آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سورپرایز 3 و عیدی سال 94 : تاپیک جامع آخرین ورژن از اکلیپس جدید با تنظیمات کامل

نورحسینی  9 سال پیش  5 سال پیش
+109 0

تاپیک جامع آخرین ورژن از سریعترین و بهترین اکلیپس موجود تا این زمان به همراه آخرین آپدیت های SDK

با سلام خدمت دوستان و تبریک سال نو و نوروز فاطمی به همه عزیزان

توجه : ورژن قبلی ارائه شده در همین تاپیک یعنی ADT 23.0.2 رو طبق وعده ای که داده بودم به ADT 23.0.6 آپدیت کردم و گزاشتم برای دانلود که محتویاتش پایینتر اومده

در این ورژن :

Eclipse : juno 4.2.1

ADT : 23.0.6

SDK tools : 24.1.2

android : 5.1

API : 22

برای دانلود به کمی پایینتر در همین پست اول مراجعه کنید ...

بعد از  ارائه اکلیپس جدید در تاپیک قبلی یعنی سورپرایز ۱ برای انجمن و استقبال گسترده کاربران و هم چنین درخواستهای مکررشون مبنی بر اینکه مقدار تنظیمات زیاده و حوصله ما کم و انجام همه این تغییرات کار سختیه و در صورتیکه یک بسته آماده باشه خیلی از کاربران علاقمند به داشتن ورژن جدید هستند بالاخره بعد از گذشت حدودا 8 ماه فرصت کردم یک ورژن کامل و اصلاح شده که مشتمل بر 32 و 64 بیتی هست به صورت یک AllinOne  برای شما در آستانه نوروز آماده کنم و در پست اول قرار بدم که برای همه کاربران قابل استفاده باشه حتی اونهایی که عضو ویژه نیستند .

در مورد نحوه نصب اگر حوصله بروز مشکلات و پیغام های جور واجور رو ندارید حتما طبق دستورالعمل زیر این 4 مرحله رو پیش برید تا کوچکترین مشکلی نداشته باشید در غیر اینصورت ممکنه با مشکلاتی مواجه خواهید شد که مسئولیتش با خودتونه اما این 4 مرحله عبارته از  :

  1. مستقیم و بلاواسطه بر روی درایو C خودتون یک فولدر بسازید به نام dev با حروف کوچک تاکید می کنم فقط روی درایو C نه جای دیگه به طوریکه آدرس اینطور بشه :   

    C:\dev

  2. حالا فایل زیپ Noorhoseini ADT 23.0.6 AllinOne رو دانلود کرده و ببرید توی فولدر dev و paste کنید. ( لازم به ذکر که این نسخه ۳۲ بیتیه که همه بتونن نصب کنند و نسخه ۶۴ رو حذف کردم ) .
  3. حالا روی فایل زیپ راست کلیک و گزینه Extract Here رو انتخاب کنید تا فولدر ADT 23.0.6 AllinOne داخل فولدر dev بیفته یعنی آدرس اینطور میشه :

    C:\dev\ADT 23.0.6 AllinOne

    ضمنا پیشنهاد میکنم فایل rar  رو حذف نکنید و همینجا باشه که به عنوان بکاپ داشته باشید تا اگر روزی روزگاری اکلیپس قاطی کرد یا سنگین شده بود یا ... و شما تصمیم به راه اندازی مجدد گرفتید خیلی راحت  یک ری استارت کنید و سپس کل فولدر ADT 23.0.6 AllinOne رو پاک کرده و مجددا Extract  کنید .

  4. خوب تقریبا کار تمومه و فقط مونده که جاوای 7 رو نصب کنید چرا که جاوای 6 اصلا جواب نمیده و اگر جاوای ورژن 6 روی دستگاه شما نصبه حتما باید اول برید از قسمت add or remove programs  جاوای 6 رو حذف کنید  و بعد از حذف کامل حتما حتما فقط همین نسخه از جاوای ۷ ( که ۳۲ بیتیه که با نسخه اکلیپسی که گزاشتم هماهنگ باشه ) رو دانلود و نصب کنید :

    جاوا 7 آپدیت 75 ( یا همون ورژن ۱.۷ ) ( لازم به ذکره که این جاوا نسخه ۳۲ بیتیه که با نسخه اکلیپسی که گزاشتم هماهنگ باشه و توصیه می کنم هیچ نسخه دیگه ای از جاوا غیر از این نسخه که قرار دادم نصب نکنید و اگر دارید حتما حذف کنید تا مشکلی نداشته باشید ) .

    با پسورد www.p30download.com

خوب تبریک میگم . بعد از طی مراحل بالا حالا  فولدر اکلیپس رو باز و برنامه رو اجرا کنید .

 

و اما از خصوصیات منحصر به فرد  این ورژن باید به موارد زیر اشاره کنم :

  1. تمامی تنظیمات لازم حتی رنگبندی روش اعمال شده و آماده به کاره .
  2. Market Place که صدها پلاگین مختلف برای انواع زبان ها داره رو روی اون نصب کردم که از این طریق می تونید پلاگین های متنوع مورد نظرتون رو مستقیم نصب کنید و من به عنوان شروع پلاگین محبوب ColorTheme  که حاوی تم های رنگی مختلف برای اکلیپسه نصب کردم که شما اگر نخواستید از رنگبندی من که به صورت پیشفرض قرار داده شده استفاده کنید بتونید از تم های دیگه با رنگبندی های دیگه استفاده کنید  .
  3. key tool رو برای رمز گزاری پروژه ها روش نصب کردم .
  4. تمامی تغییرات لازم روش اعمال شده و sdk manager آپدیت شده .
  5. با حذف موارد غیر ضروری سرعت در این ورژن خیلی بیشتر شده .
  6. ساپورت آخرین پلتفورم یعنی اندروید 5 .
  7. ساپورت کامل زبان فارسی .

و در پایان باید بگم به نظر من مهاجرت از اکلیپس در زمان فعلی با در نظر گرفتن اینکه اندروید استادیو اولین ورژن رسمی خودش رو میگذرونه و در اوایل راهه از سوی بسیاری توصیه نمیشه . البته برای کسانیکه علاقمند هستند خوبه که هر از چند گاهی سر بزنند و یک تستی از استادیو بگیرن ولی تجربه شخصی خود من این رو میگه که تا این زمان برای اندروید هیچ IDE دیگه قدرتمند تر و صد البته ساده تر از اکلیپس دوست داشتنی خودمون وجود نداره . به طوری که در چند موردی که من شخصا اقدام به نصب استادیو کردم اونقدر گیر و گور بر سر راه نصبش پیش اومد که یا اصلا کامل نصب نشد یا بعد از نصب در اجرای پروژه ها مشکلات اساسی داشتم و در کل به نظرم برای مهاجرت اگر اساسا کار درستی باشه حالا حالا ها تا زمانیکه امتحان خودش رو پس نداده و نواقص و باگ هاش برطرف نشده اصلا کار درستی نیست ولی خوب صلاح ملک و مملکت خویش خسروان دانند . اگر حال و حوصله کلنجار رفتن با انواعو اقسام مشکلات رو به قیمت اینکه توفیق آشنایی با IDE جدید و پیشنهادی گوگل رو پیدا کردید خوب برید سراغ استادیو ولی اگر یک محیط توسعه قدرتمند ، کاربرپسند ،  پرطرفدار ، باسابقه طولانی و بیشترین تعداد برنامه نویس در دنیا که به چند میلیونی میرسه ! پیشنهاد من به شما همین ورژن اصلاح شده از اکلیپسه .چون خود من با هم با تحقیقات گسترده ای که در زمینه ورژنهای مختلف اکلیپس داشتم بدون هیچ تعصبی میدونم که خیلی از ورژن ها داری ایراداتی هستند که من تمام اون ایراد ها رو در این ورژن برطرف کردم و ضمنا مارکت رو هم روش نصب کردم و آماده نصب پلاگین های دیگست .

 

ضمنا از این به بعد آپدیت های آفلاین sdk و نحوه استفاده از اونها در پست اول این تاپیک و همینجا قرار می گیره تا پشتیبان خوبی برای آخرین آپدیت های گوگل باشه و دوستانی که به هر دلیل از جمله تحریم ها یا مسائل فنی نمیتونن sdk رو به صورت آنلاین و مستقیم آپدیت کنن موفق به دانلود اون از اینجا بشن  .

واما چند اسکرین شات :

اینم ادیتورش با رنگبندی من ( البته اگر درست نصب کرده باشید باید بالا سمت راست با تنظیمات نورحسینی رو ببینید )

 
 البته کسانیکه تنوع رنگ بیشتری میخان هم میتونن انواع تم ها رو امتحان کنن با ColorTheme که روش نصب کردم :
 
 
 از دیگر امکاناتش مارکت بزرگ اکلیپس با انواع پلاگین ها رو میشه نام برد که روش نصب کردم :
 
0 0
من اولین نفر هستم تست میکنم نور حسینی جان بهتر نبود میرفتیم سمت اندروید استدیو (9 سال پیش)
+1 0
ممنون دوست عزیز فقط یه سوال این ورژن اکلیپس با قبلی که گذاشته بودین فرق داره؟ (9 سال پیش)
+4 0
امیر جان داشتم توضیحات رو تکمیل می کردم و جواب سوال شما رو هم بالاتر دادم . و اما سجاد عزیز این ورژن اولا سریعتره و ثانیا تا آخرین ورژن اندروید که اندروید 5 هست رو ساپورت می کنه . (9 سال پیش)
0 0
نورحسینی جان به خدا قسم کد های ما مشکل داره :دی اندروید استدیو هیچ مشکلی نداره توی دوره اموزشی که خود گوگل ساخت تمام اموزش رو با اندروید استدیو زد و یه پروژه کامل هم ui و هم برنامه نویسی سمت سرور و لوکال یه پروژه هواشناسی رو ساخت و نکته قابل توجه این که برای api 2.3 هم ساخت نه 4 و 5 (9 سال پیش)
0 0
اما کلیدهای میانبر از بین رفتند:( چه راه حلی داره؟ (9 سال پیش)
+4 0
امیر جان قسم خوردن به خدا در اون مواردی که صد درصد مطمئن هم هستیم و جای شکی باقی نیست مثل اینکه الان روزه یا شبه به جهت جلالت شان حضرت حق عمل مذمومیه چه رسد به اینکه آدم بخاد در این مورد که همواره مورد بحث و اختلاف نظر صاحب نظرانه وجای شک و تردید زیادی داره قسم بخوره و از اون مهمتر اینکه حداقل خودم بشخصه ساعتها با استادیو کار کردم و کلنجار رفتم به این معنا که مطالب بالا رو از سر نا آگاهی نگفتم . (9 سال پیش)
+2 0
علی جان منظورت دقیقا کدوم کلید میانبره ؟ (9 سال پیش)
+1 0
کلید های میانبر تست شد . مشکلی نداره . کپی ، پیست ، کات ، حذف کل خط و ... (9 سال پیش)
0 0
Ctrl + D , Ctrl + E , Ctrl+ R , F5 و ... (9 سال پیش)
0 0
مشکلی نداره؟؟؟مطمئن هستید؟ (9 سال پیش)
+1 0
علی جان من هنوز اینو نصب نکردم ولی ورژن قبلی اکلیپسی که آقای نورحسینی زحمت کشیده بودن رو نصب کردم کلید های میانبرش فرق داره یه سرچ تو اینترنت بزنی پیدا میکنی مثلا بجای ctrl +d باید از Ctrl +Alt +جهت های بالا و پایین استفاده کنید (9 سال پیش)
+1 0
سلام سید مهدی عزیز. خدا خیرت بده , همش به دنبال اندروید 5 بودم , ممنون از وقتی که گذاشتی و این مطالب رو ب طور دقیق نوشتی تا بقیه ی دوستان هم بتونن استفاده کنن. (9 سال پیش)
0 0
نورحسینی جان شما رفتید کدهای اقای اقجانی رو تی اندروید استدیو زدید یا نه کدهای استاندارد جدید رو توی اندروید استدیو زدید به خاطر این میگم که اندروید ایتدیو نرمافزار جدید نیست همون اینتل جب ای دی یا هست که برای برنامه نویسی اندروید کاستمایز شده همین (9 سال پیش)
+3 0
میان بر ها هیچ مشکلی نداره و حتی اگر هم متفاوت باشه خیلی راحت از قسمت Keys قابل باز تعریفه . از محاسن بزرگ اکلیئس همین قابلیت بالای شخصی سازی و تطبیق با سلیقه های مختلفه . (9 سال پیش)
+1 0
من هم همین کار رو کردم؛ ممنون خیلی عالی بود. (9 سال پیش)
+2 0
محمد هادی عزیز قابلی نداشت کاری نبود . امیر عزیز : من خیلی سعس کردم . البته در هر دفعه خیلی با گیر های مختلفی روبرو شدم که از ادامه منصرفم کرد . در مورد کدها هم حتی در ایمپورت پروژه ها چه کد های سایت چه بقیه مشکل داشتم . دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ! (9 سال پیش)
0 0
اآقای نورحسینی دست شما درد نکنه ولی کاش جای اپلود میکردین که قابلیت ادامه دانلود داشته باشه چون حجمش زیاده اگه یه وقت دانلود قطع بشه دوباره باید از اول دانلود کرد (9 سال پیش)
0 0
قابلیت ادامه داره که!با دانلود منیجر دانلود کن داداش (9 سال پیش)
0 0
من اول تا اخر اولین برنامه مو داخل اندروید استودیو ساختم مشکل خاصی هم نبود غیر از این که یه خورده سرعتش کمه ؛ ورژن قبلی ایکلیپسی که شما گذاشته بودید نتونستم باهاش کار کنم ولی امیدوارم این یکیو بتونم ، این فایلی که گذاشتید شامل SDK هم میشه ؟ در صورت امکان از محیط برنامه و رنگبندی هم یه اسکرین بزارید . با تشکر از همه زحماتتون موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
خوب به نظرم این ایرادی بوده که تا به حال شما در آوردی ازش ضمن اینکه همین یکی هم کم ایرادی نیست اونقدر اعصاب خورد کن هست که ابتکار عمل رو از آدم سلب کنه . در مورد ورژن قبلی هم متوجه نشدم چرا نتونستی استفاده کنی ؟ در کل ورژن قبلی خوب بود ولی این ورژن بهتره . (9 سال پیش)
+1 0
ضمنا یادم رفت جوابت رو بدم . بله این ورژن همونطور که بالاتر هم گفتم کامله . یعنی sdk آپدیت شده هم به همراهش هست . (9 سال پیش)
+2 0
تازه نصبش کردم. خیلی عالیه دستتونم درد نکنه. فقط اگه استاد وقت میکرد یه نگاهی یه تستی میکردش اگه تغییری لازم بود میداد، با خیال آسوده استفاده میکردیم. (9 سال پیش)
+1 0
رسول جان در هنگام نصب هیچ مشکلی پیش نیومد ؟ در مورد تایید استاد هم میتونی مراجعه کنی به اول تاپیک سورپرایز 1 برای انجمن و تایید ایشون رو در مورد ورژن قبلی ببینی . این ورژن که به مراتب بهتر از اونه . (9 سال پیش)
+1 0
دم شما گرم انشاالله در اولین فرصت دانلود میکنم موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
منم نصب کردم واقعا عالیه آقای نور حسینی!ممنون حتما دانلود کنید (9 سال پیش)
+1 0
ایشالا امشب ساعت یک دانلود میکنم :)) خیلی ممنون (9 سال پیش)
+1 0
نه تا حالا مشکلی پیش نیومده فقط دایرکتوری رو عوض کردم که خودش پیغام داد و دایرکتوریای جدید رو بهش دادم. باز هم تشکر. (9 سال پیش)
+1 0
البته منظور من این کامنت استاد بود: "مرسی از تلاشی که کردی و وقتی که گذاشتی. به محض اینکه سرم خلوت تر شد، تست می کنم و اگر مشکل خاصی نداشت، به عنوان ابزار پایه منتشر می کنیم." (9 سال پیش)
0 0
بله این صحبت مال قبل از قضیه تایید بود اما اینکه چرا به عنوان ابزار پایه منتشر نشد همون طور که اول همون تاپیک توضیح داده شده به علت حفظ انسجام آموزش ها بود . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
شرمنده فایل avd کجاست؟داخل فولدرا نبود (9 سال پیش)
0 0
تو هیچیک از باندل های ارایه شده از طرف گوگل فولدر avd نیست چون احتیاجی نیست . شما اگر خواستید میتونید از طریق avd manager داخل منوی window بسازید یک جایی ذخیره میشه . هم ورژن 2.2 و هم ورژن 4.3 رو میتونید بسازید و استفاده کنید . امتحان شده . ضمنا برای توضیحات بیشتر میتونید به بخش avd در پست اول تاپیک سورپرایز 1 مراجعه کنید . (9 سال پیش)
0 0
سلام و ممنون آقا این ورژن 5 میگه سیستم ایمیج پیدا نشد. برای بقیه اوکیه ولی توی پنجش مشکل داره.لطفا راهنمایی کنید بازم ممنون (9 سال پیش)
0 0
جواب شما و سوالات مشابه در پست سوم همین تائیک داده شد . مراجعه کنید به توضیحات sdk manager (9 سال پیش)
+2 0
با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت دوستان عزیز. آقای نورحسینی بزرگوار، مطلبتون رو مطالعه کردم. و از زحمات شما صمیمانه تشکر میکنم. ولی به نظر من دیگه وقتشه که شما و سایر کاربران خانه اندروید به اندروید استودیو کوچ کنید. من حدود سه ماه (و شایدم بیشتر) دارم از اندروید استودیو استفاده میکنم و بجز مشکلات خیلی خیلی جرئی، مشکل دیگه ای باهاش نداشتم. تا کنون هم 4 تا پروژه باهاش نوشتم که دوتاش سنگین و پیچیده بودن. کدهای داخل آموزش های ویدیویی رو هم باهاش تست کردم و مشکلی نداشتم باهاش. وقتی شرکت گوگل نسخه stable رو ارائه میده، یعنی مرحله آزمایشی رو پشت سر گذاشته و الان مشکلی نداره. من چند روز پیش هم آپدیت 1.1.0 ش رو گرفتم (9 سال پیش)
+1 0
یه سوال اگه جاوا 6 ورژن استاد رو حذف کنیم و این ورژن 7 رو نصب کنیم برای اکلیپس ورژن استاد مشکلی پیش نمیاد؟ (9 سال پیش)
0 0
با سلام چرا مشکل پیش میاد میتونید هر دو تا نسخه رو با هم داشته باشید اما نسخه ای که توسط استاد اراوه شده در بخش کد گذاری مورد نیاز خواهد بود و در صورت حذف احتمال برخورد با خطا زیاد خواهد بود (9 سال پیش)
+1 0
ضمن تشکر از جواب دوست عزیزم نیما و تشکر دوباره بابت مستقیم کردن لینکها ولی دوستان از اونجاییکه این یک تاپیک مرجعه در جواب دادن به سوالات کمی محتاط ترعمل کنید . در مورد سوال دوستمون باید بگم : بله امکان داشتن هر دو ورژن جاوا وجود داره ولی ممکنه خوب عمل نکنه از این رو تاکید کردم هیچ جاوایی روی دستگاهتون غیر از مال من نباشه . در مورد آبفاسکیت هم نگران نباشید حتی اگر مال استاد به مشکل بخوره هم( که بعیده ) با اکلیپس من هیچ مشکلی برای آبفاسکیت ندارید من به خاطر شما رفتم یک پروژه خودم رو رمزنگاری کردم . البته با ورژن قبلی هم هیچ مشکلی با رمزنگاری نداشتم . (9 سال پیش)
+1 0
با تشکر از احسان عزیز . من البته در صحبت هام نگفتم نباید به سراغ استادیو رفت بلکه فعلا رفتن رو به صلاح نمیدونم چون بارها اقدام کردم و نتیجه خوبی برام نداشته .. البته شاید هم یکی از دلایلش بشه گفت که کم کاری کسانیه که استادیو رو خوب میدونن ولی حاضر نشدن یک تاپیک مثل این 2 تا تاپیکی که من توی این انجمن در مورد اکلیپس زدم به وجود بیارن و دوستان رو راهنمایی کنن که همینجا من پیشنهاد می کنم اگر واقعا کسی فکر میکنه اونقدر دانش داره که بتونه یک تاپیک برای استادیو بزنه و سوالات بچه ها رو جواب بده یا حداقل یک روش نصب سلیس و روان و قابل اطمینان ارائه بده بسم الله . ولی بعید می دونم کسی پیدا بشه چون در استادیو اونقدر سالات هست که من به شخصه شاید 10 تا تاپیک نیمه کاره یا بی پاسخ یا در رد استادیو در همین انجمن خودمون سراغ دارم که با یک سرچ به راحتی پیدا میشه که یکی از مهمترینشون اینه لینک حالا من 2 تا سوال کوچیک دارم 1. شما با کندی استادیو چطورکنار اومدی ؟ من که ورژن رسمیش رو هم نصب کردم و همچنان کند بود در حالیکه اکلیپس مثل فرفره کار میکنه و 2. مشکل فارسی رو چجوری حل کردی ؟ پیشاپیش ممنون از پاسخ هات احسان جان . (9 سال پیش)
0 0
اقای نورحسینی عزیز بنده هم ایکلیپس تون دان کردم یه تست کوچیک کردم عالی بود ممنون ولی بازهم انگار اندروید استودیو برام جذاب تره نمیدونم شاید چند ماه باهاش کار کردم عادت کردم ولی در مورد سوالاتتون : اندروید استودیو روی سیستم بنده به حدی کند نیست که نشه باهاش کنار اومد فقط موقع باز کردن پروژه و یه کمی هم موقع run تاخیر داره که اونم احساس کردن در ورژن 1.0.1 بهتر شد و مشکل فارسی هم داخلش ندارم نمیدونم منظورتون چی بود ؟ یه بازی داخل پروفایلم هست اونو با همین اندروید استودیو ساختم ببینید . و در ادامه لینک و یکی دیگه لینک و اینم روش ابتکاری نصب بنده لینک و بازهم لینک همیشه موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
با تشکر از جواد عزیز . البته کم و بیش تمام این تائیک ها رو دید بودم ولی منظورم یک تائیک جامع بود که در برگیرنده همه این موضوعات در حد کفایت باشه و از ابتدا تا انتها که بعد از نصب باشه با بچه ها باشه و سوالاتشون رو پاسخ بده . نه اینکه گذرا یک مطلبی بزاره و بره . چیزی مثل همین دو تاپیک خودم و با همین وسعت یا حتی کمتر ولی در زمینه استادیو که تا به حال متاسفانه جاش خالیه . ضمن اینکه این تائیک های معرفی شده بیشتر من رو مصمم کرد بر ادامه استفاده از اکلیپس چرا که همونطور که گفتم نه من و نه خیلی های دیگه حوصله پرسیدن لحظه به لحظه رو ولو اینکه به نتیجه هم برسه زود که خیلی از اوقات اینطور هم نیست این حوصله ها رو نداریم . از همه مهمتر اینکه بعضی از اشکالاتش که هنوز رفع نشده مثل استفده سنگین از cpu و یا ram که نتیجش سنگینی و کندی نرم افزار میشه برای خیلی ها غیر قابل تحمله و این ایرادیه که حتی کسانیکه خیلی از استادیو استقبال کردن هم نتونستن مخفی کنن و تایید کردن که سنگینه . در هر حال این سلیقه ایه شاید کسی حاضر باشه سنگینی رو تحمل کنه و استفاده کنه ولی من یک لحظه هم نمیتونم . به هر حال ممنون از وقتی که گزاشتی . (9 سال پیش)
0 0
البته سنگین هست ولی نه به اون صورت ! فقط تو قسمت هایی که بالاتر ذکر کردم ولی من داخل ایکلیپس موقعی که روی تب اکتیویتی ها کلیک میکنم و یا قسمت های دیگه و layout جابه جا میشم خیلی برام پیش میاد که لگ و مکث ایجاد میشه که در اندروید استودیو اصلا اینجوری نبوده و نیست حتی ایکلیپس استاد هم خیلی مواقع این مشکلات داشت ! هدف بحث نیست فقط ارائه تجربه بود و در نهایت میرسه به سلیقه کاربر و امکانات سخت افزاریش ! سربلند باشید . (9 سال پیش)
+1 0
بله منظور فقط بحث سازندست . مسلما شما اون سنگینی که ممن تجربه کردم رو ندیدی چون cpu من کمی قدیمی هم هست که دو هسته ایه . البته 8 گیگ رم دارم ولی باز هم سنگینه که کار رو خیلی آزاردهنده می کنه . البته با وجود همه این مسائل مشکل از دستگاه من نیست چون من با همین دستگاه غیر از استادیو نت بینز ، اکلیپس ، xcode و حتی ویژوال استادیو رو هم تجربه کردم ولی هیچ کدوم سنگین نبوده . در نتیجه دلیلش اینه که استادیو در مراحل نخستینه و هنوز درست جا نیفتاده ولی فکر می کنم در ورژن های بعدی این مشکل برای همه برطرف بشه وی فعلا که دستگاه هایی که رم یا cpu ضعیف دارن کار براشون آزاردهندس . (9 سال پیش)
0 0
در مورد لگ و مکث توی اکلیپس هم باید بگم بله در بعضی از ورژن ها این مشکل هست ولی در این ورژن من تمام اونها رو برطرف کردم و علی الخصوص من تموم تمهیدات رو اندیشیدم که هیچ مشکلی در دو ورژنی که ارایه کردم نباشه که تا به حال هم کسی گزارشی در این زمینه نداشته . (9 سال پیش)
+3 0
اول اون دو تا سوال: والا من نه کندی توی اندروید استودیو دیدم و نه مشکل فارسی نویسی دارم توش. البته منظورت از کندی چی هست؟ توی قسمت UI هیچ مشکل و کندی وجود نداره و توی قسمت سورس هم همچنین. سرعت کدنویسیتون به حدی توی اندروید استودیو بالا میره که بعد از مدتی، دیگه نمیتونید با اکلیپس کد بنویسید چون احساس میکنید بسیار کنده. فقط موقع Build کردن پروژه، یخورده کند میزنه که قابل چشم پوشی و طبیعیه. یکی از بهترین مزیت های اندروید استودیو، سازگاری فوق العاده با جنی موشن هست و کوچکترین مشکلی با لاگ گرفتن از پروژه ها ندارم. من تا حالا از Emulator خود اندروید استودیو استفاده نکردم. واسه ایمپورت کردن کتابخونه ها، با وارد کردن فقط یک خط کد، اون کتابخونه به IDE اضافه میشه و مثل اکلیپس نیست که چند مرحله باید طی کنید تا کتابخونه بهش اضافه شه. به نظرتون اینها دلایل برتری نیست؟ (9 سال پیش)
0 0
احسان جان در مورد کندی و سنگینی که گفتم cpu من کمی قدیمیه ممکن از پردازش باشه اما لطف کن مشخصات دستگاهت و همینطور ورژنی از استادیو که استفاده می کنی رو بزار . ممنون .در مورد اضافه کردن پروژه ها و کتابخانه ها شنیدم استادیو بهتر عمل می کنه البته تجربه نکردم . اما سوالم اینه که آیا مثلا اگر پروژه ای از ساپورت 4 ناستفاده کرده باشه آیا در استادیو باید مثل اکلیئس بهش بشناسونیم یا خودش دانلود می کنه ؟ نقش گریدل این وسط چیه ؟ آیا گریدل ساپورت 4 رو اضافه می کنه یا دانلود می کنه ؟ خلاصه چه پروسه ای طی میشه که میگی راحت تر از اکلیپسه ؟ (9 سال پیش)
+1 0
من از ورژن 1.0.1 استفاده میکنم + cpu intel i5 + 4 Gb Ram + Gigabyte GA 55A UD3 + Gigabyte GT240 البته اینو چهار سال پیش جمع کردم الان قصد دارم رم به 8 ارتقا بدم چون موقع استفاده از جنی موشن و ... تا 85 درصد پر میشه . اقای منصوری لطفا از about خود نرم افزار ببینید ورژن 1.0.1 هست یا 1.1.0 چون من قبلا یکی دیگه گرفتم بعد نصب دیدم همون 1.0.1 هست . (9 سال پیش)
+2 0
من اون بالا هم گفتم چند روز پیش به 1.1.0 ارتقاش دادم. من از لپ تاپ استفاده میکنم. ایسوس مدل N56JR سخت افزارم قوی هست ولی لپ تاپ هرچقدر هم که قوی باشه، به پای PC نمیرسه. مصرف رم توی اندروید استودیو خیلی بالاس. الان که دارم این کامنت رو میذارم، مصرف رمش رفته روی 850 مگ. احتمالا توی آپدیت های بعدی این مشکل حل شه (شایدم نشه:))/// Gradle در واقع Builder اندروید استودیو هستش. شما واسه ایمپورت کردن کتابخونه ها، فایل های جاوا، همین ساپورت های 4 و 7 و چیز های دیگه باید دستورش رو توی Gradle (که یک خط کد هست) در قسمت dependencies وارد کنی و sync رو انتخاب کنی تا اون کتابخونه یا فایل های دیگه به IDEت اضافه شن. ضمنا توی اندروید استودیو، minSdkVersion و targetSdkVersion و چند خصوصیت دیگه، از داخل منیفست برداشته شدن و وارد Gradle شدن و شما توی منیفست فقط دسترسی ها و اکتیویتی ها رو وارد میکنی. (9 سال پیش)
+2 0
آها یه چیز رو یادم رفت بگم: توی اندروید استودیو، هر دوتا ورژن 4 و 7 و ساپورت بصورت پیش فرض وجود دارن و نیازی به دانلود کردن نیست. فقط امکانش هست که یکیشون ایمپورت نشده باشه که توی Gradle با وارد کردن دستورش، اونو ایمپورت میکنی (9 سال پیش)
0 0
مجددا استادیو رو نصب و بررسی کردم و نتیجه این شد که در استفاده از اکلیپس مصمم تر از قبل شدم . دلایل رو هم برای اطلاع دوستان در ابتدای همین تاپیک ذکر کردم . (9 سال پیش)
0 0
آقای نور حسینی عزیز آیا برای کسانی که تازه آموزش ها را شروع کردند و هنوز در ابتدای راهند شما توصیه میکنید که ورژن جدید را نصب کنند یا خیر؟ (9 سال پیش)
0 0
آقا من نصب کردم کلا اکلیپسم بهم ریخت! قبلا بدقلق نبود و الکی ایراد نمیگرفت. الآن هی باید پروجکت کلین کنم. کلا قاطی کرد. دوباره برگشتم به همون ورژن قبلی اما هنوز مشکل دارم. نمیدونم چیکار باید بکنم (9 سال پیش)
0 0
سید ابوالقاسم یوسفی عزیز توصیه من اینه که هم این ورژن و هم مال استاد رو داشته باشید ولی برای زمانیکه آموزش ها رو می بینید با مال استاد کار کنید . در غیر اون ساعات حتما با این کار کنید چون امکاناتش خیلی بیشتر و خوشدست تره . فارسی هم کامل ساپورت می کنه . (9 سال پیش)
0 0
mjshafiee عزیز اگر طبق دستور العمل داده شده پیش برید مشکلی ندارید . حتما یک جایی اشتباه کردید یا مسیر رو غیر از جایی که گفتم دادید. گفته بودم dev رو روی دستکتاپ بسازید نه جایی دیگه . ریست کنید . فولدر اکسترکت شده رو پاک کنید و دوباره اکسترکت کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
ُبا تشکر از زحماتی که میکشید...حتما باید جاوایی که با نسخه استاد نصب کردیم رو پاک کنیم ؟ یعنی نمیشه نگهش داریم.اخه شاید من بخوام برگردم به اکلیپس استاد و از اون استفاده کنم در اون صورت باز باید جاوا 6 رو نصب کنم (9 سال پیش)
0 0
من جاوا ورژن استاد رو حذف نکردم این رو کنار اون نصب کردم و مشکلی پیش نیومد البته فعلا . (9 سال پیش)
0 0
ببخشید دوستان من سوال میکنم چون این محیط برام نا اشنا هست.در پنل طراحی رابط کاربری و در قسمت تنظیمات هم عنصر از کدوم قسمت میتونم به عناصر وزن (weight) بدم ؟ (9 سال پیش)
+1 0
در صورتیکه نخواهید جاوای 6 رو پاک کنید برید کارهایی که گفتم رو انجام بدید . متن ویرایش شد . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
مهدی جان خیلی راحت تر از ورژن های قبلی و با دسته بندی بهتر می تونید در قسمت Layout Parameters وزن بدید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
برای من Close Programm میده (9 سال پیش)
0 0
دوستان من این ورژن رو نصب کردم ولی تو اجرا به مشکل خوردم هم جاوا استاد و هم devرو پاک کردم ولی وقتی این ورژن رو باز میکن با این ارورر مواجه میشم ممنون میشم کمکم کنین لینک (9 سال پیش)
0 0
با خوندن توضیجات پایین حل شد با تشکر (9 سال پیش)
0 0
دوستان با عرض شرمندگی خوندم توضیحاتو این مشکل جدیدم حل نشد امیلوتر درست کردم ولی بالا نمیاره لینک (9 سال پیش)
+1 0
امولاتور مشکلی نداره . مشکل از تنظیمات شماست و اگر دقت کنید در تصویری که دوست عزیزمون Hamzehi گزاشته امولاتور هم اجرا شده . البته بهتر اینه که خود گوشیتون رو وصل وبرنامه رو اجرا کنید . این بهترین روشه . (9 سال پیش)
+1 0
جهت اطلاع دوستان ورژن قبلی ارائه شده در همین تاپیک یعنی ADT 23.0.2 طبق وعده به ADT 23.0.6 آپدیت شد که توضیحات و تغییراتش به ابتدای تاپیک اضافه شد . توصیه می کنم ورژن جدید رو حتما دانلود کنید .موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
سلام نمیشه تو درایو D ذخیره کرد ؟ آخه درایو C من جا نداره و بعد اینکه این قضیه ی پروژه ای که نصب میکنی و تو اکیپس هستش چیه . همین ورژنی که واسه دانلود گذاشتید ؟؟ (9 سال پیش)
0 0
سلام . نه نمیشه چون آدرس ها به هم میخوره و مشکل پیدا می کنی . می ارزه که به خاطر یک محیط رنامه نویسی خوب هاردت رو خالی کنی . بخش دوم سوالت رو هم نفهمیدم . هیچ قضیه خاصی در کار نیست همه چیز طبق روال معموله و مشکلی نیست . (9 سال پیش)
0 0
این پوشه رو میگم : Appcompat_v7 (9 سال پیش)
0 0
بله قبلا هم در این مورد توی تاپیک بحث شده . Appcompat_v7 کاملا طبیعیه ساخته شدنش و اگر انجمن رو سرچ کنید اطلاعات زیادی به دست میارید . (9 سال پیش)
0 0
به عنوان مثال این تاپیک رو در مورد Appcompat_v7 میتونید مراجعه کنید : لینک (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون (9 سال پیش)
0 0
چند تا اسکرین شات گزاشته شد بالاخره بعد از چند روز که فرصتی دست داد . (9 سال پیش)
0 0
سلام.با تشکر از زحمات شما.ببخشید تو ورژن جدید مثل اینکه eclipse 64 رو حذف کردید میشه دلیلش رو بپرسم؟ (9 سال پیش)
+1 0
سلام بر شما . دیدم حجم تا اونجایی که امکان داره بیاد پایین بهتره . ورژن 32 هم با 64 خیلی تفاوتی در سرعت نداشت . ضمن اینکه همه می تونن 32 رو نصب کنند . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
جهت اطلاع دوستان 2 اسکرین شات دیگه از محیط اضافه شد . مرب.ط به مارکت و Color Theme (9 سال پیش)
0 0
میشه این ورژن اکلیپس رو در کنار اکلیپس استاد استفاده کرد ؟ (9 سال پیش)
+1 0
بله میشه و همونطور که در تصاویر می بینید خود من هم هر دو ورژن رو دارم فقط در نصب جاوای هر کدوم طبق روشی که گفتم عمل کنید . (9 سال پیش)
0 0
اگه ممکنه فایلی که برای دانلود گذاشتین و چک کنین،ارور میده (9 سال پیش)
0 0
دوستان مشکل دانلود حل شد و میتونید دانلود کنید . (9 سال پیش)
0 0
سلام بسيار عالي بود. (8 سال پیش)
0 0
سلام دوستان من این ایکلیپسو دانلود کردم ولی نمیدونم چرا هنگ میکنه راهنمایی کنید ممنون همه کاراشو درست انجام دادم (8 سال پیش)
+2 0
علاقه مندان به Eclipse پیگیر پروژه Andmore باشن لینک (8 سال پیش)
0 0
خیلی زحمت کشیدید من نصب کردم دستتون درد نکنه (8 سال پیش)
0 0
روح الله جان خیلی عالی بود ولی ای کاش یک توضیح کوتاه هم از قابلیت هاش می دادی . (8 سال پیش)
0 0
من این اکلیپس تازه نصب کردم ظاهرا که مشکلی نداره و فعلا خوب کار می کنه و املیتور رو هم تست کردم ولی هنوز برنامه نویسی نکردم و می خواستم گوشیم وصل کنم دوباره نشون داده نمیشد.حالت usb debugging رو هم فعال کردم.ولی نشد هیچی نشون نمیده.مشکل چیه؟ (8 سال پیش)
0 0
دوستان من مشکلم حل شد.یکم باهاش ور رفتم درست شد.ممنون از اقای نورحسینی:) (8 سال پیش)
0 0
یه مشکلی که من رو اذیت میکنه، اینه که گاهی اوقات پنجره properties باگ میگیره و یک خصوصیت در یک مختصات خاص از اون همیشه روی صفحه میمونه، مثلا به این حالت که شما روی یک layout وزن رو 1 قرار دادید، بعد هرچی در باکس properties اسکرول میکنید پایین و بالا همچنان عدد یک جلوی تمام خصوصیت های دیگه هست، حتی اگر لایه رو ببندید و باز کنید، ورک اسپیس رو ریست کنید و ... جواب نمیده، حتما باید از IDE خارج بشید و دوباره برگدید تا این باگ رو فراموش کنه :)) (8 سال پیش)
0 0
سلام . من هم این مورد رو دیدم ولی به نظرم این یعنی این وزن مال لایه پدره نه این لایه و از جاش تکون نمیخوره که برنامه نویس به اشتباه نیافته . فکر نمی کنم باگ باشه بلکه امتیازه . البته فرصت نکردم تحقیق کاملی روش بکنم . (8 سال پیش)
0 0
البته که من وزن رو مثال زدم، مثلا شما برای یک imageview میزنی fitxy - بعد تو فیلد های مربوط به layout ها میبینی زده fitxy .....! این باگه دیگه نه ؟ :دی (8 سال پیش)
0 0
سلام.آیا میشه آدرس WorkSpace رو عوض کرد تا پروژه هام جای دیگه ای ذخیره بشوند؟ (8 سال پیش)
0 0
سلام.آیا میشه آدرس WorkSpace رو عوض کرد تا پروژه هام جای دیگه ای ذخیره بشوند؟ (8 سال پیش)
0 0
بله ولی این کار رو ابدا انجام ندید تا تنظیمات به هم نخوره . (8 سال پیش)
0 0
سلام آقای نور حسینی ممنون چرا فایل رنگ بندی استاد رو import میکنیم توی eclipse شروع میشه ایراد های مختلف میگیره ؟!؟ و همچنین کلید های میانبر هم درست کار نمیکنند (8 سال پیش)
0 0
نباید مشکلی پیش بیاد ولی در کل استفاده از رنگ بندی استاد رو توصیه نمیکنم . (8 سال پیش)
0 0
رنگ بندی استاد حرف نداره یه دونست آدم کیف میکنه کدها رو میبینه من که به همه توصیه میکنم اگه فایلی که ذخیره شده نسخه قدیمی هست خب یکی که میتونه زحمتش رو قبول کنه همین رنگ بندی و تنظیمات و میانبر ها رو با نسخه جدید ذخیره و اکسپورت کنه تا بقه هم استفاده کنند. (8 سال پیش)
0 0
ببخشید من از این اپدیتا سر در نمیارم میشه با نصب این کار مشکل justify هم حل کرد یا نه ممنون (8 سال پیش)
0 0
خواهشن فکری برای سرور دانلود بکنید. با دانلود منیجر دانلود میکردم ۲ گیگ اینترنت رو استفاده کرد آخرش هم دانلود نشد. نصفه های دانلود برمیگرده از اول. چون حجم دانلود بالاست باید از یک سرور قوی استفاده کنید. (8 سال پیش)
+1 0
سلام . مشکل justify که هنوز در اندروید تا اونجاییکه من میدونم برای فارسی حل نشده و ربطی هم به اکلیپس و استادیو نداره چون کتابخانه نداره هنوز . در مورد دانلود هم پیشنهاد می کنم ورژن idm خودتون رو ارتقا بدید تا مشکل حل بشه بقیه چنین مشکلی نداشتن . (8 سال پیش)
0 0
سلام آقای نور حسینی من نصبش کردم اما بعد از import کردن یه پروژه از eclipse قبلی از سر تا پای هر کلاسو داره خطا نشون میده روی نقطه چین های خطا هم که میرم تصحیح درستی نشون نمیده اصلا این کدها رو import نمی کنه همراه کلاس حتی کپی کنم ctrl +s بزنم باز پاکشون می کنه import java.io.BufferedReader; import java.io.IOException; import java.io.InputStream; import java.io.InputStreamReader; import java.util.ArrayList; import org.apache.http.HttpResponse; import org.apache.http.NameValuePair; import org.apache.http.client.ClientProtocolException; import org.apache.http.client.HttpClient; import org.apache.http.client.entity.UrlEncodedFormEntity; import org.apache.http.client.methods.HttpPost; import org.apache.http.impl.client.DefaultHttpClient; (8 سال پیش)
0 0
درست شد ، مرسی بابت این به روز رسانی اولین باره دارم از اکلیپس استاد مهاجرت می کنم :) میگم این چرا AVD هاش کیبورد مجازی نداره ؟ دکمه های Back , Home .... توی صفحه هم وجود نداره ! چجوری بیارمشون ؟ (8 سال پیش)
+2 0
برای استفاده از ماشین بهتره یا از خود گوشی استفاده کنید یا جنی موشن (8 سال پیش)
0 0
اقای نور حسینی عزیز تشکر از زحمت های فراوانت.سوالم اینه که این نسخه adt 22.6 بهتره یا 22.3 قبلی که گذاشته بودین؟ و سوال دیگه اینکه میشه این نسخه رو همزمان در کنار نسخه استاد استفاده کرد؟ (8 سال پیش)
0 0
باسلام.من برنامهرو دانلود و دقیقا طبق راهنمایی شما عمل کردم اما perspective شما باز نشد و perspective resource باز میشه و کلا perspective شما وجود نداره.چکار کنم؟ (8 سال پیش)
0 0
دوستان کسی اگه لینکی جز این مدیافایری که آقای نورحسینی گذاشتن داره بده ، مال من با سرعت 5 kb دانلود میکنه از مدیافایر ممنون (8 سال پیش)
0 0
سلام خدمت دوستان و آقای نور حسینی. سپاسگذارم از وقتی که برای جمع آوری این نسخه گذاشتید.میخواستم بدونم چرا تاکید کردین که فولدر dev حتما روی درایو c نصب بشه!؟دلیل خاصی داره؟اگر روی درایو دیگری نصب بشه چه مشکلاتی ممکنه پیش بیاد؟ ازونجایی درایو C درایو ویندوز هست و درصورتی که بخواهیم ویندوز رو عوض کنیم همه ی تنظیمات و متعاقبا پروژه ها حذف میشن. (8 سال پیش)
0 0
سرعت دانلودش خیلی بده. من سرعت دانلودم همیشه 50 هست تقریبا. فایل های آموزش خود سایت هم 50. ولی هم این فایل و هم یک فایل دیگه که آقای کاشی زاده گذاشته بودن برای پرداخت درون برنامه تو سایت خودشون سرعتش بد بوده. لطفا سرور مناسبی انتخاب کنید.یک لحظه تعجب کردم گفتم شاید برای انتخابات سرعت این قدر کم شده. بعد رفتم فایل های آموزشی اصلی رو ادامه دانلود زدم دیدم نه اونا خوبه . این فایل سروش مشکل داره. (8 سال پیش)
0 0
ممنون جناب نور حسینی عزیز واقعا عالی بود (8 سال پیش)
0 0
من سرعت اینتذنتم خوبه با سرعت 400 KB/S اما چرا باید 850 مگ از حجم فایل بره بعد بپره!!!!! در ضمن با IDM دانلود میکردم. (همه ما نمی تونیم یه برنامه با این حجمو چند بار دانلود کنیم لطفا در کاراتون دقت نط بیشتری داشته باشید و در صورت امکان لینک و درست کنین ممنون) (8 سال پیش)
0 0
اگه میشه نسخه ی LUNA رو بزارید (7 سال پیش)
 برای این سوال 44 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+3 0

همونطور که دوستمون گفت لینک دارای قابلیت ادامه دانلود هست . البته پیش نهاد می کنم شما همه دانلود های خودتون رو با IDM که مخفف Internet Download Manager است انجام بدید .

 

 

0 0
سلام میشه لینک دانلود منیجر را بذارید ..من هر چی رو سیستم نصب میکنم ..با regestry مشکل داره..کرک نمیشه.. با سپاس از زحمات شما (9 سال پیش)
0 0
رمز این java kit چیه من دانلودش کردم رمز میخواد (9 سال پیش)
0 0
رمز که روش نوشته ولی به هر حال اضافه شد www.p30download.com (9 سال پیش)
0 0
Idm رو هم میتونید از همونجا p30download دانلود کنید . (9 سال پیش)
0 0
مرسی بابت پاسخ.. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

 

شیوه کار با sdk manager

لازمه در ابتدا ذکر کنم بعضی موارد وجودشون نیازی نبود پس دانلود نشد ضمن اینکه اگر دانلود میشد حجم بسته از یک گیگ به چند گیگ میرسید در نتیجه من به موارد ضروری پرداختم و بقیه رو بنا به خواست و احتیاج به خود دوستان سپردم .

به عنوان مثال سیستم ایمیج یکی از لوازم ساخت ماشین مجازیه که حتما باید نصب شده باشه . ضمنا حجم سیستم ایمیج اندروید 5 خیلی بالاست که من دانلود نکردم ولی به جاش سیستم ایمیج 4.3 رو براتون گزاشتم که حجمش پایینه و به همین دلیله که می تونید شبیه ساز 4.3 رو داشته باشید . ورژن 5 رو اگر بخواهید باید یا برید از sdk manager و با ف ی ل فایل

ARM EAB V7a System Image

دانلود کنید و یا کلا گوشی تون رو وصل کنید به دستگاه و برنامه هاتون رو روی گوشی اجرا کنید که خودم مدتهاست همین کار رو می کنم و از همه روشها هم سریع تر و هم واقعی تره .

همینطور هر وقت که sdk manager رو باز می کنید اگر ف ی ل داشته باشید مواردی پیشنهاد می کنه که آپدیت کنید . اگر شما همون ها رو انجام بدهید همیشه اکلیپستون بروزه ولی اگر از من می پرسید که انجام بدم یا نه میگم اگر تخصص دارید بکنید و در غیر اینصورت منتظر باشید من خودم  تست می کنم و بدون مشکل هاش رو اینجا می زارم که استفاده کنید . همین بسته ای هم که آماده کردم کاملا کافیه فعلا .

+1 0
ممنونم که به فکر ما هستی خدا خیرت بده (9 سال پیش)
0 0
قربانت مصطفی جان . قابل تو رو نداره . (9 سال پیش)
0 0
سلام adb منو نمیشناسه باید چیکار کنم ...تو اندروید sdk باید چه مسیری بهش بدم (9 سال پیش)
0 0
اگر دقیقا طبق دستور العمل پیش برید مشکلی نخواهید داشت . یک ریست هم جهت اطمینان خوبه . اگر هم طبق دستورالعمل نرفتید ری استارت کنید فولدر آنزیپ شده رو پاک کنید و مراحل رو از اول برید (9 سال پیش)
0 0
دستت درد نکنه ولی چی میشد این فایلم همراهش آپلود میکردید که دردسر قندش نداشته باشیم یا جداگانه آپلود میکردید و میگفتید در په مسیری ما کپیش کنیم بازم ممنون (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Vahid  9 سال پیش
+4 0

سلام،
ممنون از جناب نورحسینی واسه سوپرایز،
لینک رو مستقیم کردم و حدود 15 روز این لینک اعتبار داره و میتونن دوستان ازش استفاده کنند.

لینک برداشته شد (منقضی)

موفق باشید

0 0
با تشکر از دوست عزیزم که زحمت آپلود رو کشیدن به اطلاع می رسونم لینک ورژن جدیدتر ADT 23.0.6 در پست اول قرار گرفت . جهت دانلود آخرین ورژن به پست اول مراجعه شود . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
flash118  9 سال پیش
+4 0

0 0
ممنون از لطفت نیما جان . (9 سال پیش)
+1 0
سلام خواهش میشه ممنون از شما که این مجموعه رو آماده کردید متشکر از زحمات شما و تمامی عزیزان (9 سال پیش)
+1 0
سلام بابت عیدی شما ممنون محیط فوق العاده و سرعت اون هم بالاست بسیار بسیار ممنون سال نو بر همه مبارک (9 سال پیش)
+1 0
نصب محیط برنامه نویسی eclipse جناب نور حسینی عزیز : 1 - ابتدا دو فایل زیر رو دانلود کنید Noorhoseini_ADT23_AllinOne و Java.SE.Development.Kit.v7.Update.75.x64_p30download.com 2 - یک پوشه به اسم dev در درایو c ایجاد نمایید و دو فایل بالا را در آن اکسترکت کنید. 3 - ابتدا Java.SE رو نصب کنید البته براساس نیاز سیستم شما x86 یا x64 و پسورد www.p30download.com 4 - اعمال تنظیمات : + معرفی کردن JDK به سیستم شبیه به تظمیات استاد مال من شبیه زیر است JAVA_HOME C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_75 ------------------------------------------------ PATH C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_75\bin;C:\dev\ADT 23 AllinOne\sdk\platform-tools -------------------------------------------------------------------------------------------------- SDK_HOME C:\dev\ADT 23 AllinOne\sdk --------------------------------------- 5 - با اجرا کردن نرم افزار ECLIPS اگه اجرا شد که پیغام خطا مبنی بر Workspace رخ داد ابتدا ok بر روی browse کلیک نمایید و آدرس پوشه workspace را کپی و در کادر به جای آدرس قبلی paste کنید وok بزنید مانند مال من : * C:\dev\ADT 23 AllinOne\My Workspace 64 و ok 6 - وقتی وارد محیط شدی باز خطای android sdk could not رو میده که اول close بزنید و در قسمت windows سپس preferences سپس android و در SDK location باید آدرس پوشه sdk رو به اون بدهید وسپس android 2.2 رو انتخاب و ok بزنید. و در آخر ساخت avd یا ماشین مجازی که دیگه راحت هست با خودتون در قسمت windows سپس android virtual deviced (9 سال پیش)
0 0
ممنون a_k1369 جان ولی شیوه نصب رو کامل در پست اول توضیح دادم که اگر طبق اون پیش برید هیچ ایرادی هم گرفته نمیشه . منشا این ایراد ها اینه که شما فولدر dev رو روی درایو c ساختید در حالیکه گفتم روی دسکتاپ بسازید . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
دوست عزیز من دوبار تا حالا اون فایل allinOne رو دانلود کردم با idm هم دانلود کردم تا حالا تو هیچ فایلی با مشکل برنخورده بودم اما تو این دوبار انگار فایل خرابه extract نمیشه و خطا میده!!! از همون لینک اول که گذاشته بودید دانلود کردم ... (9 سال پیش)
0 0
شما آیا فایلی که من گزاشته بودم یعنی Noorhoseini ADT23 AllinOne.rar رو دانلود کردی یا لینک کمکیش رو که دوستان دادن؟ تا به حال کسی گزارش خرابی لینک نداده . (9 سال پیش)
+1 0
@Eminent : من خودم فایل رو از لینک کمکی که گذاشتم دانلود کردم، مشکلی نیست در فایل (9 سال پیش)
0 0
والا من بار اول همون لینک اصلی رو دانلود کردم بار دوم از لینک کمکی نیدونم که چرا تو هر دو روش خطا میده عمل extract تا آخر انجام میشه ها اما برنامه winrar در حدود 25 تا خطا ایجاد میکنه و سپس کار نمیکنه! دوستان تو انین روش دیگه نصب فایل adb نیاز نیس مثل قبل ؟ فقط jdk و فایل رو اجرا کنیم کافیه ؟ الان بار دیگه میخوام دانلود کنم کدوم لینک رو دقیقا دانلود کنم لطفا لینک رو مجددا برام بزارید... (9 سال پیش)
0 0
@Eminent: برای تست 7zip نصب کنید و دوباره extract کنید (9 سال پیش)
0 0
باز هم همون خطاها رو نشون داد در ضمن دوست عزیزم ویندوز رو هم عوض کردم آخه لامصب اندروید استودیو هم نصب نمیشه یه خطای دیگه میده دیگه کلافه شدم... (9 سال پیش)
+1 0
خوب پس با توجه به مطالبی که گفتی و اینکه ویندوز رو هم عوض کردی به نظرم ورژن IDM مشکل داره . بهترینش رو از p30download بگیر . ضمنا ممکنه winrar هم مشکل داشته باشه . از repair در winrar استتفاده کن . با توجه به گفته های خودت مشکل از ما نیست چون هم دانلود شده و هم اکتسرکت شده . کسی هم غیر از شما درمورد اکسترکت نادرست گزارشی نداده . (9 سال پیش)
+1 0
ضمنا ممکنه درایو های دیگه شما مثل درایو برنامه هاتون ویروسی شده باشه با توجه به اینکه دیدم در نصب استادیو هم مشکل داشتی که در این صورت دیگه تعویض ویندوز هم فایده ای نداره اگر دوباره همون برنامه های ویروسی رو نصب کنی . پیشنهاد میکنم بعد از نصب مجددا ویندوز به هیچ وجه از اطلاعات قبلی خودت روی درایو های دیگه هم استفاده نکنی و این برنامه ها رو مجدد دانلود کنی . (9 سال پیش)
0 0
بحث ویروس مطمنا نیس همون IDM لعنتی ورژن قدیمیش بوده برام مشکل ایجاد کرده حالا دوباره تست میکنم... (9 سال پیش)
0 0
بنده هم دانلود کردم و مشکلی نداشت IDM بنده هم نمیدونم مال چند سال پیشه !!! به نظرم شما از ویندوز هشت استفاده میکنید ! یه تست با ویندز هفت بزنید بد نیست موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
بنده مجددا گذاشتم رو دانلود با IDM ورژن جدید IDM قبلیم فکر کنم واسه 4 سال بیش بود‍! اما بعید میدونم از اون باشه گرچه من با همین IDM چندین بار تازگیا به مشکل برخورده بودم اما در رابطه با ویندوز هم باید بگم که اول رو هفت تست کردم خطا داد مجددا ویندوز با هفت زدم باز هم جواب نداد دیشب هشت زدم باز هم جواب نداد‍‍! در ضمن من الان نزدیک 1 ساله که تو هر دو تا ویندوز چندین بار اکلیبس رو نصب کردم با این مشکلا برخورد نکرده بودم... (9 سال پیش)
0 0
من بیشتر از اینکه به IDM تو شک داشته باشم به winrar شک دارم و فکر می کنم اگر قبل از دانلود مجدد بری یک winrar بروز دانلود و نصب کنی و همون فایل قبلی رو که دانلود کردی باز کنی یا اگر لازم شد repair کنی مشکلت حل بشه . (9 سال پیش)
0 0
ضمنا در مورد سوالت که از شیوه نصب پرسیده بودی باید بگم نصب این ورژن پیچیدگی های ورژن قبلی رو که ارائه کردم ندارم چون همه تنظیمات رو روش اعمال کردم و خیلی ساده فقط باید طبق دستورالعملی که بالا دادم آنزیپ و استفاده کنی . ضمنا اگر کسی از دوستانی که نصب کردن چند تا اسکرین شات بزاره برای دوستان ممنون میشم . من چند وقته قول دادم بزارم ولی انقدر کار ئیش میاد که فرصتش نیست . پیشاپیش ممنون از همکاری دوستان . (9 سال پیش)
0 0
با سلام .برای من این ارور رو میده مسیر sdk رو هم بهش ميخوام بدم دکمه apply و ok غيرفعاله .Could not find folder 'tools...\dev\ADT 23 AllinOne\sdk\'. لطفا راهنمایی کنید.ممنون. (9 سال پیش)
0 0
sdk رو جدا دارید دانلود کنم؟ فکر کنم مشکل توی دانلود این قسمت بوده. (9 سال پیش)
+1 0
دوستان انقدر پیام نذارید برای جناب نورحسینی خواهشاااااااا!!!!!!!. این بنده خدا زحمت کشیده یه اکلیپس جدید گذاشته , بیکار نیست که 24 ساعت به سوالات شما پاسخ بده , نصبش کنید دیگه مگه کاری داره! من هر دفعه میبینم 20 تا پیام براش گذاشتید!!! ای بابا :( (9 سال پیش)
+2 0
نه محمد جان . مشکلی نیست البته من سرم شلوغ هست ولی در بین کارهام میام سر میزنم مشکلی باشه خوشحال میشم کمکی کرده باشم . ممنون از لطفت . (9 سال پیش)
+1 0
انشاءالله خبر های بهتری هم در راه هست که سرم کمی خلوت بشه تاپیکش رو میزنم . (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از لطفی که دارید و زحمتی که میکشید. خلاصه ما هم تازه کاریم و سوال زیاد داریم. ان شاءالله ما هم به زودی مثل دوستان با محبت این انجمن تجربه مون زیاد میشه و به دوستان دیگری کمک میکنیم. باز هم متشکرم.آرزوی موفقیت برای شما دارم. (9 سال پیش)
+1 0
آقای دهقان داداش عزیزم خیلی ممنون از اینکه با ملایمت جواب دادید من خیلی دلم میخواست تو این دو روز جواب بدم اما واقعا دیدم نمیتونم جوابی ندم که شان این انجمن رو زیر سوال نبره پس سعی کردم سکوت کنم. انشاله مشکلت هرچی زودتر حل بشه من در این مدت چند سال خیلی کم چنین رفتاری رو دیده بودم! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
f-Dehghan  9 سال پیش
0 0

این پوشه sdk من شده . آیا ناقصه؟

این تصویر اروریه که میده.

+1 0
اگر طبق دستور العملی که داده بودم پیش می رفتید که هیچ مشکلی پیش نمی اومد . البته حالا هم براحتی میتونید sdk رو آدرس بدید از منوی window/preferences/android/browse که ظاهرا همین کار رو هم کردید چون می بینم که آدرس sdk و چیزی کم نداره . (9 سال پیش)
0 0
ممكنه فايل ناقص دانلود شده باشه؟ طبق دستور عمل کردم. پوشه sdk فایلهای بیشتری داره ؟ ( از تصویر بالایی) ؟ (9 سال پیش)
0 0
تصویر اروری که میده رو بالا گذاشتم. راهنمایی کنید ممنون میشم. (9 سال پیش)
0 0
نه دیگه الان شما با وارد کردن این آدرس C:\Users\...\Desktop\dev\ADT 23 AllinOne\sdk و زدن apply باید sdk شما شناخته بشه . در غیر این صورت یک جای کار رو اشتباه رفتید یا فایل درست دانلود نشده . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
صادق حمزه ای  9 سال پیش
+2 0

اقا یه اسکرین شات از ایکلیپس من سالم سالم بدون هیچ مشکلی

همون لینک مدیا فایر رو دانلود کردم مشکلی نداشت

فقط موقع نصب رو ادرس محل نصب گیر داد که تغییر دادم حل شد

 

 

پاسخ به سوال 
shabnamhssn  9 سال پیش
+2 0

سلام خیلی عالی بود دست شما درد نکنه. من با اینکه تازه کار هستم ولی توی این ورژن نسبت به اونی که استاد دادن خیلی بهتر کار کردم. خیلی جالبه. واقعا کار رو راحتتر میکنه.

در مورد این پوشه ایی که ساخته میشه کنار پروژه (Appcompat_v7 ) اگر در اخر کار بخوام خروجی بگیرم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ یعنی اگر اپلیکیشن ساخته بشه و د رآخر کار بخوام بصورت زیپ خارجش کنم و اجراش کنم ایا اجرا میشه؟؟؟ آیا باید ایجاد بشه؟ میشم یکم در موردش توضیح بدید. خیلی ممنونم ازتون اقای نورحسینی

 

+1 0
بله ورژن خوبیه ولی توصیه می کنم ورژن استاد رو هم داشته باشید چون تازه کار هستید و با آموزشها هماهنگ تره ولی برای کار کردن با این ورژن راحت ترید . در مورد Appcompat_v7 هم کاملا طبیعیه و در نهایت هم شما خروجی zip یا apk خودتون رو می گیرید و اکلیپس هر مقداری که لازم باشه از ساپورت یا همین Appcompat_v7 هنگام کامپایل کردن استفاده می کنه . فقط اگر خودتون بعدا در جایی دیگه بخواهید برنامه تون رو ادیت کنید یا کس دیگه ای بخاد برنامه تون رو استفده کنه باید Appcompat_v7 رو به برنامه اضافه کنه که میتونید شیوه اضافه کردن ساپورت رو سرچ کنید در انجمن . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنونم اقای نورحسینی که اینقدر سریع و با دقت جواب میدید. موفق باشید و سال خوبی براتون ارزو می کنم (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنونم اقای نورحسینی که اینقدر سریع و با دقت جواب میدید. موفق باشید و سال خوبی براتون ارزو می کنم (9 سال پیش)
0 0
اقای نور حسینی امکانش هست که موقع اضافه کردن پروژه جدید این کتابخونه بصورت خودکار اضافه نشه؟ (9 سال پیش)
0 0
فکر نمیکنم سجاد جان . چون من حتی بدون تم هم ساختم ولی با Appcompat_v7 اومده. ولی حالا باشه طوری نمیشه که . (9 سال پیش)
+1 0
آقای نورحسینی واقعا ممنونم از مطالبتون فقط من یه مشکل دارم که اذیتم میکنه اینکه لایبری Appcompat_v7 خودش میسازه در صورتی که Android-support-v4 هم داخل پوشه libs پروژه وجود داره که خودش تناقض داره!مورد دوم اینه که کلاس های اکتیویتی که خودش میسازه از ActionBarActivity اکستندز (extends) شده و اینم خیلی اذیت میکنه!شایدم من سختمه!اگه میشد که مثل اکلیپس قبلی که زحمت کشیده بودین باشه عالیه ممنونم (9 سال پیش)
0 0
شما با کدوم ورژن داری کار می کنی ؟ 23.0.2 که یک گیگ بود یا 23.0.6 یعنی آخرین ورژن که 900 مگه ؟ (9 سال پیش)
0 0
من با همون قبلی که 1 گیگ بود دارم کار میکنم (9 سال پیش)
0 0
من با همون قبلی که 1 گیگ بود دارم کار میکنم (9 سال پیش)
0 0
من با همون قبلی که 1 گیگ بود دارم کار میکنم (9 سال پیش)
0 0
من رو دانلود میزنم ولی دانلود نمیشه چرا؟ (9 سال پیش)
0 0
سجاد : این ورژن اخیر بهتر از اونه و همه تجربیاتم رو در تنظیمش به کار بردم . در مورد app copmpat هم بی دلیل حساس شدی قاعدش اینه که ساپورت باید ساخته بشه و همه ورژن ها حتی ورژن قبلی که داری میسازه . مشکلی هم نیست شما می تونی دستی اکستندز بدی . ولی قاعده اینه که در کار اکلیپس خللی ایجاد نکنی . موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
ali عزیز گاهی پیش میاد که مدیا فایر در دانلود اذیت می کنه ولی در کل مشکلی نداره . دوباره اقدام کنید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+1 0

ضمنا آمار دانلود ( تا این لحظه ) هر دو ورژنی که در این تاپیک ارائه شده برای خودم جالب بود که براتون میزارم :

ورژن 23 : 450 بار طی دو روز .

این ورژن 23.0.6 : 105 بار تا این لحظه .

 
0 0
با سلام آقای نور حسینی ممنون اما من لینک آپدیت شده رو گم کردم بی زحمت برام ارسال کنید لینک مستقیم کنم دوستان هم استفاده کنن با تشکر (9 سال پیش)
+1 0
به به AndroidStudio هم که اونجا بازه D: دیروز بعد از مدت ها رفتم سراغ Eclipse عجب سرعتی داره D: (9 سال پیش)
+1 0
نه Spirit عزیز اون آیکون مال امولاتوره البته من همین الانم استادیو دارم روی دستگاه ولی همونطور که بالاتر هم گفتم بعد از اینکه بارها بررسی کردمش و ایرادهاش رو دیدم دیگه ازش استفاده نکردم . بله سرعت اکلیپس به نسبت استادیو عالیه این ورژن هم سریعه . (9 سال پیش)
0 0
flash118 عزیز بهترین ورژنی که ارائه کردم همین آپدیت آخره یعنی 23.0.6 که لینکش در پست اول موجوده . ضمنا لینک رو از مدیا فایر دادم و خوبه . نیازی به مستقیم کردن هم نداره چون مستقیم و قابل ادامه دادن دانلوده ضمن اینکه دارم آمار میگیرم و اگر لینکها زیاد بشه آمار می شکنه و واقعی نیست . ممنون از لطفت . (9 سال پیش)
0 0
حالا Spirit جان از استادیو اومدی که اومده باشی ؟ یا اینکه با استادیو کار میکنی ؟ بیشتر با کدومی ؟ (9 سال پیش)
+1 0
منم استادیو رو روی لینوکس مینت امتحان کردم. استفاده ی رم بالایی داشت. (9 سال پیش)
+1 0
روی ویندوزم امتحان کردم همینجوری بود. (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان دست درد نکنه .عالی بود . (9 سال پیش)
+1 0
آمار ها بروز شد و تصویر قرار داده شد . آمار پیشرفت خوبی داره . (9 سال پیش)
0 0
آقای نورحسینی اگه من بخوام پروژه گرادل بیس رو وارد اکلیپس کنم چی کار باید بکنم ؟ (9 سال پیش)
+1 0
اول باید پلاگین گردل رو نصب کنید یا از مارکتی روش نصب کردم و یا از این آدرس ها لینک که به درد می خوره . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mseif  9 سال پیش
0 0

راه حل چیه ؟ jdk 7 و jre 7 نصب کردم نسخه 64بیتی

0 0
این نسخه آخری که گزاشتم 32 بیتیه که همه بتونن نصب کنند . جاوا 32 بیتی رو نصب کنید مشکلتون حل میشه نشد مطرح کنید . (9 سال پیش)
+1 0
ضمنا این طور به نظر میرسه که شما نام فولدر ها رو تغییر دادید که در این صورت بروز اشکال طبیعیه چون مسیرها تغییر می کنه و پیدا نمیشه . من تاکید کرده بودم عملی غیر از اون 4 مرحله در نصب انجام ندید یا به مسئولیت خودتون اقدام کنید . در هر صورت برای نصب بی درد سر به پست اول مراجعه کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
آقای نور حسینی ممنونم به خاطر زحمتی که کشیدی داداش ، یک سوال داشتم اینکه جاوا حتما باید 32 بیتی باشه که شما پیشنهاد دادی ؟ ویندوز من 64 بیت ممنون میشم راهنمایی کنید (9 سال پیش)
0 0
آقای نور حسینی ممنونم به خاطر زحمتی که کشیدی داداش ، یک سوال داشتم اینکه جاوا حتما باید 32 بیتی باشه که شما پیشنهاد دادی ؟ ویندوز من 64 بیت ممنون میشم راهنمایی کنید (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم عزیز . بله چون اکلیپسی که گزاشتم 32 بیتیه که همه بتونن نصب کنند طبعا جاوا هم باید 32 بیتی باشه . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
آقای نور حسینی من all in one که گذاشته بودید با جاوای 64بیتی نصب کردم اما این مسیری که شما گفته بودید تو مسیر نصب جاوای من وج.د نداره : Window/preferences/java/installed jre و با زدن Add/standard vm/next/directory C:\Program Files\Java\jre7 با اینکه برای نصب جاوا مسیر که شما گفته بودید رو دادم ولی اصلا چنین پوشه های اینجاد نشد ؟ روی آیکون ایکلیپس هم که کلیک می کنم میگه چون جاوا نصب نشده باز نمیشه ، ممنون میشم راهنمایی ام کنید داداش ، سپاس (9 سال پیش)
0 0
آقای نور حسینی من all in one که گذاشته بودید با جاوای 64بیتی نصب کردم اما این مسیری که شما گفته بودید تو مسیر نصب جاوای من وج.د نداره : Window/preferences/java/installed jre و با زدن Add/standard vm/next/directory C:\Program Files\Java\jre7 با اینکه برای نصب جاوا مسیر که شما گفته بودید رو دادم ولی اصلا چنین پوشه های اینجاد نشد ؟ روی آیکون ایکلیپس هم که کلیک می کنم میگه چون جاوا نصب نشده باز نمیشه ، ممنون میشم راهنمایی ام کنید داداش ، سپاس (9 سال پیش)
+1 0
سلام فقط همین ورژن آخری که گزاشتم رو دانلود کنید بعلاوه جاوایی که گزاشتم . چون باید 32 بیت باشه نه 64 . طبق دستور العمل پیش برید مشکلی ندارید میرید اکلیپس 32 دانلود می کنید با جاوا 64 خوب معلومه کار نمیکنه قربونت برم . آدرس هم هست اشتباه می کنی . (9 سال پیش)
0 0
ممنونم داداش مشکلم رفع شد و نصبش رو کامل انجام دادم اما مشکلی که دارم اینه که فونت فارسی به هم میریزه ، مثلا اسم یک باتن رو به فارسی می نویسم در اجرا به هم میریزه و یا وقتی از دیتا بیس خروجی می گیرم متن فارسی بهم میریزه ممنون میشم در این مورد راهنمایی کنی ، سپاس (9 سال پیش)
0 0
خدا رو شکر . تا به حال نه من چنین مشکلی رو در فارسی داشتم و نه کسی گزارش داده . به احتمال زیاد از سمت دستگاه خودته . روی ویندوزی ؟ چه ورژنی ؟ توضیحات بیشتر ؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

و اما آمار جدید :

دانلود آخرین ورژن یعنی 23.0.6 از 200 گذشت ...

0 0
درود آقای نور حسینی یه سوال آیا تنظیمات environment variables ویندوز که استاد انجام داد لازمه؟ با تشکر (9 سال پیش)
+2 0
نه نیازی به این تغییرات نیست . در حقیقت من خودم برای این ورژن هایی که ارائه دادم اون تغییرات رو انجام ندادم و مشکلی هم نداشتم . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
اگه بخوایم این تنظیمات رو انجام بدیم (جهت محکم کاری :) ) چه مسیری باید به ANDROID_SKD_HOME بدیم ؟ (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
^Black_Hat^  9 سال پیش
0 0

دوست عزیز بعد از نصب برنامه طبق دستور خودتان برنامه را اجرا کردم و یک بار بالا اومد اما حالا موقع ورود یک خطا در مورد اجرای جاوا میده "failed to create Java Virtual Machine"که تصویرش را هم گذاشتم. مشکل کجاست و چکار باید کرد.

0 0
باید دید بین این دو زمان یعنی بعد از اجرای اول که بدون مشکل اجرا شده و بار دوم که اجرا نشده چه کار کردید . یک بررسی بکنید . (9 سال پیش)
+1 0
سلام خیلی ممنون از زحماتتون ولادت حضرت علی علیه السلام رو هم تبریک میگم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hosseinAmini  9 سال پیش
+8 0

دانلود تم اکلیپس استاد

آقای نورحسینی بابت زحمتی که کشیدید تشکر می کنم این اکلیپس واقعا عالیه. به نظرم لینک این تم رو توی پست اول بزارید تا همه ببینند.
من رنگ بندی اکلیپس استاد رو توی این ورژن قرار دادم و تمش رو گذاشتم واسه دانلود تا بچه ها دانلود کنند.
توجه داشته باشید که برای ساخت این تم، اکلیپس استاد رو باز کردم و تمام رنگ بندی توی اکلیپس جدید رو با اکلیپس استاد یکی کردم، پس با خیال راحت بدون اینکه مشکلی پیش بیاد می تونید تم رو توی اکلیپس جدید نصب کنید.
روش نصب تم:
بعد از اینکه فایل رو دانلود کردید به مسیز زیر برید

file -> Import -> Preferences

سپس تیک Import All رو بزنید و Finish بزنید. 

دانلود تم استاد

+1 0
ممنون حسین جان . در پست اول و عنوان تاپیک اضافه شد . زحمت کشیدی . مدتها بود میخواستم این کار رو برای کسانی که با رنگبندی استاد عادت کردن بکنم ولی فرصت نمیشد . (9 سال پیش)
+1 0
ببخشید این آدرس رو من پیدا نمی کنم . داخل WIndow اصلا Import نیست. (9 سال پیش)
+2 0
بله علی جان باید در منوی file دنبالش بگردی . برای توضیح کاملتر به پست اول مراجعه کنید . (9 سال پیش)
+1 0
ببخشید اشتباه نوشتم. همونطور که آقای نورحسینی گفتند تو منو file برید (9 سال پیش)
0 0
نورحسینی جان لینک پست اولتون نیست دیگه . انگاری حذف شده. منم پیدا کردم درست شد. (9 سال پیش)
0 0
نه علی جان لینک مشکلی نداره فقط گاهی مدیا فایر برای دانلود اذیت می کنه و آنتی اسپم میزاره که باید با وارد کردن کلمات یا تیک زدن عبارت I am not robot یا شیوه های دیگه از اون رد بشید . دوباره امتحان کنید . (9 سال پیش)
0 0
سلام به همه دوستان لازمه در ابتدا از آقای نورحسینی به خاطر آماده سازی این پکیج تشکر کنم. واقعیتش به تازگی برنامه نویسی اندروید را شروع کردم و با توجه به تجربه برنامه نویسی که داشتم تونستم خیلی سریع همراه با استاد جلو برم. جالب اینکه از همان اول محیط اندروید استدیو را انتخاب کردم و تا فصل 11 بدون مشکل اومدم جلو. تا اینکه در یکی از آموزش ها که بایستی محتوای یک وب سایت را درون برنامه واکشی می کردیم به خطا برخوردم. طوریکه نتونستم رفعش کنم. به این دلیل تصمیم گرفتم بیام روی اکلیپس. پکیج تهیه شده آقای نورحسینی را دانلود کردم و نصب کردم. الان سوالی که دارم اینه که وقتی یک پروژه را جدید تعریف می کنم، روی بعضی از فولدرهای سولوشن علامت قرمز داره. به‌عنوان مثال، صفحه MainActivity به شکل زیر روی بعضی جاهاش خطا می ده (9 سال پیش)
0 0
ببخشید، اشتباه نظر دادم. (9 سال پیش)
0 0
چرا من هر کار میکنم تم استاد اضافه نمیشه؟از همون روش که گفتید رفتم اما تغییری بعد از زدن import all داده نشد (8 سال پیش)
0 0
اگر طبق دستور العمل پیش برید موفق میشید . یک جا رو درست نرفتید . (8 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون از بچه های فعال و خود جوش فقط این Prespective رو هم چطور میشه تظیم کرد من یه یادم نیست پاکردن این پرید هرسری که می eclipse باز میکنم باید لوگ کت و بقیه رو یکی یکی بیارم مثل استاد all-inone nist یا با تنضیمات نور حسینی (8 سال پیش)
0 0
مورد دیگه اینکه این فایل تم مسیر skd رو به صورت پیشفرض عوض میکنه درصورتی که skd من اون مسیر نیت و با هربار باید اون رو دستی تغییر بدهم اینو میشه توی تم برداشت؟ (8 سال پیش)
0 0
مشکل قبلی هم که گفتی به خاطر اینه که مسیر های شما با من فرق می کنه و گرنه با تنظیمات نورحسینی می اومد بالا . اگر میخای مشکلی نداشته باشی مو به مو طبق دستورالعمل پیش برید و مسیر هاتون تفاوتی نداشته باشه چون همه چیز تنظیم شده (8 سال پیش)
0 0
مرتب کردن فایل های xml که ctrl+r بود کجای تنظیمات Eclipse میشه تنظیم کرد. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
m.shahriari  9 سال پیش
+2 0

سلام به همه دوستان
لازمه در ابتدا از آقای نورحسینی به خاطر آماده سازی این پکیج تشکر کنم. واقعیتش به تازگی برنامه نویسی اندروید را شروع کردم و با توجه به تجربه برنامه نویسی که داشتم تونستم خیلی سریع همراه با استاد جلو برم. جالب اینکه از همان اول محیط اندروید استدیو را انتخاب کردم و تا فصل 11 بدون  مشکل اومدم جلو. تا اینکه در  یکی از آموزش ها که بایستی محتوای یک وب سایت را درون برنامه  واکشی می کردیم به خطا برخوردم. طوریکه نتونستم رفعش کنم. به این دلیل تصمیم گرفتم بیام روی اکلیپس. پکیج تهیه شده آقای نورحسینی را دانلود کردم و نصب کردم.
الان سوالی که دارم اینه که وقتی یک پروژه را جدید تعریف می کنم، روی بعضی از فولدرهای سولوشن علامت قرمز داره. به‌عنوان مثال، صفحه MainActivity  به شکل زیر روی بعضی جاهاش خطا می ده.

ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنن.

+1 0
خواهش می کنم . شما روی پروژه راست کلیک کنید سپس از زبانه android بیلد تارگت رو روی ۵.۱ و از زبانه java compiler ابتدا تیک enable رو اگر فعال نیست بزنید و سپس ورژن ۱.۷ رو انتخاب کنید . در صورتی هم که ورژن اندروید رو در مرحله قبل ۴.۳ انتخاب کردید ورٰن کامپایلر رو روی ۱.۶ بزارید . به احتمال ۹۹ درصد مشکل حل میشه . در کل کار با اکلیپس خیلی راحت تر و لذت بخش تره . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از راهنماییتون. تنظیمات را انجام دادم ولی همچنان مشکلات باقی است. (9 سال پیش)
0 0
منم به این مشکل برخوردم (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مهدی  9 سال پیش
0 0

درود

ممنون از سورپرایزتون ! بنده بدون هیچ مشکلی اکلیپستون رو راه اندازی کردم

ولی وقتی میخوام پروژه رو اجراش کنم با اینکه جنی موشن وصل هستش و آنلاین ، ولی اجرا نمیشه ؟

 

 

+1 0
آدرس SDK جدید رو به جنی موشن دادی ؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
m.shahriari  9 سال پیش
0 0

 

بعد از اعمال تغییراتی که جناب نورحسینی فرمودند، بعضی از خطاها رفع شد. ولی الان همچنا

پاسخ به سوال 
m.shahriari  9 سال پیش
0 0

 

بعد از اعمال تغییراتی که جناب نورحسینی فرمودند، بعضی از خطاها رفع شد. ولی الان همچنان روی نام پروژه علامت  تعجب قرمز وجود داره و همچنین در پایین قسمت طراحی layout یه خطایی را مثل شکل زیر نمایش میده.

0 0
خوب زمانیکه علامت سوال میاد به این معنیست که خود پروژه مشکلی نداره و به درستی وارد شده و فقط ایراد از لایبرری ها یا ساپورت پروژست . برای رفع این ایراد هم میتونید در انجمن سرچ کنید . به عنوان مثال راه اضافه کردن ساپورت ورژن ۷ یا appcompat رو سرچ کنید. همین طور اضافه کردن لایبرری به پروژه رو که بارها در انجمن اومده سرچ کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مصطفی   9 سال پیش
0 0

ممنون دانلود کردم ولی وقتی می خوام پروژه بسازم با ورژن های دیگه ساخته میشه پروژه ام ولی با ورژن 5.1 ساخته نمیشه چیکار کنم میگه: R درست نشده و پوشه ی جن هم خالی هست و project clean هم کرده ام حال چیکار کنم؟

0 0
خواهشا یکی جواب بده (9 سال پیش)
0 0
به نظرم شما تنظیمات جاوا رو درست نصب نکردید . البته اونطور که در عکسی که گزاشتید می بینم روی ورژن ۵.۱ قرار داره جاوا کامپایلر رو هم باید روی ۱.۷ بزارید چون ورژن ۵.۱ نسخه ۱.۷ جاوا رو میخاد که در پست اول گزاشتم . مراجعه کنید و دقیقا طبق دستور العمل انجام بدید تا مشکلی نداشته باشید . (9 سال پیش)
0 0
آقا دستت درد نکنه درست شد مشکلم این بود که از جاوای 64 بیتی استفاده کرده بودم (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
behnam2000  9 سال پیش
0 0

سلام.آقای نور حسینی من آخرین ورژن اکلیپس رو طبق گفته ی شما نصب کردم و بدرستی کار میکنه. ولی با import کردن لایبرری appcompat مشکل پیدا کرده ام. به این صورت که وقتی به پروژه ام  این لایبرری رو import میکنم تمام اکتوییتی ها ارور پیدا میکنند و  از فایل R ایراد میگیره!!! ولی در ورژن استاد به راحتی میتونم این لایبرری رو import کنم و هیچ مشکلی پیش نمی یاد! میشه راهنمایی بفرمایید؟

 

0 0
project clean رو هم امتحان کردم ولی درست نشد.کتابخانه appcompat رو هم بدرستی import کرده ام. (9 سال پیش)
0 0
وقتی کتابخانه رو از پروژه remove میکنم درست میشه. (9 سال پیش)
0 0
ارور رو بزارید تا بررسی بشه . قاعدتا نباید مشکلی باشه . پیش نهاد می کنم یک پروژه جدید بساید که نتیجتا یک ساپورت هم باهاش ساخته میشه . بعد ببینید میتونید ساپورت جدید رو بدون مشکل و البته طبق قاعده اضافه کنید . انجام بدید و نتیجه رو بگید . (9 سال پیش)
0 0
سلام.آقای نور حسینی اون مشکل import کردن کتابخانه حل شد و مشکل از سطح API بود. تا دیشب اکلیپس نسخه شما درست کار می کرد اما نمی دونم چرا یک دفعه شروع کرد به هنگ کردن.نشانگر موس یکی دو ثانیه آزاد میشه و بعد شروع میکنه به چرخیدن و سرعت سیستم به شدت پایین می یاد. و بعد از چند لحظه پنجره ی خطایی با عنوان multiple problems have occurred میده و زیرش نوشته: java heap space یک عکس هم از گوشه سمت راست پایین اکلیپس گرفتم که می توانید مشاهده بفرمایید: لینک (8 سال پیش)
+1 0
سلام عزیزم . به نظر می رسه با دستکاری های انجام شده اکلیپس به هم ریخته باشه و می ینم رم خیلی بالایی هم استفاده شده البته احتمال ویروسی شدن هم هست . پیش نهاد می کنم اول از پروژه هاتون یک کپی تهیه و یک جایی ذخیره کنید سپس دستگاه رو ریست و بعد از بالا اومدن کل فولدر ADT 23.0.6 رو پاک کرده و از همون فایل زیپی که دادم طبق دستورالمل ارایه شده در پست اول مرحله سوم ادامه بدید . موفق باشید . (8 سال پیش)
0 0
بله درست حدس زدید.من دستکاری انجام دادم.راستش بعد از این که فایل ای که قرار داده بودین رو دانلود کردم در مسیر گفته شده اکسترکت کردم و وقتی خواستم اکلیپس رو اجرا کنم با این ارور مواجه شدم. لینک و از اونجا فهمیدم که بایستی تغییراتی را در فایل eclipse.ini انجام بدم.تغییرات گفته شده رو اعمال و save کردم و برنامه با موفقیت اجرا شد.دیروز تا شب خوب کار میکرد اما به یکباره شروع کرد به هنگ کردن و سرعت سیستم به شدت پایین اومد.یعنی اون تغییراتی که در فایل eclipse.ini اعمال کردم باعث به وجود امدن این مشکل شده؟؟ (8 سال پیش)
0 0
مسلما بی تاثیر نبوده و پیشنهاد می کنم هیچ تغییری ندید و طبق دستور العمل رفتار کنید تا مشکلی نداشته باشید . (8 سال پیش)
0 0
رفتم از مسیر Window-->Preferences-->Android-->Lint Error Checking خطاهای مربوط به xml رو disable کردم درست شد و انگار اکلیپس دوباره جون گرفته.به طوری که زود به هر درخواستی پاسخ میده و ایجاد وقفه نمیکنه. (8 سال پیش)
0 0
این کار رو توصیه نمی کنم اگر چه که الان در حال حاضر مشکلی نداشته باشی . ریست کردن اکلیپس هم چندان زمان بر نیست . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مهدی  8 سال پیش
0 0

با اينكه تنظیمات SDK رو در Genymotion انجام دادم و اکلیپس می خونتش :

وای هنگام اجرای برنامه Genymotion رو نشون نمیده .

+2 0
برادر من آموزش نمیخواد که . خود آقای نور حسینی مراحل رو گفتن . طبق اونا بری جلو درست نصب میشه . (8 سال پیش)
0 0
دوست عزیز شما یه نگاه دقیق تر به بالا بندازید ، متوجه منظورم میشد . البته اگه به آموزش ها هم نگاه می کردید میدید بیشترین زمان تقریباً برایه نصب و راه اندازی اکلیپس هستش (8 سال پیش)
+1 0
سلام . در کل یک آنزیپ لازمه در یک فولدر که آدرسش رو دادم . اینکه دیگه فیلم میخاد قربونت برم ؟ باید یک فایل زیپ رو که من تمام تنظیمات رو درش انجام دادم دانلود و در مسیری که ذکر کردم آنزیپ کنید . برای اینکه اکلیپس اجرا بشه هم اگر جاوای ۷ روی سیستمتون ندارید باید فایلی که گزاشتم براتون نصب کنید و تمام . موفق باشید . (8 سال پیش)
0 0
تنئيمات SDK رو هم انجام دادم (8 سال پیش)
0 0
کسی نیست ؟؟!! (8 سال پیش)
+1 0
در مورد جنی موشن چون خودم همیشه روی گوشی اجرا می کنم تا به حال تجربه نداشتم. نیازی هم نیست . توصیه می کنم از خود گوشی استفاده کنید راحت تر و واقعی تره . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
sajad98  8 سال پیش
+1 0

سلام. وقتی میخوام یه پروژه جدید بسازم روی خود پروژه علامت تعجبه و اصلا نمیشه بردش. پوشه AppCompat هم باهاش ساخته میشه.

خطاش اینه.

Project 'appcompat_v7' is missing required source folder: 'gen' 

توی قسمت Xml هم اینو مینویسه. کلا میگه آندروید 5.1 ساخته نشده. چندتام خطا میده بعضی وقتا

The project target (Android 5.1) was not properly loaded.

ممنون

+1 0
سلام . به نظر میرسه شما جاوا ۷ رو نصب نکرده باشی . همین جاوایی که گزاشتم ررو نصب کنید و کامپایلر رو هم چک کنید روی ۷ باشه حتما . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
شهریار توکلی  8 سال پیش
0 0

این Error برای چیه ؟

+1 0
به نظر می رسه شما ورژن ۲۲.۳ رو نصب کرده باشید که در تاپیک سورپرایز ۱ ارایه شده . پشتیبانی از اون تاپیک با توجه به ارایه این تاپیک قطع شده . ورژن حاظر رو نصب کنید که بروزتر و سریعتره . (8 سال پیش)
0 0
با تشکر.در ورژن حاظر هم eclipse بسته میشه و این اررور رو نمایش میده. (8 سال پیش)
+1 0
ارور رو بزارید تا بررسی کنم . موفق باشید . (8 سال پیش)
+1 0
با سلام من مدتی سر نزده بودم سایت این ورژن جدیده؟یکی قبلا گذاشته بودین تو این صفحه...الان باز اپدیت شده یا همونه تو اون فایلها تو دسکتاب ریخته میشد.اگه اپدیت جدیده دانلود کنم؟؟ (8 سال پیش)
0 0
فعلا که اررور نداده داره کار میکنه. چشم قرار میدم. با تشکر. (8 سال پیش)
+1 0
بله محمد جان این ورژن جدیدتر و بهتر از اونه . پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنی اگر از اون راضی بودی . (8 سال پیش)
0 0
دانلودش کردم ولی وقتی اجرا میکنم خطلای جاوا میگیره فک کنم بخاطر 32بیتی بودنشه رفتم ورژن قبلی که 62 و 32 بیتی بود قسمت 32 بیتی رفتم روی اون زدم همون اروررر داد ولی تو 64 بیتی باز کرد دگ بیخیال این ورژن شدم.گفتی این بهتره ولی فک کنم هر دو تاشون یکی باشه که فقط برا کم کردن حجمش قسمت 32بیتیشو قرارا دادی درسته؟ (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
شهریار توکلی  8 سال پیش
0 0

با سلام من وقتی پروژه خودم رو تو این اکلیپس import میکنم با این error مواجه میشم چی جوری حلش کنم؟

با تشکر

0 0
سلام . پروژه رو با اندروید ۵.۱ و جاوای ۷ که گزاشتم بیارید بالا مشکل حل میشه . طبق دستور العمل برید جلو . البته مسیر prefeences/ android / lint error رو هم چک کنید و در کادر جستجو عبارت MangledCRLF رو بنویسید و نوع ارور رو به warning تبدیل کنید . موفق باشید . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مهدی  8 سال پیش
0 0

درود

ممنون از عیدیتون

من اکلیپس رو با توجه به مراحلی که گفتید بدون هیچ مشکلی راه انداختمش

ولی وقتی می خوام برنامه رو روی گوشی یا ماشین اجراش کنم این ارور رو می ده :

 No active compatible AVD's or devices found. 
Relaunch this configuration after connecting a device or starting an AVD
 
0 0
كسی نیست ؟ (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Aref  8 سال پیش
0 0

ممنون بابت پست خوبتون

 

من اکلیپس رو دانلود کردم و جاوا 1.7 هم از سایت http://soft98.ir/software/692-sun-java-se-runtime-environment.html دانلود کردم ولی موقع اجرا اکلیپس خطا میگیره Faild to Load the JNI Shared Library ... 

 

جاوا 1.7 نسخه 64 بیت نصب کردم ، ویندوزم هم 64 بیت هست ، برای بقیه نسخه های اکلیپس حتی نیاز نیست که Environment هم مقادیر رو وارد کنم ولی واسه این یکی با حالی که وارد میکنم بازم خطا میگیره 

 

ممنون میشم راهنمایی کنید .

 

 

0 0
سلام . والا من نمیدونم وقتی تمام مراحل رو کامل و مو به مو توضیح دادم و فایل های مورد نیاز رو گزاشتم باید شاهد این موارد باشیم . خوب مسلمه که وقتی اکلیپسه ۳۲ دانلود می کنید و جاوای ۶۴ با هم کار نمیکنه و مشکل به هم میزنه . عزیزان من طبق دستور العمل برید جلو من تضمین می کنم مشکلی نداشته باشید . در غیر این صورت مسوولیت خطاها با خودتونه . (8 سال پیش)
0 0
خب من نمیدونستم اکلیپس شما 32 هست ، ممنون (8 سال پیش)
0 0
خب من نمیدونستم اکلیپس شما 32 هست ، ممنون (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Hamedmtn  8 سال پیش
0 0

سلام خسته نباشید

من با اکلیپس کار میکنم ، یه سوال دارم اونم اینه که میخوام بدونم تو صفحه کد نویسی چطور میشه زووم کرد؟

یا حق

0 0
سلام . منظورت از وم رو که نفهمیدم ولی اگر منظورت اینه که چطور فونت ادیتور بزرگ میشه باید از این مسیر بری . موفق باشی . jeneral/appearance/colors and fonts/java editor (8 سال پیش)
0 0
منم همین مشکلو داشتم کامپیوترمو ریاستارت کردم. درست شد. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ayhan  8 سال پیش
+1 0

با سلام از دوستان کسی میتونه کلیدهای ترکیبی استفاده شده استاد را export کنه تا بتونیم استفاده کنیم دستی بلد نیستم ممنونم

پاسخ به سوال 
cormen2  8 سال پیش
0 0

من می خوان برای این ورژن windows builder دانلود کنم. یک سوال از جناب نورحسینی داشتم: ورژن این نسخه چنده؟ توی  help \یداش نکرد.

0 0
توی config.ini هم فقط همینوپیدا کردم که اصلا معنیش رو نمیدونم : eclipse.buildId=M20130204-1200 (8 سال پیش)
0 0
پیداش کرد. توی readme بود. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
alikamsari  8 سال پیش
0 0

salam man daghighan mese marahel anjam dadam vali be moshkel barkhordam... 

ba in error ha

0 0
appcompact_v7 رو بستی؟ این باید باز باشه مثل بقیه پروژه ها (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
alikamsari  8 سال پیش
0 0

 mamnoon .,, faghat man ye moshkel daram,, hichkas package kamel baraye android studio MAC gharar nmide? vaghran niaze... manoon misham .

 

+1 0
لطفا به قوانین احترام بزارید و سوالات متفرقه رو رو در انجمن مطرح کنید (8 سال پیش)
0 0
جناب نورحسینی لینک دانلود الان کجاست؟ من کل این پست را ده بار زیرو رو کردم ولی منقضی شده میشه بگید از کجا کیتونم دانلود کنم؟ (8 سال پیش)
0 0
سلام من جاوا 7 را بالا نمیتونم دانلود کنم میگه مشکل داره . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نیکناز  8 سال پیش
0 0

سلام

ببخشید چرا وقتی اروری تو logcat نشون میده ، من روش دابل کلیک می کنم نمی ره رو اون خط از کد که خطا داره قرار نمی گیره؟

پاسخ به سوال 
kazem3300  8 سال پیش
0 0

با سلام و خسته نباشی خدمت استاد عزیز اقای نور حسینی

بردار گرام با عرض شرمندگی چون من درایو c بسیار موقع پارتیشن بندی بسیار کم فضا بهش اختصاص دادن اگر وقتی می کنید می تونید بفرمایی در کجا برای بوجود نیامدن مشکل باید مسیر ها رو عوض کنم تا بجای درایو c از درایو دیگری استفاده نماییم.

0 0
سلام عزیز . شرمنده که به ندرت سر میزنم . کار خیلی سخت و پیچیده ایه که مسیر ها رو تغییر بدید . پیشنهاد نمیکنم . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سعید  8 سال پیش
0 0

با سلام و خسته نباشی خدمت شما  اقای نور حسینی

بنده دقیقا کارهایی رو که گفته اید را انجام دادم

ولی موقع new project میکنم  فینیش که میزنم این ارور ها میاد بررسی کنید لطفا

 

0 0
سلام . بدون شک یک جا رو اشتباه رفتید . دوباره چک کنید . (8 سال پیش)
0 0
برای منم دقیقاً همین مشکل ایجاد شده. هنوز جوابی پیدا نشده؟ (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محسن گودرزی  8 سال پیش
+1 0

مشکل با رمز نگاری؟

سلام و خسته نباشید خدمت آقای نورحسینی.

من یک پروژه تستی ایجاد کردم ولی موقع استفاده از keytool وقتی می خوام یک certificate درست کنم خطا میده.چه باید کرد؟

+1 0
مشکلم با clean کردن پروژه حل شد! (8 سال پیش)
0 0
دوستان کسی اگه لینکی جز این مدیافایری که آقای نورحسینی گذاشتن داره بده ، مال من با سرعت 5 kb دانلود میکنه از مدیافایر ممنون (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مهدی حکیمیان  8 سال پیش
+1 0

لینکو براتون مستقیم کردم ( All In One )

13 روز اعتبار داره . سریع دانلود کنید

http://fs2.filegir.com/mahdi3141/Noorhoseini_ADT_23.0.6_AllinOne.rar

پاسخ به سوال 
Sara.gh  8 سال پیش
0 0

پاسخ به سوال 
Sara.gh  8 سال پیش
0 0


سلام دوستان من نسخه از اکلیپس رو با توجه به اونچه که در پست اول توضیح داده شده نصب کردم. ولی theme و syntax colors مثل تنظیمات استاد نیست؟ از کجا باید تنظیمشون کنم؟ قسمت preferences رو پیدا نمیکنم! همچنین تنظیمات نورحسینی هم ندارم.ممنون میشم پاسخ بدید.

0 0
میشه لطفا یکی پاسخ بده؟ (8 سال پیش)
0 0
یک جای کار رو اشتباه کردید . به تاپیک اول مراجعه کنید . موفق باشید . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hosen.rad  8 سال پیش
+1 0

تشکر می کنم از آقای نوری حسینی به خاطر درست کردن و بارگزاری این all in one بدون چشم داشتی برای همه و پاسخ به مشکلات

چون الان بیشتر کتابخانه های jar با all in one سایت درست کار نمیکنن .. به خاطر این موضوع ز این نسخه اکلیپس منم استفاده می کنم... همه چیز خوبه و برنامه خودم و خوب توی محیطش توسعه دادم... فقط الان که می خوام export بگیرم هم در حالت sign key و هم بدون key یک هنگام خروجی گرفتن error میده و هنگامی که project clean می کنم error از بین میره... اگر کسی بتونه کمکی کنه لطف بزرگی در حقم کرده

+1 0
خیلی راحت برطرف شد... D: به خاطر یه بی دقتی ساده یک روز کامل درگیر بودم window/Preference/Android/Lint Error Checking باید تیک Run full error check او بر میداشتم خودش مینوشت...چون تا آخر نمیخوندم...اوایلش و تحت الفظی نگا میکردم این شده بود (8 سال پیش)
0 0
سلام آقای حسینی، لطفا نسخه مربوط به سیستم عامل مکینتاش رو هم (مثل سورپرایز 1) آپلود کنید. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سعید  7 سال پیش
0 0

با سلام.

sdk جدید رو چجوری میشه به این پکیج اضاف کرد؟

پاسخ به سوال 
سعید  7 سال پیش
0 0

بعد از نصب و ایجد اولین پروژه این خطاها ظاهر شد . میشه لطفا برا حلشون راهنمایی بفرمایید؟

پاسخ به سوال 
121511  7 سال پیش
+1 0

من دانلود کردم فایلش مورد داره استرکت نمیشهلینک دیگه ایی برای دانلود دارین یا مستقیم دارین که بتونم repier  کنم

 

0 0
فک کنم مشکل با اینترنت 4جی ایرانسل بوده باشه چون الان جاوا هم برام مشکل داشت ولی با ای دی اس ال دانلود کردم اوکی بود. خود نرم افزار رو هم دارم با ای دی اس ال دانلود میکنم امیدوارم مشکل همین بوده باشه (7 سال پیش)
0 0
دقیقا مشکل همین بود اکسترکت و اجرا شد :) (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
fandroid  7 سال پیش
0 0

پاسخ به سوال 
fandroid  7 سال پیش
0 0

دوست عزیز جناب آقای نور حسینی لطفا قشنگ شفاف سازی کنید :

خیلی ها هستن که از نسخه های متفاوت جاوا حتی نسخه های بالاتر برای محیط های برنامه نویسی همچون Netbeans استفاده میکنند این که نوشتین  :

هیچ نسخه دیگه ای از جاوا غیر از این نسخه که قرار دادم نصب نکنید و اگر دارید حتما حذف کنید تا مشکلی نداشته باشید

باعث بروز مشکل در برنامه های دیگه میشه پس پست اولتون رو ویرایش و این نکته رو اصلاح کنید

با تشکر از زحماتتون برای انجمن

موفق و موید باشید

0 0
دوست عزیز جناب نور حسینی خیلی وقته که دیگه در انجمن فعالیتی ندارن متاسفانه و شاید این سوال شما بی جواب بمونه، شایدم .... (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Devtpoint  7 سال پیش
0 0

سلام . مهندس نور حسینی جان تشکر بابت زحماتتون . ان شا الله بتونیم جبران کنیم . من هر دو نسخه استدیو استاد گرانقدر و اکلیپس حضرتعالی رو نصب کردم عالی یه . مرسی . فقط یک سوال » چطور میشه رنگ بندی استاد رو اضافه کرد؟

پاسخ به سوال 
amraee  6 سال پیش
0 0

با سلام خدمت جناب نوالحسینی: و دیگر دوستان، در این پست تاکید کرده اید که حتما در دریوا c کار انجام بشود ولی گاهی خود ویندوز این درایو را رزرو می کند چگونه می توانیم از درایو دیگری استفاده کنیم؟  system reserved (c:)


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .