آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

ساخت بازی اندروید

علیرضا  3 سال پیش  3 سال پیش
0 0

سلام آیا در سایت آموزش ساخت بازی برای اندروید دارید؟ اگر دارید لطف کنید لینک هم بزارید.ممنون

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ChookD1  3 سال پیش
+1 0

خروجی برنامه ی Unreal Engine میتونه برای همه پلتفرمها باشه. ینی هم اندروید هم ios هم پی سی و ... منتها بازیهایی که توی این این انجین ساخته میشن ، بخاطر اینکه اساسشون طبق سه بعدی سازی هست ، حجمشون کمی بالا میره ، ینی یک پروژه ی خالی شاید حدود 30 مگ حجم داشته باشه.

لذا به نظر من و از اونجایی که امکان کم کردن حجم بازی وجود نداره ، ( بصورت جزئی میتونید حجمشو پایین بیارید ، مثلا در هر 30 مگ شاید 1 مگ پایین بتونید بیارید ) اگه قصد دارید بازی بزرگی تولید کنید که مثلا یک یا چند گیگ بشه ، خیلی خوب هست و امکانات بسیاری داره این انجین. ولی شما نمیتونید باهاش بازی سبکی در حد 10 تا 50 مگ بسازید. اصلا این انجین برای این بازیها ساخته نشده ،
از اون طرف هم نباید انتظار داشته باشید که یک شیئ سه بعدی که طراحی کرده اید حجمی کمتر از 3-4 مگ داشته باشه ، در ثانی توی بازی که یک شیئ استفاده نمیکنید ، ممکنه صدها و بلکه هزاران شیئ استفاده کنید ، لذا انتظار حجم کم داشتن از بازی سه بعدی ، انتظار به جایی نیست.

ولی چیزی که پرسیدید ، بله با همین پکیج به احتمال زیاد میتونید خروجی برای گوشی هم بگیرید.

گفتم احتمالا بخاطر اینکه : توی پکیج قبلی قرار بود خروجی گرفتن برای گوشی هم بیاد که خود نسخه ای که اون زمان تدریس میشد ، باگها و مصیبتهایی داشت که نشد عرضه بشه و تابحال نشده ، اما برای سری جدید به نظر میاد توی نسخه ی جدید این انجین ، این مشکلات رفع شده و از پیامهایی که توسط استاد آقاجانی در بخش عرضه پیشفروش  Battle Royale رد و بدل شده ، مشخص هست که قراره توی این سری خروجی گوشی هم وجود داشته باشه.

موفق باشید.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .