آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

میشه کاری کرد که کسی نتونه محتویات فایل apk رو بدست بیاره؟

aanh69  5 سال پیش  5 سال پیش
0 0

سلام. بنده یه برنامه اندرویدی با اکلیپس نوشتم. بعد از خروجی گرفتن، فایل apk رو با winrar استخراج کردم. تمام فایل ها و عکس های استفاده شده در برنامه قابل دسترسی هستن. در صورتی که همین کار رو برای بعضی بازی های خارجی(مثلا badland) امتحان کردم اینجوری نبود و به جای کلی فایل و عکسای بازی فقط چند تا فایل  bin.  یا  dz.  بود  و فایل ها و عکس ها قابل دسترسی نبودن... سوالم اینه که آیا مشکل از اکلیپسه و باید با اندروید استدیو کار کنم که برنامه من هم همین شکلی بشه یا اینکه مشکل از جای دیگس؟

0 0
با ایکلیپس هم میشه چنین کارهایی انجام داد ، توجه بفرمایید بازی ای که شما دارید اون رو مثال میزنید ، یک شرکت عظیم با کلی مهندس و طراح میان اقدام به ساختش میکنن ، و چه بسا که اون بازی در محیط هایی از قبیل یونیتی طراحی شده باشه که ساختار فایل apk اون اصلا مشابه یک نرم افزار نیست ، اما بصورت کلی باید بگم میشه چنین کارهایی کرد یا حتی فرمت مخصوص به خودتون رو داشته باشید بصورتی که کسی غیر از خودتون توانایی مشاهده فایلهای Raw ( "خام" شما مثل تصویر و ویدیو ) شما رو نداشته باشه (5 سال پیش)
0 0
بله درسته من میخاستم روش رو یاد بگیرم آیا کسی بلده یه راهنمایی بکنه؟ مثلا چطوری میشه؟ با نرم افزار خاصیه؟ با کد خاصیه؟ منظورم این بود (5 سال پیش)
0 0
در واقع بنده با پاسخ دادن به سوال شما باعث شدم که سوال دوم بی ربط خودتون رو توی این انجمن مطرح کنید . این سوالات رو باید در انجمن اندروید بپرسید (5 سال پیش)
0 0
احتمالا این لینک میتونه بهتون کمک کنه : اما اگه نتونستید اون رو بفهمید بصورت خلاصه این هست : یکی میخواد برخی از تصاویری که طراحی کرده بوده رو از دسترس دیگران دور نگهشون داره ، پس اومده سوالشو پرسیده و جواب مطلوبی که بهش دادند این بوده : 1- پسوند فایلتون رو تغییر بدید و اسمهای عجیب و غریبی برای فایلهاتون انتخاب کنید تا کسی متوجه اون نشه ( نمیدونم با تغییر پسوند به چه مشکلاتی بر بخورید ) 2- برنامه تون رو اینکریپت کنید (رمزنگاری) و تنها برنامه بتونه اون رو در موقع بارگذاری بخونه ( میدونم که شدنی هست اما نمیدونم تا حد مشکله ) 3- تصاویرتون رو در آرشیوی ذخیره کنید که تنها برنامه ی شما قادر هست که بدونه چگونه واردش بشه ( :) ) (5 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .