آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نیواد (سرویس پرداخت درون برنامه ای امن بازار)

Hossein Lamei Ramandi  7 سال پیش  3 سال پیش
+18 0

نیواد چیست؟

نیواد زیرساخت و back end اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایتان را با بهترین کیفیت و امنیت برایتان فراهم می‌کند تا با خیال آسوده به بهبود تجربه‌ی کاربری محصولتان بپردازید

نیواد برای توسعه دهنده‌های موبایل

داشتن یک زیرساخت قابل اتکا، امن و گسترده برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیازی اجتناب ناپذیر شده است. با نیواد زیرساختی را که شایسته‌ی شما و کاربرانتان است دریافت کنید! و در کوتاه ترین زمان به ایده‌هایتان جامه‌ی عمل بپوشانید

نیواد برای توسعه‌دهندگان سرور

با استفاده از نیواد زیرساخت و امکانات عمومی مورد نیازتان را به صورت آماده در اختیار دارید. اگر خدمات آماده‌ی نیواد برای نیازهای منحصر به فرد شما کافی نبود به سادگی با استفاده از API نیواد کدهای شخصی تان را به ابر نیواد متصل کنید تا کارهای سنگین‌تر در ابر نیواد انجام شوند.

نیواد از دید مالی

با استفاده از خدمات ابری نیازی نیست که زمان و نیروی انسانی ارزشمندتان را صرف تولید و نگهداری زیرساخت سمت سرور کنید. در عین‌حال دیگر امنیت، سرعت، پیاده سازی API، نگهداری داده‌ها دغدغه‌ی شما نیست و می‌توانید وقت ارزشمندتان را روی مسائل اصلی اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایتان بگذارید.

کتابخانه‌ی پرداخت نیواد در دو حالت ایمن و عادی قابل استفاده است.

حالت عادی اپلیکیشن یا بازی شما را از هک شدن پرداخت درون برنامه‌ای با لاکی پچر و... حفاظت نمی‌کند اما استفاده از آن نسبت به نمونه‌ای که بازار و مایکت و سایر مارکت‌های اندرویدی فراهم کرده اند (Trivial Drive) بسیار راحت‌تر است.

حالت ایمن کتابخانه‌ی پرداخت با اتصال به نیواد و کافه بازار طبق پروتکل‌های امنیتی از پیش تعریف شده، بدون اینکه لازم باشد کد خاصی بنویسید صحت پرداخت‌ها را چک می‌کند و در صورتی که کاربری تلاشی برای هک پرداخت درون برنامه‌ای بکند، تلاش وی بی نتیجه خواهد ماند و محصول به کاربر تعلق نمی‌گیرد. برای استفاده از حالت ایمن داشتن حساب کاربری نیواد لازم است.

 پرداخت درون برنامه‌ای اپ و بازی‌هاتون رو بدون نیاز به یک خط کد سرور و پرداخت هزینه در مقابل انواع ابزارهای هک پرداخت مثل لاکی پچر امن کنید و درآمدتون رو بیمه کنید!

راهنمای سرویس گزارش خطا  لینک

راهنمای کتابخانهٔ پوش نوتیفیکیشن لینک

راهنمای بسته‌ی پرداخت لینک

استفاده از کتابخانه‌ی پرداخت رایگان است.

لینک سایت نیواد https://nivad.io/

0 0
فک میکردم استقبال خوبی از این سایت بشه :| (7 سال پیش)
+1 0
سوال برام بوجود اومده، چرا از نیواد استفاده نمی کنیم؟ بنظرم بهتر از مستندات خوده بازاره. (7 سال پیش)
+1 0
کسی تا حالا از نیواد برای پرداخت درون برنامه ای استفاده کرده؟ (7 سال پیش)
+1 0
منم همین سوال رو دارم . لطفا اگه کسی استفاده کرده تجربیاتش رو بگه ، اعم از مزایا و معایب . ممنون (7 سال پیش)
0 0
من میخوام ی تستش بکنم. خداکنه بهتر از مستندات بازار باشه. (7 سال پیش)
0 0
من میخوام ی تستش بکنم. خداکنه بهتر از مستندات بازار باشه. تست شد. آقا عالیه (7 سال پیش)
0 0
داداش من به مشکل خودم ببین مشکلش چیه؟ لینک (7 سال پیش)
0 0
به نیواد امکانات جدیدی اضافه شده (پوش نوتفیکشن + سرویس گزارش خطا ) گفتم تایپیک جدید ایجاد نکنم همینو بالا بیارم (7 سال پیش)
0 0
یه سوال برای من پیش اومده چرا سرویستون رایگان هست؟(البته کسی از رایگان بدش نمیاد :) ولی خب سواله دیگه :) ) (7 سال پیش)
0 0
من قبلا ازشون پرسیده بودم و گفتند که قرار از قسمت های دیگه کسب درامد کنیم (7 سال پیش)
0 0
من این سرویس رو با موفقیت پیاده کردم همه چیز درسته موقع خروجی گرفتن خطا میده اینم متن خطا Error:Error converting bytecode to dex: Cause: com.android.dex.DexException: Multiple dex files define Lcom/android/vending/billing/IInAppBillingService; (6 سال پیش)
0 0
آیا وقتی که ما مراحل پیاده سازی ای که توی سایت گفتند رو انجام بدیم، دیگه نیازی به پیاده سازی مراحل پرداخت بازار نیست؟ مثلا قراردادن فایل و پوشه ی aidl در پروژه؟ یا باید این فایل ها هم باشند؟ اگر فایل ها و کلاس های بازار نباشند به مشکلی نمیخوریم و تناقضی نداره؟ (3 سال پیش)
0 0
یک سوال: این نیواد الان سایتش معتبره هنوز؟ روی نشان زرین پال که میزنی اصلا درگاهش رو نمیاره ببینیم سایت معتبری هست یا نه؟ به علاوه اینکه مثلا میخای اعتبار حساب خودتو بالا ببری اصلا درگاه پرداختش رو نمیاره! دوستان شما اطلاعاتی اگر در زمینه اعتبار این سایت دارید بگید! (3 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Reza  7 سال پیش
+2 0

سلام

    ببخشید من امروز آموزش پرداخت درون برنامه ای بازار آقای کاش زاده رو دیدم و کلیاتش دستم اومد . و مستندات نیواد و نحوه استفادشون رو هم دیدم . از اونجایی که طبق گفته خودشون ، حالت ایمن کتابخانه‌ی پرداخت نیواد  ما رو از هک شدن پرداخت درون برنامه‌ای با لاکی پچر و ... حفاظت می کنه ، تصمیم گرفتم سیستم نیواد رو پیاده سازی کنم . حالا چند سوال برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنید :

    1 - در صفحه ملاحظات امنیتی کافه بازار ، برای افرادی که از سرویس پرداخت درون‌ برنامه‌ای بازار استفاده می‌کنند ، 9 پیشنهاد امنیتی ارائه داده و گفته سعی کنید این راهکارها رو دنبال کنید . کسی هست کتابخونه پرداخت بازار رو استفاده کرده باشه و چند مورد از این راهکارها رو ( عملیات تأیید امضا روی سِرور یا استفاده از nonce های تصادفی که اصلا نمیدونم چیه ! و ... ) در برنامش انجام داده باشه و باز هم با لاکی پچر هک شده باشه .

    2 - سرویس نیواد مگه چیکار میکنه که بر خلاف بازار ، تلاش کاربر برای هک پرداخت رو متوجه میشه و بهش اجازه دسترسی نمیده ؟؟!!! ( بدون اینکه هیچکدوم از راهکارهایی که بازار گفته رو انجام داده باشیم ) . البته سوالات متداول رو خوندم و گفتن :

  • صحت و امنیت خرید‌ها در سه مرحله بررسی می‌شود. دو مرحله به صورت آفلاین توسط الگوریتم‌های signing و چک کردن شرایط گوشی انجام می‌شوند و مرحله سوم به صورت آنلاین. در مرحلهٔ آنلاین اطلاعات خرید به نیواد ارسال می‌شود و نیواد با اتصال به کافه بازار مشخصات را صحت سنجی می‌کند. در صورت دریافت تأییدیهٔ خرید محصول به کاربر تعلق می‌گیرد .

کسی میدونه چک کردن آفلاین توسط الگوریتم های signing و چک کردن شرایط گوشی یعنی چی ؟ و چطور کار میکنه ؟

    3 - این سوالم به دلیل اینکه هنوز تجربه ای در انتشار App ندارم برام پیش اومد : اگه از کتابخونه و کدهای نیواد استفاده کنیم ، با توجه به اینکه تمام مراحل خرید در کافه بازار انجام می‌شه ، پس دیگه نیازی به هیچکدوم از کدهای بازار نداریم ؟ ( البته غیر از کلید RSA و پرمیشن های بازار )

☻  ممنون از وقتی که میذارین  ☻☺

0 0
کسی نظر و یا تجربه ای نداره ؟ (7 سال پیش)
0 0
چرا نظر میذارم ، تاپیک بالا نمیاد ؟! (7 سال پیش)
0 0
درست شد . نظر قبلی بالا نیومد ! (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .