آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

درخواست بازگشت استاد غیاثوند از استاد و مدیر محترم سایت جناب آقای آقاجانی

MohammadAmin  6 سال پیش  6 سال پیش
+2 0

سلام استاد  و مدیر محترم Uncox جناب آقای آقاجانی

جسارت بنده را بپذیرید چند کلمه ای حرف داشتم!

از شما درخواست داریم تا حد امکان سعی کنید استاد غیاثوند به آموزش ها برگردند چون هیچ کس به غیر خود آقای غیاثوند نمیتواند به شکلی مسلط و جامع تا این جایی که از آموزش ها جلو آمدیم پیش برود. و صدرصد هرکسی که مباحث آموزش مختص، را جمع بندی می کند مسلط به امور آموزش تا آخر هست. جناب آقاجانی درست هست که در رویه کار شما قوانین مهم و الزام به رعایت آن هستیم و بخاطر مشکل پیش آمده با آقای غیاثوند احتمال بی قانونی بعضی چیزها بودید ولی خواشمندیم اگر امکانش هست دوباره آقای غیاثوند به آموزش ها برگردند.

امیدوارم مطالب بنده بتواند حد الامکان  اگر دلخوری بین شما و آقای غیاثوند بوده را برطرف کند.

گذشت داشته باشیم و باهم مهربان باشیم

به امید موفقیت همه دوستان گل

+1 0
با سلام من هم با بازگشت استاد غیاثوند عزیز موافقم. واقعا استفاده از تجارب و ارزش های استاد ، ارزش صبر کردن رو داره . امیدوارم دوستان با این پیشنهاد من ، ناراحت نشوند ولی پیشنهاد می دم به استاد آقاجانی، اینو نزد استاد غیاثوند مطرح کنند که برای ادامه آموزش ها ما حاضریم هزینه اضافه تری پرداخت کنیم تا ان شاء الله یه دلخوشی باشه برای استاد گرامی ، اگرچه با این پرداخت های ناچیز ما حق مطلب ادا نمی شود . (6 سال پیش)
+2 0
متأسفانه من نمی تونم به اجبار از آقای غیاثوند بخوام که کاری رو انجام بدن. بحث دلخوری مطرح نیست. بحث این هست که وقتی مسئولیتی پذیرفته میشه باید به طور کامل انجام بشه یا اینکه اصلاً پذیرفته نشه. (6 سال پیش)
+3 0
سلام خدمت همه ی عزیزان راستش منم بعنوان عضو کوچک این انجمن به خودم حق دادم تا چند جمله ای با شما حرف بزنم نکته:من صاحب نظر نیستم و فقط نظر شخصی از دیدگاه خودم بیان میکنم حدودا 1 ماه پیش دوباره بحث درباره سرانجام آموزش ها از طرف یکی از دوستان مطرح شد و استاد آقاجانی عزیز راهکاری در اختیار ما گذاشتن اما یک نقد بر این راهکار میشه متصور بود. تیتر این آموزش ها [پکیج آموزشی...در "معماری"] هست یعنی رسما ما به یک متخصص در امر معماری نیاز داریم برای ادامه آموزش ها.. بحث بعدی در رابطه با قطع همکاری استاد غیاثوند هست که ظاهرا یک طرفه به این رابطه پایان دادند و به اصلاح دست ما رو گذاشتن تو پوست گردو:)) "از استاد آقاجانی عزیز میخوام که اگر امکانش هست یه پل ارتباطی بین هنرجو و استاد برقرار کنند تا شاید ما بتونیم استاد غیاثوند رو راضی به برگشتن بکنیم." قطعا خیلی حیف میشه که اموزش ها ناقص باقی بمونه..من هم مثل محمد عزیز حاضرم مبلغی که مناسب باشه برای هر دوطرف,برای ادامه آموزش ها پرداخت کنم. آشنایی با مپ,متریال سازی,تنظیمات رندر و پست پروداکشن مباحث باقی مونده است که به نظر من ارزش صبر کردن داره تا خود استاد غیاثوند که "معمعار و متخصص" هستند تدریس کنن درخواست بعدی من از استاد آقاجانی اینه که اگر امکانش هست یک گروه تلگرامی ایجاد بشه برای تبادل بعضی مسائل و مشکلات در حوزه 3dmax حالا که فعلا استادی بالای سر ما نیست خودمون با کمک هم بتونیم بعضی موانع رو برطرف کنیم(مثل ارسال تکسچر و آبجکت و تصویر و...) به امید برطرف شدن هرچه سریع تر مشکل هنرجویانِ محجوب و خصوصا صبورِ این انجمن. امیدوارم از دایره ادب خارج نشده باشم و احترام استاد را نگه داشته باشم..تشکر (6 سال پیش)
+2 0
دوست عزیزم، نقد شما بجاست. وقتی با آقای غیاثوند در خصوص مراجعه به انجمن و پاسخگویی به سئوالات کاربران صحبت کردم، به این موضوع تأکید کردن که «من بیام اونجا چه جوابی به بچه ها بدن، همه می پرسن چرا بقیه بخش ها رکورد نمیشه»! بنابراین پل ارتباطی هست، مهم این هست که آنطرف پل از ایشون جواب دریافت کنید. در خصوص گروه تلگرامی هم پیشنهاد خوبی است اما چون باید مدیریت مشخصی داشته باشد باید بیشتر در این خصوص بررسی شود. (6 سال پیش)
+2 0
کاملا درسته هست ما خیلی دوست داریم همه چیز خیلی زود در اختیار ما قرار بگیره ولی نمی دونیم که همه در زندگی هاشون دغدغه های خیلی زیاد دیگه دارن که خیلی فرصت نمیشه اساتید عزیز هر روز برای ماها اموزش تدوین کنن . من خودم به شخصه هنوز ویدیو ها رو ندیدم و فعلا از اهمیت خاصی برام برخوردار نیست . خداوکیلی استاد غیاثوند در مدت یکسال ساعات زیادی آموزش رو تدوین کردند و حقیر خیلی متشکرم ازشون. در خواستی دارم از استاد آقاجانی و خواهش میکنم ازشون و اون این هست که یه تاریخ و ساعتی مشخص و معین رو هماهنگ کنند که استاد غیاثوند یه سر کوچولو به انجمن بزنند تا ما با ایشون صحبت بکنیم و من به شخصه قول میدم اصلا در مورد تدوین آموزشهای جدید حرفی نزنم و حق حرف زدنم به خودم نمیدم چون ساعات آموزش واقعا تا همین الان بالا هست حالا استاد غیاثوند عزیز هر وقت صلاح دونستند و میل خودشون بود باقی آموزشها رو تدوین کنند. هدف این هست که یه سرپرست آموزشی بالاسر انجمنون باشه و فکر نمی کنم از خود استاد غیاثوند مجرب تر و توانمند تر کسی باشه . و در اخر دست بوس استاد آقاجانی و استاد غیاثوند عزیز هستیم خداگواهه دلم خیلی برای ایشون تنگ شده . (6 سال پیش)
+3 0
استاد غیاثوند عزیز اگر به انجمن سر زدید حتما این مطالب رو بخونین شما بیشتر راه سخت آموزش ها رو رفتین و تا اتمام کار چند فصلی بیشتر باقی نمونده ما طراحی رو که انجام دادیم لذت بخش ترین اون قسمت رندر نهایی هست که بخش مهمیه همانطور که دانش خودتون و فوت و فن ها رو در طراحی به ما آموزش دادین لطفا به احترام دانشجوهای عزیز که لطف بسیار به شما دارند باقی راه رو هم با ما باشین و ما رو تنها نزارین ما قدردان زحمات شما هستیم. به قول و مثال معروف (کار آن کرد که تمام کرد) تشکر (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .