM MP  9 سال پیش
+10 0

سلام :)

اگر واقعا به دنبال یادگیری برنامه نویسی آندروید هستید اطمنینان داشته باشید که از انتخاب uncocoder پشیمان نخواهید شد.

پاسخ به سوال 
حسن موحد  9 سال پیش
+8 0

من از جمله کسانی هستم که واقعا با خرید این بسته زیاد موافق نبودم ولی الان بعد از دیدن چندین دوره از فیلم ها به کفیت و مباحث آموزشی پی بردم و جا داره به عنوان یک شاگرد برای اولین  بار دست های آقای آقاجانی ببوسم . پرداخت هزینه برای این بسته واقعا ارزشش داشت . 

امیدوارم بتونم هر کمکی از دستم بر میاد به ایشون ارائه بدم . 

0 0
فقط می تونم بگم بخرید وگرنه راه به اندازه ماه ها برای پیشرفت شما طولانی تر خواهد شد. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد حسین زاده  9 سال پیش
+14 0

اموزش ها برای برنامه نویسی اندروید عالی، کافی و در یک کلام فوق العاده هستن ،

ولی قطعا جای خیلی چیزا مثل شناخت درست از برنامه نویسی/ برنامه نویس و درک شرایط بازار و ... خالیه

که دوستان متخصص میتونن به عهده بگیرن و یه مجموعه آموزشی غیر برنامه نویسی درست کنن

به نظرم در کنار این آموزش به بهتر شدن بازار برنامه نویسی کمک شایانی میکنه

پاسخ به سوال 
Bahamin Dadras  9 سال پیش
+11 0

منم اولش وقتی دیدم همه تعریف کردن باورم نشد! وقتی  خوده  استاد آقا جانی هم زنگ زدن و هم ایمیل دادن که بسته پُست شد من کاملا گیج شده بودم!که اصلا مگه داریم ؟انقدر احساس مسولیت!نقدر احترام؟ آموزش ها هم بی نظیره! وسواسی که تو آموزش ها دارن عالیـــــــــــــــه!الان شما اگه بخواین 52 ساعت کلاس برین  خودتون هزینه کلاس و رفت و آمدو انرژی که میذارینو حساب کنین یه چیزی تقریبا 5_6 برابر هزینه این مجموع است!من راضیم! دم و بازدمه استاد آقاجانی هم گرم!

پاسخ به سوال 
ahmad_r  9 سال پیش
+15 0

فقط میتونم بگم بهترین مجموعه آموزشیه (نه فقط در اندروید) به چند دلیل:

  1. توجه به آموزش به عنوان یک سیر مشخص و منطقی نه صرفا بیان یکسری نکات برای هر سرفصل
  2. توجه جدی به جزییات و رعایت اصولی که معمولا کسی جز برنامه نویسی به حساب نمیاره (مثلا اسم گذاری های رعایت شده در کل پروژه ها و استفاده از آنها در درسهای بعدی در صورت نیاز )
  3. به روز بودن مطالب آموزشی و مهمتر از اون داشتن پشتیبانی قوی برای طرح سوالات
  4. احترام دو طرفه و ایجاد فضای دوستانه (بنده قبل از اینکه به شکل جدی وارد برنامه نویسی بشم در انجمن های زیادی که مرتبط با کارم بود عضو بودم. هرچند که ماهیت آنها با اینجا فرق داشت ولی فضای کلی این انجمن ها بیشتر فضای نگفتن نکات، حفظ ریزه کاری ها برای خود و ... ولی اینجا اینقدر سطح کار خوب و بالاست که کسی ترسی از بیان راه حل ها نداره)
  5. جامع بودن آموزشها و امکان نوشتن برنامه عملی برای خود به محض شروع آموزش ها
  6. ایجاد فرصتهای شغلی. واقعا میگم من با این سایت تونستم شغلم رو خیلی خیلی بهبود ببخشم و مهمتر از این خیلی به آینده شغلیم امیدوار هستم.

و یه تشکر از استاد که این فضا رو به وجود آوردن. انشالله که موفق باشید

پاسخ به سوال 
mohsen-jj  9 سال پیش
+13 0

اگه میخواید اندروید رو جدی دنبال کنید شک نکنید بهترین مجموعه آموزشی هست . بنظر من یکی تجربه ی بالای آقای آقاجانی و یکی هم قدرت بیان بسیار خوب ایشان از نکات بارز این آموزش ها هست . 

خلاصه تو خریدنش شک نکنید :)

پاسخ به سوال 
Hossein Rezaei  9 سال پیش
+12 0

سلام
فقط همینقد می تونم بگم اگه کسی واقعا می خواد اندروید نویسی رو شروع کنه این مجموعه بهترینه،چون هر کاری شروعش سخته و سردرگمی های اولش زیاده،اگه آدم در این مرحله یک کمک داشته باشه تا بتونه چم و خم کار رو نشونش بده و استارتش رو بزنه ،بقیش درست میشه.این همون کمکیه که توو اندروید نویسی نیاز دارید و هیچ جای دیگه ای پیدا نمیکنید. پس...
دوستانی که واقعا قصد دارن اندروید نویسی رو شروع کنن این مجموعه رو تهیه کنند،راستی این رو هم اضافه کنم که قیمت این مجموعه در مقابل محتوای آموزشی که ارائه میده واقعا هیچه.
شک نکنید،تهیه کنید و پر قدرت شروع کنید...
خدا پشت و پناه همگی

0 0
بله واقعا آموزش ها عالی است (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Bahamin Dadras  9 سال پیش
+11 0

یعنی کار استاد آقاجانی عالیه!هم آموزش های بی نظیرشون و هم سرویس پرسش و پاسخی که با کمک دوستان تو سایت قرار دادن بی نظیره.یعنی شما اگه 1% هم یک مطلبو متوجه نشین با مطرح کردن سوالتون , بهترین راه ها و جواب ها رو از طریقه دوستان میگیرین.هروز که میگذره هم علاقه ام به این کار بیشتر میشه.هم بیشتر وفت میذارم,الانم فصل امتحانه و من فقط دارم اندروید کار میکنم .دستشون درد نکنه

پاسخ به سوال 
vahidasp  9 سال پیش
+12 0

من از 0 شروع کردم

هیچی از برنامه نویسی نمیدونستم.اما دارم راه میافتم.آموزشهای خوب و با کیفیتی هستش.تشکر میکنم از جناب آقاجانی

0 0
من یه مشکلی داشتم، دیروز تماس گرفتم حضور آقای آقاجانی و ایشون متاسفانه نمیتوانستند جواب دهند و امرور خودشان تماس گرفتند.واقعا تشکر میکنم از ایشان . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+14 0

استاد واقعا آموزش هاتون عالی و با کیفیت هستن نحوه ای که در ویدئو ها توضیح میدین بسیار قابل فهم است و کسانی هم که با برنامه نویسی آشنایی ندارن میتونن با تمرین راحت یاد بگیرن و پیشرفت کنن امیدوارم هرروز این وب سایت مفید پیشرفت کنه با تشکر فراوان از استاد و سایر دوستان عزیز

پاسخ به سوال 
محسن  9 سال پیش
+12 0

این آموزش ها به جد بهترین گزینه برای کسانی است که می خوان برنامه نویسی رو یاد بگیرند علی الخصوص اندروید، آموزش های انگلیسی زیادی رو دانلود کردم، مشکلی هم با انگلیسی بودنش ندارم، اما این آموزش ها خیلی بهتر بودن، لااقل واسه منی که هیچی از برنامه نویسی نمی دونستم. 5 ماه از ثبت نامم میگذره و چن روز دیگه اولین برنامه تجاریم آماده انتشار میشه. تشکر می کنم بابت این همه تجربه استاد که منجر به همچین آموزش های با کیفیتی شده.

0 0
منم موافقم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
R1000  9 سال پیش
+10 0

من تمام آموزشهای ایرانی و خارجی رو نگاه کردم ، ولی هیچ کدام به اندازه آموزشهای جناب آقاجانی مفید نبود .حالا که امکانات جدید هم به سایت اضافه کردند که دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه

پاسخ به سوال 
irwonders  9 سال پیش
+10 0

با عرض ادب و احترام و تشکر بابت این همه زحمت برای ساخت، تدوین و... آموزش ها
ولی یک بدی دارند، میدونید چیه؟؟؟
- این که فوق العاده هستن و هیچ جا و در هیچ کجای دنیا مشابه شون پیدا نمی کنید :))
با تشکر فراوان

<محمد الهیان>
0 0
راس میگه (9 سال پیش)
0 0
;) (9 سال پیش)
0 0
چند سال پیش شرکت مرسدس گفته بود اگر کسی یک ایراد بزرگ و اساسی از اتومبیل های ما بگیره ، هر کدوم از اتومبیل هامون رو که بخواد بهش هدیه میدیم ! ، یه کسی گفته بود "تنها بدی ای که داره ، اینه که وقتی سوارش میشیم ، دیگه نمیتونی سوار ماشین دیگه ای بشیم !" ، آموزش ها هم واقعا در همین حد فوق العاده هستن (9 سال پیش)
0 0
خیلی جالب بود! اگه من اونجا بودم و مشابه این نظر رو میدادم الآن به جای پراید، مرسدس بنز داشتیم :دی --به دوستانی که هنوز آموزش ها رو تهیه نکردن(عضو ویژه نیستند) توصیه می کنم هرچه سریع تر اقدام به این کار کنند چون به نظر من ارزشش اونقدر بالاست که حتی 1ثانیه زودتر عضو ویژه شدن، خیلی به سودتون است. با تشکر (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
+1 0

واقعا عالی هستن من که استفاده کردم

 

پاسخ به سوال 
h_r_v  9 سال پیش
+16 0

بدون شک کاملترین آموزش فارسی در این زمینه است! با پشتکار میشه در طول 2 ماه، 2 برابر هزینه پکیج رو در بیاری!

+1 0
ان شا الله (9 سال پیش)
+1 0
@mehdi_neo من خودم در اوردم داداش! :دی (9 سال پیش)
+1 0
من چند دقیقه ای بیش نیست عضو این سایت شدم ان شالله که میتونم :) (9 سال پیش)
+1 0
@mehdi_neo حتما میتونی داداش! (9 سال پیش)
+1 0
ممنون ازتون (9 سال پیش)
+1 0
در اولین برنامه ای که بفروشی چند برابرش در میاد (9 سال پیش)
+1 0
@MirHadi آره! تازه من با برنامه های رایگان و تبلیغ اینقدر تونستم در بیارم (9 سال پیش)
+1 0
مشکل همون برنامه اول ، ان شاالله که یاد بگیرم وبتونم (9 سال پیش)
+1 0
من تا حالا برنامه ای منتشر نکردم ، اما چند برابر هزینه رو درآمد داشتم ! (9 سال پیش)
+1 0
چطوری؟ (9 سال پیش)
+1 0
@ALU آره خودم یبار دیدم تو میدون فردوسی داشتی dvd آموزش ها رو میفروختی خخخخحح (حالا این میدون فردوسی کجا هست؟!) ، به احتمال زیاد پروژه گرفتی دیگه ، آره؟ پس بگو چرا خروجی نمیدی :) (9 سال پیش)
+1 0
به نظر من آدم یا نباید برنامه منتشر کنه یا برنامه ای منتشر کنه که حداقل 4 میل در آمد داشته باشه و برنامه ای حداقل 4 م درآمد داره که ایده ی بکری داشته باشه و پیاد سازی ایده ی بکر زمان بر هست ! ، کاربر ها هم دارن بیشتر میرن سمت برنامه های محتوا محور ، مثلا یک کتاب آموزشی 15 هزار تومان هست ، اما همون محتوا رو میشه با 2 هزار تومان تهیه کرد ! ، پس تهیه ی محتوا هم میشه یک بخش دیگه که زمان بر هست و هزار و یک علت دیگه ! (9 سال پیش)
+1 0
حالا اگر کتاب باشه که خوبه اکثراٌ مطالب اینترنت رو جمع آوری میکنند ، البته همون جمع آوری هم زحمت خودشو داره ولی تعداد این برنامه ها خیلی زیاد شده امیدوارم خودم اینکارو نکنم یا اگر هم اینکارو کردم یا برنامه رایگان باشه یا سعی میکنم (واقعاً ) ^ 2 - ارزش پولی شدن رو داشته باشه.:) (9 سال پیش)
+1 0
راستی mehdi_neo جان عضو ویژه شدنتون مبارک ، ظاهرآ با هم فامیل ا ز آب در اومدیم هر دوتامون neo -یم منتها شما مهدیشونی D-; امیدوارم موفق باشی (9 سال پیش)
+1 0
خخخخخخخخ خوشحالم Mr.Neo همینطوری neo گذاشتم یه زمونی کانتر باز بودیم قرار عوض کنم فعلا همین :) انشالا شماهم موفق باشی (9 سال پیش)
+1 0
اقا مجتبی کارش درسته (9 سال پیش)
+1 0
شما لطف دارید :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
masih  9 سال پیش
+13 0

اموزش ها فوق العادست هرکی نخره از دست داده

+1 0
انصافا آموزش ها عالیه. نه کسی اینجوری یاد میده نه ویدئو میذاره. خیلی مفیده . نه تنها یاد میگیری بلکه استادی هم هست که مشکلات پیش اومده تو جواب بده (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
omid93  9 سال پیش
+13 0

اموزش ها عالیه بهتر از این نمیشه من واقعا مدیون استاد هستم

+1 0
و همچنین من هم همینطور (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SaLaH KuRD  9 سال پیش
+16 0

فوق العاده و با کیفیت  عالی ! شرط میبندم تمامی سایت ها حتی سایت های خارجی رو بگردید ، هیچکدام به پای آموزش های استاد نمیرسند ، آموزش های عالی ، انجمن فعال ، استاد دوست داشتنی ! چیز دیگه ای هم می خواید ؟...

پاسخ به سوال 
DaCo  9 سال پیش
+14 0

بعد از چند سال کلاس رفتن ، با عضویت ویژه در این سایت تازه فهمیدم یادگیری یعنی چی@

پاسخ به سوال 
Denabit  9 سال پیش
+10 0

از هر نظر عالی

تجربه و قدرت بیان بالای استاد باعث شدن که اموزشها بی عیب و نقص باشن

سرویس پرسش و پاسخ انحصاری سایت هم که فوق العاده است(با اون جو خیلی خوب و صمیمی که داره)

امیدوارم بتونم این لطف استاد و کمک دوستان در سرویس پرسش و پاسخ رو جبران کنم

پاسخ به سوال 
MiRHaDi  9 سال پیش
+8 0

من قبلا اینجا یک مطلبی نوشته بودم ولی ظاهرا پیداش نمیکنم !

در یک کلام بگم ،خیلی راضیم :-)

0 0
اگه منظورتون اینه: سلام من فرصت دیدن 52 ساعت فیل را پشت کامپیوتر ندارم ! برای همین کل فیلمها را روی گوشی ریختم و در تاکسی و اتوبوس و مترو و ماشین با هندزفری نگاه کردم. با اینکه 17 سال هست برنامه نویسم ولی نکات خوبی از آموزشها یاد گرفتم فقط اگر یک برنامه منظمی برای آموزشهای جدید هم داشته باشیم ، مثلا حتما هر هفته یک درس جدید اضافه بشه فکر میکنم جذاب تر باشه موفق باشید.. تو نظرات پست اول پیداش کردم :D (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ژیار  9 سال پیش
+11 0

سلام مهندس.وقت عالی بخیر.تشکر ویژه بابت آموزش بسیار عالی شما واقعا استفاده کردم.موفق و پیروز باشید

 

پاسخ به سوال 
Astro  9 سال پیش
+12 0

با دانشی که استاد آقاجانی دارن خیلی راحت میتونستن با وقتی که برای تهیه این آموزشها گذاشتن چندین پروژه برای خودشون انجام بدن و  چندین برابر درآمد کسب کنن
ولی نکته مهمی که کاملا مشخصه اینه که هدف استاد از راه اندازی این سایت کسب درآمد نبوده و هدف اصلی انتقال دانشش به جوانان این مرز و بوم بوده
و اگه آموزشها رو دیده باشید کاملا مشخصه که استاد تمام تلاششون رو میکنن تا همه چیز رو بیان کنن
من آموزشهای زیادی رو دیدم ولی تو اون آموزشها کاملا مشخصه که یک سری مطلب برای رفع تکلیف و کسب درآمد بیان میشه و خیلی چیزها رو هم بیان نمیکنن و به عنوان فوت کوزه گری نزد خود نگه میدارند !
ولی در آموزش های استاد آقاجانی اصلا چنین دیدگاهی وجود نداره و همه چیز تمام و کمال بیان میشه و هزینه ای هم که دریافت میشه اصلا قابل قیاس با هزینه نگه داری سایت و سرور و زحمت تهیه آموزشها و وقت و.... نیست
اگر از یک جا میخواید برنامه نویسی اندروید رو شروع کنید اون جا این جاست و البته با عضویت ویژه در سایت که خیلی خیلی روند یادگیری شما رو تسریع میکنه

پاسخ به سوال 
MEHDI007  9 سال پیش
+14 0

سلام.من گفتم که الان نظرم رو تعغیر بدم چون الان حدودا 1ماه که در سایت عضو هستم.==>و نظر جدید من

دلم می خواد از اقای بهنام اقاجانی تشکر کنم ابتدا دوست دارم یک کوچولو عنوان کنم که چطوری با اقا بهنام اقاجانی اشناشدم. داستان جالبی داره من یکی از دوستام سایت معرفی کرد و من هم امدم تو سایت و اول از همه با اقای بهنام اقاجانی صحبت کردم حتی به اشون زنگ هم زدم و در مورد اموزش ها پرسیدم.من و اقای بهنام اقاجانی سریع با هم دوست شدیم!حالا دوست که چه عرض کنم به نظر خودم که با هم دوست شدم از نظر ایشونو نمی دونم اقای بهنام انسان بی نظیریه و بسیاز پر انرژی و مشتاق اقای بهنام روح بسایار خوبی داره و در عین حال مهربان هست وهمه به طور یقین دوستش داریم.اما من این جام که در مورد سایت صحبت کنم یک مرکز اموزی انلاین(که توسط اقای بهنام اقاجانی تاسیس  شده)که یک مرکز اموزش انلاین  برنامه نویسی اندروید هست(جاوا)و واقعا یک مرجع فوق العاده است و به طور خاص برای برنامه نویس ها همه کسانی که در این حوزه ی نرم افزاری در ایران هستند اوا واقعا مزایای زیادی در اموزش های انلاین هست یکی از مزیت ها اینه که همیشه در دسترس هست 24ساعت در روز 7 روز هفته!بنابرین هر وقت وقت ازاد داشتین می تونید ازش استفاده کنید همچنین در ویدیو های اموزشی اگر چیزی رد شود و شما نتونید اون رو سریع یاد بگیرید خیلی راحت  می تونید یک مقدار به عقب برگردید و دوباره اموزش رو ببینید و این که شما قادر هستید بار ها و بار ها اون رو ببینید و تکرار در یادگیری داشته باشید و این یکی از ویژگی های فوقالعاده به شمار می رودو البته عضو شدن در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه تره تا این که بخواید برای اموزش از محل خودتون از یک شهر به یک شهر دیگه برید یا این که مجبور بشید از وقت کاری کم کنید و مواردی از این قبیل. پس واقعا راهی عالی برای یادگیری هست.

با تشکر از همه ی دوستان 

0 0
نظر جدید من در مورد سایت هست!چون که الان حدودا 1ماه گذشته گفتم نظر جدید بزارم که حاصل یک ماه دیدن اموزش ها تمرین و...........هست. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
arshadtehrani  9 سال پیش
+13 0

سلام خدمت همه دوستان، و خسته نباشید به مدرس عزیز و البته با حوصله آقای آقاجانی!!!!!

نیازی به تعریف و تمجید نیست، نظرات سایر دوستان، دوبخش آموزش اولیه رایگان سایت و البته کیفیت کمی و کیفی محتوای سایت گواه همه چیز است.دوستان جای درنگ نیست اگر قصد یادگیری را دارید بهترین گزینه همین سایته هم هزینه خیلی پایینه و هم کیفیت آموزشها بالاست و مطالب به صورت پیوسته به شما ارائه می شود.

من خودم 10 ساله که کار تولید و توسعه نرم افزارهای ویندوزی و وبی زیادی را انجام می دهم، و به دلیل مشغله زیاد کاری فرصت کافی برای پیگیری و یادگیری برنامه نویسی موبایل را نداشتم که به صورت حرفه ای وارد این زمینه شوم، ولی به لطف آقای آقاجانی عزیز این مهم حاصل شد. سپاسگذارم استاد

 

پاسخ به سوال 
ho_ghorbani  9 سال پیش
+12 0

سلام

من هم دارم یه پروژه رو شروع میکنم‏

آموزش ها خیلی عالی بود. تنها اگه میشد آموزش فتوشاپ رو آقای آقاجانی توی سایت قرار می دادن حداقل در حد متوسط خیلی عالی می شد.

باز هم ممنون.

0 0
کاملاً موافقم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ali  9 سال پیش
+10 0

با سلام و تبریک عید فطرمن پس از دیدن آموزشهای رایگان سایت خودم را به کاربر ویژه ارتقاء دادم تا از سایر آموزش ها و امکانات سایت استفاده کنم. آموزشها بسیار روان و ساده و کاربردی است. ضمن تشکر فراوان از استاد گرامی جناب آقاجانی امیدوارم در ادامه این راه ثابت قدم باشند.

پاسخ به سوال 
Bahamin Dadras  9 سال پیش
+11 0

من 30 اردیبهشت ثبت نام کردم...خدا بخواد تا هفته دیگه اولین پروژه پولیمو میخوام عرضه کنم.میتونم بگم آموزش های استاد آقاجانی و پیگیریه خودم منو به این حد رسوند.حالا جدا از آموزش ها که واقعا عالیه.سیستم پرسش  و پاسخ فوق العاده یی که ایشون تدارک دیدن.

میشه به جرات گفت که یک stackoverflow کوچیک و فعال تو این سایت قرار داره,که همه ی اینها از زحمات استاد است.من قبلا هم گفتم فقط کافیه یک سرچ کوچیک بزنید تا ببینید قیمت کلاس های حضوری آموزش اندروید چقدره؟!

تازه آموزش های ویدیوئی رو هزار بار هم میشه دید.

خیالتونو راحت کنم,

اگه واقعا طلبه ی آموزش اندروید هستید اینجا بهترین جاست...

پاسخ به سوال 
Andronymous  9 سال پیش
+14 0

من 5 ماه تمام با یه انرژی فوق العاده زیاد در حد روزی 10 ساعت برای یاد گیری اندروید با استفاده از pdf ( که البته آموزشهای خوبی بود) تلاش کردم ولی تمام نتیجه ای ک گرفتم رو توی 4 ساعت آموزش های رایگان تصویری ک توی این سایت هست دیدم!
الان بعد یک ماه ک دارم با نصف اون انرژی پیش میرم و نتیجه ی چندییین برابر هزینه ای ک کردم رو گرفتم چند وقت دیگه هم اولین پروژم آماده میشه برای فروش :دی

شبیه آموزشا و روش بیان آقای آقاجانی رو توی کل دوران تحصیلم توی هیچ استادی ندیدم!

برای تمام کسایی ک هنوز شک دارن ک این پکیج رو  خریداری کنن توصیه میکنم اول جند روز pdf های سایت های مختلف رو بخونین بعد اموزش های بخش اول و دوم این سایت ک رایگانه رو دانلود کنین  بعد به راحتی میتونین تصمیمتونو بگیرین!

+1 0
ایشالله موفق باشین (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سبحان  9 سال پیش
+15 0

من امروز ثبت نام کردم.

با اینکه فقط 2 ویدیو اولیه را دیدم واقعا خشنود که در این سایت ثبت نام کردم.

 

پاسخ به سوال 
Rabbit  9 سال پیش
+20 0

من قبل از خرید این پکیج علاقه ای به وب نداشتم ولی الان تصمیم گرفتم برم وب رو یاد بگیرم تا بتونم یه سایت طراحی کنم

www.behnam-joon-mikhamet.com

من نمیدونم واقعا هدف این بشر چی بوده که همچین آموزش هایی رو انقددددررر ارزون گذاشته!!! 

ولی من به شما توصیه میکنم الان آموزش ها رو نخرید، یکسری آموزش جدید تو راهه صبر کنین کامل تدوین بشه و وارد سایت بشه و قیمت پکیج هم دو-سه برابر بشه بعد اونوقت بخرید D:

اگه اون موقع هم نخریدید چه بهتر! چه کاریه هم وقتتون گرفته شه هم دست زیاد بشه :))

ولی جدی هر یک روزی که به تعویق بندازید بعدا تاسفش رو خواهید خورد.

اوناییم که پول ندارن برن قرض بگیرن، اصلا دزدی کنن! بعدشم که اگه یه کم پشتکار و خلاقیت داشته باشید خیلی زودتر از چیزی که فکرشو کنید میتونید چند برابر این پول رو در بیارید :)

+2 0
:)))) - وبسایت رو خیلی خوب اومدی :)) behnamJoonMikhamet.Com (9 سال پیش)
+2 0
آره منم فکر کردم جدیه :) بعد زدم دیدم باز نشد :دی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
saeedrostami  9 سال پیش
+14 0

با سلام

من بیش از یکسال بود که بدنبال منبعی برای آموزش برنامه نویسی اندروید ( حتی به زیان اصلی و انگلیسی ) بودم و تنها چیری که نصیبم شد آماده کردن محیط برنامه بعد از شش ماه و ساخت یک پروژه hello world  بعد  از شش ماه دیگر بود!!!

وقتی به سایت uncocoder از طریق جستجو در گوگل مراجعه نمودم ابتدا با ایمیل غیر واقعی خود ثبت نام کردم زیرا پنداشتم مانند اکثر سایتهای دیگر فقط کمی اطلاعات بی مصرف نصیت بنده کرده و تمام! لیکن با مشاهده فصلهای اول و دوم آموزش که رایگان بود، نظرم کاملا عوض شده و بلافاصله در سایت ثبت نام کرده و در دو هفته اول دو مجموعه DVD نیز سفارش دادم.

سایت uncocoder کفش تنتاک نیست که با اغراق از آن یاد کنم! اما انصافا عالی ترین  ،بهترین ، با صرفه ترین و بروز ترین سایت و مرجع آموزش اندروید در ایران میباشد.

امیدوارم با نگاه ویژه آقای مهندس آقاجانی و همکاری سایر دوستان مشتاق برنامه نویسی اندروید در ایران ، ثابت کنیم چیزی از برنامه نویسان هندی و تایوانی و چینی ( که دنیا با برنامه هایشان قبضه کرده اند ) کم نداریم.

که بگفته استاد گرانقدر دکتر علی شریعتی ( در کتاب کویر - قسمت کاریز ) :

یافتن آب به عشق است ، نه به سعی ، اما... پس از سعی.

سعید رستمی.

پاسخ به سوال 
Hossein Kurd  9 سال پیش
+15 0

بسیار عالی

بهترین منبع آنلاین فارسی

و شاید تنها منبع آنلاین فارسی که اعتبار لازم رو داره

پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
+17 0

با سلام 

من بیش از یک ساله که  در زمینه اندروید فعالیت می کنم و تا قبل از آموزش های استاد همه آموزش های دیگری رو خریداری کرده بودم

شیوه آموزش کاملا استاندارد و حرفه ای هست

میتونم بگم هیچ منبع آموزشی در ایران در زمینه اندروید وجود نداره (حداقل تا آلان ) که یه همچین پشتیبانی قوی رو داشته باشه 

هیچ انجمن تخصصی در زمینه اندروید با این بازدهی تا آلان راه اندازی نشده 

صرف خرید DVD های آموزشی با تدریس هر شخصی که باشه برای یه برنامه نویس کفایت نمیکنه  لازم هست اما کافی نیست شرط کافی یه همچین سرویسی هست

اگر هدفتون یادگیری اصولی برنامه نویسی اندروید هست و میخواین برای اندروید برنامه بنویسید جای خوبی اومدین درصورتی که اگه قصد دارید فقط روی اپلیکیشن های درپیت کار کنید شاید با آموزش های سایت های دیگه خیلی زودتر برنامه بدین بیرون اما در درازمدت نتیجه خوبی نداره .

من با خرید این مجموعه تا آلان اسفند 93 حدود 20 تومنی از اندروید درآمد داشتم اندروید درآمدزاست نگران پول خرج کردن نباشید جایی خوبی برای پول خرج کردن رو انتخاب کردید.

و...  خرید کنید 

هر روزتان بهتر از دیروز   علم و دانشتان افزونتر 

پاسخ به سوال 
Alireza  9 سال پیش
+11 0

عالیه فقط همین  

عالی عالی عالی عالی

پاسخ به سوال 
صادق زارع  9 سال پیش
+14 0

امروز ثبت نام کردم
بخش اول رو دیدم و بسیار خوشحال شدم از انتخاب خودم.
منتظرم تا دو روز دیگه دی وی دی ها به دستم برسه

چیزی که واسم جالب بود اینه که به همان اندازه ویدیوها مفید هستند ، دو برابرش در بخش سوال و جواب ها میتونه آموزنده و مفید باشه


رفرنسی به این کاملی تا الان ندیده بودم

پاسخ به سوال 
محمد مقصودی  9 سال پیش
+22 0

درود به تمامی دوستان

تنها توصیه ای که به بازدید کننده های خوب و گرامی دارم این است که هیچ شکی به خود راه ندهید و اگر واقعا به فکر وارد شدن به عرصه برنامه نویسی(هر زبانی) هستید، حتما کاربر ویژه وب سایت شوید.

تمامی انرژی و اطلاعاتی که دوستان دادند، درست است و من هم با تمامی آنها موافقم. اما نگاهی که من به این وب سایت ، خود آقای آقا جانی، آموزشها و سرویس پرسش و پاسخ وب سایت دارم مقداری متفاوت است.

بنده 8 سال در زمینه طراحی وب سایت،فروش، بازاریابی، رشد فروش شرکت ها به خصوص شرکت های کوچک و تازه تاسیس که به اصطلاح استارت آپ گفته می شوند فعالیت کرده ام. شما با همراه شدن در این سیستم آموزشی مواردی ورای برنامه نویسی آندروید را نصیب خواهید برد. که آنها را برای شمای علاقمند نام خواهم برد.

  1. آشنایی و تسلط کامل به زبان برنامه نویسی java و به طبع آن برنامه نویسی آندروید(که کار اصلی وب سایت است.)
  2. ارتباط با جامعه بزرگی از علاقمندان دنیای وب و تکنولوژی و برنامه نویسی.
  3. انرژی گرفتن از دوستانی که در هیچ حالی نمی گذارند شما تنها باشید و به سوالات شما پاسخ می دهند.
  4. یاد گرفتن اینکه چگونه می توان یک تجارت کوچک راه اندازی کرد و مشکلی از مشکلات مردم خود را حل کنید که این چنین مورد تشویق دیگران قرار بگیرید(تمامی اعضای ویژه این سایت از اینکه عضو این وب سایت هستند افتخار می کنند و اگر روزی تمامی کاربران دور هم جمع شوند ساعتها برای استاد خود دست می زنند، که فکر می کنم تمامی اعضای سایت از جمله خودم و شمای بازدید کننده باید یاد بگیریم که از زندگیمان اثری هنری درست کنیم که اینگونه مورد قبول واقع شود ، که این در توان همه ما وجود دارد)
  5. یاد گرفتن چگونه یاد گرفتن. جایی خواندم برنامه نویسی برنامه نویس موفقی است که بتواند Document های سازنده ها را بفهمد، شما در این دوره آموزشی به مرور و به صورت ناخود آگاه با اصطلاحات برنامه نویسی به زبان اصلی آشنایی پیدا می کنید و می توانید با خواندن Document های دیگر زبان های جدیدی را یاد بگیرید و اطلاعات تان را کامل کنید.
  6. درس زندگی، کار و تلاش: کل ویدیو های آموزش یک طرف و آن یک ویدیوی صحبت خودمانی یک طرف.
  7. و در آخر صداقت: اولین جمله آموزش مدیریت در دانشگاه آکسفورد لندن این است_صداقت ختم تمامی پدر سوختگی های دنیاست_ من آقای آقا جانی را به عنوان انسانی صادق در کار و آموزش شناختم

و در آخر یک پیشنهاد برای آقای آقا جانی، اگه بتوانید از وب سایتتان استفاده کنید، محیطی را آماده کنید و پروژه های گروهی ، با ایده های خود دوستان ، اجرای خودشان و نظارت شما ایجاد شود.فکر می کنم اولا تیم بسیار خوب و توانایی تشکیل شود و دوما این تیم و با این انرژی تبدیل به موفق ترین تیم تولید App در دنیا تبدیل شود.

آقای آقا جانی به جد دوستتان داریم.

ببخشید که طولانی شد

 

+4 0
بسیار ممنون از نظر دلگرم کننده شما و باعث خوشحالیه که تونستم مفید باشم. در خصوص یک پروژه گروهی: هدف نهایی سایت این است که به یک جامعه پایدار از برنامه نویسان متعهد و با اخلاق تبدیل بشیم و در نهایت بتونیم اول از نظر ارزشی و دوم از نظر مالی قدم موثری در پیشرفت این صنعت تو کشورمون داشته باشیم و این هدف هم طولانی مدت است و یکی از Milestone های آن سرویسی مشابه پیشنهاد شما خواهد بود که در برنامه های آتی توسعه سایت قرار دارد. (9 سال پیش)
+2 0
مرسی به امید موفقیت روز افزون (9 سال پیش)
+2 0
احسنت همه چیز عالی و مورد تاییده فقط در مورد بند اول تسلط کامل عنوان درستی نیست و تسلط کامل هم چیزی نیست که با آموزش های این سایت یا هر جای دیگه ای در دنیا امکان داشته باشه بلکه بهتره بگیم میشه با استفاده از آموزش های بی بدیل آقای آقاجانی و تمرین و تجربه زیاد به تسلط قابل قبولی رسید . باید صادق بود دیگه ! (9 سال پیش)
+2 0
موافقم آقای نور حسینی، واقعا (9 سال پیش)
+2 0
سی دی یک رو کامل دیدم و همچنین یه قسمت از سی دی سه رو ..باید بگم خیلی عالی عالی عالی هستن همیشه ادم باید از یه جای شروع کنه و چه خبه که از یه منبع خب شروع کنه باید بگم برای کسانی که میخوان اندروید شروع کننو خیلی چیزا رو یاد بگیرن این فیلما بهترینن تا الان که دیدم ...هم فیلم ها عالی هستن و هم این سایت که کمک خیلی بزرگی برای یادگیری اندروید به کاربران میکنه ....امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشید. (9 سال پیش)
+1 0
در کنار سپاس از استاد عزیز بابت زحماتی که میکشند ؛ باید بگم ایده انجام پروژه های تیمی خیلی جذابه که خوشبختانه خود استاد هم این قضیه رو واسه برنامه های آتی در نظر دارن. (9 سال پیش)
+2 0
صداقت ختم تمامی پدر سوختگی های دنیاست (( عجب جمله ای)) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Hajhosseini  9 سال پیش
+15 0

با سلام خدمت دوستان 
 - من تصمیم داشتم ابتدا تمام آموزشها رو ببینم ، اولین پروژه رو به بازار بفرستم ، از امکانات سایت استفاده کنم و بعد راجع به سایت نظر بدم ، به همین جهت یکم دیرتر از بقیه دوستان نظرم رو درج کردم.


 - در مورد آموزشها باید بگم من کلاس های زیادی رفتم و از نظر مالی ده ها برابر این آموزشها هزینه کردم ، کلاس رفتن قابلیت هایی داره ، خوب و بد ولی این سایت تمام مزایای کلاس ها رو در خود جا داده و معایب اونها رو نداره . نوع تدریس استاد که به نظر من بهترین روشیه که تا امروز دیدم کاملا منحصر به فرد میباشد و اصلا کپی برداری و یا . . . نیست ، تسلط کامل استاد در همه ی زمینه های اندروید و زبان های دیگه هم قابل ستایش است.


 - ولی با عضو ویژه شدن توی این سایت خیلی بیشتر از آموزشها رو بدست آوردم . . .
یکی از مهمترین اونها سرویس پرسش و پاسخ سایت هست ، ما با دیدن مشکلات دیگران و مطرح کردن مشکلات خودمون میتونیم توی بسیاری از زمینه ها اطلاعات بدست بیاریم که این سرویس ارزشمند رو هیچ جا نداره!
روش کد زنی استاد کاملا حرفه ای هست و با الگو برداشتن از این روش میشه برنامه های بسیار بزرگ رو مدیریت کرد.


 - یک نکته دیگه در آموزشها : توی این آموزشها فقط نوشتن کد با زبان اندروید مد نظر نیست ، بلکه اصولی نوشتن ، شی گرایی ، پیاده سازی پروژه ، تمیز نوشتن ، داینامیک نوشتن و تمامی اصولی که برای حرفه ای بودن نیاز هست و توی هیچ کلاسی آموزش داده نمیشه وجود داره.
من حدود 5 سال سی شارپ کار کردم ، از کتابها ، آموزشها ، کلاس های مجتمع فنی تهران و کمک اساتید بزرگی همچون استاد بابک صیرفی بهره بردم ، اما روش اصولی برنامه نوشتن رو توی این سایت یاد گرفتم.


 - در آخر باید بگم ، بودن در کنار دوستان برنامه نویسی که چه حرفه ای و چه در حد مبتدی کار میکنند بهترین جاییه که آدم میتونه قابلیت های خودش رو توی زمینه برنامه نویسی افزایش بده و به بهترین سطح برسونه .

پاسخ به سوال 
Mr. Idea  9 سال پیش
+14 0

سلام

من تازه به این جمع اعضای ویژه اضافه شدم و باید بگم دلیلش هم کیفیت بالای آموزش های استاد در ویدئوهای ابتدایی بود که دیدم.
یاد گرفتن مطالب جدید در کنار شور و شوقی که معمولا با خودش میاره، تلاش و انگیزه کافی هم میخواد که آدم پاپس نکشه، ولی بالاتر از همه اینا، داشتن یه استاد خوب که نه فقط واسه چند ساعتِ آموزش، بلکه تمام مدت همراه باشه و پاسخگوی با حوصله، بیشترین نتیجه رو در یادگیری مطلوب داره

بخوام خلاصه بگم، خوشحالم که اینجام، شاگرد استاد آقاجانی و کنار بقیه دوستان.
و امیدوارم منم بتونم در اندازه های خودم مفید باشم.

شاد باشید

پاسخ به سوال 
کاشی زاده  9 سال پیش
+16 0

سلام.

آموزش ها بسیار عالی روان هست . ینی اگر در حد باز کردن یه ایمیل هم باشی بعد گوش کردن به آموزش ها میتونی برای خودت یه برنامه نویس خوب بشی .

البته صبر و حوصله و از همه مهتر خلاقیت خودتون هم خیلی تاثیر گذار هست.

پاسخ به سوال 
omidronaldoo  9 سال پیش
+13 0

من هنوز آموزشا رو نگاه نکردم.اما وقتی یه سوال برام پیش میاد اینجا به جوابش میرسم.اولش مطمئن نبودم که آیا خرید اکانت ارزش داره یا نه.اما الان کاملا مطمئنم ارزششو داشته ممنون از اونایی که منوبا این سایت آشنا کردن.

پاسخ به سوال 
BrotherV  9 سال پیش
+14 0

سلام به همگی،،، من تازه عضو این سایت شدم .. خوب دانشجوی دکتری الکترونیک هستم و علاقه زیادی به برنامه نویسی شیء گرا از جمله ویژوال  #C و  VB.NET و همچنین  شیء گرای جاوا دارم. از این رو با گشت و گذار فراوان در نت و تجربیات تلخ  ، بالاخره به این نتیجه رسیدم که هر گرونی بی حکمت نیست و واقعا هم نیست. خوب من برنامه نویسی آندروید را  تا حدی بلد بودم اما اینجا با دیدن چند ویدئو نمونه متوجه شدم که اون یک ذره را هم اصلا بلد نیستم... شما هم امتحان کنید.. خوب ما امتحان کردیم و داریم استفاده می کنیم... موفق و پیروز باشید.  

+4 0
سلام دوست عزیز به جمع برنامه نویسان اندروید خوش آمدید ((: (9 سال پیش)
+4 0
سلام. خوشحالم که یه دانشمند دیگه به جمع دانشمندان سایت اضافه شد. (9 سال پیش)
+4 0
پسر تو دکتری داری؟! تونم الکترونیک! . ایول به خودتو اراده و توانایی که تا الان داشتی خیلی خوشم میاد از آدم های موفق (9 سال پیش)
+5 0
سلام.موفق باشی دوست عزیز واقعا آدم میبینه تو انجمن همه شاخص هستنو تو ی زمینه موفق هستن واقعا لذت میبره.به امید افراد بیشتر مثل شما در انجمن. (9 سال پیش)
+4 0
ممنون از تمتمی دوستان، شما به بنده لطف دارید، ایشالا که بتونیم تو راهی که قدم برداشتیم موفق و پیروز باشیم... (9 سال پیش)
+3 0
من کاردانی الکترونیکم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
best_programmer  9 سال پیش
+16 0

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان در مورد آموزش های استاد آقاجانی چند نکته است که به صورت جدا مطرح میکنم:

1: در حقیقت همونطور که خود آقای آقاجانی هم مطرح فرمودند آموزش ها بسیار فشرده بوده و در واقع ارزش حقیقی آموزش ها بسیار بیشتر از 60 ساعت هست پس این نکته رو در نظر بگیرید که مثل تعداد معدودی از آموزش ها نیست که توش گزافه گویی یا وقت تلف کردن باشه و همه ش آموزش مفید و کاربردی هست.

2: نکته دوم اینه که شما با خرید پک آموزش برنامه نویسی اندروید به واسطه لطف استاد به صورت اتوماتیک شروع به یاد گرفتن برنامه نویسی سمت وب خواهید کرد که باز از محاسن این پک آموزشی است که بعید میدونم با این هزینه بتونید هم اندروید یاد بگیرید هم web development

3:نکته سوم اینه که یه انجمن اختصاصی داریم که کلی انسان خوش قلب دور هم جمع شدن و تلاششون حل مشکلای همدیگه و آموزش چیزای دیگس

+6 0
واقعا مهرداد جان درست میگن. تو آموزشای استاد وقت تلف کنی وجود نداره شاید برا کسی که تازه به سمت آموزش های ویديویی اومده معنی اموزش با کفیت و حرفه ای رو دقیق نفهمه ولی وقتی تو سایت های یوتیوب یا سایت های دیگه یک ویديو اموزشی دانلود میکنی از یاد گیری که هیچ از زندگی سیر میشی...!!! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hojat_babaie  9 سال پیش
+10 0

اموزش های اقای آقاجانی فوق العاده است  من شش ماه پیش با کارهای ایشون اشنا شدم وبعدش تحقیق زیادی در مورد برنامه نویسی کردم ولی اموزشی با کیفیت اموزش های ایشون ندیدم

دست تون درد نکنه خسته نباشید وامید وارم موفق باشید

0 0
خوش آمدید به جمع ما دوست عزیز ! (9 سال پیش)
+4 0
سلام و خسته نباشید یک کلام ختم کلام 1 ) اگه دوست داری با یک برنامه نویس فوق العاده(استاد آقا جانی) اشنا بشی پس بسم الله 2 ) اگه دوست داری توی اندروید بترکونی پس بسم الله 3 ) اگه دوست داری یک برنامه نویسی حرفه ای اندروید بشی البته این رو هم بگم که اگه اموزش های سایت رو خوب یاد بگیرید توی زبان های شی گرای دیگه پیشرو میشوید هرچند که استاد عزیزم [JAVA ] و [PHP] را روان و شیوا و گویا بیان میکنند >>>>>> نکته : آموزش ها رو از دست ندهید. (9 سال پیش)
+3 0
سلام.من تقریبا 6ماه بود دنبال یک سایت برنامه نویسی امدروید میگشتم ولی هرکاری که کردم سایت خوب اصلا پیدا نمیشد...تا اینکه یکی از دوستان ام این سایت رو معرفی کرد و من هم ریع عضو شدم...درکل بگم این سایت بسیار عالی هست (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Almassi  9 سال پیش
+9 0

سلام 

فقط می تونم بگم آموزش های آقای آقاجانی برای من خیلی مفید بود و کمک کرد کاری و که خودم باید با صرف زمان خیلی خیلی زیاد انجام می دادم با صرف انرژی به مراتب کمتر انجام دهم 

امیدوارم با افزایش مطالب موجود در سایت شانسم برای یادگیری بیشتر افزایش بیابد 

ممنون 

+1 0
خوش اومدی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mehrzad238  9 سال پیش
+11 0

من به عشق برنامه نویسی اومدم به رشته ی نرم افزار،و دنبال یک هدف درست و حسابی میگشتم.خب بعد از معرفی دوستم به اینجا،و دیدن آموزش ها،نتونستم مقاومت کنم که نخرم.آقای آقاجانی من واقعا از شما ممنونم بابت این آموزش ها اگر آموزش های دیگری هم مانند همین دارید(مثلا php و...)خوشحال میشیم استفاده کنیم.

پاسخ به سوال 
ایوب شمسی  9 سال پیش
+15 0

از سه سال پیش تصمیم به یادگیری برنامه نویسی کردم ولی هر چقد منبع ایرانی رو گشتم به هیچ نتیجه ای نرسیدم تا اینکه با این سایت اشنا شدم شاید باورش سخت باشه ولی شب اول که عضو سایت شدم از خوشحالی خوابم نمیبرد چون میدونستم اون چیزی که میخواستم رو پیدا کردم و بله درستم بود واسه من که تو عمرم یه خط کد ننوشته بودم این سایت همون چیزی بود که من میخواستم.

مهم تر از هر چیز سرویس پرسش و پاسخ سایته که در یک کلام فوق العاده ست هر سوالی دارید درجا پاسخ داده میشه و اونقد جو صمیمی و دوستانه ست که دوستان حتی زحمت کار رو سورس تازه واردها رو هم میکشن امروز از یکی از اعضای سایت سورس برنامه ای که 3 ماه روش کار کرده رو خواستم بدون هیچ چشم داشتی واسم فرستاد بله اینجوریاست.

و از همه مهمتر استادیه که تموم انرژیش رو واسه بهبود هر چه بیشتر سایت گذاشته و همیشه پشتیبان سایت و کاربران هست و تموم علم و دانشش رو به شنونده منتقل میکنه چیزی که واقعا کمتر کسی همچین شخصیتی رو داره.

برای استاد عزیز ارزوی سربلندی و موفقیت دارم.

پاسخ به سوال 
Mim  9 سال پیش
+12 0

سلام

اگه بگم این سایت و آموزش هاش برای من حکم گنج رو دارن، اغراق نکردم.

علت هم اینه که من ساکن یکی از کوچیکترین و دورافتاده ترین شهرهای ایرانم، تنها امکاناتی که دارم لب تابم و اینترنته! متاسفانه تمام دوره های آموزشی حضوری بود و در تهران برگزار میشد که شرکت در اونها برای من اصلا امکان پذیر نبود. نمیدونستم با این وضعیت اصلا میتونم اندروید رو یاد بگیرم یا نه!

خوشبختانه "خانه اندروید" آموزش های مجازی کاملی رو با قیمت خیلی مناسب فراهم کرده، که بسیار شایسته ی قدردانی است.

 با سپاس فراوان از استاد آقاجانی و آرزوی موفقیت برای همه ی بچه های خانه اندروید

پاسخ به سوال 
jamal2012  9 سال پیش
+11 0

من قبلا یک سری ویدئو های اموزشی در مورد برنامه نویسی سی از استاد بازرگان سر کلاس دانشگاه صنعتی اصفهان دیده بودم تا اون موقع فکر میکردم کسی مثل استاد بازرگان نمیتونه به من برنامه نویسی یاد بده تا اینکه با این سایت اشنا شدم باورتون نمیشه سری اول که واردشدم گفتم این دیگه چه سایت پولکی دیگه ۱۵۰تومان میخواد سری بعد که تو اینترنت در مورد اندروید جست و جو میکردم  دوباره به این سایت هدایت شدم این سری ویدئو های رایگان رو دیدم اونجا بود که فهمیدم این ویدئو هاواقعا داره برنامه نویسی یاد میده برخلاف سایتهای دیگه که میان یک سری کد مینویسن بعد میان میگن این خط این کارو میکونه اون خط فلان کارو میکونه نیست این ویدیو ها واقعا داره منطق برنامه نویسی یاد میده با یک کلام نافذ که معلومه چندین سال تجربه پشت این کلام هست در کل توصیه ای که من به شما دوست عزیز دارم اینه که وقت خودتو الکی با اینترنت حدر نکن به دنبال اموزش اندروید .اگر میخواهی اندروید رو شروع کنی از همینجا شروع کن مطمئن باش ضرر نمیکنی والسلام.

پاسخ به سوال 
پاتریک  9 سال پیش
+9 0

از 6 سال قبل که دیپلمم رو گرفتم تا حالا هیچ درسی نخونده بودم و فکرم نمی کردم روزی اینقدر به درس خوندن و ادامه تحصیل امیدوار بشم تا اینکه...............

پاسخ به سوال 
بانوی شرقی  9 سال پیش
+11 0

سلام. من با اینکه خیلی مبتدی هستم ولی خیالم از بابت  برنامه نویسی اندروید خیلی راحته. چون میدونم یه استاد واقعی اینجاست که واقعا حواسش به شاگرداش هست و تمام تلاشش رو میکنه که باسواد باشن :-)

پاسخ به سوال 
Saeed Mozaffari  9 سال پیش
+9 0

با سلام

من کلا هر صد سال یه بار توی نظرات کاربرها توی سایت ها نظر میدم ولی انصافا این آموزش ها فرق میکنه فوق العاده و استثنایی است. الان اینجا نظر دادم رفت تا 122 سالگیم.

پاسخ به سوال 
AmirrezaSh  9 سال پیش
+9 0

سلام

در یک کلام آموزش های استاد فوق العاده و بدون نقص ، غیر قابل قیاس با هیچ آموزش دیگر، تک تک 

0 0
عاااااالیه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mehdi_Dowlatshah  9 سال پیش
+16 0

یه جا خوندم که:

برای یادگیری اصولی برنامه نویسی اندروید در دوره های مجازی می‌بایست چند اصل بسیار مهم رعایت شود:

1-    استاد:
ابتدا به یک محتوای آموزش الکترونیک با تدریس استادی برجسته و با تجربه کار عملی در این حوزه نیاز دارید.

 2-    جامعیت سرفصل ها:
محتوای آموزشی باید از مباحث پایه و مقدماتی شروع شود و در ادامه به مباحث پیشرفته برنامه نویسی اندروید بپردازد.

 3-    شیوه آموزش:
باید محتوای آموزشی، پروژه محور باشد و تدریس مطالب فقط به صورت تئوری و بدون ذکر مثال کافی نیست.

4-    سیستم مدیریت یادگیری (lms):
باید سیستمی‌با امکاناتی همچون پرسش و پاسخ دانشجو با استاد، بحث و تبادل نظر دانشجویان و استاد، ارتباط دیگر دانشجویان بایکدیگر، امکان تعریف و دریافت تمرین، جایگزین کلاس سنتی گردد تا دانشجو تفاوتی بین دوره های حضوری و مجازی احساس نکند.

و چند مورد دیگه...
که گذاشتنشون یه خورده نظر رو طولانی میکرد. میخواستم بگم این موارد فقط بخشی از حسن های این مجموعه آموزشیه.
من آموزش های دیگه ی برنامه نویسی رو هم زیاد دیدم ولی بی شک میتونم بگم هیچ آموزشی چه اندروید و چه زبان های برنامه نویسی دیگه، هیچ کدومش قابل مقایسه با این پک آموزشی نیست. شک نکنید
من شخصا به کار جناب آقاجانی ایمان دارم در حدی که ایشون آموزش آب خوردن (که مثله ساده ترین کاره) رو هم تدوین کنن بنده بدون شک خریدارم.

پاسخ به سوال 
سید حمید حق پرست  9 سال پیش
+9 0

سلام
آموزشها که عالی هستند، استاد هم که تعریف نمیخواد، یک مشکل برای اکانتم پیش اومده بود که برای کاربری جدیدم خیلی بزرگواری کردند و راهنمایی و کمک کردند.
همینجا ازشون تشکر میکنم.

پاسخ به سوال 
AhmadVB  9 سال پیش
+16 0

سلام

این نظر بعد از دیدن کل آموزشهای سایت  تا امروز و خواندن بسیاری از سوالات مهم انجمن نوشته شده است.

من حدود 13 سال پیش برنامه نویسی را شروع کرده ام و با زبان های قدیمی سطح پایین تا ویژوال های امروزه زیاد کار کرده ام. انواع نرم افزار های تحت DOS ؛ تحت ویندوز و تحت web را نیز تا حدودی یا نوشته ام یا آشنایی اولیه دارم.در تحلیل پایگاه های داده و مهندسی نرم افزار نیز تخصص های خوبی دارم. از گرافیک و کنترل و امنیت شبکه نیز در حد بسیار خوبی اطلاع دارم. اخیرا با توجه به نیازم و کاربرد آندروید تصمیم به برنامه نویسی در این زمینه گرفتم.

سیسنم برنامه نویسی اندروید یا بهتر است بگویم زبان جاوا یک زبان برنامه نویسی است که دارای یک خاصیت متفاوت بسیار مهم است و آن ماهیت برنامه نویسی آن بر اساس Event ها است. یعنی همزمانی (multi threading)  مهمترین چیزی است که شما را در نوشتن یک برنامه تمیز گیج می کند و هر چه قدر هم که به برنامه نویسی مسلط باشید باز نوشتن برنامه در این پلتفرم شما را به سختی خواهد انداخت چون در اغلب زبان های دیگر شما اصلا نیازی به فکر کردن به Thread ندارید مگر بخواهید یک کار خاص انجام دهید.

من پس از تصمیم خود به شروع این رشته ، پس از یکی دو روز تحقیق و دانلود محیط Eclips اولین پروژه تستی خود را نوشتم و متوجه شدم با اینکه برنامه نویسی ام خوب است ولی نیاز به آموزش دارم. شاید باورتان نشود ولی بعد از دیدن  اولین کلیپ رایگان بخش اول آموزش ،  اول مجموعه را خریدم و بعد بقیه ی بخش های آموزشی را نگاه کردم.

سرویس پرسش و پاسخ سایت هم اخیرا بسیار فعال شده طوری که من باورم نشد در کمتر از یکساعت اولین پاسخ به سوال من داده شد و حدود یک روز بعد آن قدر سوالات جدید بعد از من پرسیده شده بود که برای بالا آوردن سوالم مجبور شدم مجددا در ادامه آن یک توضیح  اضافه کنم !

بنده به نوبه خود به عنوان ابتدا یک دانشجو سپس یک همکار صمیمانه از زحمات جناب آقای آقاجانی تشکر می کنم و می دانم که واقعا بر روی این محصول زحمت کشیده اند. کلیه دوستان بدانند که اگر این محصول با این هزینه در دسترس شماست برای بدست آوردن آموزش دیگری از هر نوع با این کیفیت (چه حضوری چه آموزش از راه دور) حداقل باید مبلغی بیش از 3 برابر این را پرداخت کنید یا برای بدست آوردن این میزان تجربه باید سه برابر وقتی که صرف این آموزش می کنید صرف سایر راه ها کنید.

پاسخ به سوال 
محمود  9 سال پیش
+11 0

سلام خدمت دوستان 

من امشب بعد از چند روز آشنایی با این سایت کاربر  ویژه سایت شدم . 

تو آموزش ها فعلا همون اول های کار هستم . ولی چیزی که از همون اول کار مشخص هستش سطح کیفی بسیار خوب این آموزش ها هستش . امیدوارم تو ادامه هم به همین شکل باشه .

0 0
خوش امدین سعی کنید اشتباهات من رو نکنید هر سوالی میخواید بپرسید اولش سرچ بزنید توی سایت بعد بپرسید بعدا که حرفه ایی شدید سوال های خودتون رو نگاه میکنید خنده تون میگیره :دی مثل من (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احمد اسدی  9 سال پیش
+17 0

سلام؛

من همین یک دو ساعت پیش با سایت آشنا شدم و همین الان هم ویژش کردم :دی البته خیلی وقت بود که سایت uncocoder رو میشناختم، ولی نمیدونستم همچین بخشی راه اندازی شده.

خداوکیلی آموزش ها حرف نداره.

من چون قبلآ با زبان های برنامه نویسی آشنایی داشتم، از وسط های فیلم های آموزشی شروع کردم :دی

الان قسمت UI رو دیدم و بجرعت میتونم بگم که 99درصد مشکلم رو توی طراحی UI برنامه و همچنین استفاده از فتوشاپ که قبلآ هیچی حالیم نبود واسم رفع شده .

و همچنین الان هر مشکلی رو که داشته باشم با سرچ کردن توی این سایت، مستقیآ به جواب میرسم.

دوستان، بغیر از فیلم های آموزشی، از تایپک های این سایت هم بهره ببرید :)

0 0
خوش امدین سعی کنید اشتباهات من رو نکنید هر سوالی میخواید بپرسید اولش سرچ بزنید توی سایت بعد بپرسید بعدا که حرفه ایی شدید سوال های خودتون رو نگاه میکنید خنده تون میگیره :دی مثل من (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
MAHSA  9 سال پیش
+15 0

با سلام 
بنده دو هفته است که عضو ویژه سایت شدم و واقعا راضی هستم.کلاسهای حضوری بعد از 1 ماه آموزش تازه به مبحث برنامه hello world میرسند .من از اینکه به این مجموعه پیوستم واقعا خوشحالم.

0 0
خوش امدین سعی کنید اشتباهات من رو نکنید هر سوالی میخواید بپرسید اولش سرچ بزنید توی سایت بعد بپرسید بعدا که حرفه ایی شدید سوال های خودتون رو نگاه میکنید خنده تون میگیره :دی مثل من (9 سال پیش)
0 0
خوش امدین سعی کنید اشتباهات من رو نکنید هر سوالی میخواید بپرسید اولش سرچ بزنید توی سایت بعد بپرسید بعدا که حرفه ایی شدید سوال های خودتون رو نگاه میکنید خنده تون میگیره :دی مثل من (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
doost_fu  9 سال پیش
+11 0

سلام و درود ...

من سه هفته هست که عضو شدم و آموزش ها رو دنبال میکنم الان بخش چهارم شروع کردم 

واقعا نحوه اموزش ها ، کیفیت اموزش ها ، سرویس های سایت ، خود شخص استاد و همه و همه  عالی هستند ...

پیروز و سربلند باشید .

0 0
خوش امدین سعی کنید اشتباهات من رو نکنید هر سوالی میخواید بپرسید اولش سرچ بزنید توی سایت بعد بپرسید بعدا که حرفه ایی شدید سوال های خودتون رو نگاه میکنید خنده تون میگیره :دی مثل من (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Astro  9 سال پیش
+15 0

من یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که هنوز عضو ویژه نشدند دارم :

شما بخشهای رایگان رو تماشا کنید. اگر تونستید آموزش ویدویی اندرویدی بهتر از آموزشهای استاد آقاجانی  چه در سایتهای فارسی زبان و چه در سایت های خارجی زبان پیدا کنید من شهریه ویژه شدن شما رو میدم :)

پاسخ به سوال 
Ghost  9 سال پیش
+14 0

منم که تفریبا 2 ماه پیش داشتم می چرخیدم تو اینترنت یک دفعه سایت استاد رو دیدم بازش کردم گفتم اینم مثل بقیه سایت ها هست ! اما بلاخره ویدیو اول رو دانلود کردم خداییش خشک ام زد ! فرداش عضو ویژه شدم که الان تازه وارد بخش 11 شدم !

در یک کلام خداییش آموزشات استاد فراتر از چیزی هست که در ذهن ما هست !

آرزوی موفقیت برای استاد آقاجانی و دوستان دارم !

پاسخ به سوال 
mort  9 سال پیش
+12 0

من اول تا مجموعه دو جلسه اول دیده بودم وخیلی هم بهم فشار امد ابتدا زود قضاوت کردم و جبهه گیری بدی داشتم ولی با مرور و دیدن با دقت مجموعه ها واقعا واقعا دارم لذت میبرم برنامه نویسی نیمه گمشده من است این قدر که این کار دوست دارم شب ها فقط به فکر الگوریتم نوشتن هستم تمام ذهنم درگیر شده خیلی لذت داره با هر قسمت از اموزش که میریم جلو وتکنیک و علم برنامه نویسی ام بالاتر میرود فکر میکنم چه برنامه های میشود نوشت انگار میتوانم خالق باشم یه حس این طوری دارم اصلا هرچی بگم کم گفتم و مخصوصا این شیء گرایی واقعا خیلی کار ها رو اسون میکنه  واقعا من به جناب اقاجانی ایمان پیدا کردم 

 از جناب مهندس اقاجانی تشکر میکنم کار جدید هست و باز هم تشکر که اولین هستین و در خود کار خیلی منحصر به فردی هست 

 

 

+5 0
دوست عزیز من میتونم بگم که تا 2 ماه پیش اصلا واژه برنامه نویسی به گوشم نخورده بود چه برسه به این که بلد باشم ! الان دوماه هست دارم آموزشات رو طی میکنم امروز هم ثقراره با دوستان یک پروژه بزرگ رو استارت بزنیم ! من بر عکس نظر شما میتونم بگم بهترین روش برای آموزش هست و اصلا مشکلی نداره ! موفق باشید! (9 سال پیش)
+4 0
دوست عزیز اگه منظور شما جاهایی از ویدئو هستش که استاد میگن " اینو به طور کلیشه ای یاد بگیرید " ، استاد در ویدئوهای آینده که مربوط به بخش های بعدی آموزش ها هستش همون بحث کلیشه ای وار هرجا که صلاح بدونن و لازم باشه به طور خیلی مفصل توضیح میدن خیالتون راحت! (9 سال پیش)
+9 0
خوشحالم که نظر شما عوض شد و محتوای این دیدگاه را بروز رسانی کردید، حقیقتش وقتی خوندم یه ذره به فکر فرو رفتم ولی بعد که دیدم نوشتید «زود قضاوت کردم» خوشحال شدم :) (9 سال پیش)
+6 0
سلام جناب مهندس از من یا دیگر بچه ها که ابتدای کار هستن و گاهی مثل من زود قضاوت میکنن خورده نگیرید مبتدی هستیم من واقعا معذرت میخوام . رفتم ویدیو های قسمت دوم با دقت نگاه کردم جواب سوالاتم پیدا کردم و خودم شرمنده خودم و پستم شدم سپاس جناب مهندس خیلی هم ممنون بابت تلاش و انتقال علم خودتون ممنونم (9 سال پیش)
+2 0
سلام داره کم کم یاد میگریم ایول بابا (9 سال پیش)
0 0
سلام امروز به مفهوم شی گرایی رسیدم واقعا جناب اقای اقاجانی واژه استاد برازنده شماست هر قدر که جلوتر میروم واقعا ایمان به شما بیشتر بیشتر میشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
f4r0kh  9 سال پیش
+15 0

خدایی عالی بود زنگ زدم شخصا تشکر کردم  

کار که خوب باشه همینه  امیدوارم  اموزشهای جدید بزودی اضافه کنین دمتون گرم  اگه بازی سازی 

و ... خواستین اموزش بدین اولین مشتریتون خودمم چون کارتون درسته  ادم میتونه اعتماد کنه خلاصه خیلی حال کردم  که خریدم

likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

پاسخ به سوال 
Alireza_Ghamkhar  9 سال پیش
+16 0

اینقدر نظر بالا هست که فک نکنم شمایی که تردید در خرید دارید نظر من رو بخونید اصن...
فقط از اینجا شروع کنم که من وقتی وارد این سایت شدم کاملا به همه چی بی اعتماد بودم که بیشتر از همه به همین بخش نظرات کاربران که فکر میکردم کسی که این سایت رو ساخته خودشم یه جوری این نظرات را درست کرده...
قبول دارم که شمایی که هنوز این بسته رو نخریدی برای شما غیر عادی و غیر واقعی باشه این همه نظر مثبت و واسه اینکه باورتون بشه 2 تا پیشنهاد دارم:
یکی اینکه روی اسم هر کدام از این افراد که کلیک کنید متوجه میشید یه پروفایلی دارند و کلی فعالیت داشتند که یکم تو پروفایل هرکی بگردید متوجه میشید که 100% یه آدم واقعی نظر گذاشته.
دوم اینکه یه سری ویدیوی اولیه این سایت رایگانه... توصیه میکنم از همون قسمت صفر ببینید و چند قسمت که ببینید متوجه دلیل این نظرات مثبت میشید. اگر اولین بار شما نباشه که یکی برنامه نویسی بهتون یاد میده که قشنگ تفاوت را متوجه میشید و عاشق این پکیج میشید و اگر بار اولتون هستش و احساس میکنید آموزش ها بد هستش و مفید نیست به عنوان کسی که هم تو دانشگاه هم تو آموزشگاه برنامه نویسی بهم یاد دادن باید بگم که بیخیال این آموزش بشید چون واقعا هیچ جا ندیدم اینقدر قشنگ با یه صدای قشنگ و با یه لحن خوب برنامه نویسی رو کسی از صفر حوصله کنه که اینجوری بگه. (منظورم از حوصله به عنوان مثال قسمت شی گرایی هستش که هیچ کس هیچ کس هیچ کس هیچ کس در ایران(دنیا رو نمیدونم!) ندیدم حوصله کنه که به صورت عملی(بازم میگم عملی نه تئوری) توضیحی بده...)
من از اونجا که زیادی بدبین هستم با خودم گفتم شاید فقط بخش های رایگانش اینقدر قشنگ توضیح داده شده که واقعا اشتباه میکردم و هرچی جلوتر رفتم به با ارزشتر بودن این مجموعه پی بردم.
استاد اونطور که باید و شاید از محصول خودش تعریف نکرده که وظیفه خودم میبینم که کم کاری ایشون را در این زمینه در حد توان تکمیل کنم. واقعا آموزش ها عالی هستش و هیچ هیچ هیچ نقصی نداره و من باورم نمیشد بتونم به نتیجه برسم که دارم کار میکنم رو اولین پروژه هایم.
سیستم پرسش و پاسخ هم خوبه ولی خوب با سیستم آموزش اصن قابل مقایسه نیست...
دلم میخواد از خیلی چیزا بگم مثل اینکه با استاد چند بار تلفنی که صحبت کردم خیلی قشنگ باهام صحبت کردن و با حوصله باهام مشاوره کردن که بالاخره تصمیم به خرید گرفتم.... حرف زیاد دارم اما پروژه ام رو باید برم انجام بدم:D
فقط این رو بگم که خیلی خیلی خیلی کار زشتیه که آموزش های این سایت را کپی کنید یا شریکی استفاده کنید. استاد تو ویدیو صفر راجع به این موضوع هم کم صحبت کردن که باید بگم واقعا موجود پستی هستش کسی که این پکیج رو فقط و فقط خودش استفاده نمیکنه و امثال همین افراد هستند که باعث شدن که این همه سال (تا زمانی که بالاخره این پکیج اومده) هیچ آموزش درست حسابی در سطح اینترنت وجود نداشته باشه و کلا بی انگیزه کنه افراد نابغه ای مثل استاد رو... این پکیج رو در آموزشگاه بخواهید یاد بگرید 2 تومن هزینه برمیداره واستون با این سرفصل ها... 150 تومن یه شوخیه در مقابل این پکیج... یادتون نره که اینکار با از دیوار خونه ی مردم بالا رفتن فرقی نداره... ;)

+1 0
خوش اومدی :) (9 سال پیش)
0 0
مچکرم دوست عزیز... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
farazamin  9 سال پیش
+11 0

خیلی ممنونم از آقای آقاجانی عزیز که اینقدر واضح و زیبا توضیح دادن و لطف کردن در حق ملت!!!!!!!

شما پنج فیلم اولو نگاه کنید به قدرت بیان و نفوذ بالای آقای آقاجانی در ذهن خود پی خواهید برد

پاسخ به سوال 
saeed_435  9 سال پیش
+9 0

با سلام و تشکر از استاد محترم

حدود چند ماهی هست آروم آروم دارم با آموزشای مدرس محترم پیش میرم ،بخاطر مشغله کاری که دارم نمیتونم مدام خودمو درگیر آموزشا کنم ولی اینقد نحوه تدریس خوب و مورد علاقه بندس که نمیتونم بذارمش کنار و هراز چندگاههی یکی دو ویدویشون حتی واسه رفع خستگی گوش میدم.

با تشکر از بیان و تدریس زیباتون
سعید

پاسخ به سوال 
+11 0

با سلام و تشکر از استاد عزیز

من خودم تجربه آموزش در زمینه IT دارم و وقتی که ویدئوهای رایگان استاد رو دیدم شدیدا جذب روش تدریس شدم.

تا الان بابت آموزش خودم در زمینه های مختلف IT از جیبم هزینه نکرده بودم و هر چی که یاد گرفتم بصورت خودآموزی و از طریق اینترنت بوده.

ولی آموزش اصولی و کلاس بندی شده یه چیز دیگه است که توی تدریس استاده مشاهده کردم.

درسته که هزینه ثبت نام شاید کمی بالا باشه ولی من بدون یه لحظه درنگ و تدردید تصمیم به ثبت نام گرفتم.

چون اولا علاقه شدید به این حوزه دارم و دوما روش تدریس استاد واقعا بی عیب و نقص هستش.

اگه کسی واقعا قصد جدی برای وارد شدن به این حوزه رو داره توصیه اکید می کنم که حتما ثبت نام کنه. مطئمنا ضرر نمی کنه.

بازم ممنون بابت زحمات استاد آقاجانی.

+2 0
گفتم بیام و اینجا درباره پیشرفت خودم نظر بزارم بلکه بقیه دوستان هم ببینن. من بعد از شروع کردن درسهای استاد برای اولین پروژه ام شروع کردم نوشتن یک بازی رو. یک بازی ساده دوبعدی که ایده اش رو از پسرم الهام گرفتم. خیلی راحت تونستم توی اندروید پیاده سازیش بکنم و مثلا روی تبلت خودم یا گوشی دوستم نصبش کنم و تستش کنم نحوه اجرای بازی رو. دو تا برنامه اولم رو در زمینه گرافیک شروع کردم. دومین برنامه ام هم یه برنامه کوچیک رقص نور هست که امکان ذخیره و خوندن اطلاعات افکتهای رقص نور رو در فایل داره. و قصد دارم که بصورت دیتابیسی درش بیارم. باورم نمیشه که من تازه کار و بدون هیچ آشنایی در زمینه اندروید و جاوا به این راحتی میتونم ایده هام رو عملی کنم. آموزشهای استاد تقریبا تمامی سرفصلهای لازم اولیه رو پوشش میده و امیدوارم به مرور زمان به این سرفصلها اضافه بشه. تشکر تشکر تشکر استاد عزیز و گرامی جناب مهندس آقاجانی عزیز. واقعا خسته نباشید و دست مریزاد. (9 سال پیش)
+2 0
شما تمام آموزشهای استاد رو کار کردید و به تمام رسوندید؟ (9 سال پیش)
+1 0
نه هنوز، روش من اینه که به ضرورت میشینم و فیلمهای استاد رو نگاه میکنم. مثلا بعد از دیدن فیلمها تا بخش 5 رفتم و فیلمهای دیتابیس رو نگاه کردم چون مورد نیازم بود. و یک دید کلی درباره نحوه پیاده سازی نرم افزار دیتابیسی و تحت وب پیدا کردم. یا مثلا فیلمهای پروژه های نمونه رو هنوز ندیدم. منظورم اینه که به ترتیب فیلمها رو نگاه نمیکنم. و به ضرورت خودم نگاه میکنم. مثلا نیاز داشتم برای پروژه خودم که با فایل سیستم کار کنم و در فایل بنویسم و بخونم. واسه همین رفتم و فیلمهای مربوط به اون قسمت رو نگاه کردم. یا فرض مثال دریافت اطلاعات گوشی رو هنوز نگاه نکردم ولی میدونم که مورد نیازم خواهد بود. به وقتش رجوع میکنم و فیلمهای مربوطه رو می بینم. بعضی از دوستان فکر میکنند که باید فیلمهای آموزشی استاد رو مثل سریال پشت سر هم بشینن و نگاه کنند در حالیکه این به نظر من غلط هست. اول باید یه ایده برای نوشتن برنامه بیاد توی ذهنت بعد ببینی برای پیاده سازی اون ایده به چه چیزی نیاز داری و بعد مراجعه کنی و فیلمهای مربوط به اون ایده رو نگاه کنی. فرض من هنوز فیلمهای آموزشی دانلود تصویر رو نگاه نکردم چون هنوز مورد نیازم نبوده. بهرحال این روش من هست. هر کسی واسه خودش یک لم و یه روشی داره. شاید بعضی این جوری راحت باشن که یک بار از اول تا آخر فیلمها رو ببینند تا با امکانات برنامه نویسی آشنا بشند و بعد با توجه به اون امکانات موجود بنشینند و ایده پردازی کنند و روی الگوریتم کار فکر کنند و مجددا برای پیاده سازی کار به فیلم ها مراجعه کننده و با دقت بیشتری فیلمها رو نگاه کنند. این هم بهر حال واسه خودش یه روشیه. (9 سال پیش)
+2 0
روش جالبیه منم یه جورایی مثل شما شروع کردم مثلا تا آخر فصل سه رو نگاه کردم بعد چندبار برگشتم از اول . هم دو تا از ایده هامو اجرا کردم و هم اینکه با هر بار تکرار نکات بیشتری یاد گرفتم. (9 سال پیش)
+2 0
بالاخره اولین برنامه ام توی بازار منتشر شد و همون دو روز اول حدود 20000 دانلود داشت. برای خودم که باور کردنی نیست. همه اینها رو مدیون استاد خوبمون جناب آقاجانی هستم. گفتم اینجا اطلاع رسانی کنم. که میشه ظرف یک ماه بعد از شروع آموزش ها برنامه توی بازار منتشر کرد. اینم لینک برنامه ام. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
CodeMaster  9 سال پیش
+10 0

با سلام

با تشکر از آموزشهای بسیار با کیفیت استاد، سطح آموزشی این بسته بسیار عالیست و بسیاری از مباحث روز برنامه نویسی در اون

توضیح داده می شه. همچنین گاهی اوقات مباحثی که ربط مستقیمی به برنامه نویسی اندروید نداره اما بسیار کاربردی هستند مطرح

میشه که بسیار به پیشرفت فرد کمک میکنه

پاسخ به سوال 
Vahid  9 سال پیش
+7 0

دیروز داشتم دوباره ویدئو های اول رو نگاه میکردم ... یه لحظه فکر کردم چه ساده و آسون شروع شد ...
خیلی شیک و حرفه ای! درجه یک!
کیفیت -> 20


خوشحالم که اینجام :D

+2 0
ویدیوهای استاد آقاجانی سراسر نکته هست و به نظرم ثانیه به ثانیه اش مهمه و باید درک بشه. اونم به خاطر اینکه تجربه های بزرگ خودشون رو حتی در ساده ترین مباحث انتقال دادن .ممکنه تو 5 ثانیه یه جمله گفته بشه و شما جدی نگیرید ولی بعدا سر پروژه همون 5 ثانیه که جدی نگرفتید یک هفته وقتتون رو میگیره تا کشف کنید اشکال کارتون از کجاست . در واقع ویدیوها درست مثل قالی کرمان میمونن . یعنی هر چی بیشتر ببینی باز یه نکته از توش در میاری.من خودم الان بعد یه مدت برمیگردم به ویدیو های مقدماتی باز یه نکته جدید کشف میکنم. خلاصه ویدیو ها رو جدی ببینید و تمرین کنید و سرسری رد نکنید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
nomad811  9 سال پیش
+8 0

من حدود 1.5 برنامه نویسی اندروید میکردم قبل از تهیه این پکیج و تمام فیلمای و منابع اموزش از لیندا تا udemy و شاید منابع اموزشی که حتی بعضیاش به گوش خیلیا نخورده بوده رو مطالعه کردم .

اما بدون اغراق میگم نحوه تدریس، فصل بندی و همینطور انجام پروژه در زمان آموزش و ... که اقای آقاجانی ارائه میدن تکه !

مخصوصا موضوع بعضی فصلا که واقعا هیچ جا بیان نشدن .

مطمئن باشید  کسی از خرید این مجموعه ضرر نخواهد کرد .

پاسخ به سوال 
یه روز خوب میاد!  9 سال پیش
+6 0

من خرید کردمه ولی دستم نرسیده هنوز فقط جندتا بخش رو دانلود کردم به نظرم خیلی قشنگ اموزش داده شده و خیلی ساده و خودمونی ..صدا و تصویر خیلی با هم ارتباط خوبی دارن (با توجه به تجربه زیادی که توی اموزش های مولتی مدیا دارم اینو میگم)

وقتی اموزش ها دستم رسید و کامل دیدم میام یه دیدگاه کامل تر میزارم که دیگه شک به دلتون راه نده و راحت بخرین

من برنامه نویسی وب رو هم دارم اموزش میبینم ولی استاد دارم ولی بازم برای همایت از استاد اقاجانی میخوام اون اموزش هارو هم بخرم 

با تشکر

پاسخ به سوال 
charlie  9 سال پیش
+5 0

سلام

من قبل از اینکه بخوام با وبسایت استاد و آموزش های فوق العادشون آشنا بشم . خودم دنبال برنامه نویسی اندروید رفته بودم اما بدلیل قضایای تحریم و مشکلات دیگه ای (اینترنت) میخواستم محیطمو  آپدیت کتم یا از محیط های جدید اندروید استفاده کنم ، اما همش به مشکل برمی خوردم و حتی با اینکه همیشه همه چیزو آماده می کردم و نصب می کردم ، یه بار امولاتور اجرا نمیشد یه بار ارور میداد واسه جاوا ، اما از وقتی که ویدیو های استاد و تماشا کردم و از برنامه های ایشان برای نصب محیط استفاده کردم  همه چیز  مثل ساعت کار میکنه و اینو به همه ی برنامه نویس ها و Developer ها پیشنهاد میکنم.

پاسخ به سوال 
ramin.NE  9 سال پیش
+6 0

عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه دوستان گل و استاد گرامی .

بنده امروز این پک آموزش رو خریدم و به جمع شما دوستان پیوستم . من که شک نکردم چون همه راضی بودن . پس منم فقط اقدام کردم .

چون سرهت اینترنتم اجازه دانلود این حجم بالا رو به من میداد سفارش پیکی دادم . تا انشالله به دستم برسه .

امیدوارم فضای پویا و خوبی رو کنار هم داشته باشیم .

+3 0
خوش آمدی برادر ، ان شاالله که از این موقعیت نهایت استفاده رو ببری (9 سال پیش)
+3 0
با سلام و عرض خوش آمدگویی خدمت شما دوست گرامی. از اینکه یک نفر دیگه به اعضای خانواده گروه Unco اضافه شده خوشحالم. امیدوارم که از آموخته های همیدگه نهایت بهره رو ببریم. منم مثل شما تازه کار هستم و حدود یکماهی هست که عضو شدم و هم توی انجمن فعالیت میکنم و هم در زمینه برنامه نویسی فعالیت میکنم. یک تاپیک تحت عنوان قدم به قدم با تازه کاران دارم خوشحال میشم که بهش سر بزنی و نظر بدی. مایلم بدونم که این تاپیکم چقدر مفید هست برای عزیزان مخصوصا تازه واردین. اگه نکته ای به ذهنت رسید حتما کامنت بزار. به امید موفقیت روز افزون تمامی عزیزان. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Yazdan  9 سال پیش
+6 0

سلام به همه ی دوستان فعال اندرویدی

بنده چند روزی هستش که با این سایت آشنا شدم و ثبت نام هم نمودم . چندین ویدئو رو دیدم واقعا خوب کار شده . امیدوارم که بیشتر روی  مباحث پیشرفته تر کار بشه و دیگه نیازی به سایتها و فیلم های انگلیسی پیدا نکنیم.سپاس جناب آقاجانی عزیز

+2 0
به جمع گروه Unco خوش اومدی. امیدوارم که در کنار هم بتونیم از تجربیات همدیگه بهره مند بشیم. (9 سال پیش)
+2 0
خوش آمدی برادر ، ان شاالله موفقیت های روز افزون داشته باشی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
coder  9 سال پیش
+7 0

آموزش های استاد واقعا راحت هستن .

یه انتقاد من دارم نسبت به آموزش های استاد . چه خوب میشد زمانی که همه دارن ایکیلیپس رو ترک میکنن و سمت گوگل اندروید استدیو میرن ( مخصوصا با ارائه نسخه نهایی توسط گوگل ) بهتر میبود استاد شروع بکنه به آموزش بر پاسه این نرم افزار .

و یا به جای استفاده از جی دی کی 6 از نسخه 8 استفاده بکنه .

 

و چه بسا بهتر میبود در آموزش ها وقتی اصطلاحی گفته میشه در موردش توضیح داده بشه .

ولی باز میگم . بهترین آموزش اندروید در ایرانه . عالیه .

پاسخ به سوال 
KAMRANI  9 سال پیش
+7 0

باسلام خدمت تمامی عزیزانی که در حرفه برنامه نویسی فعالیت دارند.

بنده الان عضو ویژه شدم

و با نظرات قبلی شما دلگرم شدم و همچنین دیدن چند ویدیوی رایگان به استاد هم اعتماد کردم و می خواهم ان شالله برنامه نویسی را شروع کنم

از دوستان درخواست دارم که راهنماییم کنند

 

ممنون

+3 0
خوش آمدید امید وارم روزهای خوبی رو اینجا در کنار هم داشته باشیم ، قوانین سایت هم مطالعه کنید ، موفق باشید . (9 سال پیش)
+3 0
سلام ، به مهارتی ورود کردی که از هر وجهی مثبت و تاثیر گذاره از افزایش قوای مغزی حل مشکلات بگیر تا درآمد های نجومی اما باید همیشه یادت باشه که باید به اندازه کافی تلاش کنی.یه نکته : ویدیو های استاد و تو سه سطح مقدماتی ، متوسط و پیشرفته تقسیم بندی کن (رو خود ویدیو ها نوشته) و هر ویدیو رو بیشتر از دوبار نگاه کن، در مورد مطالبی که نمیدونی نگران نباش و با تمام انرژی به جلو حرکت کن هکه چی درآخر مشخص میشه. (9 سال پیش)
+4 0
خوش اومدی دوست من نکاتی که چارلی عزیز گفتن ذعایت کن حتما موفق میشی! :) (9 سال پیش)
+3 0
ممنون دوستان و چارلی عزیز ؛ با پشتکـار هرکاری انجام شدنی هست ... (9 سال پیش)
+4 0
سلام دوست گرامي. ورودت رو به جمع خانه اندرويد تبريك ميگم. منم يه ماهي هست كه فعاليتم رو شروع كردم. مطمئن باش كه جاي خوبي اومدي. به تاپيك قدم به قدم با تازه كاران من هم ميتوني سربزني تجربيات خودم رو اونجا جمع كردم. اميدوارم كه مفيد باشه. (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز شما که هنوز عضو وییژه نشدین.قضیه چیه؟ (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز شما که هنوز عضو وییژه نشدین.قضیه چیه؟شما میگین شدین سیستم میگه نشدین!!! (9 سال پیش)
+2 0
atras جان اگه از روی داشتن یا نداشتن یوزر چت تشخیص دادین که دوستمون عضو ویژه نشدن باید بگم اینجوری که من فهمیدم کاربران جدیدی که ثبت نام میکنن یوزر چت بهشون تعلق داده نمیشه، هرچند عضو ویژه باشن (9 سال پیش)
+2 0
در مورد من هم مشکل یوزرچت وجود داشت. با اینحال که عضو ویژه شده بودم یوزر چت نداشتم. که بعدها برام خودبخود فعال شد. پس داشتن یوزرچت اصلا و ابدا ملاک برای عضو ویژه بودن نیست. این رو گفتم که دوستان در جریان باشن. (9 سال پیش)
+1 0
چقد اسپم دادم!جالب بود.سایتم چه کارایی میکنه ها!حالا از کجا بفهمیم یه نفر عضو ویژه هستش؟در کل چه ویژه چه غیر ویژه حضورتونو تو این جمع تبریک میگم.به امید موفقیت های هرچه زودتر و بهترتون. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
esmipour68  9 سال پیش
+8 0

با سلام به همه دوستان عزیز و ارجمند و همچین استاد عزیز و گرامی آقای آقاجانی:

من با دیدن بخش اول آموزش واقعا شگفت زده شدم و تا حالا همچین آموزشی نه تنها در سطح اینترنت بلکه در هیچ آموزشگاه و هیچ کجای دیگه ای ندیدم حتی نمونه ی آن رو در هیچ سایت خارجی هم ندیدم و از هر لحاظ یک پک آموزشی کامل و قدرتمندی است و خیلی خیلی راضیم و بسیار خوشحال شدم که با این وب سایت آشنا شدم.

با تشکر از استاد گرامی امیدوارم هر جا که هستی همیشه سالم و سلامت باشی.

+3 0
با سلام . ورودت رو به جمع خانه اندرويد تبريك ميگم. منم يه ماهي هست كه فعاليتم رو شروع كردم. مطمئن باش كه جاي خوبي اومدي. به تاپيك قدم به قدم با تازه كاران من هم ميتوني سربزني تجربيات خودم رو اونجا جمع كردم. اميدوارم كه مفيد باشه. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
khelane  9 سال پیش
+10 0

سلام

واقعا از دوستان که اینقدر پیگر کاربران تازه وارد و تازه کار ها هستند خوشحالم امیدوارم همیشه سیر پیشرفتشون ادامه دار باشه

واقعا اینو از ته دل میگم هم سایت عالیه هم کاربرا دیگه نمیدونم چی بگم فقط منتظر بسته اموزشی هستم و شروع کنم

فقط اگه میشه استاد یه اموزش با همین مدل و کیفیت از adobe flash بزاره هرچقدر باشه میخرم خیلی دنبال اون هستم ولی دریغ از یه اموزش خوب

شهرمون هم کلاس اموزشی نداره سریع تر یاد بگیرم

با سپاس از تمام دوستان و استاد بزرگوار

پاسخ به سوال 
atf  9 سال پیش
+9 0

سلام دوستان

من تازه عضو سایت شدم و با شک وتردید آموزش ها رو خریدم 

قبلا هم کار اندروید کرده بودم اینم لینک برنامه هام لینک

ولی الان که خریدم اصلا پشیمون نیستم چون واقعا آموزش ها در سطح خیلی خوب وقابل قبولی قرار داره احساس میکنم که الان واقعا کد نویسی رو دارم اصولی و درست یاد میگیرم 

امیدوارم که تونسته باشم در خرید این آموزش ها کمک تون کرده باشم

+2 0
به شما بابت عضويت تبريك ميگم. دقيقا حق با شماست. آموزش اصولي و درست يه چيز ديگه است. اونم يه آموزش در حد آكادميك. يعني آموزشي كه براي خودش طرح درس استاندارد داره. طرح درست در آموزش خيلي مهمه. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
هادی مطلع  9 سال پیش
+12 0

. فقط حسرت اینو میخورم که کاشکی زود تر با این سایت اشنا میشدم !!

پاسخ به سوال 
reza_62  9 سال پیش
+12 0

من معمولا ویدئو های  شرکت های pluralsight یا lynda رو برای یادگیری تماشا می کنم بیرون کلاس هم رفته ام ( که به نظرم حداقل در مورد برنامه نویسی به درد نمی خورند ) البته نه برای اندروید می تونم بگم امکان ندارد چنین دوره ای رو پیدا کنید با این کیفیت برنامه نویسی آموزش بده 

پاسخ به سوال 
Ehsan87  9 سال پیش
+7 0

با سلام

در حال حاضر متاسفانه آموزش تبدیل به یک بیزینس شده و فقط آموزشگاه ها و شاید اساتید برنده ی این تجارت  هستند ولی با این آموزش های حرفه ای هر دو طرف برنده خواهند بود.

خیلی خوبه که از سوالات پایه شروع می شه این که چه قدر و چه طور کار کنیم  و چه قدر درامد خواهیم داشت.

یک پیشنهاد در مورد آموزش شی گرایی به ویژه برای برنامه نویسان تازه کار

خیلی خوب بود اگر یک بخشی کوتاه در مورد تاریخچه برنامه نویسی صحبت می شد که چرا  شی گرایی!

اینکه ابتدا برنامه ها توالی از کد ها بودن بعد برنامه نویسی ساخت یافته و بعد برنامه نویسی ماژولار و این ها چه ضعف هایی داشت که ما به شی گرایی رسیدیم برای خود من این خیلی طول کشید تا درک کنم اصلا شی گرایی چه لزومی داره

ممنون

پاسخ به سوال 
f-Dehghan  9 سال پیش
+8 0

سلام.منم تازه کارم .برنامه نویسی رو در حد عالی بلدم. شوخی کردم در حد صفر.... خیلی خیلی علاقه دارم یاد بگیرم و تلاش میکنم. فقط کمی html بلد بودم .ولی آموزشهای استاد اینقدر عالیه که توی این مدت کوتاه کلی چیز یاد گرفتم.یعنی کسی مثل منم سر در میاره. ممنونم و همچنین انجمن و بچه ها هم خیلی خوب همراهی میکنن و راهنمایی های دوستانه ای دارن.امیدوارم همه به خصوص استاد موفق باشند.

پاسخ به سوال 
Farshad  9 سال پیش
+9 0

من فقط میتونم بگم حیف که دیر با این آموزشا اشنا شدم

ولی خب ماهی رو هروقت از اب بگیری تازه س!

پاسخ به سوال 
Ali_Shabani  9 سال پیش
+9 0

با سلام خدمت همه دوستان

در ابتدا برای پرداخت هزینه و عزویت ویژه دو دل بودم ولی الآن به قول بعضی از دوستان حسرت زمان از دست رفته رو میخورم.

سیستم پرسش و پاسخ  بسیار عالیه تو کمتر از یک ساعت پاسخ سوالات و مشکلهایی رو که توی کار عملی پیش میاد رو  به صورت کامل از طریق چند نفر از دوستان دریافت میکنیم.

واقعا ممنون.

پاسخ به سوال 
Android Dev  9 سال پیش
+8 0

سلام

امروز عضو ویژه شدم! نحوه تدریس استاد عالیست!

تشکر

پاسخ به سوال 
sohaib.v  9 سال پیش
+7 0

سلام

من امروز کاربر ویژه شدم و از این بابت خیلی خوشحالم  امیدوارم شما هم به جمع ما پپیوندید تا از برنامه نویسی لذت ببرید.

با تشکر از آقای آقاجانی بابت آموزش های عالی شون

0 0
خوش اومدی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
msm  9 سال پیش
+9 0

برای دوستانی که هنوز اقدام به خریداری نکردن باید 3 نکته رو بگم:

شیوه آموزش در حد قابل قبولی خوب و مفید هست.

این آموزش ها کامل هست (بنظر خودم با یادگیری این آموزش ها می شه 90 درصد برنامه های موجود در بازار رو نوشت) و شما رو از سر در گمی درمیاره (جای این که برید چندین مطلب رایگان رو بخونید. که هیچ کدام هم کامل کامل نیستن).

اگه ایده خوب داشته باشید با اولین برنامه چندین برابر مبلغی رو که خرج کردید به دست میارید.

در کل اگه واقعاً قصد یادگیری آندروید رو دارید و از انگلیسی (برای این که منابع انگلیسی قوی هم وجود داره) و برنامه نویسی هیچی نمی دونید( چون که آقا جانی از پایه شروع کرده) بهتون بگم که بهترین منبع ایرانی همین سایت  و ویدئو های خوب اون هستن.

+3 0
خوش آمدید دوست عزیز امیدوارم ، بتونید در این زمینه هم موفقیت های زیادی رو کسب کنید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
صادق حمزه ای  9 سال پیش
+8 0

سلام دانشجوي کارشناسي نرم افزار هستم از کرمان 

آموزش ها عالیه.

+1 0
سلام راسیاتش شرایط من هم دقیقا مثل توئه ، من در حال حاضر کارشناس نرم افزار هستم ولی توی دانشگاه زیاد چیزی یاد نگرفتم تا با این سایت آشنا شدم و الآنم چند روزیه که به عضویت ویژه سایت در اومدم و واقعا هم خوشحالم. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
sh.khaksar  9 سال پیش
+9 0

از طرف کسی که تمام آموزش های رایگان اینترنت رو زیر و رو کرده باید بگم که این پکیج ارزشی بیش از چند برابر پولی رو که براش میدید داره، من نه ماه از وقت با ارزشم رو صرف یادگیری از آموزشهای دیگه کردم و وقتی این پکیج رو خریدم فقط حسرت زمان از دست رفته رو خوردم و گفتم ای کاش زودتر آموزش های استاد آقاجانی رو خریداری کرده بودم.

پاسخ به سوال 
YMSA  9 سال پیش
+9 0

با سلام
بدون شك شيوه تدريس آقاي آقاجاني بهترين و شيوا ترين شيوه آموزشي است كه تا حالا استفاده كردم.

ممنون استاد

 

0 0
(9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Cyrus320  9 سال پیش
+7 0

بهترین آموزش هایی مه تا به حال دیده ام همین آموزشهاست.

من خودم پولی که دادم رو قرض کردم ولی از آموزشها خیلی راضی هستم.

و امیدوارم که موفق بشم.

با آرزوی موفقیت تمام برای عوامل سایت و کاربران.

+3 0
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hosein2020  9 سال پیش
+7 0

با سلام ، راستش تا حالا فکر میکردم که نظر خودم رو دادم ،:)

حدود یک سالی میشه که عضو ویژه سایت هستم ، هرآنچه که بدونید و بخواهید از این آموزش ها یاد میگیرین   ،

برنامه نویسی ، شیوه صحیح تدریس ، ارائه خدمات با کیفیت بالا حتی با کم بودن مبلغ آموزش ها (واقعا این مبلغ با این سرویس ها و با این کیفیت بالا ، مبلغ ناچیزیه )، حتی آموزش اخلاق و.....

نکته دیگه ای که واقعا از خوش شانسی من بود که با این سایت آشنا شدم جدا از یاد گرفتن خیلی چیزها از استاد، یاد گرفتن از دوستانی

مثل محمدحسین ، ALu عزیز و بقیه دوستانی بود که معلومات خودشون رو با دیگران به اشتراک میزارن ،

و خیلی چیزای دیگه .........

تشکر از استاد و همه دوستان ....

 

پاسخ به سوال 
abj123  9 سال پیش
+10 0

با سلام خدمت دوستانی که تازه با این سایت آشنا شدن

باید بگم که این مجموعه آموزش ، ارزش امتحان کردن رو داره و  مناسبه

ولی بایستی کار کرد و وقت گذاشت 

این نیست که شما پول بدید و عضو بشید و دیگه کار نکنید

یه خوبی دیگه هم اینه که شما برای همیشه عضو هستید و از خدماتش می تونید استفاده کنید

در صورتی که اگه جای دیگه کلاس ثبت نام کنید و یه مشکلی براتون پیش بیاد و نتونید چند وقت بیاید پولتون پریده

مثل من که اصلا تایمم مشخص نیست و گرفتار مشکلاتی شدم

ولی علاقه دارم که برنامه نویسی رو بهتر  یاد بگیرم

پاسخ به سوال 
hamed_ta  9 سال پیش
+8 0

سلام

باید بگم که آموزشها را بنده خریدم و راضی هستم تنها مشکل اینه که آموزش ها برای محیط اکلیپس است در صورتی که محیط پیشنها شده گوگل برای برنامه نویسی اندرویید Android Studio می باشد که اینم مشکل خاصی نیست چون در سورس کد ها هیچ تغییری ایجاد نشده و به راحتی همین آموزش ها را می توان در محیط اندروید استادیو نوشت و به خوبی جواب می دهد ولی به نظر من باید به آموزش ها یه ویدیو جهت نصب و راه اندازی آندرویید استادیو و یه سمپل کوچیک توی اون محیط و ذکر قابلیت های جدیدش به آموزشها اضافه بشه ، در کل ارزش خرید را دارد 

مچکرم

پاسخ به سوال 
meysamkeshvari  9 سال پیش
+6 0

سلام / آموزش ها خیلی خوب هستند 

پاسخ به سوال 
مصطفی   9 سال پیش
+6 0

سایت توپ!

معلم توپ!

آموزش ها توپ!

دیگه چی می خوای تردید نکن

پاسخ به سوال 
Soroush  9 سال پیش
+6 0

سلام

انصافا آموزش مفیدی رو قرار دادند و لازم دیدم که تشکر کنم.

پاسخ به سوال 
bonakdar  9 سال پیش
+8 0

با سلام

من حدود 10 سالی بود که برنامه نویسی می کردم اما با دیدن این فیلم ها واقعا طرز نوشتن برنامه هایم در نرم افزار های دیگر هم متفاوت شد

اوایلش برای کسانی که تازه برنامه نویس شده اند  سخت است اما با تلاش فراوان می توان به نتیجه رسید

با تشکر از استاد آقا جانی

پاسخ به سوال 
saeed  9 سال پیش
+9 0

سلام استاد

واقعا سبک آموزش هایتان فوق العاده است

راستش من قبل از اشنایی با سایت شما یک دوره حضوری با هزینه 300 تومان طی 40 ساعت دیدم

که فقط باعث دلسردی ام شد

این هم بگم که اون موقع برنامه نویس ماهر PHP  هم بودم

فکر کردم ایراد از من بود اما با گذرانده دوره های ویدیویی شما  فهمیدم ایراد از مدرس بوده

واقعا که خدا  اجر فراوان چه این دنیا چه اخرت نصیبتون بکنه

موفق، موید و یروز باشید

اجازه دهید قبل از همه این من باشم که پیشاپیش سال نو را به شما تبریک بگم

انشالله که سال آینده نیز شما را سرشار از خیر و برکت ببینیم

و از بودن در کنار خانواده غرق شادی و لذت باشید

پاسخ به سوال 
Delta Soft ™  9 سال پیش
+7 0

سلام

به جرأت میتونم بگم بهترین آموزش برنامه نویسی تو دنیاست !

فقط اگه استاد آموزش ها رو پروژه محور تر (پروژه کامل با بهترین رابط کاربری و کد نویسی کامل) کنن ، خیلی خیلی عالی تر میشه !

تو خرید این آموزش اصلا شک نکنید !

 

با تشکر از استاد آقاجانی

پاسخ به سوال 
system32  9 سال پیش
+8 0

با سلام 

بنده قصد داشتم برای کارآموزی به یک شرکت برنامه نویسی مراجعه کنم تا با نکات ریز و فنی و پروژه های واقعی بیشتر اشنا بشم . سرپرست بخش پیاده سازی یک شرکت که در زمینه اندروید برنامه نویسی می کردند به بنده پیشنهاد داد تا در زمینه اندروید و جاوا تا حد خوبی بیشتر بخونم و یاد بگیرم و بعد از دو ماه برای همکاری مراجعه کنم . با یکی از اساتید هم در زمینه اینکه این کار رو انجام بدم یا برای ارشد بخونم مشورت گرفتم که پیشنهاد استاد خوبم هم پیگیری برنامه نویسی در کنار درس خوندن بود . 

تا اینکه یکی از دوستان دانشگاه این سایت رو معرفی کرد . یک هفته آموزش های رایگانش رو دیدم .انصافا این موارد از سطح خوبی برخوردار بود (مخصوصا برای دوستانی که در زمینه برنامه نویسی تجربه ندارند) تصمیم گرفتم تا مجموعه کامل آموزش رو تهیه کنم . 

امیدوارم بتونم با برنامه ریزی مرتب و آموزش های خوب آقای آقاجانی شروع خوبی داشته باشم . 

قسمت هایی رو که دیدم به نظرم کامل بودند و با توجه به توانایی های خودم فکر می کنم بتونم با ایده های خوب برنامه های خوبی هم بنویسم . 

باید این آموزش ها رو استارت آپ خودم بدونم و بعد از راه افتادن ، مسئولیت دویدن بر عهده خودم هست . 

پیشنهادی که اول به خودم و بعد به دیگران دارم اینکه وقتی آموزش ها رو کامل دیدید و یاد گرفتید و برنامه هم نوشتید به همین سطح قانع نباشید و هر روز به دنبال منابع و تکنولوژی های جدیدتر هم باشید . 

دنیا منتظر کسی نمی مونه ، باید خودمون رو به دنیا برسونیم و ازش جلوتر باشیم . 

به امید موفقیت 

0 0
فوق العاده... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
خواست خدایی  9 سال پیش
+7 0

سلام به همه دوستان
من از شیرازی های سایت هستم و مدت ها بود دنبال یادگیری اندروید بودم و اعصابمو خورد کرده بود حتی به این نتیجه رسیده بودم که هر هفته برم تهران و تو یه آموزشگاه یاد بگیرم که به این سایت رسیدم. الان که این نظر رو براتون گذاشتم تازه وارد بخش دوم شدم و با اینکه خیلی کتاب ها و آموزش های مختلفی رو خونده و اجرا کرده بودم تو همین قسمت اول حس میکنم اطلاعاتم دو برابر شده فوق العاده بود. ممنون از مدیرانی که تو این سایت خوب و زود جواب میدن و یا به همه سوالاتی که تو داری قبلا پاسخ دادن و ممنون از آقای بهنام آقاجانی عزیز و فکر بی نظیرش در مورد آموزش ها و سایت فوق العاده شما

پاسخ به سوال 
mhD_mz  9 سال پیش
+9 0

با سلام 

این آموزش ها از کلاس های بیرون 100% مفید تره و یکی از بهترین و «کاربردی » ترین آموزش های حال حاضر به زبان فارسی است در مورد سرویس پرسش و پاسخ هم من به شخصه خیلی ازش استفاده بردم و خیلی از مشکلاتم رو رفع کرده

در آخر به تمام کسانی که واقعا سعی در یادگیری برنامه نویسی دارند این بسته آموزشی رو اکیدا توصیه می کنم.

با تشکر از استاد گرامی

پاسخ به سوال 
TORUS  9 سال پیش
+11 0

کیفیت آموزشها واقعا عالی هست.

قیمتها هم منصفانه و استادم که عالی.

آقای آقاجانی حرف ندارن.

0 0
بسیار عالی ممکنه یه مقدار در مورد سخت افزار برنامه تون توضیح بدید (8 سال پیش)
+3 0
من نمیدونم جناب مهندس از چه سخت افزاری استفاده کردند اما من برای این کار از ماژول HC05 به عنوان ماژول بلوتوث و از میکرو کنترلر ARM به عنوان CPU استفاده کردم و علاوه بر بلوتوث کنترل از طریق SMS رو بهش اضافه کردم و خروجی هایی که به 220 ولت نیاز داشتم توسط رله تامین کردم و با بلوتوث کولر اتاقم و دو تا لامپش رو کنترل میکردم البته برنامه نویسی اندروید اون موقع بلاد نبودم و از برنامه بلوتوث آماده استفاده کردم و همینطور در کنار بلوتوث با SMS هم همینکار رو میتونستم انجام بدم و حالا دارم روی برنامه ای که توسط وای فای کل خونه رو به زبان فارسی کنترل کنم کار میکنم ... اگر علاقه مند به یاد گیری الکترونیک در کنار اندروید هستید بهم پیام بدید تا سایت ها و راه های یادگیری زیادی جلو پاتون بزارم ... (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hiemdall  9 سال پیش
+10 0

با سلام
یک هفته ای میشه با سایت اشنا شدم فارغ التحصیل مکانیک سیالات هستم

چند بخش  از اموزش ها رو دیدم فقط میتونم بگم بی نظیر هستن حتی با دیدن بخش صفرم نظرم جلب شد

پاسخ به سوال 
mahdi_m_n  9 سال پیش
+8 0

با عرض سلام خدمت کاربران گل وگل تر از اونا استاد عزیز

من دو روزی هست که آموزشها رو خریداری کردم و قسمت های اولشو دیدم؛واقعا عالی بود دست استاد درد نکنه ایشالله همیشه زنده باشن

دعا کنید منم به زودی بتونم به جمع برنامه نویسان اندروید اضافه بشم و اولین اپلیکیشنمو بسازم 

 

+2 0
درود بر استاد عزیز و دوستان گرامی من حدود یک هفته ای میشه که این پکیج رو بعد دیدن بخش اول خریداری کردم بدون داشتن حتی پیش زمینه واقعا عالی از جهت آموزش فقط و فقط نیاز به پشتکار خیلی زیاد داره باقیشو استاد حل کرده (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mohammad  8 سال پیش
+7 0

سلام...

آموزش ها عالی هستند، واقعا عالی، در خریدش شک نکنید چرا که بعدا پشیمون میشید...

باتشکر از استاد و آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان :)

پاسخ به سوال 
سیاوش  8 سال پیش
+9 0

با سلام من همیشه به دنبال راهی بودم بودم که بتونم اندروید رو تو یه مسیر درست شروع به آموزش کنم.
بعد از مدت زیادی و جستجو به این سایت بر خوردم
اولش واسم تصمیم گیری سخت بود بخام هزینه رو بپردازم و شک داشتم اما با دیدن قسمت های رایگان تصمیمو گرفتم و آموزشها رو خریداری کردم.
 و الان از تصمیمم کاملا راضی هستم

پاسخ به سوال 
Reza Eska  8 سال پیش
+9 0

آموزش ها واقعا عالی و کاربردی هستند، توی این چند سال هیچ وقت آموزشی به این خوبی و کیفیت ندیدم.

من فقط یک مشکل شخصی با آموزش ها دارم، من تا بخش دوم کامل دیدم، ولی بر خلاف دوره دیگه (آموزش Lamp) حس میکنم اونطور که باید کامل یاد نمیگیرم.
هیچ سابقه برنامه نویسی قبلش نداشتم و رشته تحصیلی م هم غیر مرتبط بوده.
پیشنهاد میکنید همینطوری ادامه بدم و وضع بهتر میشه؟ یا اول برم پیش زمینه رو تقویت کنم؟
بعضی از دوستان پیشنهاد کردن دوره های مقدماتی جاوا رو بگذرونم اول، که باز هم بعضی دیگه میگفتن جاوا برای شروع برنامه نویسی مناسب نیست و بهتره از C++ به طور مثال استفاده کنم. در واقع هر جا سرچ کردم و پرسیدم یک نقشه راه مطمئن برای پیش زمینه برنامه نویسی پیدا نکردم.
ممنون میشم راهنمایی کنید. چون قصدم ورود جدی به این حوزه است و تمایل دارم بطور جدی و کامل یادبگیرم.

+7 0
سلام نگران نباش تا قسمت 10 و یازده همین ذهنیت رو داری با قدرت ادامه بده و صبر کن به قسمت های بالاتر کر رسیدی مشکلت حل میشه نیاز به هیچ پیش نیازی نداره اصلا فقط یه نکته رو تذکر بدم سعی کن یاد بگیری بعد بیای قسمت بعد یعنی تا هر بخش رو کامل یاد نگرفتی یا به مقصودش نرسیدی نیا بالا چون اونطوری مثل من تا بخش 11 یا 12 که رسیدی دوباره برمیگردی از اول واسه مرور اون بخش ها ولی اگه با قدرت بیای بالا حله (8 سال پیش)
0 0
سلام. خیلی ممنون. یعنی اصلا هیچ نیازی نیست؟ اخه نه قبلا آشنایی ای با سینتکس ها داشتم، نه حتی حلقه ها و ایف و ویل، و همینطور هیچ اطلاعی از شیء گرایی هم ندارم. و توی دوره دیگه اصلا چنین چیزی رو حس نمیکنم، یعنی اونجا مشخص تر از پایه شروع شده و قدم به قدم میره جلو. حس میکنم اینجا باید قبلش یه چیزهایی رو میدونستم که نمیدونم. ممنون (8 سال پیش)
+4 0
نه به هیچ چیز نیاز نداری البته فعلا بعدا که خوب اندروید رو با همین آموزش ها کار کردی می فهمی که به خیلی چیزا نیاز داری که الان نیاز نداشتی مثلا بعدا که خوب یاد گرفتی می فهمی برای اینکه بتونی کارای خوب تو اندروید بکنی نیاز به زبون های دیگه و تگ های دیگه داری مثلا HTML و PHP و ... ولی الان به هیچی نیاز نداری البته تو این آموزش ها هم یه مقداری بهت میگن ولی برای کار حرفه ای تلاش حرفه ای هم نیازه که بعدا لازم تر میشه ولی الان هیچی نمی خواد فقط بچسب به آموزش ها و نصیحتی رو هم که کردم فراموشت نشه از اول دقیق برو جلو و حتما یاد بگیر و تمرین کن و اجرا کن (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
فرزاد سیدی  8 سال پیش
+7 0

واقعا عالیه ای آموزش ها هر کاری کنی نمیشه ازش ایراد بگیری واقعا ارزش دارن. 

پاسخ به سوال 
Apper  8 سال پیش
+7 0

 سلام به همگی دوستان و سلام و خسته نباشید مخصوص خدمت استاد  عزیز  آقا بهنام.  من  به تازگی کاربر ویژه شدم.  میخواستم از استاد گرامی برای آموزشها  تشکر کنم چون واقعا  از همه نظر عالی هستند.   

پاسخ به سوال 
تیرداد  8 سال پیش
+7 0

سلام به همه - من تازه شروع کردم

آموزشها فوق العادس - همچنین تسلط استاد جناب آقای آقا جانی به مباحث هم فوق العادس .

من خیلی سایت های دیگه فیلم های آموزشهای برنامه نویسی اندروید رو خریدم و نگاه کردم - فکر نمیکنم هیچ جایی مثل این سایت وجود داشته باشه 

البته به نظر من در فصل هفت درس ماشین حساب . یک مقدار زوده واسه کاربر . حداقل واسه من که اینطور بود

پاسخ به سوال 
سعید  8 سال پیش
+6 0


درود خدمت دوستان و استاد گرامی

  • من چند ماهه که این آموزشها رو از صفر صفر شروع کردم خیلی از موقع ها دلسرد شدم ول با راهنمایی های استاد در دروس دوباره روحیه گرفتم و شروع کردم و دارم رو یه پروژه که خیلی کاربردی و نمونش وجود نداره کار میکنم که به امید و یاری  خداوند به زودی ارایه بدم 

در آخر اگه علاقه و پشتکار دارین در تهیه این پکیج 


 

پاسخ به سوال 
saeidhic  8 سال پیش
+8 0

آقای آقاجانی یک هستند 
من که به شخصه به آموزش های ایشان به شدت علاقه دارم 
دوستان پکیج طراحی سایت بر بستر lamp رو هم حتما تهیه کنید 
خود آقای آقا جانی هم تاکید میکنن که برنامه نویسی کار آسونی نیست و فقط و فقط با تمرین کردن شما میتونید یه برنامه نویس خوب بشید
من به شخصه با نگاه کردن آموزش های ایشان پروژه های بسیار عظیمی انجام دادم و از این بابت خیلی راضی هستم که با کمک ایشان یک ورزش فکری به خودم دادم و الان بهتر و آسون تر مسائل رو درک میکنم.

به نظرم شایسته نیست وقت و زحمات ایشان را با کم کاریه خودمان از بین ببریم 

آموزش های ایشان کامل.پروژه محور و بسیار با کیفیت میباشند.

امیدوارم فقط ایشان پل ارتباطیشون رو در آینده ی دور از ما نگیرند و باز هم از آموزش های خوبشون بهره مند بشیم

آقای آقاجانی از همینجا خسته نباشید میگم بهتون و امیدوارم تنتون همیشه سلامت باشه.

بسیار ازتون متشکریم.

پاسخ به سوال 
Mohammad Vp  8 سال پیش
+8 0

عالی بود:)

+3 0
مطمئنا کسی که علاقه و هوش خوبی داشته باشه میتونه درآمد خوبی کسب کنه البته داشتن ایده خوب هم خیلی مهمه (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
میرحسین  8 سال پیش
+7 0

با سلام وخسته نباشی

من تا قبل اینکه با این سایت مواجه بشم خیلی گمراه بودم در زمینه برنامه نویسی و فکر میکردم برنامه نویسی نیاز به هزینه نداره ولی تا چند وقت بی انگیزه شدم از عدم یادگیری ولی وقتی این سایت رو دیدم هر روز به برنامه نویسی مشتاق تر شدم چون استاد خیلی خوب موضوعات رو میگنجاند در ذهن آدم که سرانجام وسوسه شدم پکیج رو خریداری کنم و واقعا هم راضیم ممنونم از وقتی که برای آموزش این بسته ها گذاشتید.

پاسخ به سوال 
ابراهیم زاده  8 سال پیش
+6 0

سلام

من یه هفته اس خریدم و شروع کردم. یعنی واقعا بعد این اموزش ها میشه برنامه خوب نوشت؟

0 0
زحمت و تلاش خودتون هم میخواد استاد که به بهترین نحو آموزش دادن (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Farnad  8 سال پیش
+5 0

سلام

قبل از آشنایی با این پکیج منابع مختلفی رو استفاده کردم و تلاش زیادی برای مسلط شدن به برنامه نویسی آندروید انجام دادم ولی از پیشرفتم راضی نبودم. بعد از آشنایی با این پکیج و مطالعه اون دوست داشتم زودتر با این پکیج آشنا شده بودم تا این همه زمان برای یک مسئله مختصر حدر نمیرفت. مطالب ضروری به گونه ای کاملا حرفه ای و کارآمد تدوین گردیده و نحوه بیان به استادانه ترین روش برای درک بهتر میباشد.

برخورداری از مکانی برای تشریک مساعی و بهره برداری از تجارب دیگران ارزش کمی نیست که در این سایت فراهم آمده.

همچنین به عنوان کسی که به برنامه نویسی عشق دارد آشنایی با چنین استاد با تجربه، مسلط و دارای دانش وسیعی ارزشمند میباشد.

پاسخ به سوال 
Pooya  8 سال پیش
+8 0

با سلام، من الان فصل 9 آموزش ها هستم،

آموزش ها به نظر من خوبه و نکات خوب و کاربردی زیادی توشون هست که حتما حتما باید فیلم ها چند بار دیده شوند.

پیشنهاد می کنم کنار فیلم ها حتما از کتاب های راهنما هم استفاده بشه تا فیلم ها براتون راحت تر قابل درک باشن.

بعضی جاهای فیم ها هم تا خودتون گیرش نیوفتین شاید نفهمین که البته ایراد از فیلم ها نیست و طبیعت برنامه نویسی همینه

اگر امکانش باشه که مثال های بیشتری اضافه بشه بهتره

ولی به طور کلی فیلم های آموزشی خوبیه . با تشکر از آقای آقاجانی

پاسخ به سوال 
Reza  8 سال پیش
+8 0

سلام

    من حدود 45 روزی میشه که آموزش ها رو شروع کردم و الان بخش 13 هستم . قبل از این آموزش ها اصلا فکر نمیکردم که بتونم مبحث Thread ها رو بفهمم ، ولی استاد واقعا بهترین مثال ممکن رو برای این بخش زدند که باعث شد اونو کامل بفهمم ( واقعا مبحث بسیار لذت بخشی بود ) . در ضمن هر موضوعی به نحو احسن و به کوتاهترین روش آموزش داده شده که جایی ندیده بودم و پس از آشنایی با این آموزش ها برنامه هام خیلی خلاصه تر شد .

    الانم دارم بخش 13 رو میبینم و باید بگم بعضی چیزها قبلا برام سوال بود و هرچی سرچ میکردم به جایی نمیرسیدم و با دیدن اولین ویدیوها خیلی از سوالاتم به پاسخ رسید . و در بخش 13 که استاد در توضیحات ویدیوی دوم ( Circle Progress ) فرمودند :

مثال حاضر یک کنترل کاملاً کاربردی و شکیل است که می تواند ایده های جدیدی در ذهن شما ایجاد کند " ، برای من دقیقا همین طور بود ، و الان به یکی از اصلی ترین سوالاتم به طور غیر مستقیم جواب داده شد و طبق گفته استاد در مورد " ایده های جدید " ، با کمی تغییر تونستم اساسی ترین مشکل پروژم رو حل کنم .

    به کسایی که دنبال آموزش اندروید هستن توصیه میکنم وقت خودشون رو با آموزش دیگری و یا کلاس رفتن هدر ندهند و اگر واقعا میخوان اصولی یاد بگیرن و واقعا عاشق برنامه نویسی هستن ، هر چه زودتر این پکیج رو بخرن و شروع به یادگیری کنن ، حتی اگر سابقه برنامه نویسی دارن و قبلا کلاس رفتن .

    در کل ، ارزش آموزش ها بسیار بسیار بیشتر از قیمتش هست و علاوه بر این عضو ویژه سایت شدن خودش مزیت دیگری ست ، اونم چه سایتی ؟ سایتی که مدیرش جناب آقاجانی هستن و واقعا برای هر کسی آشنایی با ایشون افتخاره .

    استاد خیلی خیلی ممنون ، و خسته نباشید .

    خوشحالم که با شما آشنا شدم .

پاسخ به سوال 
dabal  8 سال پیش
+8 0

دوستان من تا حالا دوره های برنامه نویسی و غیر برنامه نویسی زیادی رو رفتم حتی برای اندروید هم چند جایی که اتفاقا آموزشگاه های معروفی هم هستند رو رفتم و یکی دو جلسه هم آزمایشی سر کلاسشون نشستم هیچ کدوم به این کاملی و با هزینه کم معلومات به آدم اضافه نمیکنه

پاسخ به سوال 
سهرابیان  8 سال پیش
+10 0

سلام

اگر به رزومه ی آقای آقاجانی نگاه کرده باشید ، متوجه فعالیت های گسترده و موفق  ایشان خواهید شد و اگر به کامنت های کاربران نگاه انداخته باشید ، گفتنی ها گفته شده .  از لحاظ آموزشی هم خیالتون راحت باشه ، چرا که از نظر من آموزش ها برای راحتی کاربران و درک خوبی از برنامه نویسی با وسواس خاصی تهیه شده اند و نقطه مثبت دیگه ی این سایت اینکه ،  آقای کاشی زاده به منظور پشتیبانی و  راحتی کار  کاربران  یکسری  آموزش های مجزایی مثل : رابط UI ، پرداخت درون برنامه ای و...  در  وبلاگ شخصی خودشون در  نظر گرفته اند .

به نظر من ،  برای اینکه انگیزه شما برای یادگیری بیشتر بشه ،  از دقیقه ی اول  بشینید و برای خودتون یک ایده ( پروژه ) تعریف کنید ، اون رو به چند فاز تقسیم بندی کنید و بعد هر فاز رو در مارکت های ایرانی منتشر کنید تا بازخورد هایی (Feedback) ، از کاربران خودتون دریافت کنید و بعد کم کم در صدد رفع مشکلات نرم افزاری خودتون باشید . تـوجه داشته باشید که فاز اول رو رایگان ارائه دهید.

ناگفته نماند ، اگر از همت و تلاش خودتون نهایت استفاده رو داشته باشید و از  خلاقیت ، منطق ، ریاضیات و...  خودتون  بهره کامل رو برده باشید  میتونید از یک مصرف کننده ی فناوری به یک تولید کننده ی فناوری تبدیل بشید و ایده های ناب خودتون رو از بالقوه به بالفعل تبدیل کنید . فقط مــــــــطالعه و تـمـــــریـن زیاد یادتون نره !

خلاصه اینکه ، آقای آقاجانی کلید رو بهت میده ، دیگه بستگی به خودت داره که از این کلید چطوری میخوای استفاده کنی ...

مقاله ها : خودآموز برنامه نویسی در 10 سال  و 10 اشتباه برنامه نویسان مبتدی 

لینک های مفید : کنسرسیوم کسب و کار های اینترنتی  و  به خودت ایمان داشته باش


یکی از آنان شو !

به جای اینکه وقتت را صرف پرسش در مورد ارواح و فرشتگان کنی ، خودت یکی از آنان شو !

+3 0
کسانی که احساس رضایتمندی دراند نسبت به خدماتی که مجموعه uncox ارائه میده ، میتونن به این لینک مراجعه کنند و پلاگین Alexa رو بر روی مرورگر خود نصب و در روند پیشرفت هر چه بیشتر این سایت کمک کنند . (8 سال پیش)
+4 0
سلام ، اونایی که در انجام برخی پروژه ها دچار ناامیدی میشن و شاید انگیزه خودشودن رو برای ادامه از دست میدن ، پیشنهاد میکنم کلمه ی " کلیپ انگیزشی " رو در سایت آپارات جستجو کنن تا انرژی مثبتی دریافت کنن . موفق باشید (8 سال پیش)
+4 0
بچه ها واقعا سعی کنید منبع آموزشی عالی ، مثل همین سایت ( پورتال آموزشی uncox ) رو برای خودتون انتخاب کنید . درسته که در هر زمینه ای منابع آموزشی وجود داره اما هر منبعی ارزش وقت گذاشتن رو نداره و جز اینکه وقت خودتون رو از دست مدید هیچ نتیجه ی دیگه ای رو به دنبال نداره . به امید آنکه پورتال آموزشی uncox فعالیت های خود را گسترش داده و به یک مرجع ( برند ) آموزشی رسمی تبدیل شود . (8 سال پیش)
+2 0
سلام ، بچه ها به این لینک ، حتما سر بزنید . با کسایی مصاحبه صورت گرفته که دیگه وارد دنیای حرفه ای برنامه نویسی شدن ، مثل : استاد خودمون ( آقای آقاجانی ) و تجربیات خوبی رو در اختیارتون قرار میدن . موفق باشید (8 سال پیش)
+1 0
من مصاحبه استاد رو ندیدم امید وارم که به زودی این مصاحبه قرار داده بشه (8 سال پیش)
0 0
داداش حرف از کلید نزن شر میشه :) (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
FSR  8 سال پیش
+13 0

سلام دوستان من میخواستم یه تشکر حسابی از استاد بکنم واقا خیلی زحمت میکشند

پاسخ به سوال 
Arman Abl  8 سال پیش
+12 0

 آموزش اساس کار من است و آموزش ، آموزش می آورد و این اساس جاودانگیست .  (بیل گیتس)

من خود برنامه نویس PHP هستم و چند سال به طور شبانه روزی مشغول کار هستم  اما همیشه در مسائلی همچون شئی گرایی مشکل داشته ام و با وجود آموزشهای مداوم درکم از علم برنامه نویسی و پایه های آن ضعیف بوده است اما با خرید و شروع آموزشهای آقای آقاجانی ( پکیج آندروید و جاوا ) و دیدن چند بخش اول تمام آن چیزهای که سالیان درازی در پی درک آن بودم رو بهم داد و واقعا در علم برنامه نویسی گامی بلندتری برداشتم و حالا بسیار خوشحالم که میتوانم علم گذشته و حال را تبدیل به ایده های نوین بکنم.

+6 0
آموزش های وب استاد هم بر پایه PHP شی گرا هست فکر میکنم بتونه خیلی کمکتون بکنه لینک (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Alireza.Masali  8 سال پیش
+5 0

من خریدم و راضی نبودم 
1 - چون اصلاً معلوم نیست واسه چه فردی ساخته شده یعنی یجا میاد بیننده رو صفر فرض میکند و کلی وقت فیلم میره که یه عکس تو فتوشاپ بسازه یا مثلا Inheritance را یاد بده اونم بدون گقتن constructor .بعد یه جا دیگه از Desgin Pattern  حرف میزنه ، یا کلی میاد  اینکه Json چی هست حرف میزنه . به جاش میتونستید زمان فیلم رو با چند تا مثال روی Eclipse پر کنید . نه اینکه از هر دری یه کمی بگید  . خدا کنه که تو محصول بعدی بدونید سطح خریدارتون چی هست. Ebookهم دانلود میکنید اولس اینو میگه که واسه چه سطحی هست
ولی این پکیج اصلا سطح نداره OOP میخواد بگه تو آموزش Android که کلاً ناقص میگه . خوب اصلاً نمیگفتین

+15 0
سلام ، در مورد سطح پکیج در صفحه اول سایت در قسمت اندروید توضیحات لازم داده شده . در مورد اینکه بیننده رو صفر فرض میکنه راه درست آموزش همینه ، شما هر جایی رو بلد بودی خب رد کن ، شاید کسی دیگه نیاز داشته باشه . در مورد Inheritance : هیچ آموزشی مبحث وراثت رو اونقدر کامل و با جزئیات و با حوصله مطرح نکرده . در مورد Design Pattern هم اگه منظورتون همون 2 دقیقه است که در بخش 4 ( شی گرایی ) گفته شده ، اصلا چیز خاصی رو آموزش نداده فقط اسمشو گفته که مثلا یکی از اهداف آموزش ها در آینده Design Pattern هست ، و تا زمانی که اونو آموزش نداده جایی ازش استفاده نکرده ! در مورد JSON هم منظورتون چیه ؟ میخواستین آموزش ندن یا کم آموزش بدن ؟ خب شاید کسی ندونه چیه ، شما بلدی خب رد کن . در مورد شی گرایی : تعجب میکنم راجع به بهترین و مهمترین بخش آموزش استاد ( شی گرایی ) همچین حرفی میزنید . به نظر من یکی از کاملترین آموزش های استاده که فقط مخصوص اندروید نیست بلکه تمام برنامه نویس های زبان های دیگه هم میتونن ازش استفاده کنن ، و خیلی از اعضایی که سالها برنامه نویس بودن ولی شی گرایی رو دقیقا درک نمیکردن گفتن " بعد از مطالعه این آموزش ها تازه فهمیدن شی گرایی یعنی چی " . در ضمن هر چیزی که ساخته دست بشر باشه قطعا ایراد داره و نمیشه انتظار داشت که محصول بشری از همه لحاظ کامل باشه ، اختلاف سلیقه هم که همیشه هست و نمیشه همه رو راضی نگه داشت ، مهم اینه که در بین تمام آموزش های موجود ، این سایت بهترین آموزش ها رو ارائه میده و 99 % کاربرای سایت راضی هستن ، پس این یعنی موفقیت و درست نیست که بجای تشکر و به بخاطر ایرادات خیلی جزئی که اونم فقط نظر چند نفره ، بگیم " خب اصلا نمیگفتین " . (8 سال پیش)
+12 0
شما اولین نفری هستید که از آموزش ها ایراد میگیرید! اگه جایی از آموزش هارو خوب یاد نگرفتید میتونید سوال کنید که بقیه بهتون جواب بدن و راهنمایتون کنن! به نظر من اون چیزی که این آموزش هارو نسبت به بقیه ی آموزش ها منحصر به فرد کرده سرویس پرسش و پاسخ سایته! (8 سال پیش)
+12 0
شما به جای اینکه تو این مدت کم خریدتون هی از این درس به اون درس برید درس های پایه رو چندین و چند بار ببینید که این سوالات ابتدائی براتون پیش نیاد (8 سال پیش)
+11 0
یعنی شما جایی که تصویر رو با فتوشاپ میسازه استاد رو دیدی که فصل های اول بوده بعد رفتی سراغ فصل 15 دیزاین پترن رو دیدی و انتظار داری فصل سوم و پونزدهم در یه سطح باشه ؟ خب شک نکن کسی که هیچی بلد نبوده و آموزشها رو تا فصل 15 دیده به سطحی رسیده که از دیزاین پترن سر در بیاره ... البته این نظر شماست و در نوع خودش محترمه اما پیشنهاد میکنم با دقت ببینید فصل ها رو و میبینید که برای هر سطحی از این استاندارد تر وجود نداره ... (8 سال پیش)
+6 0
داداش به نظر بنده شما برو ژیمیناستیک (8 سال پیش)
+2 0
منم با نظر اقا محسن موافقم - شما دانشمندی - ما اینا رو بلد نبودیم - در ضمن شما بابت ساعتش پول ندادی که بابت آموزشش پول دادی - شی گرایی رو یاد نده یعنی - شما می گی json رو یاد نده :| :| شما که انقد خفن بودی به نظرم پول نمی دادی میرفتی از stack یاد می گرفتی، ای خرفا رو می زنی رو بقیه آموزش ها تاثیر می زاره کار ما رو هم میریزی به هم (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Alireza.Masali  8 سال پیش
+3 -2

اسم پکیج آموزش اندروید هست اگر میگم پرا چیزی جز اندریود گفتید دیگه جای دفاع نداره
تو آموزش اندروید نباید گفته شه که OOP چی هست نباید گفته بشه Json چی هست Json از نوع Dictionary هست حالا کلی بیا مثال بزن . آموزش اندروید بدید 
بعدش هم من 4 ,3 بار سوال پرسیدم یا جواب کلاً ربطی بهسوال نداشت یا بی جواب موند
کلاً StackOverFlow بهتره اگر سوالت بد باشه امتیاز منفی میگیری مثل اینجا ملت نمیان  reply های نامربوط بزنن

+18 0
دوست گرامی ، اندروید سیستم عامل و فریمورک هست ، نه زبان برنامه نویسی ، زبان برنامه نویسی برای اندروی Java و C++ هست ، OOP و مثال های دیگری که زدید از واجبات برنامه نویسی هست ، اگر اینها آموزش داده نشوند امکان برنامه نویسی وجود نخواهد داشت . مثلا اگر در رابطه با JSON صحبتی نشود شما به هیچ عنوان نمیتونید بین اندروید و سرور ارتباط برقرار کنید .پس برای برنامه نویسی باید تکنیک های اون رو هم یاد بگیرید . سوالاتی که شما درج کردید و به پاسخ نرسیده رو با هم بررسی میکنیم : اولین سوال شما : لینک در این سوال قوانین انجمن نقض شده و طبیعتا کسی به سوال شما توجه نمیکند سوال دوم شما : لینک در این مطلب هرچند که برخی دوستان راهنماییتون کردن ولی شما باز قوانین رو نقض کردید . سوال سوم شما : لینک که علت عدم پاسخگویی رو قبلا براتون داخلش نوشتم و سوال چهارم شما : لینک که در این هم باز قوانین رو نقض کردید . حالا میرسیم به این موضوع که نقض قوانین توسط شما به چه صورت بوده : 1- درج عنوان های نامناسب که قبلا در این لینک نحوه انتخاب عنوان توضیح داده شده 2- استفاده از زبان انگلیسی در عنوان ، متون و پاسخ ها ، اگر شما احساس میکنید که باید در انجمن انگلسی صحبت کنید میتونید از همون Stackoverflow استفاده کنید .3- درج متون فینگلیش که بازم مشخص نیست شما هدفتون از این نوع نوشتار چیست در مجموع علت بی پاسخ ماندن سوالات شما تقصیر خودتون هست ، در مورد آموزش ها هم که توضیحات لازم رو خدمتتون عرض کردم و اگر قبل از خرید سرفصل های آموزشی رو نگاه میکردید دچار این سو تفاهم نمیشدید . (8 سال پیش)
+14 0
آقا من رفتم این لینک هارو دیدم ! حق با آقای کاشی زاده هستش! (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
New Student  8 سال پیش
+11 0

درسته که خیلی وقت از ایجاد این سوال می گذره
اما گفتم اگه نظرم رو نگم چه شکلی می تونم از استاد تشکر کنم.
آموزش ها حرف ندارن و میشه گفت توسط یکی از مشاهیر نرم افزار کشورمون ضبط شدند که واقعا کامل و قابل فهمه.
دوست عزیز در یک کلام اگه آموزش های این سایت رو خریداری نکنی. واقعا مدیون خودت میشی

 

پاسخ به سوال 
FSR  8 سال پیش
+17 0

اینکه استاد نابغه هستو قبول دارم ولی از زحمت های آقای کاشی زاده هم نباید چشم پوشی کرد !

من از  اینجا به نمایندگی از همه بچه ها یه تشکر و خسته نباشید به آقای کاشی زاده میگم و امیدوارم هرجا که هست موفق باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+8 0
دمت گرم فردین. منم دورا دور دست استاد آقاجانی رو می بوسم :) امیدورام هر جایی که هست خودشون و خانواده شون صحیح و سلامت باشه و خدا بهشون عمر با عزت بده (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
AAA  8 سال پیش
+15 0

عرض سلام و ادب خدمت تمامی دوستان و خصوصا استاد آقاجانی عزیز

من خیلی خیلی وقت پیش باید نظر می دادم چون جز اولین کسایی بودم که این پکیج رو خریدم.

به هر حال دیدم این پست توی انجمن اومده بالا گفتم من هم نظرمو بنویسم!

اولین باری که این سایت رو دیدم فکر می کنم ساعت 11 یا 12 شب بود. وقتی رزومه و نمونه کار های استاد آقاجانی رو دیدم انقدر هیجان زده شدم که همون موقع با ایشون تماس گرفتم!!! در کمال تاسف ایشون رو از خواب بیدار کردم واقعا همین الان بهش فکر می کنم کلی خجالت می کشم و شرمنده م که چرا این کارو کردم :| :( ولی ایشون با مهربانی و لطف هر چه تمام تر جواب بنده رو دادند...

من آموزش های بعدی ایشون رو چشم بسته می خرم، مهم نیست آموزش چی باشه! فقط ایشون مدرسش باشند!

اما در مورد آموزش ها بگم: توی یه پست دیگه این جمله رو به کار بردم که این پکیج براتون ماهی نمیگیره، بلکه ماهیگیری یادتون می ده! یعنی شما اگه فقط چند ساعت از آموزش ها رو ببینید توانایی این رو دارید که بدون هیچ کلاس یا ویدئوی آموزشی دیگه ای در کارتون پیشرفت کنید و خودتون به یادگیری موضوعات مختلف بپردازید. آموزش ها واقعا گام به گام هستند و هیچ وقت در هنگام مشاهده ی اون احساس خستگی نمی کنید.

من هر روز به سایت سر می زنم و بی صبرانه منتظر پکیج های آموزشی جدیدتری هستم تا باز هم جز اولین کسایی باشم که اون رو تهیه کنم!

من آموزش های Lynda و Udemy رو هم دیدم خداییش جلوی این پکیج هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

به طور کلی دست استاد آقاجانی عزیز رو می بوسم که انقدر با صبر و حوصله ی فراوان ویدئو ها رو تدوین می کنند و در عین حال کیفیت ویدئو ها انقدر بالاست. من این کار رو انجام دادم خداوکیلی خیلی سخته و حوصله می خواد...

به قول یکی از دوستامون توی کشوری که انقدر سطح مطالعه پایین اومده و به قول خودش به کویر فرهنگ تبدیل شده! کسی که برای جوان ها در چنین امری پسندیده و خیر پیش قدم میشه و زمینه ی پیشرفت هموطنانش رو فراهم می کنه بسیار قابل احترام و ستایشه...

از ایشون و تمام بچه هایی که انجمن رو تنها نمی ذارن سپاس گذارم.

موفق و پیروز باشید...

پاسخ به سوال 
Amin  8 سال پیش
+7 0

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد آقاجانی و پشتیبانی فوقالعاده ی آقای کاشی زاده
به دوستانی که میخوان اندروید رو به صورت حرفه ای یاد بگیرن توصیه میکنم بهشون که نه کلاس برن نه کتاب بخرن
من همه ی اینارو تجربه کردم فقط خستتون میکنه و ناامید....
بهترین راه همین پکیج هستش 
که واقعا تو این یه هفته که این پکیج رو خریدم خیلی چیزا از استاد یاد گرفتم!
بابت سایت خوبتون تبریک میگم و ممنون میشم جواب این سوالمو بدین که آموزش iOs هم خواهید گذاشت؟
واقعا نیازمونه...
با تشکر.

پاسخ به سوال 
mahdiweb  8 سال پیش
+8 0

من تازه پکیج رو سفارش دادم ولی از چند وقت پیش روی انواع سایت های آموزشی اندروید و وب کار کردم و آموزش هایی به خوبی آموزش های استاد آقاجانی و سایتی به خوبی این سایت پیدا نکردم.

پاسخ به سوال 
Mohsen   7 سال پیش
+5 0

سلام دوستان

قبل از هر چیز میخوام از استاد عزیز جناب آقای آقاجانی تشکر کنم راستش رو بخواید یادم نمیاد چطور با این سایت آشنا شدم اما وقتی توضیحات آموزش اندروید رو دیدم تصمیم گرفتم که این آموزش رو تهیه کنم هرچند برخلاف سایت های دیگه که قیمت هر جلسه آموزش رو جداگانه قرار میدند ، بخاطر محتوای خوب آموزشها تردیدی بخودم راه ندادم البته من اول پکیج رو خریداری کردم بعد این صفحه و نظرات کاربران رو دیدم و الان که دارم مینویسم دقیقا 21 روز از شروع آموزش من میگذره و با توجه به اینکه من فقط زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس رو بلد بودم با توجه به شیوه و فن بیان استاد خیلی زود و راحت کار با اندروید و برنامه نویسی رو دارم یاد میگیرم به شما پیشنهاد میکنم این آموزش رو از دست ندید اگر واقعا علاقه دارید به اندروید مسلط بشید.دوستتون دارم و امیدوارم ثانیه به ثانیه شاهد پیشرفت خودتون باشید

پاسخ به سوال 
120216  7 سال پیش
+4 0

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت uncox مخصوصا جناب آقای آقا جانی.

من مطمینم جناب آقاجانی در تهیه این مجموعه هدفی والاتر از مباحث مالی داشتن. امیدوارم در زمینه های دیگه مجموعه های آموزشی دیگری رو از ایشون شاهد باشیم.

پاسخ به سوال 
سلطانی  7 سال پیش
+5 0

با عرض سلام خدمت همه دوستان مخصوصا استاد عزیز و گرانقدر

من چند هفته ای هست که آموزش های اندروید رو خریداری کردم(البته بعد از تحقیقات زیاد پیرامون آموزش های جدید، اندروید استدیو و ...) و با توجه به سابقه ی قبلی در برنامه نویسی ویندوز و وب، به هر شخصی و در هر زمانی حتی سال های آینده خرید این آموزش ها رو که مسلما ارزشی بیش از اینها دارد توصیه می کنم؛ چرا که شیوه تدریس استاد و مباحث مطرح شده بسیار فراتر از آموزش اندروید است. همچنین با توجه به جذابیت وب سایت مطالب انجمن رو روزانه مطالعه می کنم(هر چند این اولین پست من در انجمن است) و از همین جا از طرف خودم از استاد عزیز به خاطر کم لطفی برخی از دوستان حاکی از عدم بروزرسانی آموزش ها، عذر خواهی میکنم.

پاسخ به سوال 
Hadi  7 سال پیش
+5 0

حرف دلم: منم تازه این پکیج رو خریدم.در مورد کیفیت آموزش ها باید بگم که اگه بخواید یاد بگیرید باید سعی کنید.مطالبی هست که استاد خوب توضیح ندادن و یه جورایی ازش رد شدن .برا همین براتون گنگ و نا مفهموم خواهد بود که با جستجو در اینترنت و تلاش و پشتکار و تمرین و ..... می توانید درکشان کنید.این رو نیز بگم که اگه  به صورت پستی خریداری کنید روی لوح ها برچسبی نیست و داخ لوح ها هم فیلم های خام هست.که انگار دانلود کردید.و به صورت برنامه ای نیست که شما برید مثلا از داخل برنامه یاد بگیرید.مزیتش هم اینه که میتونید داخل موبایل و.... بریزیدو از اونجا نگاه کنید.من به آموزش های ایشون از 100 عدد 85 رو میدم.

همین!@

پاسخ به سوال 
pesarkhale  7 سال پیش
+7 0

با عرض سلام خدمت استاد گرامی و سایر دوستان

من 4 بخش اول آموزش ها (بخش رایگان) رو دیدم و کلیه مثال ها و نکات مربوطه را بررسی و تمرین کردم. آموزش ها روان و پر از نکات کاربردی بود که نشون میده همه ی این نکات برآمده از تجربه است. بعد یک ماه  سرانجام تصمیم به خرید این بسته آموزشی گرفتم که علاوه بر بسته کامل آموزش آندروید قسمت های رایگان سایر آموزش های موجود در سایت نیز به همراه آن فرستاده شده بود.

در نهایت این اینکه سایر دوستان که تصمیم به یادگیری این آموزش ها دارند مثل من یک ماه وقتشون رو بابت تصمیم گیری هدر ندن. من که از آموزش ها خیلی راضی هستم. البته تمرین و استمرار در یادگیری رو نباید فراموش کرد.

پاسخ به سوال 
hojjat  7 سال پیش
+9 0

سلام کاربران و خریداران محترم. میخواستم بگم اگه توی برنامه نویسی با اکلیپس حیران شدید و نمیدونید از کجا و چطوری شروع کنید بهترین بسته اموزشی که میتونید پیدا کنید همین اموزش های عالی و پر بار استاد آقاجانی است.واقعا عالیه

پاسخ به سوال 
امین علیپور  7 سال پیش
+6 0

میخوام کلی بگم اگه کسی میخواد برنامه نویس بشه و حرفه ای بشه این اموزش خیلی بدردش میخوره  حتی کسی هم چیزی از برنامه نویسی ندونه کامل یاد میگیره .بهترین اموزشی که در ایران دیدم بود.با تشکر از استاد بهنام آقاجانی و بقیه اساتید

پاسخ به سوال 
شهریار توکلی  7 سال پیش
0 -4

سرفصل های json و همینطور آنلاین کردن اپلیکیشن متصل کردن به دیتابیس آنلاین با  php مثل اینکه در آموزش های جدید نیست اگر نیست واقعا جزو ضعف های بزرگ این آموزش می باشد.

+9 0
آموزشهای جدید در لحظه نوشتن این کامنت حدود 15 ساعت است و آموزشهای پیشین حدود 65 ساعت، طبیعتاً انتظار نداریم که 15 ساعت در برگیرنده همه مطالب باشد و جزئیات بیشتر در آموزشهای جدید در آینده اضافه خواهد شد. (7 سال پیش)
+2 0
سلام استاد کی اموزش جدید ساخت نرم افزار های انلاین رو میزارید لطفا اگه میشه اموزش کار با apiتلگرام رو هم یاد بدید ممنون (7 سال پیش)
0 0
بنده آموزش اول شما رو وقتی خریدم خیلی تکمیل بود . ولی آموزش جدید خیر . آموزش ios هم واقعا خوب بودند در موقع خرید . مورد این هست که وب سایت های مشابهی سرفصل های خوبی رو قرار دادند. به هر صورت وب سایت uncox از گذشته در حال فعالییت هست و کاربران زیادی داره از این وب سایت انتظار خیلی خیلی بیشتری نسبت به دیگر وب سایت هاست (7 سال پیش)
+7 0
با تشکر از استاد اقاجانی و سایت uncox ! من واقعا خیلی خوشحالم و البته خوش شانس که تونستم با شما و این سایت اشنایی پیدا کنم . پکیج کاملی بود عالییییییی! استاد شما واقعا طریقه ی صحیح انتقال اطلاعاتو به لفراد دیگه دارید یعنی فن بیان فوق العاده و این یه حسن بزرگیه ! در کل استاد خیلی ممنونم که اموزشهای شما باعث بشه من زندگی و اینده ام کلا عوض شه ! استاد خدا قوت ! یا علی (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mrtohi  7 سال پیش
+2 -1

سلام استاد کی اموزش جدید ساخت نرم افزار های انلاین رو میزارید لطفا اگه میشه اموزش کار با apiتلگرام رو هم یاد بدید ممنون

+1 0
اره api تلگرام هم اگه تو سرفصلا باشه عالی میشه (7 سال پیش)
+1 0
من جاضرم 100 هزار تومانم بدم الان تو بازار دارن سورسشو 2میلیون 3 میلیون میفروشن (7 سال پیش)
+6 0
دوست عزیز به نظرم جای این پست داخل دیدگاه کاربران نیست. شما تو بدترین حالت می تونستین تاپیک تو انجمن بزنین - اونم تو بدترین حالت - این تاپیک از اسمش مشخص بود - دیدگاه کاربران سایت- داره میگه اگه کیفیت خوب بوده و راضی بودی اینجا بگو که بقیه مطمئن شن اگر هم نه که بازم بنویس تا بقیه متوجه شن. لطفا یکم به این موضوع دقت کنین ممنون (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
parsa  7 سال پیش
+5 0

من ۲ سال پیش اندروید رو شروع کردم و آموزش های سری اول اصلی ترین منبع آموزشیم بود با اینکه به زبان انگلیسی مسلط هستم هیچ آموزش بهتری در سایت های مثل یودمی یا لیندا پیدا نکردم و برای حمایت از این اثر و مرور بعضی از موضوعات نسخه جدید آموزش های اندروید رو هم تهیه کردم 

پاسخ به سوال 
وحید گروسی  7 سال پیش
+3 0

آموزش های این سایت و مدرس خوبش آقای بهنام آقاجانی بدون شک از موهبات الهی بوده برای شخص من

پاسخ به سوال 
پاتریک  7 سال پیش
+4 0

بلاخره بخش دوم آموزش ها رو هم تهیه کردم

بعد از یه ترم دیگه در دانشگاه که چیز جدیدی یاد نگرفتم برگشت تا بازم هم با آموزش های عالی این سایت خودم رو بی نیاز از هر نوع آموزش دیگه ای کنم

این سایت خودش بهترین دانشگاهه که میتونی خودت زمان آموزش ها رو تعیین کنی و بدون دغدغه و فشار از آموزش های متنوع سایت لذت ببری

پاسخ به سوال 
علی  7 سال پیش
+4 0

دیدگاه من  

دیدم دوستان نظرات خودشون گفتن .فک کردم منم نظر خودم بدم و یک نقدی بکنم بد نباشه 

نکته اول اینه که من در سرار اینترنت و همچین استادی ندیدم حالا منظورم چیه .منظورم مدرس بودن ایشون انتقال مطلب به مخاطب .یکی از مشکلات رایج در اموزش حتی گاها اموزش هایی اساتید دانشگاه هایی بزرگ اینه که نحوه اموزش دادن بلد نیستن شاید خودشون از سواد علمی بسیار بالایی برخوردار باشن اما توانایی انتقال مطلب ندارن یکی از اصلی ترین دلایلش هم اینه که درس انتقال مطلب نخوندن .ببینید من خودم مثال میزنم که تو اینکار افتضاحم دیگه شاید همه 2+2 رو بلد باشن اما میتونی به بچه دوم ابتدایی این یاد بدی واقعا کار سختی .

در رابطه با استادم فک میکنم یا در این باره مطالعه عالی کردن و این مطالعه باعث شده بتونن خیلی ساده مطالب انتقال بدن یا خودشون به سختی برنامه نویس شدن و زحمت زیادی کشیدن .و درک اینو اینطور پیدا کردن که کار کار راحتی نیست برای اموزنده .

نکته دوم که به ذهنم میرسه .سر فصل هایی اموزش هاست که دقیقا از کجا شروع بشه و به کجا ختم بشه و عالی و فوق العاده است چون پراکنده نیست درهم نیست منظم و با منظق عالی .

حالا یه انتقاد هم کنیم امیدوارم استاد ناراحت نشه.این انتقاد در رابطه با اموزش هایی جدید نیست بلکه بیشتر اموزش هایی قبلی رو در بر میگیره و امیدارم در اموزش هایی جدید این مشکل ادامه پیدا نکنه .

ببینید استاد عزیز کسی که اموزش ها رو میبنه در مرحله اموزش و نیاز به یاد گیری مطلب خوب که در برگیرنده مطلب قبلی تا حدود کمی باشه است در اموزش هایی قبلی بارها و بارها از لفظ بهتر بود اینجا از فلان چیز استفاده میکردیم استفاد میکردید که در بعضی از مواقع استفاده از روش بهتر زمان زیادی نمیگرفت . خواهش میکنم در اموزش هایی جدید تا حد امکان از روش هایی که بهتر هستن و در میزان زمان اموزش تاثیر زیادی ندارند استفاده کنید به ویژه بعد از اموزش همزمانی که میشه از روش هایی بهتری استفاده کرد بگونه ای دارم درباره قسمت رتوش صحبت میکنم که فوق العاده است و میتونم بگم چیزی حدود سی الی چهار درصد سطح اموزش بالا میبره یعنی وحشناک عالی و امیداوارم ادامه پیدا کنه

در نهایت بخاطر اموزش ها از شما ممونم امیدارم در اینده شاگرد خوبی باشم

+9 0
ممنون دوست گرامی، از نقد مثبتی که ارسال کردید. هر چند که سعی ما بر این بودن که با مطرح نکردن راه حل های موازی گره خوردن در مطالب را کاهش دهیم اما همانطور که در آموزشهای چند شاخه ای مشاهده می شود و شما اشاره کردید، چون شرایط فرق کرده و دانش پذیر می تواند انتخاب در دیدن یا ندیدن یک شاخه یا ویدئو داشته باشد، سعی کردیم مفصل تر و جامع تر بررسی کنیم. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
آرمان  7 سال پیش
+8 0

با سلام و خسته نباشید و عرض تشکر ویژه خدمت استاد آقاجانی

بنده پس از مطالعه نظرات مثبت خریداران و البته مشاهده بخش هایی از آموزش که بطور رایگان بودند تصمیم به خرید این پکیج گرفتم و امروز اون رو خریدم و بعد از دانلود چند بخش غیررایگان از خریدم رضایت کامل دارم

کیفیت و نحوه آموزش بسیار خوب و رسا و در حد کمپانی هایی مثل Lynda هستش فقط چیزی که هست نیمه کاره بودن و ناقص بودن سری جدید اون با Android Studio هستش که با توجه به اینکه eclipse تقریبا از دور خارج شده و کسانی که الان پکیج رو خریداری میکنن به قصد یادگیری اندروید استودیو اینکارو میکنن وجود دو پکیج قدیمی و جدید در کنار هم اگر چه در نگاه اول حسن به حساب میاد و اینگار دو پکیج خریداری کردیم ولی از طرفی برای کاربری که میخواد تازه شروع کنه به غیر از بخش های مربوط به اساس و پایه برنامه نویسی با جاوا ، سایر قسمت ها از جمله استفاده از کتابخانه ها و گزینه ها و پیاده سازی اون بین اکیلیپس و اندروید استودیو تفاوت زیادی هست و برای خوده من اینکه از کجای پکیج قدیمی میتونم استفاده بهینه کنم یا بدردم میخوره مبهم و گیج کننده ست ضمن اینکه مجبور هستم برای هماهنگ کردن خودم با آموزش های قدیم eclipse رو هم روی سیستم نصب کنم و بعد سعی کنم چیزایی که یاد گرفتم رو اینبار در آندروید استودیو پیاده کنم

از اونجایی که به نظر میرسه تا حدود زیادی سرفصل های قدیم در سرفصل های جدید پوشش داده شدن ، امیدوارم برای دلگرمی ما خریداران علیرغم اینکه میدونم تهیه فیلم آموزشی با این کیفیت کار زمانبر و سختی هست توجه و تمرکز ویژه ای روی تکمیل آموزش اندروید استودیو بزارن تا یجورایی کاربرا از مراجعه به پکیج قدیمی و سردرگم شدن بین این دو نرم افزار که از لحاظ ظاهری و ساختاری تفاوت زیادی با هم دارن در بیان

فکر میکنم خیلی ها با من هم عقیده باشن که اگر چه صدای کیفیت دالبی و تصویر 720 یا 4k کیفیت آموزش رو بالا میبره اما خیلی از ما آموزش های اولیه لیندا رو با کیفیت 480 p هم یاد گرفتیم و کامل بودن و فراگیر بودن جنبه های مختلف مهم تر از کیفیت ظاهری و بصری کار هستش و من به شخصه ترجیح میدم اگر قراره بین یک ضبط دوره اموزش نرمال و استاندارد و یک ضبط و اماده سازی با کیفیت استودیویی یک یا دو ماه فاصله باشه گزینه اول رو انتخاب کنم چون بهرحال برعکس موزیک ویدیو و فیلم های سه بعدی در اینجا هدف اصلی انتقال و یادگیری مطالب هستش

- مورد دوم که فکر میکنم هم به فروش و بازاریابی uncox کمک ویژه میکنه و هم رضایت ما خریداران رو دو چندان میکنه این هست که تمرکز و نگاه ویژه ای روی نیازها و درخواست های دانش اموزان اندروید بشه

برای مثال ساخت پروژه ای مثل دیوار یا شیپور ؛ ارسال و دریافت اطلاعات بصورت انلاین داخل برنامه ؛ ساخت برنامه هایی مثل جملک یا ویسگون که شبیه جوامع مجازی هستن یا بازی آفتابه و ...  از جمله آموزشهایی هست که در تمام تالارهای آندرویدی مورد سوال و علاقه کاربران برای یادگیری شون هست و درخواست زیاد داره و حتی کسی مثل من هم هدفش از یادگیری اشنا شدن با اصول ساخت چنین برنامه هایی هستش

اگر چه میدونم پروژه های ماشین حساب و تاس گفته شده در اموزش در سطح مقدماتی و برای جا انداختن مطالب و برنامه نویسی بوده و بجا هم بوده اما این پروژه ها جزء پروژه های بسیار معمول هستن که در بسیاری از پکیج های خارجی مثل lynda و سایت های اموزشی هم وجود دارن ،امیدوارم با توجه به دانش و مهارت جناب آقاجانی در این پکیج شاهده آموزش پیاده سازی پروژه های خاص تر و تازه تر شبیه به  ( دیوار ، برنامه 90 ، آفتابه ، فروشگاه آنلاین و ... ) باشیم البته بنده میدونم که ساخت هر کدوم از این اموزش ها ساعت ها زمان میبره و حتی شاید قیمتی معادل با پکیج یا بیشتر داشته باشه منظورم تمرکز روی یکی از اونها و آموزش قدم به قدم موارد اون همزمان با جلو رفتن فصل های اموزشی به جای بیان پروژه های تکراری و عموما با پایه و بیس خارجی بود

برای مثال قسمتی از هر کدوم از این پروژه ها میتونه هنگام آموزش پیاده سازی دیتابیس ، اتصال انلاین به دیتابیس و خوندن و نوشتن در اون و ... رو در بر بگیره و ضمن جذب و ترغیب به خرید پکیج باعث بشه تا مطلب برای خریداران بسیار بهتر و عملی تر جا بیفته

*** بهرحال از اونجایی که من دیدم اکثر دوستان حسن ها و نکات مثبت رو بیان کردن نخواستم در این زمینه تکرار مکررات کنم و ترجیح دادم پیشنهاداتی که به ذهنم میرسه رو بیان کنم ، بابت طولانی شدن متن هم عذر میخوام

+2 0
سلام آرمان عزیز؛ پیشتر نظری در این لینک با مضمون درخواستی در رابطه با قرار دادن آموزش ساخت نرم افزاری مشابه لینک در سرفصل آینده اندروید کردم که با جواب قانع کننده استاد جواب گرفتم همانطور که استاد تو آموزش ها گفته همه ی آموزش هایی که استاد خواهد داد همشون در حد پروژه هست و نه نرم افزار کامل (7 سال پیش)
+4 0
ممنون از لطف شما ؛ البته همونطور که من سعی کردم شفاف توضیح بدم و البته خیلی هم موفق نبودم منظور من بیشتر این بود که همون آموزش هایی پروژه ای میتونه قسمتی از یک پروژه محبوب و پرطرفدار باشه و به مرور خود به خود جمعش یه نرم افزار کامل رو پوشش بده یا حتی پوشش هم نده ؛ عرض بنده این بود که انتخاب تکه هایی از یک اپلیکیشن معروف هنگام آموزش مربوطه ( مثلا لود کردن یکسری محصول با عکس در لیست ویو مانند دیجی کالا یا ... | یا ساخت برنامه نظرسنجی برای دریافت و نمایش و امار نظرسنجی ها در هنگامی که مبحث های دیتابیس و خواندن و نوشتن در اون از سرور داده میشه ) ، اموزش ها رو میتونم به جرات بگم تا 70 درصد جذاب تر ؛ عملی تر و برای خرید خریداران رو بسیار مشتاق تر میکنه ، تا اینکه کاربران هنگام مطالعه سرفصل ها پروژه هایی مثل ماشین حساب و شطرنج و تاس و .. رو که یجورایی آموزش های خارجی و سایت های مرجع بهمراه سورس و یک مرجع برای اموزش انتخاب میکنن بهرحال همونطور که گفتم من از خریدم کاملا راضی هستم ولی حس کردم حیفه حالا که استاد دانش اینکارو دارن و دارن وقت میذارن خصوصا در قسمت پروژه ها از خودشون آثار یونیک و نو به جا بزارن که متمایز از سایت های آموزشی فارسی و پروژه های آموزشی انگلیسی باشه من بی صبرانه منتظر آموزش های جدید این پکیج هستم و امیدوارم همونطور که تا این لحظه سطح این آموزش متمایز از سایر آموزش های مشابه ایرانی و حتی خارجیه در ادامه هم شاهد خلاقیت ها و تازه های بیشتری نسبت به سایر پکیج ها باشیم در uncox (7 سال پیش)
+7 0
ممنون از نظر و نقد مثبتی که ارسال کردید. تفاوت زیادی بین آن چیزی که شما تصور می کنید تا واقعیت امر وجود دارد. از جمله اگر قرار باشد از جزئیات متفاوت یک پروژه واقعی صحبت کنیم باید بخش های زیادی از آن پروژه واقعی نوشته شده باشد و فقط به بخش قابل آموزش ( و محتویات فنی جدید آن ) اشاره شود که عملاً ممکن نیست چرا که باید همه نرم افزارهایی که نام برده اید برنامه نویسی شود و طبیعتاً جایش اینجا نیست. اما به طور مثال در آموزشهای پیشین اندروید ساخت یک مارکت اندروید و چالش هایش آموزش داده شده از جمله، ارسال و درخواست به سرور، دریافت تصاویر و آیکون های نرم افزار، مرتب سازی، بارگذاری تصاویر پرحجم آنلاین و ... همه اینها مصادیق نقدی هستند که شما مطرح کردید. در خصوص توجه به کیفیت و فاصله زمانی طولانی، ممکن است برای شما که در حال حاضر این پکیج را خریده اید و در حال مشاهده آپدیت های آن هستید محسوس باشد اما باید اینرا بدانیم که پس از تکمیل سرفصل آموزشها به مدت چندین سال چیزی که کاربران احساس می کنند تنها کیفیت صدا و تصویر و حساسیت در خصوص کمیت و کیفیت محتوای آموزشهاست چون عملاً تعداد ساعات آن تکمیل شده. همینطور ما در آینده برنامه آموزش پروژه محوری خواهیم داشت که هر پروژه کامل ممکن است پس از 6 ماه عرضه شود و با سورس کامل در اختیار علاقه مندان قرار گیرد و آموزش 10 تا 20 ساعته هم برایش وجود داشته باشد. قطعاً هر یک از این پروژه ها قیمت متفاوتی خواهد داشت و جدا از پکیج آموزش اندروید عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود اولین پروژه در نیمه دوم سال 96 به همراه آموزش ساخت آن عرضه شود. (7 سال پیش)
+3 0
کماکان ممنونیم از این همه لطف شما .به امید بارگذاری هر چه سریعتر بخش های جدید آموزش اندروید استودیو. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
آرمان  7 سال پیش
+2 0

ممنون از پاسخگویی خوب و کامل شما ، امیدوارم به نوعی بشه یک تعادل و تعامل بین کیفیت ( بصری و منابع) و زمان ارائه رو شاهد باشیم تا هم شما بتونی اون اثر ماندگار و باکیفیت مورد نظرتون رو ارائه بدین هم کاربران خصوصا اونایی که خریداری کردن بتونن در زمان مناسبی بهش دست پیدا کنن و یجورایی دلسرد یا مجبور به  استفاده از سایر سورس ها نشن . بی صبرانه منتظر اپدیت های جدید و در مرحله ی بعد پروژه های جدا روان و حرفه ای جنابعالی هستم.

+1 0
عالی بود پاسختون ممنونم از ارسال این پاسخ (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
119465  7 سال پیش
0 0

سلام و درود شرمنه آقا یک انتقاد راجع به ماشین حسابتون . آقا از یک جایی ب بعد خیلی کد را بی دلیل تغییر میدید.

+5 0
سلام سعی کنید چند بار این قسمت رو نگاه کنید و یکبار هم خودتون بدون اینکه به کدها نگاه کنید دستورات از اول تا جایی که بلد هستید رو بنویسید در آخر هم اگه جای از کد رو مشکل داشتید بپرسید دوستان هستند کمک میکنند. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
dev.amir  6 سال پیش
+5 0

سلام .. استاد شاید دیر باشد برای نقد و  انتقاد یخورده ولی سعی کردم تا بیشتر آشنا بشم و بعد نظر درج کنم .

اول نقد : اینکه آموزش های قدیمی اگر بهتر از آموزش اندروید استودیو بوده ، بدتر نبوده و خیلی هم بهتر از جدید هست..بعضی جاها در آموزش جدید مطلب رو یخوره گیج کننده رسوندید ولی همون مطلب  در آموزش های قدیمی در حد عالی بوده است.

و یک تشکر ویژه به خاطر تدریس بی نظیر و رسوندن مطالب و کلا ادبیات شما خیلی رسا و سلیس و منحصر بفرد هست .. این ویژگی ها در شما هست ولی زیاد روی خودتان نمی آورید ... چون خیلی ها هستند که یخورده مطلب بلدند ولی اینقدر از خودشان تعریف می کنند که باعث از دست رفتن اعتبار خودشون پیش دیگران میشه. ولی تا حالا من کسی رو در برنامه نویسی مثل شما ندیدم.

خواستم بگم شما اگه جزء بهترین اساتید دنیا نباشید میتونم به جرئت بگم یکی از بهترین برنامه نویسان ایران هستید.

امیدوارم همیشه در سلامت کامل باشید.

پاسخ به سوال 
alimatin  6 سال پیش
+2 0

ممنون از آموزش های پربارتون

پاسخ به سوال 
شیخی  6 سال پیش
+3 0

آموزشها بی نهایت عالیه. آقای آقاجانی بسیار در تدریس توانمند هستند و با بیان عالی و بیان نکات ریز و مهم آموزش متفاوتی ایجاد کردند
ممنون استاد   :)

پاسخ به سوال 
خادم الحسین  6 سال پیش
+2 0

سلام خدمت دوستان و استاد عزیز

من این پکیج رو امروز خریدم و نظرات عالی دوستان رو خوندم

استاد یه سوال من زبانم خیلی ضعیفه میتونم پیشرفت کنم تو این آموزشات؟؟؟

 

+1 0
سلام به هم پایه خدمت خودم . بچه ها هوای این دوست مارو داشته باشید چند روز پیش دنبال یه سایت خوب برای آموزش می گشت اینجارو بهش معرفی کردم . (6 سال پیش)
+2 0
سلام کار نشد نداره در کنار آموزش ها استاد چیز هایی که میگن یا می نویسن یا چیزایی که سرچ می کنن اگر معنیش رو متوجه نمیشین Google Translte استفاده کنید چیزی هم خواستید انگلیسی سرچ کنید ولی بلد نبودی بازم Google Translate اماهمین حین کلمه ها رو یاد بگیرید. مثلاً خواستین اسم متغیر که محصول هستش رو بذارین تو گوگل بزنین محصول می نویسه product زیرشم تلفظش رو میاره براتون به همین ترتیب دایره لغاتتون گسترده تر میشه رفته رفته قواعد هم میاد دستتون (6 سال پیش)
+3 0
سلام خدمت آقای آقاجانی. آموزش هاتون فوق العاده هستند. من آموزش LAMP و Android را تهیه کردم این آموزش ها فقط انتقال دانش نیست بلکه انتقال سالها تجربه نیز می باشد که به راحتی و در یک پکیج یکجا ارائه شده است.من شخصا از این آموزش ها رضایت کامل دارم. (6 سال پیش)
+2 0
هیچ وقت فراموش نکن رمز موفقیت تو تلاش و پشتکار هست و این که انقدر به خودت ایمان داشته باشی که هیچ وقت کم نیاری. این خیلی مهمه لااقل برای من اینطور بوده...من خخودم در حال اموزش دیدن هستم به همین خاطر دوست داشتم این تجربه کم رو در اختیار بزارم (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hjmcoder  6 سال پیش
+6 0

باور کنید من خیلی فیلم اموزشی دیدم اما بهتر از این اموزش نیومده و نخواهد اومد ...

انتقال دانش و تجربه چندین و چند ساله بدون هیچ چشم پوشی( اخه خیلیا همه چیز رو نمیگن) ادبیات عالی و منحصر به فرد کیفیت عالی فیلم ها و صدا  و باید گفت نسبت به قیمت اصلا قابل مقایسه با اموزش دیگه ای نیست ...

اموزش ها به نحوی بوده که علاقه مندی رو به استاد اقاجانی رو در پی داره و عجیب هم نیست  :)  چون همش یه صدا از صبح تا شب تو گوشتونه .به نظر من نزدیک ترین راه به موفقیت همین uncox هست ...

پاسخ به سوال 
Arash4521  6 سال پیش
+4 0

در یک جمله ، مختصر و مفید : آموزشهای دیگه در مقابل این آموزشها سوء تفاهمی بیش نیستند.

+1 0
مشکل اینجاست که یه پروژه کامل آخرش نیس که تمام چیزایی رو که استاد آموزش داده رو شامل بشه...من الان میخوام دوتا برنامه رو ترکیب کنم موندم چجوری!بالاخره دفعه اولمه...باید راه بیوفتم... (6 سال پیش)
+5 0
128576 عزیز ببین اموزش های فوق العاده هست چرا؟ چون لقمه اماده به ما نمیده یعنی چی؟ یعنی اموزش ها اصول برنامه نویسی رو داره یادت میده شیوه جستجو رو داره یادت میده یاد میده چطور با مشکلت کلنجار بری . که چی بشه؟ که هر وقت گیر کردی خودت بتونی مشکلت رو حل کنی... (6 سال پیش)
+2 0
من آموزش های استاد تازه شروع کردم ولی امیدوارم که بتونم تو این راه موفق بشم و از استاد عزیز هم به خاطر لفظ و کلامشون که انقدر واضح برنامه نویسی اندروید رو به من یاد میدن تشکر ویژه میکنم امیدوارم که آموزش های پروژه محور رو هم تولید کنن و در اختیارمون قرار بدن هزینه رو هم هر چقدر باشه پرداخت خواهم کرد (5 سال پیش)
+1 0
لینک سلام دوست عزیز.. ببین بطور خلاصه عرض میکنم . شیوا و رسا اینکه استاد "ماهی گیری یاد میده و نه ماهی دادن" این رو باید درک کنیم هممون. موفق باشید. (5 سال پیش)
0 0
منظورتون متوجه نشدم میتونید بیشتر توضیح بدید (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Matinmmt  4 سال پیش
+4 0

من پکیج اندروید سایت رو گرفتم و واقعا آموزش ها عالی هستند.یکی از ویژگی های خوب آموزش ها اینه که استاد برای همه چی مثال میزنه تا ما بهتر یاد بگیریم و اینکه ویدیو ها با بهترین کیفیت و با بهترین میکروفون ضبط شدن و بین اموزش های قبلی که دیده بودم هیچ پکیجی به این پکیج اندروید این سایت نمیرسه.

+1 0
من توسط یکی از کاربرای قبلی سایت آقای فرزاد سیدی که الان خیلی در زمینه برنامه نویسی سرآمد هستش با این سایت آشنا شدم .ازش ممنونم که که این آموزش ها رو بهم معرفی کرد چون استاد اقاجانی با صبر و حوصله توضیح میدن و و در ارایه مطالب هیچگونه کوتاهی نمیکنن . به نظرم پایه و اصول یادگیری در هر کاری خیلی مهم است که با چه کسی یاد بگیریم همون ضرب المثل خشت اول.میتونم چندتا از برنامه نویسای حرفه ای که میشناسم رو معرفی کنم که از این آموزش ها استفاده کردن و الان در جایگاه بالایی قرار دارند و درامد های بسیار بالا کسب میکنن .فرزاد سیدی-امید کربلایی-علی حاج حسینی حتما توی انجمن سرچ کنید یا گوگل بزنید اطلاعاتشون میاد بالا استاد عزیزم مرسی به خاطر زحمتات و هدف آموزشی مقدسی که دارین (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amir_tara67  3 سال پیش
+2 0

از آموزشهای سایت UNCOX استفاده کرده ام و دانش زیادی به من آموخت. به دوستان پیشنهاد میکنم حتما آموزشهای ارزشمند این سایت را مطالعه کنند.

پاسخ به سوال 
hasan20n  3 سال پیش
0 -1

با سلام شکی نیست که آموزشهای استاد یکی از بهترین آموزشهای برنامه نویسی اندروید می باشد مسئله ای که وجود داره این است که شما برای تولید یک اپ خود ساخته نمیتونید از این آموزشها استفاده کنید چون مباحث بخش بخش توضیح داده شده و در نهایت یک خروجی واحد از این آموزشها نمیتوان گرفت بعنوان مثال استاده هیچ جا مطرح نکرد که چجوری ایکون اصلی برنامه رو بتونیم عوض کنیم یا اینکه چجوری یک خروجی امضا شده از اپ بگیریم تا بتونیم منتشر کنیم و از این قبیل موارد ریز شده.

راستش من الان 6 ماهه که بصورت 24 ساعته در حال یادگیری مفاهیم هستم البته پیشینه هم در این حوزه داشتم ولی وقتی به پایان آموزشها رسیدم بیشتر سردرگم شدم و تمرکز خودمو از دست دادم که در نهایت منجر به تولید استرس و ترس از نتونستن در بنده شد که طی مشاوره با دوست عزیزم آقای رزمجو که از فعالان حرفه ای در حوزه اندروید می باشن تونستم دوباره تمرکز خود را کالیبره کنم.

در پایان پیشنهاد من به کلیه کساییکه پیشینه ای از آموزشها یا برنامه نویسی ندارن در کنار آموزشهای آستاد از منابع پروژه محور استفاده کنن مثلا میتونن از پروژه ساخت یک کتب اندرویدی یا موارد ساده دیگر جهت کالیبره کردن آموزشهای خود بکنند.

+4 0
سلام دوست گرامی، ظاهراً شما فقط سری جدید آموزش اندروید را مطالعه کرده اید و سرفصل پیشین را مطالعه نکرده اید. مواردی که شما ذکر کردید و بسیاری دیگر، در سری پیشین با شرح و بسط مورد آموزش قرار گرفته و با اینکه در محیط Eclipse هست اما تفاوتی نمی کند. از طرف دیگر ما انتظار داریم که دانش پذیر پس از پایان یا در اواسط یک دوره، آنقدر از نظر فنی و جستجو پیشرفت کرده باشد که مسائلی نظیر تعویض آیکون برنامه، برای اون ساده ترین عمل ممکن باشد. به هر حال از نقدتون ممنونم. (3 سال پیش)
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی بنده آموزشهای سری قبل (Eclipse ) را اول بدلیل منسوخ شدن و عدم پشتیبانی گوگل از این محیط استفاده نکردم دوم اینکه شما اول دوره آموزشی سری جدید در بخش قبل از شروع اظهار نمودید که نیازی به گذراندن اون دوره نیست سوم اینکه اگر جستجو راه حل مشکل باشد در یادگیری مطالب هم می شد از جستجو با توجه به تعدد منابع آموزشی استفاده کرد.چهارم اینکه پس از تجربه شخصی و مشاوره با دوستان فعال در این حوزه که پیشتر از همین پکیج آموزشی استفاده کرده بودند کمبود انجام یک پروژه کامل ولو ساده که بتوان از آن خروجی گرفت مورد اتفاق نظر بوده که بنده عرض نمودم. (3 سال پیش)
+3 0
منسوخ شدن یک محیط برنامه نویسی به معنی منسوخ شدن زبان برنامه نویسی نیست و چیزی که شما در پکیج ها آموزش می بینید، برنامه نویسی است و نه محیط برنامه نویسی. «تحقیق و جستجو» با «مطالعه دوره» بسیار متفاوت است و دو معنی کاملاً متفاوت دارد. من در سری جدید اظهار نکردم که دوره پیشین بی فایده است، تنها اظهار کردم که پیش نیاز این دوره نیست و این به این معنی نیست که مطالعه آن مطلب جدیدی در بر ندارد و بسته به نیاز سرفصل های آن بسیار مفید است. به جمله ها بیشتر دقت کنیم. (3 سال پیش)
+2 0
دوست عزیز دیدن داریم تا دیدن ... شما به ازای هر 1 ساعتی که استاد آقاجانی درس میده باید حداقل 2 ساعت بری تمرین کنی تو محیط اندروید استودیو و اگرم خلاقیت داشته باشی سعی کنی با ذهنت حالت های جدید رو پیاده کنی ... اینکارو کردی ؟؟؟ من با 4 قسمت اول استاد ( پک جدید ) یه نرم افزار با تم دلخواه خودم ساختم یکی از اساتید معروف ریاضیات کنکور تا دیدش تشویقم کرد و گفت بیا پیشم کار کنو اینا D: بش گفتم حاجی من هنوز مبتدی ام ... اگه اینطوری که من میبینم تو هم ببینی قطعا مشکلت حل میشه . (3 سال پیش)
+1 0
دوست من مشکلی با تماشا یا روش تدریس نداشتم این مسلمه که استاد بهترین مدرس برنامه نویسی در سطح کشوری به دلیل تسلط کامل به چندین زبان برنامه نویسی می باشد و صد البته که بنده با آموزشهای استاد در حال حاضر میتونم کد نویسی کنم خب منم میتونم با استفاده از چند بخش اول ی پروژه بنویسم مثلا پروژه هنگ من رو خودم بدون رجوع دوباره به اموزشها نوشتم بعلاوه پروژه فایل حافظ - صحبت بنده چیز دیگری بود که با راهنمایی های استاد عزیز و استفاده از آموزشهای قدیمی ایکلیپس و استفاده از دو سه منبع دیگر من جمله مباحث مربوط به دیتابیس و استفاده از وب سرویس ها و برودکستها (مشکل اصلی بنده) حل شد. (3 سال پیش)
0 0
تو انجمن بازی سازی هم با درمورد همین قضیه صحبت کردیم اتفاقا ... داستان اینه که اگه روحیه ی تحقیق گری نداشته باشی استاد اگه 1000 ساعت هم ویدیو رگورد کنه بازم کمه ... بالاخره باید در کنار کارمون دست به سرچ خوبی تو انجمن های مختلف و ویدیو های یوتیوب و سایت های رفرنس داشته باشیم ... تعویض آیکون برنامه کاری نداره که آخه ... هر چند من دقیق تایم بهت میدم برو ببین در مورد آیکون برنامه استاد تو ویدیو های سری جدیدش اتفاقا صحبت کوتاه کرد . (3 سال پیش)
+1 0
دوست گرامی بنده اون مورد را مثال زدم من خودمم بلدم چجوری سرچ کنم اتفاقا حالا چه خوب یا بد تا حدودی به زبان انگلیسی تسلط دارم و میدونم چی سرچ کنم یا کجا سرچ کنم در ضمن بنده قبلا هم برنامه نویسی کار کردم این نیست که بی سواد باشم و ندونم چیکار میکنم. (3 سال پیش)
+1 0
مسئله ای که وجود داره این است که شما برای تولید یک اپ خود ساخته نمیتونید از این آموزشها استفاده کنید : اتفاقا خیلی هم میشه ساخت. دوستان کم لطفی که اومدن به شما اینو گفتن ، لابد کم کاری از خودشون بوده. ولی اینکه اومده اید در قسمت دیدگاه کاربران سایت ثبت کرده اید "این آموزشها برای ساخت یه برنامه ی خیالی خوب نیست" اصلا جمله ی دقیقی نیست. بنظرم باید بیشتر بهش فکر میکردید. اینکه میگید آموزش پروژه محو برای ساخت یک کتاب آموزش داده باشه ، آخه اونی که اومده ساخت لیست و استفاده از دیتابیس و وبسرویس رو حتی دیده ، دیگه اگه نتونه یه کتاب باهاش بسازه دیگه هیچ. درصورتی که توی آموزشهای قبل پروژه ی ساخت مارکت اندرویدی آموزش داده شده. بقیه ی اینرتنت اومدن همین سرفصلهای استاد رو آموزش میدن منتها با زبون خودشون و مثلا استاد 95 درس میداده ، اینا 99 درس میدن ، و خب همونا در حین یادگیریشون رفتن تکنولوژی هایی که کم کم به بازار اومده مثل متریال دیزاین و .. رو یاد گرفتن و جزوی از سرفصلشون کردن ، شما میگید اونا بهترن برای کسی که میخواد یک برنامه ی خودساخته بسازه. ولی اونجا که میگید ایکلیپس رو مطالعه نکرده اید بخاطری که منسوخ شده ، آخه شما اومدی با جاوا ، برنامه اندرویدی بسازی بعدی میگید ایکلییپس منسوخ شده ؟ من دیگه حرفی ندارم. همچنین اینکه اگه آموزشهای اندروید استودیو رو تموم کردید بدونید که حتی نیمی از آموزشهای اندروید این سایت رو هم ندیدید. الان خوب راه افتادید و نیازمند این هست که برید سمت آموزشای ایکلیپس که خودش دنیایی از آموزه ها هست. (3 سال پیش)
+1 0
دوست من بنده شما رو نمیشناسم اما این طرز بیان ، که میگید آموزشهای استاد بینظیره ، ولی به در نمیخوره ( خب وقتی میگید که با این اموزشها نمیشه برنامه ی خودساخته ی خودتو بسازی ، دیگه به چه دردی میخواد بخوره ؟ اصولا همین آموزشها رو که بدونی میتونی هرچیزی بسازی ) ، بنظرم کم لطفی هست. البته من قبلا برای شما وقت گذاشتم و مثلا برای سوالتون پاسخ گذاشتم ، اما حتی یک لایک خشک و خالی هم تحویل نگرفتم ازتون. لینک اصلا من برای لایک براتون پاسخ نزاشته بودم ، بلکه برای زکات علمم بود و ایننکه به یکی کمک کرده باشم ، ولی میشه از طرز برخود ، یه چیزایی فهمید دیگه. نمیگم که ناراحت بشی یا چیزی بگی ، ولی مثلا راجع به همین پکیج انتظار زیادی داری دوست من ، اگه استادی بیاد با زحمت هم که شده آموزش ساخت برنامه ی ویرایش عکس بزاره ، خب فکر میکنی فرداش میتونی توی این رقابت پیروز بشی ؟ کلی کسایی هستند که فقط دنبال یک اشاره هستن و تا تهشو میگیرن ، یک برنماه ی ویرایش تصویر میزنن که به گرد پاشونم نرسی ، پس حرفی برای گفتن نخواهی داشت. الان ببینید کل چیزایی که پروژه محور درست شده تمام بازار رو نابود کرده. نمیخوام این روش رو بد بدونم ، خودش شاید به پای طرز آموزش سرفصل محور برسه ، ولی ببین مثلا آموزش ساخت فروشگاه دیجی کالا ، به قیمت 1 هزار تومان هم گیرت میاد توی وب. خب زیاد نوشتم ببخشید که وققتونو گرفت . نوشتم تا منصف باشیم (3 سال پیش)
+1 0
دوست گرامی سخنان شما بنده رو یاد سایت های خبری بیگانه میندازه که قسمت های مختلف سخنان یک شخصو تیکه برداری میکنن و پخش میکنن بنده در ادامه حرفهام گفتم که بهتره در کنار اموزشهای استاد از یک آموزش پروژه محورم استفاده بشه که بیشتر برای من واسه کالیبره شدن آموزشها استفاده شد بنده نگفتم نمیتونم کتاب بسازم این ی پیشنهاد بود برای دوستانی که تازه شروع کردن تا صفر تا صد یک پروژه ریسپانسیو را یاد بگیرن و گفتم ولو ی پروژه ساده-ایکلیپسو گفتم چون دیگه گوگل ازش پشتیبانی نمیکنه و کتابخونه هاش اپدیت نمیشن تا از ویژگیهای جدید استفاده کنید بعدشم من آموزش منظورم بود نه زبان برنامه نویسی که شما تیکه برداری کردید و اینکه دوست عزیز هیچکس از مادر برنامه نویس به دنیا نیامده(ز گهواره تا گور دانش بجوی)که بنده دنبال دنیای آموزه ها نباشم-مورد دیگه این است که بنده نظرات شخصی خودمو عرض کردم و این نکته که شما کمبود یک لایک در یک سوال دیگر را اینجا ایراد نمایید از اصول حرفه ای خارج می باشد و قرار نیست بنده یا کاربران دیگر هر پاسخی را تصدیق کنیم و از اونجایی که بنده پاسخ درست را در کامنت آقای namdar79 پیدا کردم جواب ایشان را تصدیق کردم-کلی کسایی هستند که فقط دنبال یک اشاره هستن و تا تهشو میگیرن ، یک برنماه ی ویرایش تصویر میزنن که به گرد پاشونم نرسی بنده نمیخوام به گرد پای کسی برسم یا برنامه ای خارق العاده بسازم خودم خط مشی های برای ادامه برنامه نویسی و دیگر فعالیتهام دارم و نیازی نمیبینم توانایی های خودمو با کسای دیگه مقایسه بکنم شما خودتونو که در سطح بالاتری قرار دارید با اونها مقایسه کنید و در آخر خواهش میکنم لینک آموزش هزار تومنی ساخت دیجی کالارو برام کامنت کنید متشکر می شم.در پناه حق (3 سال پیش)
+1 -2
دوست گرامی hamidDev فک کنم فراموش کردید که یک سال پیش گزینه اول پیشنهاد آموزش اندرویدتون سایت سکان آکادمی بود(مستند به این لینک (3 سال پیش)
0 0
هزار تومن چیه ... تلگرام به آی دیم پیام بده من لینک مجانیشو برات بفرستم ... بعدشم من نمیدونم چرا اینقدر این بحث رو ادامه میدید ... بسته ی اندروید استاد آقاجانی جزو بی نظیر ترین بسته ها در سطح کشور هستش و طبیعی هستش که مفاهیم وب در اون فقط در سطح ابتدایی و رفع نیاز گفته شده و برای تکمیل شدن و فول شدن در بحث وب فرد باید توسعه وب با ساختار Lamp رو ببینه . (3 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .