آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سرویس «مقاله» عرضه شد

uncocoder  5 سال پیش  5 سال پیش
+51 0

سلام دوستان گرامی

سرویس مقاله ، یک سرویس کاملاً رایگان جهت درج محتوای آموزشی گسسته و از نظر محتوایی آزاد می باشد. بسیاری از آموزشها ممکن است در قالب هیچ پکیج آموزشی نگنجند؛ این خلاء به واسطه سرویس مقاله پوشش داده خواهد شد و می تواند باب آموزشهای پیشرفته تر را باز کند.

مثل هر سرویس دیگری، ارزشی که مخاطبین برای این سرویس قائل هستند که به واسطه ( رأی مثبت و نظر گذاری سنجیده می شود ) موجبات ادامه آموزشها را فراهم می آورد. لذا اگر از این ویدئو ها استفاده می کنید و برایتان مفید است نیاز است با فشار کلید موس بر روی دکمه Vote به خودتان خدمتی بزرگ نمایید.

محتوای این سرویس توسط Markup Language اختصاصی uncox تولید می شود که امکانات فراوانی دارد. ممکن است در آینده این Markup Language جهت استفاده عموم در انجمن ها آزاد گردد.

+5 0
سلام استاد دستتون درد نکنه عالیه. استاد این مقاله یه چیزی تو مایه های استریم ها (ویدیو کست ها) هستش یا اینکه کلا فرق داره ؟ یه انتقادی هم داشتم اینکه یک ساله از بروز رسانی سایت میگذره هنوز این عدد 20 رویه ایکون انجمن سایت درست نشده.ممنون از زحماتتون. (5 سال پیش)
+6 0
این باعث خرسندی است که هر از چندگاهی قطعه ای به پیکره ای مجموعه بزرگ اضاف شده و باعث میشود که انجمن بیش از پیش کاملتر و قوی تر گردد. شخصاً قویّاً از این ایده استقبال خواهم کرد. (5 سال پیش)
+6 0
از اینکه عضوی از جامعه آنکو هستم احساس افتخار میکنم و امیدوارم با در اینده مقالاتی که در سایت میزارم دوستان بهره کافی رو ببرند (5 سال پیش)
+6 0
نظر تعمیرات باگ ها کاری طاقت فرساست و چون خرده کار زیاد است، فراموش می شود و همیشه کارهای با اولویت بالاتر وجود دارد ( مثل تعمیر قفل برای مک ). (5 سال پیش)
+5 0
لینک با عرض سلام و خسته نباشید ، سرویسی که گفتید خیلی هم عالی و مفید به نظر میرسه دو پیشنهاد دارم 1- یه امکانی در پنل اعضا ایجاد کنید که درخواست بدن تا بتونن مطلب درج کنن در سرویس مقاله (یک فرم سوال از یک سری چیزای ربان های برنامه نویسی و سیستم عامل ها و... تهیه بشه جهت اینکه دانش فنی عضو محترم مورد بررسی قرار بگیره یا اینکه ازش رزومه بگیرید ، زیادم سخت گیر نباشید چون خودم یکی از مشتاقانی هستم که بتونم مطلب بذارم تو چنین سرویسی) 2- در ادامه مورد اول ، اگر عضوی آموزشی داشت و مورد تایید شما بود که به صورت پولی عرضه بشه خیلی مناسب میشه ، درصدی هم با اون شخص حساب کنید مثل مشارکت در فروش پکیج هاتون مثلا آموزش فلان قسمت از لینوکس ، 10000 تومان خب چون این سرویس روی سرورهای شما پشتیبانی میشوند مثلا به نسبت 60% - 40% بین خودتون و شخص آموزش دهنده تقسیم کنید (60% متعلق به شماست) اینطوری یه کمکی کردید به چندین نفر برای یه درآمد حتی کم! که بازم خودم مشتاق هستم توی چنین قضیه ای شرکت داشته باشم ممنون که وقت گذاشتید و خوندید (5 سال پیش)
+4 0
نظر با سلام و احترام از زحماتتون کمال تشکر رو دارم این سرویس هم مثل سایر سرویس ها عالی هست به امید موفقت های بیشتر برای شما و مجموعه uncox (5 سال پیش)
+8 0
بزرگترین مانعی که وجود داره ، کیفیت هست. تمایل هر چه بیشتر ما به این سمت هست که اگر کاربری وارد سایت ما میشه، بدون مفاد اساسی آموزش همگی با یک کیفیت و در بالاترین سطح وجود داره. ایراد گرفتن از کار سایر دوستان می تونه خدشه ای به روحیه آنها وارد کنه و از طرفی اتلاف زمانی هم داشته باشه. اما برای آینده شرایط خاصی مد نظر است که باعث رفع چنین مشکلاتی خواهد شد. (5 سال پیش)
+5 0
مرد بزرگ ، واقعا وقتی حرف میزنید ، از هر کلمه ، یک جمله عشق میبارد ، عاشق شما و این سایتم (5 سال پیش)
+5 0
با سلام و درود. به پاس زحمات و قدردانی استاد آقاجانی «از هیچ کمکی» مضایقه نخواهیم کرد. مرسی بابت تلاش مثمر ثمرتان. من الله توفیق (5 سال پیش)
+5 0
سلام خدا قوت خدمت استاد و دیگر دوستان .. بسیار عالی و بی نظیر. ان شاالله یاری تان خواهیم کرد. ما تا آخر هستیم. (5 سال پیش)
+4 0
سلام استاد شما برای ما الگو هستید بین آموزش های سایت جای خالیه آموزش زبان برنامه نویسی غیر وبی ( مثل #C و Java و یا هر زبانی که خروجی یک نرم افزار ویندوزی باشه خیلی حس میشه لطفا واسه این موضوع هم یا خودتون یا استادی که مورد تایید شما باشه آموزشی ارائه بدید ، سپاس از زحمات با ارزش شما (5 سال پیش)
+1 0
سلام.ویندوز تکمیل شدست، الان وب و موبایل رو بورسه، وقت طلاست خودتو درگیر محصولات مایکروسافت نکن که پشیمان میشی.نظر بنده بود. خودم پروژه پایان نامه ام رو با سی شارپ تحویل دانشگاه دادم نمره 20 هم گرفتم.اصلا خودت رو درگیرش نکنی بهتره. بهترین محصولاتی که از مایکروسافت دیدم یکی آفیس دومی وین 10 هست.شاهکاری ازش ندیدم. همش کپی پیست هستن. (5 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .