آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نرم افزار سرفصل چند شاخه ای ، آموزش اندروید نسخه دوم

uncocoder  7 سال پیش  6 سال پیش
+64 0

دوستان گرامی،

ذاتاً نام گذاری ترتیبی برای فایلهای سرفصل چند شاخه ای ، ممکن نیست و پیدا کردن فایلها و مرور آنها کار دشواری است. به این جهت توسعه نرم افزاری برای ساده سازی این موضوع در اولویت قرار گرفت که قابل دانلود می باشد.

لینک دانلود نرم افزار سرفصل چند شاخه ای اندروید ( نسخه دوم )

توضیحات بیشتری در خصوص این نرم افزار:

  1. این نرم افزار Cross Platform بوده ( در حال حاضر فقط نسخه Windows عرضه شده ) و بر اساس HTML CSS JS کار می کند.
  2. موتور اجرای این نرم افزار Chrome می باشد و Framework توسعه این نرم افزار Github Electron می باشد.
  3. حجم نرم افزار به دلیل وجود نسخه ای از Chrome حدود 50 مگابایت می باشد اما آپدیت های ثانویه آن ، به دلیل برنامه نویسی خاصی که صورت گرفته، حدود 1 تا 2 مگابایت می باشد.
  4. این نرم افزار به خودی خود با فایلهای Chunk با سایز پایین خود به خود آپدیت خواهد شد و نیازی به دانلود نسخه های جدید ( به صورت دستی ) توسط شما وجود ندارد.
  5. در این نرم افزار امکان تعریف دایرکتوری های ویدئو، ابزار و سورس ها، به صورت مستقل وجود دارد و با کلیک روی هر منبع مورد نیاز، آن فایل ( ویدئو ) را باز می کند و یا به مسیر فایل مورد نظر ( سورس یا ابزار ) جهت سهولت دسترسی خواهد رفت.
  6. مسیر نصب این نرم افزار غیر قابل تغییر در در مسیر پیش فرض Program Files های نسخه 64 بیتی ( معمولاً C:\Program Files ) می باشد. همینطور امکان Uninstall این نرم افزار فراهم شده.
  7. قطعاً این نرم افزار ویروس ندارد و چنانچه توسط آنتی ویروس ها مشکوک شناخته شد، می توانید با خیال راحت به آن سطح دسترسی بدهید.

چنانچه باگی از این نرم افزار یافتید و یا پیشنهاد سازنده ای داشتید، اعلام نمایید تا در آپدیت های خودکار بعدی لحاظ گردد.

+14 0
در لحظه عرضه اولیه، نسخه این محصول 1.0.4 می باشد. (7 سال پیش)
+5 0
ممنون از شما. یک ایرادی که دارد این است که وقتی مکان یک بلاک را مثلا "آرایه را بشناسیم" را تغییر میدهم و بعد روی همان "آرایه را بشناسیم" کلیک می کنم تا قسمت دانلود بیاید آن بلاک روی قسمت دانلود قرار می گیرد در صورتی که باید زیر بخش دانلود باشد. (7 سال پیش)
+4 0
ممنون استاد خسته نباشید. من ویندوزم 32 بیت هستش و برنامه روش اجرا نمیشه و پیام میده که ورژن این فایل با ویندوز من هم خوانی نداره (7 سال پیش)
+3 -1
سلام استاد این رو سیستم عامل لینوکسم کار میکنه ؟ (7 سال پیش)
+3 -1
اون بالا نوشتن کراس پلتفورمه ولی الان فقط ویندوز ارائه شده (7 سال پیش)
+3 0
عالی بود استاد .خیلی کاربردی بود (7 سال پیش)
+6 0
استاد عالی بود . چندتا پیشنهاد داشتم : 1) وقتی روی هریک از فصل ها کلیک شد توضیحی از اون فصل داخلش نوشته شده باشه مثل این بخش که مر بوط به آرایه ها هستش(سرفصل قدیم) "باز هم یک ضرورت، آرایه ها ( Arrays ) . بدون دانستن آن زندگی کردن غیر ممکن است. در این قسمت با نحوه تعریف آرایه های استاتیک، داینامیک، استفاده آنها در خروجی یا ورودی متد، توابع قابل استفاده با جزئیات دقیق و کامل روبرو خواهیم شد. و این قسمت شیرین را خوب یاد بگیرید. در آینده بسیار مفید ( و حتی واجب ) است. " 2) کنار هر فصل یا هر ویدیو چندتا گزینه باشه به عنوان اینکه ، این ویدیو رو خوب یاد گرفتم _ این ویدیو رو مشکل دارم _ این ویدیو رو تماشا نکردم و خیلی بهتر میشه اگه این امکان باشه که بتونیم یه یاداشتی هم کنار هر ویدیو درج کنیم. 3) تویه این برنامه یک اکتیویتی هم باشه برای سرفصل های قدیم با همین امکانات ، اگه که تمام سرفصل های آموزش های این سایت مثل وب ، ios ،اندروید و.. تویه این برنامه قرار بگیره که عالی میشه . (7 سال پیش)
+5 0
در خصوص نسخه نرم افزار که 64 بیتی است دقت نمایید که عملاً سخت افزار 32 بیتی و مخصوصاً ویندوز 32 بیتی بسیار قدیمی و ناکارآمد است و در اسرع وقت سیستم یا سیستم عامل خود را آپگرید نمایید. (7 سال پیش)
+6 0
فکر نمی کنم ورژن Linux یا Mac به این زودی ها عرضه شود، بیشتر هدف این بوده که زیرساخت CrossPlatform باشد تا در آینده اگر نیاز شد در سیستم عامل های دیگر عرضه شود. (7 سال پیش)
+6 0
@FSR امکاناتی که در این نرم افزار قرار دارد به مانند نسخه آنلاین می ماند و در نسخه آنلاین قرار است اتفاقات زیادی ( از جمله مواردی که شما ذکر کردید ) اعمال شود. چنانچه این اتفاق افتاد، بر روی نسخه آفلاین هم اعمال خواهد شد. (7 سال پیش)
+2 0
سلام استاد دانلود نمیشه (7 سال پیش)
+2 0
الان شد گویا لینک که تو صفحه خود پکیجه مشکل داره (7 سال پیش)
+4 0
* مشکلی یا باگی که نداره اما بی عیب هم نیست . 1 - عنوانی که روی نرم افزار گذاشتید طولانی هست. 2 - آخر نصب یه پیغام بده یه shortcut توی دسکتاپ بسازه . 3 - هر لحظه که نرم افزار اجرا میشه میخواد به صورت مکرر چک کنه یعنی اگر 10 بار روش کلیک شد برای آپدیت چک میکنه و اگه اینترنت نبود خطای پورت 80 میده ، خوب بجاش یه دکمه کنار تنظیمات گذاشته میشد و مینوشتید برزورسانی نرم افزار بهتر بود البته نظر بنده هست . (7 سال پیش)
+8 0
@Only میانبر برنامه در Startmenu در شاخه uncox ساخته می شود، چک کردن نرم افزار چیزی کمتر از 1KB از اینترنت شما مصرف می کند و زمانی هم که صفحه چک کردن اینترنت را میبینید به نوعی Splash Screen است که در اکثر نرم افزارها بی دلیل به مدت مشخصی بر روی صفحه ظاهر می شود. ما مخصوصاً چک کردن نرم افزار را به صورت خودکار و غیر دستی گذاشته ایم که همیشه کاربران مجبور به دریافت آخرین نسخه باشند و بدون چک شدن نسخه جدید، اجازه استفاده از نرم افزار ارائه نشود. (7 سال پیش)
+3 0
خیلیم عالی ممنون استاد (7 سال پیش)
+3 0
استاد آقاجانی عزیز، ممنون بابت تمام زحماتی که می کشید. یه سوال داشتم، آیا امکان یا راهی وجود داره که ما بفهمیم چه آموزشی جدیداً عرضه شده؟ منظورم مثلا بخش بعدی آرایه ها بود که اخیراً اضافه شده ولی من فکر می کردم که دانلودشون کردم. اگه ممکن باشه براتون قابلیتی را پیاده سازی کنید که مشخص کنه که کدام فایل ها هنوز دانلود نکردیم یا هشداری بده که کدام سرفصل ها جدید هستند. ممکنه شما سرفصلی را به فصل های قبل تر اضافه کنید و چون خطی نیست، ما متوجه تدوین آن توسط شما نخواهیم شد. با سپاس فراوان (7 سال پیش)
+13 0
قرار است امکاناتی از جمله یادداشت برداری شخصی، تیک زدن بخش هایی که دانلود کرده اید، علامت گذاری بخش هایی که مطالعه کرده اید و ... به سرفصل آنلاین ( و آفلاین ) اضافه شود، در اینصورت جدا از این علامت گذاری ها حتی می توانید برای هر ویدئو یادداشت اختصاصی خود را داشته باشید. اما در حال حاضر در تاپیک «سری جدید اندروید» تصویر بخش های اضافه شده جدید گذاشته شده است ( و در آینده هم گذاشته می شود ) . اگر با آن سینک باشید در جریان همه اتفاقات سرفصل جدید خواهید بود. (7 سال پیش)
+2 0
سلام چرا سرفصل های آموزش توی CD جدید با فرمت html قرار ندادین که دسترسی راحت تر باشه؟ بر اساس همون ترتیب و شماره گذاری (00-01) دوره قدیمی بهتر بود. الان با گذاشتن CD نه سر فصلی هست نه ترتیبی تک تک باید سر فصل هارو از سایت دید و اسم آموزش را پیدا کرد که کار سخت تر شده. نسخه آفلاین سرفصل ها هم با وجود ویندوز 8.1 نسخه 32 بیتی عملاً بلا استفادس.حداقل PDF باشه بهتره. با ویندوز 32 بیت نمیشه برنامه نویسی اندروید کرد که گفتید سیستم نا کارآمد و باید آپگرید کنید؟ (7 سال پیش)
+4 0
ببینید دوست من، همانطور که در مطرح شده، شماره گذاری ترتیبی به ذات آموزش های خطی نمی خورد. اکثر سیستم های از 6 سال پیش به بعد هم 64 بیت را ساپورت می کنند و کافیست ویندوز خود را 64 بیت کنید، به نظرم این کار نباید برای یک برنامه نویس سخت باشد که ویندوز 64 بیت نصب کند. از طرفی هم فایل Setup برای toc حدود 50 مگ است و به راحتی قابل دانلود و استفاده خواهد بود هر چند که در رایت جدید DVD ها قرار داده خواهد شد. (7 سال پیش)
0 -3
جناب استاد آقاجانی عزیز کلاً با سرفصل چند شاخه ای این دوره مخالفم, یا اینکه حداقل ترتیب درختی داشت پیدا کردن فایل ها راحت تر بود. به گفته شما برای زبان برنامه نویسی اندروید باید ویندوز نصب کرد؟ درحالیکه زبان جاوا روی همه پلتفرم ها حتی همین 32 بیت که گفتید ناکارآمده جوابگو هم هست. یه DVD موسیقی هم AutoRun داره و اسم فایل ها مشخصه ! همونطور که خدمتتون گفتم با یک فایل چند مگی کوچیک PDF هم مشکل برطرف میشد و نیازی به نصب ویندوز نبود به هر حال با ذخیره کردن صفحه سایت تا حدودی دسترسی ام راحت تر شد. لطفاً تا زمانی که آموزش ها تکمیل نشده برای فروش نذارید. (7 سال پیش)
+7 0
فکر کنید یه وبسایتی مثل گوگل باید روز اول به این قدرت میرسید بعد خودشو معرفی میکرد ... یا فیسبوک و تلگرام و اینستاگرام به این حد میرسیدند بعد خودشونو معرفی میکردند . فکر میکنید چه اتفاقی می افتاد ؟ دقیقا اگه میخواستن به این حد برسن بعد خودشون رو معرفی کنند الان نه گوگلی وجود داشت نه اینستاگرام و نه ... اینستاگرام با یه صفحه اچ تی ام ال شروع کرد و تلگرام با امکانات واتس اپ شروع کرد و کم کم بزرگ شدن . اگه استاد میخواست آموزش ها رو به این حد برسونه بعد معرفیشون کنه چه اتفاقی می افتاد ؟ در حال حاضر خیلی از ماها حتی یک صدم این چیزایی که بلدیم ، اندروید رو یاد نگرفته بودیم . به نظر من هر یه ساعتی که استاد ضبط کنه ، در دسترس ما قرار بگیره ، چند روزی ما رو جلو میزاره و این کاملا اشتباهه که تا تمام نشده اونها رو عرضه نکنه ... مثل این میمونه که بگیم تا نتونی یه اپ به بزرگی دیوار یا دیجی کالا یا تلگرام یا ... بسازی نباید برنامه بسازی . اما با قدم به قدم جلو رفتن میبینی که به حدی رسیدی که اپ هایی هزار برابر قوی تر از دیجی کالا و ... رو یه روزی مینویسی (7 سال پیش)
+2 0
سلام دوستان گرامی و استاد گرانقدر . هدف استاد فروش موقت نیست که به صورت PDF مینوشت ، در واقع با اضافه کردن اموزش ها در گذشته میبایست دستی به نرم افزار اضافه میشد و کاربران مجددا دانلود میکردن العان راحت به سرور متصل و بروز رسانی میشود. (7 سال پیش)
+2 0
من شخصا قبلا ویندوز 32بیت استفاده میکردم ، ولی این 3 سال تجربه واقعی ،سرعت، روان تر بودن ، دیر خراب شدن و... رو توی این سه سال تجربه کردم. بهتره به 64بیت سوییچ کنید. (7 سال پیش)
+3 0
استاد کسی رو زور نکرده که آموزش ها رو بخرن ! بعدشم برای پیش فروش آموزش ها تخفیف خوبی هم به کاربران دادن. (7 سال پیش)
+2 0
استاد پوسته ی بقیه ی پست ها رو هم عوض کنید تا روحمان شاد شود . مرسی و 99صدم (7 سال پیش)
+3 0
استاد یک باگ از این برنامه پیدا کردم ویدئوی "نصب محیط توسعه" فایل زیپش Setup Development Environment.rar هست اما ویدئوی داخل این آرشیو اسمش فرق داره و Setup Android Development Environment.mp4 هست یعنی یدونه Android اضافه داره در این برنامه هم اسم این فایل ویئویی به اشتباه Setup Development Environment.mp4 هست یعنی مشابه اسم فایل rar بهمین خاطر حتی اگر ویدئو ها و مسیر انتخاب شده در برنامه درست باشه میگه این ویدئو وجود نداره! فعلا راه حل موفقتی این باگ تغییر نام فایل ویدئویی هست ولی خب لطفا با بروزرسانی این برنامه درستش بکنید تشکر (7 سال پیش)
+7 0
در ضمن استاد آقاجانی عزیز چرا این دوره مثل آموزش های دیگه سایت هیچ توضیحی ندارن آموزش ها؟ در آموزش های قبلی شما برای مشاهده هر ویدئو یک توضیح کوتاهی نوشته بودید مثلا این ویدئو رو چندین بار نگاه کنید و یا ... بنظرم اگر این مورد رو به آموزش های جدید در سایت و این برنامه اضافه بکنید عالی میشه چون خیلی مفیده ممنون (7 سال پیش)
+2 0
استاد گفتن که به مرور داره تکمیل میشه. (7 سال پیش)
0 0
با سلام و خسته نباشید --- روی ویندوز 32 بیت اجرا نمیشه. چه کار باید کرد؟ (7 سال پیش)
0 0
ویندوزتان را 64 بیت کنید (7 سال پیش)
+2 0
اسونه به زبون بگید ویندوزتونو 64 کنید ولی اصن کار اسونی نیست احتیاج به تبدیل و ارتقا کلی از اجزا کیس هستش که هم وقت گیر هستش هم هزینه بر !!! با تشکر چاره ای دیگه باید پیدا بشه (7 سال پیش)
+1 0
من هم عرض کردم که اگر سخت افزار 64 بیتی باشد، کار آسانی است و کافیست ویندوز عوض شود. به این موضوع هم توجه داشته باشید که سخت افزارهای 32 بیتی مربوط به حداقل 7 سال پیش است و باید آنقدر قدیمی و ضعیف باشند که در اجرای Emulator به مشکل بر بخورید. (7 سال پیش)
+1 0
سلام استاد ببخشید من منظورم با نظر شما نبود خیلی خیلی واسه این گستاخیم منو ببخشید ولی بازم میگم از لحاظ سخت افزاری تبدیل 32 بیتی به 64 بیتی کار اسونی نیست ولی میشه مث PC خودم استاد اگه بخوام عوض کنم تمام کیس باید عوض بشه ولی میشه کاری نشد نداره هههههه بازم استاد شرمنده (7 سال پیش)
+1 0
استاد عزیز ما همینجور منتظر ادامه آموزش ها هستیم کی انشالا ادامه پیدا میکنه؟؟؟ از سرویس مشکوک هم خبری نشد (7 سال پیش)
+7 0
در خصوص آموزشهای اندروید، به امید خدا چند ساعت اضافه میشه در مدت کوتاهی و در مورد سرویس مشکوک، چند موضوع قانونی هست که در حال بررسی آن هستیم تا سرویس مورد ریلیز قرار گیرد. (7 سال پیش)
0 0
سلام خدمت استاد عزیز اگر امکانش در آپدیت های بعدی جوری طراحی شود که هر اندازه صفحه تغییر سایز میدهد اندازه فونت ها و ... به تناسب تغییر کند چیزی شبیه Bootstrap اگر امکانش هست ایجاد کنید. (7 سال پیش)
0 0
سلام استاد؛ میدونم جای مناسبی برای این سوال نیست. اما آیا در این مدت تصمیمی برای تکمیل آموزش های وب دارید؟ (7 سال پیش)
+12 0
یک زمانی بود که آموزشهای زیادی در وب عرضه شد و دوستان اندرویدی گفتند چرا اندروید رو فراموش کرده اید. ما هیچگاه اندروید را فراموش نکرده ایم و همینطور الان هم وب را فراموش نکرده ایم. همه آموزشها برای من مهم است و به همه این دو گروه به یک میزان توجه خواهد شد، اما به دلیل اینکه تمرکز بر روی هر کدام نیاز به شرایط مجزایی است، همزمان با هم پیش نمی روند. مدتی بر روی وب هستیم و مدتی بر روی اندروید. (7 سال پیش)
0 0
سلام sana ebadi . من هم هر جا لازم شد مجبور بودم خرج کنم تا اینکه مثلا اندروید استدیو روی سیستمم اجرا بشه(در کل برنامه نویس مجبوره خودشو تو سخت افزار و نرم افزار و پشم افزار و...) بروز و اپدیت باشه. البته شما حرف بدی نزدید و نظر شما محترم است. (7 سال پیش)
+1 0
استاد خواهش میکنم نسخه لینوکس رو هم پیاده سازی کنید (7 سال پیش)
+1 0
از استاد آقاجانی و تیم uncox به خاطر زحماتشون متشکرم. پیشنهادی که دارم اینه که قسمت مشاوره و توضیح که در قسمت دانلود فیلم یا سورس سرفصل های قدیم اندروید بود به برنامه اضافه بشه. (7 سال پیش)
+2 0
سلام استاد؛ آیا همه Bookmark های آموزش های uncox به یک نرم افزار واحد منتقل خواهند شد؟ مثلا همگی تحت یک نرم افزار با عنوان uncox bookmark تبدیل شوند. و یا مثلا همین نرم افزار ( که همه آنرا نصب کردند ) با یک بروزرسانی این امکانات را دریافت کند. (7 سال پیش)
+4 0
هر آموزش نرم افزار مستقلی خواهد داشت، البته برای آموزشهایی که سرفصل چند شاخه ای ندارند، نرم افزار همان Bookmark سابق است. تنها آموزشهای با سرفصل چند شاخه ای از نرم افزار جدید ( toc ) استفاده خواهند کرد. (7 سال پیش)
+1 0
البته به نظر من منطقی تر هست که یک نرم افزار واحد ارائه بشه و چند نرم افزار باعث پراکندگی اطلاعات در سطح رابط کاربری و سیستم عامل میشه. (7 سال پیش)
+1 0
آقا بزارید فکر استاد روی آموزش ها متمرکز بشه ((: (7 سال پیش)
+1 0
درسته که نرم افزار کمبود و کاستی های زیادی دارد منم خودم یکی ار منتقدین این نرم افزارم ولی تولید این نرم افزار به جهت کمک به ابزار های یادکیری کاربران است نه تعهد سایت ، این سایت چیزی بیشتر از تعهداتش تا الان ارائه داده ،لطفا شکیبا باشید تا پایان کار ، منم خودم یک کاربرم و می دونم کسایی که محتوای این سایت را تولید می کنند این قدر بی خیال نیستند که یادگیری کاربر برایشان یک مسئله بی اهمیت باشد ، همین ... (7 سال پیش)
+1 0
با سلام خدمت استاد عزیز، الان که آموزشها به روز شده است، فکر می کردم در نسخه ی آفلاین هم به صورت خودکار بروز خواهد شد، اما این طور نشده است، آیا برای بروزرسانی نسخه ی آفلاین باید مجدداً 50 مگ دانلود کنیم، یا نکته ای در بروزرسانی وجود دارد که من متوجه نشده ام؟ با تشکر (7 سال پیش)
+1 0
درصورتی که آپدیتی عرضه بشه ،نرم افزار به صورت خودکار آپدیت میشه.منتها هنوز آپدیتی عرضه نشده (7 سال پیش)
+3 0
با عرض سلام خدمت استاد گرامی و تشکر از نرم افزار خوبی که تهیه کردید . در نرم افزار قسمت "نصب محیط توسعه " فایل ویدئویی باز نمیشود . فایلی که دانلود میشود به نام "Setup Development Environment.rar " است که حاوی فایل ویدئویی " Setup Android Development Environment.mp4" می باشد . اگر اسم فایل را به " Setup Development Environment.mp4 " تغییر بدهیم مشکل حل خواهد شد . بی زحمت بررسی بفرمایید و در صورت صلاحدید اصلاح بفرمایید . (7 سال پیش)
+1 0
استاد اکه میشه تو نسخه جدید نرم افزار سرفصل چند شاخه ای برای لینوکس هم اراپه بدین چون واقعا بدون این نرم افزار اذیت میشیم (7 سال پیش)
+2 0
ممنون بابت زحماتتون، لطفا سرفصل آفلاین رو هم به روزرسانی کنید (7 سال پیش)
0 0
#باگ سلام من اموزش "نصب محیط توسعه" رو دانلود و در پوشه مربوطه انتقال و از حالت فشرده بیرون اوردم تمام اموزش ها رو برنامه نسخه افلاین میشناسه به غیر این فیلم (7 سال پیش)
0 0
شاید ناخواسته اسمش تغییر کرده ، برای من باز میشه . (7 سال پیش)
0 0
نام فایل : Setup Development Environment.mp4 (7 سال پیش)
+1 0
بله مثل اینکه اسمش تغیر کرده بعد اکسترک مال من اسمش بود Setup Android Development Environment.mp4 (7 سال پیش)
0 0
سلام. چرا سرفصل های موجود در برنامه با سایت متفاوته؟ تو برنامه برای من تا Hangman میاد و تو سایت تا پروژه باران! انگار برنامه تو اولین اجرا، سرفصل ها رو کش کرده و دیگه آپدیت نمیکنه !!! (7 سال پیش)
+1 0
کامنت ها رو الان خوندم و فهمیدم که نسخه آفلاین اتوماتیک بروز نمیشه! ایشالله که هر چه زودتر گرفتاری های استاد برطرف شن و این قابلیت آپدیت اتوماتیک به برنامه اضافه شه (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد استاد بالاخره کی میخواد آموزش های جدید بیاد؟؟تعطیلات طلایی عید رو از دست دادیم در صورتی که نتونستیم کاری بکنیم (7 سال پیش)
+2 0
قرار بود سال جدید و اتفاقات جدید داشته باشیم تو تعطیلات (7 سال پیش)
0 0
با سلام هنگام نصب با خطای NSIS Error مواجه میشم و نصب نمیشه مشکل از چیه؟ (7 سال پیش)
+1 0
آیا برنامه ای برای بروزرسانی نسخه آفلاین TOC وجود داره؟ یا در مورد اندروید هم بزودی روش آموزش تغییر خواهد کرد؟ (درحال حاضر آخرین قسمتی که در نسخه آفلاین پوشش داده شده «روتوش و نهایی سازی» بازی هنگمن هست که تقریبا 36 قسمت بعد از آن به آموزش ها اضافه شده که در حال حاضر در TOC نسخه آفلاین نیست.) (6 سال پیش)
+4 0
سرویس مشکوکی که در نظر های بالا از آن صحبت شد، قابل بهره برداری است. توضیحات بیشتر: لینک (6 سال پیش)
0 0
سلام. چرا سرفصل های موجود در برنامه با سایت متفاوته؟ تو برنامه برای من تا Hangman میاد و تو سایت تا متریال دیزاین !!! چجوری آفلاین کنم (6 سال پیش)
 برای این سوال 9 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Alireza  7 سال پیش
+1 0

استاد خسته نباشید - میخواستم ازتون خواهشی بکنم تو سرفصل آموزش های جدید و شاخه ای برای هر آموزش یک tooltip بزارید که با ماوس وقتی میریم روی عناوین اسم فایل دانلودی بیاد که اینجوری راحت بفهمیم کدوم آموزش رو دانلود کردیم و کدوم آموزش رو هنوز دانلود نکردیم

تو سرفصل چند شاخه ای آدم گیج میشه

منم که سیستمم لینوکسه نمیتونم از نرم افزاری که شما نوشتید برای سرفصل ها استفاده کنم

ممنونم اگر به این نیاز جواب بدید

+3 0
خوبه | اما الان نکته ی مهم تر خود تولید آموزش هاست ، بزارید استاد وقتشون بیشتر برای ضبط آموزش ها باشه :D (7 سال پیش)
+6 0
قرار هست امکانات زیادی به سرفصل چند شاخه ( آفلاین و آنلاین ) اضافه بشود ولی طبیعتاً با زیر پروژه ها و سرویس هایی که تعریف شده و باید زودتر تکمیل شوند و اوضاع سرفصل به نسبت خوب است، اولویت از روی توسعه سرفصل ها فعلاً برداشته شده. مطمئن باشید که هر زیر پروژه و سرویس اولویت دار ، برای کاربران بیشتر سودمند است و معیار اولویت بندی سود حاصل برای دانش پذیران خواهد بود. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مجتبی  7 سال پیش
+4 0

سلام استاد

یه مقدار سرفصلای نسخه آفلاین دیر به روز می‌شن.

الان یه مدتی هست فیلم‌های جدید اضافه شدن ولی هنوز سرفصلای نسخه آفلاین تغییری نکرده

غیر از مشغله زیادتون دلیل خاصی داره؟

+6 0
به نظر من اون قدر که محتوای آموزش اهمیت داره ابزار های کمکی برای نمایش آموزش ها اهمیت کم تری داره. من صفحه سرفصل های چند شاخه ای رو ذخیره کردم چون فقط ترتیب دیدن فیلم ها رو نیاز داشتم. حالا نرم افزار آپدیت بشه یا نشه توی روند آموزشی آنچنان مشکلی پیش نمیاد. خودتون رو در بند این جور چیزا در نیارین , برنامه نویسی و منطقش مهم تر و دلپذیر تره :) البته منتظر قسمت های بعدی هستیم (7 سال پیش)
+3 0
مجتبی جان به نظر من اهمیت زیادی داره که به روز بشه الان خیلی از دوستان من شروع نکردن آموزشهای جدید رو تا سرفصل های آفلاین به روز بشه و نظم مطالعشون بهم ریخته و فکر میکنم بهتره با ارائه آموزشای جدید سرفصل آفلاین هم به روز بشه تا کسایی که تازه شروع میکنن و انگیزشون قوی نشده هنوز ، جا نمونن و طبق سرفصل جلو برن (7 سال پیش)
+2 0
به نظر من این اشتباهه که منتظر بمونید سرفصل آفلاین اپدیت بشه بعد آموزش ها رو ببینید. سرفصل آفلاین اپدیت نشده آنلاینش که آپدیت شده ، خب از اون استفاده کنید (7 سال پیش)
+1 0
سلام خدمت اساتید محترم جناب اقا جانی و دیگر دوستان. ببخشید انشالله تا اپدیت جدید سر فصل های افلاین خیلی مونده چون لذت مرور و تمرین به همینه که طبق متد و شاخه گزاری درسی که شما گذاشتید و درجه اهمیت و لازمه بودنشو نشون میده هست، و اگه بخوایم پوشه بندی کنیم فکر نکنم خیلی جذاب و کارا باشه البته من اینو عرض کردم که دوستانی مثل من هزینه اینترنت براشون مهم و قابل ملاحظه هست. به هر حال این نوع متد بسیار کارا و قابل تحسین هست انشالله خدا حفظ تون کنه که برای ذکات علم تلاش میکنید و حتی فراتر از توقع کار اموزانتون متشکرم و موفق باشید. (7 سال پیش)
+12 0
متأسفانه گرفتاری هایی که برای من وجود داره و البته مشکلی که در برنامه نویسی سرفصل آفلاین هست و باید برطرفش کنم، مانع از آپدیت به موقع سرفصل آفلاین شده، اما شما به سادگی می تونید با دیدن سرفصل آنلاین و کلیک روی دکمه دانلود، نام ویدئو رو پیدا کنید و در عرض کمتر از 5 دقیقه، لیست ترتیبی مطالعه خودتون رو پیدا کنید. به امید خدا پس از تغییر اساسی در سرفصل آفلاین ، از آن پس آپدیت سرفصل آفلاین بلادرنگ و اتوماتیک انجام خواهد شد. (7 سال پیش)
+2 0
استاد این قابلیتی که گفتین به صورت اتوماتیک خودش سرفصل آفلاین رو با آنلاین به روز می کنه خیلی خوبه ممنونیم و خیلی خوشحال که شاگرد استادی همچون شما هستیم (7 سال پیش)
0 0
سلام اگه ممکنه تو سرفصل های آینده نرم افزاری شبیه به Airdroid آموزش بدین که برای شخص من خیلی جالبه که کشفش کنم چجوری ساختنش لینک نرم افزار در کافه بازار : لینک (7 سال پیش)
0 0
سلام استاد سال نوتون مباااارک باشه استاد جان الان 4 ماهه میگذره که قراره برنامه toc رو آپدیت کنید واقعا سخته کار بدون برنامه که اپدیت نشده و ناقصه خیلی از سرفصلها رو نداره یه روز وقت شریفتون رو بزارید و کامل آپدیت کنید این باشه عیدی شما به ما ممنون ازتون (7 سال پیش)
0 0
سلام من تازه میخوام سرفصل های جدید رو شروع کنم. فکر میکردم نرم افزار آپدیته. همه فایل ها رو ریختم توی فلدر و به برنامه معرفی کردم! چشمتون روز بد نبینه! همه چی قاطی شده و برنامه هم آپدیت نیست! یه لطفی بکنید و حالا که همچنین قابلیتی رو به وجود اوردید آپدیتش هم بکنید. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
h_uk2009  7 سال پیش
0 0

دستتون درد نکنه و بسیار هم کار شده. تنها تعجب میکم چرا بعد از مدتها که به سایت سر زدم میخوام نسخه جدید برنامه نویسی اندروید رو بخرم اینقدر گیج کننده هست همه جیز. از شما بعید بود! به نظر من نسخه قدیمو جدیدو وسطی و ووو رو همه رو یکی کنین قشنگ بزارین ... واقغا دارم میگم گیج کنندست و یکی از نکات مهمیم که یک کاربر براش اهمیت داره ساده بودن کار کردن بایک سایته... به نظر من یکیش کنین همه چیر رو... امیدوارم منظورم رو رسونده باشم. اردات داریم استاد گرانقدر.

+6 0
سلام کجاش گیج کننده هست ؟؟؟؟؟ یه بخش جدید با عنوان آموزش اندروید در محیط اندروید استدیو اضافه شده همیییین! (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amirbad  7 سال پیش
0 0

سلام و تشکر از استاد بابت آموزش های گرانبهاشون
من مدتی ب سایت سر نزدم و بسته قدیمی را خرید کردم الان موندم این سرفصل ها همون آموزشا قدیمیه ک خریدیم یا جدید هست و باید دانلود کنیم؟؟ممنون میشم جواب سوالم را دوستانی ک میدونند بگن

+1 0
سلام سرفصل نسخه جدید در این لینک و نسخه قدیم اندروید در این لینک (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
120807  7 سال پیش
+9 0

سلام خدمت شما استاد گرامی  میخواستم خواهش کنم برای انتشار سری جدید اموزش های اندروید یک برنامه زمان بندی شده در نظر بگیرید که ما هم بتونیم مطابق با کارهامونو تنظیم کنیم. به شدت منتظر اموزش متریال دیزاین هستیم که قولشو دادین اگه میشه زمانش رو اعلام کنید با تشکر

+1 0
دوستان همه چیز رو میزنید به پای "قول" .... نکنید تورو خدا ... به همین خاطر هم هست که استادید سایت به خودشون جرات نمیدن یه قولی بهمون بدن . همش میگیم : کی ؟ کی ؟ اخه چقدر دیگه ؟ ... حتما اگه قولی بوده رو قولشون هستند ... اگه قولی در کار بوده که محدودش نکردن ... گفتن آموزشها رو گسترش میدیم ام نگفتن چه زمانی (7 سال پیش)
+2 0
اسم قول رو نیارید. همچین قولی استاد ندادن. الان میفهمم که دلیل سختگیری استاد از گفتن زمان تدوین چیه. تا یه چه میشه میگن قول دادین.جه موقع قول داد ما ندیدیم؟!!! (7 سال پیش)
+3 0
با سلام و عرض خسته نباشید، می خواستم بدونم چه موقع نرم افزار سرفصل چند شاخه ای اندروید آپدیت میشه؟ ممنونم. (7 سال پیش)
0 0
سلام من دانلود کردم اما اجرا نمیشه روی ویندوز 8 32 بیتی! (6 سال پیش)
0 0
استاد جان در متن و پست اول ذکر کنید نسخه فقط 64 بیت هست ظاهرا خیلی ها مثل ما دانلود کردن و گیر افتادن....خب بله مث ما مجبوریم از 32 بیت استفاده کنیم چون سخت افزار سیستم ضعیف هست(رم 2) که عملا روی 64 بیت نریم بهتره (6 سال پیش)
+3 0
تعویض چنین سخت افزارهایی برای یک برنامه نویس از نون شب واجبتر هست. (6 سال پیش)
0 0
استاد چرا سر فصل ها آپدیت نمیشن (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ammi1378  6 سال پیش
0 0

سلام استاد

سرشاخه های نرم افزار توی کامپیوتر من آپدیت نمیشن!!

پاسخ به سوال 
uncocoder  6 سال پیش
+11 0

همانطور که این مطلب چند بار مطرح شده، بار دیگر هم به شکل پاسخ تأکید می کنم.

سرفصل سری جدید آموزش اندروید به زودی از شیوه چند شاخه ای خارج شده و به نوع دیگری ( سرفصل هدف محور ) عرضه می شود. این موضوع تنها نیاز به تغییر ظاهر سرفصل ندارد بلکه ویدئو ها باید مطابق نیاز های آن سرفصل مجدد چیدمان یا حتی بخشی از آن باز ضبط شود.

به این ترتیب سرفصل جدید بسیار بیشتر از پیش به درد دانش پذیران خواهد خورد. اما چند سئوال:

چرا سرفصل آفلاین آپدیت نمیشه؟
چون سرفصل جدید در راه است و سرفصل پیشین به همراه نسخه آفلاین آن دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

ما ویدئو های ناقص در سری جدید داریم، چه کار کنیم؟
همانطور که هزاران بار مطرح شده سری جدید ویدئو ها همان سری قدیم است با اضافه شدن امکان استفاده از Android Studio ، بروز رسانی چند بخش سخت مثل ListView ، تغییر نحوه آموزش و گویش، سرفصل متفاوت، افزایش ارتقاء صوت و ...

همانطور که مشخص است سرفصل قدیم که کامل است قابل مطالعه می باشد و خدشه ای در فرآیند آموزش شما ایجاد نخواهد کرد و قاعده برنامه نویسی از سرفصل اندروید پیشین تا سرفصل اندروید جدید تغییر نکرده و در آینده 10 ساله هم تغییر نخواهد کرد ( چون جاوا جاواست و برنامه نویسی برنامه نویسی )

ویدئو های جدید کی منتشر می شود؟
اگر رکورد ویدئو ها کیلویی بود، آنرا روز به روز یا هفته به هفته منتشر می کردیم اما رکورد ویدئو مخصوصاً در مباحث پیچیده بسیار دشوار و طاقت فرساست مخصوصاً اینکه بخواهیم مبحثی که نیاز به 30 ساعت آموزش دارد را در مدت 5 ساعت به کاربر ناوارد منتقل کنیم. به همین خاطر تحقیقات زیادی برای یک ویدئو 1 ساعته انجام می شود.

همینطور همه چیز به ویدئو تخصصی نیست. یعنی ممکن است ما در سایر سرویس های خود خدماتی به شما ارائه دهیم که حتی بیشتر از یک ویدئو آموزش اندروید برای شما مفید باشد، مثلاً ویدئو های کانال @uncox_stream که در حال تهیه است و اگر شما از گوش کردن به یک ویدئو 3 ساعت آموزش اندروید 50% رضایت داشتید با گوش دادن به یک ویدئو 15 دقیقه ای 100% رضایت خواهید داشت چرا که ناگفته ها را برای شما بازگو می کند.

پس رها شده نیستید و بیش از پیش در کانون توجه قرار دارید.

+3 0
ممنون استاد . هر از چند گاهی میاید واسه بروزرسانی و معرفی سرویسهای جدید و از این دست موارد بهمون روحیه میدید ... امیدوارم روحیه ی شما نیز مضاعف شود . بیصبرانه منتظر آموزشهای استریمِ سایت هستیم . امیدوارم همه ی امور هچه سریعتر سامان پیدا کنه تا اینکه به خوبی و خوشی و البته به زودی ، آموزشها آماده شه . ضمناً از اینکه اشاره ای به آپدیت بخش اندروید داشتید هم خوشحال شدم . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mohamad Reza  6 سال پیش
+1 0

سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان و استاد گرامی. 

خواستم سوال کنم خدمتتون که سرفصل آفلاین نسخه ی ( هدف محور ) چه زمانی آماده میشه و قابل استفاده برای ماست ؟؟؟ ممنونم.  

+4 0
این نوع سرفصل نسخه آفلاین ندارد، چون نیازی ندارد. کافیست شما با توجه به پیش نیاز ها و هدف خود، بخشی را انتخاب و ویدئو های آن را دانلود نمایید و به ترتیب شماره گذاری شده مطالعه نمایید. پس از اتمام آن، مجدداً به این سرفصل سر می زنید و هدف بعدی خود را تعیین و دانلود می کنید. (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
116461  6 سال پیش
+3 0

با سلام

استاد کل تابستون برنامه ریزی کرده بودیم روی این سرفصل جدید !

آیا قصد اضافه کردن و بروز کردن اون رو ندارید ؟

الان بازم بیش از چند ماهه که هیچ مطلبی بهش اضافه نشده .

تشکر

+1 0
سلام، از این لینک میتوانید سرفصل آفلاین بنده رو دریافت کنید (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .