هدف ، فعالیت ، نتیجه
سلام دوستان
راستش این انجمن خیلی خلوته یه ایده ای بدین ک بیشتر بحث کنیم درباره مباحث مختلف تری دی مکس و بیشتر با راه و چاه این شغل آشنا بشیم
بیایین تو این تایپیک ایده هارو مطرح کنیم اگه چیزی ازش دراومد ک هیچی نشدم میگیم استاد پاکش کنه
دوستان عزیزی که به انجمن سر می زنند که البته هنوز تعدادشون کم هست (چون مدت زیادی از آغاز فعالیت انجمن نمی گذره) ، در جریان باشند که به احتمال زیاد بعد از اتمام آموزش های پکیج مدل سازی فضاهای معماری ، به آموزش هایی در گرایش های مختلف دنیای CG ورود خواهیم کرد و از نرم افزار های دیگه ای هم استفاده می کنیم
و اما
هر آموزشی ،،، برای اینکه بهترین کیفیت ، بهترین کارایی و بیشترین بازدهی رو داشته باشه ، باید شدیدا به شیوه ی آموزش و مباحث پیش نیازی اون فکر بشه و حتی کوچکترین قصوری در این برنامه ریزی باعث می شه که عملا اون آموزش بی مصرف باشه ، به همین منظور ما از آموزش های مدل سازی و رندرینگ فضاهای معماری شروع کردیم و در این آموزش ها از ابزار هایی استفاده کردیم و ویرایشگر هایی رو آموزش دادیم که همه ی اون ها ابزار های پیش نیازی هستند که در پکیج های آموزشی دیگه و گرایش های دیگه ی دنیای CG به کار ما میان ، مثل ویرایشگر Edit Poly که به نظر من مهمترین ابزاری هست که هر 3d Artist ای در هر گرایشی که فعالیت میکنه ، باید کار با اون رو بلد باشه که برای تسلط به این ویرایشگر ما در پکیج مدل سازی فضاهای معماری ، در 5 قسمت به طور کامل این ویرایشگر رو آموزش دادیم و در بخش 7 نزدیک به 11 ساعت ، با مدل سازی اشیاء مختلف ، کار با این ویرایشگر رو تمرین کردیم ( هر چند که به دلیل متوسط بودن سطح آموزش ها هنوز سختگیرانه از Edit poly استفاده نکردیم و مدل سازی رو ساده گرفتیم ولی با این حال تمرین های بخش 7 برای بسیاری از اساتید جزو مباحث سطوح حرفه ای حساب می شه ، اما دیدگاه من و هنروران UNCOXای چیز دیگه ایه )
همین طور در بخش رندرینگ ما به صورت گسترده با مباحث مربوط به رندرینگ آشنا خواهیم شد که این باعث می شه که ما در هر زمینه ی دیگه ای هم که بخوایم فعالیت کنیم ، دیگه نیازی نیست که برای اون جداگانه رندرینگ رو آموزش ببینیم چون دیگه همه چیز رو از قبل بلدیم
پس
در پکیج اول
آموزش مدل سازی و رندرینگ فضاهای معماری رو تهیه کردیم ، به دلیل اینکه با تکنیک های اصولی و ابزار های اساسی ای که یاد می گیریم
اولا : به راحتی و جلوتر از بقیه ی رقبا ، در پررونق ترین بازار کار گرافیکی ایران به در آمد برسیم
دوما : تمام پیشنیاز های لازم برای (به امید خدا ) پکیج های بعدی رو بلد باشیم
حالا
هر فعالیتی ، به هر شکلی ، در انجمن می تونه برای هم خودتون و هم بقیه ی اعضای انجمن تاثیر مثبت داشته باشه ( حتی یه تاثیر کوچیک ) مثلا گذاشتن یه مقاله در مورد یه ویرایشگر حتی اگر یک بار هم دیده بشه کافیه و یا ساختن یک مدل و توضیح دادن روش کار حتی اگر خیلی ابتدایی هم باشه ولی این قدم های اول و لاااازم برای حرفه ای شدن هست
پس اگر فر ض کنیم
هر عضو انجمن (همگام با آموزش ها ) اگر هر 4 یا 5 روز ، یه مقاله ی کوتاه بذاره یا ساخت یک مدل ساده رو توضیح بده ،، بعد از گذشت 2 سال (نهایتا 3 سال ) از عمر انجمن ،، کسانی که در این انجمن کنار هم فعالیت کردند جزو بهترین های کشور خواهند بود
حرف آخر
فقط کسی میتواند استاد واقعی باشد که با تمام توان و از عمق جان خودش را وقف یک هدف کند. به همین دلیل استادی به کل وجود یک شخص نیاز دارد (Albert Einstein)
پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .