بروز خطا
[message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]
3d max 2015 متریال
نحوه تکسچردهی به یک polygon از ابجکت
+1
0
همه پولیگان ها را انتخاب و در قسمت Material IDs یک عدد در Set ID وارد می کنید مثلا 1 و بعد پولیگان مورد نظر رو انتخاب کرده و یک عدد متفاوت بهش نسبت می دید در ست آی دی . حالا در پنجره متریال ایدیتور یک متریال در حالت مالتی ساب آبجکت انتخاب کرده و بر اساس همان عدد آی دی هایی که به پولیگان ها دادید این آی دی های در این مالتی ساب آبجکت عمل می کنه و بعد از انتساب متریال به آبجکت می بینید که بر اساس آی دی متریال ها به پولیگان ها داده میشود . (5 سال پیش)
برای این سوال پاسخی وجود ندارد.
پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .