آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

بخش Seo

SEO
Hello World  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام دوستان
بخش آموزش های Seo کی آماده میشه / خیلی لازمه 
اگه از دوستان این بخش رو خودشون برنامه نویسی کردن بفرمایند استفاده کنیم

+1 0
سلام ، فعلا زمانی برای تدوین این بخش اعلام نشده و احتمالا بعد از بروزشدن آموزش های اندروید این بخش تدوین خواهد شد که احتمالا برای اواخر تابستان میشه . (7 سال پیش)
0 0
تابستون رسید ولی بروزرسانی آموزش های اندروید تموم نشدم :@ (ببخشید یه خورده تند بود :D) میتونید یک درصد از پیشرفت تدوین آموزش ها اعلام کنید ؟ (7 سال پیش)
+1 0
لینک (7 سال پیش)
0 0
جواب به شدت قانع کننده ای بود خیلی ممنون . البته اشتباه نشه من مثله کاربری که اون تاپیک رو زدن قصد دعوا و بی احترامی ندارم فقط خواستم بدونم . همین آموزش هایی هم که هست خیلی خوبه و عالیه دست آقای آقاجانی درد نکنه . (7 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Hello World  7 سال پیش
0 0

دوستان یه سری اطلاعات پایه ای مفید هم بدن خوب میشه
مثلا ثبت سایت در گوگل 
ساخت سایت مپ
هر صفحه باید آدرس - تاتیل و متای مشخص داشته باشه 
منتها در فریمورک استاد صفحهات فقط کوئری گرفته میشه و آدرس جدید تولید نمیشه

مثلا وردپرس خودش یک صفحه ایجاد میکنه با آدرس و متای مشخص
واینکه فریمورک فعلی احساس میکنم زیاد داینامیک نوشته نشده///  هرچند بشخصه خیلی پیشرفت کردم 
ولی بازم احساس میکنم ما برای هر قسمت یک فایل page ایجاد می کنیم و از controller رندرش میکنیم/// درحالی که این قسمت ها جای داینامیک شدن دارن

بارها به فکرم خورده که لاراول رو هم امتحان کنم /// خیلی علاقه دارم که فریمورک بهینه و داینامیک باشه 

پاسخ به سوال 
Mr Mehdi  7 سال پیش
+4 0

دوست عزیز من قبلا هم به بقیه دوستانی که نیاز داشتن گفتم که این فریمورکی که استاد داده خیلی ساده‌تر از چیزیه که فکرش رو بکنید. به علاوه شما اگر بخواید از همین فریمورک استفاده کنید بهتره به سمت فریمورک‌های آماده برید. چون کاری که استاد کردند اینه که راه رو بهتون نشون دادند تا مسیر رو خودتون ادامه بدید.

برای اینکه تگهایی مثل Meta و Title رو ایجاد کنید توی صفحه کافیه با استفاده از دیتابیس اینکارو انجام بدید. یعنی همونطور که محتوای صفحه رو از دیتابیس دریافت می‌کنید و به تم تزریق میکنید همونطور هم اطلاعات این بخشها رو از دیتابیس بگیرید.

برای ساختن Sitemap هم خیلی راحت میتونید یه فایل داینامیک ایجاد کنید که خودش با آپدیت شدن سایت آپدیت بشه. قبلا من خودم اینکار رو توی وبلاگم کردم. کار خیلی سختی نیست فقط باید اول ساختار این فایل رو بررسی کنید و بعد با دیتابیس اطلاعات صفحات مختلف سایت رو از دیتابیس بگیرید و با استفاده از یک حلقه ساده فایل رو بسازید. و با یک تگ Header نوع صفحه رو به فایل XML عوض کنید.

به علاوه سئو و رنکینگ سایت توی موتورهای جستجویی مثل گوگل خیلی به برنامه نویسی و حتی تعداد بازدید ربطی نداره و بیشتر به محتوای سایت و انتخاب کردن Keyword ها و ... مربوط هست که نیاز به یک متخصص سئو داره (به علاوه از استاد نباید انتظار داشته باشید که کار یک متخصص سئو رو براتون انجام بدن چون ایشون برنامه نویس هستند). به نظرم بهتره برای اینکه از خود سئو بیشتر اطلاعات بدست بیارید توی سایتها شروع به خوندن مقالات مختلف بکنید و از کتاب‌ها استفاده کنید تا اطلاعات کلی درباره سئو یاد بگیرید. مطمئن باشید اینطوری هم زودتر هم نتیجه می‌گیرید.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .