آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

حل سوالات و مشکلات کاربران ( انجمن سرده بیاید گرمش کنیم، حتما تا آخر بخونید )

unreal persia  3 سال پیش  3 سال پیش
+4 0

سلام دوستان عزیز بنده عضو تازه وارد این انجمن هستم و یه مسئله ای که برام پیش اومده اینه که این انجمن تقریبا از سال 92 (اینجوری که من متوجه شدم) تاسیس شده یا شایدم بیشتر اما چیزی که من متوجه شدم اینه که تقریبا 6 سال از تاسیس این انجمن میگذره و هنوز دوستان سوالات بیسیک می پرسن (مثلا چرا انجین کامپایل نمیشه، چطور خروجی اندروید بگیریم، آنریل بهتره یا یونیتی و ....) و چیزی که الان من بهش واقف شدم این انجمن بی روح داره به مسیر خودش پیش میره و جز آموزش های استاد هیچ چیز دیگه ای برای پیشرفت دوستان در راستای بازی سازی در انجمن مشاهده نمی کنم.

حالا اگر بحث نخوام زیاد کش بدم با اجازه استاد می خوام به کمک استاد تجربه 9 الی 10 ساله خودمه با شما به اشتراک بزارم.

هر سوال فنی از شروع کار تا پایان کار به ذهنتون میرسه بپرسید من و دوستانی که اطلاعات دقیقی از آنریل انجین داریم در اختیارتون بزاریم ( فقط خواهشن سوالات دقیق و مفهوم و فنی باشه و دوباره سوالات بیسیک نپرسین ). از استاد عزیز تقاضا دارم که این صفحه رو بالا نگه داره که همه دوستان ببینن و از تمامی دوستانی که آنریل انجین رو بلدن طلب کمک دارم تا هم انجمن دوباره گرم شه و هم به پیشرفت بقیه دوستان کمک کنه .

امیدوارم که هم بتونیم تجربه خوبی رو باهم کسب کنیم و هم دوباره انجمن شلوغ بشه.و در آخر چند نمونه کار به صورت عکس از خودم میزارم که ببینید و هم اکر بر اساس کس ها سوالی داشتین بپرسین و هم لذت ببرین .برین توی این تاپیک و و نمونه هارو ببینید:

(نمونه کار) اینجا کلیک کنید

فقط اگر استاد و ادمین انجمن مشکلی ندارند این دوتا پیج اینستاگرام تیم ما هستش که توسط خود پیج اصلی آنریل انجین فالو شده : 

HBBrothers

HBGAME

 

0 0
سلام دوست عزیز ، تاپیک خوبی ایجاد کردید. قبل از هرچیز بگم که اگه قرار هست که تاپیک شما در بالای انجمن بازی سازی قرار بگیره ، ترافیک زیادی از سایت صرف میشه ، چون چندین تصویر با حجم بالا رو در این تاپیک قرار داده اید ، میتونید همه ی تصاویر رو با توضیحاتی که براش دارید ، در قالب یک پست دیگر در همین انجمن ایجاد کنید و در اینجا بصورت یک تیتر بنویسید و سپس و لینک پست عکس دار خودتون رو بهش بدید تا درصورت نیاز ، افرادی که علاقمه مند هستند به پست مربوط مراجعه کنند. (3 سال پیش)
0 0
به نظر میاد شما شخص باتجربه ای هستید در تابحال حرکاتی هم از خودتون نشون داده اید ، سعی میکنیم از شما بهره ی کافی رو ببریم توی این انجمن (3 سال پیش)
0 0
تنها یک ذهنیت میمونه که به شما بدم و اون هم اینکه : درسته که این انجمن از سال 92 شروع به فعالیت کرده ، اونوقت این سایت اسمش بوده uncocoder و به جهت آموزش اندروید ساخته شده ف رفته رفته با نیاز کاربران ، هدف سایت تغییر کرده و برای اینکه بونه عناوین مختلفی رو در خودش پوشش بده اسم سایت به uncox تبدیل شده. بعد از اندروید ، پکیجهای آموزشی ای مثل LAMP که برای وب هست ، تری دی مکس که برای طراحی بود ، Gis که برای تحلیلات آماری و اینا هست ، آموزش ios و سرانجام بازی سازی با موتور unrealEngine به سایت اضافه شدند. در واقع تولّد هر پکیج آموزشی ، انجمین مربوطه بهش هم پدید میاد. آموزش بازی سازی با همت استاد در تاریخ: 1396/02/23 برای اولین بار توی سایت بارگزاری و آماده ی فروش به علاقه مندان شد. این یعنی حداکثر 3 سال بیشتر نمیشه که اومده (3 سال پیش)
0 0
در گذشته دوستان کم لطفی کردند و به نظر میومد که Unity رو بر این انجین ترجیح میدادند ( یعنی بازار رو فقط برای بازیهای دوبعدی یا سه بعدی درحد ضعیف برای موبایل مناسب میدند ) درصورتیکه الان نیاز کاربران تغییر کرده. به هرحال که استقبال خوبی صورت نپذیرفت و انجامن رحال رکود خودش باقی موند ( انجمن بازی سازی ) و تک و توک سوالاتی پرسیده میشد. از زمانی که قرار گذاشته شده پکیج جدید توی سایت قرار بگیره ، امیدواری بیشتری داریم که انجمن احیا بشه وکاربران ایرانی بازیهای ایرانی درخوری از خودشون تولید کنند. (3 سال پیش)
+2 0
امیدوارم با کمک همدیگه بتونیم یک انجمن پر رونقی داشته باشیم ، خوحال هستم که یکی مثل شما اینجا هست و خوشحال شدم تا دیدم همچین تاپیکی با همچین اراده ای ایجاد کرده اید. در کنار هم هستیم دوست من (3 سال پیش)
+1 0
از بابت اظهار نظر من راجع سال تاسیس و فعالیت انجمن پوزش می طلبم و ممنون بابت حمایت شما و من هم امیدوارم هرچه سریع تر بتونیم دوستان رو کمک کنیم و انجمن رو فعال تر کنیم و دوستان رو متقاعد کنیم که با آنریل انجین هم میشه بازی خوب AAA ساخت هم یک بازی با کیفیت موبایل چه بسا فراتر از یونیتی و با حجم کمتر (3 سال پیش)
0 0
سلام برادر ، یکی از کاربران به مشکلی خورده لینک شاید بتونید بهش کمک کنید. (3 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .