آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ایجاد فروشگاه اپلیکیشن

arman  7 سال پیش  6 سال پیش
+1 0

با سلام و عرض ادب 

میشه توضیحی بفرمایید درباره معماری مارکت های اپلیکشن مثل سیبچه اپ استور و ... 

یعنی چطور ساختاری دارن 

ممنون

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  7 سال پیش
+1 0

سلام،
شما با تهیه لایسنس Apple Developer Enterprise این امکان رو دارید که اپلیکیشن ها را به صورت مستقیم بدون نیاز به App store بر روی سایت خودتون قرار بدید .
علاوه بر این شما این امکان را نیز پیدا میکنید که اپلیکیشن های دیگر را نیز از طریق اپلیکیشن خودتون به صورت مستقیم نصب کنید .
سیبچه و دیگر مارکت ها با تهیه این لایسنس یک برنامه مارکت ایجاد کردند که مستقیما بر روی سایت خود شرکت قابل دانلود است و برنامه های دیگر توسعه دهندگان را به عنوان برنامه تولید خودشان معرفی میکنند . اگر برنامه لایسنس لازم را داشته باشد که خوب مشکلی نیست مثلا نرم افزار های عمومی که در Appstore قرار دارد ،  اما اگر برنامه ها خودشان لایسنسی نداشته باشند به عنوان محصول سیبچه معرفی میشوند .

اما این لایسنس برای ساخت مارکت ارائه نمیشود ، این لایسنس محدودیت هایی را دارد که شما تنها تعداد خاصی از برنامه را میتوانید در اپ اصلی قرار بدید و تعداد محدودی هم میتوانند آن را دانلود کنند ، زمانی که حجم کاربران زیاد شود باعث باطل شدن لایسنس میشود که در نهایت همان اتفاقی که برای سیبچه افتاده رخ میدهد .

در خصوص این لایسنس در انجمن سوالاتی نیز درج شده است .

0 0
آقای کاشی زاده . این صحبت های شما برای گذشته بوده الان سب اپ و همینطور و مخصوصا اپلیکیشن نصاب اپلیکیشن های زیادی رو دارند انقدر که مشخصا هر کدوم از سایت ها اگر بر اساس صحبت شما باشد الان باید ۵۰ الی ۶۰ لایسنس آخر اپل رو دریافت کرده باشند . آیا مطمئن هستید هنوز هم از این روش استفاده می کنند؟ چون بسیار بسیار زیاد شده اپلیکیشن و مصرف کنندهاشون . و همینطور نصاب که اپلیکیشن هایی مثل فیسبوک و .... رو بهش امکانات اضافه می کنند و کاستومایز این موارد چطور انجام می شود؟ به قبول توسعه دهنده هک می کند. با تشکر از راهنمایی هاتون (6 سال پیش)
0 0
بله، به همین دلیل نیز محدودیت هایی را برای بارگذاری اپلیکیشن و دانلود آن برای کاربران در نظر گرفته اند . هزینه تهیه لایسنس Enterprise بالاست، چرا که شما برای ثبت این لایسنس نیاز به کد DUNS دارید که ثبت آن مشکل و هزینه بردار است، از طرفی نیاز به حساب بانکی معتبر، آدرس معتبر، شماره تماس و سایر اطلاعات هویتی تایید شده دارید . در خصوص تغییر کد اپ هایی مثل فیسبوک اطلاع دقیقی ندارم ، این امر تنها در زمانی ممکن است که اپ فیسبوک OpenSource باشد یا API عمومی در اختیار همگان قرار گرفته باشد . (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .