آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

چرا از گروه تلگرام بیرون میکنن؟

milad  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

سلام من عضو گروه تلگرام شدم ولی بلافاصله ریمو شدم 

چرا ؟ به چه جرمی؟؟؟؟؟

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Dadparvar  4 سال پیش
+1 0

وقت بخیر میلاد عزیز.

نمیدونم چرا دقیقا شما از گروه خارج شدید. (البته این رو هم بگم من نه در گروه هستم نه اصلا نقشی دارم) ولی چیزی که میتونم اینجا بگم این هست که پیشنهاد میکنم خیلی وقت تون رو توی گروه های تلگرامی صرف نکنید. بهترین جا برای یادگیری و تمرین انجمن ها هست. حتی در بالاترین سطح ها نمیبینید خیلی افراد افراد از این نرم افزارها برای ارتباط یا پرسش و پاسخ استفاده کنن (البته در سطوح بسیار بسیار بالا ارتباط خصوصی همکارها از طریق اسلک و ابزارهای مشابهش یا حتی ابزارهای کاستوم رو میبینید. اما اون ها اولا امکانات خاص ارتباطی و کدی دارن و هم حتی api دارن تا هر شخص ابزار مورد نیاز خودش رو هم به سیستم اضافه کنه. اینجا هم یک نکته رو بگم شاید به ذهن تون اومده باشه: ممکنه بگید تلگرام هم بات داره و میشه هر باتی میخوای بسازی. پاسخم این هست که اصلا بات تلگرام قابل قیاس نیست با موضوعی که در ذهن من هست)

با این توضیح، امیدوارم شاهد حضور بیشتر شما در این انجمن ها باشیم. هر سوالی پیش میاد براتون در انجمن مربوطه ش مطرح کنید. و اگر دیدید میتونید به سوال کسی جواب بدید حتما کمکش کنید. اینطوری میتونیم فعالیت سایت رو افزایش بدیم. که خوب طبیعتا خودمون ازش بهره خواهیم برد.

+1 0
به زودي تمام گروهها ها و كانال تلگرام آنكوايكس حذف خواهند شد و احتمالا از سرويس Notify همين سايت كه برامون مبهم هست چي ميخواد باشه و توسط خود استاد نوشته شده استفاده خواهيم كرد. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .