آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

چرا آنریل ؟ و چرا یونیتی نه؟

Mr7  6 سال پیش  2 سال پیش
+2 0

سلام به همگی عزیزان بخصوص استاد عزیز مهندس آقاجانی . آنریل بهتره یا یونیتی ؟ از تمامی زوایا برای من مهمه چون تا بحال بیشتر از خوبی های یونیتی و بدی های آنریل شنیدم اگر میشه من رو قانع کنید چون خیلی دوست دارمآنریل رو استارت بزنم اما بنظرم یونیتی بهتره ..... ! تشکر

+1 0
یه پیشنهاد دارم .خودتو درگیر اینجور سوالا نکن.مثل اینکه بگی مایا بهتره یا تری دی مکس یا بلندر یا سینما فوردی (البته شاید مثال خوبی نزده باشم).شما با توجه به نیازتون به سمت انجین مورد نظرتون برید.هر دو ویژگی های خاص خودشون رو دارن که باید ببینید کدومشون با هدف شما همخونی داره و اون رو انتخاب کنید.شاید یکی بگه انریل بهتره ولی برای هدف شما مناسب نباشه.همین الان کلی برنامه مدلسازی وجود داری ولی هرکسی با هرکدوم که راحت تره و دوست داره کار میکنه و همشون هم خوب و مناسب هستن.پس با این دید انجین مورد نظرتو انتخاب کن.موفق باشید (6 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncocoder  6 سال پیش
+10 0

همه موتور های بازی سازی خوب هستند حتی LibSDL چرا که متودولوژی تولید بازی، فضای بازی و ژانر آن و ... همگی در انتخاب یک موتور بازی سازی بسیار مهم هستند.

اما به طور خلاصه ما Unreal Engine را برای آموزش انتخاب کرده ایم چون کاملترین موتور بازی سازی است که به صورت عمومی عرضه شده و از نظر فنی و تکنیکی جایی برای رقبا خالی نگذاشته. چنانچه کسی این اصول را یاد بگیرد، فهم و دانشش در خصوص بازی سازی تکمیل است و در موتور های ساده تر یا با کمبود امکانات آنها مواجه می شود و یا قدرت باز نویسی آن امکانات محدود را دارد.

Unity موتور بازی سازی بسیار خوبی است و حتی شاید در آینده در آموزشهای ما قرار داشته باشد اما قطعاً به گرد پای Unreal Engine نیز از هر نظر نخواهد رسید.

علت نظرات و نقد های منفی نسبت به Unreal Engine سواد کم نقد کنندگان آن است. طبیعتاً کسانی که زمان اندکی است در کار بازی سازی هستند، بسیاری از مفاهیم بازی سازی را درک نمی کنند و پنل های Unreal Engine را بسیار پیچیده و بی مورد می بینند در صورتیکه اگر با دید باز و حرفه ای به آن نگاه شود، همه چیز در بهترین حالت در نظر گرفته شده است.

به این موضوع توجه داشته باشید که Unreal Engine 4 چیز دیگری است و Unreal Development Kit ( یا UDK ) چیز دیگر. من از منتقدین منفی سر سخت UDK هستم که در گذشته عرضه شده بود و در اینترنت ممکن است تنفر من به UDK را بیابید. اما Unreal Engine 4 همان انجین اصلی و کامل است که برخلاف UDK عاشقش هستم.

+1 0
استاد عزیز در سواد شما شکی نیست و قطعا unreal قوی تر از unity است.( قطعا c++ بهینه تر و سریع تر از c# ) است. ولی اگر به بازار کار نگاه کنید میبینید بازار کار یونیتی بسیار بسیار بهتر است (همان زمانی که شروع به ضبط کردید هم همینطور بود) و همیشه مهمترین مسئله بازار کار است به همین دلیله که شما ساییتون رو با php طراحی میکنید در حالی که میدانید c++ قدرتمند تر و سریع تره. و unreal عمدتا توسط تیم های بسیار بزرگ استفاده میشه که خودتون بهتر میدونید تو ایران تقریبا نیست (تیم بسیار بزرگ , بازار جهانی نیاز داره تا به سود برسه) و شما قطعا متوجه این موارد بودید . بعلاوه در آموزش اندروید انتقادی کردید که چرا بچه ها اینقدر دنبال نصب آخرین ورژن ide هستند در حالی که از 10 درصد ide فعلی استفاده نمیشودو اصلا از بیشتر این امکانات قدرتمند استفاده نمیشود پس دغدغه ی شما امکانات بیشتر unreal نبوده است. حدس میزنم مشکل اصلی شما این است که unity , زبانش c# است و شما هیچ علاقه ای به مایکروسافت ندارید. (2 سال پیش)
+2 0
علت محبوبیت بیشتر unity در بیشتر پروژه های indie قیمت پایین آن در مقایسه با unreal engine بوده است ولی در حال حاضر unreal engine نه تنها رایگان بلکه و open source است و زمان کوتاهی نخواهد گذشت که حتی بازی های indie از آن استفاده خواهند کرد. من با microsoft هیچ مشکلی ندارم حداقل آنرا از گوگل برتر و بهتر می دانم. (2 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .