آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نرم افزار Stroke Viewer

uncocoder  3 سال پیش  2 سال پیش
+12 0

سلام دوستان عزیز،

نرم افزار Stroke Viewer چیست و چه امکاناتی دارد؟
نرم افزار Stroke Viewer محصولی است که توسط «بهنام آقاجانی» برنامه نویسی شده و در سایت https://dexise.com جهت فروش عرضه شده است. این محصول به هدف استفاده در آموزش «بازی سازی در ژانر Battle Royale» برنامه نویسی شد و شامل امکاناتی است که در حال حاضر ( تیر ماه 1399 ) در هیچ برنامه ای وجود ندارد. همینطور کیفیت ترسیم آن قابل قیاس با سایر نرم افزارهای موجود ( که برخی اشتراکاتی با این برنامه دارند ) نیست.

 

امکانات کلی این نرم افزار

  • Highlight کردن موس و افکت های فشردن دکمه های موس
  • نمایش موس و کیبورد و Gamepad مجازی بر روی صفحه و نمایش تمامی Keystroke ها و Motion های مربوطه
  • پخش صدای کاملاً طبیعی و جذاب ( با تنوع بالا ) برای کلیک های موس و کلید های کیبورد
  • قابلیت Zoom و Magnifier بر روی صفحه
  • تنظیمات بسیار زیاد برای افکت ها، رنگ ها و قابلیت ها
  • و بسیاری دیگر، اطلاعات بیشتر: https://dexise.com/product/stroke-viewer

 

دمو و آزمایش ( قبل از خرید )
جهت مشاهده امکانات و دانلود نسخه Evaluation ( بدون محدودیت زمانی و امکانات ) می توانید به این آدرس مراجعه نمایید:
https://dexise.com/product/stroke-viewer

 

نحوه خرید
می توانید مبلغ کاهش یافته 200،000 تومان را ( بجای 14.75 دلار ) به شماره کارت زیر ، واریز نمایید و در قسمت تیکت ( در همین سایت )، تاریخ و ساعت واریز را اعلام نمایید. در همان تیکت به شما یک کد تخفیف 100% ـی ارائه می شود که می توانید آنرا در سایت https://dexise.com در هنگام خرید ثبت کنید و بدون پرداخت دیگری، در آن سایت لایسنس به شما اختصاص پیدا می کند.

شماره کارت:      6104337590623920                       به نام     بهنام آقاجانی                  بانک ملت

 

شرایط لایسنس و بروز رسانی
این نرم افزار، بسته به نیاز و درخواست کاربران قابلیت بروز رسانی دارد. شما پس از خرید لایسنسی دریافت خواهید کرد که به صورت Life Time و نامحدود زمانی، به ورژن ها و آپدیت های آتی دسترسی خواهید داشت.

این لایسنس تنها برای یک سیستم است و تا زمانیکه CPU و Motherboard تعویض نگردد، قابل استفاده خواهد بود. تعویض ویندوز یا استفاده در یوزر دیگری در ویندوز، این لایسنس را باطل نمی کند.

 

انصراف از خرید
با توجه به اینکه لایسنس اختصاص یافته، بدون چک شدن اینترنتی کار می کند، پس از ثبت لایسنس امکان بازپس گیری آن وجود ندارد. اما با توجه به وجود نسخه Evaluation که بدون محدودیت کار می کند، می توانید قبل از خرید آنرا تست کنید و از خرید خود اطمینان داشته باشید.

+4 0
به به ، بنده از نسخه ی تریال اون استفاده نکردم ، اما توی آموزشها دیدمش و واقعا خیلی باحال و جالب هست. و گمون میکنم خوره ی آموزش سازها و استریمرا بشه. مورد دومشو مطمئن نیستم ولی اگه باب بشه ، بنظرم مورد استفاده شون واقع بشه (3 سال پیش)
+6 0
خوشحالم که شاگرد شمام استاد :) (3 سال پیش)
+4 0
سلام.. واقعا خدا قوت داره به استاد عزیزمون! با داشتن اساتیدی همچون "بهنام آقاجانی" دیگه خارجی ها باید بیان از ما خرید کنن و نیازمون در حوزه نرم افزار حل میشه. ممنون بابت تلاشی که میزارید برای این کشور. سپاس بسیار (3 سال پیش)
+4 0
استاد ، اگه قرار باشه برای محصول هیچ تبلیغی نشه ، تا زمانی که برای خودش یک برند نشه ( که بدون تبلیغ راه درازی داره ) ، با وجود اسمی که داره خیلی سخت هست که مخاطب بهش برسه. یکسری تدابیری بیندیشید بنظرم. (3 سال پیش)
+6 0
نظر بله، دقیقاً. این کار به دوستم در خارج از ایران سپرده شده و بزودی مارکتینگ محصول آغاز میشه. (3 سال پیش)
+4 0
لینک بله استاد حتما تبلیغی صورت بگیره. چه واسه این نرم افزار چه واسه آموزش های دیگه و مخصوصا بازی سازی.. چون واقعا بدون تبلیغ کسی نمیدونه. خیلی ها دنبال همچین سایت هایی هستند ولی نمیدونن کجاست. (3 سال پیش)
+4 0
درود، خدا قوت خوشحالم استاد پر باری مثل شما دارم من شما رو همیشه سر لوحه زندگیم قرار میدم تو هر بخشی از زندگیم چه در علاقه ام برنامه نویسی چه جاهای دیگ با احترام شما بهترین هستید (3 سال پیش)
+1 0
خیلی عالی بود (3 سال پیش)
+1 0
استاد ، سایت Dexise برام بالا نمیاد. (3 سال پیش)
+2 0
نظر ایرادی در پرداخت هزینه سرور بوده که متأسفانه هتزنر فعلاً آنرا غیر فعال کرده. بزودی این مشکل برطرف خواهد شد. (3 سال پیش)
+1 0
استاد من این نرم افزار رو میخوام . سایت بالا نمیاد! (3 سال پیش)
+1 0
نظر متأسفانه سرویس هتزنر به دلیل حساسیتی که به حساب بانکی ما نشان داد، سرویس را مسدود کرده است و باز کردن مجدد همان سرویس ( سرور ) با مشکل روبرو شده، این مشکل با منتقل کردن سرور به مکان دیگری برطرف خواهد شد. (3 سال پیش)
0 0
سلام استاد. من همچنان مایلم این برنامه رو یه تستی بکنم حداقل. سایت مذکور مدتهاست که متوقف شده. اگه فعال بشه احتمالا برای تولید کنندگانشم منفعت مالی میاره. ولی خب از اونجایی که ممکنه بالا اوردن سایتش زمان بر یا هزینه بردار باشه ، باید تضمینی توی منفعت مالیش وجود داشته باشه که نیازمند بازاریابی هست و باز اونم هزینه برداره. بخاطر این گمونم فروشش شروع نشده. کاش دمو ش دردسترس بود. بنظرم من این برنامه میتونه بین استریمرها محبوبیت کسب کنه. الان استریمرها مجبور هستن روی موس و کیبورد خودشون یک دوربین مجزا قرار بدن. اگه کمی روی قابلیتهایی که میتونه موارد شبهه و شک که برای استریا وجود داره رو پوشش بده ، میتونه موفق بشه این برنامه. (2 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .