کم کردن لایه ها بعد از هر انتقال
درود خدمت شما . من قبلا یک جایی دیدم که برای مسیر دهی از یک سری کد استفاده می شه که باعث می شه لایه های هر اپلیکیشن بعد از انتقال اضافه نشه .
به تصویر زیر نگاه کنید. فقط کافی هست شما چند بار دیگه بری یک صفحه دیگه و دوباره برگردید هر دفعه به این لایه اضافه می شه و من فکر می کنم هرچی این لایه ها اضافه بشه به ضرر بهینه سازی اپلیکیشن هست اگر درست نیست صحبتم که حتما بگید و اگر راهی هست برای کم کردن ممنون می شم
من برای انتقال از کد زیر استفاده می کنم
performSegue(withIdentifier: "blogsmenu", sender: nil)
dismiss(animated: true, completion: nil)
و نوع فلش segway من هم روی show قرار می دم
اگه میتونین مصرف رم اپلیکیشن رو چک کنین. در حالت عادی با dismiss کردن نباید هیچ مشکلی داشته باشین. خود سیستم هندل میکنه اون VC ـ که dismiss شده رو. یه چک کنین اگه مصرف رمتون بالا میرفت بعد از چند بار رفتن جلو و dismiss کردن, یعنی یه جا (مثلا اگه Protocol اضافه کردین.) Memory-Leak دارین. در ضمن این عکسی هم که گذاشتین من مشکلش رو متوجه نمیشم.
ببینین در کل در مورد مصرف مموری و بهینه سازی اپ, شما اول باید مبحث Memory Management توی iOS و Swift رو مطالعه کنین (که توی آموزش های سایت uncox هم بش اشاره نشده. البته اشاره شده راجب سیستم ARC ولی خیلی جزیی) تا کامل بفهمین چه جاهایی رو خودتون باید هندل کنین مموری رو و چه جاهایی رو خود سیستم مموری رو براتون هندل میکنه (که اکثر جاها از این نوع هست, با توجه به سطح بالا بودن زبان Swift.) تا بتونین نظر بدین اصلا این جایی که شما میگین نیاز به بهینه سازی داره یا نه؟ چون مثلا dismiss کردن نیاز به هیچگونه بهینه سازی نداره و خود سیستم برای شما انجام میده این کار رو کامل.
پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .