آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

قانون فروش برنامه خبر خوان

ali92  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

سلام خدمت دوستان

اگر یک برنامه خبر خوان بسازیم یا یک برنامه که خبرخوان جزیی از خدمات آن باشد،اگر برنامه پولی باشه اشکالی داره؟اگه خبرخوانو با پرداخت درون برنامه ای ازاد کنیم چی؟سایت هایی که rss اونارو گذاشتیم تو اپلیکیشنمون میتونن شاکی بشن؟

با تشکر

0 0
اگر بخش خبرخوان پولی باشه از نظر قانونی میتونن شکایت کنن (6 سال پیش)
0 0
دوست عزیز استفاده از مطالب و خبرهای سایت های دیگر , بدون ذکر منبع ( چه پولی و چه غیر پولی ) غیرقانونیه و ناشر میتونه از شما شکایت کنه. به ویژه اگر اون بخش پولی باشه و این موضوع اصلا کاری به rss نداره . شما میتونید برنامه ای بسازید که از طریق rss خبرهای مختلف رو جمع کنید ( درست مثل اپلیکیشن اخرین خبر یا سایت شهر خبر ) و اون رو انتشار بدید. در نهایت من به شما پیشنهاد میدم که این موضوع رو با یک وکیل و کارشناس مطرح کنید و به نظرات من و دوستان اکتفا نکنید.موفق باشید. (6 سال پیش)
0 0
ببین دوست من ما یه نوع محتوا و خبر داریم که مالک محتوا داره ازش کسب درآمد می کنه یعنی می فروشه در این حالت مالک محتوا به شدت پیگیر هست و البته حق هم داره و درست هم نیست که محتوایی که فرد دیگری داره ازش نون می خوره رو شما بدون کسب اجازه منتشر کنی حالا یه نوع محتوا هم داریم که تو نت منبعش معلوم نیست چون همه از هم کپی کردن مثل مطالب آشپزی و غیره که اینا چون کسی نمی تونه مالکیت خودش رو اثبات کنه مشکلیم نداره البته باید دقت کنید که سایت منبع تولید کننده محتوای اختصاصی نباشه سایت های خبریم اصلا فکر نمی کنم گیر بدن چون اساس rss برا این به وجود اومده که یه تعداد افراد هم براش نرم افزار فید خون بنویسن (6 سال پیش)
0 0
ممنون دوستان البته منظور من هم گرفتن خبر از سایت های خبری معروف مثل ورزش 3 ، تابناک و ... هست.چون ما به عنوان برنامه نویس میخوایم واسه برنامه خبر خوانی که نوشتیم پول بگیریم که اون مطالبم از طرفی به طور رایگان در دسترس همه هست و ما اون هارو از سایت های مختلف میگیریم و یکجا جمع می کنیم.سوالم اینه که قانون مشخصی وجود داره که بدون دغدغه بتونیم برناممون رو بفروشیم؟ (6 سال پیش)
+1 0
قوانین مربوط به این رشته در قالب قوانین جرایم رایانه ای هست که می توانی متن کاملش رو از لینک لینک داشته باشی و بحث مرتبط با این کار شما دقیقا در فصل سوم ماده 740 هست کپی تو نت اینقدر زیاده که کسی به فکر پیگیری کپی نمی افته به خصوص خبر اما توصیه اکید می کنم سمت اخبار نرید (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .