آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آموزش بازی سازی با Unreal Engine کلید خورد

uncocoder  6 سال پیش  5 سال پیش
+44 0

سلام همراهان عزیز،

همانطور که وعده دادم بودیم و در پی نظر سنجی که در خصوص بازی سازی انجام شد، آموزش بازی سازی با Unreal Engine برای عرضه خدمات شما عزیزان، آماده شد. به سبب گسترده بودن این حرفه، قطعاً پکیج های دیگری در سطوح پیشرفته تر در آینده عرضه خواهد شد که پیش نیازشان، پکیج فعلی خواهد بود.

این پکیج به هیچ پیش زمینه ای نیاز ندارد و هر آنچه نیاز است و در حد نیاز، مورد آموزش قرار گرفته. به این نکته توجه داشته باشیم که در بازه زمانی مختلف ساعات بیشتری به این پکیج اضافه خواهد شد و تا جایی ادامه می یابد که هم به حداقل زمان خود ( 40 ساعت ) برسد و هم حق مطلب ادا شود. طبیعی است که هر تخصص بازی سازی نیاز به دهها ساعت آموزش دارد اما در این پکیج گزیده ای از امکانات مفیدی که بتواند امورات ما را تا حد تولید بازی های Indie مرتفع سازد مورد آموزش قرار می گیرد.

طبیعی است که با افزایش ساعات آموزش، امکان افزایش قیمت آن برای کسانی که آنرا نخریده اند وجود خواهد داشت. همچنین طبیعی است که کسانی که این پکیج را خریداری کرده اند، تا زمانی که ساعات بیشتری به این پکیج اضافه شود، بدون پرداخت هزینه مضاعف ( حتی در صورت افزایش قیمت ) بتوانند استفاده کنند.

همینطور در ابتدای عرضه این محصول، امکان ارسال فیزیکی محصول ممکن نیست و تنها امکان دانلود آن وجود دارد. به محض اینکه حجم رسانه به میزان مناسبی افزایش یافت، امکان ارسال محصول نیز فراهم خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر حتماً سئوالات رایج این پکیج را مطالعه نمایید.

 

نکته کنکوری: توجه داشته باشیم که می شود از طریق این گزینه به لیست اخبار آموزش دسترسی پیدا کرد:

+7 0
سلام استاد عزیییز. من فک کنم اولین نفری هستم ک این کامنت میزارم!! همیشه تک بودید . ویدیو هاتون دیدم کیفیت محششر! بی صبرانه منتظر انتشار ساعات بعدی اموزشها هستیم . واثعا خسته نباشید. شادمون کردید :) (6 سال پیش)
+8 0
عرض سلام خدمت استاد گرامی و دوستان عزیز،امروز 24 اردیبهشت 1396 به محض دیدن اینکه استاد عزیز اموزش بازی سازی رو اپلود کردن روی سایت من بدون حتی نگاه کردن قسمت های رایگان اقدام به خرید کردم :) به دلیل اینکه به تجربه استاد و شیوه اموزش ایشون اعتقاد دارم :) (6 سال پیش)
+6 0
سلام استاد بزرگوارد، خسته نباشید به خاطر زحمانی که می کشید... میخواستم اولین نفر باشم که کامنت میدم ولی بعد خرید هنگ کرده بود و هی می زد عضو ویژه نشدید تا دوباره وارد شدم... امیدوارم این آموزش هم مثل بقیه عالی از آب در بیاد و قطعا هم یقین دارم که درمیاد... موفق باشید استاد عزیز (6 سال پیش)
+5 0
خیلی ممنون ... (6 سال پیش)
+4 0
فقط استاد لطفا نحوه نصب و ... رو واسه macOS هم اموذش بدید و فایل نصبیشم در اختیار ما قرار بدید . تشکر (6 سال پیش)
+3 0
ممنون بابت آموزش .امیدوارم که روند کار مثل همیشه عالی پیش بره.امیدوارم بخش های پیشرفته تر هر چه سریعتر منتشر بشه .باز هم خسته نباشید (6 سال پیش)
+4 0
ای کاش یه بخش صفر یا همون نیم ساعت هم میذاشتید و توی اون ویدئو مسیری که قراره طی بشه و آخر این آموزش بهش برسیم چیا هستش. و توضیحات اولیه و اینجور موضوعات (6 سال پیش)
+3 0
یه سوال هم داشتم و اونم اینه که توی این آموزش به سمت کدنویسی سی پلاس پلاس هم خواهیم رفت یا فقط با استفاده از بلوپرینت ها کار رو ادامه میدیم؟ (6 سال پیش)
+3 0
در پاسخ به نظر : در خصوص نصب بر روی Mac OS متأسفانه این موضوع زمان زیادی می گیرد و چون اولویتش پایین است باید زیاد منتظر بمانید. (6 سال پیش)
+4 0
در پاسخ به نظر : در خصوص بخش صفر، هنوز برای تدوین این بخش خیلی زود است و حداقل باید آموزش به 25 ساعت برسد. (6 سال پیش)
+5 0
در پاسخ به نظر : در خصوص C++ ، در این سری از آموزشها بسیار بسیار کم استفاده خواهد شد و استفاده جدی از آن، در پکیج های آتی خواهد بود. (6 سال پیش)
+1 0
لطفاً سئوالات فنی خود را در تاپیک های جداگانه درج نمایید. این تاپیک صرفاً جهت مطرح کردن سئوالاتی است که جنبه عمومی دارد. نظرات و پاسخ های نامرتبط متأسفانه حذف شدند. (6 سال پیش)
0 0
سلام استاد . ممنون از اپلود ویدیوهای جدید . مثل همیشه عالی و تمیز . منتها ویدیوهای جدید در تب سرفصل مرجع دیده نمیشوند و فقط در تب اخبار آموزش قابل دیدن هستند . (6 سال پیش)
0 0
آنهایی که در مرجع و در سرفصل دیده می شوند، بخش ها هستند. ویدئو های جدید داخل بخش ها قرار دارید. کافیست در لیست اخبار، روی لینک کلیک کنید تا بخش حاوی آن ویدئو باز شود. (6 سال پیش)
0 0
سلام استاد سرفصل چند شاخه ای دیگه درست نمیکنید واسه این دوره ؟ (6 سال پیش)
+1 0
استاد ، با وجود اضاف شدن 5 ساعت به مدت زمان دوره ی بازی سازی ، اما هیچ اطلاع رسان ای نشده ، بصورت تصادفی دیروز گفتم بزنم روی اخبار آموزشها ، اونجا دیدم در تاریخ 11 اُم یک تعداد ویدیو اضاف شده بودند . ضمن اینکه تا قبل از همون روز از بالای سایت وقتی روی قسمت : آموزش > بازی سازی میرفتیم ، نوشته بود 11 ساعت ، با وجود اضاف شدن این آموزشها اما اون قسمت تغییری نکرده ، اگه اون مدت 11 ساعت برای آموزشهای قبلی بود پس باجود این اضافات الان باید بشه : 16-17 ساعت . لطفا تغییرش بدید تا دوستانی که میان تازه میخرن آمار دقیقتری از این دوره داشته باشن . (6 سال پیش)
+1 0
به نکته خوبی اشاره کردید. زمان کل آموزش ها در حال حاضر ( در تاریخ 12 خرداد 96 ) حدود 20 ساعت است و زمان داخل منو به صورت استاتیک نوشته شده است چرا که زمان در سرفصل جدید طراحی شده به صورت داینامیک محاسبه نمی شود که این تغییر به زودی اعمال خواهد شد. (6 سال پیش)
+1 0
استاد بازی میر مهنا رو با چه موتوری ساخته بودید ؟ (6 سال پیش)
+1 0
موتور Torque 1.5 و از پایه در ++C امکانات موتور بازی از نظر پردازش گرافیک، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییر اساسی ( باز نویسی ) پیدا کرد. (6 سال پیش)
0 0
سلام استاد کیفیت ویدئوهاتون عالیه، انشاالله زود تر بقیه ی ویدئو ها هم درست شود. در پناه حق باشید (5 سال پیش)
0 0
نظر حتماً. (5 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Black-Knight  6 سال پیش
+1 0

سلام

استاد آنریل انجین 4.16 به تازگی منتشر شده و با توجه به تغییراتی که انجام شده اگه امکانش هست دانلود این نسخه رو هم به صورت کامپایل شده و مناسبی که برای نسخه آموزش قرار دادید هم قرار بدید تا بتونیم از این نسخه استفاده کنیم.نسخه های موجود در وبسایتها دردسرهای خاص خودشو داره و بعضا ایرادهایی دارن.

امیدوارم این لطف رو در حق ما انجام بدید.

با تشکر

+4 0
خیلی به آپدیت ها حساس نباشید و تمرکز خودتون رو بذارید روی یادگیری همین مطالب داخل آموزش. چنانچه آپدیتی بسیار مهم بود و امکانات اساسی در آن وجود داشت یا باگ حیاتی رفع شده بود، حتماً این کار را خواهیم کرد. (6 سال پیش)
+3 0
اگه دوستان دنبال یادگیری هستند ، اموزش روی همین نسخه هم حدقل تا چند سال بعد به کارشون خواهد اومد ، توی این سری برنامه ها و حتی برنامه نویسی ( حالا دو پکیجی که حداقل من ازش اطلاع دارم ، اینجوه ) مهم یادگیری ساز و کار هست ، شما امسال یادبگیرید به یه زبون برنامه نویسی بگید: برو یه لیوان آب بیار ، اگه تا صد سال بعد قیامت نشه بازم میشه اینجور صدا زد و جواب گرفت ;) و این مثل برنامه ی Word میمونه ، از ورد 2003 تا به حال تنها گرافیک ظاهری برنامه ، سرعتش و یکسری قابلیتها و فیلد دیگه ای اضاف شدن به برنامه . با این حال شخصی که Word 2003 رو بلد بوده ، الان به راحتی سازوکار Word 2017 رو هم میدونه و برای کار کردن باهاش مشکلی نداره ، پس برای شروع و استارت ، دقیقا میشه از همین ورژنها استفاده کرد و با اومدن ورژنهای جدید یا هر چیز دیگه ای که الان به نظرم نمیرسه ، ما نیایم برای خودمون مانع بسازیم و با این کار باعث شیم که آموزشها باز بمونیم . مثلاً شما اگه دنبال خرید ی گوشی آخرین مدل باشید و نخواید به یه مدل گوشی دل بدید ، باید تا اخر عمرتون منتظر بمونید ، چون هر روزه داره خبر از ورژن جدید و قابلهای جدید گوشیها میاد . امیدوارم همه موفق باشیم ... (6 سال پیش)
0 0
حق با شماست .ولی یادمه قبلا استاد میگفتن که دوست دارن با نسخه 4.16 اموزش ها رو شروع کنن بخاطر یه سری ویژگی ها که گفتم شاید نیاز باشه ولی اگه با همین نسخه هم کارمون راه میوفته که هیچی همین راه رو ادامه میدیم . (6 سال پیش)
+1 0
سلام. با عرض خسته نباشید به استاد ۱- میخواستم بدونم چند درصد این برنامه کد نویسی هست ؟ و ۲ - اینکه فرضا مایی که رشتمون کامپیوتر نیست واقعا با این آموزش میتونیم یاد بگیریم ؟ یا مخصوص کدنویسای حرفه ای هست این بخش؟ (6 سال پیش)
+7 0
90% آموزش برنامه نویسی هست اما به شکل Visual Scripting. پیش نیازی ندارد و هر کسی می تواند آنرا یاد بگیرد اما اینکه چقدر به آن مسلط شود و چه قدر راحت بتواند با آن کار کند، مثل همیشه بستگی به سه عامل دارد: 1-تلاش 2-تلاش 3-تلاش. بنابراین اگر یکی از این سه عامل را ندارید، شروع نکنید. (6 سال پیش)
0 0
فکر کنم آخرین بار استاد گفتند یکسری از آموزشها با آموزش یه بازی ایده آل و مطلوب آماده هست یا اینکه قراره ساخته شه ... کسی خبر نداره کار به کجا رسیده ؟ (6 سال پیش)
+6 0
بازی با 15 مرحله در سیستم خودم ساخته شده و بزودی آموزش آن در پکیج فعلی تقدیم علاقه مندان خواهد شد. (6 سال پیش)
0 0
ممنون از شما استاد عزیز ... موفق و سربلند باشید. (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .