آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

استفاده از Reflection در سیستم پرداخت بازار

Spirit  10 سال پیش  9 سال پیش
+4 0

سلام استاد
از زحمت ها پشت پرده که رونمایی خواهند شد ممنونم

1- توی مستندات پرداخت درون برنامه ای بازار نوشته که برای امنیت بیشتر از Java Reflection برای فراخوانی متد ها استفاده کنید. الان این یعنی چی؟
2- تو بعضی از برنامه ها توسعه دهنده ها پیامی به کاربر ارسال میکنن (مرکز پیام) یعنی وقتی ما آنلاین باشیم یهو میبینم یه پیام اومد به شکل نوتیفیکیشن و یا یه دیالوگ تو خود برنامه ، الان در صورت امکان لطفا مراحل تئوریش رو بهم بگید من برم سراغ اجراش.

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncocoder  10 سال پیش
+8 0


1- اتفاقاً Reflection نه تنها باعث ایجاد امنیت نمی شود، بلکه ماهیت آن زیر سئوال بردن امنیت است. اما در کل Reflection بسیاری از کارهای غیر ممکن را ممکن می سازد ( البته با زیر سئوال بردن امنیت )
2- در کل دو راه وجود داره :
الف) استفاده از سرویس که همیشه در بک گراند اجرا باشه و هر چند وقت یکبار به سرور میگه، خبر جدیدی داری و اگر سرور داشته باشه اون خبر رو می فرسته و سرویس به شکل Notification در بالای صفحه نمایش میده. این روش نیازمند اجرا بودن سرویس در BackGround هست و اینکه چیزهایی مثل Task Killer آنرا نبندند و همینطور ارسال «چه خبر» به سرور در فاصله زمانی مشخص.

ب) استفاده از Push Notification که بیشتر توسط Google Play اجرا میشه. در واقع نرم افزاری مثل Google Play که مطمئناً روی یک گوشی اندرویدی نصب هست، با سرور Google یک ارتباط مستقیم و Socket ـی داره و در صورتیکه پیامی از طرف Google بهش ارسال بشه، به نرم افزار مشخصی ارسال می کنه. پس شما باید نرم افزار خود را به این نوع Event ها متصل کنید و از طرف دیگر، در سرویس های Push Notification ثبت نام و هدف Notification ها رو مشخص کنید.

با توجه به شرایط تحریم و مشکلاتی که در استفاده از Google Play وجود داره، استفاده از روش (ب) تقریباً دارای ریسک اجرا نشدن در مقاطع زمانی طولانی است و روش (الف) که غیر اصولی است بهتر جواب می دهد.
0 0
از parse هم میشه استفاده کرد فقط محدودیت داره : لینک (9 سال پیش)
0 0
دو دسته بندی شما کاملا واضح و مبرهن. حال جایگاه web socket و یا Socket programing در این دسته بندی کجا میشه؟ اگر درست متوجه شده باشم GCM و C2DM در واقع زیر مجموعه همان push notification هستند. (9 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .