آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ویندوز مناسب برای 3d max

M.Karimi  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام

برای مکس 2015 هم باید از ویندوز 7 استفاده کنیم؟ من هاردم رو عوض کردم و به من گفتند که ویندوز 7 برای سخت افزارهای جدید جواب نمیده و درایور ها به خوبی نصب نمیشن و مشکل ایجاد خواهد شد... و ویندوز 10 رو پیشنهاد کردند.. لطفا راهنماییم بفرمایید...

+2 0
قبلا بارها پیش اومده که دوستانی که از ویندوز 8 و 10 استفاده می کنن در بعضی موارد در کار با نرم افزار 3d max به مشکل بر می خورن ، اما اگر ناچار هستید که ویندوز 10 رو نصب کنید ، حتما درایور هاتون رو هم به نسخه ی آخری که ارائه شده اپدیت کنید ، انشاا... که به مشکل بر نمی خورید (7 سال پیش)
+2 0
بله هارد اس اس دی نمیدونم چرا با ویندوز 7 هماهنگی نداره ! حداقل برای من اصلا نداشت و در اکثر موارد هنگام روشن کردن سیستم برروی پنجره welcome ویندوز قفل میشد و داخل ویندوز نمیرفت تا اینکه دوباره بصورت دستی خاموش روشنش کنم تازه اولا فک میکردم هاردم خرابه... حدود سه روزی بود همه نوع ویندوزی برای تست این مشکل چک کردم و دیدم بجز 7 هیچ ویندوز دیگه ایی به مشکل گیر کردن برنخورد... باخودم گفتم اخرین ورژن ویندوز 10رو نصب کنم ولی بعد از 2 3 روز کار با ویندوز 10فهمیدم مشکلات زیادی از جمله کرش اکثر نرم افزارها (kmplayer مثلا) ویا داشتن delay بالا هنگام باز و بستن سریع یا هنگام انجام یک کار و همچنین گاهی اوقات اصلا هنگ میکرد 5 6 ثانیه طول میکشید درست شه! نمیدونم چرا نسخه اخر اینطوری شده رو لپ تاپ دوستمم هم همینطور بود.. خلاصه بنده بعد از تست های فراوان اخر رفتم از یک سایت معتبر اخرین ورژن ویندوز 8.1 رو دانلود کردم وبدون هیچ مشکلی و باسرعت بسیار بالا در حال استفاده از این ویندوز هستم! این ویندوز هیچ مشکلی با مکس نداره حتی شاید به دلیل بهینه شدن ویندوز از نظر مصرف رم بتونه واستون بهتر و مفید تر از ویندوز 7در هنگام مدلسازی تری دی مکس عمل بکنه و در نهایت performance بهتری بتونید از این ویندوز بگیرید... پیشنهاد استاد درسته ویندوز 10در راس قدرت قرار داره ولی هنوز جای کار داره و دارای مشکلات کرش و هنگ کردن زیادی هست.. پس بنظر من ویندوز 8.1 اونم اخرین اپدیتش رو دانلود کرده و استفاده کنید... موفق باشین... (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .