آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آیا اشکالات پروژه من از Eclipse است؟

mrz  10 سال پیش  10 سال پیش
0 0

سلام
من از اکلیپس خودم استفاده میکنم و نزدیک به 6 ماه با این محیط برای پروژه پایانیم کار میکنم ولی با تمام مشکلاتی که داشتم
سختیای که کشیم تنونستم یک پروژه رو تاجایی پیش ببرم و مشکلاتی داشتم که هنوز نتونستم رفعشون کنم مثلا نتونستم کلاس هامو از TabActivity ، ارث بری کنم با نوشتن کدش روی TabActivity یک خط می کشید وخطا می گرفتم ، امکانش هست که از اکلیپسم باشه ؟ و اگه نرم افزار شما رو دانلود واستفاد کنم می تونم پروژه ام رو پیش برم به مشکلی براش پیش نمی یاد ؟

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncocoder  10 سال پیش
0 0

نه مشکل از eclipse نیست. کلاً من پیشنهاد نمی کنم که از TabActivity ، ListActivity و ... استفاده کنید چون محدودیت برای شما ایجاد می کنند. حتی درست کردن یک Tab ساده کار خیلی ساده ای هست. مثلاً سه تا دکمه می ذارید و با کلیک روی هر کدوم همه لایه ها GONE میشن و لایه مورد نظر Visible میشه. به نظر من گوگل با ایجاد کردن این همه کلاس، فقط باعث گیج کردن برنامه نویس ها میشه.

در خصوص اینکه از Eclipse ما استفاده کنید، اصراری نیست ولی از آن طرف هم ممکنه خیلی از مطالب مثل Shortcut ها، ابزارها، تنظیمات، رنگ ها ، خطاها و ... که داده میشه، با اون چیزی که شما دارید، متفاوت باشه. اما در کل اگر بتونید این تفاوت رو خودتون کشف و بپذیرید، مشکلی نیست.

شما با دانلود نسخه Eclipse ما مشکلی براتون پیش نمیاد. کافیست از قسمت آموزش Import/Export Project یاد بگیرید که چگونه پروژتون رو به یک Zip تبدیل کنید و در Eclipse جدید باز کنید.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .