آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

راه اندازی مارکت اندرویدکده - شرایط ویژه برای کاربران خانه اندروید (نکته مهم)

miladint  9 سال پیش  9 سال پیش
+93 0

با عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان عزیز و گرامی

طی این چند روز دوستان خیلی از بازار گلایه داشتن و درتلاشند تا مارکتی رو ایجاد کنند تا بتونن داخلش برنامه هارو بزارن و سود 30+8 رو به بازار ندن همانطور که قبلا گوشه کنار اشاره داشتم مدیران اندروید کده از دوماه قبل درحال برنامه ریزی یک مارکت با امکانات بسیار مناسب بودند و اکنون پس از دوماه تحت وب آن کامل شده و اپلیکیشن آن نیز در دست طراحی است و تا چند روز آینده کامل خواهد شد. به زودی همه ی دوستان و کاربران ویژه و عادی سایت خانه اندروید ایران می توانند برنامه های رایگان و پولی خود را مانند مارکت های دیگر در مارکت اندروید کده قرار دهند و تماما سود فروش به شخص برنامه نویس خواهد رسید و تنها مدیران اندرویدکده چیزی که مدنظرشان بود قیمت منصفانه در مورد برنامه ها بود که در مارکت اندرویدکده قیمت برنامه را به صورت منصفانه و با تخفیف قرار دهید تا سود بیشتری عاید گردد . همانطور که میدانید اندرویدکده حتی از بازار در بازدید بالاتر بوده و طی صحبتی که شده است رتبه سایت افزایش نیز خواهد یافت و تیم آن قوی تر نیز خواهد شد تا مکانی بسیار مناسب برای برنامه نویسان عزیز باشد. امیدوارم از این فرصت به صورت مطلوب استفاده نمایید. این تاپیک طبق گفته استاد عزیز و گرامی در بالای انجمن برای مدتی باقی خواهد ماند و توضیحات بیشتر و شرایط و امکانات و نحوه استفاده از مارکت اندرویدکده به زودی در همین تاپیک قرار داده خواهد شد. 

موفق باشید.

+2 0
با تشکر فراوان از شما و تیم اندروید کده.یعنی هیچ درصدی به اندرویدکده تعلق نمیگیره ؟ ایا برای فعالیت به عنوان توسعه دهنده باید هزینه اولیه ای رو پرداخت کنیم ؟ اگر که نه پس هزینه های این سرویس از کجا تامین میشود ؟ (9 سال پیش)
+7 0
خیر مهدی جان تمام درصد فروش به برنامه نویس تعلق میگیره، خیر نیازی به هزینه اولیه ای نیست، هزینه های سرویس تماما توسط مدیران اندروویدکده تهیه می شود این سایت به دلیل رتبه بالا اسپانسر دارد مثلا اسپانسر سرور آن هاست ایران می باشد که کیفیت سرورهای آن قابل قبول می باشد و سرعت بالایی دارد (9 سال پیش)
0 0
امیدوارم موفق باشید , اقا میلاد اگه مارکت ما ساخته بشه شما حاضرید با ما همکاری کنید؟ یعنی یکی بشیم؟ مارکت های ما همدیگرو تبلیغ/ساپورت کنه؟ (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان مارکت اندرویدکده هیچ امتیازیش برای بنده نیست چون نمیرسم قسمتیش رو به دست بگیرم باید با مدیرانش صحبت کنین، درمورد مارکت هم دوست عزیز شما دلیلی که گفته بودین برای ساخت مارکت گلایه از بازار برای سود زیادش و بازدید و سود فروش کم در مارکت های دیگه بود بنده تلاش کردم محیطی رو فراهم کنم واسه شما دوستان عزیز تا برنامه هاتون رو بزارین تمامی سود برای خودتون باشه و بازدید بالا و هیچیم نیاز نباشه انجام بدین به نظر من :) (9 سال پیش)
0 0
میگم اقا میلاد این مارکت پرداخت درون برنامه ایش به چه شکله ؟ سرویس خاصی داره ؟ یک سوال دیگه اینکه مدیران در قیمت برنامه دخالتی دارن ؟ (9 سال پیش)
+2 0
پرداخت درون برنامه ایش پس از کامل شدن اپ و وب به صورت کامل ، شروع نوشتن سیستم درون پرداخت میکنن در مورد قیمت خیر دخالتی ندارن پنلش مانند مارکت های دیگس فقط حرفشون اینه که قیمت منصفانه بدین چون مثلا بازار بخوایم یه برنامه بدیم 1000 سود داشته باشه باید مثلا 1500 بزاریم خوب اینجا با تخفیف نه 1000 نه 1500 به قول معروف یه جوری که خدارو خوش بیاد :) (9 سال پیش)
0 0
متشکرم دوست عزیز، امیدوارم پرداخت درون برنامه ایش قابلیت اشتراک رو نیز داشته باشه. (9 سال پیش)
+1 0
لطفا از همین ابتدای کار از انتشار برنامه های بی کیفیتی که توسط برنامه سازهای رایگان ساخته میشن جلوگیری به عمل آورید. حداقل اینگونه برنامه ها رو رایگان منتشر کنید.چون بعضا دیده شده طرف یه خط کد هم بلد نیست بنویسه ولی با استفاده از برنامه سازها و سورسهای آماده برنامه های بی کیفیت(اکثرا کتابی) و ارزان قیمت وارد بازار میکنه و ارزش کار سایر برنامه نویسها رو پایین میاره. درسته بازار یکم زیادی سختگیره ولی تا حدودی تونسته جلوی این برنامه های بی برنامه نویسی رو بگیره. (9 سال پیش)
+1 0
محسن جان به احتمال زياد امکان اشتراک وجود خواهد داشت برای راحتی برنامه نويسان (9 سال پیش)
+2 0
درست میگین دوست عزيز مطمئنا يک تیم قوی برای تست برنامه ها تشکیل میشه مهم استفاده از سمپل نیست مهم اينه محتواش به درد بخور باش. و برنامه هم به قول شما سمپل باشه ارور داشته باشه مطمئنامورد قبول نیست اينجا خدارو شکر همه کارشون عالی هست از طرف خانه اندرويد مشکلی نیست (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از شما و اندرویدکده :) به نظر منم از همین اول جلوی برنامه نماها رو بگیرید! ایشالا که مرجع اصلی دانلود app در ایران شود. (9 سال پیش)
+2 0
سلام. این فرمایشاتی که شما فرمودین خیلی به درد دوستان عزیز خانه اندروید میخوره. هر چند که فرمودین حتی برای کاربران عادی. فقط یک سوال میمونه. به غیر از این مارکتی که شما فرمودین آیا میشه در مارکت های دیگه هم گذاشت؟ و آیا درسته که برنامه رو در چندین مارکت بزاری برای فروش؟ (9 سال پیش)
+1 0
یکم توضیح بده ببینیم برنامه نماها چه کسانی هستن خودم جزوشون نباشم :دی (9 سال پیش)
+3 0
ضمن آرزوی موفقیت و سپاس فراوان ، نکته ای که هست ، مقایسه رتبه سایت شما و سایت مذکور به نظرم درست نیست ، چون مقر اصلی سایت مذکور برای ارتباط با کاربراش برنامه تحت کلاینتشه نه سایتش ، که سرور اون هم تقریبا جدا از سایت اصلیشه :) (9 سال پیش)
+2 0
اسپيريت همه سایت های معروف و رتبه دار اسپانسر دارن و شک نکن بازار هم همه چيش يه جاس اگه همنباشه به هم وصله به ضرر بازاره که اين کار. نکنه میخواستم نگم اما چندی پیش مدیر کافه بازار خواست بنر بازار به مدت يک ماه با قيمت 1 میلیون بزاریم و مدیر اندرويدکده به خاطر رتبه این کارو نکرد (9 سال پیش)
+1 0
میلاد جان شما دستتون بازه مشکلی نداره هرکاری بکنین توی مارکت اندرويدکده دستتون بازه تخفیف بدین به کاربر چون سود همش مال خودتونه :) (9 سال پیش)
+1 0
اینکه میفرمایید درآمد 100% متعلق به سازنده هست کمی عجیب نیست؟ اینجوری ممکنه اینطور برداشت بشه که این مارکت میخواد در ابتدا جای خودشو محکم کنه و بعد از اینکه اسمی و رسمی به هم زد مثل بازار بخواد نظرات خودشو تحمیل کنه و بگه منم 40 درصد میخوام ! البته اینها همش احتماله. به نظرم منطقی اینه که بیاید یه جای رسمی اعلام کنید که ما 10 درصد میگیریم و بعدا هم زیادش نمیکنیم. اینجوری واقعا جذابتره. (9 سال پیش)
+1 0
درست میگین اما اندرويدکده شناخته شدس و درآمدشو داره بازار که میگین ماجراش فرق داشت مجبور بود همه رو به سمت خودش بکش. بعد به قول شما 40 درصد اندرويدکده با مدیرش که صحبت کردم هدفش محیطی امن و استاندارد هست تا برنامه نويسان به حقشون برسن اونکه از سايتش در ميار. داداشم برو تعرفه تبلیغات رو ببین متوجه ميشي (9 سال پیش)
+2 0
از اینکه کسی بخواد به رسوندن حق به دیگران کمک کنه باید قدردانی کرد , مطمئنا مایه خرسندی و رضایت همه خواهد بود. ولی ما در دنیایی هستیم که هر کس به نوبه خودش سعی در پیشرفت و بهتر شدن داره. البته مشکلی با اینکه هدف اندرویدکده چیه و آیا میخواد درصدی بگیره یا نه نداریم. من شخصا میگم باید بگیره. ولی بهتره از ابتدا حق و حقوق همه مشخص بشه تا بعدا مشکلی پیش نیاد. به هر حال ممنون :) (9 سال پیش)
+2 0
خیلی قشنگ گفتين بنده در اين مورد صحبت ميکنم کاملا در کل هدف ايشون ارائه برنامه های با کیفیت و با قيمت مناسب هست الان به نظر من در حق هم برنامه نویس و هم مردم ظلم میشه (9 سال پیش)
0 0
میلاد جان خسته نباشید و ممنون از این که مثل بعضی افراد فقط به فکر منافع شخصی نیستید (9 سال پیش)
+1 0
ممنون آقا آرمان هدف والاتر هست برای همه باید خوب بخوای تا خدا هم برای خودت خوب بخواد دوباره صحبت کردم اطلاعاتی رو در اختیار دوستان میذارم موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
عاغا تا هفته دیده تکمیل میشه مارکتتون ؟ میشه از پرداخت درون برنامه ای جدا هم توش استفاده کرد یا نه ؟ چون بلاخره داره اولین بازیم تا یه جاهای پیش میره تکمیل شد اول تو مارکت شما قرار بدم :) (9 سال پیش)
+2 0
محمد جان همه در تلاشند به امید خدا هرچه زود تر تلاش میکنن که تکمیل بشه پیشاپیش تبریک میگم درون پرداخت رو صحبت میکنم ببینم چی میگن بعد اپ و وب شروع به درون پرداخت میکنن اما در این مورد صحبت می کنم (9 سال پیش)
+1 0
خیلی عالی خواهد بود و تشکر بسیار از شما و همکارانتان. همانطور که دوستان گفتند داشتن سود منطقی برای اندروید کده برای همه قابل قبول است و فکر نمی کنم کسی با درصد مناسب مشکلی داشته باشه. به هر حال شما هم باید در این میان فعال بمونید. امیدوارم در هر حال موفق باشید. منم تکمیل برنامه هام مدام عقب میفتن و چقدر این عقب افتادن ها منجر به اتفاقات خوبی داره می شه! (9 سال پیش)
+3 0
اشتباه نشه من مخالف استفاده از سورسهای مختلف تو برنامه نیستم به هر حال هیچکس همه چیزی رو نمیتونه خودش تولید کنه یا از حفظ باشه. منظورم استفاده یه شخص بی سواد از برنامه سازهای آماده هست. مثلا یه سرچ بزن کتابساز اندروید یا این نمونه خارجی لینک رو نگاه کن. یکی دو سال پیش برنامه های درپیت اینجوری بازار رو قبضه کرده بود یه مشت بی سواد هم ریخته بودن که حتی یه خط برنامه نویسی بلد نبودن و نمیدونستن اکلیپس اصن چیه با اینا روزی یه برنامه میدادن با موضوعات عامه پسندانه و ملت بدبختم گول میخوردن و میخریدن ! و به جای برنامه سر موضوعاتش نمره بالا میدادن! کامنت هم میدادن درود بر کوروش کبیر یا به عشق استقلال یا پرسپولیس5 ستاره میدم و...:دی خلاصه از احساسات مردم سو استفاده میکردن و این وسط برنامه نویسای واقعی حقشون ضایع میشد. البته خوشبختانه بازار جلوش رو گرفت و دیگه اجازه انتشار پولی این موارد رو نمیده. (9 سال پیش)
0 0
خیلی خیلی عالیه. تشکر. (9 سال پیش)
0 0
ایول دادش دمت گرم یعنی عملی میشه؟ (9 سال پیش)
+1 0
پس نمیشه? تاپيک زدم عزیزم منتظر اطلاعات بعدی باشین آپديت خواهد شد (9 سال پیش)
+8 0
میلاد عزیز، من هم با نظر چندی از دوستان موافق هستم که البته شما هم فرمودید مشورت می کنید و اطلاع می دید. آنهم این هست که اگر قرار باشه در آینده درصدی از فروش به اندرویدکده برسه هیچ اشکالی که نداره اما بهتر هست از ابتدا مشخص بشه. این کاملاً طبیعی و حق مسلم اندرویدکده هست که در ازای سرویس معقول و مطلوب، مبادرت به اخذ پورسانت فروش بکنه و از طرفی برای جذب جامعه برنامه نویس این پورسانت به نحو چشمگیری پایینتر از مارکت های مشابه باشه. البته چنانچه تنها برای اعضای خانه اندروید قرار باشه پورسانتی گرفته نشه، مطمئناً توجیه اقتصادی خواهد داشت و در این شرایط میشه کارهای مشترک زیادی انجام داد، مثلاً درصد فروش متناسب ( معکوس متناسب ) با امتیاز کاربران ( گسسته یا پیوسته ) یا ... به هر حال به هر نحو بنده رسماً تمایل به حمایت از سایت اندرویدکده دارم هرچند خیلی کوچکتر از اندرویدکده هستیم ولی سعی می کنیم اثرگذار باشیم. (9 سال پیش)
+6 0
تاپیک تا مدتی شایسته به بالای لیست سئوالات چسبید، امید است بازدید مناسب صورت گیرد و در همین حین اخبار مناسبی از پیشرفت در ادامه همین تاپیک درج گردد. (9 سال پیش)
+2 0
درود بر استاد عزیز و گرامی، بنده پیگیر هستم در این مورد و تا الان آقای نظری همش میگن بدون درصد و حتی میخوان تبلیغ مارکت رو هم بکنن و با سایت فارس روید هم همکاری دارن ( سایت فارس روید رتبش از اندرویدکده هم اکنون بالاتر هست 120 ایران هست) و به احتمال زیاد مارکت در اون سایت هم تبلیغ بشه تااونجایی که میدونم هدف راحتی و رسیدن به حق برنامه نویسان هست و کسب در آمد و سود هم ممکن هست یه سری از برنامه های خاص هستن که برنامه نویس میخواددرسایت مطرح بشه خود هزینه ای گرفته میشه و تبلیغ میشه و به نظر خود بنده این مناسب هست و اندرویدکده هم به حقش میرسه، البته طی صحبتی که شده هفتگی 5 برنامه پرفروش در سایت نیز معرفی میشن و حمایت میشن و موردی که عرض کردم فقط درصورتی هست که خود برنامه نویس بخواد برنامش معرفی بشه و جزو پرفروشا نباشه که هزینه تبلیغ ازش گرفته میشه، درمورد اینکه تاپیک پست ثابت گردید سپاس توضیحاتی را در مورد مارکت قرار میدهم تا دوستان مشاهده کنند در هرصورت هر موضوعی پیش بیاد آقای نظری همچون بنده به برنامه نویسان این سایت و به خصوص استاد عزیز ارادت خاصی داریم و علاقه مند هستیم مفید باشیم (9 سال پیش)
0 0
شما 10 درصد مربوط به دولت رو از فروش برنامه نویسا کم میکنید؟ (مالیات بر ارزش افزوده و...) (9 سال پیش)
+3 0
راستش وب سایت اندرویدکده خصوصی هست و تا الان هیچ مالیاتی نخواستن تا وقتی نخوان چیزی کم نمیشه درصورتی که بخوان به برنامه نویس اطلاع داده میشه بعضی مارکت ها که خصوصی هستن نمیگیرن 8 درصد رو و مالیات نمیدن فکر نمیکنم مشکلی باشه (9 سال پیش)
0 0
آقا عالیه ، امیدوارم که هر چه زودتر مارکت شما آماده شه و همونطور که دوستان هم گفتن امیدوارم مارکتی بشه با برنامه های خوب نه مثل بقیه مارکت ها هر کی هر چی ساخت بذارن اونم پولی ! ، موفق باشین (9 سال پیش)
+1 0
عالیه! ما که پایه ایم! انشاا.. کی استارت میزنید؟ (9 سال پیش)
+1 0
وبش که دیگه کامل شد داریم تست می کنیم و مدیر اندرویدکده داره روی گرافیکش کار می کنه به امید خدا وبش تا این هفته آمادس و معرفی می کنم برای ثبت نام کردن و قرار دادن برنامه هاتون چون روی وب هم میتونین راحت برنامه هاتون رو بفروشین تا اپ هم آماده بشه :) (9 سال پیش)
+5 0
به امید خدا اگر مارکت شما شرایط خوبی داشته باشد، برنامه های رایگان زیادی از طرف خود من برای توزیع نوشته خواهد شد و البته یک نکته در خصوص رایگان بودن می ماند که در پاسخ بعدی به عنوان نظر درج کردم. (9 سال پیش)
0 0
باعث افتخار هست استاد برنامه های شما رو قرار دهیم داخل مارکت برنامه های رایگان رو شخصا خیلی من حمایت می کنم :) (9 سال پیش)
+1 0
خوشحالم که ساخت مارکت اندرویدکده اینقدر جدی داره پیگیری میشه. مطمئنا منافع و فواید همه جانبه‌ای برای همه طرفین خواهد داشت. امیدوارم به زودی با هم و بدون بازار از کار خودمون خوشحالتر باشیم. (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز بهتر نیست یه نام قشنگ تر براش بزاری که نشان دهنده بچه های خانه اندروید ایران باشه؟ (9 سال پیش)
0 0
یعنی اختصاصی برای خانه اندروید ایران باشه (9 سال پیش)
+2 0
دوست عزیز و گرامی توجه داشته باشید اسم مهم نیست و امتیاز مهم هست که به خانه اندروید داده شده و البته باعث افتخار هست و از این بابت به خودم میبالم که توانستم این کارو انجام بدهم همراه مدیران اندرویدکده، درمورد اسم باید بگم حتی اسم اندرویدکده روی مارکت نیست و یک اسم مستعار روی آن قرار خواهد گرفت (9 سال پیش)
0 0
ممنون امیدوارم هر چه زود تر این پروژه نهایی بشه (9 سال پیش)
+1 0
ببخشید من یه چیزی رو متوجه نشدم.شرایط ویژه ای که گفتین برای بچه های این سایت هست دقیقا چیه ؟ (9 سال پیش)
+2 0
مهدی جان اعلام خواهم کرد اولیش همون 100 درصد سود بود برای برنامه نویسا موارد دیگه ای هم خواهد بود که شما خودتون نظر میدین تا گذاشتم و ازشون برای راحتی شما استفاده می کنیم (9 سال پیش)
+2 0
این امتیاز 100 درصد که میگید تا آخر باقی میمونه دیگه !! یا بعد از یه مدت نابود میشه؟ (9 سال پیش)
+2 0
هرچیزی که قرار باشه اتفاق بیفته از اول گفته میشه که مشکلی پیش نیاد پس این 100 برای کاربران خانه اندروید هست (9 سال پیش)
+1 0
دم شما و همه زحمت کشا گرم (9 سال پیش)
+1 0
مرسی، لطف می کنید، حتما استفاده می کنیم (9 سال پیش)
+1 0
هدف اصلی شما از اینکه تمام سود فروش رو به برنامه نویس اختصاص میدید چی هست ؟ چه سودی عاید شما خواهد شد ؟ درآمدها و هزینه هایتان چطور تامین خواهد شد؟ (9 سال پیش)
+3 0
قبلا این سوال پرسیده شده بود هدف اصلی ایجاد مکانی مناسب برای برنامه نویسان با برنامه های با کیفیت و قیمت منصفانه هست، درآمد ها و هزینه ها از طرف مدیران اندرویدکده تامین میگردد تماما و همانطور که گفتم برنامه هایی که یک برنامه نویس میخواد درسایت معرفی بشه تا بیشتر فروش کنه هزینه تبلیغ گرفته میشه البته برنامه های پرفروش هرهفته به صورت رایگان درسایت تبلیغ میگردند موردی که گفتم برای برنامه های عادی هستش که یک برنامه نویس میخواد براش تبلیغ بشه موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
آیا مکان فیزیکی برای مارکت وجود خواهد داشت مثل با.ز.ا.ر ؟ (9 سال پیش)
+2 0
اگر بگیره به احتمال زیاد بله چون اهداف بلند مدت دارن (9 سال پیش)
0 0
این بسیار خوبه که انحصار از بازار گرفته شه (9 سال پیش)
0 0
این پروژه ریپوزیتوری هم داره؟ (9 سال پیش)
0 0
به این لوگو لطفا یه لینک بدید که روش کلیک میکنیم برگرده صفحه اصلی مارکت (9 سال پیش)
0 0
مرسی از اطلاع رسانی - کلا از وجود این سایت بی خبر بودم (9 سال پیش)
+1 0
مرسی از اطلاع رسانی - کلا از وجود این سایت بی خبر بودم (9 سال پیش)
0 0
با آرزوی موفیت برای شما (9 سال پیش)
0 0
سلام ، آقا پس چی شد این اندروید کده ، دیگه خبری نیست (9 سال پیش)
+1 0
توی پست های دیگه مطرح کردم، وب مارکت نیاز به ویرایش ها و تغییراتی داره که در حال انجامه ، اپش هم در حال ریلیز شدن هست خودم هم شروع کردم به برنامه گذاشتن ایشالا وبش ویرایشاش تموم بشه راه اندازی میشه :) (9 سال پیش)
 برای این سوال 38 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+23 0

این پاسخ بروزرسانی شده و شرایط و قوانین آن کامل تر خواهند شد. لطفا شرایط مورد نظر خود را که در شرایط گفته شده نیست در نظرات قرار دهید تا به آن اضافه گردد.

شرایط تایید یک برنامه در مارکت اندرویدکده

  • برنامه هایی که دارای خطا می باشند و پیغام فورس کلوز میدهند و بسته می شوند مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که کدنویسی آن ها بسیار ضعیف باشد و استفاده از منابع دستگاه آن زیاد باشد به طوری که برای دستگاه اندرویدی کاربر ایجاد مشکل کند از جمله داغ کردن دستگاه پس از نصب برنامه یا مصرف زیاد از حد باتری مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که دارای محتوای نامناسب و مغایر با جمهوری اسلامی داشته باشند مورد تایید واقع نمی شوند.
  • برنامه هایی که فقط دارای چند محتوای کم بوده و مفید نباشند مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که محتوای آن ها از سایت های مختلف و کتب مختلف تهیه و قرار داده می شود تنها درصورتی قابل انتشار خواهند بود که منابع آن ها ذکر شده باشد و یا اجازه صاحب اثر گرفته شده باشد در غیر این صورت مورد تایید نیست.
  • برنامه هایی که از نظر گرافیکی و رابط کاربری بسیار ضعیف و نامناسب باشند مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که با استفاده از کتاب سازهای مختلف ساخته می شوند و همه آن ها دارای یک گرافیک با محتوای متفاوت هستند تایید نخواهند شد.
  • برنامه هایی که به عقاید مذهبی، سیاسی و ... انتقاد و یا توهین کنند قابل انتشار نمی باشند.
  • برنامه هایی که درآن به هرروش از کاربر سو استفاده کند مورد تایید نمی باشد و به مراجع زیربط نیز گزارش داده خواهد شد.
  • برنامه هایی که فقط صفحات وب سایت ها را نمایش می دهند موردتایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که هدف آن ها تبلیغ یک محصول و یا یک سایت و ... می باشد تایید نخواهند شد.
  • برنامه هایی که نسبت به کارایی، رابط کاربری و کدنویسی آن دارای قیمت بالایی باشند مورد تایید واقع نخواهند شد.
  • برنامه هایی که فارسی سازی می شوند فقط درصورتی قابل انتشار می باشند که به صورت اپن سورس بوده و یا اجازه ترجمه برنامه توسط برنامه نویس خارجی آن داده شده باشد در غیر این صورت مورد تایید نخواهند بود.
  • برنامه هایی که آنچه برنامه نویس درمورد آن توضیح می دهد را انجام نمی دهد قابل انتشار نمی باشند.
  • برنامه هایی که دارای محتوای تکراری یا شبیه به یک برنامه دیگر باشند مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که دارای امکانات مناسب برای استفاده بهتر و راحت از برنامه نیستند مورد تایید نمی باشند.
  • برنامه هایی که داخل آن هدیه به کاربر می دهند و یا یک رقابت بین کاربران ایجاد می کنند فقط درصورتی که سو استفاده ای صورت نگیرد مورد تایید خواهد بود.
  • برنامه هایی که از تبلیغات متعدد در برنامه استفاده کرده باشند که موجب ناراحتی و اذیت کاربران شود قابل انتشار نخواهند بود.
+13 0
فرض کنید نرم افزاری با قیمت 3000 تومان در سایت شما دارای فروش خوبی است، چنانچه برنامه قویتری از آن، با امکانات کاملتر بصورت رایگان یا با هزینه ناچیز عرضه شود، آیا توسط شما منتشر خواهد شد؟! البته هدف نوشتن مجدد برنامه ها و عرضه آن بصورت رایگان نیست، شکستن قیمت نامنصفانه بعضی محصولات است که بدلیل پیچیدگی نرم افزاری مشابه ارزانتر برایش وجود ندارد و قیمت آنرا هر جور بخواهند بالا می کشند. بنابراین این کار برای نرم افزارهای پیچیده ممکن است اتفاق بیافتد ( البته در صورت تأیید شدن ) (9 سال پیش)
+6 0
100 البته استاد عزیز که تایید خواهد شد، همانطور که عرض کردم هدف این هست که قیمت ها هم منصفانه بشن، در مورد برنامه هایی که پولی هستن مشابهش رایگان ساخته بشن با امکانات بیشتر مطمئنا باب میل ما نیز خواهد بود چرا که میخواهیم کاربران هم لذت ببرن و اکنون خودم که گیتار رو 2500 قرار دادم پشیمان هستم به امید برنامه های با کیفیت و با قیمت مناسب :) (9 سال پیش)
+2 0
خدا شکر قوانین تایدش خیلی خیلی کمتر از بازاره قوانین بازار رو نگاه کنید 10 صفحه ای میشه . (9 سال پیش)
+3 0
محمد جان قوانین ما به صورت خلاصه هستن مثلا یه صفحه در مورد خطا ها نوشتن ( انواعش) و مورد دیگه اینکه مهمه عمل بشه به قوانین که عمل نمیکنن میگن درمورد مسایل جنسی مورد تایید نیست بعد هرروز یه کتاب منتشر میکنن در موردش :) (9 سال پیش)
+3 0
دوستان هم کم کم سعی کنن نرم افزارهاشون رو به طور اختصاصی در این مارکت جدید بزارند هرچند نمیشه یهویی از بازار دست کشید ولی اگر از همین الان اپها رو به طور اختصاصی اینجا بزارید بازار به زیر کشیده خواهد شد انشالله :)) (9 سال پیش)
+1 0
ولی الان کسی خرید نمیکنه سود بازار فعلا بیشتره البته تا زمانی که این اندروید کده به طور جدی مشغول کار بشه (9 سال پیش)
+5 0
تحت وب برمارکت داره اماده میشه بعد میتونین قرار بدین نرم افزارهارو درمورد سود بازار مطمئنا بازار فعلا بیشتر هست اما بازدید اندرویدکده بالا هست و فقط باید جا بیفته یه چیز دیگه اینکه احتمالا در فارس روید پربازدید ترین سایت اندروید اکنون ایران نیز تبلیغ خواهد شد و با ان ها نیز همکار هستیم (9 سال پیش)
+3 0
خوشم میاد اینجوری وایسادی تایکی نظر بده و تو جواب بدی ایول (9 سال پیش)
+1 0
چه خوب .پس تا من یاد بگیرم سایت شما هم آماده میشه :) (9 سال پیش)
+2 0
سلام علیکم--خسته نباشید--بسیار ایده خوبی است...ان شاالله بنده هم بتوانم پس از فراگیری آموزش ها در این مارکت سهیم باشم.یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
واقعا ممنون.من که خودم از بازار خیلی کفریم از این که جون آدمو میگیره تا یه تاییدیه ناقابل بده.امیدوارم اندرویکده سریع تر این کار رو انجام بده و اطمینان دارم اکثر برنامه نویسان به سمتش کشیده میشن.به امید موفقیت همه دوستان! (9 سال پیش)
+1 0
میشه تاریخ پایان این پروژه رو بگید؟ (9 سال پیش)
+2 0
تحت وب تمام شده و درحال تست کردن و کاربرروی گرافیک هستن حالا نمونه ای از پنل قرار خواهم داد به زودی (9 سال پیش)
+2 0
ممنون میشیم اگه تصویری از پروژه رو در تایپیک قرار بدید (9 سال پیش)
+1 0
من به اینکه دست توسعه دهنده ب% (9 سال پیش)
+1 0
من با اینکه دست توسعه دهنده باری قیمت گذاری باز باشه موافق نیستم. فرض کنید برنامه منتشر شده قیمت 1500 تومان، کلی براش زحمت کشیده شده و ارزششو داره، منصفانه هست یک توسعه دهنده دیگه میاد با کمی تغییر با قیمت 1000 تومان انتشارمیده، اینجوری ارزش برنامه ها نمیاد پایین؟ (9 سال پیش)
+1 0
دوست عزیز هدف ما این هست با سود صد در صد هم کاربر هم برنامه نویس راضی باشه مثلا برنامه ای که شما میخوای 1000 بزاری رو به خاطر درصدی که مارکته میگیره مجبوری 1500 بزاری بد فروشتم کم میشه حالا اینجا قیمت منصفانه قرار بدی همین (9 سال پیش)
0 0
اینم جدیداً از بازار دیدم که امیدوارم شما این روند رو ادامه ندین ، برنامه پولی باشه به هر مزخرفی که باشه میذارن حتی تو لیست ویژه ، ولی یه برنامه مثل همون مجانی باشه نمیذارن و اذیت میکنن ، چند ایراد احمقانه از برنامه من گرفتن نذاشتن تو بازار که الان دیدم 7-8 تا برنامه پولی همون ایرادات رو داره و کلی هم دانلود شده ، قانون واسه پولی و رایگان باید یکی باشه (9 سال پیش)
+1 0
به نظرم گزینه های خوبی بود اما مورد "برنامه هایی که دارای محتوای تکراری یا شبیه به یک برنامه دیگر باشند مورد تایید نمی باشند." اصلا جالب نیست چون این کار عملا رقابت رو از بین میبره و باعث انحصاری شدن برنامه ها میشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+16 0

درباره ما

مارکت اندرویدکده برای انتشار و معرفی برنامه های ساخته شده توسط برنامه نویسان عزیز کشورمان و همچنین برنامه ها و بازی های محبوب خارجی می باشد تا کاربران عزیز در سراسر ایران و سایر نقاط جهان بتوانند به راحتی و با سرعت بالا آن ها را دریافت کنند. این مارکت اولین مارکتی است که هم به دنبال رضایت مندی برنامه نویسان عزیز و هم کاربران گرامی می باشد و با تلاش شبانه روزی در خدمت همگان خواهد بود. برای هرچه بهتر شدن این مارکت لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم خدمات بیشتر و مفیدتری را ارائه دهیم.

چرا مارکت اندرویدکده را انتخاب کنیم؟

اگر شما کاربرما باشید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

·        دسترسی به برنامه های و بازی های جدید و داغ خارجی و ایرانی

·        رابط کاربری ساده و زیبا

·        دریافت برنامه ها و بازی ها با سرعت بالا

·        پهنای باند نامحدود

·        بدون افت سرعت و قطعی دریافت

·        خرید آسان برنامه های غیررایگان

اگر شما به عنوان یک توسعه دهنده باشید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

·        برای ثبت نام و معرفی برنامه ها نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست.

·        بررسی برنامه های شما با سرعت بالایی انجام گرفته و منتشر خواهند شد.

·        سود حاصل از فروش به صورت 100 در 100 خالص برای توسعه دهنده خواهد بود.

·        پشتیبانی شبانه روزی برای راحتی حال توسعه دهندگان.

·        معرفی و تبلیغ رایگان برنامه های پرفروش هفته در وبسایت اندرویدکده

·        تسویه حساب منظم به صورت دوبار در یک ماه

·        مکانی با امکانات بسیار و بازدید روزانه بالا برای محبوبیت بیشتر و موثرتر برنامه های شما

توافق نامه توسعه دهندگان

کلی

·        توسعه دهنده می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد.

·        تمامی برنامه های معرفی شده توسط توسعه دهنده باید دارای شرایط گفته شده برای تایید یک برنامه را دارا باشد.

·        برای معرفی برنامه تنها از طریق پنل توسعه دهندگان و ثبت نام در آن امکان پذیر می باشد.

·        تمامی قوانینی که در ادامه گفته می شوند نیز رعایت آن از سوی طرفین الزامی است.

تعهدات توسعه دهندگان

·        برنامه معرفی شده باید توسط همان شخص یا شرکت طراحی و ساخته شده باشد.

·        برنامه های فارسی شده خارجی بدون اجازه از ناشر آن تخلف محسوب شده و با آن برخورد خواهد شد و برنامه نیز حذف می گردد.

·        هرگونه تخلف و سو استفاده در برنامه ها که باعث نارضایتی کاربران گردد حذف گردیده و به مراجع زیربط گزارش داده خواهد شد.

·        توسعه دهنده باید برنامه خود را به صورت کامل پشتیبانی کرده و به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ دهد.

·        درصورت نارضایتی درصد زیادی از کاربران و یا تخلف در برنامه ها علاوه بر حذف برنامه، دسترسی توسعه دهنده برای همیشه به مارکت بسته شده و امکان تسویه حساب آن نیز وجود ندارد.

·        توسعه دهنده مسئولیت درقبال حفظ اطلاعات شخصی کاربران را برعهده دارد.

·        توسعه دهنده در قبال محتوای برنامه و حقوق آن متعهد می باشد.

·        توسعه دهنده باید در صورت به وجود آمدن مشکل در برنامه با بروزرسانی آن را رفع نماید در غیر این صورت برنامه حذف خواهد شد.

تعهدات مارکت اندرویدکده

·        معرفی و انتشار برنامه های توسعه دهندگان در مارکت

·        ایجاد یک مکان امن برای خرید و فروش برنامه ها

·        درصورتی نارضایتی بیش از حد کاربران از یک برنامه، مارکت اندرویدکده می تواند هزینه پرداخت شده توسط کاربران را به آن ها بازگرداند.

·        رعایت حق و حقوق همه توسعه دهندگان به صورت برابر

·        پشتیبانی همه جانبه برای رفاه توسعه دهندگان

ضوابط مربوط به سود و تسویه حساب

·        سود حاصل از فروش به صورت 100 در 100 برای توسعه دهنده می باشد.

·        درصورتی که مالیات ارزش افزوده و ... اجباری شود از سود فروش توسعه دهنده کم خواهد شد.

·        تسویه حساب به صورت منظم و دوبار درهرماه در پانزدهم و سی ام صورت می پذیرد.

سایر قوانین

·        امکان حذف یک برنامه توسط توسعه دهنده وجود دارد.

·        توسعه دهنده می تواند برای محصولات خود یک نسخه دمو را منتشر کند.

·        درصورت رعایت نکردن هریک از قوانین، مارکت اندرویدکده به شخص متخلف تذکر داده و در صورت تکرار دسترسی آن برای همیشه بسته خواهد شد.

امکان تغییر توافق نامه

مارکت اندرویدکده اجازه هرگونه تغییر در توافق نامه در هرزمان را دارا می باشد که در زمان تغییر به اطلاع تمامی توسعه دهندگان خواهد رسید.

+2 0
دمتون گرم واقعا ترکوندید، تصویری از گرافیکش میزارید؟ (9 سال پیش)
0 0
بسیار عالی.......ان شاالله موفق باشید.....یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
سلام.آیا تصویه حساب مثل بازار حداقل داره مثلا بازار میگه اگه به 300 هزار تومن در ماه رسید ،باشما تصویه حساب میکنیم.آیا شما هم مثل بازار این حداقل رو دارید؟ (9 سال پیش)
+1 0
بهتره که هر 100 هزار تومان به بالا تصویه حساب بشه (9 سال پیش)
+1 0
بله میذارم دوست عزیز یکی یکی میذارم اول قوانین و شرایط مهمه :) نظری، پیشنهادی چیزی بود هم بگین (9 سال پیش)
0 0
تنها پیشنهاد من اینه که یه نام مناسب تر در نظر بگیرید ممنون (9 سال پیش)
+1 0
بله حداقل خواهد داشت و اینو نظرات شمارو میشنویم ببینیم چقدر میگین خوب هست ، نظر ما 100 هزار هست اما نوشته نشد تا خودتون هم نظر بدین (9 سال پیش)
+1 0
نامش اندرویدکده نیست هروقت رو نمایی بشه نامش رو میگیم (9 سال پیش)
0 0
ممنون رفیق ، تا آخر صبر میکنیم (9 سال پیش)
+1 0
اگه به همین اندازه که روی کاغذ و مطالب نوشته شده خوب باشه (که محصول بد از تیم اندرویدکده انتظار نمیره) خیلی احتمال داره بزنه رو دست کافه بازار و بیاد بالا.اخه علاوه بر نداشتن بدی های کافه بازار یکسری خوبی هایی داره که اکه تبلیغات خوب داشته باشه دیگه کاربر/توسعه دهنده دلیلی برای استفاده از بازار پیدا نمیکنه.طرز قرار دادن برنامه ها و بازی های خارجی بصورت دستی هست یا رباط اینکارو انجام میده ؟ (9 سال پیش)
+1 0
به امید خدا مدیر مایکت هم باهام تماس گرفت حرفای قشنگی زد که یه تاپیک میزنم میگمش همشونو تلاش میکنیم این سلطه گری رو پایان بدیم، درمورد برنامه ها و بازی های خارجی مثل سایت که تست میکنیم و میذاریم همینطوری نمیشه قرار داد رفت بعضی وقتا از گوگل پلی دانلود میکنم میبینم برنامه بسته میشه نمیدونم چک نمیکنن :) (9 سال پیش)
+1 0
یه پیشنهاد دارم که اگه ممکنه یه قابلیت برای برنامه نویس باشه که بتونه زیر نظرات کاربرانی که نظر میدن پاسخ خودش رو بذاره تا هم کاربر قانع بشه و هم یک طرفه به دادگاه نرفته باشیم و کاربرانی که نظرات رو میخونن بتونن درست تصمیم بگیرن و هم نظر کاربر رو ببین و هم پاسخ توسعه دهنده رو . اگه این قابلیت باشه خیلی خیلی خوب میشه (9 سال پیش)
+1 0
اگر هم برای تست برنامه ها از کاربرا این سایت هم کمک گرفته بشه هم سرعت بررسی برنامه ها خیلی بیشتر میشه و هم با توجه به تجربه بچه ها در امر برنامه نویسی میتونه به برنامه نویسی که برنامه رو نوشته کمک کنن و بگن دقیقا مشکل برنامش چیه . چون بیشترین نارضایتی برنامه نویس ها از بازار اینه که یه تیمی که چیز زیادی از برنامه نویسی نمیدونن برنامه ها رو بررسی میکنن و سلیقه ای بعضی از برنامه های خوب رو رد میکنن و بعضی از برنامه های قوی رو رد . (9 سال پیش)
+2 0
محمد جان این قابلیت کاملا وجود داره از داخل پنل میتونین جواب تک تک کاربران رو بدین به راحتی (9 سال پیش)
+1 0
یه سوال دیگه ، ظاهر سایت اندروید کده هم تغییر میکنه؟ مثل بازار میشه؟ (9 سال پیش)
0 0
لطفا در نسخه تحت وب از تبلیغات اعصاب خورد کن پاپ آپ استفاده نشه. و لطفا در نسخه تحت وب فایلهای apk قابل دانلود روی کامپیوتر هم باشن و اینجوری نباشه که مثل بازار فقط با اسکن گوشی دانلود شن . تشکر (9 سال پیش)
+2 0
دوست عزیز سایت جداست و به فعالیتش ادامه خواهد داد و مارکت برروی ساب دامنه قرار میگیره با ظاهر خاص خودش ، در سایت بازی های دیتادار ، رام ، آموزش، اخبار و ... قرار میگیرند (9 سال پیش)
+3 0
از تبلیغات پاپ آپ در وب مارکت استفاده نخواهد شد، درمورد چیزی که میگین همینطور هست در داخل پنل کاربر لیست دانلودی وجود دارد که میتونه به راحتی دریافت کنه به زودی قرار میدم با توضیح که بدونین امکانات چی هست (9 سال پیش)
+1 0
محمد عزیز اماده بشه درمورد تیم هم تصمیماتی گرفته خواهد شد ممنون :) (9 سال پیش)
+1 0
تیلیغات اندروید کده به چه صورته؟ (9 سال پیش)
+3 0
تبلیغات در سایت اگه منظورتونه که تعرفه هاش داخل خود سایت هست و مکان هایی که تبلیغ گرفته میشه اما اگه در مارکت منظورتون هست هنوز مشخص نیست و باید گرافیکش کامل بشه (9 سال پیش)
+1 0
منظورم اینه که در سایت های مختلف از اندروید کده تبلیغ بشه خیلی خوب میشه (9 سال پیش)
+1 0
تا این سایت و مارکت به صورت علنی جا بیافته خیلی طول میکشه (9 سال پیش)
+2 0
در این مورد پیش بینی هاییی شده و توی سایت فارس روید به احتمال زیاد تبلیغ بشه و جاهای دیگه (9 سال پیش)
+1 0
اگه اینجوری باشه خیلی عالی میشه (9 سال پیش)
+3 0
منم انقد هیجان دارم واسه این مارکت که چون هنوز برنامه ام حاضر نیست و هنوز بطور کامل تو کدنویسی راه نیفتادم میترسم از قافله عقب بمونم :دی (9 سال پیش)
+3 0
خیلی ممنون از زحماتتون , فقط فرمودید برنامه زود برسی میشود مثلا چند روز؟ تو یک روز یا کمتر یا بیشتر؟ ممنون میشم توضیح بدید (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان وب به امید خدا اگه فردا راه بیفته و معرفی کنیم باید ببینم چه تیمی رو تشکیل میده آقای نظری اونوقت مشخص میشه چقدر زمان میبره احتمالا اول کار دوستان هستین به سرعت تست و تایید بشه ولی هرچی شلوغ تر شه خب زمان میبره اما صحبتی که کردم نیرو اضافه میشه رشد که کنه (9 سال پیش)
+2 0
ممنون بابت پاسخ , نیرو خواستین من هستم :D , یعنی مثلا فردا فقط وبش منتشر میشه؟ یعنی چی دقیقا؟ اپلیکیشن که منتشر میشه؟ (9 سال پیش)
+2 0
به احتمال زیاد ، اپ هم از اول هفته شروع به طراحی و کد نویسی خواهد شد :) درمورد تیم هم هنوز چیزی گفته نشده نیرو بخوان معرفی خواهم کرد کسانی که مایل باشن رو (9 سال پیش)
0 0
خیلی خوبه ،اما چه جوری میخواید این مارکت رو از لحاظ مالی تامین کنید؟بالاخره چنین مارکتی که حتما با استقبال خوبی هم روبرو میشه بدون خرج و مخارج نیست،هزینه های کارکنان،هزینه های سرور و .... (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+11 0

یکی از کارهایی که باعث تضعیف بازار میشه اینه که شما با مارکت های دیگه هماهنگ کنید و یه لایبری برای پرداخت درون برنامه ای درست کنید که برنامه نویس ها از اون لایبری در برنامه ی خود استفاده کنند و از برنامه  خودشون یک apk بگیرند و در چند مارکت منتشر کنند .

(البته پرداخت درون برنامه ای شما هم باید مثل گوگل باشه)

برای توسعه دهندها خیلی سخته که هر بار پروژه خودشون را خام کنند و پرداخت درون برنامه ای یه مارکت دیکه را توش قرار بدهند .

دیگه رو آپدیت برنامه که بیچاره میشیم 
به همین دلیل مارکت ها زنگ میزنند به توسعه دهنده ها و اعتراض میکنند که چرا برنامه های خودتون را در مارکت ما قرار نمیدهد.

من میخواستم این کار را بکنم دیدم بعضی از مارکت ها قبول نمیکنند.

شما اگه با همه مارکت ها (به جز بازار) صحبت کنید و یه لایبری بسازید که موقع پرداخت یه دیالوگ بیاد بالا و کاربر مارکت مورد نظر خودشو انتخاب کنه و پرداخت را انجام بده ، اینطوری راحت یه apk میگیریم و در همه مارکت ها منتشر میکنیم و در آپدیت هم مشکلی نداریم.

(چهار تا مارکت معروف باشه بسه)

اگر همچین چیزی ساخته بشه به جای اینکه برنامه نویس ها اول سراغ api بازار بروند ، سمت این لایبری میروند و برنامه خودشون را منتشر میکنند و بعد اگر خواستند سراغ پرداخت درون برنامه ای بازار هم میروند که پیاده سازی همون هم کار هر کسی نیست که صددرصد بازار بعد از یه مدتی قبول میکنه که جزو این لایبری باشه

(البته میتونیم یه کار کثیف هم بکنیم : آموزش های پرداخت درون برنامه ای که گذاشتیم را پاک کنیم و فقط آموزش لایبری شما باشه و لایبری شما هم باید خیلی راحت پیاده سازی بشه)

موفق باشید

+5 0
مدیریت مایکت امروز تماس گرفت با بنده و حرفای قشنگی زد هنوز وقت نشده تاپیک بزنم به احتمال زیاد همکاری با مایکت میکنیم (9 سال پیش)
+4 0
مایکت بعد بازار از همه سرتره ... ولی برای این سیستمی که بهتون گفتم با ایران اپس هم صحبت کنید که خیلی عالی داره میره جلو .... کندو هم باشه دیگه کامل میشه (9 سال پیش)
+2 0
من فقط میگم تا این مارکت بخواد بین مردم جا بیافته خیلی طول میکشه (9 سال پیش)
+2 0
اینقدی که ازین ربات اسپم گیر میترسم از چیز دیگه ای نمیترسم! خواستم بگم کار کثیفو هستم! (9 سال پیش)
+3 0
دوست عزیز درمورد جا افتادن تا حدودی درست میگین اما همون اندازه که بازار بازدید داره اندرویدکده بیشتر داره اگه اینطور نبود مارکت زدن به جایی نمیرسید واسه همین به دوستان هم میگفتم، الان ایران اپس و کندو با کلی تبلیغ هنوز بازدید آنچنانی ندارن و رتبشون بالای هزار هست و نزدیک خانه اندروید هست یعنی بازدیدشون میشه گفت با خانه اندروید حدودا کم و بیش یکی هست ، اما اندرویدکده توی سایتش مارکت رو قرارمیده الان 1 ساله کاربران سایت از ما میخوان مارکت بزنیم (9 سال پیش)
+3 0
نه من از سره ضربه زدن به بازار میگم ... مارکت شما خیلی سریع میاد بالا چون کاربر زیاد دارین و همون ماه اول برنامه مارکت شما رو 500 هزار دستگاه نصب میشه . برنامه نویس ها هم اگه باهاشون ارتباط برقرار کنید برنامه هاشون را در مارکت قرار میدهند. اگر این لایبری را به شکل ساده درست کنید میتونید یه ضربه ی بزرگی به بازار بزنید ... اونوقت خیلی از برنامه نویس ها برنامه هاشون را در مارکت های شما رایگان (با پرداخت درون برنامه ای ) و در بازار پولی میگذارند و اصولا بازار گیر میده که باید در مارکت ما هم پرداخت درون برنامه ای استفاده کنی که طرف نمیتونه و قید بازار را ممکنه بزنه . یا اگر پولی منتشر بشه وقتی کاربران میبینند که در مارکت شما درون پرداخت و میشه برنامه را تست کرد و در بازار اینطور نیست خود به خود به سمت شما کشیده میشوند .. مخصوصا اگر بعضی از برنامه ها را بخرند و کرش بشه ... خخخخ (9 سال پیش)
+1 0
اگه واقعا این طور هست که میگید خیلی خوبه اصلا فکر نمیکردم اندروید کده بازدید خیلی زیادی داره (9 سال پیش)
+3 0
حامد یه سری به تاپیک مایکت که گذاشتم بزن ما سعی میکنیم با مایکت همکاری کنیم و من مایکت و ایران اپس رو قبول دارم شخصا و کندو رو قبول ندارم چون حرفاش حقیقت نیست یه برنامه رو میذاری همون وقت میگه تاییدف بعد 4 روز طول میکشه منتشر بشه بعدم مثل بازار گم میشه بین برنامه ها، اینجوری برنامه هارو نشون دادن به ضرر برنامه نویس هست و مناسب نیست (9 سال پیش)
+3 0
کندو بازدید هم نداره اونوقت هزار و یک مدل کلاس هم میزاره ... بیخیال (9 سال پیش)
+3 0
کندو مدیریت افتضاحی داره ، اصلا پشتیبانی هم نداره ایمیل میدی یک هفته بعد جواب میدن (9 سال پیش)
+2 0
طراحی مارکت تا چه حدی جلو رفته؟ (9 سال پیش)
+5 0
علی اکبر جان وب تمام شد امروز خودم کامل تست کردم دارن استایلشو کار میکنن و اپ هم از اول هفته استارتش میخوره وب به امید خدا تا فردا آماده شه معرفی میشه که ببینین و ثبت نام کنین و برنامه هاتونو بزارین (9 سال پیش)
+2 0
شدیدا منتظر رونمایی از سایت هستیم..........یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
گوسفند آماده قربانی هست ..... آماده شد خبر بده داداشی (9 سال پیش)
+3 0
راهنمای توسعه دهندگان هم قرار گرفت ... شما آماده باشین دوست عزیز داریم شبانه روزی تلاش میکنیم (9 سال پیش)
+3 0
یه امتیازی که بازار داره اینه که از طرف فروشندگان جزو نرم افزارهای ضروری گوشی نصب میشه . اگه بشه کاری کرد که با امتیازاتی فروشندگان رو مجاب به نصب مارکتتون بکنین خیلی خوب میشه امتیازات میتونه یه آی دی به هر فروشنده و فعال موبایل باشه تا به ازای هر نصب آی دی فروشنده با پیام کوتاه به اطلاعتون برسه و با تجمیع امتیازات یه هدیه ای براش درنظر گرفته بشه . شاید این کار بتونه آمار نصب نرم افزارتون روی گوشی های جدید رو فوق العاده بالا ببره . (9 سال پیش)
0 0
سیاستتون در مورد جلب مصرف کننده چیه ؟ یه نگاهی به نظرات بازار بندازید مشخصه ۸۰ درصد مصرف کننده ها هنوز نمیفهمند که بازار این برنامه ها رو نساخته و صرفا یه واسطه است این وسط. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+17 0

راهنمای توسعه دهندگان عزیز

لطفا قبل از قرار دادن برنامه های خود حتما قوانین مارکت و همچنین شرایط تایید یک برنامه را مطالعه فرمایید و سپس اقدام به قرار دادن برنامه های خود کنید تا دچار مشکل نگردید.

قراردادن یک برنامه جدید

برای این کار به قسمت ارسال نرم افزار جدید رفته و تمامی مشخصات برنامه را کامل کنید. توجه داشته باشید برنامه شما باید حتما با پسوند apk آپلود گردد. حداکثر حجم عکس های برنامه و آیکون 1 مگابایت می باشد. پس از تکمیل مشخصات برنامه و آپلود برنامه و تصاویر، برنامه در وضعیت درحال بررسی قرار گرفته و منتظر تایید مدیران برای انتشار خواهد شد. درصورتی که برنامه نیاز به ویرایش داشته باشد و یا مغایر با قوانین و شرایط باشد رد گردد به شما پیغام داده خواهد شد.

انتشار نسخه جدید و آپدیت کردن برنامه

برای اینکار نیاز به تغییر ورژن برنامه دارید و باید آن را افزایش داده و سپس آن را بارگذاری کنید. در قسمت تغییرات می توانید ویژگی های نسخه جدید و یا مشکلات رفع شده را قرار دهید. برای به روز رسانی اطلاعات و یا قراردادن نسخه جدید برنامه به لیست نرم افزارها رفته و برنامه مورد نظر را ویرایش کنید. پس از تکمیل و ذخیره کردن، برنامه در حالت درانتظار ویرایش قرار گرفته و پس از تایید نسخه جدید برنامه در دسترس خواهد بود.

حذف یک برنامه

شما می توانید برنامه مورد نظر خود را از طریق پنل حذف نمایید. برنامه هایی که با نارضایتی زیاد کاربران روبرو گردد به صورت خودکار توسط مدیران حذف خواهد گردید و امکان بارگذاری مجدد آن ها نیز نخواهد بود.

مدیریت نظرات

کاربران تنها زمانی می توانند به برنامه شما امتیاز یا نظر دهند که برنامه را دریافت کرده باشند. برنامه های غیررایگان نیز پس از خرید امکان امتیاز و نظر دادن برای کاربران می باشد. برای مشاهده نظرات مربوط به هربرنامه می توانید از طریق نظرات دریافتی در پنل آن ها را مشاهده کنید و به آن ها نیز پاسخ دهید.

پشتیبانی نرم افزارها

برای مشاهده کسانی که برنامه شما را خریده اند می توانید از لیست خریداران مشاهده کنید. همچنین اطلاعیه های مربوط به برنامه را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

سیستم پیام

در پنل شما با سیستم جدیدی روبرو خواهید بود که کاربران می توانند به صورت مستقیم به توسعه دهنده از طریق پنل کاربری خود پیام دهند و شما به آن ها پاسخ دهید. این امکان برای راحتی کاربران و توسعه دهندگان می باشد. همچنین برای جلوگیری از سو استفاده دیگران از ایمیل و شماره موبایل توسعه دهندگان می باشد تا کاربران و توسعه دهندگان از حریم شخصی مناسبی برخوردار شوند و به حقوق کسی تجاوزی نگردد.

بخش مالی

در بخش مالی شما می توانید آمار فروش برنامه های خود با خبر گردید. همچنین امکان درخواست واریز وجه و تسویه حساب از طریق این بخش صورت میگیرد و لیست درخواست های تسویه خود را نیز می توانید مشاهده کنید. شما می توانید میزان فروش خود را در 15 و سی ام هرماه با ما تسویه کنید. پس از انجام کامل عمل تسویه در لیست درخواست ها به صورت پرداخت شده به شما نمایش داده خواهد شد.

بخش پشتیبانی

برای درمیان گذاشتن مشکلات خود و سوالات و موارد دیگر می توانید از طریق بخش پشتیبانی به ما تیکت بزنید تا آن را بررسی کرده و پاسخ دهیم. با این کار نیاز به ایمیل زدن نیز نمی باشد و از طریق پنل به آسانی با بخش پشتیبانی ارتباط خواهید داشت. همچنین می توانید لیست تیکت های خود را که ارسال کرده اید مشاهده کنید.

ویرایش اطلاعات

در این بخش شما می توانید اطلاعات کاربری و همچنین اطلاعات بانکی خود را ویرایش و یا وارد کنید. تغییر رمز عبور از طریق بخش اطلاعات کاربری میسر می باشد. همچنین برای تسویه حساب شما باید در اطلاعات بانکی را کامل کرده باشید. امکان اضافه کردن چند حساب بانکی نیز وجود دارد. توجه داشته باشید برای تسویه حساب باید حتما تصویر کارت ملی خود را ارسال کرده باشید در غیر این صورت امکان تسویه حساب وجود نخواهد داشت.

برنامه هایی که در  صفحه اول مارکت قرار می گیرند:

برنامه های برگزیده: برنامه هایی که دارای رای نظر مثبت بسیار بوده و فروش بسیاری داشته باشند و همچنین برنامه هایی که منتخب مارکت باشند در این قسمت قرار خواهند گرفت.

ویژه ها: برنامه هایی که از نظر طراحی و کدنویسی دارای برتری نسبی از سایر برنامه ها باشند به صورت هفتگی در این قسمت قرار خواهند گرفت.

فارسی ها: برنامه های فارسی رایگان و غیررایگان در این قسمت منتشر می شوند و در دسترس کاربران خواهند بود.

پرفروش ترین ها: در این قسمت برنامه هایی که در هفته بیشترین فروش را داشته اند قرار خواهند گرفت.

درحال پیشرفت: در این قسمت برنامه هایی که تازه منتشر شده اند و دارای رای و نظر و یا فروش بیشتری نسبت به بقیه دارند نمایش داده خواهند شد.

بازی ها: در این قسمت بازی های محبوب و داغ خارجی و ایرانی رایگان قرار خواهند گرفت.

برنامه ها: در این قسمت برنامه های کاربردی و روز خارجی رایگان قرار خواهند گرفت.

وضعیت بررسی برنامه ها:

پس از ارسال یک برنامه جدید می تواند یکی از حالت های زیر را دارا باشد:

در حال بررسی: پس از ارسال برنامه مورد نظر خود، به صورت خودکار وضعیت برنامه بدین شکل خواهد شد تا مورد بررسی قرار گیرند.

در انتظار ویرایش: برنامه هایی که بررسی شده و دارای اشکالات جزئی هستند و نیاز به ویرایش دارند پس از ویرایش آن ، وضعیت برنامه بدین صورت خواهد شد.

رد شده: برنامه ای که از قوانین و شرایط گفته شده تبعیت نمی کند به صورت رد شده نمایش داده خواهد شد. همچنین برای برنامه های نیاز به ویرایش به صورت ردشده – نیاز به ویرایش نمایش داده خواهند شد.

حذف شده: برنامه هایی که توسط مدیران مارکت و یا توسعه دهندگان حذف میگردد وضعیت آن به صورت حذف شده می باشد.

تایید شده: برنامه ای که دارای این وضعیت است بدان معناست که برنامه تست گردیده و مشکلی نداشته و در مارکت منتشر شده است.

لطفا در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتری داشتید یا به مشکلی برخورد کردید حتما آن را از طریق تیکت زدن با ما درمیان بگذارید.

 

+8 0
یه پیشنهاد، واسه برنامه های در حال پیشرفت برنامه های قدیمی که توسعه دهنده براشون آپدیت میده رو هم اضافه کنین. چون باعث میشه آدم تشویق شه برنامه‌اش رو بروز کنه تا شاید بیاد تو در حال پیشرفت ها و دوباره دیده شه. برنامه های خوبیم که از روی بد شانسی دیده نشدن شانس دوباره دیده شدن پیدا میکنن. (9 سال پیش)
+4 0
من با Rabbit موافقم ، یه مکانیزیمی برای برنامه هایی که ته مارکت خاک میخورن بزارید که بیان بالا و دوباره شانس دیده شدن داشته باشند (9 سال پیش)
+2 0
واقعاً کارتون عالیه و قابل تحسین . فقط یه پیشنهاد داشتم که تو تایید نرم افزارها دقت بکنین تعداد نرم افزار به نظرم زیاد مهم نیست مهم اینه که کاربر اطمینان داشته باشه وقتی میاد به سایت سر میزنه با نرم افزارهای کاربردی و کارشده روبرو میشه. بذارین سایر توسعه دهنده ها برن تو مارکتهای دیگه برنامه هاشونو توسعه بدن . الان جای یه مارکت کاملا فنی و آبرومند تو ایران خالیه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+18 0

این هم نمایی از پنل کاربری به خاطر اصرار دوستان عزیز قرار دادم ببینین به احتمال زیاد فردا دیگه خودشو ببینین راحت :)

پنل کاربری

ادیتور برای توضیحات، تغییرات و راهنما

 

+1 0
ایول ، واقعا عالیه (9 سال پیش)
+1 0
سلام علیکم......واقعا خسته نباشبد.......ان شاالله روز به روز شاهد پیشرفت این مارکت باشیم.در ضمن سعی کنید نام مناسبی برای مارکت انتخاب کنید تا به آسانی بین مردم شناخته شود........موفق باشید.یاعلی (9 سال پیش)
+5 0
ممنون دوروزه نخوابیدم تمامی قوانین و شرایط و راهنما و ... رو خودم نوشتم اگه مشکلی داره یا جا برای بهتر شدن داره نظر بدین دیگه مخم نمیکشه هنگ کردم (9 سال پیش)
+2 0
سلام واقعا خسته نباشید میخواستم بدونم کی پروژتون اماده میشه؟ (9 سال پیش)
+2 0
منظورتون وب هست که کی آماده میشه؟ (9 سال پیش)
+2 0
بسيار عالي, حرف نداره. راستي اپش كي طراحي ميشه؟ برنامه نويساي اندرويدش از بچه هاي خانه اندرويدن؟ (9 سال پیش)
+3 0
از اول هفته استارتش زده میشه، خیر همون کسی که وبش رو نوشته فکر کنم مینویسه برنامش رو هم (9 سال پیش)
+3 0
پیشنهاد: یه سیستم آمارگیری درست حسابی هم براش بنویسین. (9 سال پیش)
+2 0
بهتر نبود با هم شروع میکردید؟ یعنی وب و اپلیکیشن رو , آخه اپلیکیشن مهمه وب زیاد مهم نیست (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان تا وب و کلاینت اوکی نباشه چجوری اپ میخوای بنویسی ؟ بعدم وب آماده بشه هرمشکلی باشه و تا بیاد جا بیفته تا میاد اپ درست بشه همش اوکی شدس و وقتی اپ اوکی شد همه چی دیگه بدون مشکل خواهد بود تا وب سرویس آماده نباشه که نمیشه :) (9 سال پیش)
+2 0
به امید خدا کی قراره رونمایی بشه؟ (9 سال پیش)
+2 0
دوستان هی نظر و پیشنهاد جدید میدن منم مطرح میکنم روش کارمیکنیم وگرنه امروز تموم شده بود :) (9 سال پیش)
+4 0
البته این روشی که پیش رو گرفتین بهتره و به نظر من هم اول همه نظرات دوستان طرح ها و ایده هاشون رو بشنوید و ازشون استفاده کنین قطعا بهتره یکم بیشتر کار کنید چند وقت دیرتر اونو ارائه بدید اما ان شاا... یه چیز خوب ارائه بدید و از همون اول طوفانی شروع کنید. (9 سال پیش)
+1 0
راستی، فکر کنم پرداخت درون برنامه ای بازار یه مشکل داره و اونم اینه که وقتی برای یک برنامه از پرداخت درون برنامه ای استفاده می کنی و اگه اون برنامه رو حذف کنی و دوباره نصب کنی، باید دوباره از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنی. درسته؟ (9 سال پیش)
+1 0
نه احسان جان تا اونجایی که من باهاش کار میکنم و تست میکنم برنامه پاک هم بشه و نصب بشه وقتی با همون حساب کاربری که قبلا خریدی برنامه رو اجرا کنی فعال سازی میشه :) (9 سال پیش)
+3 0
والا من که با همون حساب هم وارد میشم ولی برای فعال کردن مجددش حتما باید پرداخت کنم دوباره . این یک مشکل بزرگه ! ضمنا میلاد تبریک میگم عزیز بابت این کار بزرگت . با این شیوه ای که پیش گرفتی طولی نمیکشه که بازار رو قبضه می کنی البته استقامت بایدت :) موفق و سرفراز باشی . (9 سال پیش)
+1 0
مهدی جان مطمئن باش یه جای کار میلنگه خواستی یه برنامه های من رو که درون پرداخت هست تست کن از من تا پاک میکنی دوباره نصب کنی باز فعال سازی میشه بدون نیاز به پرداخت دوباره اینجوری باشه همه بهمون چیز میگن، درمورد تبریک ممنونم :) ولی من کاره ای نیستم و مدیران اندرویدکده هستن که میتونن این کارو بکنن (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Aref  9 سال پیش
+13 0

یه مشکلی که به نظرم همه مارکت ها دارند سیستم ثبت نظراته ، مثلاً شما برنامه نویس هستین اگه برنامتون مشکل داشته باشه طرف میاد انتقاد میکنه دلیلش رو مینویسه و امتیاز 1 میده که منطقیه ولی متاسفانه ایران یه جوریه که اگه تو یه کار موفق باشی همه میخوان خرابت کنن مخصوصاً اگه تازه کار باشی زورشون میاد که چرا یهو رفتی بالا ! به نظرم نظراتی که قصد تخریب برنامه نویس رو دارن و هیچ منطقی پشتشون نیست نباید تایید بشه چون خیلی تابلوئه که این نظرات کار یه برنامه نویسه و فقط واسه خراب کردن برنامه وگرنه وقتی جواب رو واسشون میفرستادی حداقل اون موقع میگفتن دلیلشون چیه !

منظورم این نیست که نظرات 1 ستاره تایید نشن ولی اینکه یه برنامه همه تایید میکنن و یه نفر میاد برنامه ای که حتی واسش پول نداده مینویسه " تف به روتون برنامه مزخرف بود " این نظر واقعاً چرا باید تایید بشه ؟

یا سیستم ثبت نظرات خیلی قوی باشه یا اگه مثل بازار قسمتی واسه گزارش نظر نامربوط گذاشتین یه بخش هم بذارین تا بگیم چرا نظر نامربوط بوده

 

منتظرم هر چه زودتر مارکت شما بیاد تا کم کم بازار از رده خارج بشه 

+5 0
بابا من برنامه های با پرداخت درون برنامه ای که منتشر میکردم بعد 1 ساعت 15 تا 1 ستاره میخوردم و همه میگفتم برنامه پولیه و رایگان نیست ... به بازار میگفتم این نظرات را حذف کن یا به کاربرات اطلاع رسانی کن پرداخت درون برنامه ای چیه اونم بیخیال بود .... خواهشا شما این مورد را رعایت فرمایید (9 سال پیش)
+1 0
من هنوز نظر 1 ستاره با دلیل ندیدم ، طرف یا فحش داده که بازار هم تایید کرده ! یا نوشته با نسخه ای که تو مارکت های دیگه هست فرق نداره ، حاضر نیستن نگاه کنن که نوشته نسخه 1 ، اگه نظرات به درستی ثبت بشه توسعه دهنده عیب و ایرادهای برنامه رو میفهمه و درستشون میکنه البته نظرات عالی هم اکثراً بیخودین :))) (9 سال پیش)
+5 0
آره واقعا این خیلی نکته مهمیه . یا اصلا اگه مدیران مارکت وقت بررسی همه شکایات برنامه نویسا از نظرات رو ندارن ، مثلا یه سقفی بذاره که اگه یه نظری از یه برنامه 5 تا نظر منفی گرفت و برنامه نویس شکایت داشت از نظره، بره برای بررسی نظر توسط مدیران مارکت (9 سال پیش)
+7 0
اینا درسته ولی سطح سواد کاربرا هم بعضا خیلی پایینه یا کلا بچه هستن. مثلا یه نرم افزار خارجی هست طرف میگه بازار رو گرافیکش بیشتر کار کن یعنی فکر میکنن این نرم افزارا رو بازار میسازه! یا کلا بهترین نرم افزار هم بسازی بدی بهشون یه ستاره میده میگه 1000 تومن حرومت ! یعنی جدا از برنامه نویسای بیمار دیگه که رقابت نا سالم دارن با یه مشت بچه سال هم طرفیم :) (9 سال پیش)
+2 0
واقعا اگه میشد فکری براش کرد جالب میشد به نظرم یکی از مشکلات بزرگ مارکتهای ایرانیه. این سیستم نظردهی همه جای دنیا هست، به امید روزی که محدودیت لازم نباشه! (9 سال پیش)
+7 0
به نظر من یکی از محدودیت های خوبی که میشه برای جلوگیری از نظرات این آدم های بی انصاف چه کاربر ها و چه برنامه نویس هاشون اعمال کرد اینه ثبت نظر مثل برنامه های پولی که تا نخری و نصب نکنی امکان ثبت نظر نداره در مورد درون برنامه ای ها هم همینطور باشه تا نخره امکان ثبت نداشته باشه . اونوقت دیگه هر بچه ننه ای نمیاد نظر بزاره که چرا پولیه ، افتضاحه و... برنامه نویس هاشون هم که دیگه زورشون میاد بیان پول بدن در نتیجه عملا میبینی کسانی فقط میان نظر میدن که از برنامه خیلی راضی هستن که زیاد پیش میاد یا خیلی ناراضی هستن که کم پیش میاد یا برای نارضایتی خودشون دلیل موجهی دارن . و بدین ترتیب مشکل نظرات مغرضانه یا جاهلانه در مورد برنامه های درون برنامه ای هم حل میشه . من که حقیقتا نه فرصت چندانی دارم نه رابطی توی بازار دارم ولی اگر کسی بتونه این نظر رو برسونه بهشون مشکل بزرگی از همه برنامه نویس ها حل میشه . موفق باشید. (9 سال پیش)
+8 0
یه سری هم هستن رابطه عاشقانه با بازار برقرار کردن D: مثلا میان کامنت میدن "وایییی بازار جوووونمممم مرسیییییی" :)) خوششونم نیاد میگن "بازارکم ازت توقع نداشتم، یه ستاره" D: (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Rabbit  9 سال پیش
+9 0

من پیشنهاد های خودم رو  میگم امیدوارم که کمکی باشه برای بهتر شدنتون

1- واسه برنامه های در حال پیشرفت برنامه های قدیمی که توسعه دهنده براشون آپدیت میده رو هم اضافه کنین. چون باعث میشه آدم تشویق شه برنامه‌اش رو بروز کنه تا شاید بیاد تو در حال پیشرفت ها و دوباره دیده شه. برنامه های خوبیم که از روی بد شانسی دیده نشدن شانس دوباره دیده شدن پیدا میکنن. 

2- من با فیلتر کردن یا حذف کامنت ها (هر چقدم بی منطق باشن) مخالفم، به نظرم اگه یه مکانیزمی در نظر بگیرین که بشه زیر هر کامنت بهش پاسخ داد خیلی بهتره.

3- جدا کردن برنامه های رایگان و درون پرداخت! 

یا اگه جدا نمی‌کنید، برنامه های درون پرداخت قبل از دانلود یه pop-up بیاد بگه "برنامه پرداخت درون برنامه ای داره آیا مایل به شروع دانلود هستید؟"  اینجوری مطمئن میشیم کاربر حتما قبل از دانلود فهمیده برنامه‌ کاملا رایگان نیست.

بازم چیزی به نظرم اومد اضافه میکنم .

آخرشم امیدوارم که تیم کنترل برنامه هاتون بتونه سلیقه ای عمل نکنه :)

+3 0
کاملا موافقم , مخصوصا با pop-up پرداخت درون برنامه ای (9 سال پیش)
+4 0
منم یه نظر دارم ... اگه میشه امار نصب رو دقیق بزنید بهتر میشه تا مثلا مثل بازار +100 (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
h_r_v  9 سال پیش
+11 0

منم چند تا اسکرین شات Leak شده میزارم D:
صفحه اول:

ستون توضیحات برنامه:

بخش نظرات:

+2 0
اااا.شگفتا.شما این اسکرین شات هارو از کجا اوردی؟ (9 سال پیش)
+2 0
حاصل تجربه چندین ساله در دنیای وب و اندکی تفکره :)) (9 سال پیش)
+2 0
منکه نفهمیدم.هنگ کردم.مگه مارکت اومده بالا؟ (9 سال پیش)
+2 0
نه بالا نیومده. میلاد جان بهتر میدونه اما به نظر من هنوز یه کم کار داره (9 سال پیش)
+4 0
نیما شیطونی کردی :دی ، تا دیروز محدودیت آی پی بود کسی نمیتونست ببینه :) ، مهدی جان چیزایی که دوستان گفتن مثل درحال پیشرفت که برنامه های آپدیت شده باشه یا نظراتو اینارو مطرح کردم دارن روش کارمیکنن اما مهم تر از همه که رونمایی نمیکنیم مشکلیه که با هاست ایران داریم و حداکثر حجم اپلود 2 مگابایت هست اینو باید رفع کنن (9 سال پیش)
+4 0
نیما جان من عاشق تفکر ، هوش و تجربه چندین سالت هستم :)))))) دوستان از این آدرس می تونین مارکت رو ببینین لینک (9 سال پیش)
+3 0
دیدی آدرسو نباید بهت میدادم :)) رفتی همه جا پخشش کردی :)) (9 سال پیش)
+2 0
با این حساب الان همه میتونن برنامه‌هاشونم توی مارکت آپلود کنن. دردسر درست نشه!!! (9 سال پیش)
+3 0
اسم مارکت بلوط هست یا کلوچه؟ (9 سال پیش)
+3 0
لینک (9 سال پیش)
+3 0
مارکتو دیدم. کمبودهای ریزی داره. ازون ریزه کاریهای وقت گیر و پر دردسر. امیدوارم زودتر حل بشه. (9 سال پیش)
+3 0
از همه چیز مارکت که بگذریم اسم انتخابی واقعا عالیه : " بلوط" (9 سال پیش)
+3 0
میلاد جان یک باگ اساسی داره! وقتی توضیحات یه نرم افزاری که از قبل گذاشتی رو ویرایش میکنی، اون بالا یکی به تعداد نرم افزار ها اضافه میکنه! انگار یه نرم افزار جدید گذاشتی (9 سال پیش)
+2 0
نیما جان آلان داری برنامه‌هات رو توی بلوط میزاری؟ (9 سال پیش)
+1 0
آره واسه تست :)) (9 سال پیش)
+2 0
اقا خسته نباشید، خیلی هم عالی. فقط من پیشتر که به لوگوی بازار نگاه میکردم تو ذهنم یه گذرا به فکر بلوط هم می افتادم.حالا نمیدونم شما ها هم خواستید که بلوط رو از نظر ظاهری با بازار مشابه کنید (9 سال پیش)
+2 0
سلام اسم این مارکت بلوط هست؟ (9 سال پیش)
+2 0
خیلی زیبا و عالی هست ، دم شما گرم (9 سال پیش)
+2 0
داداش میلاد چرا دسته بندی مذهبی وجود نداره و دوتا دسته بندی سرگرمی وجود داره؟ (9 سال پیش)
+2 0
دستان هنوز به نسخه ی نهایی نرسیده و حتی هنوز به مرحله ی آزمایشی هم نرسیده.پس لطفا الان ثبت نام نکنید تا به مرحله ی آزمایشی برسه.هر وقت دکمه ی آزمایشی توی سایتشون فعال شد و خودشون اطلاع دادن اون موقع امتحان کنید. (9 سال پیش)
+4 0
میبینم که جمع دوستانم جمعه و خودشون رونمایی کردن که :) ، توی یه پاسخ جدید به همه ی سوالات پاسخ میدم و توضیحاتی رو هم میدم دوستان عزیز (9 سال پیش)
+2 0
بخش نظراتش اگه طبق این عکس باشه یکم خشک و بی روح هست. یکم فاصله بین نظرات کم تر باشه و پاسخ رنگش فرق کنه بهتره. و مرز بین نظرات مشخص باشه. (9 سال پیش)
+2 0
جدا از ساب دامین شایسته هست که مارکت روی یه دامین جدا و ترجیحا کوتاه بالا بیاد. من الان چک کردم دیدم baloot.ir و baloot.com قبلا گرفته شدن که امیدوارم توسط خودتون گرفته شده باشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+14 0

درود بر همه دوستان عزیز و گرامی

بنده و همکارانم همان روزی که اطلاع دادم قصد داشتیم از مارکت رونمایی کنیم تا هم زودتر شما اون رو ببینین و هم تست کنین و ایرادات رو بگین تا رفع بشه اما مشکلی که بود هاست ایران محدودیت حجم آپلود گذاشته بود و واسه همین معرفی نشد. تا دوروز پیش هم محدودیت آی پی بود و فقط چند نفر میتونستن مارکت رو مشاهده کنن اما دیگه برش داشتیم و همه میتونن ببینن و نظرات و پیشنهاداتتون رو بگین هر نظری هم قابل احترام هست دوستان پس منتظر نظرات و پیشنهادات هستیم.

توضیحاتی درمورد روند کار مارکت:

همانطور که به اطلاعتون رسوندم هاست ایران این مشکل رو داره و طی صحبتی که با مدیریت اندرویدکده داشتم گفتند درصورتی که حلش نکنن تغییر داده میشه تا این مشکل رفع بشه و بتونین همگی برنامه هاتون رو بزارین و شروع به بررسی بشن. درمورد استایل نیز هنوز کارهای جزئی داره و روش کارمیشه نگران نباشین و هرپیشنهادی هم داشته باشین اون رو اطلاع میدم و استفاده خواهند کرد. هنگامی که مشکل حجم آپلود حل بشه از طریق همین پاسخ به شما اطلاع داده میشه تا برنامه هاتون رو قرار بدین البته کسانی مثل نیما جان که زیر 2مگابایت بوده میتونن الان هم بزارن تا ایرادات رو به ما اطلاع بدن و از نیما جان میخوام که برنامه گذاشته کامل تست کنه و ایرادات رو بگه اگر جدید بودن بگیم تا اونارو هم در لیست رفع قرار بده.

اما پاسخ به سوالات دوستان عزیز:

درمورد اینکه برنامه ویرایش میشه یکی به برنامه ها اضافه میشه به این صورت هست که برنامه شما نسخه قبلی و تایید شده آن روی مارکت هست و جدیده که ویرایش میشه تا تایید بشه دو نسخه نگهداری میشه به همین دلیل یکی اضافه زده میشه و البته در لیست نرم افزار ها دوتا برنامه با یک اسم نخواهد بود.

- نام مارکت بلوط می باشد و در هنگام ورود اگر به اسم دیگری هست رفع خواهد شد.

- کمبود ها و ریزه کاری ها همونطور که گفتین هست و به مرور رفع خواهند شد. اگر آن ها را نیز بگین به ما بیشتر کمک خواهید کرد.

- لوگو ، لوگوی بلوط هست و کافه بازار جالبه که به این شکله اما بازار به شکل زنبیله :)

- درمورد دسته مذهبی درسته اشتباهی دوتا سرگرمی خورده به جاش و این رو رفع میکنیم. ممنون از اطلاع رسانی

- درمورد بخش نظرات پیشنهاد شما به جاس اما همانطور که گفته شد استایل هنوز روش داره کار میشه و پیشنهاد شمام نیز اطلاع داده شد.

- درمورد دامین قبلا گرفته شده و به احتمال زیاد balootmarket.com یا چیز دیگری خواهد بود و بعدا از اندرویدکده جدا میشه دامنش

لطفا سایر مشکلات و ایرادات رو به ما اطلاع دهین بابت این همکاری شما صمیمانه تشکر میکنم. میتونین به عنوان توسعه دهنده و یا کاربر ثبت نام کنین و پنل رو مشاهده کنین. موفق باشین.

لینک آزمایشی و فعلی مارکت

 

+3 0
خسته نباشید میگم خدمت همه کسانی که برای راه اندازی این مارکت زحمت کشیدند ، واقعا عالیه دستتون درد نکنه (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان به تو و همکارات خسته نباشید میگم. فقط به نظر میرسه صفحه اول مارکت خیلی خلوته. گرافیکش خیلی دیگه کار داره؟ (9 سال پیش)
+2 0
محمد جان ماله اینه که هیچی داخلش نیست هنوز واسه همین :) (9 سال پیش)
+2 0
این مارکت پنل کاربری هم داره؟ یعنی همنجور که برنامه نویس میتونه تمام نظرات برنامه هاش رو ببینه و پاسخ بده کاربر هم میتونه توی یه پنل تمام نظرات و پاسخ هاش رو ببینه؟ (9 سال پیش)
+2 0
یه پیشنهاد هم داشتم تا ببینیم نظر دوستان چی باشه. به نظرم صفحه برنامه خیلی دراز میشه اگه برنامه یکم توضیحات داشته باشه و همین الان همه چیز برای کمبود فضا اسکرول بندی شده . تعداد نظرات اگه زیاد باشه دیگه ببینید اون فضا و اسکرول چقدر براش کوچک میشه . شما بیاید صفحه برنامه رو تب بندی کنید. مثلا تب اول که به صورت دیفالت نمایش داده میشه شامل عکسها و توضیحات برنامه ، تب دوم شامل نظرات ، تب سوم مثلا شامل نقد و بررسی ، تب چهارم شامل آموزش چون بعضی نرم افزارها شاید نیاز به آموزش داشته باشن که اگه بخواد تو توضیحات نرم افزار بیان بشه یا لینک داده بشه به یه سایت دیگه شاید زیاد جالب نباشه. شما هم که ادیتور دارید خیلی جالب میشه. تب پنجم شامل آخرین تغییرات برنامه و... (9 سال پیش)
+2 0
بله دوست عزیزم پنلی بسیار خوب با امکانات مناسب تحت وب در اختیار کاربر نیز هست و میتونه حتی به صورت مستقیم با توسعه دهنده در ارتباط باشه و نیازی به ذکر ایمیل و شماره توسعه دهنده اینجوری نیست که سو استفاده بشه (9 سال پیش)
+3 0
اول اینکه آرزوی موفقیت و تبدیل شدن به مارکت اندرویدی اول ایران رو براتون دارم - بعد هم چند تا پیشنهاد در مورد بخش نظرات کاربران :اول امکان دادن امتیاز مثبت و منفی و گزارش کامنت ها با محتوای نامناسب ، و اینکه اگه نظری توسط خود کاربران و خریداران امتیاز منفی بالایی گرفت یا محتوای نامناسبی داشت حذف یا کمرنگ بشه و امتیاز یک ستاره اون نظر هم در مجموع ارزش برنامه محاسبه نشه (البته مورد داشتیم طرف یه دری وری آبدار پرونده از اونطرفم 5 ستاره!! ) اینو دیگه نظری ندارم!2. بعداگه امکانش باشه یه بات بنویسید که اگر یه کاربر بی دلیل شروع کرد به همه برنامه ها نظر یه ستاره - دو ستاره داد یا اکثر نظراتش حذف شد شناسایی بشه 3.برای درج نظر برای هر برنامه کاربر مجبور بشه یه مدت زمانی صبر کنه تا اگر یه نفر از چند اکانت مختلف قصد گذاشتن نظر چه پر ستاره چه بی ستاره رو داشته باشه یه خرده معطل بشه ( البته این ممکنه باعث نارضایتی بقیه هم بشه ) که این مورد دیگه در اپ مارکت با شناسایی دستگاه کاربر قابل حله 4.امکان پاسخگویی به نظرات حتماً وجود داشته باشه چه در سایت چه در اپ 5.ممنون -- راستی برنامه های رایگان و پرداخت درون برنامه ای حتماً باید جدا دسته بندی بشن (9 سال پیش)
+2 0
اقا میلاد بلوط یا کلوچه ؟ مسئله این است.اخه بعضی جاها نوشته کلوچه (9 سال پیش)
+2 0
مهدی جان بلوط هست در توضیحات گفتم هرجا هست کلوچه رفعش میکنیم بلوط قشنگ تر بود :) (9 سال پیش)
+2 0
حال ما باید تا دو سه ماه صبر کنیم تا جا بیفته ؟؟؟ (9 سال پیش)
+3 0
من با اینکه این همه که دوستان میگن روی نظرات فیلتر اعمال بشه مخالفم(البته میدونم واسه پیچیده نشدن هیچ کودوم پیشنهاد ها رو انجام نمیدین D: )، برنامه ای که خوب باشه تو همون چند روز اول انقدر نظر خوب میگیره که 10تا یک ستاره‌ی بقیه برنامه نویس ها هم مشکلی براش ایجاد نمیکنه، سلیقه ای عمل کردن اصلا خوب نیست. جای این جور فیلتر ها ما برنامه خوب بسازیم و دوستان هم سعی کنن فرق درون پرداخت و رایگان رو جا بندازن. (9 سال پیش)
+3 0
دقت کردین جدیدا بچه ها برای اینکه بات نگیرتشون چه تشکر های جانانه‌ای میکنن؟ :)) (9 سال پیش)
+2 0
خب Rabbit جون من که نگفتم نظرات فیلتر بشه من گفتم اگه نظری توسط خود کاربران برنامه امتیاز منفی زیادی گرفت دیگه امتیاز اون در مجموع امتیاز برنامه تاثیری نداشته باشه این یعنی قضاوت خود کاربران که اگه واقعاً برنامه خوب باشه به کسی که الکی بدگویی کرده مخالفتشون رو نشون بدن اگه برنامه بد و به درد نخور باشه که دیگه کسی از برنامه طرفداری نمیکنه تازه ممکنه بهش امتیاز مثبت هم بدن که نظرش به طور ثابت برای همه نشون داده بشه - بعد من نمیدونم چرا برنامه ای رایگان نیست باید جزو رایگان طبقه بندی بشه که بهانه دست کسی داده بشه فرق رو نیازی نیست جا بندازیم باید درون پرداخت بیشتر معرفی بشه. (9 سال پیش)
+2 0
آخه کاربر ها خیلی بیشتر سلیقه ای عمل میکنن. یا با این قدرت تخریب بالایی که من بین برنامه نویسا میبینم یه سری تیم نظر-منفی دادن-به-کامنت-های-مثبت تشکیل میشه :) کلا فقط نطراتی باید پاک بشه که توهین آمیز باشن اونم اینجوری که گزارش داده بشه و بعد اگه تایید شد توهین آمیزه پاک شه. بعد بالاتر رو که نگاه کنی منم جزء پیشنهادام یکی این بود که برنامه های درون پرداخت و رایگان جدا باشه یا حداقل قبل نصب یه pop-up بیاد بگه "این برنامه درون پرداخت داره مطمئنی میخوای نصب کنی؟ فردا نیای فحش بدی بگی نگفتیا :|" جا انداختن منظورم این بود (در تایید و ادامه حرفای خودت بود). (9 سال پیش)
+2 0
بسیار عالی.....ان شاالله با تبلیغات گسترده اولین برنامه ای که روی گوشی ها نصب شود بلوط باشد نه بازار!!.........و ان شالله هر چه زودتر کار خود را شروع کند و شاهد سیل برنامه ها به این مارکت قدرتمند باشیم..........بنده هم تمام توانم را در جهت کمک به شما به کار می گیرم (البته اگر مفید باشم.)...........یاعلی (9 سال پیش)
+2 0
پس اگه اینجوری باشه شما درست میگید دیگه نظر مثبت و منفی هم زیاد فایده ا ی نداره فقط همون گزارش توهین آمیز بودن کفایت میکنه در مورد اون پیشنهادتون هم آره دیده بودمش اتفاقاً خودم هم لایکش کرده بودم :) (9 سال پیش)
+5 0
آقا خودتون رو با این حرفا گول نزنید . شما فکر میکنید اونی که میاد برای برنامه درون پرداخت نظر منفی میزاره نمیدونه درون پرداخت رو دانلود کرده ؟ ۹۰ درصدشون میدونن ولی انتظارات بی مورد دارن . چرا پولیش کردی ؟ حرومتون باشه توی اینترنت بود که ، .... انگار ما یکاریم اینا بخابن ما بیایم بادشون بزنیم . خوب برنامه تهیه شده پولش روبده استفده کن دیگه مثل همه جای دنیا نمیخای خودت برو سرچ کن پیدا کن جور کن بنویس طراحی کن پس چرا اومدی اینجا ؟ مشکل از زیاده خواهیه و به نظرم بهترین راهکار برای از بین بردن حداکثری همین نظرات نامربوط همون راهکاریه که خیلی بالاتر دادم . روی اون کلی فکر شده و جواب میده . ثبت نظر مثل برنامه های پولی در مورد برنامه های درون برنامه ای هم باید به شرط خرید باشه . اینطور فقط راضی های واقعی یا ناراضی های واقعی میان و دیگه از نظرات چرت و پرت که هر ننه قمری میده تا حد امکان جلوگیری میشه . شرحش رو می تونید بالاتر بخونید . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
عالیه منم ایشالا اضافه میشم بتون (9 سال پیش)
+4 0
واقعا با بعضی از موردها نمیشه کاری کرد، توسعه دهنده بیچاره یه صفحه توضیحات نوشته کاربر بعد نصب نظر میده اینکه فلان جاش پولیه! خوب عمو مگه تو توضیحات ذکر نشده با پرداخت درون برنامه ای؟! توی توضیحات امکانات برنامه کامل ذکر شده، وقتی یه قابلیتی که میخوای رو نداره خوب دانلود نکن! (9 سال پیش)
+13 0
در کل این مارکت به عقیده من بسیار موفق تر از بازار خواهد شد و یکی از دلایل مهم این موفقیت، گوش دادن به نظرات کاربران است که بازار متأسفانه کر هست. به عبارتی یه اندیشمندی ( که نمی دونم کیه ) میگه: بذارید مشتری شما رو در مسیرتون راهنمایی کنه. و ظاهراً اندروید کده این نکته رو در ذهنش داره که میلاد عزیز به نمایندگی از اندروید کده به جامعه برنامه نویسی خانه اندروید اینقدر خوب گوش می دن. (9 سال پیش)
+2 0
درود بر استاد عزیز و گرامی حدود یک سال پیش به درخواست بنده مدیران اندرویدکده شروع به مقدمات راه اندازی شدن و برای این کار ابتدا نیز نظرات و پیشنهادات و امکاناتی که کاربران مایل بودن رو جویا شدیم یعنی هم کاربران و هم برنامه نویسان رضایت کامل داشته باشند چیزی که در بازار نیست نه برنامه نویسان راضی هستند و نه کاربران و تنها هدف ما این هست که محیطی مناسب ایجاد شود و حتی قصد زمین زدن بازار رو نخواهیم داشت اگر خود به خود اتفاق بیفته مشکل از استاندارد نبودن راه اوناس ما تلاشمون این هست همه راضی باشن و با ارایه برنامه های با کیفیت و عالی خودی در جهان نیز نشان دهیم از سورپرایز هایی که بعدا خواهیم داشت همین هست اگر مشاهده کنین از تبلیغات خارجی هم در سایت استفاده شده و خارجی های زیادی نیز این سایت رو میشناسن (9 سال پیش)
+10 0
البته یک شکایت هم ازتون دارم، اینکه کلاً برنامه ریزی های من رو بهم زدید :) چون من قصد نداشتم توی هیچ مارکتی نرم افزار قرار بدم و الان مجبور شدم که یکم Timeline اهدافم رو تغییر بدم و چند تا برنامه رایگان بزرگ درست کنم. البته هنوز دست نگرفتم برنامه ها رو ولی برای اهداف تبلیغاتی خانه اندروید، چند نرم افزار بزرگ اما رایگان نوشته خواهد شد و تنها در مارکت شما قرار خواهد گرفت. (9 سال پیش)
+2 0
استاد تا این لحظه شما توی هیچ مارکتی برنامه نداشتین !؟ (9 سال پیش)
+10 0
نه، چون تا بحال مارکتی نبوده که به برنامه گذاشتن داخلش بشه افتخار کرد، و عقیده دارم مارکت «مارکت بلوط» اولیش باشه. :) (9 سال پیش)
+5 0
باعث افتخار هست استاد عزیز آقای نظری نیز سلام گرمی برای شما فرستادن و تشکر کردن :) استاد بنده نیز شبانه روز جدای از مارکت در تلاشم تا برنامه ای رو بنویسم و رونمایی کنم و تقدیم خانه اندروید و مارکت بلوط کنم برنامه ای که خیلی از دوستان به دنبال آن هستند البته هیچی درموردش نمیگم چیه تا رونمایی بشه چون اهداف پروژه بسیار بزرگ هست :) (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان این برنامه ای که میگید یه چیزی غیر از اون ذخیره و اشتراک گذاری برنامه هاست آفرین به این پشتکار روی سه تا برنامه و همزمان توسعه ی مارکتتون کار میکنید (9 سال پیش)
+1 0
برنامه ذخیره و اشتراک گذاری سمپل براش زیاد هست و روی اون کار نمیکنم برنامه اختصاصی هست و از اول خودم دارم مینویسم به امید خدا البته به این زودیا که آماده نمیشه چون برنامه های جانبی داره یعنی فقط برنامه اصلی نیست جدای از اون برنامه های مرتبط داره :) (9 سال پیش)
0 0
اقا میلاد کار خیلی حرفه ایی خوبی رو دارید انجام میدید از نظر من مصرف کننده اما خواهشا اینطور نباشه مه فقط اولش به حرف ما گوش بدید و بعدش دیگه خوئتون رو بگیرید و مخل کاربراتون نزارید مثل خیلی از جا های دیگه احمدالله این سایت و امیدوارم مارکت شما جزشون نیست (9 سال پیش)
+4 0
امیرجان راستش من فقط نماینده هستم و از مدیران کل نخواهم بود که سیاست هارو مشخص کنم ولی توی این یک سالی که باهاشون همکاری دارم میکنم آدمای فوق العاده ای هستن و این مشخصه رو ندارن نمونش سایت هست که میبینین هرروز کامل به کاربرا توی نظرات پاسخ میدن و هربرنامه و بازی درخواستی هم باشه حتی میذاریم و همه از اندرویدکده حمایت میکنن و اکنون واسه مارکت هم همینطور هست بدونین اگر موردی که گفتین پیش بیاد خودم اولین نفر قطع همکاری میکنم :) پس مشکلی نخواهد بود (9 سال پیش)
+2 0
سلام. یه نکته به نظرم رسید. تعداد دانلودهای برنامه هارو هم بگذارید که مارکت کاملتر بشه. (9 سال پیش)
+2 0
اگه تعداد بازدید رو به برنامه ها اضافه کنید هم جالب تر میشه و بعد از اون میشه نسبت دانلود به بازدید رو برای برنامه ها قرار داد (9 سال پیش)
+2 0
دوستانی که درمورد تعداد دریافت گفتند به اطلاع آن ها رسانده شد و انجام خواهد شد ، همچنین آمار به صورت دقیق به کاربران نمایش داده خواهد شد و امار تقریبی و الکی مانند بازار و سایر مارکت ها نخواهد بود (9 سال پیش)
+1 0
سلام ، میشه بگید حداکثر تا کی این مارکت به بهره برداری میرسه؟ (9 سال پیش)
+2 0
متاسفانه لینک واسه من کار نمیکنه! (9 سال پیش)
0 0
توضیحات برنامه خوشگل در نمیاد! فونت یه تیکه Yekan میشه بعد یه تیکش Times new roman ، قاطی پاتی هم که هست :دی (9 سال پیش)
+1 0
از لحاظ گرافیکی و رنگ بندی به نظر من بهتره کمی بیشتر از رنگهای گرم توش استفاده بشه، یه مقدار رنگ بندی خنثی ای داره. (9 سال پیش)
+1 0
ممنون از تمام زحمت کشان این مارکت امید وارم بهترین مارکت شناخته بشه و هم برای برنامه نویسان و هم برای کاربران مفید واقع بشه. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
طاهر  9 سال پیش
+9 0

برای حمایت از مارکت جدید که ان شاءالله به زودی راه اندازی و افتتاح بشه

به نظر من همه اعضای خانه اندروید میتونن برنامه یی که قبلا در مارکت های دیگه قرار دادن (پولی - رایگان)رو بصورت رایگان

در مارکت جدید بزارن و از برنامه های رایگان جدید هم استفاده کنند.

پیشنهاد میشه این امکان هم در مارکت ایجاد بشه که برای هر توسعه دهنده بتوان درصد پورسانت جداگانه ثبت کرد . مثلا از یک نفر 30 درصد و از فرد دیگه 20 درصد و ... کسر بشه

البته میدونم الان عنوان شده که هیچ هزینه ای کسر نمیشه ولی در آینده چون ممکنه این اتفاق بیفته و دور از انتظار نیست .

حداقل یه تعاملی بین توسعه دهندگان خانه اندروید و مارکت بلوط باشه و از همدیگه حمایت کنند.

دوستانی هم که از این طرح حمایت میکنند اعلام کنند .

+1 0
درود بر طاهر عزیز، برای حمایت از مارکت بلوط ارایه برنامه های باکیفیت شماست و برنامه های پولی و غیر رایگان شما در صورتی که با قیمت مناسب تر از مارکت های دیگه ارایه بشه حمایت کردین از بلوط ، این خواسته مدیران اندرویدکده هست و با درخواست تبلیغ برنامه در سایت نیز خودش حمایت حساب میشه و نیازی به درصد هم نیست :) ، ممنونم از اینکه حمایت میکنین (9 سال پیش)
+1 0
این ایده همکاری در نصب مارکت که یکی از دوستان داد ایده جالبی بودا.چون خیلی به فراگیر شدن این مارکت کمک میکنه.مثلا به ازای نصب مارکت روی هر گوشی امتیازی به کاربر داده بشه.میشه بر اساس خط هم چک کرد . مثلا کاربر بیاد مارکت رو روی گوشیهایی که نصب کرده شماره خطشون رو تو پنلش وارد کنه و چک کرد اگه درست بوده یه امتیازی بهش تعلق بگیره. حالا من زیاد از مسئله فنیش سر در نمیارم که چطوری بشه بررسی کرد یا راهکارش چی باشه ولی کلا این ایده همکاری در نصب ایده جالبیه. (9 سال پیش)
+1 0
با سلام خدمت دوستان گرامی، من هم کاملا موافقم بخصوص با این ایده که برنامه های پولی که تو مارکت های دیگه داریم رو بصورن رایگان در بلوط منتشر کنیم. با اینکار محبوبیت مارکت خیلی بالا میره (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
omidronaldoo  9 سال پیش
+1 0

یه چن تا نظر دارم امید وارم بهش عمل بشه.

1-اولا برنامه هایی که واسه بازار برای تایید شدن ارسال میشه هم از نظر محتوا هم از نظر طراحی و گرافیک چک بشه تا برنامه های بی کیفیت قرار داده نشه.تو بازار زیاد هست متاسفانه.

2-تو بازار من دیدم نرم افزار هایی یا بهتر بگم کتاب هایی هست که محتواشون در یک مورده و تعدادشون زیاده اینا رو یا چن تا شونو تایید کنید بقیه رو بگید برنامه دارای این محتوا تو مارکت موجوده و تاییدش نکنید.

3-حق کپی رایت برنامه ها بشه مثلا یه نفر یه ایده نو داشته و با همون ایده رفته یه نرم افزار ساخته و خوب فروش داشته.یه نفر دیگه رفته از همون ایده یه نرم افزار دیگه کپی همون ساخته و گذشته واسه فروش.اینا تایید نشه بهتره

+3 0
حق کپی رایت اینجوری که میگی خود گوگل هم نداره! (9 سال پیش)
+1 0
چرا لینک مارکت از دسترس خارج شد؟ market.androidkade.com (9 سال پیش)
+1 0
من هم موافقم، تو بازار برنامه های مشابه یا حتی کاملا مشابه خیلی زیاده راستی برای منم لینک آزمایشی بلوط در دسترس نیست (9 سال پیش)
+1 0
دوستان عزیز مارکت در حال تغییرات هست و محدودیت آی پی روی آن هست داره کامل میشه هرچه زودتر واسه همین نمایان نیست فعلا تا تمامی تغییرات اعمال بشه، درمورد برنامه ها حق کپی رایت رعایت میشه و برنامه ها هم طبق قوانینی که گفتیم تابع همونان (9 سال پیش)
0 0
میلاد جان واسه مارکت دامین مجزا در نظر گرفتین یا میخواین رو همین دامین فعلی اجرا بشه؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
jkfilter  9 سال پیش
+3 0

حرف شما صحیح است اما میشه یاهو به گوگل بگه ایده موتور جستجو مال من بوده تو کپی برداری کردی!

اولین شرکت م.تور جستجو ساخت بعدش همه شروع کردن ساختن!یا خیلی از از نرم افزارها که به نامهای مختلف میبینید!

البته ایده اگه نو باشه تا یه مدت این حس برای صاحبش هست ولی بعد یه مدت خودشم قانع میشه که مگه میشه دیگه کسی این نرم افزارو درس نکنه!

+3 0
انتی ویروس ها هم همینطور هستند و خیلی نرم افزار های دیگه (حتی مارکت ها) ساخت چندین نرم افزار در یک موضوع باعث میشه رقابت در اون موضوع ایجاد بشه و کمی ها و کاستی ها برطرف بشه ( مثلا اگه مارکتی مثل بلوط ایجاد بشه بازار به رقابتی جدید دعوت میشه و باعث میشه تا به خودش بیاد) در مورد سایر موضوع ها هم همینطوره پس با توجه به این موضوع نمیشه گفت که نرم افزار های تکراری یا کپی تایید نمیشن و حذف هستند ( البته حرف بعضی از دوستان هم مبنی بر اینکه کپی رایت غیر قانونی قابل تایید نیست درسته و نظر اونا قابل احترام هست ) (: (9 سال پیش)
0 0
آقا چرا نمیشه توی سایتتون ثبت نام کرد؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
jkfilter  9 سال پیش
+3 0

دوستان این بازار 30 در صد از کل فروش و تا ابد میگیره این چه کاریه!تازه اگه داخل برنامه آپشن های پولی اضافه داشته باشه میگه باید درصد بهش بدی!
   بابا دیکتاتوری تا چه حد!  مثل این که شهرداری بگه بیلبورد خیابون ولیعصر ماهی 4 میلیون + 10 درصد از فروش!خخخخ

دوستان یه فکر خوب به ذهنم رسید ما میتونیم یه مارکت دیگه که خوب  و عالی باشه مثل همین اندرویدکده انتخاب کنیم و تمام نرم افزار هامون رو توبازار گرونتر بذاریم و اینجا ارزون تر یا حتی رایگان. ببینید تو دراز مدت بین همه جا میفته که بازار نرم افزاراش گرونه و یا مارکت های دیگه همینو  رایگان میدن!   هر کی موافقه زودتر بگه تا بدونیم و این پست رو پاک کنیم تا مسوولین بازار نبینن دستمون رو شه.
  البته اساتید محترم و استاد اگه این کار و درست و اثر بخش بدونن!

پاسخ به سوال 
mortex  9 سال پیش
+5 0

سلام به همگی

من هم چند تا مورد بود که میخواستم بگم

یکی از موارد که فکر میکنم خیلی مهم باشه زمان بررسی برنامه هاست. توی بازار که گاهی اوقات یه برنامه 5 روز بررسیش طول میکشه حالا اگه یه ایرادم ازش بگیرن 5 روز دیگه ممکنه طول بکشه. اگه تو بلوط بشه این زمان رو به حداقل رسوند خیلی عالی میشه.

مورد دیگه اینکه جدیدا بازار اگه تو قسمت برنامه آدرس سایت رو بذاریم برا بعضی سایت ها میگه باید تاییدیه اون سایتو بفرستی که من کلی مکافات برا این قضیه داشتم. میخواستم بدونم سیاست بلوط چیه؟ 

مورد آخرهم اینکه اگه تو کنترل پنل توسعه دهندگان یه قسمت برای تعیین تخفیف و همچنین ایجاد محدوده زمانی برای تخفیف باشه خیلی خوبه.

در پایان هم بگم که همچنان بی صبرانه منتظر انتشار مارکت بلوط هستم. مطمئنم این مارکت برترین مارکت اندروید خواهد شد دلیل آن را هم اهمیت دادن و توجه ویژه دست اندرکاران این مارکت به نظرات توسعه دهندگان و کاربران می دانم چیزی که در کمتر تجارتی تو ایران شاهد هستیم

+5 0
اون چیزی که به ذهن من میرسه اینه که یکی از دلایلی که ممکنه بررسی یه برنامه رو مثلا برای مدت 5 روز که شما عرض نمودی به تاخیر بندازه تعداد برنامه هایی هست که قبل از برنامه مورد نظر برای تایید فرستاده شدن . این نکته میتونه در بلوط مورد توجه قرار بگیره و وقتی یه توسعه دهنده یه برنامه رو برای تایید میفرسته بهش اعلام کنن که شما در صف انتظار قرار گرفتی و مثلا 200 برنامه جلوی شما قرار دارد و مثلا 3 روز زمان برا تایید میبره به صورت تقریبی . یه چیزی شبیه به سیستم نوبت دهی بانک ها (9 سال پیش)
+1 0
من هم موافقم اگه بشه تعداد برنامه هایی که در نوبت اند رو نمایش بدن خیلی خوبه (9 سال پیش)
+2 0
خیلی از سایتها محتوای آزاد دارن و میشه از محتواشون استفاده کرد، بعضی از سایتها فقط تاکیید میکنن که منبع رو ذکر کنید و برخی دیگه از سایتهایی که برای محتواشون کپی رایت گذاشتن رو نمیشه بدون تاییدیه استفاده کرد، واسه تاییدیه هم راهی نیست جز اینکه از آدرس رسمی خود سایت به بازار ایمیل بزنن و برنامه شمارو تایید کنن. البته این قانون کپی رایته و ربطی به بازار نداره. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Aref  9 سال پیش
+11 0

« پرداخت هزینه اپلیکیشن با اعتبار گوشی »

یه قابلیتی که به نظرم خیلی خوبه و اگه راه اندازی کنین خیلی شما رو با بقیه متمایز میکنه پرداخت هزینه اپلیکشن با شارژ گوشیه ، میتونین با همراه اول و ایرانسل و رایتل همکاری کنین ، تو دبی الان یه برنامه از گوگل پلی بخوای دانلود کنی میتونی با شارژ گوشی پرداخت کنی که دیگه نیازی به حساب بانکی و کارت و ... نداشته باشه

 

از اونجایی که تو ایران خیلیا ( بیش از 1000 نفر خودم دیدم ! ) از پرداخت پول ترس دارن و همچنان فکر میکنن حسابشون خالی میشه به نظرم این ایده رو راه اندازی کنین خیلی موفق بشین 

+1 0
یعنی می شه با اپراتور ها قرارداد بست؟ اطلاعاتی از کم و کیف درصدی که می گیرند دارید؟ (9 سال پیش)
+1 0
ایده خیلی خوبی بود، به نظر من هم این میتونه تاثیر زیادی تو موفقیت این مارکت داشته باشه (9 سال پیش)
+1 0
واقعا ایده جالبی بود , خیلی خوب میشه اینو راه اندازی کنند , ولی برای سیمکارت های دائمی چی؟ یعنی بیاد رو قبض (9 سال پیش)
+1 0
من شرایط رو نمیدونم ، دبی این سیستم پیاده سازی شده و واسه دائمی هم میتونه بیاد رو قبض (9 سال پیش)
+1 0
اگه بشه که خیلی عالیه. ایده خیلی جالبیه (9 سال پیش)
+2 0
ایده بسیار خوب و جدیدی ارائه کردی و بنده هم گفتم امیدواریم این اتفاق صورت بگیره اگر رونمایی هم دیر شد به خاطر این هست که کارهایی اضافه بر سازمان نیز انجام گرفت که به زودی عرض میکنم (9 سال پیش)
+2 0
یعنی شما از این شیوه پرداخت خبر نداشتی ؟ در مورد چارسوی ایرانسل که بازار اپلیکیشنه چندوقت پیش شنیدم میخاد این کار رو بکنه . (9 سال پیش)
+1 0
شما می تونید این روش پرداخت رو توی نرم افزار کلاه قرمزی 2 که یک بازی اندروید هست ببینید خیلی جالبه برای خرید سکه یا دیدن رتبه ی خودتون تو کشور از این روش پرداخت استفاده شده D: (9 سال پیش)
0 0
به نظر من هم که پیشنهاد بسیار جالبیه که مطمئنن اپراتور ها به خاطر اهداف تبلیغاتی حمایت میکنن البته این کار باید از جنبه های دیگر از جمله فنی و امنیتی هم سنجیده بشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
h_r_v  9 سال پیش
+5 0

خب، بعد از چند تا برنامه گذاشتن! مفصلا ایرادات رو میگم که مطمئنم جزئی ان و خیلی راحت بر طرف میشن :)
1. توضیحات برنامه ها اصلا درست نشون داده نمیشن، میتونید توی این لینک مشاهده کنید
2. بهتره آمار فروش و یا دانلود رو بشه به صورت کلی هم نگاه کرد، الان فقط میشه واسه هر برنامه رو نگاه کرد

3.در بخش نظرات که در پنل توسعه دهندگان هست بشه مستقیما جواب کسی نظر گذاشته رو داد

4. توی هر صفحه در بخش لیست نرم افزار ها بیشتر از دو تا برنامه نشون داده بشه!

5. وقتی APK آپلود میکنی، خودش بفهمه که Minimum SDK و versionName چیه :دی

6. برنامه پولی خودم رو که میخوام بخرم واسه تست مستقیما دانلود میکنه :| !

7. یکی از برنامه هام توی پنل زده رایگان اما توی سایت 100 تومن قیمت خورده! (اگه امتحانی اینکار رو کردید که هیچ، اگرم خواستید حال بدید دمتون گرم :دی )

8. کلی بهینه سازی نیاز دارن صفحات سایت، از صفحه اصلی گرفته تا پنل توسعه دهندگان و صفحه برنامه

9. صفحه اول رو شلوغتر کنید بهتره! کاربر بیشتر جذب میشه :)


+3 0
نیما جان ممنون که تست کردی و مشکلات رو دراوردی توضیحات و کلا استایل رو کامل درست کرده بود اما تغییراتی که انجام داده بود دوباره انگار خرابش کرده، تمامی مواردی که گفتی رو فرستادم و همین امروز رفعش میکنن (9 سال پیش)
+3 0
اقا یکی اعلام کنه این قیمت ریاله یا تومنه؟ بی زحمت جلوش بزنید (9 سال پیش)
+3 0
یه ایراد دیگه هم داره ، برنامه ها نباید از طریق سایت مستقیم دانلود بشن وقتی کاربر روی دکمه دانلود کلیک کرد باید یه پنجره باز بشه و از او بخواد مارکت رو بر روی گوشی نصب کنه ، اینجوری مجبور میشن مارکت رو روی گوشی نصب کنن . (9 سال پیش)
+1 0
صلاح جان این مشکلی نیست و باید اپ آماده بشه وقتی آماده شد حله تازه باید بهتون بگم به احتمال زیاد مثل بازارو بقیه جاها اینجور نیست که تازه بارکد بزنی که وقتی برنامه روی گوشیت نصب باشه برنامه ها ابری نصب خواهند شد :) البته عملی شدن اینو مطمئن نیستم اما خودم خیلی پافشاری دارم میکنم که عمل کنن (9 سال پیش)
+2 0
اقا میلاد از این سبک کلا خوشت میاد؟ گرد باشه؟ لینک (9 سال پیش)
+1 0
من کلا طراحیم زیاد تعریفی نداره میلاد جان هرچی انجام دادی من لینک هاشو میفرستم واسه رئیسان ببینم چی میگن :) ممنون اونم خوب بود چه زود طراحی میکنین به ماهم یاد بدین ;) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+3 0

ارسال لوگوی پیشنهادی طراحی شده توسط شما برای مارکت بلوط

با توجه به اینکه دوستان عزیز خانه اندروید در زمینه های مختلف فعال و خلاق هستند بنده برای لوگو مارکت پیشنهاد کردم اینجا مطرح کنم تا دوستانی که در این زمینه حرفه ای هستند و میتونن طرحشون رو بفرستن تا ارسال کنم براشون و همچنین بهترین طرح که قبول بشه هدیه ای نیز داده میشه :) خوشحال میشم دوستان عزیز در زمینه طراحی که دوستان بسیاری هم هستند یه طرح لوگو برای مارکت بلوط بزنن و ارسال کنن. پیشاپیش کمال تشکر را از دوستان عزیز دارم.

+2 0
سلام خیلی خوبه ، فقط مهلت ارسال آثار تا کی هستش ؟ (9 سال پیش)
+1 0
صلاح جان اگه دیگه مشکلی نباشه فردا مارکت رونمایی اصلی میشه یعنی توی سایت اندرویدکده دیگه معرفی میشه اگه بتونی تا فردا بفرستی خیلی خوب هست (9 سال پیش)
+1 0
مگه قرار هست من لوگو رو بسازم ؟!! رو من اصلا حساب نکنید و اینجوری هم درست نیست ، باید یک هفته قبل اعلام میکردید مطمئنا بهترین لوگو توسط اساتید پرتجربه ای که بین خودمون هستن بدون هیچ هزینه ای طراحی می شد ! (9 سال پیش)
+1 0
صلاح جان شمام همینطور دوست داشتی باعث افتخاره برای ما که طرحی رو بزنی و بفرستی (9 سال پیش)
+2 0
من فکر میکنم همین لوگوی بلوط بسیار زیبا و عالیه. هم فانتزی و سادس، هم با اسم مارکت مرتبطه. (9 سال پیش)
+1 0
احسان جان یه لوگوی خاص و حرفه ای میخوایم اگر مایلی و ایده ای به نظرت رسید طراحیش کن (9 سال پیش)
+2 0
حالا باید خیلییییییییی خاص باشه؟ من یه چیز ساده ولی خوب میتونم بسازم , حالا میسازم نظرتو بده دیگه (9 سال پیش)
+2 0
به نظر من لوگوی حال حاضر خوب طراحی شده البته جا داره رو فونت بلوط بیشتر کار بشه! (9 سال پیش)
+1 0
میلاد جان درست کن بفرست ممنون از همکاری (9 سال پیش)
+1 0
روی فونت هم کار خواهد شد کلا استایل که بهم ریخته بود درست شد ctrl+f5 بزنین استایل و فونت اینا هم اوکی شده (9 سال پیش)
+2 0
من هم با mortex موافقم. لوگوی بلوط خوبه ولی باید روی متن بلوط کار بشه و قشنگش کرد. ایده های نچندان حرفه ای به ذهنم رسید حالا طراحیش میکنم ببینم چجوریه (9 سال پیش)
+2 0
ممنونم احسان جان فونت رو هم حتما میگم (9 سال پیش)
+2 0
بفرما :| تو 5 مین :| ساده :| اخه تا فردا میخوای همین میشه دیگه :| انتظار چیز بهتری هم نداشته باش :| تو 1 روز :| لینک (9 سال پیش)
+1 0
بفرما :| تو 5 مین :| ساده :| اخه تا فردا میخوای همین میشه دیگه :| انتظار چیز بهتری هم نداشته باش :| تو 1 روز :| لینک (9 سال پیش)
+1 0
اینم یه طور دیگه لینک , از هردوشون حالم به هم میخوره :D (9 سال پیش)
+1 0
میلاد همینم بهتره طراح لوگو خودمون انجام دادی :) ممنون اگه مشکل وقت هست دوستان باشه دوروز وقت ممنون از همکاریه شما (9 سال پیش)
+2 0
میلاد 2-3 روز وقت بدی طرح خوب میتونم واست پیدا کنم ، اپلیکشن شما قراره در آینده بهترین مارکت ایرانی بشه بعد میخواین یه لوگو ساده و مبتدی بذارین ؟ به نظرم واسه لوگو باید خیلی حرفه ای و حساب شده عمل کنین و یه لوگو خیلی خوبی بذارین (9 سال پیش)
+2 0
ممنون عارف جان یه طرحی بزن اون چیزی که توی نظرت هست رو و همون دوروز خوبه متاسفانه دیر به من لوگو رو نشون دادن و گفتن و همچنین فردا هم انگار اگه خدا بخواد رونمایی می کنیم واسه همین اینجوری شد (9 سال پیش)
+1 0
اگر تمام این نظرات ارزشمند و پیشنهادات کارگشا و انتقادات سازنده و راهکار های مفید و غیره هایی دیگر!! روی این مارکت ارزشمند پیاده شوند ......چه شود----بی صبرانه منتظریم...کاش یک روز شمار قرار می دادید تا دقیق تر در انتظار می نشستیم.....یاعلی (9 سال پیش)
+2 0
من طراح خوبی نیستم ولی به عنوان آدمی که بیش از 10 سال تو زمینه کامپیوتر فعالیت دارم به نظرم صبر کنین یه لوگو درست و حسابی بذارین ، این لوگوهای ساده که شما مد نظرتونه با Paint هم میشه طراحی کرد ، به دوستاتون بگین 1-2 روز صبر کنن بهتر از اینه که سریع لوگو رو عوض کنن (9 سال پیش)
+1 0
جواد جان دیگه تایمر نمیخواد به امید خدا اگر دیگه مشکلی پیش نیاد یهو فردا رونمایی میکنیم و توی اندرویدکده معرفیش میکنیم (9 سال پیش)
+2 0
عارف حرفت کاملا صحیح و منطقیه حتی رونمایی هم بشه واسه لوگو وقت بیشتر میذاریم به دوستان عزیز که طراحی های سریعشونم خیلی خوب بودن گفتم که کار کنن دو سه روز که یه چی حرفه ای در بیاد (9 سال پیش)
+1 0
میلاد اگه از بلوط گاز زده خوشت میاد بگو حرفه ای ترش کنم (9 سال پیش)
+1 0
توی این دو سه روز یه لوگو حرفه ای ازش در بیار (9 سال پیش)
+2 0
اقا میلاد فردا نزنی رو نمایی کنی ها , الان کو برنامه ؟ باید برید قشنگ 600 700 تا از این خارجکیا مثل وایبر و ... بریزید تو مارکت :| اینطوری که نمیشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SaLaH KuRD  9 سال پیش
+5 0

سلام من هم تو 30 دقیقه لوگوی خودم رو ساختم ، ولی من رو آیکون بلوط حساس هستم :D رفتم عکس های کارتون عصر یخبندان که کارتون معروفی هست رو از اینترنت دانلود کردم :)

 

قسمت مشکل اینجا بود که این بلوطه رو از چنگ سنجاب در بیارم که مثل کارتون محکم چسپیده بود به بلوط :D ولی در برابر فتوشاپ نمیشه مقاومت کرد :)) با قلمو و سطل رنگ بهش حمله کردم در آخر بلوطه رو ازش جدا کردم که اصلا خوب در نیومده چون وقت نذاشتم :

 

و لوگوی بالا رو ساختم :| معلومه که آیکون بلوط اصلا به دقت بریده نشده ولی این آزمایشی هست اگر قرار بود گذاشته بشه بیشتر وقت میذارم و با کیفیت میبرمش :|

+2 0
صلاح جان اون سنجابه خیلی باحاله اگه وقت داری کار کن روش جالب میشه ها :) (9 سال پیش)
+2 0
میلاد جان داری مسخره میکنی؟:| (9 سال پیش)
+2 0
داشتیم؟ خیر مسخره چیه صلاح جان قربونت برم طراحیش کن نیازی هم نیست سنجاب رو دربیاری به نظرم جالبش کرده یه چی توپش کن وقتم داری ببخشید من دیر گفتم نمیدونستم طراح لوگومون اینجوری میکنه سپاس (9 سال پیش)
+2 0
:دی این باحاله :دی (9 سال پیش)
0 0
سلام آقا روی رنگ برندتون کار کنین، فکر کنم قهوه ای نباشه بهتره (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Pr0gramm3r  9 سال پیش
+4 0

اقا از این بهتر دیگه نمیشه

بلوط گاز زده =))))))))) یعنی برو حالشو ببر 

انصافا قشنگ هم هست

بیا اینم ویرایش شده و کامل

+1 0
اقا ویرایش شدش رو ببین , خداییش دارم تو این مملکت تلف میشم =)) (9 سال پیش)
+2 0
انصافا از 10 نمره چند نمره داره :| (9 سال پیش)
+2 0
ممنون بابت وقتی که ميذاري خیلی خوب شد سپاس از شما و صلاح جان ، کلا همه داریم اينجا تلف ميشيم (9 سال پیش)
+3 0
منو باش امیدوار بودم الان بزاریدش تو سایت :| خدایی چشم من اینقدر خوشکل میبیندش یا خوبه؟ (9 سال پیش)
+1 0
خوبه میلاد جان اگه لوگویی که طراحمون طراحی کرده رو نشون بدم که کلی اینجا میخندین (9 سال پیش)
+1 0
طرح اپل زدی:) بلوط گاز زده:) ولی قشنگه آورین (9 سال پیش)
+1 0
:D مرسی (9 سال پیش)
+2 0
این چرا خورده شده :دی مگه سیبه :دی (9 سال پیش)
+3 0
بیا بابا کشتید منو لینک (9 سال پیش)
+2 0
قشنگه هم رنگ بندی هم سایه هاش :) (9 سال پیش)
+1 0
عالی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Pr0gramm3r  9 سال پیش
+1 0

اقا یه چیزی تو این مایه ها چطوره؟

لینک تصویر بزرگ

+2 0
به نظرم همون اسم بلوط خالی کافیه، دیگه مارکتش اضافس (9 سال پیش)
+2 0
با چه برنامه ای طراحی میکنید؟ (9 سال پیش)
+3 0
لوگو معمولا متن هم داره , اونی که شما میگی میشه آیکون :| , با فتوشاپ (9 سال پیش)
+2 0
منظورم این بود که همون بلوط کافیه نیازی به ذکر کردن مارکت کنارش نیس (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احسان منصوری  9 سال پیش
+5 0

 

اینم بلوط ما:) خودم زیاد باش حال نمیکنم احساس میکنم رنگش سرده. ولی بلوطه دیگه خستس:) البته ایده ای بیش نیست

به امید موفقیت هرچه بیشتر مارکت بلوط

+1 0
خیلی خوبه , ولی این برگش یه جوریه , درستش کنی 20 (9 سال پیش)
+1 0
دیگه کار هول هولکی ازین بهتر نمیشه:) (9 سال پیش)
+1 0
این چطوری ؟ لینک (9 سال پیش)
+1 0
حالا چرا گاز زده؟ خب سالمشو بذار (9 سال پیش)
+1 0
با کلاس تره ;)) راحت میشه عوضش کرد مشکلی نیست (9 سال پیش)
+2 0
با کلاس تره ;)) راحت میشه عوضش کرد مشکلی نیست (9 سال پیش)
+3 0
آره به نظر منم اگر سالمش رو بزاری بهتره . سنگینتر هم هست . دیگه بحث تقلید از اپل رو هم نداره . (9 سال پیش)
+3 0
احسان جان خسته نباشی خیلی قشنگ شده :X (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
irwonders  9 سال پیش
+6 0

بیشتر یه ایده است
دوست دارم نظر دوستان و مخصوصاً میلاد جان رو بدونم!

البته جای کار زیاد داره، بیشتر رو ایده اش بود یعنی همین که اندروید لوگوی بلوط رو گرفته و...

sabz

banafsh

____
دوستانی که میخوان زحمت طراحی رو بکشن این نکته رو تو ذهنتون باشه که طراحی سایت تخت هست پس بهتره(میتونم بگم واجبه که) طراحی لوگو هم باید تخت باشه :)

+4 0
آفرین زیباست مخصوصا اون جمله که نوشته " مارکتی خوشمزه " ایده ی جالبیه خسته نباشی. (9 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنون صلاح جان :) (9 سال پیش)
+1 0
ایده ی زیباییست فقط باید روی آن کار شود تا به شکل یک لوگو در بیاد:) ممنون (9 سال پیش)
+1 0
خیلی ممنون میلادجان من ک در همین حد و حدودا بلدم، بچه هایی ک حرفه ای هستن خواهشن یه چیزی درست کنن حال کنیم :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Aref  9 سال پیش
+5 0

اینم طرح من

یه طرح ساده مثل کافه بازار که طرحش سادست 

نظر من این بود که نوشته و متن نباشه بهتره 

+2 0
عارف جان بسیار خوب ببین میتونی بیشتر کارکنی روش و حرفه ای ترش کنی (9 سال پیش)
+1 0
بنظر من که این لوگو کامله و هیچ تغییراتی نمیخواد ، طرح برجسته و این جور چیزا یه جور بچه بازیه ، این طرح رو حتی اگه خوشتون نیومده بنظرم در هر صورت باید تو این سبک بسازین که حالت رسمی هم داشته باشه و یکم باکلاس باشه ، اگه به لوگوهای معروف و خارجی نگاه کنین همه تو این سبک هستن ، اینم عکس نبوده و جز به جز رو خودم طراحی کردم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Hossein Rezaei  9 سال پیش
+11 0

+3 0
یعنی آورین , :D خیلی جالبه , ولی یک سری مشکل داره رفعش کنی اگه نزارنش بی انصافیی کردن خدایی ( فونت زیاد جالب نیست ) ولی اون بلوطه خیلی خوشکله (9 سال پیش)
+4 0
این لوگو ها همه خیلی خوبه ولی به نظرم باید به یه طراح حرفه ای بگین براتون لوگو بزنه. (9 سال پیش)
+3 0
این یکی عالیه،اگه بشه حالت برجسته یا سه بعدی بهش داد و رنگش رو براق کرد دیگه حرف نداره (9 سال پیش)
+3 0
منم نظرم رو اینجور لوگوهاس. خیلی قشنگه. من که میگم این لوگو رو انتخاب کنید (9 سال پیش)
+2 0
بلوط جالبیه! (9 سال پیش)
+2 0
ممنون از همگی دوستان، آره مطمئنا جای کار زیاد داره و این فقط یک طرح اولیه است. باید ببینیم نظر آقا میلاد چیه؟! (9 سال پیش)
+2 0
خیلی جالبه حسين جان فونتشو تغییر بده تجاری بزن و روش کار کن اگه وقت داری يه چی توپ در بياد (9 سال پیش)
0 0
این واقعا جالبه ها ترکیب آندروید و بلوط (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+14 0

با عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان عزیز خانه اندروید ایران

بالاخره پس از مدتی که این تاپیک زده شده و اطلاعات زیادی درمورد آن شد وقت آن رسید تا به صورت رسمی رونمایی گردد و دوستان عزیزبرنامه های خود را چه رایگان و چه غیر رایگان در مارکت بلوط قرار دهند. همچنین دوستان عزیزی که برنامه های خود را قرار داده اند بررسی کنند اگر ناقصی داشت آن را تکمیل کرده تا مارکت در وبسایت اندرویدکده معرفی گردد و شروع به دریافت و خرید برنامه های شما از سوی کاربران باشیم. خواهشمندم برنامه هایی که درون پرداخت بازار می باشند یک نسخه از آن را تهیه کرده و سیستم درون پرداخت آن را حذف کنید و برنامه را به صورت غیررایگان و با قیمت مناسب قرار دهید. همچنین می توانید برای اینکه به کاربر قبل از آن نشان دهید که برنامه را مشاهده کند نسخه دمو و نسخه کامل تهیه کنید تا سیستم درون پرداخت نیز ایجاد شود. پیشاپیش از همکاری شما عزیزان صمیمانی تشکر می نمایم.

همچنین ضمن تشکر از دوستان عزیزی که لوگو رو طرح اولیه آن را قرار دادند از همه آن ها خواهشمندم روی آن کار کرده و آن را حرفه ای کنند. وقت کافی برای طراحی نیز خواهید داشت و بعدا لوگو را قرار میدهیم اما یک لوگوی حرفه ای :). 

موفق باشید 

لینک مارکت بلوط

 

+2 0
سلام پس برنامه موبایل مارکت چی میشه ؟! (9 سال پیش)
+4 0
درود صلاح جان اپ در حال طراحی هست و تا میاد طراحی بشه از طریق وب انجام میشه پنل قابلیتش رو داره و راحت میشه از طریق وب برنامه هارو در اختیار عموم گذاشت :) (9 سال پیش)
+3 0
فقط سیستم پرداخت درون برنامه ای را همانند گوگل پلی درست کنید که برای ما مشکل بوجود نیاد (9 سال پیش)
+3 0
چشم حامد جان ما کلا میخوایم یه چی متفاوت ایجاد کنیم هرچیزی که باعث راحتی همه باشه (9 سال پیش)
+1 0
اقا این لبوط رو ویرایش بفرمایید بکنید بلوط :| مبارک باشه (9 سال پیش)
+1 0
برنامه هایی که توی مارکت قرار میدن نیاز به تایید ندارن؟ روی عکس های بعضی از برنامه ها، واترمارک بازار قرار داره. (9 سال پیش)
+2 0
چرا دارن حمید جان گفتم دوستان ویرایش کنن ، واسه تست بود اینارو تایید کردیم دوستان همکاری باید کنن اونایی که گذاشتن و ویرایش کنن (9 سال پیش)
+1 0
چطوری میشه برنامم رو از مارکت حذف کنم :| کلی زحمت کشیدم پولی گزاشتم این داره رایگان دانلود میکنه :| (9 سال پیش)
+1 0
اگه با اکانت خودت داری دریافت میکنی آقا میلاد مشخصه که دانلودش میکنه انتظار داری از خودت بابت برنامه خودت پول بگیره مثل بازار ؟ :) (9 سال پیش)
+1 0
صبر کن با یک اکانت دیگه تست کنم :D وای به حالت دانلود کنه :D (9 سال پیش)
+2 0
بسلامتی. تبریک میگم ایشالا شاهد پیشرفت خوبی از بلوط باشیم (9 سال پیش)
0 0
هر کاری میکنم اکانت نمیسازه :| (9 سال پیش)
0 0
هر کاری میکنم اکانت بسازم نمیشه! تنظیمات خاصی می خواد یا هنوز آماده اکانت ساختن نیست؟ (9 سال پیش)
0 0
کسانی که مشکل در ثبت نام دارن از طریق ورود و عضویت انجام ندن چون لينکشو انگار نذاشته ، از همون بالا سمت چپ نوشته عضویت از اونجا اقدام کنین (9 سال پیش)
0 0
آقا میلاد واسه منو برنامه ها اندازه تکت باکس هارو بزرگ تر کنید یا مارجین رو کم کنید تا یک خط بشه و همه نشون داده بشه.الان سطر آخرش لایه زیریه معلوم نیس. موفق باشی. تبریک میگم بهتون. (9 سال پیش)
0 0
حالا این قیمتی که توسعه دهنده باید وارد کنه به تومن یا به ریال؟ (9 سال پیش)
+1 0
من هم رونمایی بلوط رو تبریک میگم، ولی ظاهرا هنوز قسمتهای زیادی تکمیل نشده! (9 سال پیش)
+1 0
آقا تبریک میگم ، امیدوارم بزودی زود با سیاست های خوبی که داره به بهترین مارکت تندروید ایران تبدیل شه (9 سال پیش)
+2 0
تبریک میگم . البته هنوز بخش وبش که خیلی کارداره. هم ازلحاظ ظاهری و زیبایی و هم از لحاظ امنیتی! به هرحال امیدوارم به زودی بزرگترین مارکت ایران بشه ;) (9 سال پیش)
+4 0
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای بلوط ، به نظر میرسه مدیران بلوط خیلی عجله دارند برای راه اندازی مارکت در صورتیکه خیلی مونده تا به شکل قابل قبولی برسه، اول باید مارکت با برنامه های ضروری پر کنید بعد ظاهر. مارکت اصلا جالب نیست ، اپ اندرویدش هنوز اماده نیست .... (9 سال پیش)
0 0
علی جان تومان هست (9 سال پیش)
0 0
بله اول کار هست و مطمئنا تا تکمیل آن به زمان نیاز خواهد بود امیدوارم که مکانی برای پیشرفت همه باشد (9 سال پیش)
+1 0
صادق جان بله نیاز به تغییراتی داره و گفتم و تاکید کردم به امیدخدا پیشرفت کنه هرروز (9 سال پیش)
+1 0
javac ما میخواستیم برنامه های انگلیسی رو قرار بدیم اما شما ببینین الان همه از اندرویدکده میخوان بیان داخل مارکت بعد همه از سایت برنامه ها رو فعلا دریافت میکنن چه نیازی دارن دوباره اینجا هم باشه؟ ما سیاست هایی داریم که منطقی هست و تا اپ اماده بشه واسه آزمایش کامل هم این کار مناسبه که تست کنیم :) (9 سال پیش)
+1 0
(پس هنوز توی مرحله تست هستید :) چون گفتید راه اندازی رسمی مارکت و امروز دیگه معرفی شده من تعجب کردم! آخه از کمبود محتوا مارکت بگیر تا لوگو ، قالب ، پرداخت درون برنامه ای ، اپ اندرویدی و... اینا رو باید حداقل داشته باشید تا بشه گفت یه مارکت کامل که بتونه حرفی برای گفتن داشته باشه وگرنه شروع به این شکل اصلا جالب نیست. (9 سال پیش)
+1 0
بله کاملا درسته باید همه مشکلات مشخص بشه همچنین تا همه امکانات کامل نشه تبلیغ هم نمیشه در سایت های دیگه و سیاست هایی که مدیران دارن (9 سال پیش)
+1 0
اقا اون اوگو رو تبدیل کنید به لینک ی لینکم نداره واس رفتن به صفحه اصلی،من برناممو گذاشتم کی تایید میشه؟! (9 سال پیش)
+1 0
میلاد، مارکت چی شد؟ الان توی چه مرحله ای هست؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
MeHDi  9 سال پیش
+11 0

اگه مورد پسند واقع شد ترسیم را بهتر و با کیفیت تر میکنم. باتشکر

+2 0
اگه "ت" به "ط" تبدیل بشه ایده بسیار جالبی خواهد بود.خسته نباشین (9 سال پیش)
+2 0
مهدی جان ممنون از راهنماییتان... تصویر اصلاح گردید و در تاپیک قرار گرفت. (9 سال پیش)
+3 0
مهدی جان ممنون از راهنماییتان... تصویر اصلاح گردید و در تاپیک قرار گرفت. البته تصویر یه سری ایرادات کوچیکی داره. چون زیاد براش وقت نذاشتم و گفتم اگه تأیید شد ایرادات دیگه مثل تنظیم حروف در یک سطر و رنگبندی بهتر انجام میشه. (9 سال پیش)
+3 0
واااااو. بسیار بسیار زیبا و عالی....حرف نداره مهدی جان (9 سال پیش)
+2 0
لوگو را تصحیح کردم و در تاپیک آپدیت گردید. امیدوارم که مورد پسند دوستان و اساتید قرار گیرد. (9 سال پیش)
+2 0
مهدی جان مورد پسند قرار واقع گرفت شما اگر میتونین مانند بقیه دوستان عزیزم روش کار کنین و حرفه ایش بکنین سپاس (9 سال پیش)
+3 0
بسیار عالی.. لطفا شعار مورد نظرتون به همراه سایزهای مورد نیازتون را بفرمائید. همچنین اگه قالب سایتتون همین باشه که رنگبندیش هم بر طبق قالب سایتتون باشه. ارادتمند/ (9 سال پیش)
+2 0
واقعا زیباست , بهتره همین به عنوان لوگو انتخاب بشه , چون هم زیباست هم ساده , آفـــرین (9 سال پیش)
+2 0
شعار خاصی نیست مهدی جان فقط رنگ بندیش مانند استایل باشه با سپاس فراوان (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
mjaafari  9 سال پیش
+10 0

سلام دوستان عزیز

بنده تازه وارد هستم و به همین دلیل من رو نمی شناسید!

مارکت بلوط ( یا پارسی تر بگم فروشگاه بلوط!) رو دیدم و نظرات همه ی شما رو هم خوندم .

حالا بگذارید من هم نقدی بر بلوط بکنم (البته کوچیک تر از اونیم که بخوام این کار رو انجام بدم)

اولا یه نکته رو همه تون میدونید که کافه بازار اونقدر جای خودش رو باز کرده که به این راحتی ها این موقعیتش رو از دست نمیده !

و این رو هم همگی میدونیم که کافه بازار نقطه ضعف های زیادی داره ، پس برای اینکه یه مارکت بیاد و بتونه جای بازار رو بگیره باید تمام امکانات خوب بازار رو داشته باشه و علاوه بر اون یه ایده ی جدید داشته باشه تا بتونه کاربران زیادی رو جذب کنه

مارکت بلوط باید جوری باشه که در نگاه اول ، کاربر متوجه این تمایز بشه و او را متقاعد کنه که بازار رو از گوشیش حذف و بلوط رو جایگزین کنه ( که برای این کار باید یه دلیل محکم برای مزیت بلوط بر بازار داشته باشه )

شما در بلوط اون طوری که من برداشت کردم هدفتون بیشتر رفاه حال توسعه دهندگان هست ولی چیزی که مهمه اینه که تا کاربری نباشه توسعه دهندگان هم وجود ندارند! 

شما باید یه ایده ی جدید داشته باشید ! چیزی که شما رو از کافه بازار ( و حتی خود گوگل پلی) متمایز کنه.

اونجوری که من دیدم شما تا حالا هیچ ایده ی جدیدی ندارید و امکاناتی رو هم که کاربران پیشنهاد میدن ، میگید در آینده قرار میگیره! ، اگه بخواید موفقیت داشته باشید باید در همین ابتدای کار امکانات خوبی رو در اختیار کاربران قرار دهید

و در پایان هم یه پیشنهاد دارم ، اگر بتونید امکانات گوگل پلی رو در بلوط پیاده کنید خیلی خوب میشه ، مثل نصب نرم افزارها روی گوشی همراه از طریق خود سایت ، پرداخت با استفاده از شارژ سیم کارت ، کارت هدیه (Gift Card) و ...

با آرزوی موفقیت بلوط و رسیدن به موقعیت بهترین مارکت ایرانی ( و حتی جهانی )

( راستی وبسایت بلوط هم خیلی وضعش خرابه ها! ، اصلا طراحی واکنش گرا نداره و فعلا که در زمینه ی طراحی وبسایت به نظرم کافه بازار خیلی بهتره )

+3 0
جالب بود نظرتون. مارکت بلوط یک برتری نسبت به بازار داره و اونم اینه که چندین کاربر که بهتره بگیم برنامه نویس اندروید پشتش هستن که چندین برنامه وارد بازار کردن و کلی هم از بازار شکایت دارن بخاطر نقاط ضعفش. که همین گلایه ها و نقطه ضعفا رو (که کم هم نیستن) اگه مارکت بلوط نداشته باشه، خیلی زود از بازار جلو میزنه. که مطمئنیم از طریق نماینده ی عزیزشون آقا میلاد، این ضعف ها اصلاح خواهد شد (9 سال پیش)
+3 0
با تشکر از نقد شما دوست عزیز ، یه سری نکته هست که باید درموردش پاسخ بدم درمورد صحبت هاتون اول اینکه گفتین بیشتر رفاه حال توسعه دهندگان هست به هیچ وجه اینجور نیست ما یه طرفه به قضیه نگاه نمیکنیم کاربران الان چندین ماهه که درخواست دادن و اول درخواست های اونا بوده و بعد با برنامه نویسا هماهنگ کردیم و این دوطرفس و یک طرفه نیست، درمورد ایده جدید مطمئنا ایده جدید هست ولی باید تا مطمئن شدیم از اجرا بیان کنیم نمیشه همینطور ایده رو اعلام کرد ، درمورد طراحی هم هنوز کار داره و روش دارن کار میکنن همچنین واکنش گراییشو اگه هم داره رونمایی میشه واسه همین هست که تمامی مشکلات مشخص بشه کامل تا زمان آماده شدن اپ وب هم دیگه هیچ مشکلی نداشته باشه و میدونین که با یه روز دوروز امکان همه این پیشنهادات و نظرات دوستان نیست با این حال خیلیش اجرا شده بازهم سپاس فراوان از شما (9 سال پیش)
+4 0
میلاد عزیز به نظر من همکاران شما کمی هم کند عمل میکنند ( قصد جسارت ندارم ) ولی من خودم 1 برنامه نویس php گرفتم برای باران ادز که خیلی سریع تر از چیزی که فکر میکردم داره کار میکنه , بسیار سریعتر , اینطوری که شما پیش میرید حالا حالا ها مارکت راه اندازی نمیشه ( به طور کامل , هم وب , هم اپ ) (9 سال پیش)
+8 0
خوهش میکنم آقا میلاد ، ان شاء الله که بلوط بتونه موفقیت خوبی کسب کنه ، به نظر من عجله ای هم در رونمایی بلوط نیست و شما باید سر فرصت همه ی کارها رو انجام بدید تا پس از رونمایی ، کاربران با یه مارکت خوب و قوی مواجه بشن راستی یه چیزی هم الان یادم اومد این که به نظر من بهتره در نشانی مارکت از نام market استفاده نکنید تا خود نام بلوط به یه برند تبدیل بشه و با آوردن نام بلوط ، برای همه همون مارکت بلوط تداعی بشه ، این رو از خودم نمیگم ، تو یه مقاله از یکی از اساتید بازاریابی خوندم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
iSheykhi  9 سال پیش
+9 0

سلام خدمت دوستان گلم، مدتیه مخاطب نظرات و انقاداتتون در این مکان بودم. به عقیده بنده ایجاد یک مارکت جدید مانند بلوط حس رقابت بین مارکتها را افزایش و حق انتخاب بیشتری به مصرف کننده و تولید کننده میدهد.

با این حال، طراحی و سازماندی یک مارکت جدید نیازمند تجزیه و تحلیل مارکتهای موجوده، تا نکات مثبت در سیستم های این فروشگاه ها را طراحی و از نکات منفی آنها درس بگیریم و چاره اندیشی کنیم. چرا که، اگر بازار بهترین مارکت بوده! چگونه مایکت و کندو هم رشد داشتند؟

در این مبحث 3 دید کلی مطرح هست؛ مدیریت مارکت، توسعه دهنده برنامه و مشتری نهایی (مخاطبین). این سه مانند حلقه زنجیر هستند و هر کدام سست بشه، کل سیستم ضعیف میشه و فرو میپاشه.

این یک حقیقته که ما برای مشتری یا مخاطب نهایی تلاش میکنیم. پس بهتر قبل از خودمون به مشتری و نیازهای اون فکر کنیم و نظر این گروه را در اولویت بالاتر قراربدیم. 

به نظر من تنها نقط قوت بازار؛ گرافیک سبک، شکیلش و ساختار مهندسی نرم افزاری هست که روی آن صورت گرفته و توانسته طی سالهای اخیر به خوبی مشتری پسند شود. با کمی بررسی میتونید متوجه زیرساخت های مهندسی و الگوریتم های موجود در رابط کاربری این برنامه بشید. انصافا بنده به طراح رابط کاربری بازار و الگوی 0 تا 100 ارتباط با مشتری آن آفرین میگم.

با استفاده از مهندسی معکوس و کمی خلاقیت میشه غولی مانند بازار را به زانو در آورد. ( خودم در خدمتتون هستم )

و اما بلوط، انتخاب اسم یکی از عوامل مهم در بازاریابی و کسب جایگاه حرفه ای میباشد که به عقده بنده انتخاب نام بلوط بسیار برازنده و مشتری پسندی است و در ابعاد روانشناسی به سادگی به ذهن مینشیند. 

لطفا لطفا و خواهشا... برای ارائه و تبلیغات بلوط عجله نکنید و تلاش کنید محصولی ارائه بدید که با اولین برخورد مشتری(دیدن رابط کاربری) بهترین تجربه را در اختیار کاربر قرار دهد و حسی در آن به وجود آورید که دیگران را به استفاده از آن تشویق کند. از استفاده رنگها بدون داشتن دانش روانشناسی رنگ خوداری کنید، چرا که در حال حاضر رابط کاربری وبسایت مانند مهدکودک رنگ آمیزی شده. 

در پایان اتودی از لوگوی پیشنهادی خودم را برای نمایش به مدیران خوش فکر بلوط آماده کردم. امیدوارم کل یا جزئی از آن مورد پسند واقع شود.

 

 

+5 0
سلام علیکم----شکر خدا اعضای خانه آندروبد گطراحان قابلی هستند....تبریک می گویم...........بنده هم با نظر شما موافقم.........عجله ای در کار نیست.....سعی کنید طوری مارکت را طراحی کنید که کاربر با یک بار نصب آن قید تمام مارکت های دیگر را بزند...........مثلا خود بنده در اول با بازار آشنا بودم.بعد از مدتی کندو را نصب کردم ولی پس از چند روز آن را پاک کردم و بازار را به آن ترجیح دادم..........ان شاالله با صبر و حوصله و تلاش و پشت کار ، مارکتی ارائه دهید تا کاربر با امتحان و نصب آن دلایلی محکمی برای سفر از مارکت های دیگر به این مارکت داشته باشد.......موفق و موید باشید...یاعلی (9 سال پیش)
+1 0
سلام.امیدوارم مارکت رو به بهترین شکل ممکن طراحی کنید (9 سال پیش)
+1 0
امین جان با سپاس فراوان از شما، بله کاملا درست گفتین و بنده هم به اطلاع رسانده ام کارهای جزئی و گوشه کنار مارکت این مدت انجام شدن مثلا دفتری برای آن در تهران گرفته شده و از این قبیل کارها انجام شده و بنده هم این مدت درگیر دانشگاه و یک برنامه شخصی بودم و نتونستم بیام و پاسخ بدم که پوزش میطلبم (9 سال پیش)
+2 0
برنامه مارکت بلوط را همانند ورژن جدید برنامه گوگل پلی درست کنید .... هم زیباست و هم هنوز بازار این ورژن را برای خودش پیاده سازی نکرده (9 سال پیش)
+3 0
مثل گوگل پلی امکان قرار دادن ویدئو برای هر برنامه رو هم بزارید. (9 سال پیش)
+1 0
امکان گذاشتن ویدیو، تصاویر بیشتر و تگهای HTML بازاریابی و فروش محصولات را آسونتر میکنه.. لطفا به این امر توجه بیشتری گنید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
miladint  9 سال پیش
+5 0

درود بر شما دوستان عزیز

بنده به دلیل گرفتاری های شخصی از جمله قبولی دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته و طراحی برنامه شخصی که داشتم چند روزی نبودم که از این بابت پوزش می طلبم. مدیران اندرویدکده قبلا نیز درخواست کرده بودند تا دوستان عزیز برنامه هایی که قبلا طراحی کرده اند و همچنین جدید ها رو در مارکت قرار دهند تا تست کاملی از مارکت گرفته شود و هم توسعه دهندگان با پنل آشنایی کامل پیدا کنند و مشکلی بود رو اطلاع بدن بعضی از دوستان برنامه های خودشون رو قرار دادن و بعضی از دوستان نیز تا الان فقط ثبت نام کرده اند. برای کامل شدن و معرفی مارکت نیاز به همکاری شما دوستان عزیز هست و نیازه که برنامه های خودتون رو قرار بدین ، در برنامه های منتشر شده موارد زیادی رو مشاهده کردم که قرار داده نشده از دوستان عزیزم خواهشمندم برنامه های خود را در مارکت قرار دهند. نکته دیگر اینکه کسانی که برنامه هاشون درون پرداخت هست میتونن یک نسخه جدید از برنامه ایجاد کنن و درون پرداختشو حذف کنن و یا به صورت غیررایگان و یا یک نسخه دمو و یک نسخه کامل در مارکت منتشر کنن تا درون پرداخت نیز پس از اپلیکیشن طراحی گردد. سپاس از همکاری شما دوستان عزیز.

+2 0
سلام و سپاس فراوان برای این حرکت بزرگتون. ما هم در حد امکاناتمون بلوط رو به ایرانیان معرفی میکنیم. پیروز باشید. (9 سال پیش)
+1 0
آقا پس کی تموم میشه این مارکت؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ahmadarezi  9 سال پیش
+7 0

سلام خدمت همه دوستان گفتیم از قافله عقب نمونیم

5تا طرح رو دوست خوبم مصطفی گوهریان طراحی کرده امیدوارم مورد پسند باشه

0 0
طرح های عالی هستند به عنوان یه کاربر لذت بردم (9 سال پیش)
+4 0
با سپاس از طرح های ارسال شده بسیار زیبا بودند، برای مدیران ارسال گردید با تشکر (9 سال پیش)
0 0
اقا میلاد چی شد پس و خبری نشد از مارکت (9 سال پیش)
+1 0
سلام امیرعزیز، درحال طراحی و کامل کردن اپ مارکت هستند (9 سال پیش)
0 0
ی سوال چند نفر دارن کار میکنن رو مارکت؟چرا اینقدر دیر داره کاراش انجام میشه؟ (9 سال پیش)
+1 0
سلام ایده خیلی جالبیه، تاریخ انتشار مارکت نمیدونید چه تاریخی هست؟ راستی تو androidkade.com/market هنگام باز کردن صفحه یک برنامه سورس کد صفحه اون برنامه رو میاره، مشکلی داره مگه؟ :-? (9 سال پیش)
0 0
@farazamin دوست عزیز مارکت به سادگی نیست و زمان بر هست علاوه بر آن قبلا نیز گفته شد در حال ثبت کردن آن و ... نیز هستند ، اپ برنامه در حال آماده شدن هست و به صورت کامل رونمایی خواهد شد (9 سال پیش)
+1 0
حمید جان مارکت بالا میاد و مشکلی نداره، اپ اون داره کامل میشه ایشالا به زودی معرفی میشه موفق باشید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Alireza  9 سال پیش
+2 0

نکته مهم جهت مارکت و سایت مارکت

خواستم به افرادی که برای ساخت این مارکت تلاش میکنن بگم که توجه داشته باشید نسخه جدید گوگل کروم تاثیراتی رو روی سایت ها گذاشته است و متن منو ها و بعضی از ویژگی های صفحات بیشتر سایت ها به هم خورده است و من وقتی با نسخه جدید گوگل کروم وارد سایت مارکت شدم این خرابکاری ها برای این سایت هم رخ داده بود لطفا از webkit-  برای انواع ورژن ها در کد نویسی سایت استفاده کنید تا این مشکلات برطرف بشه

درضم خسته نباشید***

شما اگر گوگل کروم خود را آپدیت کنید متوجه این خطا ها میشوید ، من روش آپدیت صحیح  را در زیر آورده ام


 

و در این صفحه خود به خود گوگل کروم شروع به آپدیت میکند!

پاسخ به سوال 
سید حمید حق پرست  9 سال پیش
+1 0

سلام
در صفحه لوگین به مارکت یعنی http://market.androidkade.com/signin در عنوانش نوشته کلوچه :دی :-؟؟ اسم مارکت عوض کردید یا اشتباهی نوشته شده؟

+1 0
برای منم همین پیغام اومد فک کنم اشتباه شده و باید بر طرف بشه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احمد اسدی  9 سال پیش
0 0

جهت اطلاع؛

در اسکرین های بزرگ :

پاسخ به سوال 
Mostafa  9 سال پیش
0 0

سلام

یه پیشنهاد برای بلوط عزیز :)

یه سیستم امتیاز دهی به کاربر قرار بده

مثلا به ازای هر چند تا خرید

یا عیدانه

و هر چیزی که منفعتی برای بلوط داشته باشه یا بتونه کمکش کنه

 

هم برای توسعه دهنده ها و هم مشتری ها

توسعه دهنده ها تشویقشون میتونه این باشه به ازای هر چند تا امتیاز ، یک اپشون که دلشون میخواد بیشتر در معرض دید قرار بگیره

مشتری ها هم بتونن مثلا هر ده هزار تومان

یا هر ده تا خرید و... یه خرید رایگان یا با تخفیف داشته باشن

باید یه تمایز یا usp بین شما و سایر مارکت ها باشه تا ان شاالله موفق باشین

در مورد رنگ برندتون هم همونجور که گفتم بهتره یه رنگ ، متمایز از رنگ سایر مارکت ها باشه

یکم در مورد برندسازی و رنگ برند و روانشناسی رنگ قاطی کنین تو کارتون عالی میشه :)

ضمنا روش های جدید پرداخت رو هم باید در نظر بگیرین چون اگر چارسو بیاد یه رقیب قوی رو در ابتدای کارتون خواهین داشت

شما میتونین از ussd هم استفاده کنین

چند چیز دیگه هم بود که فراموش کردم :)

0 0
برای کسب درآمدتون هم میتونین ماهی یبار از شرکت هایی تبلیغات بگیرین و یک نوتیفیکیشن بفرستین برای کاربر ها البته زیادبشه این کار ، آزاردهنده میشه،شما خودتون برای کسب درآمدتون چه برنامه ای دارین؟(اینکه همیشه رایگان باشه و بدون کارمزد عجیبه یکم) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
احمد اسدی  9 سال پیش
0 0

واسه تبلیغات بنظرم اگه یه ایمیل به تمامی کسایی که برنامشون رو توی بازار گذاشتن بشه خوبه.

ما چند وقت پیش که یه برنامه توی بازار انتشار دادیم، از طرف کندو ایمیل اومد که بیاید توی سایت ماهم برنامتون بزارید :دی

ایمیل ها رو میشه از طریق اپلیکیشن خود بازار جمع کرد :)

پاسخ به سوال 
StackOverMind  9 سال پیش
0 0

آقا این مارکت چی شد پس؟

منتظریم!

+2 0
درود بر شما دوست عزیز، همانطور که قبلا عرض کردم مشکلاتی در قسمت وب هست که فریمورک آن دارای برنامه نویسی بسیاری کمیست، در نتیجه هنوز تغییرات انجام نشده و توضیحات کامل تر رو نیز میتونین از طریق تماس با ما سایت اندرویدکده مطرح کنین تا پاسخ بدن :) به من اینجوری گقتن (9 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون از پاسخ سریعتون (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
farazamin  9 سال پیش
0 0

از آخرین  پاسخ یک ماه میگذره و هنوز اندروید کده خوابه بابا اگه نمی خواین کاری بکنید حداقل شفاف سازی بکنید بگید چیکارا تا الان کردید هی.............

0 0
کلا سرکار بود میخواستن سرمایه گذار جور کنن (9 سال پیش)
0 0
شاید ولی من زود قضاوت نمیکنم ولی در هر حال به نظرم کار خوابیده (9 سال پیش)
+1 0
پس چی شد ؟ چرا کسی شفاف سازی نمی کنه ؟ D: (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
DV  9 سال پیش
0 0

سلام

آقا ما جونمون به لبمون رسید. چی شد پس؟

اگه منتفیه بگید لااقل

0 0
این این لینک مراجعه کنید لینک (9 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .