آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سورپرایز 1 برای انجمن( تاپیک جامع اکلیپس جدید با امکانات فراوان و ساپورت کامل فارسی ) ...

نورحسینی  9 سال پیش  7 سال پیش
+138 0

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه مهم : ورژن جدیدتر و کاملتر از این ورژن در

سورپرایز 3 و عیدی سال 94 : تاپیک جامع آخرین ورژن از اکلیپس جدید با تنظیمات کامل

 قرار داده شد . توصیه می کنم برای دانلود به اونجا مراجعه کنید .

و اما ادامه این تاپیک ...

اطلاعیه ۱ : آقا پست اول خلاصه کل تاپیکه و همین رو بخونید برای نصب کافیه ! بالای بالا نوشتم که همه ببینند و دیگه نپرسند:)

اطلاعیه ۲ : با توجه به اینکه خیلی از دوستان برای نصب ورژن جدید اکلیپس منتظر تایید استاد بودن من مکاتبه ای با ایشون کردم که جواب رو عینا برای شما میزارم . (  در خصوص اکلیپس جدید، مطمئناً مورد تأیید هست اما به عنوان ابزار پایه قابل استفاده نیست چرا که ممکنه برای افراد تازه وارد تفاوت محیط شما و آموزشها ضبط شده گیج کننده باشه. خودتون از زبون من بنویسید در تاپیک :) ) که  یعنی اکلیپس جدید مورد تایید ایشونه ولی به اون دلیل منطقی که مورد تایید من هم هست به عنوان ورژن پایه قرار نخواهد گرفت . حالا دیگه دوستان میتونن تصمیم خودشون رو بگیرن که چه کار کنن .پیشنهاد من اما به شما عزیزان اینه که میتونید این ورژن رو دانلود و در کنار ورژن قبلی داشته باشید . کاری که من به همه دوستان دیگه ای که نصب کردن هم پیشنهاد دادم و در پایین تر اشاره شده . اگر چه که به دلیل امکانات بالایی که این ورژن داره از قبیل ساپورت کامل فارسی در کلید ها ، تکست ویو ها و ... و کلا به دلیل اینکه به طراحی UI فارسی عادت می کنید دیگه نمیتونید با ورژن قبلی کار کنید و با فونتهای مربع مربع یا برعکسش کنار بیایید ولی در هر صورت داشتن ورژن قبلی رو برای مچ بودنش با آموزش ها من هم اکیدا توصیه می کنم .  

نکته مهم : با توجه به اینکه خیلی از دوستان پیام دادن که تاپیک خیلی شلوغ شده و درخواست داشتن برای استفاده بیشتر، بهتره تاپیک کمی خلاصه تر بشه بر آن شدم که  به منظور رفاه حال دوستان و جلوگیری از سردرگمی عزیزان تمامی نکاتی که برای نصب ورژن جدید دانستنش لازم بود به پست اول منتقل بشه تا  مطالعه همین پست به تنهایی برای نصب اکلیپس جدید کافی باشه  . باقی پست ها به درخواست دوستان و جهت رفع مشکلاتشون ایجاد شده که مسلما وجودشون برای کسانی که مشکلات مشابه دارند بسیار کارگشاست از این رو چیزی حذف نخواهد شد . ضمنا با توجه به اینکه این ورژن به تایید استاد رسیده در صورتیکه فرصت کنم ( البته نه به این زودی ها ) نسخه خودم که تنظیمات کامل روش انجام شده رو براتون آپلود می کنم که دیگه احتیاج به تنظیمات هم نداشته باشه و اگر لازم باشه اقدام به تهیه یک فیلم آموزشی به عنوان Troubleshooting  برای گفتن نکات ضروری هم میشه انشاءلله.

قبل از هر چیز باید از زحمات بزرگوارانی که در به سر انجام رسیدن این تاپیک  ، من را یاری نموده و یا قصد یاری داشتند صمیمانه تشکر کنم . بزرگوارانی که اسم تعدادیشون رو میارم چون خود استاد عزیز، Sadeghbarout ،hamedjj احسان منصوری rayaCoder ،MILAD-SOFT ,Dadparvar،mohamedx6،Mir Unknown ،h_r_v ، tabauncocoder ،mehdi007 ، mbm124 ،alex1،irwonders،Neutral ، hamed ،miladint و مخصوصا عزیزان :Amirahmad Adibi , محمد حسین زاده , xuvi و A.L.U که در مستقیم کردن لینکها کمک حائز اهمیتی کردند و تمام کسانی که در همین صفحه فعالیتی داشته و دارند و یا vote زدن سپاسگزارم . شرمنده اگر کسی رو از قلم انداختم .

سلام به همه دوستان . خوب با وجودی که  اکلیپس و adt استاد در ورژن های پایین بهترینه ولی امکاناتی رو کم داره که کار رو با اون رو کمی مشکل میکنه . از اینرو مدتهای زیادی رو دنبال اکلیپس خوب و adt قابل اطمینان در فروم های خارجی و ایرانی گشتم . تا بالاخره بعد از یکسال تونستم اونی که میخام رو پیدا کنم و چون خودم خیلی شگفت زده شدم و همه مشکلاتم رو یکجا حل کرد اون رو به عنوان هدیه ای برای انجمن در نظر گرفتم  . از محاسن فوق العاده مهم این ورژن می توان از ساپورت کامل زبان فارسی ، امکانات زیاد و سرعت عملکرد بالا در اون نام برد .

لازم به ذکره در بین همه ورژن های موجود ویندوز و مک یعنی طیف وسیعی از adt های ۱۵ تا 23 کنونی فقط و فقط ورژن ۲۲.۳ رو بدون مشکل دیدم که لینکش رو میزارم . ولی بعد از نصب تنظیماتی داره که حتما باید انجام بدید :

توصیه های اکید من به شما :

۱. این ورژن رو کاملا جدا از ورژن استاد نصب کنید و به هیچ وجه تنظیمات ورژن استاد رو دستکاری نکنید . حتی workspace که محل ذخیره پروژه هاتون و تنظیمات رنگبندی و... رو هم از همون اول که از شما آدرس میخاد به صورت کاملا جدا از ورژن استاد آدرس بدید اونم طبق شیوه معمول که یک فولدر به نام Projects داخل پوشه  اکلیپس جدید خودتون در کنار sdk می سازید و آدرس اون رو به عنوان workspace میدید. در صورت رعایت مواردی که ذکر شد اکلیپس های شما  هیچ گونه تداخلی با هم دیگه ندارن و در نتیجه از بروز مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری میشه  . ضمنا تغییر محل worckspace از داخل برنامه هم از این آدرس ممکنه :

Window/preferences/General/StartUp and ShutDown/WorkSpaces

بعد از رفتن به این آدرس شما تیک promt for workspace on startup رو میزنید و از اکلیپس خارج میشید . دفعه بعد که میاد بالا workspace رو که همون فولدر projects باشه رو میخاد که بهش معرفی می کنید .

۲. یک کپی از فایل زیپ دانلود شده  رو کنار داشته باشید که اگر  به مشکلی بر خوردید کلا اکلیپس خراب رو پاک کرده و مجددا مراجعه کنید و فایل اوریجینال دانلود شده  رو آنزیپ و استفاده کنید .

 (توجه : جهت رفع ابهامات بعدی لطفا وقت بزارید و حداقل پست اول رو با دقت بخوانید سعی کردم با جزییات کامل توضیح بدم )

تنظیمات :

مهم: اینکه برای نسخه ۳۲ باید jdk 32  و برای نسخه ۶۴ باید jdk 64  نصب بشه که اگر از ورژن ۶ آپدیت ۴۵ استفاده بشه خیلی بهتره و از نسخه های ۷ و ۸ استفاده نکنید .  سعی کنید همین هایی که میزارم استفاده کنید تا به مشکل نخورید :

JDK - 32 bit

JDK - 64 bit

در مورد مک هم بهتره همون نسخه جاوای ۶ آپدیت ۴۵ استفاده بشه .

اول : بعد از نصب مثل تنظیمات ورژن استاد اولین کاری که باید انجام بدید اینه که برید به این آدرس :

Window/preferences/android/browse

و آدرس SDK رو که کنار پوشه eclipse قرار داره معرفی کنه و از sdk های دیگه ای که قبلا استفاده میکرده دیگه ارتباطش قطع بشه و الا هر بار که اکلیپس میاد بالا شروع به ایراد گرفتن میکنه.

دوم : اینکه بعد از نصب حتما باید برید در    

  window/preferances/android/lint error  

  و در کادر جستجو عبارت   MangledCRLF رو وارد کنید و نوع اشکال رو از error به   warning تبدیل کنید تا در ایمپورت پروژه های استاد و اینترنت و ... به مشکلی برنخورید .

سوم :

برای اون دسته از دوستان که مثل خودم با تم رنگی استاد انس گرفتن و ترکش براشون سخته باید بگم میتونن در بخش

   window/preferences/java/editor/syntax coloring

رنگ کلاس و فیلد و متد و ... به رنگ ورژن استاد تغییر بدن و رنگ زمینه رو هم میتونن از بخش

window/preferences/generals/editors/text editors

رنگ background color رو به رنگ تیره مثل ورژن استاد تغییر بدن تا مشکل نامانوسی تم ورژن جدید هم اینطور براشون برطرف بشه . موفق باشید .

و در صورتیکه حوصله تغییر دادن تک تک موارد رو ندارید میتونید از تنظیمات خود من استفاده کنید که خیلی هم کامله :

تنظیمات رنگبندی من برای نسخه های ۳۲ بیتی

تنظیمات رنگبندی من برای نسخه های ۶۴ بیت

شما بعد از دانلود فایل متناسب با ورژن خود در بالا از طریق File/Import/General/Preferences/browse

آدرس فایل دانلود شده رو میدید و با تیک گزینه Import All و Finish تمام تنظیمات رنگ بندی شما به شکل مال من در میاد که تصاویرش رو میبینید . احتمالا بعد از این یک بار اکلیپس به شما ارور میده که محل sdk رو نمیشناسه که یک بار دیگه محل sdk رو براش معرفی می کنید و همینطور ممکنه دفعه بعد که اکلیپس بالا میاد تنظیمات رنگ بندی روش اعمال نشده باشه و به تنظیمات کارخانه ای برگشته باشه و همون زمینه سفید رو شما ببینید در این صورت تنها کاری که باید بکنید اینه که یک بار دیگه workspace  که بالاتر در بخش توصیه های اکید من به شما مورد اول توضیح دادم رو بهش بشناسونید ( از داخل preferences برید تیک بزنید که دفعه بعد که اکلیپس میاد بالا آدرس workspace  یعنی  اون فولدر projects که براش تعریف کردید که محل ذخیره پروژه ها و رنگبندی شماست رو از شما دوباره میپرسه که بهش معرفی می کنید ) در نتیجه هم پروژه های شما برمی گرده و هم رنگبندیتون .

واما کسانیکه خیلی علاقمند به استفاده از رنگبندی کامل ورژن استاد هستند که من اصلا این شیوه رو پیشنهاد نمیکنم به دلیل اینکه ورژن  اکلیپس ها  با هم متفاوته و این کار ممکنه مشکلاتی رو بعدا براتون به وجود بیاره ولی در هر صورت اونهایی که نمیخان از دو روش بالا که پیشنهاد شده استفده کنند میتونند تنظیمات رو از این لینک بگیرند و طبق روشی که بالا گفتم با مسئولیت خودشون Import کنند و از الان بدونند که ممکنه بعدا مشکلاتی یرای اکلیپسشون پیش بیاد که دلیلش همین کار اونهاست .

  تنظیمات رنگبندی ورژن استاد که به دلیل اختلاف زیاد ورژن اکلیپس ها توصیه نمیشه .

در ادامه تصاویری از رنگ بندی خودم رو می بینید .

برای تغییر رنگ پوسته خود اکلیپس هم میتونید از آدرس

window/preferences/general/appearances
یکی از پوسته ها رو که به نظرتون زیباتره انتخاب کنید که به نظر من همین ظاهرش از همه و از ورژن های قبلی زیباتره .

چهارم : این ورژن از adt  مثل خیلی از ورژن های دیگه برای کم کردن حجم فایل دانلود فقط api19 یا همون پلتفورم ۴.۴ کیت کت رو داخل خودش داره پس برای اینکه بتونید  ورژن های ۲.۲ و ۴.۰.۳ هم داشته باشید باید برید تو platforms در پوشه sdk ورژن قبلی که از استاد گرفتید و api های ۸ و ۱۵ رو کپی  و بیارید توی این ورژن همونجا  پیست کنید تا بتونید برنامه های استاد و ... که با ۲.۲ و ۴.۰.۳ نوشته شده باز و ویرایش کنید . خمچنین بتونید ورژن پایه پروژه های جدید رو بزارید رو ۲.۲

نکته ها :

- وجود یک مشکل و  حل کامل آن :

 از لینک زیر api18 رو دانلود کنید ( اگر هم دارید که نیازی به دانلود نیست ) سپس اون رو از زیپ خارج کرده و به مسیری که در بالا اشاره شد ببرید یعنی

sdk/platforms

و کنار api های ۸ و ۱۵ و ۱۹ پیست کنید .حالا آخرین اقدامی که باید انجام بدید اینه که پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه با داشتن api18 دیگه نیازی به api19 نداریم و از طرفی این api کمی در ساختار خودش مشکل داره حتما اون رو یا حذف کنید یا اینکه حداقل از داخل پوشه cut کنید و ببرید یک جایی روی هارد برای بعد ها بایگانی کنید .  خوب حالا اگر api19 رو حذف کرده باشید که هیچ ، مشکل حله ولی اگر حذف نکرده باشید هر پروژه جدیدی که باز می کنید یا ایمپورت می کنید اگر از پروژه های ورژن پایین باشه ایراد میگیره و اجرا نمیشه چرا چون اگر دقت کنید زمانی که در محیط طراحی UI هستید آدمک اندروید به صورت خودکار  api19 رو انتخاب کرده که این باعث بروز مشکلات شده و در صورتیکه شما api18 رو دانلود و به پوشه مربوطه برده باشید و api19 رو هم حذف کرده باشید دیگه از این به بعد اون آدمک اندروید به صورت اتومات api18 رو انتخاب میکنه و برای پروژه های بعدی دیگه مشکلی نخواهید داشت انشاء الله  .  بدینوسیله مشکل غیر فعال بودن properties در api19 کاملا برطرف میشه .

لینک android-18 یا همون api18 یا همون پلتفورم ۴.۳ 

- از اونجاییکه بعضی از دوستان در بخش AVD Manager و ساخت امولاتور مشکل داشتند اگر چه که من ابدا استفاده از امولاتور رو توصیه نمیکنم تا وقتی که خود گوشی هست و میشه روش خیلی راحت و بی دردسر برنامه ها رو اجرا کرد ولی برای کامل شدن بحث مطالب و راهکار هایی رو لازم دونستم که بگم :

 برای ساخت یک AVD به سیستم ایمیج همون api احتیاجه . در این ADT22.3 هم فقط میشه AVD های ورژن ۴.۴ و ۲.۲ رو ساخت . برای ساخت AVD های دیگه هم باید سیستم ایمیج دانلود کنید . اما از اونجاییکه ما به غیر از اینها فقط به ورژن ۴.۰.۳ (api15 ) و ۴.۳ (api18) احتیاج داریم پس از این لینک می تونید سیستم ایمیج API18 رو دانلود و آنزیپ کنید سپس armeabi-v7a رو بریزید در یک پوشه به نام android-18 و سپس بزارید داخل فولدر System Image در فولدر SDK و بعد از اون میتونید AVD ver 4.3 رو بسازید .

در مورد AVD ver 4.0.3 هم می تونید برید اکلیپس استاد رو باز کنید و همون جایی که گفتم یعنی sdk/android/system image و android-15 رو کپی کنید و بیارید در فولدر system image خودتون پیست کنید تا بتونید AVD ver 4.0.3 رو هم داشته باشید .

ضمنا مشکل دیگه ای که ممکنه باش روبرو بشید اینه که AVD بعد از ساخته شدن اجرا نمیشه که این ایراد هم ناشی از اینه که شما محل قرار گرفتن فولدر AVD در   ANDROID_SDK_HOME رو  درست تعریف نکردید . شما باید در Environment Variables این تنظیمات رو انجام بدید .

  اما در کل توصیه من به شما اینه که به جای AVD از خود گوشیتون برای اجرای برنامه ها استفاده کنید چون استفاده از این شبیه ساز ها در بهترین و بی دردسر ترین حالتش باید بگیم که خیلی کند و با تاخیره در حالیکه اگر روی گوشیتون برنامه رو نصب کنید هیچ مشکلی نخواهید داشت و خود من مدتهاست که استفاده از امولاتور رو کنار گزاشتم و خیلی بی دردسر و سریع روی خود گوشیم برنامه ها رو اجرا میکنم  ولی همه این توضیحات رو برای این آوردم که کسی فکر نکنه این ورژن در این بخش دچار اشکاله بلکه باید مثل همه ورژن های ADT در موارد لازم فایل هایی دانلود بشه و اگر قرار بود همه چیز رو اولش داشته باشه حجمش سر به فلک می کشید .

-  لازمه بدونید دانلود و نصب این ورژن از adt هیچ مشکلی برای ورژن قبلی adt که استاد معرفی کردند و خیلی ها دارن استفاده میکنند به وجود نمیاره . چون از محاسن اکلیپس اینه که این برنامه از داخل فولدر خود برنامه اجرا میشه نه اینکه فایل exe داشته باشه و نیاز به نصب داشته باشه . فقط پیشنهاد میکنم workspace این ورژن رو هم داخل خود پوشه برنامه قرار بدید تا هیچ ربطی به ورژن استاد نداشته باشه .

- برای استفاده بهتر از محیط کار همانند تصاویر زیر پیشنهاد میشه :

اولا:  logcat , console, problems را ببرید زیر package explorer

ثانیا :قسمت های outline و properties را ببندید .

در این ورژن هر جا که لازم باشد این دو تا به صورت پیشفرض باز میشوند و هرجا که لازم نباشند مثل ادیتور بسته میشوند . بدین ترتیب محیط مناسب و راحتی برای کار شما فراهم میشه که کار با اون راحت تره . ( البته اگر کسی خیلی به اینها در محیط ادیتور هم احتیاج داشته باشه میتونه بازشون کنه ولی محیط کار خودش رو بی دلیل کوچک کرده  ).

- توجه داشته باشید هر گاه در ایمپورت هر پروژه ای به مشکل بر خوردید با راست کلیک روی پروژه و properties به قسمت android رفته و build target روی ۴.۳ بزارید و اگر مشکل حل نشد یک بار project / clean کنید  . همینطور در صورتیکه خواستید پروژه های ساخته شده با پلتفورم ۲.۲ این ورژن از اکلیپس رو در ورژن استاد ایمپورت کنید حتما باید همین مراحل رو طی کنید با این تفاوت که در اونجا build target رو باید روی ۴.۰.۳ بزارید و اگر مشکل حل نشد یک بار project / clean کنید که حل میشه انشاءلله .

خوب تبریک میگم . بعد از انجام این کارها شما صاحب یک adt پر سرعت با ساپورت آخرین ورژن معمول کیت کت هستید که در باز کردن برنامه های نوشته شده توسط استاد و دیگران هم مشکلی نداره و مشکلات app comaptt , ... به هنگام ساخت پروژه جدید نداره و ده ها حسن دیگه که داره . امیدوارم شما هم مثل من ازش لذت ببرید .

و در پایان  تصویری از نمای اکلیپس جدید با 22.3 ADT:

 
+6 0
چیزی که خدا بعد از یکسال به ما داد به شما از اول داده . آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری!!! (9 سال پیش)
+6 0
مرسی از تلاشی که کردی و وقتی که گذاشتی. به محض اینکه سرم خلوت تر شد، تست می کنم و اگر مشکل خاصی نداشت، به عنوان ابزار پایه منتشر می کنیم. (9 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنون بایت لینک هات . میگم دقیقا این مشکلات چیه که استاد و شما میگید فلان ورژن ها مشکلات دارن؟ (9 سال پیش)
+1 0
ممنون ، براي منم سواله ، اكليپس فعلي چه مشكلي داره؟ يا چندتا از اين موارد ( حسناتش) رو بگيد؟ (9 سال پیش)
+1 0
ممنون. امیدوارم نسخه خوبی باشه. امشب دانلود میکنم من. (9 سال پیش)
0 0
ممنون داره دانلود میشه ببینیم چقد اغراق کردی! (9 سال پیش)
0 0
پایینتر توضیح بیشتری دادم (9 سال پیش)
0 0
من دانلودش کردم.ی سوال نسخه قبلیو باید حذف کنم؟ (9 سال پیش)
0 0
ممنون دوست عزیز منتظر میمونیم که استاد بررسی کنن و به عنوان ابزار پایه قرار بدن! (9 سال پیش)
0 0
نه mir unknown عزیز هر کدوم جداگانه برای خودش کار می کنه. این از محاسن فوق العاده اکلیپسه که احتیاج به نصب نداره و شما همزمان می تونید از چند ورژن مختلفش استفاده کنید و من طی این مدتی که روی ورژن های مختلف اکلیپس کار می کردم شده گاهی اوقات که ۹ تا اکلیپس رو همزمان در ویندوز و مک در حال اجرا داشتم . فقط بهتره workspace های جداگانه برای هر کدوم تعریف کنی که هیچ ربطی به هم نداشته باشن . ضمنا بهتره حداقل یک مدتی یا برای همیشه ورژن های مختلف رو داشته باشی تا متوجه تغییرات امکانات و اشکالات هر کدومشون بشی . موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
من این ورژن رو چند ماه هست که دارم استفاده می کنم تقریبا stable هست.فقط یه بدی که داره اینه که نمیشه مشخصات کنترل ها رو با کلیک روی اون مشخصه در پنل properties تغییر داد (مثلا تغییر weight کنترل).برای شما هم همین طوره یا نه؟ (9 سال پیش)
0 0
نه حمید جان اشتباه از تنظیماتته من هم همین مشکل رو داشته ولی چون از این ورژن خیلی در فروم ها تعریف شده بود گفتم حتما اشکال از تنظیمات منه . بیشتر دقت کردم در نهایت فهمیدم مشکل از اون آدمک اندرویده که در محیط طراحی UI روی پلتفورم 4.4 تنظیم شده . در حالیکه نباید روی آخرین ورژن باشه مثلا اگر روی 2.2 یا 4.0.3 بزاری هیچ مشکلی نداری . (9 سال پیش)
+1 0
من هم کلاً از اولش و قبل از اینکه با این سایت آشنا بشم این ورژن رو داشتم، بعد از دیدن این سایت و عضویت ویژه، اکلیپس استاد رو هم کنار همین داشتم. کار خوبی که کردی گفتن تنظیمات بود، منم روزای اول خیلی اذیت شدم و یه مشکل تقریباً بزرگ بود. خسته نباشی و امیدوارم استاد هم خوشش بیاد چون واقعاً سرعت و کارایی این ورژن بالاست. ممنون (9 سال پیش)
0 0
ممنون محمد جان . (9 سال پیش)
+1 0
م نصبش کردم. به نظرم خوب میاد. ولی فعلا یه مشکلاتی باهاش دارم که اونم به خاطر عادت کردن به نسخه قبلیه. (9 سال پیش)
0 0
در صورتیکه طبق تنظیماتی که گفته شد پیش برید محیط برنامه شما مثل قبلی میشه بعلاوه یک سری امکانات اضافه که دارید واونوقت دیگه کار کردن با قبلی براتون کمی آزاردهنده میشه اگرچه که توصیه میکنم فعلا تا تصویب نهایی استاد و نسخه پایه شدن این بهتره اون قبلی رو هم نگه دارید . (9 سال پیش)
0 0
دوستان دیگه ای هم که استفاده کردن بیان زودتر نظر خودشون رو مثل این چند عزیز بزارن که هر چه زودتر روال تعویض این ورژن با استاد صورت بگیره زودتر مشکلات بخش زیادی از دوستان از قبیل مشکلات وارد کردن پروژه ها از ورژن های بالاتر یا مشکلات فارسی یا هر چی که گفتم حل میشه . (9 سال پیش)
0 0
لطفا لینک jdk 64 bit رو تصحیح بفرمایید (9 سال پیش)
0 0
دانلود jdk se 6u 45 لینک (9 سال پیش)
+1 0
لینک jdk 64 bit تصحیح شد ممنون (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون من قبل از این که با این سایت اشنابشم درسایت های دیگه بعضی مطلب ها رو می خوندم قبلا این نسخه از eclipse رو قبلا نصب کرده ولی چون اموزش های درستی نداشتم و بلد نبودم ازش استفاده کنم حذفش کردم.و بعدش که با سایت اشنا شدم نسخه ی که استاد گذاشتن رو دانلود کردم.انگار دوباره باید همونو نصب کنم:) (9 سال پیش)
0 0
فعلا دانلود و نصف نکن استاد قراره اوکش کنه آموزششم بصورت ویدیو بزاره (9 سال پیش)
0 0
خيلي خيلي ممنون آقاي نور حسيني عزيز (9 سال پیش)
0 0
یک سوال ؛ من adt bundle آخرین ورژن را دانلود و استفاده کردم و مشکلی نخوردم ؛ دقیقا چه مشکلی هست که ازش نام میبرید ؟ (9 سال پیش)
0 0
میرهادی جان تو پست های بعدی به بخش هایی از این مشکلات اشاره شده ولی اگر شما هیچ کدوم از این مشکلات رو تا حالا نداشتی باید به شما به عنوان خوش شانس ترین مرد خاور میانه صمیمانه تبریک بگم و جدای از شوخی مشخصات دقیق ورژنت رو بزار . (9 سال پیش)
0 0
ورژن 20140702 را امتحان نمودید ؟ (9 سال پیش)
0 0
بله این ورژن رو هم امتحان کردم همون ورژنه ۲۳ هست دیگه به همین تاریخ ارایه شده . مال من هر بار که یک لایه رو باز می کنم مجدد لود میکنه کل workspace رو مال شما این طور نیست؟ (9 سال پیش)
0 0
من این jdk رو نصب کردم ، کپی پیستم غیر فعال شد :| با jdk 7 و 8 درست کار نمیکنه؟ (9 سال پیش)
0 0
neutral عزیز من با ۷ و ۸ رو نمیتونم بهت تضمین بدم ولی در مورد ۶ اگر نکاتی که در مورد ۳۲ یا ۶۴ بودنش گفتم رعایت کنی مشکلی نخوتهی داشت انشالله . حتما یک جای کار رو درست نرفتی چون اصلا ربطی به کپی پیست نداره . اگر مشکلت با ری استارت حل نشد از ابتدا طبق تنظیماتی که استاد گفتن در جلسه اول عمل کن مشکل حلیه . تا حالا کسی این مشکل رو نداشته . موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
با restart که نه،با restore حل شد،داستانی شده این نسخه،آخه نصب jdk هم که نکته ای نداره،نمیدونم چرا میزنه copy paste ــــّم و غیرفعال میکنه،درهر صورت سپاس. (9 سال پیش)
0 0
من jdk پیش فرضم تو اکلیپس 7 بود،location ــِ 6 و تو installed jres اضافه کردم،compiler هم رو 6 قرار دادم،واسه jdk جای دیگه ای رو که نباید تغییر بدم ؟ (9 سال پیش)
0 0
همون دیگه ورژن پیش فرضت ۷ بوده این مشکلات رو برات درست کرده . جای دیگه که لازم نیست تغییر بدی فقط به من بگو ورژنی که نصب کردی ۳۲ بوده یا ۶۴ ؟ (9 سال پیش)
0 0
64 هستش (9 سال پیش)
0 0
خوب پس دقت کن حتما آدرس programfiles رو بدی نه programfiles x86 رو . این نکته مهمیه. (9 سال پیش)
0 0
مرسی که انقد با حوصله جواب میدین. (9 سال پیش)
0 0
پس من چرا فارسیم بازم مشکل داره ؟؟ :(( پروژه های آماده م و که ایمپرت کردم فارسی و مثل همون ورژن قبل نشون میده :( (9 سال پیش)
0 0
تشکر عالی بود (9 سال پیش)
0 0
neutral عزیز اگر توضیحات رو بخونی مشکلی نخواهی داشت . بالا گفتم وقتی که پروژه ای رو ایمپورت کردید باید بزارید روی ۴.۳ (9 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم مسلم جان . (9 سال پیش)
0 0
به لطف دوستان همه لینک ها مستقیم شد . (9 سال پیش)
0 0
بابا دس مریزاد. یعنی خیلی خیلی ممنون بابت تلاشتون. (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون.راستی میگم این که الان قرار دادید مال خودتون هست؟ (9 سال پیش)
0 0
مال منم دقیقا همین ورژنه بله ولی نتونستم مال خودم رو آپ کنم . از دوستان کمک گرفتم. (9 سال پیش)
0 0
از کلیه دوستانی که نصب کرده اند بخاطر اینکه اون باگی که گفتم حل شد کلا براشون پیش نیاد و از ابتدا ورژن بدون مشکلی داشته باشند حتما api18 رو که گزاشتم دانلود کنید و api19 رو حذف کنید . اینطوری از مشکل جلوگیری کردید و اون باگ اصلا براتون پیش نمیاد. برای توضیحات بیشتر هم برید بالا بخش ( وجود یک باگ و حل کامل مشکل ) رو بخونید . (9 سال پیش)
0 0
جناب نورحسینی من تازه میخوام بعد از چندین روز برنامه ها دانلود کنم. حالا گیج شدم چی رو دانلود کنم. کدوم ورژن adt رو دانلود کنم؟ (9 سال پیش)
0 0
ببخشید فکر کردم این پایین نوشتین adt 18 رو نصب کنید. نگو این api 18س:) ممنون (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم احسان جان . نصب کنید و نتیجه رو هم بیایید همین جا بگید . اگر چه بچه ها نصب که کردن و کارشون راه افتاد دیگه یادشون میره بیان از همون ور میرن . ما باید در پشتی رو ببندیم :)) (9 سال پیش)
0 0
:) چشم حتما نتیجشو میام مینویسم. (9 سال پیش)
0 0
مطالب آپدیت شد . (9 سال پیش)
0 0
preferances/android/lint error برای رفتن به این آدرس باید ابتدا کجابرم؟ (9 سال پیش)
0 0
window/preferances/android/lint error (9 سال پیش)
0 0
خوب دوستان فرصت کردم توضیحات کامل بخش AVD Manager و ساخت امولاتور رو که بعضی از دوستان درش مشکل داشتند رو در پست اولم اضافه کنم دوستان برای توضیحات بیشترمیتوانند به اونجا مراجعه کنند . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
بعد از یک هفته امروز تونستم نصبش کنم. خیلی عالیه. مخصوصا ساپورت زبان فارسی. دستت درد نکنه سیدمهدی جان. تشکر (9 سال پیش)
0 0
آها، فقط یخورده سرعتش تو قسمت UI پایینه (9 سال پیش)
0 0
خدا رو شکر . خواهش می کنم احسان جان . ضمنا سرعتش هم در ui پایین نیست . بلکه طبق اونچه که شما خودتون در پایین گفتید ایراد از تنظیمات شماست که هنوز sdk رو بهش معرفی نکردید و هنوز داره از sdk ورژن استاد استفاده میکنه و شاید اون کندی که گفتید به خاطر این ناسازگاری باشه و الا من هیچ کندی ای احساس نمیکنم بلکه به نظرم خیلی هم روونه . راه حل معرفی sdk رو هم در پایین زیر پستتون گفتم . در پست اول هم انشا‌ءلله اضافه میکنم که دوستان دیگه مشکل نداشته باشن . موید باشید . (9 سال پیش)
0 0
آموزش معرفی sdk هم به پست اول اضافه شد . (9 سال پیش)
0 0
به قول شریف خودت ، 5 دقیقه ای میشه کلش را درست کرد ، خوب مومن وقتی که میذاری آموزش درس خارج تعمیرات ADT Bundle میدی یک نمونه درست کن بذار ما دانلود کنیم و استفاده کنیم ، همه که نمیخوان مجتهد شن :-) (9 سال پیش)
0 0
مشکل حل شد ولی هنوز بحث کند بودن UI وجود داره واسم. یعنی وقتی واسه اولین بار یه فایل XML رو باز میکنم خیلی سریع باز میشه ولی فایل دوم و سوم و الی آخر دیگه باز نمیشن. (9 سال پیش)
0 0
چشم سید جان چشم والا سرم خیلی شلوغه ولی اول خواستم بحث توضیحات مربوط به ساخت AVD رو که بعضی از دوستان مشکل داشتن اضافه کنم که بحمد الله توضیحات کاملش رو براتون توی پست اول گزاشتم . اون ۵ دقیقه ای هم که گفتم برای شما اونقدر طول میکشه نه برای منی که این همه توضیحات نوشتم . میدونی همین تاپیک و جواب به سوالاتش چقدر تا حالا از من وقت گرفته ؟ ضمن اینکه من اگر بخام بزارم چون دارم یک نسخه رسمی میزارم باید کلی وقت بزارم براش avd بسازم و تست کنم در حالیکه من خودم همیشه از گوشی استفاده میکنم نه AVD هم چنین نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و مکش رو آماده کنم اونم با این سرعت آپلود زغالیم آپ کنم و ... در هر صورت دارم کاراش رو میکنم که بسته رو با تنظیماتش میزارم البته قولی نمیتونم رو زمانش بدم ولی نزدیکه انشالله . من پیشنهاد میکنم برای اینکه خودتون هم در تنظیمات اکلیپس اوستا بشید یک بار همین رو که توضیحاتش کامل هم هست انصافا ، دانلود کنید ولی منم دارم تمام سعیم رو میکنم که بزارم . موید باشید. (9 سال پیش)
0 0
به احتمال خیلی زیاد شما داری از api19 استفاده میکنی و طبق نکاتی که در پست اول نوشتم عمل نکردی . چون این گراهایی که میدی فقط به همون قضیه می خوره . شما برو اول پست اول رو کامل بخون به احتمال ۹۹ درصد مشکلت حل میشه .ولی در کل حتما api19 رو حذف و api18 رو جایگزینش همه این مشکلات حل میشه انشاءلله . خبرش رو بده . (9 سال پیش)
0 0
سید جان سخت نگیر ، اینجا همه از Genymotion استفاده میکنن ، avd هم نمیخواد اصلا ، نسخه هم 32 بیت باشه رو 64 هم میاد ، مک و لینوکس هم نمیخواد ، بالای 90% ویندوز استفاده میکنند. کار را زیاد بزرگ میکنی دیگه ، چند ساعت اینجا درس خارج تنظیمات اکلیپس دادی ، میرفتی خارج از اینجا نیم ساعت لقمه را آماده میکردی میدادی ما میخوردیم دعات میکردیم. جهان داره به سمتی میره که نصب گوگل کوروم شده یک کلیک ! نصب ورد پرس 2 تا کلیک ! حالا برای یک IDE نه چندان خیلی خوب اینهمه خودمونو بکشیم !؟ (9 سال پیش)
0 0
احسان جان احتمال دیگری که خیلی فکر میکنم دخیل باشه در این موضوع اینه که شما سعی کردید تنظیمات ورژن استاد رو از طریق import به ورژن خودتون وارد کنید درسته ؟ که اگر این درست باشه خوب تقصیر اکلیپس بیچاره شما نیست که شما دارید تنظیمات ADT18 رو روی ADT22.3 انجام میدید در نتیجه همه جاش به هم میریزه و بهترین کار اینه که شما از ابتدا برید سراغ فایل زیپ و اون رو آنزیپ کنید و استفاده کنید و این ورزنی که خرابش کردید رو کلا پاک کنید . (9 سال پیش)
0 0
حل شد. مشکل از گیرنده بود به فرستنده دست نزنید. سیدمهدی جان به قول بچه ها دم و بازدمه شما گرم. کارت عالی بود (9 سال پیش)
0 0
خوب خدا رو شکر ولی بگو علت چی بود که تجربمون زیاد بشه قربونت برم ! API19 رو حذف کردی درست شد یا این رو پاک کردی رفتی از اول آنزیپ کردی ؟ (9 سال پیش)
0 0
چشم سید جان نسخه ۳۲ رو قبل از همه آمده می کنم اما قبلش دارم یک تنظیماتی روش انجام میدم . یزره وقت بده قربونت برم .شما در ضمن قرار بود یک کارهایی بکنی . اگر بری سراغش انقدر هم وقت اضافه نداری:) (9 سال پیش)
0 0
چیزی که من فهمیدم این بود: کل فایل های استاد رو حذف کردم، به جاش فایلای شما رو آنزیپ کردم. توی پوشه SDK قسمت Platforms، پوشه Android-19 رو حذف کردم و پوشه Android-18,15,8 رو قرار دادم. چون که از پروژه های قبلیم ایراد میگرفت مجبور شدم apiهای قبلی استاد رو هم بذارم کنار apiیی که شما قرار دادین. وقتی برنامه رو باز میکنید درخواست مشخص کردن مسیر workspace رو نمایش میده که من توی همون فایلهام، پوشه project رو ساختم و workspace اونجا قرار دادم. بقیه مراحل هم همینا بود که فرمودین (9 سال پیش)
0 0
خوب احسان جان شما سخت ترین راه رو رفتی . من بالا هم کلی توصیه کردم که این ورژن رو کاملا جدا از ورژن استاد نصب کنید حتی workspace جدا برای پروژه ها تعریف کنید که هیچ گونه تلاقی با هم نداشته باشه در حالیکه شما رفتی این دو تا رو تلفیق کردی . اگر دیدی بازم برات مشکل درست کرد باید کلا از هم جداشون کنی . موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
ضمن قدردانی از تلاش بی دریغتون...یه سوال برام پیش اومده و اونم اینکه قرار بود استاد این ورژن رو بررسی کنن و به عنوان ابزار پایه درسایت ارائه بشه که هنوز گویا بررسی نکردن! حالا این سوال پیش میاد که علتش چیه؟!1-استاد به خاطر جامع وکامل بودن این تاپیک به همین تاپیک بسنده کردن 2-هنوز به اندازه کافی این ورژن امتحانش رو پس نداده و احتمالا بازم مشکلاتی داره 3-استاد عزیز به دلیل مشغله هایی که دارن(مخصوصا اخیرا به علت تدوین ویدیوهای جدید)فرصت بررسی این نسخه رو نداشتن؟! فکر میکنم این سوال خیلی از دوستان دیگه هم باشه...چون خیلی ها احتمالا تردید دارن در نصب این نسخه و منتظر تایید استادن.! (9 سال پیش)
0 0
ممنون از لطفت محمد جان . سوال خوب و بجایی پرسیدی و همون طور که فکر می کنی این سوال من و خیلی های دیگه هم هست ولی جوابش رو فقط خود استاد باید بزاره چون کس دیگه ای نمی تونه جواب بده ! (9 سال پیش)
0 0
البته تا قبل از اینکه استاد جواب بده در مورد اونچه که مربوط به منه باید بگم اگر شما یا هر کس دیگه ای برای استفاده از یک ورژن پیشرفته تر سبک سریع با امکانات بیشتر و از همه مهمتر برای ما با ساپورت کامل فارسی منتظر تایید یا عدم تایید بمونید اشتباه بزرگی کردید . مگر ما که منتظر نموندیم ضرری کردیم ؟ آیا شما کسی رو میتونید در این تاپیک پیدا کنید که تنظیمات رو درست انجام داده باشه و راضی نباشه . از همه مهمتر اینکه این ورژن قرار نیست جای ورژن استاد رو بگیره بلکه به توصیه خود من شما این ورژن رو هم در کنار ورژن استاد به کار می گیرید با تنظیمات کاملا مجزا ( برای اطلاعات بیشتر با پست اول مراجعه کنید ) اگر چه که شما بعد از نصب این ورژن دیگه احتیاجی به کار کردن با ورژن استاد رو ندارید چون با امکاناتش از جمله ساپورت فارسی عادت می کنید و دیگه کار با ورژن هایی که فارسی رو کامل ساپورت نمیکنن سخت میشه . این رو هم از من به عنوان توصیه داشته باشید که همه چیز یک برنامه نویس محیط کارشه . این محیط کاره خوبه که شما علاقه مند میکنه و در مقابل محیط کار باگی ،کند ، بدون ساپورت فارسی، بدون امکانات روز ازجمله کار با api های بالا مثل بعضی از ورژن های اکلیپس میتونه برنامه نویس رو دلزده کنه و جلوی فکر خلاقانش رو بگیره پس این تجربه رو از دست ندید حالا یا تایید میشه یا نمیشه مهم اینه که شما خودتون تجربه کردید و بر تجربیات یک برنامه نویس افزوده شده و ای یعنی معامله برد برد ! (9 سال پیش)
0 0
بله حق باشماست...ان شاالله امشب میذارم برای دانلود! و بعد هم پیش بسوی نصب :) (9 سال پیش)
0 0
دوستان اگه به سرعت بیشتر برای دانلود نسخه 64 بیتی ایکلیپس معرفی شده لازم داشتن و یا لینک کمکی اینم از مدیا فایر نسخه 64 بیتی : لینک (9 سال پیش)
+1 0
دوستان اگه به سرعت بیشتر برای دانلود نسخه 64 بیتی ایکلیپس معرفی شده لازم داشتن و یا لینک کمکی اینم از مدیا فایر نسخه 64 بیتی : yon.ir/eclipse64 (9 سال پیش)
+2 0
نمایش تاپیک شما درست شد، لطفاً تیتر سئوال خود را تا حدی کوتاه کنید که در فضای اصلی سئوال جای گیرد. (9 سال پیش)
0 0
ممنون از پیگیری شما. (9 سال پیش)
+1 0
تست اضافه کردن نظر (9 سال پیش)
0 0
دوستانی که طی پیام خصوصی اعلام کرده بودند این تاپیک مشکل پیدا کرده بحمدلله مشکلش با پیگیری های استاد برطرف شد در جریان باشید دانلود مجددا امکان پذیر شد . (9 سال پیش)
+1 0
آقا دمت گرم (9 سال پیش)
+1 0
آقا دمت گرم (9 سال پیش)
0 0
دوستان پست اول به درخواست تعدادی از عزیزان بروز شد . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
اقای نورحسینی مشکل من حل شد!یعنی از اولش حل بود! (9 سال پیش)
0 0
خوب الحمد لله مشکل چی بود حالا که از اولش حل بوده !؟ (9 سال پیش)
+1 0
مشکل از من بود اصلا بلکل یادم رفت بود توی هیچ کدی می نوشتم می گفتم برعکس در اصل این جوری دریت می نویسه"سلام.من مهدی هستم"من یادم رفته بود:)شما رم........... (9 سال پیش)
0 0
از این اشکال تعجب کرده بودم چون من تمام تنظیمات و حتی مطالب جزیی رو آوردم و اگر طبق تنظیمات پیش برید به مشکلی بر نمی خورید یا حداقل به مشکل لاینحلی برخورد نمی کنید . موفق و سر افراز باشید . (9 سال پیش)
0 0
نسخه ی خوبیه فقط برای من یه مشکلی که داره هر دفعه بعد از یه مدت بسته می شه و ارور می ده (9 سال پیش)
0 0
تا به حال چنین موردی گزارش نشده از کاربران . به نظر میرسه یک جای نصب رو اشتباه کرده باشی . بعد از چه مدت کار ؟ بیشتر چه مواقعی اینطور میشه ؟ جاوای ۳۲ نصب کردی یا ۶۴ ؟ (9 سال پیش)
+2 0
نصب کردم. نسخه جالب و با امکاناتیه . اگه در ادامه راه به مشکلی برنخوره و stable باشه میشه به عنوان نسخه پایه بهش نگاه کرد. فقط یکم زمان میبره بهش عادت کنم :دی (9 سال پیش)
+1 0
بسیار مهم : دوستانی که منتظر تایید ورژن جدید اکلیپس توسط استاد بودن مراجعه کنن به پست اول و اطلاعیه های ۱ و ۲ رو بخونن . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
سلام علیکم-----ممنون بابت زحماتتان-----یک درخواست داشتم........حال که این ابزار به عنوان ابزار پایه منتشر نمی شود اگر با استاد صحبت کنید تا هم فایل های مورد نیاز را در خود سایت آپلود کنند و هم این که یک فیلم آموزشی برای نصب و راه اندازی این نسخه فراهم کنند و فقط در اختیار اعضای ویژه قرار دهند و توضیحاتی را در این زمینه بدهند خیلی ممنون می شوم..........فکر کنم با این کار مشکلات اعضا هم برای انلود فایل ها و هم برای نصب کم شود............باز هم ممنون..یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
تست ارسال نظر در این تاپیک (9 سال پیش)
0 0
سلام علیکم............ نسخه 64 بیتی قابل دانلود نیست............... یاعلی (9 سال پیش)
0 0
سلام خو من که گوشیم کیت کته چیکار کنم؟ نیاز نیست api 19 را پاک کنم؟ (9 سال پیش)
+1 0
ببین اگر مشکل غیر فعال بودن بعضی از آیتم ها در پنل properties رو که بالا اشاره کردم نداری و یا مشکل کندی لود مطالب رو احیانا نداری نیازی به حذف api19 نداری اگر نه که طبق توضیحات بالا عمل کن . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
بعضی از دوستان بعد از اعمال تنظیمات رنگبندی من با مشکل پیدا نکردن آدرس sdk یا workspace از طرف اکلیپس مواجه شدن که این مشکل به دلیل اینه که آدرس های این فولدر ها در اکلیپس من جایگزین آدرس های اونها شده و برای حل این مشکل باید یک بار دیگه برای اکلیپستون آدرس این دو فولدر رو تعریف کنید . به همین دلیل در بخش مربوط به تنظیمات رنگبندی توضیحات کامل اضافه شد . مراجعه کنید . (9 سال پیش)
0 0
آقا منم نصب کردم خیلی بهتره به نظرم، خواستم تشکر کنم خیلی زحمت کشیدید (9 سال پیش)
0 0
من دارم از این ورژن استفاده می کنم خیلی خوبه فقط مشکلی که دارم اینه که id آیتم ها خود به خود عوض میشه! کسی چنین مشکلی رو نداره؟ چیکار کنم درست شه؟ ممنون (9 سال پیش)
+1 0
نه قربونت برم این مشکل از اکلیپس نیست بلکه از خو جنابعالیه . شما رفتی یک کنترل موجود رو با همون نام قبلی خودش کپی کردی و در جای استفاده کردی و وقتی که دومی رو میخای نام گزاری کنی قبلی هم عوض میشه . این قضیه ادامه همون خاصیت refactor اکلیپسه و در همه اکلیپس ها همینطوره که البته یک حسن بزرگه اگر درست استفاده بشه . عدم توجه به این موضوع میتونه مشکلات بزرگی رو به وجود میاره . موفق باشی حسین جان . (9 سال پیش)
+1 0
مرسی. آره دقیقا همین کار رو کردم :D برا اینکه درست شه یه پروژه دیگه باید درست کنم؟ نمیشه همین رو درست کنم؟ (9 سال پیش)
+1 0
وقتی که شما همونجا کپی می کنی که چنین مشکلاتی پیش نمیاد ولی وقتی شما میبرید در یک صفحه دیگه با همون نام قبلی میاد که در چنین مواقعی باید برای اینکه درست بشه از روی همون جدید کپی کنید دوباره و اصلی رو پاک کنید یا اینکه کلا یک کنترل جدید بسازید . (9 سال پیش)
0 0
سلام آقای نور حسینی عزیز می خواستم بدونم چه طوری گوشیم به اکلیپس جدید متصل کنم لطفا کمکم کنید (9 سال پیش)
0 0
فرقی نمیکنه . گوشیتون رو با کابل به سیستم متصل کنید (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از لطفت آقای نور حسینی همه تنظیمات رو انجام دادم و حتی گوشیم رو هم به اکلیپس جدید متصل کردم (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از لطفت آقای نور حسینی همه تنظیمات رو انجام دادم و حتی گوشیم رو هم به اکلیپس جدید متصل کردم (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم . مدتیه که سرم خیلی شلوغ شده و فرصتی برای سرزدن به تاپیک رو ندارم ولی خوشحالم که یک بار وقت گزاشتم و توضیحات کامل رو دادم و اگر طبق دستور العمل جلو برید به مقصد میرسید . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
با وجودی که این تاپیک خیلی وقته ایجاد شده و منم از همون ابتدا دیده بودم و خونده بودمش اما فرصت نکردم که نسخه جدید رو نصب کنم. امروز دل به دریا زدم و دست به کار شدم. آقای نور حسینی توضیحاتتون کامل هستند و ازتون ممنونم. با این وجود این ابزارها ممکنه برای هر کس مشکلات خاص خودش رو داشته باشه و برای من هم مشکلات خاص و جالبی رو ایجاد کرد که در نهایت با چند ساعت وقت گذاشتن حلشون کردم. همین الان موفق به تکمیل و تست این ابزار به صورت پایدار و قابل اطمینان شدم. باید بگم محیط سرعت خوبی داره و مهمتر از همه نمایش متون فارسی میتونه کمک بسیار زیادی به سرعت توسعه بکنه. امیدوارم بقیه هم از این ابزار استفاده کنند و براشون مفید باشه. (9 سال پیش)
0 0
سلام , من امشب 2 گیگ اینترنت ام رو شارژ ک (9 سال پیش)
0 0
ای بابا ! عجب گیری کردیم ؟! نظر نصفه اومد ! ببخشید دوستان دارم نظر میدم هی ! سلام , من امشب 2 گیگ اینترنت ام رو شارژ کردم که اکلیپس جدید رو نصب کنم ! الان از اول تا آخر این تاپیک رو خوندم ولی... ولی هیچی نفهمیدم :) خنکم دیگه :) میشه یه توصیحی برای من بدید ؟ مختصر باشه ولی جامع . ممنون ! (9 سال پیش)
+1 0
جا داره من از شما بابت توضیحات مفصل تون تشکر کنم دوست گرامی. (9 سال پیش)
0 0
ممنون Captive جان . ضمنا راه تشکر از تاپیک لایک کردنه که البته فکر نکنم برای اعضا عادی میسر باشه . در هر صورت موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
ببخشید آقای نورحسینی.logcat از کجا تو ورژن شما باید بیارم؟ (9 سال پیش)
0 0
جاش تفاوتی با ورژن استاد نداره . window/show view/ other /logcat (9 سال پیش)
0 0
سلام دانلود تنظیمات ٣٢ بیتی برا من کار نمیکنه! (8 سال پیش)
 برای این سوال 48 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+13 0

خواهش میکنم جمع صمیمیه و هر کس هر کاری از دستش بربیاد برای حل مشکلات دیگران می کنه که در حقیقت داره به پیشرفت خودش غیر مستقیم ده ها برابر کمک میکنه که اگر خودش و خودش بود یک دهم این مقدار هم پیشرفت نمیکرد و ما همه اینها رو مدیون استاد هستیم  .

در مورد مشکلات هم خوب یکی دو تا نیست . از همین ورژن استاد که شروع  کنیم میدونید که تو فارسی مشکل داره . مشکل دیگه اینکه نرم افزار های بروز که با کیت کت و پایینتر نوشته شدن رو ساپورت نمی کنه یعنی اصلا باز نمیکنه . مشکل دیگش که تو ۲۲.۳ حل شده اینکه در بخش properties هنگام کلیک کردن و اسکرال عبارات پیش فرض اونجاییکه ناخواسته کلیک کردی به هم نمیریزه . یا وقتیکه ادیتور رو باز میکنی خود به خود outline بسته نمیشه در حالیکه در ۲۲.۳ بسته میشه و محیط کار رو تا حد امکان برای شما وسیع می کنه مخصوصا اگر logcat و کنسول رو ببری زیر package xplorer که دیگه عالی میشه . خودش اتومات وقتیکه میره روی فایل های xml پنل properties و outline پیشفرض خودش رو باز میکنه و زمانیکه میرید توی ادیتور اون دو  پنل رو میبنده البته به شرط اینکه شما این پنل ها رو در پرس پکتیو اصلا باز نکرده باشی و این خیلی مهمه چون اگر اینها باز باشه هیچ اقدامی انجام نمیده . این امکان مربوط به ورژن ۲۲.۳ است نه ورژن استاد .

مشکلات ورژن ها بالا هم که خیلی زیاد اعم از ناسازگاری با ورژن های پایین تر ساخت app compatibilitiy به هنگام ساخت پروژه جدید. خنده دار اینکه در خیلی از ورژن های بالا مثل 22.0 , 22.6.2 و ۲۲.۶.۳ و ... اکلیپس حتی نمیتونه یک new project خودش رو که الان ساخته اجرا کنه و پیغام خطا میده و راهش اینه که ساپورت ۷ خودش رو حذف کنی و دوباره جایگزین کنی که این دیگه خیلی شاهکاره . و از همه بدتر که الحمد لله ۲۲.۳ این مشکل رو نداره  ایراد معروف Loading مدامه در هر بار باز کردن xml ها  . طوریکه واقعا کار خسته کننده و غیر ممکن میشه چون مدام باید صبر کنی و ... ولی این ورژن یک بار اولش مثل ورژن استاد لود میکنه و تمام . دیگه توقفی برای باز کردن صفحات ندارید .

در هر صورت توصیه میکنم حتما این ورژن رو استفاده کنید تا هم از محاسن ورژن استاد بهره مند باشید و هم از معایب ورژن استاد و ورژن های بالا مبرا باشید . ضمن اینکه کلی امکانات بیشتر در اختیارتون قرار میده که دستتون رو باز تر میکنه و کار خیلی آسونتر و شیرین تر میشه .

میدونید که محیط برنامه نویسی خوب و بی نقص برای ما برنامه نویس ها همه چیزمونه در حالیکه یک محیط باگی و با امکانات محدود همیشه روی اعصابه و کار باهاش جلوی خلاقیت و کار بی دقدقه رو میگیره .

0 0
ممنون از توضیحاتت. ایشالا شب میذارم دانلود شه :) (9 سال پیش)
0 0
آره دیگه یک ب بعد :D واقعأ معضلی شده ها (9 سال پیش)
0 0
من از اکلیپس کپلر استفاده می کردم که خیلی ارور می داد . حتی خودش فایل R.java رو پاک میکرد و به هیچ وجه درست نمی شد . به نظر تون بهترین sdk ورژن چنده . (9 سال پیش)
0 0
با سلام. دوست عزیز من نسخه x86 رو دو بار دانلود کردم اما واسه اکسترکت کردن ارور میده متاسفانه... لطفا بررسی کنید... ممنون... (9 سال پیش)
0 0
دانلود منیجرتون چیه؟ (9 سال پیش)
0 0
سلام عزیز . دانلود مشکلی نداره و تا به حال هم کسی گزارش خرابی نداده . به نظر می رسه مشکل از طرف شما باشه . واما من برای دانلود مطمئن idm و برای unzip مطمئن winrar رو پیشنهاد می کنم . ضمنا اگر وسط دانلود به جهت سرعت پایین دانلود شبانه احتمالا لحظاتی قطع شده و از سر گرفته شده باشه به احتمال زیاد ممکنه فایلتون آسیب دیده باشه که در خیلی از مواقع با خود winrar میشه اون رو repair کرد و اگر نشد پیشنهاد میکنم با توجهبه حجم کمش روز دانلود کنید . به نظر من که ارزشش رو داره . (9 سال پیش)
0 0
من از IDM و WINRAR استفاده میکنم. آره احتمالا مشکل در دانلود ایجاد شده. چون سرعت کم و زیاد میشد دیشب. بازم روز تست میکنم ببینم چی میشه :) ممنونم ازتون :) (9 سال پیش)
0 0
در طول روز هم دانلود کردم اما متاسفانه بازم موقع اکسترکت ارور میده :((((( انگار قسمت نیست ما اینو نصب کنیم :( دوستان عزیز نمیدونن مشکل از کجاست؟؟؟ (9 سال پیش)
0 0
آقا شما فایلت رو توسط winrar تونستی repair کنی؟ من فکر می کنم که مشکل همین جاست . فایل نه پسورد داره و نه مشکل دیگه ای . حالا شما برو دنبال repair تا ببینیم بعدش چی میشه . انشالله که مشکل حل میشه . ولی ۹۹ درصد بدون مشکل از سیستم خودته . اگر بتونی با یک ورژن دیگه از winrar کار کنی یا حتی روی یک سیستم دیگه امتحان کنی بهتره . به هر حال نتیه رو بگو تا باقی راه ها رو بریم . (9 سال پیش)
0 0
خوب MILAD-SOFT عزیز حق با شما بود . من یک بار دیگه به خاطر شما دانلود کردم دیدم متاسفانه اکسترکت نمیشه . حالا باید یک فکر اساسی بکنیم برای آپلود . شاید هم خودم آپلود کنم اگرچه که سرعت آپلود من خیلی کمه ولی یک فکری می کنیم .شایدم یا لینک دیگه فعلا بزارم تا ببینیم چی میشه . (9 سال پیش)
0 0
ممنون بابت تستی که کردین. اگه وقتشو دارین لطفا آپلود کنید. با تشکر... (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم دارم سعی خودم رو می کنم مشکل رو حل کنم ولی تا اون موقع اگر عجله داری میتونی با این کلید واژه در اینترنت سرچ کنی adt-bundle-windows-x86-20131030.zip موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
ممنون خیلی لازم دارم. چشم الان سرچ میکنم. بازم ممنون از پیگیری که دارین. واقعا دستتون درد نکنه :) (9 سال پیش)
0 0
جناب نور حسینی طی سرچی که الان داشتم تمام فایل ها حجمشون حدود 480 مگ هستش. بنظرت آیا این ورژن ها همون ورژنیه که شما گذاشتید؟؟؟ (9 سال پیش)
0 0
بله مال من هم ۴۸۰ مگیه اگر هم دقت کنی تو تاپیکی که بعد از این مشکل زدم ۴۸۰ مگ نوشتم . اون ۳۲ بیتی از طرف سایتش مشکل داشت که لینکش رو فعلا برداشتم . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از توضیحاتت (9 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم مسلم جان . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+11 0

به منظور رفاه حال دوستان و جلوگیری از سردرگمی عزیزان تمامی تنظیمات مربوط به رنگبندی به پست اول منتقل شد . لطفا به اونجا مراجعه کنید . ممنون

0 0
java/editor/syntax coloring پیداش نمیکنم! (9 سال پیش)
0 0
هر کار میکنم background تیره نمیشه! (9 سال پیش)
0 0
البته من برای ادیتورش colortheme رو نصب کردم ولی بعید میدونم شما نتونید بکگراندش رو طبق راهی که گفتم عوض کنید ولی اگر دوستان دیگه هم مشکل دارن بگن تا آموزش نصب colortheme رو هم بزارم . (9 سال پیش)
0 0
من جای ک گفتی رفتم همه چیزشو مانند اون یکی ویرژن کردم اما همچنان سفیده (9 سال پیش)
0 0
برای باز کردن املاتورم مشکل داره (9 سال پیش)
0 0
در مورد تعویض رنگ بکگراند ادیتور جاوا همون طور که گفته بودم اگر طبق آدرس بری میتونی رنگش رو تیره کنی و من مجددا روی چند تا اکلیپس دیگه امتحان کردم و شد فقط باید یک تیک system default رو برداری که اجازه انتخاب رنگ دلخواه رو به شما بده . (9 سال پیش)
0 0
میشه یه عکس از جای که میشه تغییر داد بزارید؟ (9 سال پیش)
0 0
پیداش کردم مرسی (9 سال پیش)
0 0
بالاخره فیل رفت هوا پس!!! (9 سال پیش)
0 0
و اما در مورد امولاتور هم که گفتی مشکل داره من چون همیشه با خود گوشیم کار میکنم نمیتونستم اون موع جواب بدم ولی بعد که رفتم یک امولاتور ساختم اگر چه مثل همه امولاتور های دیگه در هنگام ساخت یکذره گیر داد و هنگام بالا اومدن معطل کرد ولی در نهایت اومد بالا و برنامه هم روی ورژن 4.4 روی گوشی 5.1 wvga بدون مقدار سایز sd cart و بدون تیک اسنپشات که من ساختم بدون هیچ مشکلی اومد بالا . اگر برای شما نمیاد بالا قطعا یک جای کارتون ایراد داره (9 سال پیش)
0 0
ورژن 2.2 رو هم ساختم با wqvga و بدون سایز کارت حافظه و با تیک snapshot این بار هم راحت بالا اومد و برنامه هم اجرا کرد.تنظیمات رو درست انجام بدید و از نتیجه زود نا امید نشید. تا اونجاییکه من میدونم و آزمایش کردم این نسخه مثل نسخه های دیگه مشکل بزرگ و حل نشدنی نداره . موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
اره مشکل از تنظیمات بود حل شد (9 سال پیش)
0 0
میگم.رنگ ها رو باید دستی تغییر بدیم راه بهتری وجود نداره؟؟ (9 سال پیش)
0 0
انشاءالله به زودی آموزش نصب تم های جدید با رنگ بندی متنوع رو میزارم ولی تعویض چند رنگ کلاسو متد و فیلد اونقدر دردسر نداره و به راه های پر دردسر نمی ارزه . (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان خدا یاری کنه ما مک بگیریم به قران مردیم با این ویندوز و کسی هم به دادمون نرسید مگه خودمون برا خودمون کاری بکنیم :دی (9 سال پیش)
0 0
من نتوانستم این رو وارد eclipceکنم میگه sdkوجود نداره یا یه همچین errorمیده و بعد وقتی باز تنظیمش میکنم رو ی sdkو می خوام وارد کنم باز از رو تنظیم خارج میشه و باز میگه نیستش و باز باید تنظیم کنم! (9 سال پیش)
0 0
منeclipceرو از اول نضب کردم و الان رنگ ها درست شده (9 سال پیش)
+1 0
به دوستان توصیه میکنم حتما از همین روش ایمپورت کردن فایل epf نصب کنند تم جدید برای محیط کد نویسی رو . من خودم اومدم metadata ایکلیپس استاد رو به این ورژن دادم بعد از دوبار باز و بسته شدن کلا بعضی از قسمت هاش به مشکل خورد . (9 سال پیش)
0 0
نه امیر جان فکر نکن با داشتن مک از ویندوز بی نیاز میشی . در مورد ویندوز باید کسی اظهار نظر کنه که هم با ویندوز کار کرده هم با غیر ویندوز . ویندوز از نظر من یک پدیدست و بی دلیل دنیا رو فتح نکرده . البته معایبی هم داره مثل هم سیستم عامل های دیگه . در کل پیشنهاد میکنم از مک و ویندوز با هم استفاده کنید که دستتون خیلی باز باشه که خوب برای اونهایی که از ویندو استفاده می کنند متاسفانه این امکان نیست چون مک رو هر دستگاهی راه اندازی نمیشه ولی ویندوز همه جوره باهات راه میاد . هر قدر مک استحکام ، زیبایی ساپورت کامل فارسی و راحتی کار داره ویندوز کاربردیتره ، برای هر سلیقه و تخصصی نرم افزارهای زیادی داره و امکانات فراوانی در اختیارت میزاره ! ولی در کل به شما هم پیشنهاد می کنم مثل من از مکوین استفده کنید تا هیچ جا نمونید مقایسه بین ویندوز و مک خودش یک تاپیک جدا میخاد و اینجا جاش نیست اما خاستم خلاصه و مفید تجربیات چند ساله خودم رو با شما به اشتراک گزاشته باشم. موفق و پیروز باشید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mir Unknown  9 سال پیش
+4 0

ظاهرش ی جوریه اون قبلی خوشگلتر بود محیط کاربریش جالب نیست شاید واس اینه که با قبلیه عادت کردم اینم ی عکس از محیطش

اون اوراید دوم واس چیه؟!

0 0
بارک الله زود دست به کار شدی . ظاهرش رو که میتونی با راهکار هایی که دادم مثل قبلی بکنی . هون اور راید دوم هم چیزی نیست . چون با کیت کت کامپایل میشه خوب باید م چیز هایی اضافه داشته باشه وگر نه که همون ۲.۲ بود . به هر حال شما با همون اور راید اولی و داخل onCreate کار داری. فقط تنظیماتی که گفتم سعی کنید حتما انجام بدید . (9 سال پیش)
0 0
خوب منتظریم تا دوستانی که استفاده کردن بیان نتیجه رو بنویسن ! (9 سال پیش)
0 0
یه سوالی،من اگه الان این نسخه ی اکلیپس و نصب کنم ،رو قبلیه نصب میشه؟ (9 سال پیش)
0 0
من چرا اینجا پرسیدم D: (9 سال پیش)
0 0
خوب معلومه دیگه ... اورراید دومی برای ایجاد منو هستش و داره و فایل xml در پوشه menu در res اشاره میکنه (9 سال پیش)
0 0
این سوالو من بالاتر پرسیدم.اینم جواب نورحسینی عزیز.نه هر کدوم جداگانه برای خودش کار می کنه. این از محاسن فوق العاده اکلیپسه که احتیاج به نصب نداره و شما همزمان می تونید از چند ورژن مختلفش استفاده کنید و من طی این مدتی که روی ورژن های مختلف اکلیپس کار می کردم شده گاهی اوقات که ۹ تا اکلیپس رو همزمان در ویندوز و مک در حال اجرا داشتم . فقط بهتره workspace های جداگانه برای هر کدوم تعریف کنی که هیچ ربطی به هم نداشته باشن . ضمنا بهتره حداقل یک مدتی یا برای همیشه ورژن های مختلف رو داشته باشی تا متوجه تغییرات امکانات و اشکالات هر کدومشون بشی . موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
mir عزیز این تصویری که گذشتی از win8.1 هست دیگه ؟ مشکلی با نصب برنامه ها و ... نداره ؟ (9 سال پیش)
0 0
hamedjj اخه تو نسخه قبلی نبود واس همین سوال کردم (9 سال پیش)
0 0
نه win8.1 نیست. win8 هستش.ن هیچ مشکلی نداره (9 سال پیش)
0 0
اوه شرمنده ... آخه منم از همون اول از نسخه جدید adt استفاده میکردم و میکنم ..... البته برای من قدیمی تر از اینه : 20130219 (9 سال پیش)
0 0
حامد جان این منو که میگی به چه درد میخوره؟ کجا استفاده میشه؟ (9 سال پیش)
0 0
وقتی دکمه منو گوشی رو زدی این منو رو نشون میده، به نظر من وقتی یه پروژه میسازی این قسمت رو پاک کن، من همین کار رو می کنم. مشکلی پیش نمیاد. (9 سال پیش)
0 0
ممنون این حامد که جواب ما رو نداد ! دستت درد نکنه (9 سال پیش)
0 0
قربانت :) (9 سال پیش)
0 0
منو دیگه ... همین که پایین برنامه یه گزینه (سه تا مربع) میاد روش لمس میکنی چند تا گزینه ظاهر میشه (9 سال پیش)
0 0
ممنون حامد جان (9 سال پیش)
0 0
میگم چقدر برنامه داری ماشالله این همه برنامه به چه دردت می خوره.همشم گذاشتی پایین:) (9 سال پیش)
0 0
این ها برنامه های هستن که هر روز لازمم میشن:P (9 سال پیش)
0 0
نصفشون رو منم دارم ولی خیلی هاش برام نااشناس مثلا الکول دارم یا نوتهپو++ رو دارم ولی وصت هاش نمی دونم چی هست ار دانلود منیجر به بعد رو دارم و از قبل تونه پد رو هم دارم ولی وصتشون نمی دونم چیا هستن (9 سال پیش)
0 0
بعد نوتپد++ واس برنامه نویسی سی ++ و سی شارپه بعدی واس ساخت ایکونه بعدیش واس دانلود قالب سایته،بعدی واس ساختن سایته بعدی ی برنامه و نوشتن به زبان اردوه (9 سال پیش)
0 0
ممنون از توضیحاتت (9 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم مسلم جان . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mir Unknown  9 سال پیش
+2 0

این جدیدو که دانلود کردم باش نمیشه برنامه با نسخه 2.2 ساخت. کدوم فایل ها رو از نسخه قدیمی کپی کنم و کجا بزارم؟!

0 0
برو تو پوشه sdk مربوط به all-in-one استاد و محتویات پوشه platforms رو کپی کن تو محل sdk جدیدت! (9 سال پیش)
0 0
خوب شما اول بایدبری تو platforms در پوشه sdk و api های ۸ و ۱۵ رو کپی کنی و بیاری توی این ورژن و پیست کن. (9 سال پیش)
0 0
ممنون دوستان (9 سال پیش)
0 0
اگه api18 رو تو نسخه استاد کپی کنیم مشکلی پیش نمیاد ؟ خیلی از پروژه هایی که ایمپورت میشه مشکل api18 داره. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

سلام یه مشکلی پیش اومده jdk 6u45 از کجا 64bit رو دانولد کنم اخه اراکل ما رو تحریم کرده و همه یه سایت ها نسخه هفت و هشت رو دارن

خوب اوکی مشکل دانلود حل شد حالا چ جوری به اکلیپس بفهمونم که 64 bit رو نصب کردم یعنی باید مثل ویدیو ها دوباره برم home_java  از اینا بسازم بعدش بهش ادرس 64 بیتی رو بدم یا کلا یکی دیگه بسازم ؟

اگه ایجوری باشه دو تا اکلیپسچجوری میتونن با هم دیگه کار بکنن نمیتونن دیگه ؟

 

0 0
خب حقته ، تا کی میخوای دراز بکشی!؟ پاشو دیگه! لینک :) (9 سال پیش)
0 0
خخخخخ تو هم گیر دادی به دراز کشیدن من بده ها بده برا خودم با 120 کیلو وزن و 130 سانت دراز کشیدم یه گوشه باکسی کار ندارم ازارم به کسی نمیرسه (9 سال پیش)
0 0
انصافا یه سوال چه طوری سرچ میزنی که اینجوری پیدا میکنی مثلا همین الان چیرو سرچ دی بابا دمت گرم (9 سال پیش)
0 0
من که ادواتم همه 64 بیتی هستن ، ولی دوستم که ثبت نام کرد ویندوزش 64 بیتی هستش و همین ابزار تو سایت رو دانلود و نصب کرد و مشکلی نداره - در مورد جستجو فقط "jdk 6u45" رو سرچ زدم و سومین نتیجه رو برات گذاشتم :) (9 سال پیش)
0 0
برای راحتی دوستان jdk هم لینک شد . ضمنا Amirahmad Adibi عزیز نیاز نیست شما به اکلیپس بفهمونی خودش می فهمه . اگر به قسمت preferences/java/installed JRE مراجعه کنید می بینید ۶۴ بیت معرفی شده . (9 سال پیش)
0 0
jdkکه تو سایت هست با این نسخه از eclipseکار نمی کنه؟ (9 سال پیش)
0 0
ن کار نمیکنه (9 سال پیش)
0 0
نه عزیز اون برای ۳۲ بیته . (9 سال پیش)
0 0
نصب این ایکلیپس مثل قبیله هست؟ (9 سال پیش)
0 0
بله این هم از طریق آنزیپ نصب میشه و دردسری نداره . البته توضیحات بیشتر رو در پست اول دادم سعی کنید یک بار مطالعه کنید و طبق توضیحات پیش برید مشکلی نخواهید داشت انشاءالله . موفق و سرفراز باشید . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از زحمتی که کشیدید. فقط من نمی تونم JDK - 64 bit رو دانلو کنم. 4 دفعه گذاشتم برا دانلود روی 99% گیر می کنه. اگر امکان داره جای دیگه آپلود کنید. ممنون (9 سال پیش)
0 0
خواهش می کنم . در مورد jdk هم مشکل از سمت خودته . من ۶۰ مگ گزاشتم دانلود شد بدون هیچ مشکلی . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+4 0

خوب با توجه به اینکه چند روزی از اجرای آزمایشی این ورژن از ADT می گذره و برای اینکه کمکی به استاد بشه برای گرفتن بازخورد منتظریم ببینیم اون دسته از دوستان که آزمایش کردیم غیر از باگی که در پست اول به اون اشاره شده و پر رنگ شده ( که البته چیز مهمی نیست و میشه باهاش کنار اومد ) آیا کسی باگی پیدا کرده ?  مشارکت کنید تا بتونیم جمع بندی خوبی رو داشته باشیم .

البته ذکر این نکته لازمه که شما هیچ ورژن بدون عیبی متاسفانه از اکلیپس نمیتونید پیدا کنید یعنی من که با این همه جستجو  نتونستم پیدا کنم و همینی که لینک دانلودش رو گذاشتم تا حالا تو همه بهترین بوده .

 

0 0
متاسفانه با این ورژن نمی شه برای اندروید L برنامه نویسی کرد و باید حتما به ADT 23 به روز رسانی بشه (9 سال پیش)
0 0
درسته امید جان ولی تا کیت کت میشه . ضمن اینکه من ورژن ۲۳ رو هم دیدم . توی اون ورژن هر بار که یک لایه (xml) باز میکنیم loading data for android میده که همون ایراد معروفه . بی زحمت ببین مال شما این مشکل رو داره یا نه ؟ (9 سال پیش)
0 0
اگر بخای پروژه ای جدید رو ایمپورت کنی اگر کلاس اصلی اون پروژه با کلاس اصلی یکی از پروژه های داخل محیط کارت هم نام باشه ارور میده مثال کلاس اصلی یه پروژه ای که تو workplace داری MainActivity هستش و یه پروژه هم از نت دانلود میکنی میخای ایمپورت کنی و اونم کلاس اصلی یا همون اولیه که نرم افزار ساختتش اگه MainActivity باشه به هیچ عنوان ایمپورت نمیشه به پروژه (9 سال پیش)
0 0
خوب این ایراد نیست . ضمنا ورژن های دیگه هم همینطوره . اکلیپس اینطوریه. (9 سال پیش)
0 0
من با ADT 23 تا الان کار نکردم که ببینم چطوریه و اینکه مشکلی داره یا نه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+12 0

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند     چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

با سلام مجدد. بحمدلله با تلاش چند روزه تونستم تنها باگ این ورژن که البته در پست اول هم براش یک راه حل موقت داده بودم به طورکامل  شناسایی و حلش کنم .

باگ همونطوری که قبلا گفتم این بود که آدمک اندروید اگر روی api19 بود properties غیر فعال میشد در نتیجه باید دستی می زاشتید روی api8 یا api15 که از داخل ورژن استاد از پوشه پلوتفورمز باید دربیارید کپی کنید که در پست های قبلی کامل اشاره شده . 

اما راه حل رفع کامل مشکل اینه : که شما از لینکی که میزارم api18 رو دان میکنید اگرم دارید که هیچ بعد از حالت زیپ در میارید و می برید به همون مسیر قبلی یعنی sdk/patforms و پیست میکنید و تمام . سپس در نهایت یک بار روی آدمک انروید کلیک و api18 رو انتخاب میکنید . اینطور هم از ساپورت کامل فارسی بهرمند میشید و هم مشکل غیر فعال بودن فیلد های properties برطرف میشه . علت بروز این مشکل هم فهمیدم api19 هست که ما باهاش کاری نداریم .

لینک android-18 یا همون api18

بدین ترتیب این باگ هم برطرف شد و افتخار دارم بر اساس تحقیقات مفصلی که انجام دادم اعلام کنم بهترین ورژن همین adt 22.3 است که به شما معرفی کردم چون بعد از معرفی این ورژن و کشف شدن این باگ برای حلش یک بازنگری اساسی در کل ورژنها کردم که یکی دیگه رو جایگزین کنم ولی خوب دوباره به همین نتیجه رسیدم که همین خوبه و در صدد براومدم که باگ رو برطرف کنم  . امیدوارم از کار کردن با اون لذت ببرید .

 ضمنا همینجا به استاد عزیز اعلام می کنم نظر به اینکه این نسخه از آزمایشات زیادی نمره خوبی به دست آورده و با توجه به این فرصتی هم که داده شد تا کسانیکه استفاده کردند نظراتشون رو بدن ولی ایراد خاصی اعلام نشد بلکه در چندین مورد تایید هم شد دیگه می تونید با خیال راحت بررسی نهایی رو روش داشته باشید و اگر خواستید اون رو به عنوان ورژن پایه معرفی کنید تا مشکلات بچه ها در زمینه  عدم ساپورت فارسی و ناسازگاری با ورژن های بالا کامل برطرف بشه و هم چنین امکان بهره گیری از امکانات بروز برای دوستان به وجود بیاد  . ومن الله التوفیق و علیه التکلان

0 0
من مشکلم باهاش اینه که نمیتونم تو لایه هاش کار کنم یه طورری میتونی همه چیز رو همه جا بزاری ولی ورژن قبلی اینطور نیست (9 سال پیش)
0 0
متوجه منظورت نشدم چند بار هم خوندم . بیشتر توضیح بده تا کمکت کنم . من که هیچ مشکلی با لایه ها ندارم بلکه کار با این راحت تر هم هست . ضمنا امیر جان پاشو بشین راحت تر میتونی کار کنی قربونت برم! (9 سال پیش)
0 0
من که باش مشکل داشتم پاکش کردم چون نسخه قبلی رو هم خراب کرده بود.مشکلشم بیشتر با املاتور بود،هر بار باید ی املاتور جدید میساختم (9 سال پیش)
0 0
چه مشکلی برای قبلی درست کرده بود ؟ مگر اینکه شما workspace هر دو شون رو یکجا گزاشته باشی که توصیه کرده بودم کانلا جدا از هم بزارید . در مورد امولاتور هم من تا حالا مشکلی با این ورژن نداشتم ولی با ورژن های دیگه چرا . ولی در کل کار کردن با امولاتور سخته و من گوشی رو توصیه میکنم . (9 سال پیش)
0 0
workspace متفاوت داده بودم،نمیدونم کلا بعد نصبش هر دوتا قاطی داشتن منم هردو رو حذف کردم اولی رو از اول نصب کردم (9 سال پیش)
0 0
اصلا مخالفت من با اینه که باید از جدید ترین اپدیت ها استفاده کنیم اکلیپس مسسه ایی نیست که ما بگیم اپدیتاش مشکل دارن هر اپدیت بهتر از قبلی صد در صد من با این حرف استاد کاملا مخالفم یا اصلا ما باید جدید تری ورژن جی دی کی رو نصب کنیم (9 سال پیش)
0 0
مگه ما کی هستیم که میگیم ورژن جدید اراکل مشکل داره چهارمین شرکت پول دار دنیا است (9 سال پیش)
0 0
ما کاربراشیم! خب بر نصب کناستفاده کن استاد فقط از سر تجربیاتش پیشنهاد داده مجبورت که نکرده! (9 سال پیش)
0 0
بهتره تعصبی به موضوعات نگاه نکنیم. درسته اراکل شرکت بزرگی هست ولی دلیل نمیشه باگ یا مشکلی نداشته باشه.گوگل هم شرکت بزرگی هست ولی توی سیستم عامل اندروید هم باگ وجود داره. یه ضرب المثلی هست که میگه "بزرگ ترین سوتی های دنیا رو بزرگ ترین شرکت های دنیا میدن". ضرب المثل ساختگی D: (9 سال پیش)
0 0
دی : حمید من تعصبی نیستم ولی وقتی لیندا بزرگترین شرکت اموزشی میگه برید توی developer.android.com جدید ترین ورژن ها رو دانلود نید و استفاده کنید نمیشه بگی خوب ورژن های جدید خوب نیستند و اپدیت اسمش با خودش هست تا حالا اپدیتی دیدی که بشه و بد تر بشه همیشه اپدیت بهتر میکنه نه بدتر اصلا این قانون اپدیت هستش (9 سال پیش)
0 0
ببین امیر جان برادرانه بهت میگم که من چند سال بیشتر از کل سن تو با کامپوتر و علوم مختلفش کار کردم . به وفور دیدم آپدیت هایی که خراب از کار در اومده و اگر از من میشنوی هیچ وقت تو هیچ کاری سعی نکن از آخرین دستاوردش استفاده کنی بلکه از اونی استفاده کن که امتحان خودش رو پس داده باشه . اگرهم استاد یا من یا هر کس دیگه راهی رو پیش نهاد کردیم این بخاطر اینه که میاخایم شما راه رفته رو نرید و مشکلات ما رو نکشید . من به شخصه معتقدم یکی برای همه و همه برای یکی . من این راه رو رفتم تا شما ها نرید وشما ها راهی رو برید که من دیگه نرم . (9 سال پیش)
0 0
خب لیندا هم ممکنه اشتباه کنه!.اره خیلی دیده شده نسخه جدید اون کارای نسخه قدیمترو نداشته باشه! (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون از پاسح هاتون باعث شد که مبحث دیگه حل بشه (9 سال پیش)
0 0
خواهش میکنم امیر جان . (9 سال پیش)
0 0
با سلام خدمت دوست عزیزم که زحمت کشیدن و وقت گذاشتن رو این کار دوست عزیز میشه همزمان دوتا Eclipse نصب باشه که هم مال استاد نصب باشه و هم مال شما. چون خیلی به ورژن شما احتیاج دارم (9 سال پیش)
0 0
سلام دوست من . بله بیش از ۲ تا هم میشه . فقط برای جلوگیری از هر گونه اختلاط همون اولین بار که میاد بالا و در مورد workspace می پرسه یک محلی غیر از اون یکی بهش معرفی کن البته از داخل تنظیمات هم میشه . بله به نظر من هم خیلی لازمه . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
جناب نور حسینی واقعا ممنونم از شما. امشب استارتشو میزنم به امید خدا... (9 سال پیش)
0 0
قربونت برم میلاد جان . موفق باشی (9 سال پیش)
0 0
آقا خيلي ممنون بابت زحمتي كه كشيدي (9 سال پیش)
0 0
قربونت احسان جان به پای زحمات شما و دیگر دوستان نمیرسه . (9 سال پیش)
0 0
نصب شد. فعلا دارم باهاش کار می کنم. از اینکه ثمره وقت خود را با ما به اشتراک گذاشته اید ممنون. اخلاق کار گروهی را واقعا باید تو این سایت دید. (9 سال پیش)
0 0
خوبه . حامد جان کدوم نسخه رو نصب کردی ؟ ۳۲ یا ۶۴ ؟ (9 سال پیش)
0 0
نسخه 64 را. هنوز کار سنگین باهاش نکردم. ولی چند تا پروژه قبلی ام را توش اضافه کردم. فعلا مشکلی باهاش ندارم. ممنون (9 سال پیش)
0 0
پرسیدم چون میلاد میگه نسخه ۳۲ بیت دونلود میشه ولی اکسترکت نمیشه . حالا خودم برای امتحان مجدد گزاشتم برای دانلود . ولی بعید می دونم مشکلی باشه چون قبلا هم نصب کردم . به هر حال اگر کس دیگه ای هم با نسخه ۳۲ مشکل داشته یا مشکل نداشته بگه . ممنون . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از پیگیری شما. من مشکلی نداشتم با 64 به جز امان از این اینترنت دیزلی. (9 سال پیش)
0 0
قربونت حامد جان (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

با سلام . از مدیران عزیز و دوستان دیگه می خوام به این سوال پاسخ بدن .

با توجه به اینکه نسخه ۳۲ بیت این ورژن دانلود میشه ولی اکسترکت نمشه میخام کلا مشکل رو حل کنم و نسخه خودم رو مستقیم بزارم برای بچه ها که کلیه تنظیماتش هم انجام شده باشه . حالا چه کار باید بکنم ؟ سایت ما آپلود سنتر داره ؟ نسخه من با کلیه تنظیماتش حاضره . بعضی از دوستان مثل MILAD-SOFT عزیز چندین بار اقدام به دانلود کردن ولی موفق به نصب نشدن . امیدوارم این مشکل به زودی حل بشه .

0 0
اگه حجم فایل زیر خیلی زیاد نباشه میتونی تو سایت هایی مثل uploadbaz, uploadboy,expressleech,.. که امکان آپلود رو فراهم میکنند بزاری (9 سال پیش)
0 0
ممنون جواد جان مشکل بیشتر تو خود آپلوده نه جای آپلود . (9 سال پیش)
0 0
مشکل خود اپلودت رو من بلد نیستم حسینی جان اما اگه مشکلت حل شد یه جای معمولی اپ کن من برات میزارمش روی سرور های حرفه ای که توی امریکا هستند و لینک مستقیم بهت میدم بزار برا بچه ها (9 سال پیش)
0 0
قربونت برم امیر جان حالا بزار ببینیم در خواست چقدر . می ارزه به آپلود یک گیگ با این اینترنت زغالی ما اونم با دردسر های بعدیش؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+1 0

من از ورژن 21.1 استفاده میکنم (قبلا به اشتباه ورژن بالاتر را نوشته بودم) . با ورژن های بالاتر هم کار کردم و زیاد با محیطشون حال نکردم

فقط عیب این ورژن اینه که فقط تا api 17 میتون توسعه بدی (البته برنامه روی گوشی کیت کت با api 19 بالا میاد یه وقت اشتباه برداشت نکنید ) ... برای توسعه بر روی api های بالاتر باید سخه جدید ADT ا دانلود کنید.

فقط خواستم اعلام کنم که اگر کسی تمایل به استفاده از ADT بالا نداشت این را هم یه امتحان بکنه :

 ( adt-bundle-windows-x86-20130219 )

در آخر هم همگی فدایی دارین

0 0
حامد جان تا اونجاییکه یادم درتحقیقات ازت پرسیدم با فارسیش مشکل داری یا نه گفتی مشکل داره ؟ اینطور نیست ؟ (9 سال پیش)
0 0
یعنی شما فقط یه خاطر ساپورت فارسی این ورژن را انتخاب کردی؟؟؟!!! الله اکبر (9 سال پیش)
0 0
نه فقط اون ولی همونم کم نیست ! به هر حال اگر بنا باشه که یک ورژن به عنوان پایه در نظر گرفته بشه بهتر حتی الامکان کامل و روان باشه . (9 سال پیش)
0 0
خوب من که خودم شخصا نزدیک یه ساله دارم از این ورژن استفاده میکنم و مشکلی ندارم .... زبان فارسی هم برام مشکلی بوجود نیاورده چون تو امولاتور وقتی run میگیرم فارسی درست نوشته میشه .... (9 سال پیش)
0 0
از اینکه ما رو هم در تجربه خودت سهیم کردی ممنون . برای کسی مثل من وقتی دارم طراحی می کنم میخام فارسی رو درست ببینم .شاید برای بعضی فارسی از خیلی چیز ها مهم تر باشه که بهتره فبل از دانلود بدونند . (9 سال پیش)
0 0
قربونت برم (9 سال پیش)
0 0
فدایی داری داداش:) (9 سال پیش)
0 0
جناب نور حسینی خدایی خیلی زحمت کشیدن واسه این Eclipse . خسته نباشید میگم خدمت دوست عزیزمون جناب نورحسینی. همش به فکر این برنامه بودن . البته از تمام دوستانی که از این برنامه حمایت و به نوعی کمک کردن خسته نباشید میگم. :) (9 سال پیش)
0 0
ممنون میلاد جان . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

سلام

حل مشکل عجیب و غریب با نسخه جدید اکلیپس

مشکل اینه که نمیشه وقتی چند تا کنترل رو میگیریم روی همشون با هم مثل استاد تغییرات ایجاد کنیم 

 

 

حل مشکل>>>>>> اون کنترل هایی که میخواید گروهی تغییر داده بشن رو انتخاب کنید و بعد از منوی propertis اون گزینهی بالایی که نوشته sort a-z  رو انتخاب کنید 

0 0
مطالب بالا رو بخون یادمه درباره این مشکل قبلا صحبت شده بود یادم نمیاد راه حلی داشت یا نه (9 سال پیش)
0 0
اگه منظورت از "تستاد" استاده ، کدوم قسمته من ندیدم؟ (9 سال پیش)
0 0
مثل بازی تیک تک تو (9 سال پیش)
0 0
@S P ! R ! T تو خیلی قسمت ها استاد این کارو کردند چون با اون نسخه استاد این مشکل پیش نمیاد (9 سال پیش)
0 0
تو طراحی لایه های پیچیده هم یادمه چندتا لایه رو انتخاب کردند و بهشون وزن ی اندازه دادند (9 سال پیش)
0 0
برید برید کنا صاحبش اومد :) تمامی ورژن های بالا همینطوره اما در مورد این قضیه و راهکارش به زودی انشاءلله یک پست با اسکرین شات میزارم . (9 سال پیش)
0 0
مشکل حل شد سوال رو هم تغییر دادم و سوال و جوابش کردم (9 سال پیش)
0 0
احسنت یکی از راهاش اینه و این جملت رو یکم اصلاح کن . خوندنش سخته و غلط هم داره . a-z بنویسی هم بهتره . سلیستره. موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان درست شد (9 سال پیش)
0 0
ممنون چون احتمالا از این به بعد به این تاپیک ارجاع زیاد داده بشه بهتره که کاملا سلیس و روان باشه . موفق باشی. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
0 0

مشکل عدم وجود قابلیت ویرایش همزمان چند کنترل با هم و راه حل این مشکل  .

خوب همونطور که گفتم در همه ورژن های بالا این قابلیت بر داشته شده . شاید دلیلش هم این باشه که خواستند از شلوغی کار جلوگیری بشه . به هر حال راه حل ما برای کسانی که عادت داشتند همه کنترل ها رو با هم ویرایش کنند اینه که :

۱. از روشی که دوستمون گفت استفاده کنند اگر براشون دسته بندی موضوعات مهم نیست. پس طبق تصویر زیر به این شکل عمل می کنید که :

یعنی بعد از انتخاب کنترل ها کلید A-Z رو می زنید .

۲. و کسانیکه با دسته بندی راحنت تر هستند هم بهتره از روی راست کلیک این کار رو بکنند به این شکل :

که خوب البته بعدا میاد توی Recent قرار میگیره که کار راحت تر باشه به این شکل :

0 0
برادر یک زحمت میکشی روی نسخه 23 همه تغییرات را انجام بدی و باگهاش را (به قول شما) رفع کنی و یک Allinone درست کنی و زیپ کنی و بذاری دانلود کنیم ؟ هلو برو تو گلو بشه :-) (9 سال پیش)
0 0
سید جان هلو رو درسته نخور تو گلوت گیر میکنه :) خدمت شما عرض کنم اول اینکه ورژن ۲۳ رو که اصلا سراغش نرید چون ایراد داره اگرم منظورت همین ۲۲.۳ باشه باید بگم که این ورژن هیچ باگی نداره که راه حل نداشته باشه و با همه این حرفا از تمامی ورژن های موجود و ورژن استاد خیلی بهتر و پر امکانات تره در نتیجه می تونید با خیال راحت دان و استفاده کنید . اما در مورد اینکه بیام و تمام تنظیماتش رو انجام بدم و کاملش رو بزارم من از ابتدایی که این تاپیک رو باز کردم قصد همین کار رو داشتم پیام های زیادی هم همینجا یا خصوصی در مورد این قضیه گرفتم ولی هنوز فرصت این کار رو پیدا نکردم ولی انشاءلله عملی میکنمش تا اون موقع می تونید از ورژن های موجود که لینک دادم استفاده کنید و تنظیمات دقیقش رو هم که ذکر کردم کلا ۵ دقیقه بیشتر وقت نمیگیره غیر از دانلودش . سوالی هم باشه در خدمتم. موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
سوال من اینه که با توجه به اینکه شما دانلود کردید ، و به قول خودتون بعد از دانلود 5 دقیقه وقت میبره ، چطور وقت نکردید که به این زحمت را بکشید و این همه انسان شریف را خوشحال کنید ؟ آپلودش هم که وقت خاصی نمیخواد :-) سید جان کار خودته ، هلو هسته جدا شیرین به شرط دانلود :-) api های ورژن 2.2 و 4.4 هم با سورس داشته باشه که خیلی بهتر (9 سال پیش)
0 0
بله اتفاقا قبل از این خودم قصد این کار رو کرده بودم و تقریبا اون رو در اولویت کار های خودم قرار داده بودم ولی خوب گرفتار یک برنامه بودم که خیلی وقت می گرفت ولی خوب دیگه تموم شد و رفت تو صف دانلود بازار تا بیاد بیرون انشاالله. حالا باید ببینم که چه میشه کرد . یک مقدار این کارهایی که رو سرم ریخته اجازه بده میرم تو کار هلو ی هسته جدای شما :) (9 سال پیش)
0 0
باشه که شما و دیگر انسانهای شریف هم خوشحال بشن :) (9 سال پیش)
0 0
Where is our peach ? (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ho_ghorbani  9 سال پیش
+1 0

سلام

آره این نسخه بهتره ولی من نمی تونم device جدید تعریف کنم و در زیر توی عکس هم می بینید دکمه  ok  فعال نمیشه.

0 0
راهش رو بالاتر گفتم دوست عزیز دو تا امولاتور هم که خودم ساختم نشانی هاش رو دادم . ولی اگر نظر من رو بخوای تا میشه خیلی راحت از خود گوشی استفاده کرد چرا آدم بره سراغ امولاتور با اون همه کندی و دردسر! من که یک عمریه از خود گوشیم استفاده میکنم خیلی هم راضی هستم . (9 سال پیش)
0 0
منظورتون از راهش api18 است؟ (9 سال پیش)
0 0
مشکل اینه که دوستان مطالب رو نمیخونن . البته یک کمی هم طولانی شده و پیدا کردن سخته . شما به نظرات پست سوم من مراجعه کنید مطلب مورد نظرتون رو پیدا میکنید و سوال داشتید همین جا بپرسید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
نه نیاز به خوندن نیست یه جایی اشتباه کرده بودم و مشکل رفع شد. (9 سال پیش)
0 0
خدا رو شکر حسین جان که حل شد ولی مشکل و راه حلش رو بگی بهتره که تجربه ای هم برای من و دوستان دیگه ای که میان سر میزنن باشه . شاید این مشکل اونها هم باشه قربونت برم :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احسان منصوری  9 سال پیش
+1 0

سلام.

من چرا اکلیپسو اجرا میکنم پیغام زیر که مال SDK هست واسم نمایش میده؟

وقتی رو open کلیک میکنم، تصویر زیر رو نمایش میده:

0 0
بچه ها من همیشه آخرین نسخه JDK و ADT-Bundle رو دانلود و استفاده میکنم ، هیچ مشکلی هم ندارن ( بجز یه مورد که قبلا راجبش پرسیدم و تو همه نسخه ها وجود داره لینک ) ، به نظرم خیلی حساس شدین! (9 سال پیش)
0 0
سلام احسان جان . خوشحالم که راضی هستی . این اشکال که میگیره برا اینه که که ما اصلا sdk من رو بهش معرفی نکردی وهنوز داره از سین استاد استفاده می کنه . شما باید بری Window/preferences/android/browse و آدرس سین رو که داخل پوشه گزاشتم بهش بدی در این صورت اون کندی ui هم که گفتی برطرف میشه . طبق تنظیمات انجام بده این ورژن مشکلی نداره خیلی سریع و روانه . موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
به خاطر خطا ها مجددا تایپ شد :سلام احسان جان . خوشحالم که راضی هستی . این اشکال که میگیره برای اینه که شما اصلا sdk من رو بهش معرفی نکردی وهنوز داره از sdk استاد استفاده می کنه . شما باید بری Window/preferences/android/browse و آدرس sdk رو که داخل پوشه گزاشتم بهش بدی در این صورت اون کندی ui هم که بالاتر گفتی برطرف میشه . طبق تنظیمات انجام بده این ورژن مشکلی نداره خیلی سریع و روانه . موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
اسپیریت جان حق داری به خاطر اینکه هنوز گیر یک مشکل اکلیپس نیوفتادی که یکسره روی اعصابت باشه فکر میکنی همه ورژن هاش خوبن . ولی من سر انتخاب این ورژن خیلی تحقیق کردم و به برخی از ایراداتشون در پست های بالا اشاره کردم . این ایراد ها چیزهایی نبوده که با سرچ کردن پیدا کنم یا از کسی شنیده باشم بلکه اینها رو از نزدیک دیدم و باهاشون کلی کلنجار رفتم . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

با سلام مجدد .تعدادی از دوستان آموزش نصب تم های رنگی که در این لینک می تونید ببینید رو خواسته بودند گفتم آموزش نصب همشون رو به صورت یکجا بگم . قبل از هر چیز میخام یک تشکر از جناب دادپرور بکنم که با ایجاد آپلود سنتر به ما این امکان رو داد که در ارایه خدمات خیلی دستمون باز تر باشه.

خوب ابتدا این بسته رو از این لینک دریافت کنید . سپس حتما ارتباط اینترنت خودتون رو قطع کنید و از قسمت help نرم افزار Eclipse بخش Install new Sofware رو انتخاب کنید . به این صورت :

خوب حالا با فشردن دکمه add یک نام رو وارد میکنید و با زدن Archive آدرس اون فایل زیپ رو معرفی می کنید . به شکل زیر :

توجه کنید چون ارتباط با اینترنت قطعه در حین این عملیات  اروری ظاهر میشه  مبنی بر قطع ارتباط با اینترنت که هیچ مشکلی نیست و شما ادامه بدید . خوب ok میکنید و به مرحله بعد میرید . سپس تیک رو میزنید و next طبق تصویر :

0 0
نور حسینی جان این تم ها رو میشه خیلی خیلی راحت تر ایمپورت کرد فقط به جای پراجکت از فولدر جنرال پریفرنسس رو انتخاب میکنی دیگه این همه دردسر نداره (9 سال پیش)
0 0
بله امیر جان اگر بخای یکی یکی وارد کنی راهش اونه ولی با این کار شما همه رو یکجا وارد میکنی و باز هم دست بازه . (9 سال پیش)
0 0
من که نتونستم دانلودش کنم نمی دونم چرا دانلود منیجرم از سرور اقای دادپرور دانلود نمی کنه.ارور میده ولی از سایت های دیگه حجم 2یا3گیگ هم باهاش دانلود کردم (9 سال پیش)
0 0
سلام.می تونید این رو توی اپلود بوی اپلود کنید ممنون میشم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

یکی از دوستان هم طریقه نشان دادن شماره خطوط رو خواسته بود که به این آدرس میرید تا Text Editors و تیک show line number رو میزنید . البته با یک سرچ ساده می تونید به جواب این سوالات برسید :

0 0
دستتون درد نکنه (9 سال پیش)
0 0
سلام.ببخشید دوستان من یه ورژن اکلیپس رو خودم دارم که بالا هس و خواستم دیگه این رو از بخش دانلود نکنم شما که دانلود کردید داخل فایل اکلیپس اون ،فایل sdk هم هست؟آخه من وقتی اکلیپس خودم رو باز میکنم و وارد مسیر window-prefrences میشم اصلا گزینه اندروید رو نمیبینم که بخام مسیر sdk رو بهش بدم.لطفا راهنمایی کنید (9 سال پیش)
0 0
@taheri89 دوست عزیز باید پلاگین ADT رو هم یا به صورت آنلاین یا آفلاین نصب کنید لینک (9 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسختون.بله منم اول اون رو مثه همین آموزش خواستم اضافه کنم ولی وقتی finish زدم با پنجره زیر روبرو شدم و ADT اضافه نشد.ADT که من اضافه کردم ADT.0.5 بود .ADT 22.3 که دوستمون فرمودن به طور جدا در این بخش نیست؟یعنی در داخل همون لینک اول که ویندوز 32 و 64 زده شده است گنجانده شده؟ (9 سال پیش)
0 0
@taheri89 بله گنجونده شده البته نه بصورت جدا ، داخل eclipse موجود نصب شده (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
taheri89  9 سال پیش
+1 0

0 0
دانلود کردم و مشکل حل شد (9 سال پیش)
0 0
بله خانم taheri89 در ورژنی که گزاشتم ADT22.3 گنجانده شده ولی نه به صورت مجزا . ADT رو هم به صورت مجزا قرار ندادم چون معتقدم آپدیت دستی اون خیلی مشکلات رو بعدا به بار میاره . به شما پیشهناد میکنم همین فایل رو که گزاشتم که ADT Bundle ه دان کنید . این ایرادی هم که تصویرش رو گزاشتید مربوط به نداشتن قند شکنه . (9 سال پیش)
0 0
سلام.برای اینکه با زدن دکمه های ctr+space در اکلیپس راهنمایی کنه چیکار باید انجام بدم چون الان با زدن این دکمه ها هیچ راهنمایی در کد نویسی نمیکنه.ممنون (9 سال پیش)
0 0
17 down vote windows >Preferences>Java>Editor>Content Assist>Advanced“. Make sure “Other Java Proposals” is ticked. (9 سال پیش)
0 0
windows>Preferences>Java>Editor>Content Assist>Advanced“. Make sure “Other Java Proposals” is ticked (9 سال پیش)
0 0
در مورد ctr+space باید بگم که هیچ تفاوتی با ورژن ااستاد نداره و وفقط این مهمه که شما کجا از این کلید های ترکیبی استفاده کنید اگر در جای نادرستی بزنید مسلما راهنمایی نداره . ورژن استاد هم همینطوره . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد خوش نظر  9 سال پیش
+1 0

اگه بشه این تاپیک یکم خلوت بشه و فقط نکات اصلی وجود داشته باشه که برای همه دوستان بتونه به عنوان یه تاپیک مرجع مورد استفاده بگیره خیلی عالی میشه.

پیشاپیش هم از زحمات جناب نورحسینی تشکر می کنم!

0 0
ممنون محمد جان . برای شما و دیگر دوستان دونستن پست اول که کاملا منظم نوشته شده کفایت میکنه . بقیه موارد به درخواست دوستان و برای رفع اشکالشون بوده که البته می تونه اشکال خیلی ها باشه و در صورتیکه لازم شد مراجعه میکنند. پس وجودشون خالی از لطف نیست . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از زحماتتون (9 سال پیش)
0 0
سلامت باشی. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

سلام و خسته نباشید

این مشکل از تریغ لینک زیر حل میشه لینک 

توی پروژه کتاب که استاد انجام دادن وقتی فایلی به نام session.html میسازن اکلیپس قدیمی خرو جی رو نشون نمیده و کد رو نشون میده اما این نسخه جدید خروجی رو نشون میده چه جوری میتونم توی اکلیپس با فایل های اچ تا ام ال کار کنم خیلی خیلی ممنون 

یه مشکل دیگه که کلا دارم با دو نسخه اکلیپس اینه و قتی روی کی وردی با نگه داشتن کنترل کلیلک میکنم اینو نشون میده 

ولی مال استاد به اکتیویتی پدر میره و قتی روی فرزند با نگه داشتن کنترل کلیلک میکنه استاد یه راه حل براش گذاشته بود اما هر چقدر گشتم پیدا نکردم ممنون

اینن ادرس رو بهش میدم  ولی بازم درست نمیشه  چه برای ورژن قبلی که sdk مربوط به خودش رو میدم چه برای این جدید ه که ادرس مربوط به خودش رو میدم 

0 0
خیلی خوبه . اگر همه دوستانی که این ورژن رو تجربه کردن بیان اینجا نتیجش رو بگن هم مشکلاتشون رفع میشه و هم چون درخواستها برای قرار دادن یک ورژن با تنظیمات کامل زیاده من بهتر میتونم تصمیم بگیرم که روی چه تنظیماتی باید بیشتر کار بشه تا یک مجموعه کامل در اختیار دوستان قرار بگیره و تا بازخورد گیری از وضعیت فعلی انجام نشه قرار دادن پک کامل با تنظیمات کار حساب شده ای نیست . پس دوستان بیش از پیش مشارکت کنید . ممنون . اما در مورد سوال شما امیر جان . استاد قبلا در یک تاپیک به این تنظیمات اشاره کرده بود که دیده بودم ولی چون تاپیک پایین رفته بود و کلید واژه هاش و تگ گزاریش به نظرمن البته ناقص بود در پیدا کردنش خیلی مشکل داشتم . به هر حال پیداش کردم و اوردمش بالا برای دیدن دوستان و برای اینکه دیگران مشکل نداشته باشن راهکاری رو دادم . حالا شما به لینک مراجعه کن و بیا نتیجش رو حتما اینجا بگو ببینیم مشکل حل شد . البته حل این مشکل یک راهکار پر زحمت تر ولی موثر تر داره که اگر اینطوری نشد اون رو میگم . و اما لینک : لینک (9 سال پیش)
0 0
نتونستم نتیجه ایی بگیزم (9 سال پیش)
0 0
یعنی طبق تنظیماتی که استاد گفته بود انجام دادی و نشد ؟ (9 سال پیش)
0 0
بعیده که نشه! (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان سوال رو ویرایش کردم عکس ادرسی که میدم گذاشتم یه نگاهی بهش بنداز لطفا (9 سال پیش)
0 0
چی شد ؟ کسی از دوستان راه حلی پیدا نکرد (9 سال پیش)
0 0
امیر جان من برنامه دومم تازه منتشر شده هنوز فرصت نکردم بررسی کنم ولی چشم . البته مدیران عزیز و کسانی که می دونن لطفاکمک کنن ممنون . (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان این مشکل با همون را حل استاد حل شد مشکل از من بود (9 سال پیش)
0 0
خدا رو شکر ولی امیر جان یک اشاره ای میکردی مشکل از چی بود وچجوری حل شد و ضمنا کدوم یک از مشکلاتت حل شد ؟ اولی یا دومی ؟ (9 سال پیش)
0 0
که نمیشه توضیحات اکلیپس رو دید الان سوال رو ویرایش میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احسان منصوری  9 سال پیش
+2 0

سلام دوستان. خسته نباشید.

وقتی یک پروژه جدید رو ایمپورت می کنم، توی قسمت UI، هر فایل XMLم رو که باز می کنم، اون مربع قرمز رنگ که عدد داخلش هست نشون داده میشه و وقتی روش کلیک میکنم، اون پنجره رو نشون میده:

به نظرتون باید چیکارش کنم؟

0 0
project > clean رو انجام بدید . (9 سال پیش)
0 0
من فیکس رو میرنم درست میشه و اونم نزنم برنامه بدون ارور اجرا میشه (9 سال پیش)
+2 0
با سلام و تشکر از نظر و مشارکت دوستان ولی پاسخ ها مورد تایید نیست . این اشکال ناشی از عدم رعایت تنظیمات صحیح در بخش Lint error checking میشه . لطفا به توضیحات پست اول بخش تنظیمات مورد دوم که به همین موضوع اشاره کردن مراجعه نمایید. ضمنا به همه دوستان بارها توصیه کردم بار دیگه هم توصیه می کنم یک بار لااقل پست اول تاپیک رو مطالعه کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان مشکل من حل نشد همون نشون دادن کد اچ ات ام ال به جای خروجی ؟؟ (9 سال پیش)
+1 0
امیر جان من چند روزه که دارم همه سعی خودم رو میکنم برنامه سومم رو بدم بیرون یزره سرم خلوت بشه که متاسفانه هنوز نشده . اون سوال شما رو هم توی برنامه نوشتم که برم ببینم اصلا چیه منظور . به فکرت هستم ولی نمیدونم چرا کسی غیر از خودم سوال های این تاپیک رو پاسخ نمیده با وجودیکه چند بار هم از دوستان خواستم ! (9 سال پیش)
0 0
آقای نورحسینی، اینی که شما گفتین رو انجام داده بودم و دوباره چک کردم درست بود ولی بازم حل نشد (9 سال پیش)
0 0
خوب پس اگر در اونجا error رو به warning تبدیل کردید و توفیقی حاصل نشده یک راه دیگه رو پیشنهاد میکنم و اون اینکه با راست کلیک روی پروژه و پراپرتیز از قسمت جاوا کامپایلر رو بزارید روی ۱.۶ و هم چنین از بخش اندروید ورژن ۴.۳ و یا ۴.۴.۲ رو اگر حذفش نکردید انتخاب کنید و در نهایت نتیجه رو خبر بدید . (9 سال پیش)
+1 0
من سرم خیلی شلوغ بود حتی وقت نکردم یکم تمرین کنم و چند تا امتحان داشتم و وقت نکردم این نسخه رو دانلود کنم و الان دانلود کردم و همه ی تنضیمات رو وارد کردم واقعا خیلی عالی بود و خیلی ممنون اقای نور حسینی . من که فعلا دارم باهاش کار می کنم و هیچ مشکلی ندارم.خیلی ممنون اقای نورحسینی با این توضیحاتی که دادید فکر نکنم که به مشکب بخورم ولی اگه خورم این جا مطرح می کنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
JavaDroid  9 سال پیش
+2 0

حل مشکل نمایش خروجی  کد HTML بجای کدهای اون : (هم چنین این روش برای دیگر فرمت ها هم مفیده مثلا فایل های cpp رو با چه ادیتوری باز کنه پیش فرض)

 

از منوی window گزینه prefrences رو انتخاب کنید . 

از تب general  زیر مجوعه editor گزینه File Associations رو انتخاب کنید . 

 

حالا پسوند مورد نظر رو از بالا انتخاب کنید (مثلا HTML) یا نبود ADD کنید . 

و از کادر پایین ادیتور مورد نظر رو برای اون فرمت انتخاب کنید . اگر دوتا یا بیشتر ادیتور بود یکی از اونها رو نگه دارید و بقیه رو حذف کنید یا گزینه Default رو بزنید روی ادیتور مورد نظرتون . 

 

اگر هم ایکلیپس شما ادیتور HTML مناسبی نداره : لینک  یه ادیتور خوب برای HTML 

 

هم چنین برای بقیه فرمت های فایل ها ادیتور مناسب خودتون رو به راحتی با این روش انتخاب کنید. 

 

0 0
من منظورم دقیقا بر عکس اینه مال من خروجی رو نشون میده به جای کد (9 سال پیش)
+1 0
فرقی نمیکنه شما ادیتور بذارید کد رو نشون میده واگه browser رو انتخاب کنید به جای ادیتور محتویات رو میاره ... (9 سال پیش)
0 0
هر چی زور زدم نتونستن نصبش کنم ادیتور رو خود سایت میگه رگش کنید توی ورک اسپیس خودتون به جان خودم توی هر فایل و منو یی که فکرش کنی رئگش کردم هیچی به هیچی یه فکری برامون بکن دمت گرم (9 سال پیش)
0 0
درگ و دراپ (9 سال پیش)
+1 0
از منوی editor selection فعلا گزینه proprties file editor رو انتخاب کن (فارسی رو پشتیبانی نمیکنه) یا از بالای همین کادر external programs یه برنامه ویرایش کننده رو انتخاب کن (9 سال پیش)
0 0
درست شد دستتت درد نکنه من خودم از اپتانا استدیو استفاده میکنم عالیه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
MEHDI007  9 سال پیش
+2 0

خیلی عالی هست من که نصب کردم و همه رنگ ها رو هم شبیه نسخه استاد کردم و الان هیچ تفاوتی نداره و خیلی امکانات بهش اضافه شده که مثلا ==>پشتیبانی فارسی و سرعت عمل بیشتر و این هم عکس از محیطش

 

0 0
لینک (9 سال پیش)
0 0
عزیز اون لینکی که بالا دادم برو پاسخ اخر و یکی مونده به اخر رو بخونه کارت راه میوفته وحشتناک راه میوفته (9 سال پیش)
0 0
دیگه بگراند سیفد برای مساوی رنگ بندی اینا کلا درست میشه (9 سال پیش)
+1 0
آقا من به زودی انشالله تنظیمات ورژن خودم رو قرار میدم که هیچ کدام از این مشکلات رو نداره و به نظر خودم از ورژن استاد هم خیلی زیباتر و حسابشده تره مثلا همه متد ها یکرنگ هستند ولی تفاوت های دارند همینطور همه کلاسهاو فیلد ها و ... کمی منتظر باشید . (9 سال پیش)
0 0
جناب نورحسینی استاد در مورد استفاده از ورژن جدید هنوز نظری ندادند؟ چون من هم ورژنی که شما گذاشتید رو دانلود کردم و به نظر خیلی بهتر از ورژن استاد به نظر میرسه. (9 سال پیش)
0 0
نه محمد جان هنوز که خبری نیست .بله بنده و هر کس دیگه ای هم که دانلود کرده راضی بوده الحمد لله . (9 سال پیش)
+1 0
مژده پست سوم از این تاپیک که در مورد رنگبندی بود بروز شد . خیلی از دوستان در خواست کرده بودند که تنظیمات خودم رو قرار بدم که امروز دیگه تونستم الحمد لله بزارم . میتونید مراجعه کنید . ضمنا دوستان بعدش بیان نظر بدن و نتیجه رو بگن که آیا رضایت بخش بوده یا نه . و من الله التوفیق . (9 سال پیش)
0 0
یک مطلب رو هم در مورد این سعی و تلاشی که بعضی از دوستان عزیز در مورد اینکه خیلی سعی دارن تم اکلیپس جدیدشون رو دقیقا مثل قبلی کنن بگم و اون اینکه اگر منظور شما این باشه که چشم من عادت کرده به قبلی حالا میخام سعی کنم شبیه ورژن استاد درش بیارم ، این خوبه و من هم در پست سوم همین تاپیک همین کار رو کردم . اما اینکه از شیوه های غیر متعارف که اکلیپس خودش به شما از طریق تعویض رنگ کلاس و متد و... پیشنهاد نمیکنه اکیدا توصیه نمیکنم چون تغییر رنگ بندی از طریق جایگزینی فایل کار خیلی حساسیه که موجب بروز مشکلاتی در اکلیپس شما میشه و حتی ممکنه شما در حال نفهمید ولی تاثیر منفی خودش رو بزاره . پس توصیه می کنم حتما از راه هایی که خود اکلیپس پیشنهاد میکنه برای رنگ بندی استفاده کنید . البته تلاش همه دوستان قابل تقدیره . (9 سال پیش)
0 0
آقا من فایل تنظیمات شما رو گرفتم و ایمپورت کردم ولی هیچ تغییری اعمال نشده! اتفاقا اشتباهی روی ایکلیپس قبلی هم ایمپورت کردم اما همچنان تنظیمات فونتی که خودم اعمال کرده بودم سرجاش بود!!! کجارو اشتباه رفتم؟ (9 سال پیش)
0 0
مهدی جان اگر مشکلات رنگ بندی و فارسی نویسی و بقیه رفع شده لطفا پستت رو ویرایش کن که تاثیر منفی در معرفی نزاره . ممنون . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

رفع مشکل بزرگ بودن فونت ها 

+2 0
فونت که درست شد.ممنون شما اگه بخوایی فارسی بنویسی درست می نویسه؟داخل کد ها؟مال من برعکسه مثال.است تست متن یک این (9 سال پیش)
0 0
چشم الان چک میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+1 0

در مورد ساپورت فارسی داخل کد این مسیر رو برید :

0 0
نور حسینی جان شما اپ رو با وب ویو ساختی (9 سال پیش)
+1 0
نه امیر جان (9 سال پیش)
0 0
مشکل من درست نشد.فارسی میشه بنویسی اجرا کنی هم کار می کنی ولی برعکس می نویسه! مثلا.است تست متن یک این (9 سال پیش)
0 0
حتی تویeclipceقبلی هم نمیشه درست فارسی نوشت تو دو تا eclipceم خراب شده فکر کنم باید حذف شون کنم از اول نصب کنم! (9 سال پیش)
0 0
احتمالا یک جای کار رو اشتباه کردی و الا باید مثل مال ما درست نشون میداد . توصیه می کنم یک بار وقت بزارید توضیحاتی که دادم خوب بخونید تا دچار این اشکالات عجیب و غریب نشید علی الاخصوص که میگی هر دو تا اکلیپس به این مشکل برخوردن در حالیکه قبل از این می تونستی توی ورژن استاد فارسی بنویسی درسته ؟ (9 سال پیش)
0 0
اون قبلی که درست بود ولی الان که رفتم امتحان کردم دو تاشون خزاب بود! (9 سال پیش)
0 0
من حتی دو تاش رو حذف کردم و بعد که نسخه ی استاد نصب کردم بازم فارسی نمیشه درست نوشت مشکلش چیه! (9 سال پیش)
0 0
نمیدونم کجا راه رو اشتباه رفتی ولی احساسم اینه که تنظیمات اولیه ای که استاد در جلسه اول گفته رو درست انجام ندادی . در environment variables (9 سال پیش)
0 0
نه تا قبل از این که این نسخه رو نصب کنم که درست بود .و کاملا کار می کرد چند تا پروژ تستی هم نوشته بودم (9 سال پیش)
0 0
سعی می کنم خودم درستش کنم از تو تنظیمات! (9 سال پیش)
0 0
سلام اقای نورحسنی نتونستید راه حلی برای مشکل من پیدا کنید؟ (9 سال پیش)
0 0
پیشنهاد من به شما اینه که یک بار ریست نید به محض بالا اومدن هر دو تا اکلیپس رو به طور کامل پاک کنید . سپس بیا یکی از اکلیپس ها اونی که بیشتر به کارت میاد رو نصب کن و تمام تنظیماتی که اینجا گفتم و تنظیمات مربوط به environment variables که استاد در جلسه اول توی فیلم گفته در موردش پیاده کن دیگه ایرادت هر چی باشه باید برطرف بشه مگر اینکه ویندوزت ایراد داشته باشه که باید عوض بشه . راستی ویندوزت چیه ؟ ضمنا بکاپی از قبل نداری که ری استور کنی؟ به نظرم ویندوزت یا ویروسی شده باشه یا رجیستری آسیب دیده باشه . البته این رو هم بگم دستگاه شما اینطوره شما اگر اسکرین شات ها من رو ببینی همین الان در آن واحد ۳ تا اکلیپس روی ویندوزم دارم و ۶ تا روی مک گاهی اوقات شده که این اکلیپس ها برای امتحان و مقایسه همه با هم در حال اجرا بودن ولی هیچ کدوم برای اون یکی مشکل ایجاد نکرده چون حرفه ای نصب شدن . اگر طبق تنظیمات برید جلو مشکلی براتون پیش نمیاد . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد خوش نظر  9 سال پیش
+1 0

جناب نورحسینی دستم به دامنت این ایکلیپس من کلا بهم ریخت.

این دوتا خطا رو بهم میده ولی هرکاری کردم درست نشد!!!

یکی اینه:

یکی هم اینه:

که مسیر درست ای دی کا رو بهش معرفی میکنم ولی دوباره بهم میریزه!!!

0 0
خوب open preferencesرو بزن و جایsdkادرس بده. (9 سال پیش)
+1 0
خب گفتم که مسیر درستو بهش میدم ولی باز وقتی باز میبندم باز میکنم بهم میریزه!!! (9 سال پیش)
+1 0
خوب محمد جان اول بگو ببینم این اکلیپس رو با قبلی قاطی کردی ؟ (9 سال پیش)
+1 0
این ایراد که میگیره میگه شما داری از sdk18 که برای ورژن استاد بوده برای adt22.3 این اکلیپس استفاده می کنی ! اول برو workspace رو از اون قبلی جدا کن اگر نکردی یعنی پوشه projects رو بساز که راهش رو در پست اول گفتم . اگر بز هم ایراد گرفت بگو تا راه های بعدی رو بگم . کسی تا حالا این مشکل رو نداشته . مشکل از تنظیمات خودته عزیز ولی این قضیه راحت حل میشه برای من توی ورژن های دیگه زیاد پیش اومده چیزی نیست . (9 سال پیش)
0 0
جفتش توی پوشه dev ریختم. اما ورژن استاد توی پوشه ide هستش و این ورژن جدیده توی روت پوشه dev هست! ضمنا با اینکه api19 و api20 رو توی پوشه پلتفرم ریختم اما وقتی میخوام یک پروژه جدید بسازم خطا میگیرم ازم که: This version of the rendering library is more recent than your version of ADT plug-in. Please update ADT plug-in این یعنی چی؟ (9 سال پیش)
+1 0
ضمنا وقتی که شما sdk رو بهش معرفی می کنید و apply رو میزنید باید حتما لیست android 2.2 و ۴.۰.۳ و .... رو بشناسه و الا اصلا sdk بهش معرفی نشده و کارت ایراد داره . این apply رو حتما امتحان کن خبر بده . (9 سال پیش)
0 0
ورک اسپیس ها از هم جداست!! الان فقط این خطایی که گفتم دارم! (9 سال پیش)
0 0
اون ایراد هم بر می گرده به قبلی . (9 سال پیش)
0 0
بله درسته. sdk رو معرفی میکنم و اپلای میکنم و لیست اندروید 2.2 و 4.0.3 و 4.4.2 و 4.4 رو برام میاره و بعد اوکی میکنم. این مشکل حل شد فعلا. (9 سال پیش)
+2 0
یک پوشهdevدیگه بساز توی درایو دیگه و اون ها انتقال بده و دقیق همه کار های که اقای نورحسینی گفتنند انجام بده باید در بشه (9 سال پیش)
+1 0
نه نه اصل همون مشکل بود که حل شد دیگه به تنظیمات دست نزن . این ایراد دوم که میگی برمیگرده به اون آدمک اندروید که در پست اول بهش اشاره کردم . اگر نشد api18 رو دان کن درست میشه انشالله . خبر بده . (9 سال پیش)
0 0
داداش api18 رو دارم. اون مشکل آدمک هم که گفتی حله مشکلی ندارم. مشکلم اینه که این ورژن ایکلیپس فک کنم با api20 مشکل داره! وقتی میزارم روی api20 اون پیغام رو بهم میده! (9 سال پیش)
+1 0
ببین قربونت برم قرار نیست این ورژن معجزه کنه که . طبق قاعده هر adt تا یک ورژنی از sdk رو می تونه ساپورت کنه و adt 22.3 il هم بیشتر api19 رو نمیتونه ساپورت کنه . اگر شما بخای باید adt رو ارتقا بدی و بکنی مثلا adt23 تا sdk بالاتری رو ساپورت کنه . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

شلام و خسته نباشید 

مشکل جدید : امروز صبح وقتی اومدم یه پروژه جدید ساختم به پوشه R ایراد میگرفت . R رو ایمپورت میکردم به اسم فایل xml ایراد میگرفت 

حل مشکل : work space رو به محل اصیلش انتقال بدید

+1 0
امیر جان در مورد مشکل و حلش کمی بیشتر توضیح بده .بروز مشکل R خیلی دلایل می تونه داشته باشه و مشکل معروفی هم هست و مختص این ورژن هم نیست و یکی از ساده ترین راه حل هاش هم راست کلیک روی پروژه انتخاب properties و انتخاب android و انتخاب پلتفورم ۴.۳ یا بقیه . در مورد حل مشکل هم معنی این جملت رو نفهمیدم( work space رو به محل اصیلش انتقال بدید) منظورت چیه؟ (9 سال پیش)
0 0
ورک اسپیسم از اون ورک اسپیسی که من روز اول براش در نطر گرفته بودم تغییر کرده بود (9 سال پیش)
0 0
بله همه این جور مشکلات بر می گرده به workspace چون تنظیمات پروژه ها و تنظیمات تم و ...اونجا ذخیره میشه . موفق باشی . (9 سال پیش)
+1 0
و در صورتیکه بقیه هم چنین مشکلاتی که بالا گفته شده رو داشتن اولین کاری که باید بکنن اینه که چک کنن ببینن workspace احتمالا جاش تغییر نکرده . اگر کرده همونی که اولین بار آدرس دادن رو معرفی کنن. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
sara  9 سال پیش
0 0

ممنون از این ورژنی که گذاشتید

من یه error دارم که هیچ جوری حل نشد و تمام کارهایی که در stacjoverflow گفته شده انجام دادم و به نتیجه نرسیدم

ارور من       Type '<>' operator is not allowed for source level below 1.7    هست و 1.7 که می ذارم میشه
Type Android requires compiler compliance level 5.0 or 6.0. Found '1.7' instead. و ...
نمی دونم دیگه چکار کنم :(

 

 

0 0
روی پروژه راست کلیک کنید و بعد properties رو انتخاب کنید. بعدش java compiler رو انتخاب کنید. بعدش گزینه : Enable project specific settings رو تیک بزنید و از قسمت Compiler compliance settings گزینه 1.6 یا 1.5 رو انتخاب کنید ببینید مشکلتون حل میشه؟ (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز نوشتم که، این کارو انجام دادم و نشده! (9 سال پیش)
0 0
برای باید 1.7 داشت و وقتی 1.7 رو انتخاب میکنم Type Android requires compiler compliance level 5.0 or 6.0. Found '1.7' instead رو میده و وقتی 1.6 یا 1.5 رو انتخاب می کنم دوباره می گه 1.7 باید باشه (9 سال پیش)
0 0
روی پروژه راست کلیک کنید و از گزینه android tools گزینه fix رو انتخاب کنید ببنید درست میشه. (9 سال پیش)
0 0
دوست خوبم این کار رو هم قبلا انجام دادم. زمان اجرا دوباره می گه شما باید 1.7 رو انتخاب کنید. انگار همه ش دور باطله :( (9 سال پیش)
0 0
jdk تون ورژن چنده؟ فکر میکنم با نصب ورژن 7 یا 8 مشکل حل بشه! (9 سال پیش)
0 0
ممنون، الان امتحان می کنم و خبر می دم (9 سال پیش)
0 0
بازم نشد :( (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

تذکر مهم :

تقاضای من از دوستان اینه که فقط مشکلات مربوط به این ورژن خاص رو بیان اینجا مطرح کنن . مشکلی که دوستمون بالا مطرح کرده بر میگرده به اینکه پروژه جاوای ۱.۷ میخاد ولی در عوض جاوای ۱.۶ داره و این یعنی یک مشکل عمومی در یک پروژه اکلیپس که باید در انجمن مطرح بشه تا از شلوغی بی دلیل تاپیک جلوگیری بشه  . ولی حالا که دستمون پرسیدن علیرغم اینکه سرم شلوغه و فرصت ندارم بررسی میکنم .

قبل از هر چیز باز هم تاکید میکنم که اگز طبق تنظیمات پیش برید بعید می دونم اصلا احتیاجی به جاوای ۷ و ۸ داشته باشید در پروژه هاتون و در طی این یکسال بررسی که از اکلیپس داشتم زمان هایی که غیر از ورژن ۶ ورژن های ۷ و ۸ رو هم روی دستگاهم داشتم ولو اینکه روی اونها تنظیم نبوده باشه به این مشکلات زیاد برخوردم تا اینکه کلا ورژن های دیگه رو پاک کردم و از اول فقط ۶ رو نصب کردم تا تنظیمات پیشفرظ اکلیپس رفته روی ۶ . پس به شما هم همین پیش نهاد رو میکنم .

ولی اگر مشکل شما از راه بالا حل نشد و پروژه شما واقعا برای اجرا به جاوای ۱.۷ احتیاج داشت آنگاه :

اولا حتما از بودن jre پیشفرض رو ی ۱.۷ مطمئن بشید :

به اینصورت که از Window/Preferences برید به اینجا و آدرس  رو چک کنید روی ۱.۷ نبود آدرس JRE از جاوای ۱.۷ خودتون رو بدید :

سپس  دوباره از همون preferences برید به این قسمت :

و در صورتی روی ۱.۶ تنظیم شده بود روی ۱.۷ تنظیم کنید سپس روی پروژه راست کلیک و از منو properties رو انتخاب کنید و طبق تصویر زیر تیک رو بردارید .

بدین ترتیب شما اکلیپس رو کلا روی ۱.۷ تنظیم کردید . در جواب های بالا اکلیپس رو ۱.۶ تنظیم شده بود ولی برای پروژه های خاص روی ۱.۷ تنظیم میشد . بدیهی است قبل از همه این مراحل باید jdk7 روی دستگاه شما نصب شده باشد .

و اما در صورتیکه مشکل شما هنوز حل نشده بود میتونید به این لینک و موارد مشابهش مراجعه کنید که راه حل های دیگه ای هم ارائه شده و اگر سوالی داشتید در انجمن بپرسید واگر جوابی نگرفتید که بعیده نگیرید مجددا همینجا بپرسید تا بررسی کنم .

0 0
ببخشید آقای نور حسینی جای مناسبی واسه این سوالم نیست ولی بعضی از کدها مثل extends FragmentActivity و NotificationCompat روی اکلیپسی که استاد درس میدن کار نمیکنه ، باید چیزی به اکلیپس اضافه کنم ؟ الان اکلیپس جدید نصب کردم و خیلی از مشکلاتی که داشتم برطرف شده ولی محیطش رو دوست ندارم و محیطی که استاد آماده کرده بودن خیلی بهتر بود (9 سال پیش)
+1 0
عارف جان توصیه می کنم هر دو رو داشته باشی . در مورد محیط هم همونطور که پست اول گفتم میتونی محیط رو نزدیک به محیط استاد کنی حتی راه هایی هم هست که محیط رو دقیقا شبیه ورژن استاد کنی ولی فعلا چون صلاح نمی بینم نمیزارم . در مورد سوال بعدی هم فکر میکنم مشکلت با این لینک حل بشه . موفق باشی . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+1 0

در جواب سوالی که یک از دوستان به صورت خصوصی گذاشته بود و نمیتونستم بدون اسکرین شات پاسخ بدم باید بگم اون اکلیپسی که شما برام تصویرش رو گذاشتی ناقصه چون دیگه در هر شرایطی حسابش رو بکنی باید ادامه Activity رو در Ctrl+Space بیاره و اگر نمیاره مشکل داره و من پیشنهاد میکنم اگر میبینی اکلیپست با بقیه فرق میکنه و امکاناتی رو کم داره بیشتر از اینکه به فکر نصب کمبود هاش باشی به فکر یک ورژن کاملتر با امکانات بیشتر باشی چون نصب کردن نصفه نیمه خیلی مشکلات برات ایجاد میکنه . در هر صورت من همین ورژن از اکلیپس رو پیشنهاد میکنم و نمونه اسکرین شات از چیزی که خواستی رو برات میزارم . نمونه های دیگر رو هم میتونی از تو تاپیک پیدا کنی عزیزم . موفق باشی . اینم چند نمونه Ctrl+Space :

و حتی در مانیفست هم بر خلاف خیلی از ورژن های قبلی Ctrl+Space عمل میکنه و  پیشنهاد میده و عبارات را تکمیل میکنه .

0 0
ممنون آقای نورحسینی پس من همین که گذاشتین رو دانلود میکنم (9 سال پیش)
+1 0
یه راه حل هم الان پیدا کردم ، تو Preferences -> Java\Editor\Content Assist\Advanced تیک گزینه Java Proposals رو بزنیم (9 سال پیش)
+2 0
بله اون تیک که حتما باید زده شده باشه و من با فرض اینکه اون تیک خورده شده باشه جواب بالا رو دادم . موفق و سرافراز باشید (9 سال پیش)
+1 0
برادر جان ! يک نسخه درست و درمون را بذار دانلود کنيم. چه دليلي دارد اينهمه خودمان را درگير کنيم !؟ (9 سال پیش)
+3 0
بله چشم سید جان همه هم دست بردارن تو یکی ول نمیکنی :) بزار استاد بیاد نظرش رو بزاره ببینیم بالاخره چقدر باید روی این تاپیک وقت بزاریم . ورژن پایه میشه یا نه که البته بعید هم میدونم با توجه به زمانیکه از مدت آزمایشی گذشته . ولی تا حالاش هم که کار همه رو راه انداختیم دیگه ! تنظیمات رو هم گذاشتم . منتظرم جواب استادم تا تکلیف مشخص بشه . یک بار هم منتقل کردم . (9 سال پیش)
+3 0
سلام و عرض ادب . میگم این پکیج کامل که تمام تغییرات رو روش اعمال کرده باشید رو من هم خواهانش هستم . چون اکلیپسم به مشکل خورد میخوام از نو کلا پاک کنم و یه محیط جدید نصب کنم . با خودم گفتم اگه ورژن کامل این تاپیک آماده باشه که همین رو نصب کنم .هر موقع اماده شد بفرمایید تا من هم خودم دانلود کنم هم برای شما تو چندین اپلود سنتر قرار دهم . موفق باشید (9 سال پیش)
+1 0
یک سوال داشتم . الان ما فقط کارهایی که تو پست اول گفته شده رو انجام بدیم تمومه دیگه؟ یا باید مواردی که تو پستهای دیگه هم گفته شده انجام بدیم؟ یا پست اول خلاصه همه پستهاس؟ تشکر (9 سال پیش)
+3 0
xuvi عزیز جواب شما در اول همون پست اول اومده . پست اول خلاصه همه تاپیکه . موفق باشید . (9 سال پیش)
+2 0
با توجه به اینکه قرار نیست ورژن پایه بشه ، به نظر من شما منتشر کنید ، ورژن از الان آموزشها به بعد بشه ! (9 سال پیش)
+2 0
داری زحمت میکشی نسخه 2.1 و 4.4 را هم بذار توش باشه ، بقیه را نمیخوام :-) (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی عزیز ، دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی. واقعا امکانات خوبی داره. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
override  9 سال پیش
0 0

آقای نورحسینی من میخوام تنظیمات مربوط به رنگبندی اکلیپس استاد رو اکسپورت کنم و در ورژن جدیدی که معرفی کردید ایمپورتشون کنم و چون دیدم شما قبلاً این کارو انجام دادید و تنظیمات رنگبندی که روی اکلیپس خودتون اعمال کردید رو برای دانلود قرار دادید میخواستم ببینم با توجه به تصویری که قرار دادم دقیقاً کدوم موارد رو باید فقط برای تغییر رنگ انتخاب کنم تا بعداً خرابکاری نشه؟ و با توجه به اینکه ورژن ها متفاوته ،  این کار امکانپذیره یا نه ؟

سئوال دیگه ام هم اینه که اگر من از همون مسیر File->Import->Preferences چند تا تم رو با پسوند .epf  ایمپورت کنم در اکلیپس ذخیره میشن تا راحت تم دلخواه رو انتخاب کنم؟ یا هر دفعه باید از اول تم دلخواه رو ایمپورت کنم تا روی اکلیپس اعمال بشه؟

دیگه ایراد هم نگیرید به جای این جنگولک بازی ها برو اصل کار (برنامه نویسی) رو بهتر کن :) بالاخره تفریح هم لازمه!

+1 0
سلام جواب سوال اولت رو که تنظیمات ورژن استاد باشه با وجود اینکه صلاح نمی بینم ولی توی پست اول اضافه کردم میتونید برید با مسئولیت خودتون دانلود و استفاده کنید . در مورد سوال دوم هم فکر نمیکنم ذخیره بشه ولی یکی یکی میتونید تم رو به همین شیوه عوض کنید ولی برای چند تا تم رنگی برای تنوع داشته باشید می تونید به آموزش نصب تم های رنگی که در اواسط تاپیک ارائه شده مراجعه کنید اونطور تعداد زیادی تم رنگی رو همزمان در اکلیپستون ذخیره دارید و می تونید از هر کدام خوشتون اومد استفاده کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
راستی آقای نورحسینی عزیز ، من یکی از هدف هام از پرسیدن سئوال این بود که بدونم روش اکسپورت شمابه همین شیوه هست یا نه؟ولی شما فایل آماده رو گذاشتید اینم جواب بدید ممنون میشم. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Astro  9 سال پیش
0 0

سلام

من وقتی میخوام تنظیمات رنگ بندی شما رو وارد کنم (تنظیمات شما نه استاد رو) خطای زیر رو میده که sdk رو در مسیر زیر پیدا نمیکنه . در حالی که من اصلا eclipse , sdk  رو در درایو g نصب کردم و اصلا نمیدونم اون مسیر رو از کجاش آورده.

حتی مسیر دیفالت workspace و  sdk هم از توی preferences تعریف کردم به جایی که توی درایو g اکلیپس رو نصب کردم درست مطابق اون چیزی که داخل پست یک گفتید ولی موقع ایمپورت تنظیمات رنگ بندی خطای زیر ظاهر میشه  و بعد میبینم مسیرهایی که من تعریف کردم هم تغییر کرده به این مسیری که خودش داده .

دوباره مسیر خودم رو معرفی کردم و دوباره چک کردم که اعمال شده و دیدم درسته ولی باز موقع وارد کردن تنظیمات رنگ بندی خطای زیر ظاهر میشه و میبینم مسیرا رو دوباره خودش تغییر داده:

+3 0
این مسیر ارور انگار از قبل توی فایل epf.32 تعریف شده بود . با نرم افزار editplus بازش کردم و مسیری رو که در ارور بالا ظاهر شده بود به مسیر خودم تغییر دادم . درست شد. (9 سال پیش)
+1 0
بله . این ارور به خاطر اینه که من کل تنظیمات اکلیپس رو برای شما گزاشتم که در اون مسیر sdk هم اومده و اون مسیری که میبینید مسیر sdk منه . شما میتونید مسیر sdk خودتون رو دوباره بدید و اول فایل رو اصلاح کنید به همون شیوه و بعد دوباره تنظیمات رنگ رو وارد کنید که دیگه مسیر sdk رو عوض نکنه . البته برای بعضی این مشکل پیش میاد که من سرم خلوت بشه درستش میکنم . موفق باشید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
override  9 سال پیش
0 0

راستش من به دلیل اقدامات احتیاطی :) ، اون تنظیماتی که آقای نورحسینی برای ورژن پیش فرض آموزش های سایت (ورژن استاد) قرار داده بودند رو استفاده نکردم - ولی با توجه به همون روش سئوال قبلیم همه ی موارد Preference رو انتخاب و فایل رو سیو کردم بعد با استفاده از Notepad++ مواردی رو که در این لینک ذکر کرده با find نت پد در تب Mark و فعال کردن Bookmark line انتخاب کردم و از مسیر Search->Bookmark->Remove Unmarked Lines همه مواردی که مربوط به تنظیمات رنگبندی نمیشد پاک و بعد هم همین فایل رو در ورژن 22.3 ایمپورت کردم همه رنگها درست مثل ورژن استاد شد و تا حالا هم مشکلی نداشته :) میتونید از اینجا فایل رو دریافت کنید اگر هم میخواید صد در صد مطمئن باشید که فقط تنظیمات رنگبندی با ایمپورت این فایل تغییر میکنه میتونید خودتون به همین روشی که گفتم فقط خط هایی رو که شامل کلمه ی "color" میشن انتخاب و بقیه موارد رو پاک و بعد هم فایل رو سیو کنید

البته یه روشی هم در این سایت گفته به این صورت که باید دو فایل اصلی رو که مربوط به تنظیمات رنگبندی IDE میشه رو از مسیرهای

[workspace]\.metadata\.plugins\org.eclipse.core.runtime\.settings\org.eclipse.jdt.ui.prefs
[workspace]\.metadata\.plugins\org.eclipse.core.runtime\.settings\org.eclipse.ui.editors.prefs

ورژن قبلی کپی و با همین فایل ها در ورژن جدید جایگزین کرد البته این روش رو امتحان نکردم اگر خواستید امتحان کنید حتماً فایل های اصلی رو یه جا دیگه ذخیره کنید تا در صورتی که مشکلی پیش اومد بتونید دوباره برشون گردونید به قول آقای نورحسینی با مسئولیت خودتون!

+2 0
ضمن تشکر از زحمات دوست عزیزمون که وقت گزاشتن و تجربیاتشون رو با ما به اشتراک گزاردن ولی خوب میدونید که من این روش های رنگ بندی رو اصلا تایید نمی کنم همون فایل آماده تنظیمات استاد رو هم که از شیوه پیشنهادی خود اکلیپس تهیه کردم و گزاشتم رو هم حتی تایید نمیکنم چه رسد به شیوه های غیر متداول ولی به هر حال هر کسی که خواست میتونه نصب کنه اگر چه که مشکلات بعدیش مال ماست ! (9 سال پیش)
+3 0
در اکلیپس قبلی زمان سیو شدن کدها خودکار مرتب میشدن دراین ورژن باید از چه شرتکاتی استفاده کرد؟ (9 سال پیش)
+1 0
شورتکات ها نباید فرقی کنه . الانم یادم رفته برای قبلی چی بود . کسی میدونه بگه . (9 سال پیش)
+1 0
Ctrl+Shift+O برای ایمپورت پکیج های مورد نیاز _ Ctrl+Shift+F برای مرتب کردن و فرمت دهی کدها (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

دوستان سلام در پروژه ام به مشکل خوردم وقتی عکس هایی رو که طراحی کردم درگ میکنم حالا توی هر کدوم از پوشه های داربل فایل R من دچار مشکل میشه و بهم گیر میده

ممنون از جواب هاتون 

0 0
اقا شرمنده حواسم نبود اسکرین شات رو از مانیتور دومم هم گرفته (9 سال پیش)
+3 0
این مشکل به اکلیپس ربطی نداره به خاطر اینه که اسم تصاویر یا reSources که به کار بردید نباید با عدد شروع بشه. (9 سال پیش)
+1 0
امیر جان لطفا عکست رو اصلاح کن کیفتش بالاست دیر لود میشه . تاپیک همینطوری سنگین هست . ضمنا چرا انقدر سینتکست بدرنگه ؟ مگر تنظیمات رنگ بندی رو اعمال نکردی ؟ (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان عکس درست شد و رنگبندی رو هم درست میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+3 0

اطلاعیه مهم :

دوستانی که منتظر تایید ورژن جدید اکلیپس( همین ورژن ) توسط استاد بودن مراجعه کنن به پست اول و اطلاعیه های ۱ و ۲ رو بخونن . موفق باشید .

+1 0
دوست عزیز من کارایی که گفتی رو کردم اما بعضی وقت ها مثلا باز کردن یه پنجره یه خطایی ظاهر میشه و یه کاری میخوام بکنم یه خطای دیگه ظاهر میشه چندین نوعی خطا روبرو شدم اما کار میکنه ها ربطی به اجرای برنامه نداره فقط خطاهای بیخود که اذیت میکنه و در ضمن فکر میکنم کار باهاشم خیلی گنگ هستش کاش یه فیلم تدوین میکردی طریقه ی پیاده سازیش و آشنایی نسبی با محیطش فکر میکنم استقبال زیاد میشد راستش خودمم این نوشته ها رو پراکنده خوندم. در ضمن تو اکلیپس من پوشه values چند تا شده با نام های متفاوت نمیدونم چرا ؟!!! (9 سال پیش)
+2 0
اتفاقاً منم این سئوال برام پیش اومده که کاربرد values-sw600dp -valuessw720dp-values-v11-values-v14 چیه؟ (9 سال پیش)
0 0
لطفا اسکرین شات بزارید از خطا بررسی کنم . در مورد بعض امکانات جدید این ورژن مثل پوشه های values که برای برنامه نویسی با api های بالاتره هم چیز زیادی نمیدونم . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
آس  9 سال پیش
+1 0

سلام
اقا تو این ورژن اکلیپس که من پروژه تست سنسور ها رو ایمپورت کردم
روی قسمت کدی که مربوط به انتخاب سنسور هست خط کشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
و
خط چین و راه حل خودش اضافه کردن  deprecation به بالای کدها بود
deprecation چیست؟!
ممنون

در ورژن استاد مشکلی نداره
این پروژه از همون ورژن ایمپورت شده

0 0
سلام من هنوز به چنین مشکلی برنخوردم . شما اولا با ورژن استاد امتحان کنید ثانیا یک اسکرین شات از مشکلتون از همین ورژن بزارید بررسی کنیم . (9 سال پیش)
0 0
برنامه شما رو که نمیدونم ولی برنامه TestSensor استاد بدون مشکل اجرا روی همین ورژن میشه . اگر خواستید میتونید MyTestSensor رو برزارید اجرا کنیم ببینیم قضیه چیه . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hosseinAmini  9 سال پیش
+1 0

این اکلیپس خیلی خوبه فقط باید چی کار کنیم که مثل شکل زیر با کلیک روی کلاس رنگش سفید نشه؟

ممنون

+1 0
سلام برید پست اول تنظیمات رنگبندی رو اعمال کنید . موفق باشید . (9 سال پیش)
0 0
تنظیمات رنگ بندی رو دقیقا مثل اکلیپس استاد کردم. فقط همینش مشکل داره. (9 سال پیش)
+1 0
اگرچه که توصیه نمیکنم رنگبندی استاد رو برای این اکلیپس و بالا هم گفتم ولی حالا شما اصرار داری برو دکمه Toggle Mark Accurences رو در منوی دسترسی سریع در بالا غیر فعال کن زمینه سفید درست میشه . در ورژن استاد هم غیر فعاله . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
مرسی درست شد :)). شما تنظیمات رنگ بندی استاد رو قرار داده بودید ولی چون ورژن ها باهم متفاوتند گفته بودید که از این فایل استفاده نکنید. منم چون دقیقا رنگ بندی استاد رو می خواستم اکلیپس استاد رو باز کردم، اکلیپس پیشنهادیه شما رو هم باز کردم و به قسمت تنظیمات رنگ تو هر دو رفتم و کد رنگ های اکلیپس استاد رو کپی می کردم تو اکلیپس جدید. یکم وقت گیر بود ولی ارزشش رو داشت:) (9 سال پیش)
+2 0
بله به این سبک که راه متداول خود اکلیپسه که هیچ مشکلی نداره . منظورم همون طور که بالا گفته بودم از طریق Import بود که توصیه نمیکنم . موید باشید . (9 سال پیش)
+1 0
منم میخواستم همین کار رو انجام بدم ولی هنوز وقت نکردم :| ایشالله منم این کار رو میکنم، 1 ساعت اینجا وقت گذاشتن بهتر از اینه که ایمپورت کنی و بعداً چندین ساعت وقت آدم گرفته شه :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سجاد زهره ای  9 سال پیش
0 0

سلام من تمام مراحلی که گفتید رفتم مسیر Sdk هم تنظیم کردم ولی بازم مسیر Avd عوض نمیشه!

چیکار کنم مسیر طبق تصویر عوض بشه

Sdk ------> D/dev_new/sdk

0 0
ای وی دی رو بی خیال از جنی موشن استفاده کن (9 سال پیش)
0 0
مسیر avd رو باید از طریق android sdk home که در جلسه اول در بخش environment variables توسط استاد اشاره شده در فیلم تنظیم کنید . (9 سال پیش)
+2 0
این ورژن اکلیپس واقعا امکانات خوبی داره . نورحسینی عزیز یه ویدئو از تمام مراحل نصب آماده کن و بذار توی سایت . اینطوری دوستان با مشکلات کمتری مواجه میشن (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
+2 0

دوستانی که هنوز برای نصب اکلیپس آقای نورحسینی با مشکل مواجه اند :

از لینک زیر ویدئوی آموزشی هست دانلود کنید و استفاده کنید :

لینک دانلود

حجم فایل فشرده: حدود 27MB 

 

و اگه سرعت اینترنتتون خوبه فایل زیر رو هم دانلود کنید که در واقع همون  :  وJava7 ، Eclipse و پلاگین های ADT 22.3 هستش که در ویدئو از اون استفاده شده . و تفاوت چندانی با adt آقای نورحسینی نداره

ضمنا فقط api18 و سیستم ایمیج اون هم 18 هستش

لینک دانلود

حجم فایل فشرده : حدود 458MB

 در ضمن اول ویدئو رو دانلود کنید بعد اگه خواستین فایل ها رو دانلود کنید.

 

0 0
ممنون علی اکبر جان از لطفت ولی اینکه گفتی ( دوستانی که هنوز برای نصب اکلیپس آقای نورحسینی با مشکل مواجه اند ) علت مشکل رو نگفتی و نفهمیدم با چه مشکلی مواجه هستند ! مگر مشکلی هست؟ ضمنا فیلم اول لینکش خرابه و فایل دوم هم حاوی جاوا ۷ است که نه مورد توصیه استاده و نه بنده که در پست اول هم خاطر نشان کردم چون بعدا مشکل درست می کنه . ولی در هر صورت تلاشت قابل تقدیره و از لطفت ممنون . (9 سال پیش)
+1 0
خواهش نورحسینی جان البته من تلاشی نکردم فقط یه سرچ کوچولو کردم.و دیگه اینکه تو پست هم قید کردم که جاوا 7 هستش.و بیشتر تمرکز من روی ویدئوی آموزش بود. عزیزی (9 سال پیش)
0 0
لینک فیلم مشکل داره (9 سال پیش)
+1 0
هادی جان این لینک بدون مشکل: لینک Learning Part 1(irprogram.com).rar (9 سال پیش)
+1 0
ای بابا انگار تو کامنت ها نمیشه لینک گذاشت، خودت لینک اصلی رو ادیت کن و اون قسمت که آدرس همین تاپیک هست رو پاک کن و به جاش یه لینک بذار (9 سال پیش)
+1 0
من که به هیچ طریقی نتونستم . لینک اشکال داره . (9 سال پیش)
0 0
dl.irprogram.com/irprogram/1392/08/Android/Android Learning Part 1(irprogram.com).rar (9 سال پیش)
0 0
این لینک کوتاه شده لینک (9 سال پیش)
+1 0
لینک دانلود فیلم اصلاح شده و مشکلی نداره دوستان گرامی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
UNCOU93  9 سال پیش
0 0

مشکل با Eclipse

سلام دوستان من یه پروژه Ebook دارم که وقتی اونو تو محیط Eclipse در واقع Import میکنم متاسفانه این ارور رو میده و Appموجود Run نمیشه میخواستم ببینم کسی میتونه مشکل منو حل کنه.

باتشکر

+1 0
روی پروژت راست کلیک کن برو تو properties قسمت اندروید تیک بالاترین نسخه رو بزن (9 سال پیش)
+1 0
یا میتونی تو منیفست targetsdk رو بذاری روی 15 (9 سال پیش)
0 0
شما اولا روی ورژن استاد نمیتونی اون برنامه رو اجرا کنی . ابتدا باید این ورژن رو دانلود کنی که android-18 رو داشته باشه . اونوقت همون کاری رو بکنی که دوستان در بالا گفقتن یعنی راست کلیک کنی روی پروژه و از بخش اندروید بزاری روی ۴.۳ موقث باشی . (9 سال پیش)
0 0
بهترین حالت برای ADT اینه که تمام ورژن ها را دانلود کنی و دیگر از این دست مشکل ها نداشته باشی ... فکر کنم کلش به 4 گیگ برسه ... یک مرد باید پیدا بشه کاملشو برای کاربران آپلود کنه (9 سال پیش)
+2 0
دوست عزیز در تاپیک مربوطه توضیح داده شد لینک (9 سال پیش)
+2 0
سلام ممنونم آقا میثم با توضیحات جنابعالی مشکلم حل شد. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Ghost  9 سال پیش
0 0

ببخشید اینو میخواستم توی یه تاپیک دیگه بزنم اشتباهی اینجنا زدم ! لطفا مدیران حذف کنند! ممنون

0 0
ببخشید اینو میخواستم توی یه تاپیک دیگه بزنم اشتابهی اینجنا زدم ! لطفا مدیران حذف کنند! ممنون (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
jafar  9 سال پیش
0 0

من مشکلی با اکلیپس جدید نداشتم ولی الان که یه چند دقیقه ای کار میکنم برنامه خود به خود بسته میشه 

و این پیغام رو میده

0 0
دوستان لطفا کمک کنید (9 سال پیش)
0 0
دوستان لطفا کمک کنید (9 سال پیش)
0 0
راستی اکلیپس من 64 بیتی هستش (9 سال پیش)
0 0
سلام.ایا JDK شما هم 64 بیتی هست؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Ghost  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان ! پس چرا وقتی اکلیپس رو باز میکنم اینجوری میشه ؟

دقیقا همین کارایی که آقای نورحسینی گفت رو انجام دادم ولی...

به این تصویر دقت کنید :

وقتی اکلیپس رو باز میکنم اینجوری میشه ولی وقتی اوکی میزنم دیگه هیچ مشکلی پیش نمیاد ! مشکل از چیه ؟ بعدا برام مشکلی به وجود نمیاره ؟

مشکل جدید:

حتی وقتی ورژن استاد رو باز میکنم خطا میگیره ! عکس رو ببینید :

 

مرگ من کمک کنید !

0 0
سلام دوستان , خداییش کسی نبود یه کمکی به ما بکنه ؟ 6 ساعت گذشت ... (9 سال پیش)
+1 0
محل نصب sdk اشتباه زده شده باید از تو تب window قسمت prefrences و android بری آدرسش رو درست کنی (9 سال پیش)
0 0
سلام , نه بابا آدرسش درسته ! آدرس SDK ای که داخل eclipse جدید بود را دادم . اشتباه هست ؟ (9 سال پیش)
0 0
سلام , حتی از ورژن استاد هم خطا میگیره ! عکس رو براتون گذاشتم . ببینید ! لطفا یکی کمک کنه (9 سال پیش)
0 0
سلام . لطف کن یک بار پست اول رو کامل بخون من همه رو توضیح دادم . از اول طبق دستور العمل بری جلو هیچ مشکلی نخواهی داشت ولی اگر بخشی رو بخونی بخش رو نخونی همین مشکلات پیش میاد . (9 سال پیش)
0 0
سلام , دیشب تا الان همش دارم میخونم ! 100 بار پاکش کردم و دوباره طبق پست اول جلو رفتم ولی بازم نشد ! الان یک تاپیک جدید میزنم . چون همه چیز ریخت به هم ! اکلیپس قبلی دیگه اصلا بالا نمیاد و jdk ورژن استاد پاک شده و هرکاری میکنم نصب نمیشه (9 سال پیش)
0 0
مشکل جدیدم رو توی این تاپیک گفتم : لینک (9 سال پیش)
0 0
سلام دوستان . من دوباره به یه مشکل کوچولو بر خوردم ! توی این اکلیپس چجوری میشه پروژه ایمپورت کرد ؟ آخه وقتی میخوام ایمپورت کنم فال های زیپ رو شناسایی نمیکنه ! مشکل چیه ؟! (9 سال پیش)
0 0
در این مورد هیچ تفاوتی با ورژن استاد نداره . از طریق import به دو صورت روت و زیپ ( دقت کنید فقط زیپ نه rar ) ایمپورت کنید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Esmaily  9 سال پیش
0 0

حل شد ، لطفا حذف شود

پاسخ به سوال 
MeyrOOn  9 سال پیش
0 0

بچه ها خوب اصن نفهمیدم چی به چیه ؟!!؟!؟ یکی به داد من برسه بابا !!!!!

اصن چی رو دانلود کنم کجا بریزم ؟!؟!!؟!؟

آموزش باید یجوری باشه که یکی مثل من بتونه استفاده کنه مثل آموزش استاد ...
هیچکس نمیتونه بگه به ترتیب چه کارهایی باید انجام داد تا این اکلیپس جدیده رو نصب کنم ؟!؟!
خواهشا اگر میخواید ارجاع بدید به یه جای این پست اصلاً جواب ندید ... !!!
همش رو خوندم همش رو هم دانلود کردم ولی ترتیب نداره !!
اگر میتونید به من بگید چه فایلی رو کجا بریزم و چیکار کنم !!
مرسی ....

0 0
سلام دوست عزیز , لطفا قوانین رو رعایت کنید و از درج علامت سوال و علامت تعجب برای چند بار پشت سر هم خود داری کن . بعدشم : نصب این اکلپیس خیلی راحته . فقط باید برای پست اول وقت بگذاری و درست مطالعه کنید . مثل نصب اکلیپس در بخش 1 آموزشات هست . راستی به همه دوستان پیشنهاد میکنم این نسخه یا نسخه های بالاتر اکلیپس رو استفاده کنند که خیلی قوی تره ! مخصوصا من از قسمت xml اش خیلی خوشم اومده ! چون خیلی راحت و قوی میشه یک رابط کاربری عالی درست کرد ! موفق باشید دوستان. (9 سال پیش)
0 0
دوست من شما که وقت گذاشتی و جواب دادی نمیشد بگی چی رو کجا بریزم ؟ این فایل ها اصلاً شبیه اونهایی که استاد بهمون داده نیستن ! درضمن این توضیحات برای یکیه مثل شما حرفه ای ، من ترکیب و ترتیب فایل ها رو نمیدونم ! اگر ممکنه بگید چی رو کجا بریزم.. همین.. مرسی (9 سال پیش)
+1 0
خیلی ساده و کامل توضیح داده شده دوست عزیز . به پست اول همین صفحه مراجعه کن نسخه ۳۲ یا ۶۴ رو دانلود کن سپس اون رو از حالت فشرده در بیار و اکلیپس رو اجرا کن همین و تمام ! در مورد جاوا هم همونی که استاد داده کافیه احتاج به نصب مجدد نداره فقط اگر اون ۳۲ بوده باید نسخه ۳۲ و اگر ۶۴ بوده باید نسخه ۶۴ رو دانلو و استفاده کنی . اصلا هم فکر اینکه این اکلیپس رو با ورژن استاد قاطی کنی رو بزار کنار . توصیه میکنم یک بار با حوصله پست اول رو کامل بخونی. موفق باشی . (9 سال پیش)
0 0
(8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
RojaDev  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان

منم مهاجرت کردم به این ورژن اما مشکلی دارم : ران که میگیرم خطای زیرو میده و هیچ کدوم از پروژه هام ران نمیشه!

 [2015-01-23 12:18:53 - Dex Loader] Unable to execute dex: java.nio.BufferOverflowException. Check the Eclipse log for stack trace.
[2015-01-23 12:18:53 - Copy of startup] Conversion to Dalvik format failed: Unable to execute dex: java.nio.BufferOverflowException. Check the Eclipse log for stack trace.

اون تنظیمات مربوط به تارگت رو هم تغییر دادم...اما باز هم همین ارور رو میده!

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

+1 0
در صورتیکه مواردی که در پست اول در مورد ایمپورت و ... گفتم انجام دادید یک بار کیلین کنید مشکل حل میشه انشاءالله . (9 سال پیش)
0 0
سلام من میخوام فونتم مثل ورژن استاد بشه چه فونتی انتخاب کنم ؟ (9 سال پیش)
0 0
حل شد...ممنون . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
sajad98  9 سال پیش
0 0

سلام.

من یکی از پروژه های قبلیم رو وارد این اکلیپس جدید کردم اما فونت های فارسی مشکل داره. یعنی به هم ریختس و از هم جدان.

چیکار کنم؟ ممنون

0 0
نباید اینطور باشه و کاملا فارسی رو ساپورت می کنه . کمی بیشتر توضیح بده . دقیقا در کجا ؟ در UI یا داخل کد ؟ (9 سال پیش)
0 0
دست گلت درد نکنه و خدا خیرت بده. در اولین فرصت انلود می کنم. ممنون به اشتراک گذاشتی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
آقاجری  8 سال پیش
0 0

سلام تو اکلیپس استاد وقتی ماوس روی پیام logcat میبردیم به صورت کامل میشد پیام رو بخونیم،ولی تو اکلیپس جدید وقتی موس را روی پیام می بریم هیچ اتفاقی نمیفته؟؟؟؟؟؟؟همچنین تو اکلیپس استاد با ترکب کلید ctrl وD خط به تا تا خط تبدیل میشد ولی تو اکلیپس جدید انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟در نهایت آیا استاد لینک دانلود اکلیپس جدید با پلاگین ها رو برای دانلود تو سایت قرار داده اند یا نه؟؟؟؟؟؟

پاسخ به سوال 
ali  8 سال پیش
0 0

سلام کسی میتونه به سوال من پاسخ بده؟ من ویندوزم  سون ۶۴ بیتی هست ! آیا باید نرم افزارها رو که استاد گفته بزنم یعنی jdk ۳۲ بیتی و ایکلیپس ۳۲ یا نه حتما باید ۶۴ باشد؟

0 0
نرم افزار های 32 روی 64 هم جواب میده و توصیه می کنم تازه کارید حتما از آموزش های استاد استفاده کنید تا آموزش ها رو بگزرونید . بعد هم از اکلیپس من استفاده کنید در تاپیک سورپرایز 3 که اول صفحه لینک دادم . موفق باشید . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ReZa  7 سال پیش
0 0

سلام

لینک دانلود تنظیمات رنگنبندی حذف شده. لطفا اگه کسی داره دوباره اپلودش کنه.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .