آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ذخیره اطلاعات با امنیت بالا سمت کلاینت

فرهاد  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام من یه فروشگاه اندرویدی به سفارش مشتری ساختم در مورد امنیت اطلاعات مثل امتیاز کاربر و یا شارژ کیف پول مجازی و شماره موبایلش که مجوز دسترسی به اطلاعاتش از سرور هست چکار کنم؟

اگه من بیام اطلاعات امنیتی که باهاش میتونه به سرور متصل بشه رو در sharedPreferences ذخیره کنم که امنیتی نداره

اگه در یک فایل فرمت اختصاصی ذخیره کنم کاربر پاکش کنه چی؟

لطفا کمک کنید.

+4 0
همه چیز های اصلی برنامه رو داخل سرورتون ذخیره کنید و موقع باز شدن برنامه اطلاعات رو بگیرین (7 سال پیش)
+2 0
خب بالاخره باید با یه اطلاعاتی به سرور وصل بشم دیگه. اطلاعاتی مثل یوزر و پسورد که کاربر هر بار وارد نمیکنه (7 سال پیش)
0 0
چرا باید هر بار وارد کنه یوزر و پسورد رو؟ (7 سال پیش)
+1 0
هر بار که متصل میشین سریال گوشی رو بگیرین و با دیتاتون مطابقت بدین و بعد اطلاعات مهم رو برگردونید و در دیتابیس داخلی نگه دارین که کاربر ببینه و هر بار آنلاین شد آپدیت شه مثلا (7 سال پیش)
0 0
سلام سریال گوشی قابل کرک یا هک نیست؟ (7 سال پیش)
0 0
آقا مسعود الان برنامه کافه بازار هیچ وقت از کاربر یوزر و پسورد یا هر اطلاعات امنیتی دیگه ای رو نمیگیرره خب پس چه طور به سرور نتصل میشه و میزان شارژ من رو متوجه میشه که چقدر پول دارم و میتونم خرید کنم (7 سال پیش)
0 0
والا تا اونجا که میدونم دو تا کد داره که یکیش هست یکیش نیست ولی در کل به این راحتی ها هم نیست در ضمن اگه سریالش رو هک کنه که به ضرر خودشه اطلاعاتش میپره (7 سال پیش)
0 0
آقا مصطفی یعنی چی یکیش هست یکیش نیست؟ (7 سال پیش)
0 0
حالا چطور میشه سریال گوشی رو بدست اورد؟ (7 سال پیش)
0 0
آیا نرم افزارهای حرفه ای هم همین روش رو انجام میدن؟ (7 سال پیش)
+1 0
یعنی اینکه یکیش رو میشه کدش رو عوض کرد و یکی دیگش رو نه میدونم کافه بازار از سریال استفاده میکنه ime کد و اینکه کار زیاد سختی نیست یه تکه کده بزار الان پیدا میکنم برات. البته خودتونم سرچ کنید گیر میاد (7 سال پیش)
0 0
من اگه بخوام این کارو انجام بدم با کوکی ها این کارو انجام میدم.یعنی فقط یوزر نیم و پسوردو تو لوکین اولیه میگیرم و یه جدول تو دیتابیسم میسازم و برای هر کاربر تو هر لوگین یه مقدار هش شده تو این دیتابیس ذخیره میکنم بعد این دو تا رو با کوکی تو گوشی کلاینت ذخیره میکنم و لوگین های بعدی رو با این کوکی انجام میدم . اینجوری دیگه اطلاعات غییر ضروری تو لوگین های بعدی رد و بدل نمیشه و همچنین این امکان وجود داره که کاربر تو چند تا کلاینت با یه یوزرنیم لوگین بمونه (7 سال پیش)
0 0
حالا میشه به جای کوکی همین روشو با جیسون پیاده کرد (7 سال پیش)
0 0
مزیت استفاده از کوکی اینه که میشه با همین روش تو بروزر هم یوزر لوگین بمونه! امان از غییر قابل ادیت بودن نظر های سایت برای یه پاسخ 3 تا نظر دادم (7 سال پیش)
0 0
من هنوز مشکل نفهمیدم.خب تمام اطلاعات مهم از قبیل امتیاز و شارژ و...رو سمت سرور ذخیره کن..و اطلاعات یوزر و پسورد و اطلاعات لازم دیگه رو داخل یک فایل با فرمت اختصاصی و با یک الگوی نامتقارن.خب هنگام وارد شدن به برنامه ،اطلاعات رو از فایل خودت بخون(یوزر و پسورد) بفرست سمت سرور و بعد از تایید سمت سرور ،برنامه شروع به کار کنه.مثل خیلی از فروشگاه ها. (7 سال پیش)
0 0
بهروز عزیز فایل فرمت باید یجایی ذخیره بشه . ممکن کاربر پاکش کنه (7 سال پیش)
+1 0
خب فرهاد جان شما داخل فایل فقط اطلاعات لوگین دارید و اطلاعات اصلی سمت سرور هست.خب در صورت پاک شدن .قبل از خوندن اطلاعات و فرستادن سمت سرور ،چک کن اگه فایل null بود ، پنجره لوگین برای فرد باز بشه ،و فرد اطلاعات رو دوباره وارد کنه و دوباره اطلاعات داخل فایل بارگذاری کن. (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
خواست خدایی  7 سال پیش
+1 0

  TelephonyManager telephonyManager = (TelephonyManager)getSystemService(Context.TELEPHONY_SERVICE);
telephonyManager.getDeviceId();

و برای منیفست

 name="android.permission.READ_PHONE_STATE">
0 0
آخرش جابجا شده چون با گوشی بودم - پرمیژن - ولی خب مفهومه دیگه (7 سال پیش)
0 0
کافه بازار برای هر کاربر یک توکن داره که در ارتباط هاش با سرور از اون استفاده میکنه.این توکن رو توی preferences ذخیره میکنه و در مواقعی که نیاز داره اون رو سمت سرور ارسال میکنه و اطلاعات کاربر رو میگیره. اطلاعاتی مثل شارژ کاربر رو توی گوشی نگه نمیداره اگر توجه کنی وقتی میری توی پروفایلت یه لودینگ میاد بعد از چند ثانیه مقدار شارژتو نشون میده. در ضمن اینم بگم ارتباطاتش رمز گذاری شده هستند چون گواهی ssl داره و با پروتکل https اطلاعاتش رو رد و بدل میکنه (7 سال پیش)
0 0
درسته منم نگفتم نگه داره گفتم میتونه برای نمایش اینطرف هم ذخیرش کنه و اینکه در مورد توکن هم باز مثل همینه دیگه بالاخره باید از یه جا متوجه شه این کاربر کدوم کاربره وقتی اطلاعات سمت سرور باشه مشکلی پیش نمیاد (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .