آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

درخواست افزایش قیمت پکیج و برگشت استاد غیاثوند

FFA  5 سال پیش  5 سال پیش
+8 0

سلام به همه ی دوستان انجمن و مدیر محترم سایت

با توجه به وقفه طولانی مدتی که که در اموزش ها افتاده و دیگه امیدی به بازگشت استاد نیست من تصمیم گرفتم که یه پیشنهاد بدم

از اونجایی که این دوره از اموزش ها شامل مباحث V-ray , 3Dmax و پست پروداکشن میشه و استاد عزیز به طور کامل و موشکافانه مباحث رو تدریس کردن من پیشنهاد میکنم برای ادامه اموزش ها و اینکه استاد زحماتی که تا به الان کشیدن و وقتی که من و شما دوست عزیز گذاشتیم هدر نره قیمت پکیج رو افزایش بدیم به چند دلیل:

1- اینکه شما اگر بخواین اموزش های V-ray 3Dmax و پست پرو بصورت جداگانه تهیه کنی هزینه ای بیش از 1 میلیون تومان خواهد داشت و میتونم به جرات بگم پکیجی که استاد تدریس کردم جامع ترین در نوع خودشه و من خودم این اموزش رو فقط با 180هزار تومان تهیه کردم که واقعا در برابر کار استاد ناچیز هستش.

2- اینکه خود استاد ادامه اموزش ها رو تدریس میکنن و خودشون بالا سرمون هستن (ادامه اموزش ها با unreal engine یا استاد دیگه اصلا منطقی نیست و من بشخصه دوست دارم ادامه اموزش ها توسط استاد غیاثوند تدوین بشه)

3-اینجوری شاید اموزش های دیگه ای مثل انیمشن سازی رو هم از استاد غیاثوند ببینیم.

در اخر با سه نفر صحبت دارم

اول استاد عزیزم به خاطر تمام زحماتی که کشیدی ممنونم هر کدوم از ما با یه هدفی این اموزش رو تهیه کردیم و به خاطر علاقه ای که داشتیم 2 سال از وقتمون رو صرف یادگیری این هنر کردیم و درست وقتی میخوایم گام نهایی رو برداریم تا لذت کار رو بچشیم به مشکل میخوریم من خودم دانشجو هستم و امید زیادی به کسب درامد از این اموزش ها داشتم ولی متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و اینکه اموزش ها تکمیل نشدن حسابی امیدم رو از دست دادم )):

لطفا برگردین تا به الان 90 درصد راه رو اومدیم ایشالله بقیه راه رو هم با هم طی میکنیم.

دوم مدیر محترم سایت اقای اقاجانی گل که تو این مدت خیلی باهاشون تماس گرفتم و مزاحمشون شدم شما هم کدورت ها رو کنار بزارین و با توجه به دلایل بالا با افزایش قیمت پک موافقت بکنین چون واقعا ادامه اموزش ها و تکمیل اون ارزشش رو داره.

سوم شما هنرجو عزیز که بدنبال ارتقا و پیشرفت خودت هستی حداقل نسبت به این پست بی تفاوت نباش وهروقت تونستی نظرت رو همین جا بزار تا مشخص بشه این انجمن و اعضا اون هنوز فعالن . فقط چند ثانیه وقت بزار اگر ما خودمون کاری برای خودمون نکنیم نباید از دیگران انتظارداشته باشیم.

ممنون که وقت گذاشتین

+3 0
آفرین به شما دوست عزیز البته از قبل هم مثل این پیشنهاد شما چیزی گفته بودم که مورد قبول قرار نگرفت ولی شما بهتر و جدی تر بیان کردید . امیدوارم که دوستان و اساتید عزیز این مطلب رو مد نظر قرار بدن که ما هم موافق هستیم . (5 سال پیش)
+3 0
من هم کاملا با این نکته موافقم که این پست رو باید جدی گرفت و بی تفاوت نبود. همه بچه ها باید اینجا جمع بشن تا به نتیجه مناسب برسیم. امسال حدودا 4 یا 5 بار اکانت استاد غیاثوند آنلاین شده و فکر میکنم خود استاد هم میل به ادامه داشته باشن. امیدوارم به صبرِ بچه های این انجمن پاسخ غافلگیر کننده و خوبی داده بشه:)) (5 سال پیش)
+2 0
بنده هم موافقم. ضمن تشکر از اساتید محترم این مجموعه، اگر استاد برگردن و مثل سابق با بچه ها باشن، افزایش قیمت هیچ مانعی نداره. ضمن اینکه برای علم استاد نمیشه قیمتی گذاشت و جبران این همه زحمت سخته. تشکر از دوستان. (5 سال پیش)
+2 0
کاملا موافق برگشت استاد با صرف هزینه مجدد هستم هرچند که صد بارم هزینه مجدد بشه بازم روی علم نمیشه قیمت گذاشت-. برای بازگشت استاد غیاثوند عزیز توی دلت یه صلوات محمدی بفرست. (5 سال پیش)
+1 0
کاری به این ندارم که استاد آقاجانی افزایش قیمت میدن یا نه، البته فکر نکنم چنین کاری بکنن چون الان با این وضعیت اقتصادی تنها چیزی که توو ایران گرون نشده محصولات این سایته! ولی آخه به نظرتون این درسته استاد غیاثوند فکر میکنم بیش از یک ساله که گذاشتن رفتن بعد شما با پیشنهاد افزایش قیمت میخواین که استاد برگردن!!! آیا با قبول این پیشنهاد اصول تعهد زیر سوال نمیره؟!!! (5 سال پیش)
0 0
این تاپیک برای مشخص کردنه سرانجام اموزش ها درست شده من با توجه به دلایل بالا این پیشنهاد رو دادم و به نظرم محتمل ترین گزینه رفتن استاد هست ما که از پشت ماجرا خبر نداریم و اگر بخوایم همه این ماجرا رو تقصیر استاد بندازیم و بگیم ایشون به تعهدشون عمل کردن اشتباهه در کل ما دنبال مقصر نیستیم دنبال راه حلیم در رابطه با افزایش قیمت واینکه با افزایش قیمت ها موافقت میشه یا نه دیر یا زود این سیاست قیمت گذاری چه بخوایم چه نخوایم عوض میشه و با افزایش قیمت مواجهیم پس چه بهتر که اولین افزایش قیمت رو این پک اتفاق بیوفته و شرایط برای بازگشت استاد هر چی که هست فراهم بشه حالا اگر دوستان و اعضا پیشنهاد بهتری دارن مطرح کنن ولی اگر میخوایم اتفاقی بیوفته همه باید هم صدا باشیم (5 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
FFA  5 سال پیش
+3 0

تمرین اشپزخانه مدرن ایشالله استاد نظر بدن :))))


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .