آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

امکانات جدید سایت در تاریخ 29 اسفند 1392 

uncocoder  10 سال پیش  9 سال پیش
+31 0

سلام بچه ها

امکانات جدیدی به سایت اضافه شد که نام می برم:

  • امکان مرتب سازی سئوالات بر اساس تعداد رأی ( علاقه مندی )
  • امکان مرتب سازی سئوالات بر اساس تاریخ بروز رسانی
  • نمایش تعداد رأی، تعداد پاسخ، و تعداد مشاهده در سمت راست هر سئوال در لیست سئوالات
  • اضافه شدن سیستم امتیاز دهی
  • اضافه شدن پنل «امتیاز» در پنل کاربری شامل گزارش کاملی از امتیازات کسب شده
  • امکان درج رأی برای سئوال، پاسخ و پروفایل کاربری
  • اضافه شدن سیستم هدیه امتیاز ( جهت راهنمایی و Startup بهینه تر )
  • مرتب سازی کاربران بر اساس امتیاز کسب شده
  • تنها نمایش 60 کاربر برتر در لیست کاربران، به کاربران عادی سایت
  • اضافه شدن قسمت «امتیازدهی» به راهنمای سایت
  • تغییرات کوچکی نظیر خطاهای مرتب سازی، رفع باگ و ...
  • بهینه سازی سئو سایت و احتمال بازدید بیشتر از سایت «خانه اندروید ایران»

دوستان لطفاً نظرتون رو در مورد امکانات جدید بدید. همچنان از پیشنهادهای بیشتر استقبال می شود.

0 0
فوق العادست . ممنون از پشتیبانی عالی تون از سایت و ویدئو ها استاد عزیز (10 سال پیش)
0 0
ممنون خیلی عالی شده ;) خسته نباشید ، یه تشکر ویژه که اینقدر به ما بها می دید ، تا بقیه شورشو در نیاوردن سال نو مبارک (تبریک به سبک آ ال یو ) اینم بگم هفت کاربر برتر سال تحویل خونه ی ما دعوتن ، فقط خواستم آدرس رو پیام خصوصی کنم ، دیدم نداریم :) ) (10 سال پیش)
0 0
وقتی ما رای منفی نداریم ، یعنی دستمون بسته ست ، الان خیلی ها جواب الکی میدن که N امتیاز بگیرن ، وقتی میشد کامنت داد ، حالا اگه میشد طرف رو نقض کنی ، 10 تا ازش کم بشه دیگه حواسش هست ! ( یکم برخورد چکشی و خشن نشد!!!؟؟ ) (10 سال پیش)
0 0
کسانی که الکی می نویسن و فقط می خوان امتیاز بگیرن، خودشون رو از امتیاز مهمتری که علاقه مندی کاربران به پروفایلشون هست، محروم می کنن. در واقع خودشون رو ضایع می کنن. شما حاضر هستی رو پروفایل کسی که همش اسپم می ده، رأی بدی؟ نمی دی دیگه. در واقع جامعه ای خوب هست که کسی نگه من از تو بدم میاد. بلکه بهش رأی نده کافیه. البته برای دوستانی که قوانین رو نقض کنند ( نه از عمد بلکه سهواً ) ، هم تمهیداتی اندیشیده شده :) که چون هنوز موردش پیش نیومده رو نمی کنم. :) (10 سال پیش)
0 0
اوه اوه پس خدا اون روز رو نیاره  !!! ، استاد یه مورد دیگه هم اینه که سوالی گه رای بیشتری گرفته بالا تر نمیاد ، مثل استک (10 سال پیش)
0 0
سلام استاد هم از بابت این تغییرات تشکر دارم چوم واقعا لازم بود هم از آموزش های جدید انشالله موفقتر باشید (10 سال پیش)
0 0
استاد ممنون از تغییرات خیلی خوب سایت (10 سال پیش)
0 0
با سلام....خیلی عالی شد (10 سال پیش)
0 0
استاد ظاهرا امکان رفتن به پروفایل کاربران با کلیک کردن روی اسمشون از توی بخشی که سوال پرسیدن رو برداشتید! (10 سال پیش)
0 0
انشاءالله تو سال جدید همگی جوری پولدار بشیم که یه donate اندازه هزینه آموزشا برای استاد بکنیم . البته توهم نزنید ، تو خواب ببینید :) (10 سال پیش)
0 0
بنظر با این امکانات بروز شده ، کار بسیار جالب تر پیش خواهد رفت (و البته در سطحی بالاتر از قبل) (10 سال پیش)
0 0
ممنون استاد جاش خیلی خالی بود البته هنوز هم ارتباط مستقیم با اشخاص از طریق پنل کاربریشون ممکن نیست که در خواست میشه . ممنون (10 سال پیش)
0 0
واقعا خوب شده سایت ، البته هنوز جای پیشرفت داره ، لطفا امکان خذف تمامی notification ها رو به صورت گروهی ایجاد کنید یکی یکی حذف کردنشون سخته تشکر به خاطر این همه تلاش بی وقفه :) (10 سال پیش)
0 0
دست شما درد نکنه ... چقدر در سال 92 شرمنده ی لطف های شما شدیم امیدوارم بتونیم تو سال جدید یکم جبران کنیم :)عیدتوونم مبارک باشه! (10 سال پیش)
+1 0
خیلی عالی شده دستتون درد نکنه استاد. فقط اگه بشه بدون refresh کردن صفحه پیام های جدید رو ببینیم خیلی بهتر میشه، مثلا روی "پیام ها" کلیک کنیم و فقط همون قسمت آپدیت بشه. (10 سال پیش)
0 0
خیلی عالیه. من یک مدتی به سایت سر نزده بودم. از دیروز مدام توی سایت دارم میگردم و چیزهای جدید یاد می گیرم و هم اینکه خیلی امکانات جالبی رو اضافه کردید. خسته نباشید واقعاً (10 سال پیش)
0 0
استاد خیلی خوب و عالی بود راستش من خیلی نسبت به خرید این پکیج شک داشتم ک شاید مثل بقیه آموزشی ها ک هستن باشه اما واقعا خوب و عملی هستش ولی استاد خواهش میکنم یه پکیج آموزشی برنامه نویسی وب Lamp که ما حداقل phpو mysql و طراحی صفحات وب هم یاد بگیریم مطمنم از پکیج های شما با این کیفیت حتما استقبال خوبی میشه چون شما فقط هدفتون کیفیت هستش... خیلی خیلی خسته نباشید. (10 سال پیش)
+1 0
من هم با نظر Eminent موافقم، اگه بتونید یک دوره آموزشی مختصر درباره php هم تدوین کنید خیلی عالی میشه، قیمتش هرچقدر باشه می ارزه چون آموزشاتون بی نظیره. (10 سال پیش)
0 0
منم با پکیچ برنامه نویسی وب (حالا php هر زبان دیگه ای ) موافقم . حالا نه به این زودی اما برای آینده فکر خوبیه صددرصد استقبال زیادی میشه (10 سال پیش)
0 0
حرف نداره استاد خیلی محشره (9 سال پیش)
 برای این سوال 15 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
hosseinAmini  10 سال پیش
0 0

استاد سایت خیلی باحال شده، خسته نباشید فقط کاش که میشد کسایی رو که الکی جواب میدن رو یه جوری تنبی کرد چون با اینکاراشون هم کیفیت انجمن میاد پایین هم شخصی که سوال پرسیده به جوابش نمیرسه.من خودم این مشکل رو داشتم.

پاسخ به سوال 
JSONObject  10 سال پیش
+1 0

استاد همین الان یکی از نظرات شما رو بعد دو هفته خوندم 

به نظرم مهمترین امکانی که میشه و شما میتونید به سایت بدین اینه که همونطور که قبلا کسی اشاره کرده بود مثل فیسبوک و گوگل پلاس 
وارد حسابمون که شدیم دقیقا با یه رنگ جیغ معلوم شه چند تا نظر به سوالمون یا جوابمون وارد شده ، یا چند تا جواب به سوالمون 
از این دست اطلاع رسانی ها

الان اینطوریه که وارد پروفایل خودمون بشیم و از بخش پیام ها این ها رو چک کنیم

که من شخصا خیلی اوقات یادم میره همچین بخشی هم هست، چون گمه واقعا ؛ دنبال سوال خودم میگردم و میبینم اگه بیننده هاش بیشتر شده شاید نظری اضافه شده باشه و بازش میکنم و یه نگاه میندازم

استاد این کارم نکنی مارو شیفته خودت کردی 

0 0
بله دقیقا ، منم همین پیشنهاد رو به استاد دادم و اگر اطلاع رسانی بی درنگ باشه خیلی بهتره یعنی به محض ارسال نظر و پاسخ ما متوجه بشیم بدون وارد شدن به پروفایل (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  10 سال پیش
+11 0

دوستان خیلی ممنون از نظرات شما و پیشنهادات شما.

همینطور خیلی خوشحالم که شما رضایت داشتید از سایت و آموزشها. خوندن نظرات محبت آمیز شما، بیشترین انگیزه رو به من می ده برای ادامه مسیر. سعی می کنم تغییرات اساسی جدیدی رو به سایت اضافه کنم از جمله

  • اضافه کردن سیستم پیام خصوصی
  • برطرف کردن تعدادی از باگ های شناسایی شده
  • و وجود یک دکمه Notification که دوستان گفتند
  • وجود RSS برای هر یوزر که بتونه اخبار مربوط به خودش رو بصورت RSS دریافت کنید.

که البته با توجه به پروژه جدیدی که در مورد سایت در نظر دارم، ممکن این امکانات با تأخیر ارائه بشه. بنابراین با امکانات فعلی سعی کنید سازگاری بیشتری داشته باشید. ولی مطمئناً در این مدت که خبر جدیدی در کار نیست، فکر نکنید بی کار نشستم و مطمئناً در پس نوشتن سیستمی هستم که بعد از مدتی شاهد آن خواهید بود. البته ناگفته نماند که موارد بالا بعضاً زود نوشته میشه و در اختیار دوستان قرار میگیره.

0 0
خیلی خیلی ممنون استاد. همونظور که قبلا هم بهتون ایمیل زدم به نظرم بخش پیام ها دچار اختلالاتی شده. البته پیام ها برای من میان اما مثلا همین پاسخی که نوشته بودید برای من نیومده بود و به طور اتفاقی الان این جواب شما رو دیدم. ممنون میشم اینم یه بررسی کنید. (10 سال پیش)
0 0
منم همچین نظری دارم ، بعضی پیام ها رو نمی بینم گاهی به صورت اتفاقی وارد یکی از تاپیک ها میشم و مثلا کسی پاسخی چیزی به نظر من داده اما در پیام ها به من خبر داده نشده!!! استاد راستی سوپرایزتون چی بود کی آماده میشه ؟ :) (10 سال پیش)
0 0
این موضوع رو امروز داشتم یک ساعت کار می کردم روش. این باگ وجود داره و من هم می دونم، اما هر کاری کردن دوباره نشد تولیدش کنم و همونیطور که می دونید اولین قدم برای دیباگ کردن، تولید مجدد باگ هست. دوباره بررسی خواهم کرد. (10 سال پیش)
+1 0
استاد اگه بشه که اطلاعات کاربری خودمون رو هم تغییر بدیم خیلی عالی میشه، مثلا ایمیل و نام روبتونیم تغییر بدیم. (10 سال پیش)
0 0
مرسی استاد. به نظر من یک اپلیکیشن ساده ی اندروید که بتونه یوزر با زدن یک دکمه آخرین تغییراتی که مربوط به پروفایلش هست رو دریافت کنه و بعد از اون آنلاین بشه و توی سایت .... عالی میشه (10 سال پیش)
0 0
همونطور که استاد گفتن قرار هر کاربر یک فید مخصوص به خودش داشته باشه پس با دانشی که از اینجا به دست اوردید خودتون میتونید یک برنامه بسازید که اطلاعاتتون رو تو گوشی بخونید:)) (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  10 سال پیش
+6 0

راستی مورد دیگری مشاهده شد.

خیلی از ما به دلیل نواقصی که در گذشته ، وجود داشته ، عادت کرده بودیم که برای عرض تشکر، سپاس و ... در قسمت نظرات پرسش یا پاسخ چیزی بنویسیم. اما به توجه به دکمه ستاره ( رأی ) که در کنار جواب یا سئوال وجود دارد، این نیاز برطرف شده و خواهش بنده این هست که بجای نوشتن واژه های زیر و مشابه از دکمه ستاره استفاده کنیم تا یک خیری هم به نویسندش برسه. با تشکر از توجه شما.

از این پس بجای:

  • با سپاس
  • ممنون
  • با تشکر
  • خیلی عالی بود
  • مرسی
  • دوستان ممنون از کمک هاتون

رأی بدهیم.

 

راستی مهم اینکه مطمئناً شما به عنوان پرسشگر ، نیاز دارید که به پاسخ دهنده بگید که به جواب رسیدید. گذاشتن این نظر که به جواب رسیدید هیچ ایرادی نداره اما حداقل Vote هم به ایشون بدید که زحمتش پایمال نشه.

از طرفی به دکمه ستاره روی پاسخ یا سئوال، یک قابلیت اضافه می کنم که لیست تمام کسانی که در Vote شرکت کرده اند رو نشون بده. مطمئناً اگر پاسخ دهنده کسی رو تو لیست ببینه، یعنی طرف بهش گفته «آقا ممنون، خیلی کمک کردید، خیلی آقایی و بسیار جواب عالی بود» :) بنابراین یک Vote کفایت می کند.

اینها بر روی Vote ( رأی ) هایی که پیشتر هم اعمال شده عمل می کنه و چیزی از بین نمیره.

بنابراین تا آمدن این قابلیت ها که بزودی اتفاق می افتند، فقط Vote کنید.

پاسخ به سوال 
uncocoder  10 سال پیش
+9 0

یک ایده برای راه اندازی «پیام خصوصی»

طبق خواسته شما ارتباط نزدیکی بین اعضای سایت نیاز هست. بنابراین دوستان پیشنهاد راه اندازی بخش «پیغام خصوصی» بین اعضا سایت را داشته اند. اما به دلیل اینکه خیلی به نظر من از نظر نظم سایت کار مناسبی نیست پیشنهاد دیگری براش دارم که احتمالاً برای شما نیز خوشایند تر است.

هر کس که روی پروفایل شما Vote کرد اجازه داشته باشد که email شما را ببیند. در این شرایط شما 100 امتیاز کسب می کنید و کاربر امتیاز دهنده ایمیل شما را خواهد دید. برای اینکه دوباره Down Vote نشود، از این پس این دکمه برای یوزری که شما را Vote کرده، غیر فعال خواهد شد. آیا موافق هستید؟ لطفاً موافق ها این پاسخ را Vote کنند و مخالف ها با ذکر علت در نظرات همین پاسخ علت مخالفت خود را بنویسند.

0 0
من خودم از پیش نهاد دهندگان موضوع ارتباط از طریق کنترل پنل بودم و با این شیوه در مورد پیام های خصوصی موافقم ولی در مورد مکالمات عادی که اکثرا هم همین دسته است معتقدم بهتره مثل سیستم متداول سایتهای دیگه مکالمات ذخیره بشه و برای همه قابل رویت باشه تا سوال و جوابها برای دیگران هم قابل استفاده باشه و تو سرچ هم بیاد (10 سال پیش)
0 0
اگه down vote باشه به نظر من بهتره شاید یکی اشتباهی vote کرد یا اصلا بعد از یه مدت خواست vote خودش رو پس بگیره. :) (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  10 سال پیش
+3 0

ضمن تشکر دوباره اگر مشخص بشه چه کسانی به نظر شما vote دادن  و اینکه چه کسانی پروفایل شما رو رای دادن خیلی عالی میشه . همچنین اگر مشخص بشه چند نفر نظر گذاشتن علاوه بر اینکه چند نفر پاسخ دادن باز هم کاملتر میشه . و در کل اگر کمی به مباحث آماری این چنینی با رویکرد شفاف سازی بیشتر توجه بیشتری بشه خیلی بهتره . چیزی از جنس ساز و کاری که برای شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر و امثال آن طراحی شده که  در سال های اخیر به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته .

0 0
بنده نیز با این پیشنهاد که کاملاً عقلایی و صد در صد مورد نیاز هست موافق هستم. اومدم نظرشو ارسال کنم که دیدم این دوست عزیزمون زودتر اینکارو کرده. مرسی (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
CreativeBoy  10 سال پیش
+1 0

استاد فکر میکنم که بخش پاسخ دادن به سوال ها مشکلی داشته باشه، به این خاطر میگم که من توی یکی از پاسخ هایی که توی بخش "پیشنهاد برای امتیازات طرح امتیازی" قرار دادم یه جدول گذاشته بودم که وقتی پاسخ رو ارسال کردم دیدم که صفحه رو بهم ریخته و نتونستم پاسخ رو Edit کنم چون با زدن دکمه Edit کلا پاسخ من محو میشد، فکر کردم مشکل از طرف خودم باشه و با مرورگر های دیگه  سعی کردم ولی بازم نتونستم Edit کنم. (که به درخواست خودم زحمت کشیدید و حذفش کردید)

مشکل دوم این که توی یه پاسخ دیگه یه عکس (که توی یه سایت دیگه آپلود شده بود ) قرار دادم توی متن و وقتی پاسخ  رو ارسال کردم کاملا خالی بود و تا زمانی که عکس رو حذف نکردم متن ها نشون داده نمی شد.

پیشنهاد:

1. برای پست ها و پاسخ ها امکان حذف کردن قرار بدید تا وقتی با مشکلات بالا روبرو شدیم بتونیم پاسخ های خودمون رو حذف کنیم.

2. امکان تغییر دادن مشخصات کاربری از قبیل نام، نام کاربری، رمز ورود و ایمیل لطفا اضافه بشه.

 

استاد، بابت این همه زحمتی که واسه ما وپیشرفت این سایت میکشید تشکر میکنم.

0 0
تایید میشه ، من گاهی پست ارسال میکنم وقتی روی edit میزنم که ویرایش کنم تمام نوشته ها پاک میشن !! و مجبور که ذخیره نکنم و پنجره رو ببندم تا مطالب پاک نشن (10 سال پیش)
0 0
در این حالت اول یه کپی از نوشته بگیرید ، بعد ویرایش بزنید ، Ctrl+A و بعد DEL ، پیست کنید ، ویرایش کنید ، شما در واقع دارید کد HTML رو بین صفحه قرار می دید ، مرورگر پردازش میکنتش و این مشکل پیش میاد ، شما یا باید از قسمت درج کد استفاده کنید و یا از جدولی که خود ادیتور اجازه ی درج میده - البته این مشکل رو نقض نمی کنم و وجود داره ، راه حلش هم برای استاد اینه که ورودی قبل از برگشت به TextArea  ، باید Scape و UnScape بشه  (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
کورش رهبرزارع  10 سال پیش
+1 0

استاد گرامی سلام و واقعا خسته نباشید.

این موضوع که روز به روز سایت در حال رشد و پیشرفت هست و امکانات جدید به اون اضافه میشه، منو به شخصه واقعا خوشحال میکنه.

با اجازه ی استاد گرامی و دوستان عزیز چند پیشنهاد دارم :

1. امکان تغییر نام و نام کاربری و ویرایش اطلاعات کاربری وجود نداره ولی اگه اضافه بشه خیلی عالیه.

2  مشکل در آپلود عکس کاربری وجود داره که اگه مرتفع بشه عالی میشه. این موضوع مشکل چند نفر دیگه از دوستان هم بود که در سوالی که من مطرح کردم دوستان بهش اشاره کردن که لینکش رو در پایین براتون قرار دادم.

مشکل در آپلود عکس کاربری و ویرایش پروفال کاربری

3. نمیدونم این موضوعی که میخوام مطرح بکنم فقط مشکل من هست یا این که سایر دوستان هم این مشکل رو دارن ولی گمان میکنم که سایر دوستان هم با این موضوع مشکل دارن چون در چند جا دیدم که بهش اشاره شده بود :

برای رفتن به صفحه ی کاربری لینکی مستقیم از صفحه اصلی سایت وجود نداره و باید به صفحه ای دیگر رفت، مثلا به صفحه ی پرسش و پاسخ رفت تا امکان کلیک بر روی نام کاربری و رفتن به صفحه مربوطه امکان پذیر بشه. که فکر میکنم  اگه برای رفتن به صفحه ی کاربری لینکی مستقیم از صفحه اصلی سایت وجود داشته باشه عالی میشه.

4. این موضوع هم باز مشکل چندی از دوستان بود : در بیشتر موارد امکان حذف نظر، سوال و پاسخ درج شده توسط خود کاربر وجود نداره. که فکر میکنم اگر این مشکل برطرف بشه بیشتر مطالب اضافی که به اشتباه و ناخواسته درج شده حذف شده و سایت پربار تر خواهد شد.

استاد گرامی و دوستان عزیز پوزش بنده رو از این جهت که جسارت کردم و درخواست تغیراتی داشتم بپذیرید. هدف من صرفا در هرجه بهتر شدن سایت هست. از همتون به خاطر زحمات و تلاش هاتون ممنونم.

تو کمتر سایت فارسی زبانی میشه محیطی تا این اندازه دوستانه و کاربرانی اکتیو پیدا کرد. واقعا از کمک های همتون ممنونم.

0 0
منم با حذف نظر و پاسخ موافقم اما به این صورت که مثلا تا 30 دقیقه وقت برای حذفش باشه که اگر احیانا کسی اشتباهی مطلبی درج کرد خودش پاکش کنه (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
JSONObject  10 سال پیش
+1 0

یه چیز دیگه که به ذهنم رسید :

تو بخش امتیازها  که سمت راست صفحه نوشته میشه مثلا  : 5+ به سئوال شما رای داده شد

به نظرم بهتره تو همون بخش سئولات یا پاسخ ها کنار سئوال یا جواب مورد نظر تعداد رای هایی که بهش داده شده نشون داده بشه نه اینطور که الان هست و باید روش نگه داریم ماوس رو تا این پایین ببینیم به کدوم سئوال یا جواب رای داده شده

مرسی

0 0
اگر پاسخ های برتر میومدن بالاتر بهتر بود :) (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
konect  10 سال پیش
+1 0

سلام مجدد

یک پیشنهاد: البته شاید استاد برای این کارشون دلیل خاصی داشتن که من نمیدونم. ولی بهتر نیست وقتی که وارد سایت میشیم به جای اینکه صفحه مشخصات کاربری خودمون رو ببینیم مستقیما وارد صفحه اصلی بشیم.؟

با سپاس.

پاسخ به سوال 
نورحسینی  10 سال پیش
+1 0

سلام مطلبی که به نظر میرسه باگه و مدتیه که دارم بررسی میکنم و در نهایت از وجود اون مطمین شدم اینه که در خیلی از اوقات بر خلاف ‌تصور 

مطالبی که در جواب سوالات شما نوشته شده و هر گونه مشارکت اعضا در یک بحث خاص که قرار بوده در قسمت پیامهای کنترل پنل شما بیاید و شما رو مطلع کند به شما اطلاع داده نمیشه ولی اگر به صورت دستی به اون تاپیک خاص مراجعه کنید می بینید کلی در اون بحث مشارکت شده ولی شما بی اطلاعید  . این موضوع بارها و بارها برای من اتفاق افتاده  به طوری که من دیگه در مورد موضوعات مهم به بخش پیام ها اعتماد نمیکنم و میرم حتما به تاپیک های مهم سر میزنم . اگر کس دیگه ای هم مثل من این مشکل رو داشته که حتما همه این مشکل بزرگ و وقت گیر  رو دارن لطفا اعلام کنید تا توسط استاد عزیز رسیدگی بشه ممنون .

0 0
این مورد رو که خیلی ها و خیلی وقته اطلاع دادند و استاد هم در حال بررسی و دیباگ هستند اما ظاهرا هنوز موفق نشدند مشکل رو پیدا کنند :) (10 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مجتبی یگانه  10 سال پیش
0 0

من خیلی وقته حس میکنم الگوریتم جست و جوی سایت کامل نیست ، یعنی نتایج جست و جو خیلی کم هستند و معمولا من تاپیکی رو که مطمئنم وجود داره بعد از چند کلمه ی کلیدی ناموفق پیدا میکنم  ، البته شاید کلمات من مناسب نباشه ، ولی به هر حال من معمولا سخت با سرچ به نتیجه میرسم

به نظرم عنوان ها +متن پاسخ و عنوان دسته بندی ها بهتره برسی بشن و نتیجه جست و جو دست بندی بشه

پاسخ ها - عنوان ها

 نظرات [click to show]

دسته بندی ها  [click to show]

- یکی هم اینکه بتونیم بین کاربران جست و جو کنیم (حداقل واسه ویژه ها)

پاسخ به سوال 
CreativeBoy  10 سال پیش
+2 0

سلام دوباره 

استاد یه مشکل کوچیک درباره امتیازها توی بخش پروفایل کاربری وجود داره و اونم اینه که توی بخش سمت راست "امتیازها" که نشون میده به کدوم یکی از پاسخ های ما رای داده شده، همه رای ها رو نمیشه دید (اسکرول نداره) و باید صفحه رو یکم zoomIn یا zoomOut کنیم، تا اسکرول ظاهر بشه و بتونیم همه نتایج رو ببینیم. (واسه من که اینطوریه :| )

به عنوان پیشنهاد: توی بخش امتیازها تعداد کل رای هایی که به پاسخ های ما داده شده رو ببینیم.

پاسخ به سوال 
Dadparvar  9 سال پیش
+2 0

بنده چند پیشنهاد داشتم که امیدوارم مورد پسند اعضا هم واقع شه:

  • سیستم پیام خصوصی حذف شه! (و طبق پیشنهاد خود آقای آقاجانی ، هرکس پروفایل رو vote کرد بتونه ایمیل طرف رو ببینه.هرچند با سیستم چت سایت دیگه نیازی به این هم نیست.وجود سیستم پیام خصوصی کمی بی نظمی ایجاد کرده.و کمی پاسخ کارها بجای درج در خود سوال از طریق پیام خصوصی رد و بدل میشه!!!)
  • سیستم Accepted در بخش پرسش و پاسخ اضافه شه. (مشابه سیستمی که در stackoverflow هستش.که بازدنش تیک سبز رنگی کنار پاسخ میاد)
  • پاسخ های accepted بیاد بعنوان اولین پاسخ و پاسخ های با بیشترین رای به ترتیب بعد از اون صف بشن.
  • امکان رای مثبت و منفی به کامنت ها بوجود بیاد (گاهی واقعا در ازای  بعضی کامنت ها باید تشکر کرد.اما وقتی دکمه مثبت و منفی نیست ناچاریم که یک کامنت تشکر بفرستیم. و وقتی کامنت تشکر میفرستیم ، امتیازی به ما اضافه میشه.درحالیکه این امتیاز حق کامنت دهنده ای بوده که باعث شده من کامنت تشکر بفرستم.)
  • امکان دادن امتیاز منفی هم به پاسخ ها ایجاد شه. (ولی لیست یوزرهایی که امتیاز منفی دادن معلوم نشه که دلخوری پیش نیاد) (برخی پاسخ ها واقعا بی نظم و بی ارتباط و به معنای واقعی گمراه کننده و بی فایده هستند.گاهی افراد تیری رها میکنن و چند امتیازی میگیرن.غافل از اینکه اصلا پاسخ ربطی به سوال نداره. اما اگر امتیاز منفی باشه هرچی به ذهن بیاد رو ارسال نمیکنیم)

بروزرسانی1:

  • ایجاد یک دکمه برای فیلتر کردن سوالات پاسخ داده نشده (مثل Unanswered در stackoverflow) چون فعالیت در اینجا خوشبختانه خیلی بالاست و گاهی پیش میاد سوالی پرسیده میشه و سریع از صفحه میره بیرون بدون پاسخ! در نتیجه پرسش کننده ناچار به bump پستش میشه.

 

 

ممنون

0 0
مورد دوم رو استاد گفته بودن نمیشه چون ممکنه مجموعه ای از پاسخ ها به نتیجه بیانجامه اما با 2 مورد آخر موافقم + اضافه شدن دکمه "حل شد" به سوال (9 سال پیش)
0 0
درسته که ممکنه چندین پاسخ مختلف به یک سوال داده شه و همه هم درست باشه ، اما دکمه Accepted میخواد بگه که سوال کننده کدوم رو برای حل مشکلی که مطرح کرده انتخاب کرده. (ممنون.بنده هم با دکمه حل شد موافقم. چندین پیشنهاد دیگه هست.اما منتظرم ببینم چه نغییراتی در دست اجراست.بعد بازهم فیدبک ارسال کنم.به امید اینکه مفید واقع شن) (9 سال پیش)
0 0
با مورد اول که شدیداً مخالفم اتفاقاً پیام خصوصی لازمه و من اونو به چت ترجیح میدم از اون گذشته شاید خیلی ها دوست نداشته باشند ایمیلشون رو همه ببینن ، اگه کسی هم بخواد خب میتونه توی پروفایلش ایمیلشو قرار بده. بعد اینکه گفتید پیام خصوصی باعث میشه جواب سوال ها از این طریق رد و بدل بشه باید بگم با چت این احتمال بیشتره و اتفاقاً راحت تر هم هست . از همون اول هم قرار بر این شد که اگر کسی سوال شو از طریق چت و پیام مطرح کرد جواب دریافت نکنه این به عهده ی خود کاربراست که باید رعایت کنند.--با مورد دوم و سوم هم موافقم که البته قبلاً مطرح شده بود و جناب آقای آقاجانی هم گفته بودند که وقتی به طرح کامل رسیدند اونو اعمال میکنند -- اما مورد چهارم خب شما مجبور نیستید حتماً با کامنت تشکر کنید اگه کامنت های یه کاربر به نظرتون مفید هست و واقعاً لایق تشکر خب میتونید به پروفایلش رای بدید-- با مورد چهارم هم مخالفم کامنت یعنی کامنت یعنی هر کی هر نظری داره مطرح کنه دادن امتیاز منفی به نظرات معنی نمیده اگر هم کامنتی از هر لحاظ مشکلی داشته باشه و گمراه کننده باشه در صورت صلاحدید توسط مدیران حذف میشه و امتیاز هم گرفته میشه . هر چند با امکان دادن امتیاز منفی برای قسمت پاسخ به سئوالات موافقم.این نظر بنده بود حتماً هم معنیش این نیست که نظر من درسته (9 سال پیش)
0 0
البته دادن امتیاز منفی به کامنت ها اگه به این شکل باشه که در صورتی که یه کامنت مثلاً از 10 مورد بیشتر امتیاز منفی گرفت اون کامنت به همراه امتیازی که فقط برای درج اون به کاربر داده شده حذف بشه اتفاقاً میتونه مفید هم باشه ولی اگه قرار باشه که مثلاً برای هر امتیاز منفی 5 امتیاز کسر بشه خیلی چیز مزخرفی میشه نه تنها مفید نیست بلکه باعث میشه فعالیت در انجمن کم بشه چون ما در امتیاز مثبت دادن دست و دلمون میلرزه ولی منفی رو شاید برامون مهم نباشه متاسفانه.-- امتیاز مثبت هم برای کامنت ها مفیده من باهاش موافقم (9 سال پیش)
0 0
در پاسخ به دوست عزیزی که فرمودند: "مجبور نیستید حتماً با کامنت تشکر کنید اگه کامنت های یه کاربر به نظرتون مفید هست و واقعاً لایق تشکر خب میتونید به پروفایلش رای بدید" ... برای بار اول فرمایش شما درسته.اما اگر در قبال ده ها یا صدها کامنت ایشون به ازای هرکامنتی که میبینم و برام مفید واقع میشه بخوام ازشون تشکر کنم یا به نوعی قدردانی کنم چه؟ چند بار میتونم به یک پروفایل امتیاز بدم؟ شما اگر پنجاه کامنت ارزشمند در سوالات من درج کنید ، من فقط یکبار به شما امتیاز بدم کافیه ؟ (بنظر من اگر امتیاز دهی به دیدگاه اضافه شه ، اولا تعدادی از دیدگاه های تشکر و دمت گرم و ... کم میشن و در کنارش استفاده از دیدگاه در راه درستش جا میوفته) در مورد پیام خصوصی هم ، هرچند بعضا عزیزان رعایت میکنند ، اما دیده شده که در پستی میگن "کد رو برات پ.خ میکنم. سورس رو برات فرستادم.جوابو چک کن پیام خصوصی کردم.بیا توو پیام خصوصی پیگیرش بشیم" و اونوقت درون سوال به اینصورت مونده.و پاسخی دیگه دیده نمیشه.کاربران بعدی که میان هم میبینن جواب در پیام خصوصی رد و بدل شده.یا ضدحال میخورن.یا خیلی پیگیرن و به طرف پیام میدن که بمنم بفرست.و دوباره در پیام خصوصی... (این دیدگاه من هستش) (9 سال پیش)
0 0
همچنین برخی پاسخ ها ، به معنای اختصاصی کلمه "پاسخ" نیستن.بلکه دیدگاه هستن.اما طرف چون بتونه ستاره یا vote بگیره در قالب پاسخ جدید ارسال کرده.درحالی که در واقع باید در سوال طرف یا در پاسخ شخصی دیدگاه ارسال میکرده. (که با امکان امتیاز دهی به دیدگاه این موارد هم دیده نخواهد شد) (9 سال پیش)
0 0
جناب Dadparvar عزیز دوست عزیز اسم داره :) بعد خب من با امتیاز مثبت به کامنت ها هیچ مشکلی ندارم اگه دقت کرده باشید ، خیلی هم خوبه . با امتیاز منفی به پاسخ سوالات هم مشکلی ندارم چون همونطور که خودتون گفتید :" برخی پاسخ ها ، به معنای اختصاصی کلمه "پاسخ" نیستن.بلکه دیدگاه هستن.اما طرف چون بتونه ستاره یا vote بگیره در قالب پاسخ جدید ارسال کرده." با امتیاز منفی به کامنت ها هم مشکلی ندارم اگه به همون صورتی باشه که گفتم-- ولی با حذف پیام خصوصی شدیداً مشکل دارم اینکه از پیام خصوصی در بعضی موارد درست استفاده نمیشه دلیل بر این نمیشه که این امکان حذف بشه (9 سال پیش)
0 0
پرهام جان اگر اسم شما رو نیاوردم دلیلش این بود که من قبلا در صفحه خودم اطلاع رسانی از ارسال دیدگاه تون رو دیده بودم.ولی اومدم اینجا دیدم دیدگاه تون نیست.بهمین خاطر گفتم شاید نمیخواهید اسم تون بیاد و دیدگاه رو درخواست دادید حذف کردند.اما الان میبینم که اومدن دیدگاه ها (و الا قصد جسارت نداشتم) اون مدل حذف پست بعد از 10 امتیاز منفی هم جالبه. (اگر استفاده از پیام خصوصی "جا بیوفته" مشکلی نیست.چه بسا بهتر هم هست) (9 سال پیش)
0 0
مورد دیگه ای که میتونه "امکان دادن امتیاز منفی به سوال ها" رو توجیه کنه اینه که : از درج سوالات بشدت تکراری و یا با تیتر به شدت نامناسب و ... جلوگیری میکنه.وقتی یوزری سوالی با عنوان بد یا نامفهوم (اغلب بخاطر نداشتن حوصله!!!) درج کنن و ده تا منفی بگیرن ، از دفعه بعد درست کار میکنن و اما توجیه "امتیاز منفی به کامنت ها" :مشکلی که این روزها زیاد شده ، اینه که یه سوالی غیر فنی درج میشه و ده ها پاسخ و کامنت زیرش درج میشه. (احتمال اینکه بعد ها برای امتیازات کاربران برنامه هایی تدارک دیده شه زیاده) در نتیجه برخی کاربران با درج ده ها پاسخ و کامنت فرعی و بدرد نخور مثل "آقا دمت گرم" "آقا حال دادی" "نوکرتم دادا" "کدت توو حلقم" "خوشمان آمد" "ایول داری" "ی سرچ بزن" و ... هزاران امتیاز کسب میکنن. از اونور میبینیم عضو دیگری با درج ده ها مطلب علمی و پرکاربرد بزور 300 امتیاز گرفته. این جالبه؟ بهر حال پیشنهادی بود که به دید وظیفه درج کردم.امیدوارم مفید واقع شه (9 سال پیش)
0 0
Dadparvar چیزای که مگید خوشبختانه تو این انجمن کم دیده میشن اینجا بچه ها بیشتر دنبال یاد گرفتنن تا امتیاز (9 سال پیش)
0 0
Mir Unknown یقینا همینطوره.اندروید نویسی یک علمه. پس کسانی که جویای یادگیریش هستن در واقع جویای علم هستن.پس نمیشه انکارش کرد. اما افزودن این امکانات تعارضی با این قضیه نداره.چه بسا باعث پیشبرد هدف میشه. (ناگفته نماند تمام مثال هایی که زدم در این کامنت آخرم ، (کامنت قبل از کامنت شما) همه اتفاق افتاده.اون هم در تعداد بالا و اصولا هم از اشخاص معین. و الا اکثر قریب به اتفاق اعضا حضور بسیار خوبی دارند.اون تعداد قلیل هم قصدی از انجام این امر ندارند.بلکه از روی عادت حضور در Forum ها دارن اینکار رو میکنن.چون 99 درصد فروم ها اینطورن) (9 سال پیش)
0 0
یک مورد به پست اضافه شد.لذا بجای درج پاسخ جدید ، اقدام به بروزرسانی کردم (بروزرسانی1) (9 سال پیش)
0 0
دوست عزیز این چیزی که میگید تو سایت وجود داره! (9 سال پیش)
0 0
Mir Unknown جان منظورتون "بدون پاسخ ها" ست؟ واقعا وجود داره؟!! کجاست؟ دکمه ش رو نمیبینم. در تگ ها هم نیست.چطور فیلتر کنم تمام سوالات پاسخ داده نشده رو؟ (9 سال پیش)
0 0
Mir Unknown فکر کنم متوجه شدم. منظورتون مرتب سازی بر اساس تعداد پاسخ ها اونهم از نوع دیسندینگ هست؟ ممنون (9 سال پیش)
0 0
اره خودشه.خواهش میکنم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  9 سال پیش
+6 0

در خصوص جواب دوست عزیز جناب دادپرور:

  • کسی که سعی در درج کامنت اسپم گونه می کنه، به نوعی اعتبار خودش رو زیر سئوال می بره و این یعنی که تعداد کمتری از افراد در پروفایل بهش رأی می دن. یک رأی در پروفایل ( 100 امتیاز ) برابر درج 40 تا نظر هست ( هر نظر 5 امتیاز )
  • همینطور کسانی که فعال هستند خیلی سعی نمی کنن به پاسخ های ایشون رأی مثبت بدن و به همین دلیل از تعداد Vote روی سئوال یا پاسخ ایشان کم میشه که بعد از رأی به پروفایل پرامتیاز ترین عامل در کسب امتیاز هست.
  • خیلی وقت ها نظرات نه چندان مفید اما مرتبط، جو رو فعال و گرم می کنه و باعث میشه که فعالیت بیشتر بشه. که در این شرایط میشه توجیه کرد و آنرا مفید دانست.
  • در پروفایل کاربری هر شخص مشخص شده که امتیازات کسب شده ایشون بر چه اساس محاسبه شده است و خود به خود بر نحوه قضاوت و دید کارفرمایان، دوستان و کاربران اثر خواهد گذاشت.

اما این حقیقتی است که در هر سیستمی به هر نحو اسپم وجود دارد. اما تا جاییکه می شود باید آنرا کاهش داد بدون اینکه به امکانات خللی وارد شود.

پیشنهاد شما برای درج امتیاز منفی برای نظرات خوب است اما در شرایط خاص کاربرد دارد. بطور مثال در یک تاپیک کسی از افراد فعال تشکر می کند مثل «آقا ممنون، کارت درسته» . کسانی که در انجمن فعال هستند این فرد را دوست خودشون می دونن و معمولاً امتیاز منفی نمی دن اگر هم بدن تعدادشون زیاد نیست. تنها اتفاقی که افتاده اضافه شدن یک امکان و پیچیده تر شدن رابط گرافیکی سرویس هست.

همینطور نمیشه امتیاز نظر رو حذف کرد یا کم کرد. چرا که نظرات در فعالیت انجمن از پاسخ ها مفیدتر هستند و جاذب تر.

 

اما چگونه ریشه اسپم را برچینیم؟

ما جامعه کوچکی هستیم از افراد تحصیل کرده و با انجمن های آزادی که هر شخصی با هر نوع ادبیاتی به سادگی در آن عضو شده و فعالیت می کند، متفاوت هستیم. پس فرهنگ سازی در این جامعه بسیار ساده تر است و کافیست هر فرد کمی به «نظرات» خود توجه بیشتری داشته باشد و نظرات اسپم گونه را درج نکند.

هر بار که کاربر جدیدی سئوال جدیدی را در انجمن درج می کند، شاهد این هستم که نظر و پاسخ را از هم تفکیک نمی کند و حتی یک جمله کوتاه تشکر را به عنوان پاسخ درج می کند. نه تنها مدیران بلکه بسیاری از دوستان در این مواقع به ایشان تذکر داده اند و همین باعث توجه بیشتر فرد تازه وارد شده است. از این دسته تذکرات می تواند به خودمان نیز داده شود. مثلاً یک کاربر به کاربر دیگر در نظر بگوید « اسپم می دی؟! » درسته که همین عبارت اسپم هست اما چند بار قرار است درج شود؟ یک؟ دو؟ یا ده بار؟ اما درج این جمله ( که خودش اسپم است ) به نوعی شعار ضد اسپم محسوب می شود و به عقیده من مفید. در نهایت همه این جمله ها با یک Query ساده در بانک قابل حذف هستند و امتیازات قابل تعدیل.

 

اما قائده کلی امیتاز گیری:

شما یک مطلب مفید در سایت درج می کنید. بازدید کنندگان این مطلب اگر واقعاً مفید باشد به شما امتیاز می دهند. تا کی این امتیاز دریافت می شود؟ تا مادامی که این سایت پا برجاست. مثلاً ممکن است سئوالی که شما در 5 ماه پیش مطرح کرده اید یا پاسخی که در 5 ماه پیش داده اید، امروز امتیاز دریافت کند. اما «نظر» چطور؟ امتیاز گرفتن از درج نظر منوط به فعالیت هر روزه شما در سیستم است که هم مفید و هم از نظر امتیازی غیر پایدار است. پس تعادل برقرار می شود.

 

ببخشید که توضیح اینقدر طولانی شد.

0 0
متاسفانه (!!) با این حرف شما کاملا موافقم : " این فرد را دوست خودشون می دونن و معمولاً امتیاز منفی نمی دن " . ایکایش اینطور نبود.ایکایش حرفه ای تر بود (با این حساب عرض دیگری نمیمونه. جز اینکه درصورت امکان ، امکان حذف کامنت در یک دوره زمانی کوتاه مثلا نیم ساعته فراهم شه.گاهی پیش میاد کامنتی به اشتباه یا ناقص درج میکنم و لازمه ویرایش شه و مثلا یک لینکی اضافه شه بهش.که ناچار میشم کامنت جدید بفرستم "برای خود من یک بار اتفاق افتاده.با این که در ارسال هام خیلی دقت میکنم و بارها ویرایش میکنم که به نظرم سایت خللی وارد نشه") (9 سال پیش)
0 0
امکان حذف یا تغییر کامنت رو در یک دوره زمانی کوتاه اضافه خواهم کرد. ( در آینده نه چندان دور که دوباره دست به کد شدم ) (9 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .