آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

گرفتن داده از کاربر و ذخیره در دیتابیس و همچنین در هاست

مرتضی مرادی  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام

من یه برنامه دارم که یه سری داده مثل عکس و فیلم رو از کاربر میگیره و تو دو تا لیست نشون میده اول تو  یه لیست عمومی که کاربرای دیگه هم اونو میبینن و میتونن تو اون لیست اطلاعاتشونو بزارن

و دوم تو یه لیست مخصوص خود فرد که همه اطلاعاتی که فرستاده از طرف خودش رو توی اون میبینه

حالا سوالم اینه که وقتی کاربر ثبت نام میکنه چطوری یه دستور بنویسم که تو هاست من یه پوشه با نام کاربری این کاربر ساخته بشه و اطلاعات درون اون ذخیره بشه؟

و سوال دیگه ام این هست که برای لیست دوم که ایتم های فرستاده شده توسط هر فرد رو نشون میده  آیا همه اطلاعات از همه کاربران رو تو یه دیتابیس بریزم و بعد بیام با نام کاربری اطلاعاتی که این فرد فرستاده رو جدا کنم یا راه دیگه ای هم هست ؟

 

با تشکر از همه علما

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
peyman_m1992  7 سال پیش
+1 0

با استفاده از ثابت جادویی __DIR__ که از php 5.3 به بالاتر در دسترس هست میتونین پوشه ای که script در حال اجرا هست رو پیدا کنین و بعد اون میتونین با اضافه کردن مسیر که میخوایین به این ثابت جادویی و با استفاده از تابع mkdir  پوشه مربوط به هر یوزرتون رو بسازین.

برای سوال دومتون هم بهترین کار اینه که یه داده فقط یک بار تو دیتابیس ذخیره بشه بعد برای هر کاری query مخصوص اون رو بنویسید

0 0
تشکر از شما (7 سال پیش)
0 0
تشکر از شما (7 سال پیش)
0 0
درست کردن پوشه جدا برای هر کاربر به نظرم کار صحیحی نیست.شما هر فایل رو یه اسم یونیک بده بعد اسمش رو تو دیتابیس ذخیره کن (7 سال پیش)
0 0
اونوقت چطوری لیست فایل های هر کاربر رو بگیرم دیتابیس یه مقدار کارش بیشتر نمیشه ؟ تا همه دیتاها رو بگرده دنبال دیتاهای مورد نظر؟ (7 سال پیش)
0 0
خب کار دیتابیس همینه که تو اطلاعات بگرده شما خیالتون راحت دیتابیس میتونه از حجم زیادی از اطلاعات رو نگه داره و در عرض چند میلی ثانیه query شما رو اجرا کنه و نتایجو برگردونه (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .