مشکل در ایجاد Template First person
سلام
من تمام Template ها رو میتونم باز کنم اما وقتی First person رو به عنوان new project انتخاب میکنم روی %96 crash میکنه و این error رو میده . سیستمم core i5 , 8 gig ram , GPU 1070 TI . توی هینترنت هم چیزی پیدا نکردم برای حل مشکل .
LoginId:a36cbd484a5013e7e0a90b98dc841d02
EpicAccountId:
Unknown exception - code c06d007e (first/second chance not available)
KERNELBASE
UE4Editor_TextureFormatDXT!__delayLoadHelper2() [f:\dd\vctools\delayimp\delayhlp.cpp:323]
UE4Editor_TextureFormatDXT!_tailMerge_nvtt_64_dll()
UE4Editor_TextureFormatDXT!FNVTTCompressor::FNVTTCompressor() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\developer\textureformatdxt\private\textureformatdxt.cpp:129]
UE4Editor_TextureFormatDXT!CompressImageUsingNVTT() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\developer\textureformatdxt\private\textureformatdxt.cpp:324]
UE4Editor_TextureFormatDXT!FTextureFormatDXT::CompressImage() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\developer\textureformatdxt\private\textureformatdxt.cpp:478]
UE4Editor_TextureCompressor!CompressMipChain() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\developer\texturecompressor\private\texturecompressormodule.cpp:1734]
UE4Editor_TextureCompressor!FTextureCompressorModule::BuildTexture() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\developer\texturecompressor\private\texturecompressormodule.cpp:1859]
UE4Editor_Engine!FTextureCacheDerivedDataWorker::BuildTexture() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\engine\private\texturederiveddata.cpp:780]
UE4Editor_Engine!FTexturePlatformData::FinishCache() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\engine\private\texturederiveddata.cpp:1034]
UE4Editor_Engine!UTexture::FinishCachePlatformData() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\engine\private\texturederiveddata.cpp:1805]
UE4Editor_Engine!UTexture2D::PostLoad() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\engine\private\texture2d.cpp:385]
UE4Editor_CoreUObject!UObject::ConditionalPostLoad() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\coreuobject\private\uobject\obj.cpp:859]
UE4Editor_CoreUObject!EndLoad() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\coreuobject\private\uobject\uobjectglobals.cpp:1635]
UE4Editor_CoreUObject!LoadPackageInternalInner() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\coreuobject\private\uobject\uobjectglobals.cpp:1321]
UE4Editor_CoreUObject!LoadPackage() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\coreuobject\private\uobject\uobjectglobals.cpp:1477]
UE4Editor_UnrealEd!UEditorEngine::Map_Load() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\editorserver.cpp:2522]
UE4Editor_UnrealEd!UEditorEngine::HandleMapCommand() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\editorserver.cpp:6137]
UE4Editor_UnrealEd!UEditorEngine::Exec() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\editorserver.cpp:5614]
UE4Editor_UnrealEd!UUnrealEdEngine::Exec() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\unrealedsrv.cpp:670]
UE4Editor_UnrealEd!FEditorFileUtils::LoadMap() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\filehelpers.cpp:2221]
UE4Editor_UnrealEd!FEditorFileUtils::LoadDefaultMapAtStartup() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\filehelpers.cpp:3537]
UE4Editor_UnrealEd!FUnrealEdMisc::OnInit() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\unrealedmisc.cpp:345]
UE4Editor_UnrealEd!EditorInit() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\editor\unrealed\private\unrealedglobals.cpp:97]
UE4Editor!GuardedMain() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\launch\private\launch.cpp:150]
UE4Editor!GuardedMainWrapper() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\launch\private\windows\launchwindows.cpp:134]
UE4Editor!WinMain() [d:\build\++ue4+release-4.15+compile\sync\engine\source\runtime\launch\private\windows\launchwindows.cpp:210]
UE4Editor!__scrt_common_main_seh() [f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl:264]
kernel32
ntdll
راهکاری که در این منبع برای مشکل شما ذکر شده :
"
1. ادیتور خود را باز کنید.
2. مسیر مقابل را طی کنید : Edit سپس Plugins سپس Virtual Reality
3. پلاگین OSVR Plugin را فعال کنید.
4. یکبار محیط برنامه را ریستارت کنید.
اما انتظار میرود که عملیات با موفقیت انجام شود
"
- طبق گفته های منبع
پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .