آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

دیدگاه مخاطبین وبینار های uncox

uncocoder  6 سال پیش  3 سال پیش
+45 0

سلام،

باعث خوشحالی است اگر شرکت کنندگان در وبینارهای uncox نظرات و دیدگاه های خود را در این موضوع درج نمایند.

+8 0
بسیار عالی بود بهتر از این نمی شه (6 سال پیش)
+7 0
فقط فکر کنم امروز 1 بهمن ماه سرعت اینترنت خیلی پایین خدا کنه که مشکلی پیش نیاد (6 سال پیش)
+8 0
بیشترین چیزی که مهم بود در این وبینار علاوه بر بعد علمی تجربه بود که بسیار بسیار با ارزشه. خدا خیرت بده جناب آقای مهندس آقاجانی. (6 سال پیش)
+6 0
راضی کننده بود (6 سال پیش)
+8 0
وبینار فوق العاده بود. بسیاری از مجهولات برامون رفع شد. منتظر وبینار های بعدی هستیم. ممنون از استاد آقاجانی (6 سال پیش)
+6 0
واقعا مفید بود ... (6 سال پیش)
+8 0
بسیار عالی امید مضاعف گرفتیم! (6 سال پیش)
+4 0
ممنون بسیار عالی بود و با کیفیت خیلی خوب به همراه توضیحات دقیق و کامل ارائه شد با تشکر (6 سال پیش)
+6 0
15 تومن پول سه تا ساندویچ بود ولی وبینار خیلی بیشتر ارزش داشت.همینکه از یه با تجربه سوالات رو بپرسیم ارزش داره. بازم شرکت میکنم.تنها سایت فارسی زبان آموزشی هست که سر میزنم (6 سال پیش)
+6 0
خیلی خوب بود خیلی استفاده کردیم . و خوشحالم که همچین استادی دارم .به امید موفقیت های بیشتر uncox (6 سال پیش)
+7 0
مثل همیشه طی این سالها که با شما آشنا شدم عالی بود و واقعا خوشحالم که شما در کنارمون هستین . ممنون (6 سال پیش)
+5 0
از هرجهت بسیار عالی و ثمر بخش بود اُستاد؛ ما سپر به سپر شما پیش خواهیم آمد هر جاکه تشریف ببرید تنهاتون نمیذاریم... (6 سال پیش)
+6 0
مطالب مطرح شده بسیاری از چالش ها و سوالات ذهن مارو پاسخگو بود ، با تشکر از استاد عزیز . (6 سال پیش)
+5 0
عالی بود فقط بنظر من چون تعداد سوالات زیاد بود نمیشد توضیح بیشتری ارائه داد در صورتی که بعضی جاها نیاز به زمان بیشتری برای توضیح داشت ولی استاد در هر حال شما کارتون بیسته.... (6 سال پیش)
+5 0
عالی و راهگشا بود ممنون از شما جناب آقاجانی که باتوجه به گلو دردی که داشتین بسیار بیشتر از وقت معمول هم دلسوزانه به سوالات جواب دادین (6 سال پیش)
+4 0
خیلی خوب بود فقط مشکل این بود که سوالات دوستان خیلی زیاد بود (6 سال پیش)
+5 0
وبینار فراتر ازحد تصور خوب بود نگاه منو کاملا نسبت به آینده تغییر داد و تمام نگرانی هام از بین رفتن،دوستان اگه شرکت نکنید فقط وبینار رو از دست نمیدید بلکه آرامش فکری،روشن شدن مسیر آیندتون و انگیزه ی بسیاربیشتر به دلیل اینکه دیگه میدونید باید چیکارکنید رو ازدست میدید یه صحبت هم به عنوان کاربر سایت با کسانی که آموزش هارو از غیر از طریق درستش استفاده میکنند دارم اونم اینکه شما فقط حق اقای اقاجانی به گردنتون نمیفته بلکه به جامعه برنامه نویسی و اینهمه هنرجو مدیون میشید که بااینکار وقفه افتادن بین ضبط اموزش ها توسط استاد و نهایتا ضررکردن من و تمام کاربران که دیرتر اموزش ها بهمون میرسه هستش حمایت نمیکنید نکنید ولی خواهشا با اینده ی من و امثال منکه تمام زندگیمونو برمبنای برنامه نویسی بنا کردیم بازی نکنید (6 سال پیش)
+5 0
وبینار عالی بود واقعا دید انسان را نسبت به مسائل مختلف باز میکنه پیشنهاد میکنم دوستان در وبینار های بعدی شرکت کنند ممنونم از استاد آقاجانی عزیز و امیدوارم روند رو به رشد سایت uncox همچنان ادامه داشته باشد (6 سال پیش)
+5 0
عالی بود امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه. از تمام زحمات استاد اقاجانی هم تشکر میکنم (6 سال پیش)
+6 0
با تشکر ، مباحث عالی مطرح شدند . (6 سال پیش)
+4 0
سلام و درود. استاد حرفی برای گفتن نگذاشتید. بابت همه چی تشکر می کنیم. مرسی. (6 سال پیش)
+2 0
بسیار عالی و مفید بود و من نه تنها جواب سوالاتم رو گرفتم بلکه با اطلاعات بسیار مفید از تجارب استاد بزرگوار آشنا شدم. خیلی خوب و با ارزش بود. (6 سال پیش)
+4 0
اصلن بمب انرژیه استاد کلی انرژی گرفتم (6 سال پیش)
+2 0
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود عالی انشاا... همیشه سلامت باشید استاد و خیر ببینید برای کاری که انجام میدید (6 سال پیش)
+2 0
خیلی خوب و جامع بود. البته یکمی هم تو فکر فرو برد منو که شاید باید مسیر کاری و حرفه ایم رو از اینی که هست تغییر بدم (6 سال پیش)
+1 0
باسلام و عرض ادب موضوع انتخاب شده بسیار عالی بود ، امیدوارم وبینار در چنین حوزه هایی بیشتر ارایه شود و بهره ببریم از تجربه اقای مهندس اقاجانی. باتشکر (6 سال پیش)
0 0
سلام خدمت استاد آقاجانی عزیز. من امروز اتفاقی پوشه ی اسپم ایمیل ام رو باز کردم و اسم شما رو به همراه وبینار دیدم ! این خیلی برام جای تعجب داشت که چرا تو پوشه ی اسپم ؟! واز طرفی خیلی خیلی ناراحت شدم که چرا باید الان متوجه همچین وبیناری بشم !؟ کاش اطلاع رسانی تون رو از روش های دیگه هم انجام میدادین (مثلا یه کانال تلگرامی بزنید و فقط اخبار uncox رو اونجا بنویسید. اینطوری فکر میکنم خیلی بهتر باشه، چون دیگه حداقل الان تلگرام در دسترس همیشگی ما هست و هر کسی هم که مایل نباشه از کانال لفت میده و احتمالا اسپم نمیکنه !) به هر حال من خیلی دوس داشتم تو وبینار شما شرکت کنم . امیدوارم که تو وبینارهای بعدی شما رو ببینم. متشکرم. (6 سال پیش)
+5 0
نظر شاید این گله ای باشد که ما از شما بکنیم. در قسمت پشتیبانی سایت ( در منو ) در پایین سایت ( در فوتر ) کانال تلگرامی به وضوح مشخص است. همینطور آخرین ایمیل ما به پوشه اسپم رفته که متأسفانه به دلیل نرخ بالای ارسال بوده ولی ایمیل های پیشین که در خصوص کانال تلگرام، از بین رفتن تخفیف ها و ... بوده همگی به پوشه Inbox کاربران وارد شده. (6 سال پیش)
+3 0
بله استاد . حق با شما بود. با کمال تعجب، من متوجه کانال تلگرام نشده بودم !! اما من همیشه ایمیلم رو هر روز چک میکنم و انتظار نداشتم که ایمیل های uncox رو توی اسپم ببینم! با این حال اون ها رو not spam کردم . و از الان هم دیگه اخبار رو با کانال تلگرام دنبال میکنم. (6 سال پیش)
+3 0
استاد اگر ممکن باشه سرفصل های دقیق مورد بحث قبل از وبینار گفته بشه مثلا این جلسه به نظرم کلا باید در مورد راهکار های بازار کار بحث می شد در حالی که روی زبان ها و تفاوت های اونا هم در بخش اول صحبت شد در حالت کلی عالی بود دستتون هم درد نکنه بابت زحمتی که کشیدید (6 سال پیش)
+3 0
وبینار فوق العاده ای بود علاوه بر مطالب کاملی که استاد گفته بودن با حوصله جواب دادن استاد به سوالات کاربران بسیار تحسین برانگیز و مفید بود :)) (6 سال پیش)
+3 0
من وبینار دومو شرکت کردم خوب بود واقعا. مرسی از زحماتتون.تجربه خوبی بود مرسی واقعا (6 سال پیش)
+3 0
ممنون استاد خوب بود و اینکه سعی شد به همه سوالات جواب بدین واقعا مرسی داره. (6 سال پیش)
+3 0
سلام استاد خیلی ممنون واقعا خوب و مفید بود امیدوارم وبینار های مفید دیگه هم برگزار بشه (6 سال پیش)
+3 0
فک نمیکردم مطالبی که ارائه دادید انقد باکیفیت و پرمحتوا باشه.یه پاورپوینت خیلی خوب و خلاصه شده ک اصلا چیزای اضافه و بدرد نخور نداره و تمام ارائتون شیوا و مفهومی بود. اگه همین وبینار رو دوباره برگزار کنید من حاظرم چند برابر مبلغش هزینه کنم و دوباره از شیوه بیان و مطالبتون لذت ببرم. (6 سال پیش)
+3 0
وبینار شامل اطلاعات کاربردی وبسیار مفیدی بود که هر زمان ممکنه به درد بخورن و خیلی بهتر از امکان سوال پرسیدن و پاسخ به تمامی سوالات مرتب با وبینار بود در کل عالی بود (6 سال پیش)
+3 0
مختصر و مفید و شیوا در کل خیلی خوب بود کلی از مطالب بهره بردم خیلی ممنون از اقای اقا جانی (6 سال پیش)
+2 0
بسیار عالی بود دو ساعت بود ولی ارزش یه ترم درس خوندن تو دانشگاه رو داشت با 24 واحد درسی D; (6 سال پیش)
+3 0
خیلی خوب و عالی بود و کاملا راضی بودیم هم در مورد مطالب ارایه شده برای انتخاب زبان هم برنامه نویسی هم در مورد بازار کار به طور کامل صحبت شد و پاسخ همه‌ی دوستان هم داده شد. کیفیت وبینار هم عالی بود و قطعی نداشتم و کیفیت صدا و تصویر مطلوب بود. استاد آقاجانی برای محتوا تلاش کرده بودند و کیفیت بسیار زیادی هم داشت. توصیه میکنم شرکت کنید بسیار عالی و پربار هست. (6 سال پیش)
+3 0
با تشکر از استاد . ممنون از زحماتتون، خوب بود... (6 سال پیش)
+3 0
وبینار خیلی عالی بود . با تشکر از استاد به خاطر ایجاد چنین فرصت هایی (6 سال پیش)
+3 0
وبینار هم همانند آموزش ها بی نقص و عالی بود. ممنون از استاد آقاجانی که خیلی با حوصله به تمامی سوالات پاسخ دادند. (6 سال پیش)
+3 0
عالی بود واقعا کلا دیدم رو به موضوع برنامه نویسی و آینده شغلی تغییر داد این وبینار خیلی ممنونم واقعا (6 سال پیش)
+3 0
خیلی ممنون استاد مطالبی که خود شما گفتید خیلی مختصر ولی کاربردی بود تجربه هایی که بعید میدونم جای دیگه ای اینقدر خوب ارایه بشه....در کل برای من مفید بود و لذت بردم (6 سال پیش)
+3 0
منم به نوبه خودم میگم خیلی خیلی عالی بود و الان خیلی بهتر می‌تونم مسیرم رو مشخص کنم. (6 سال پیش)
+2 0
خیلی خیلی عالی بود هم مباحث هم کیفیت صدا و تصویر و برقراری ارتباط.ممنون از این همه زحماتی که برامون میکشید و انشالله هرچیزی که از خدا میخواید رو بهتون بده چون واقعا شایستگیش رو دارین و لایق بهترین ها هستید.باز هم ممنون استاد آقاجانی عزیز و گران قدر (6 سال پیش)
+2 0
وبینار خیلی خوبی بود مثل همیشه فقط یه پیشنهاد دارم اگر تعداد شرکت کننده ها کمتر میشد خیلی بهتر بود چون تعداد سوالات خیلی بالا بود خیلی نمیشد سوال کرد و خب به استاد هم حق می دم نشه تو اون زمان حجم زیادی از سوالات جواب داده بشه اگر قیمت وبینار دوبرابر میشد و تعداد شرکت کننده ها کمتر میشد بهتر از این مشد نتیجه از این وبینار گرفت (6 سال پیش)
+2 0
سلام به استاد عزیز و دوستان گرامی.. وبینار هم مثل آموزش های استاد عالی بود و باعث روشن شدن ما با بازار کار و شناخت بیشتر زبان های برنامه نویسی شد .. ان شاالله وبینار های بعدی هم هرچه زود تر برگزار بشه. (6 سال پیش)
+2 0
از استاد آقاجانی عزیز میخوام که اگه امکانش هست فایل ضبط شده ی وبینار رو (اگر موجوده) برای بچه هایی که نتونستن تو وبینار ثبت نام کنند رو برای دانلود قرار بدهند. (6 سال پیش)
+3 0
خیلی هم عالی ! (6 سال پیش)
+3 0
مثل همیشه عالی و مفید. پر از حرف های مهم در مورد بازار کار . بسیار مفید و عالی (6 سال پیش)
+3 0
ali آقا اگر بنا باشه فایل های وبینار بعد وبینار به رایگان قرار داده بشه که انگیزه برای شرکت بچه ها در وبینار از بین میره و همه منتظر می مونن تا رایگلنش در بیاد من هم با نظر دوستمون maymay موافقم که تعداد کمتر بشه در هر وبینار و مطالبی که بناست مطرح بشه سرفصل ها چند روز قبل اطلاع رسانی بشه تا سوالات رو کاربرا لیست کنن و اونایی که خیلی ارزش داره بپرسن نه اینکه اونجا هر چی به ذهنشون رسید بپرسن استاد زحمت کشیدن و همه سوالات رو پاسخ دادن ولی برخیاشون واقعا کاربردی نبود و کلا به درد هیچ کسی هم نمی خورد (6 سال پیش)
+2 0
دوست عزیز من منظورم این نبود که حتما رایگان باشه! اولا اینرو استاد تعیین میکنه که رایگان باشه یا نه و من منتظر پاسخ ایشون بودم! ثانیا اینکه من اصلا منظورم این نیست که نخوام بابت این وبینار پولی پرداخت کنم و اگر این پیشنهاد رو دادم فقط برای این بود که من دیر متوجه وبینار شدم و وقتی خواستم ثبت نام کنم (و البته هزینه اش رو هم پرداخت کنم) ظرفیت تکمیل شده بود و من نتونستم ثبت نام کنم و چون احتمال میدم که افراد دیگه ای هم مثل من باشند که به آموزش های استاد علاقمند باشن ولی بدلیل نبود ظرفیت یا دیر متوجه شدن این موضوع موفق به ثبت نام نشدند ! گفتم که این پیشنهادی باشه شاید استاد و بقیه بچه ها استقبال کنند و اگرهم استاد لازم بدونن میتونن این کار رو به صورت غیر رایگان انجام بدند ولی با مبلغی کمتر یا اصلا با همون مبلغ ! دیگه این بسته به نظر استاد هست! (6 سال پیش)
+2 0
دوست من علی آقا نکته اول: وقتی فردی چیزی رو خریداری می کنه فروشنده نسبت به خریدار برخی موارد رو باید رعایت کنه اینجور نیست که من یه محصولی تا امروز بفروشم بعد بیام بگم عشقم کشید دیگه رایگان بشه افراد قبلیم که خریدن خود دانند می خواستن نخرن این از این مورد دوم علت اینکه من این نکته نظر رو میگم این هست که تمایل دارم این دست کارها ادامه پیدا کنه و نه مورد دیگه و صد البته به نظرم بهتره این فیلم در قالب یک بخش ویژه برا دانلود گذاشته بشه تا هر کس علاقه داشت اون رو خریداری کنه نکته بعدی استاد چه وبینار رو بیاد بزاره اینجا یا نه برا من فرقی نداره و اهمیتیم نمیدم صرفا نظر خودمو میگم بزرگترین آسیب هایی که جامعه برنامه نویسی داره می خوره الان به خاطر دیدگاه هایی هست که کار ما رو رایگان یا کم اهمیت می خوان (6 سال پیش)
+2 0
من فک میکردم که توی وبیناری که استاد میخوان برگزار کنن مطلب خاصی گفته نمیشه و چیزایی هست که هممون میدونیم ولی وقتی اومدم نظرات بچه هایی که توی وبینار شرکت کردن رو اینجا دیدم واقعا پشیمون شدم که چرا شرکت نکردم و به اندازه ی پول ی ساندویچ برای همچین چیز با ارزشی ، ارزش قائل نشدم . حالا این درخواست رو از استاد آقاجانی دارم که اگه امکانش هس فایل وبینار برای فروش گذاشته بشه و من و بچه های دیگه که به هر دلیلی نتونستن توی وبینار شرکت کنن ، بتونن از مطالب ارزشمندی که طبق گفته ی بچه ها توی وبینار بیان شد استفاده کنن (6 سال پیش)
0 0
سلام ببخشید فایل وبینار کی عرضه میشه ؟ (6 سال پیش)
+1 0
وبینار دوم هم طبق معمول بسیار عالی و پر از نکات ریز و بنیتدی بود؛ به اُستاد گرامی بابت ابتکار عمل و خلاقیتشون جداً تبریک میگم... (6 سال پیش)
+1 0
با وبینار دوم احتمال صد درصد مسیر زندگی من عوض میشه. دست های این استاد رو بخدا باید بوسید. (6 سال پیش)
+1 0
من وبینار اول را متاسفانه شرکت نکردم ولی این وبینار را شرکت کردم بسیار عالی پر از انتقال تجربیات، عالیه عالی. (6 سال پیش)
+1 0
ممنون از جناب آقا جانی .. که وبینار دوم رو هم بسیار عالی برگزار کردن ... و موضوعات وچالش های پیش رو دانشجویان رو با توجه به تجربیات چندین ساله خودشون به بهترین و گویاترین شکل پاسخ دادن و افق های پیش روی رو به روشنی بیان کردن . (6 سال پیش)
+1 0
سلام من وبینار دوم ثبت نام کردم و بسیار عالی بود خصوصا برای افرادی که تازه میخوان شروع کنند سرنخ و راهنمای خوبی میتونه باشه از استاد اقاجانی خیلی سپاسگذارم برای توضیحات عالی و کاملشون (6 سال پیش)
+1 0
استاد واقعا مفید بود ... ممنونم (6 سال پیش)
+2 0
خیلی خوب بود.ممنون از استاد که تمام تجربیاتشون رو در اختیارمون قرار میدن (6 سال پیش)
+1 0
حرف های استاد پر از انرژی و مفید و عالی بود و ممکن نیست تو یه همچین وبینارهایی که استاد میذارن شرکت کنی و احاس پشیمانی کنی. (6 سال پیش)
+1 0
از نظر صدا و کیفیت فیلم هیچ مشکلی نداشت عالی بود و از نظر مطالبی که گفته شده بسیار خوب و مفید بود از استاد عزیزمان بینهاد تشکر و از دستانشان می بوسم (6 سال پیش)
+1 0
سلام . وبینار سوم خیلی خوب بود حتما استفاده کنید. (5 سال پیش)
+1 0
وبینار 3 باز هم مثل همیشه راضی کننده و مفید واقع شد از استاد زیز متشکرم (5 سال پیش)
+1 0
طبق معمول عالی بود :) (5 سال پیش)
+1 0
اُستاد خسته نباشید بسیار مفید بود ... (5 سال پیش)
+1 0
عالی بود فقط اگر دوستان قبل از سوال پرسیدن کمی فکر کندد بهتر هم میشه :D (5 سال پیش)
+1 0
مثل همه ی وبینار ها عالی بود استاد خواهشن وبینار هارو ادامه بدین (5 سال پیش)
+2 0
خیلی خوبه استاد، واقعا تجربیات شما خیلی ارزشمند هستن، لطفا برگزاری وبینارهارو ادامه بدین (5 سال پیش)
+2 0
این وبینار هم مثل بقیه وبینار ها عالی بود. (5 سال پیش)
+2 0
عالی بود. وبینار سه هم مثل همیشه عالی (5 سال پیش)
+2 0
وبینار به نظر فرصت خیلی خوبی بود برای فهمیدن تجارب استاد در مورد مسائل مرتبط موضوع و هم راهی خوب برای پرسیدن سوالات به صورت مستقیم و همچنین استفاده از سوالات دیگران از کیفیت وبینار راضی بودم (5 سال پیش)
+2 0
عالی، خیلی ممنون استاد. (5 سال پیش)
+1 0
این وبینار هم عالی بود . خیلی بهم کمک کرد برای برنامه های آیندم (5 سال پیش)
+1 0
همین الان از وبینار چهارم مستقیم اومدم اینجا تا از استاد بابت انرژی که گذاشتند و تلاشی که دارند، تشکر کنم، انصافاً هم محتوا خوب بود و هم استاد عالی بودند. خدا قوت دلاور (5 سال پیش)
+1 0
استاد من وبینار چهارم رو هم ثبت نام کرده بودم اما هیچ اطلاع رسانی بهم نشد و شانسی امروز سایتو چک می کردم دیدم تاریخش امروز بوده فکر می کردم با پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی میشه تا روز قبل هم فقط تاریخ اتمام ثبت نام رو زده بودید لطفا تاریخ دقیق برگذاری وبینار در همون لحظه ثبت نام مشخص باشه ممنون بابت زحمات شما (5 سال پیش)
+3 0
نظر تاریخ دقیق برگزاری و ساعت آن در فرم ثبت نام وبینار همیشه مشخص است. در خصوص اطلاع رسانی، در Header سایت، در اخبار تک خطی و در گروه تلگرام وبینار و در کانال uncox نیز انجام شده. همینطور همیشه در این موارد موضوع را با تیکت با ما درمیان بگذارید. ممنون از دیدگاه شما. (5 سال پیش)
+1 0
وبیناری که امروز داشتیم( وبینار چهارم ) خیلی عالی بود وخیلی کمک کننده بود. مرسی استاد واقعا .ممنون . بازم ممنون. (5 سال پیش)
+1 0
وبینار چهارم هم عالی بود. ممنون از استاد بابت مطالب عالی. (5 سال پیش)
+1 0
عالی اندر عالی (5 سال پیش)
+2 0
تجربه و دانش بالای استاد اقاجانی باعث شدن که وبینارها هم مثل هر محصول دیگری که تا الان عرضه شده کاملا پربار و حرفه ای باشن (5 سال پیش)
+1 0
وبینار چهارم نیز عالی بود ... امیدوارم موفق باشید استاد (5 سال پیش)
+1 0
وبینار چهارم رو دیدم بسیار بسیار فوق العاده ست. باعرضه ترین استاد در حال حاضر بهنام آقاجانی میباشد. استاد ارزشمند. متشکریم. (5 سال پیش)
+2 0
من همین الان وبینار چگونه یاد بگیریم رو دیدم واقعا مفید بود و به تفکرم بیشتر جهت داد واقعا ممنونم استاد. (4 سال پیش)
 برای این سوال 29 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
AmiR BinaRy  6 سال پیش
+7 0

بهترین بود. بهترین. هم استاد کاملا به همه سوالات جواب دادن هم خود محتوا و پرزنت بسیار کامل بود ... خسته نباشید ویژه 

 

+3 0
بیشترین چیزی که مهم بود در این وبینار علاوه بر بعد علمی تجربه بود که بسیار بسیار با ارزشه. خدا خیرت بده جناب آقای مهندس آقاجانی. (6 سال پیش)
+3 0
عالی استاد ممنونیم. خداقوت (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
MosNos  6 سال پیش
+7 0

عالی و راهگشا بود ممنون از شما جناب آقاجانی که باتوجه به گلو دردی که داشتین بسیار بیشتر از وقت معمول هم دلسوزانه به سوالات جواب دادین

پاسخ به سوال 
سعید  6 سال پیش
+7 0

بسیار عالی بود و توضیحات بسیار کامل و فنی ارائه شد

پاسخ به سوال 
Hosseini  6 سال پیش
+5 0

سلام.استاد وبینار واقعا عالی بود و ممنون از توضیحات خوبتون. فقط مشکلی که به شخصه داشتم حجم بالای اینترنتی بود که مصرف شد..

+1 0
اگه میشه در این موارد هم توضیح بدید چون مشکل اینترنت برا همه هست !مثلا حدودا چند گیگ مصرف شد ؟ ممنون (6 سال پیش)
+3 0
دقیق آمار نگرفتم ولی فکر کنم حدود 1 و نیم گیگ شد بلکه هم کمتر (6 سال پیش)
+2 0
بله ممنون نوبت دوم شرکت کردم از ساعت هفت و نیم که تست شروع شد تا ساعت ده و نیم که وبینار تموم شد حدودا یک گیگ و نیم مصرف شد . موفق باشید (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
126807  6 سال پیش
+7 0

سلام ، خیلی تشکر وبینار عالی بود .

فقط امکانش هست بگین کی امکان دانلود مهیا میشه ؟!

تشکر

+2 0
منم شرکت کردم فقط به امید اینکه بتونم این وبینار رو دانلود کنم چون اینترنت من واقعا مزخرفه! (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
reza piry ghadim  6 سال پیش
+11 0

سلام .

اینکه ادم تو زندگیش یک نفر رو داشته باشه که خیلی خیلی از خودش جلو تر باشه نعمت بزرگیه چون میبینیمشون و چشممون باز میشه و الکو قرار میدیم و سعی میکنیم شبیهشون بشیم و خیلی ها مون شاید از این افراد دوروبرمون باشه ولی خیلی اندک هستند ادمایی که تا ته خیلی چیزا رو رفتن و به سادگی همه چی رو بدون دروغ بدون کوچک ترین مبالغه در اختیارتون میزاره . آقای آقاجانی که استاد بنده هستند و به جرات میتونم بگم مرد یک آی تی ایران محسوب میشند با این حال حاضرن این اطلاعات رو در اختیار همه بزارن اطلاعاتی که برای خودشون هم راحت نبوده کسب کردنشون خیلی سختی کشیدن به خیلی خنسی ها خوردن و ساعت ها باهاش دسته و پنجه نرم کردن خیلی راه های رو رفتن خیلی ضرر هایی رو کردند خیلی چیزا یادگرفتن و تهش رسیدن به نقطه ای که من و امسال من شاید هیچ وقت به نصف تصربیات ایشون هم نتونیم دست پیدا کنیم و هزینه های زیادی هم چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی بابت تجربه هامون هزینه کنیم با این وجود خود ایشون همه چیز رو در اختیارمون قرار داده اند بدون اینکه بگن این علم ناب فقط مال خودمه و خیلی براش زحمت کشیدم در اختیار همه قرار دادن .

سرویس هایی که ایشون میدن واقعا تکه . من که ندیدم جایی انقدر کسی و یا شرکتی به مخاطبش احترام بزاره به فکرش باشه . خلاصه من به عنوان یکی از هزاران شاگرد ایشون واقعا در نوبه خودم ازشون تشکر میکنند . ایشون شخصی هستند که کلا زندگی منو تغییر دادن. براشون ارزوی موفقیت و سلامتی دارم .

و در نهایت میگم که متچکریم استاد

پاسخ به سوال 
hjmcoder  6 سال پیش
+8 0

سلام و خسته نباشید .

لطفا یک امکان قرار بدید که بتونیم وبینار هارو دانلود کنیم ! خب برای برخی ها ممکن هست اینترنت قوی موجود نباشه و خیلی چیزای دیگه !

اگر امکان دانلود وبینار های قبلی نیز میبود خیلی عالی میشد. لطفا ممکن بودن یا نبودن رو اطلاع رسانی کنید. با تشکر!

+2 0
استاد ممنون از مشاوره بسیار عالی تون هم ما را از سردگمی نجات دادید هم افق مان را نسبت به بازار کار وسیع ترکردید.باشد که از این وبیینار ها در زمینه مختلف از جمله در بازی سازی داشته باشیم. تا افق هایمان در جنبه های مختلف وسیع تر شود با تشکر بی پایان از استاد گرانقدر (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Septimo  6 سال پیش
+1 0

بسیار عالی، جامع و کاربردی بود ... دستمریزاد آقای مهندس ...

امیدوارم از این دست وبینار ها ادامه داشته باشه و به سمتی بریم که دانش برنامه نویسی داخلی به سمتی بره که  محصولات حاصل از این دانش در سطح بین الملل باشه ... 

مجدد از زحمات شخص شما و تیم فوق العادتون نهایت سپاس رو دارم که مدام در حد توانتون در تلاش هستین دانش خودتون رو گسترش بدین و این خیلی ارزشمنده ...  :)   

پاسخ به سوال 
محمدجواد  6 سال پیش
+1 0

سلام و خداقوت

ویدئوی وبینار رو دیدم خیلی عالی بود ولی در آخر گله ای داشتید که 90 نفر ثبت نام کردند ولی 50 نفر انلاین شدند 

باید عرض کنم یکیش خود من که برنامه ریزی کردم در وبینار باشم اما هرکاری کردم نتونستم متصل بشم ، یعنی انقدر سرعت پایین بود که هیچ اتفاقی نمیوفتاد
با اینکه اینترنت 1 مگ مخابرات دارم و با نت LTE گوشیم هم هات اسپات کردم برای لپتاپم ولی در نهایت پس از 40 دقیقه تلاش که همزمان در گروه تلگرام هم اعلام کردم ، موفق به استفاده انلاین از وبینار نشدم که خدارو شکر حداقل ویدئوی وبینار رو دانلود کردم و دیدم 

بازهم خسته نباشید و خداقوت میگم و امیدوارم وبینارهای دیگه و خوبی برگزار بشه

+2 0
البته طبق نظر سنجی انجام شده در گروه وبینار تنها یک نفر از طریقه اتصال به سرور گله مند بود و همه هم در تست ها و هم در وبینار اصلی بدون مشکل متصل شدند. بیشترین علتی که دوستان شرکت نکردند، اطمینان از عرضه فایل ویدئویی و همینطور عدم حضور در آن ساعت مشخص پشت سیستمشان بوده است. (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mojtaba  6 سال پیش
+1 0

استاد عالی بود...

شما بی نظیرید ...

پاسخ به سوال 
hjmcoder  6 سال پیش
+1 0

استادوبینار اول رو هم مثل وبینار دوم دیدم خیلی عالی و کامل بود دستتون درد نکنه !

انشاالله وبینار های بیشتر !

پاسخ به سوال 
میلاد  6 سال پیش
+1 0

درود 

از استاد آقاجانی عزیز کمال تشکر رو دارم،وبینار فوق العاده ای بود.باعث شد از فردا با یه انرژی مضاعف باز برم سراغ کد نویسی .تا الان خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم. خدا همیشه نگهدار شما و خانوادتون باشه.

پاسخ به سوال 
car20  6 سال پیش
+1 0

سلام و عرض ادب خدمت جناب آقاجانی عزیز

اول از همه به شما خسته نباشید می گم بابت اراِئه بسیار خوب وبینار دوم ، افتخار داشتم که در هردو وبینار شما شرکت کنم ، بار قبل از طریق موبایل (سیستم عامل ios ) و اینبار از طریق کامپیوتر - در هر دو بار کیفیت صدا و تصویر فوق العاده بود و هیچ مشکلی نداشتم .

مطالب و موضوعات بسیار خوب بود ، پاسخگویی به سوالات بسیار عالی و صدالبته دلسوزانه ارزیابی می شود.

قطعا در تمامی وبینارهای uncox شرکت می کنم و امیدوارم  uncox هر روز بهتر از روز قبلش بشه .

برای برادر خوبم بهنام جان آقاجانی هم سلامتی و تندرستی از خداوند بزرگ آرزو می کنم . ارادتمند سلطانی

پاسخ به سوال 
Mr.MMG  6 سال پیش
+1 0

خب سلام

به وبینار اول که نرسیدم اما خریدمش و گوش کردم و خوب بود و کمی بهم کمک کرد ، یک سری ابهامات من رو رفع کرد.

و اما وبینار دوم که خریدمش و دقیقا حدود 50 دقیقه پیش تموم شد (الان 6 اردیبهشت نزدیک 11 شب هست)و میتونم بگم داستان زندگی آقای آقاجانی جالب بود واسه من و با دقت به خاطراتش گوش کردم...
بعدشم اسلاید ها خیلی پربار و قابل تامل بودن
و از همه مهمتر بخش پاسخ دادن به سوالات که استاد بیش از 60 دقیقه وقت گذاشت و پاسخ داد و خیلی پربار و پر از پاسخ های جالبی بود.
به نظرم وبینار 1 و 2 خیلی مکمل همدیگه هستن و توصیه میکنم یکبار 2 رو ببینید بعد بیاید سراغ 1 تا یه چیزای خفنی رو کشف کنید تو خودتون!
نمیگم هم که چیا هستن...!

+2 0
ایشالا خرید میکنیم، و رمزگشایی میکنیم. استاد حرف ندارن. خدا قوت. (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ابراهیم  6 سال پیش
+1 0

سلام . خسته نباشید می گم خدمت استاد عزیز.

بنده به شخصه از تهیه وبینار دوم راضی هستم و به نظرم مفیدی در آن وجود داشت.

چند پیشنهاد هم داشتم.

۱- با توجه به این که هنوز وبینار خیلی رایج نشده و این که به هر حال اولویت با تماشای انلاین هست و پرسیدن سوال ها شاید در بعضی از موضوعات پیشنهادی استاد در ان تایم بخصوص خیلی استقبال صورت نگیره همانند اتفاقی که برای وبینار بازیسازی افتاد. به نظرم اگر قابلیتی در سایت در نظر گرفته شود به صورت پیش ثبت نام که به طور مثال استاد موضوعی را معرفی می کنند و یک حد نصاب قرار داده می شود اگر تعداد پیش ثبت نامی ها به یک تعداد مشخص رسید در اولین فرصت ان وبینار استارت بخورد به طور مثال بنده الان اگر وبینار بازیسازی موجود بود در آن به احتمال زیاد ثبت نام می کردم منتها این فرصت از دست رفته و با سیستم فعلی شاید تا مدت ها استاد قصدی برای برگزاری وبینار در این خصوص را نداشته باشند پس فکر می کنم که سیستم پیش ثبت نام مفید باشد.

۲- نکته ی دیگر که شاید ایجاد ان با توجه به این که برای وبینار ما داریم از یک سایت دیگر استفاده می کنیم ممکن نباشد و نیازمند پیاده سازی زیرساخت های مورد نیاز وبینار توسط خود استاد باشد منتها در این وبینار اخر که اولین تجربه بنده از وبینار های انکو بود مشکل اسپم مشهود بود اگر امکانی فراهم می شد که سوال ها یی که در هنگام وبینار پرسیده می شوند را بتوان امتیاز داد و به این صورت اولویت پرسش تعیین شود و سوال های اسپم با رای منفی در اخر پرسیده شوند خیلی بهینه تر می شد تجربه ی برگزاری سمینار ها و شاید ممکن بود که از سیستم امتیاز دهی موجود در سایت ها برای تعیین ارزش برای سوال ها هم امتیاز گرفت که خود به نحوی تشویق دوستان بود برای مشارکت بیشتر در انجمن.

در اخر هم از استاد عزیز تشکر می کنم بابت زحماتشان.

 

پاسخ به سوال 
علیرضا  6 سال پیش
+1 0

توی وبینار دوم شرکت کردم و بسیار عالی بود.

واقعا همیشه به خودم میگم اینکه با این سایت و استاد آقاجانی آشنا شدم یکی از فرصت های زندگیم بوده و هست.

مثل همیشه عالی....

همیشه پایدار استاد.

ممنونم از همه زحمات و آموزش های عالی شما

پاسخ به سوال 
dev.amir  6 سال پیش
+1 0

سلام..

وبینار دوم هم مثل وبینار اول عالی و بی نظیر بود. و استاد همیشه امیدواری به بچه ها میدن. ممنون استاد

پاسخ به سوال 
dev.amir  5 سال پیش
+1 0

در خصوص وبینار سوم : که راه اندازی یک استارتاپ بود ، با یک استارتاپ آشنا شدیم و چالش ها و خلآ های آن برایمان روشن شد.

 مثل همیشه این وبینار هم عالی بود. ممنون استاد عزیز

پاسخ به سوال 
Criss  5 سال پیش
+2 0

وبینار سوم اولین تجربه وبینار آنلاین من بود ، فوقالعاده خوب بود ، در حین صحبت های استاد قوه تفکر و تخیل شما راه میوفته و بین صحبت های استاد راه حل ها و دیدگاه های زیادی براتون باز میشه و ممکنه جواب های زیادی برای خودتون پیدا کنید و یا حتی ایراد های خودتون رو بتونید اصلاح کنید

متاسفانه من دیر به وبینار رسیدم و وسط وبینار چندباری مجبور شدم و پشت سیستم نبودم ، اما همونجایی هایی که بودم واقعا کمک زیادی کرد ، باید وبینار رو بعدا دوباره از اول نگاه کنم

همونطور که میدونید بعدها هم فرصت این هست که اگر سوالی داریم و در زمان وبینار در ذهنمون نبوده ، بیان کنیم و جواب خودمون رو بگیریم

@};- قدر استاد رو بدونیم واقعا

+2 0
عالی بود. توپ. (5 سال پیش)
+2 0
خیلی مفید و کاربردی هست (5 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Ehsan  5 سال پیش
+2 0

سلام . 

وبینارهای 2,3,4 رو شرکت کردم . مطالب و نکات ارائه شده در وبینار عالی بود ولی چیزی که نظرمو جلب کرد صبر و حوصله استاد در پاسخ دادن به سوالات بود, واقعا اخلاق استاد بیسته .خیلی خوشحالم از آشنایی با استاد آقاجانی .

بیشتر از یکساله که آموزشای سایت رو خریدم ولی بعد از شرکت در وبینار ها تازه انگیزه و اشتیاق لازم برای دیدن آموزشا رو پیدا کردم.

خیلی ممنون از استاد عزیز به خاطر آموزش های عالی  و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشون.

پاسخ به سوال 
Ali Raoofi  5 سال پیش
+2 0

همگی مثبت و رضایت بخش.

پاسخ به سوال 
Mpz  5 سال پیش
+2 0

با سلام 
من وبینار دوم رو دیدم و به نظرم عالی بود 
ممنون از شما استاد 

پاسخ به سوال 
Dadparvar  4 سال پیش
+7 0

خیلی مفید و با ارزش

بنظرم اگر شخصی قصد ورود به این صنعت رو داره، در کنار خرید آموزش های سایت، باید حتما وبینارها «بازارر کار و انتخاب فیلد برنامه نویسی» و «یاد بگیریم که چگونه یاد بگیریم» رو ببینه.بسیاری از سوالاتی که ممکن هست فکر افرادی که در ابتدای ورود به این فیلد هستن رو درگیر کنه، بخوبی پاسخ داده شده در این وبینارها.

ایکاش این امکان وجود داشت که میشد اشتراک ماهانه گرفت و در عوض شما بصورت هفتگی یا روزانه کلیپ های حاوی محتوای غیر تکنیکال آموزشی منتشر میکردید. (مثلا ماهانه ۱۰۰ یا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان داده میشد و شما هفته ای ۲ ساعت یا چه بهتر، هر روز ۱۵ دقیقه کلیپ آموزشی منتشر میکردید برای کسانی که اشتراک دارند. محتوای هر کلیپ هم از مطالب ترند مارکت یا نیازهای کاربران که از انجمن ها میشه فهمید میبود) در این حالت هم هر روز افراد با آموزش دهنده در تماس بودن، هم هر روز محتوای بروز دریافت میکردن و هم اینکه دائم درحال یادگیری محتوای جدید بودیم و این باعث فعال باقی ماندن مغز میشد که به نوعی هم انگیزه بخش هست.

پاسخ به سوال 
Dadparvar  4 سال پیش
+4 0

وبینار «مشکلات راه اندازی و نگهداری یک StartUp» در سطح عجیبی مفید هست. چه در حد ایران، و چه در سطح بین المللی، و چه در سطح یک سایت کوچک و چه در سطح یک سرویس در اسکیل بالا، اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ دارید، همه این استارت آپ رو بدقت مشاهده کنید. (و پیشنهاد تکمیلی ای که دارم این هست که چند ساعت حساب مشاوره تون رو شارژ کنید و در مورد مسائلی همچون روش مدیریت نیروی انسانی، مدیریت پروژه، توسعه پروژه، مدیریت منابع، زمان بندی اسکیل پروژه و یک سری مسائل دیگه از جناب آقاجانی مشاوره بگیرید. و در مشاوره بجای گرفتن یک سری اطلاعات تئوری، تجربه شخصی بخواهید. یعنی مثلا بجای اینکه بپرسید «نظرتون در مورد  مدیریت منابع انسانی در یک پروژه چیه؟» بپرسید «من فلان پروژه رو دارم و الان فلان تعدادیم با این مهارت ها. چطوری تقسیم کار کنیم و چطور مدیریت منابع کنیم و چطور ببریم جلو کار رو؟ و اینکه شما مثلا در آنکواکس در شرایط مشابه، چطور مدیریت کردید شرایط رو». بعد با پاسخی که میگیرید مورد خودتون رو تطابق بدید)

ما نمیتونیم برگردیم به ۹ سالگی و پدرمون بره ماموریت آلمان و برامون کومودو۶۴ بیاره و ده ها سال برنامه نویسی کنیم و شرکت بزنیم و بسیار پر دانش شیم. اما میتونیم با یک سرمایه گذاری مختصر مالی و زمانی، دانش و تجربه چنین شخصی رو استفاده کنیم و به هدفی که میخواهیم برسیم.

وبینار بسیار مفیدی هست. ممنون از به اشتراک گذاری.

پاسخ به سوال 
libcode  4 سال پیش
+3 0

بسیار مفید بود و کمک میکنه که بعد از آموزش ها یا قبل از آنها چه باید کرد که در دنیای برنامه نویسی موفق بشویم.

+2 0
با اینکه متاسفانه نتوانستم در وبینار ها شرکت کنم . اما با دریافت فایل های وبینار ها تمامی سوالات و کنجکاوی های من بر طرف شدند و همچنین عقاید من را در برنامه نویسی تغییر داد. و باعث شد دیدگاه من نسبت به برنامه نویسی و یادگیری تغییر کند. و این تغییرات همگی در جهت مثبت بوده و هر چقدر از وبینار ها تعریف کنم کم گفتم. واقعاً جا داره از اساتید محترم تشکر کنم. (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amir_gamedev  4 سال پیش
0 0

وبینارا عالی بود استاد ، من 3 تاشو دیدم  ... صندلی راد سیستم سه میلیون و خورده ای شده m440  :/  ... رو خوردن فلوکستین هم دارم فکر میکنم D:

+2 0
دارو همانطور که در ویدئو گفته شده، باید با تجویز دکتر مصرف بشه. داروی های مخصوص اعصاب به طور کل بدون نظر دکتر خطر بسیار بالایی دارند. خوشبختانه صندلی من هنوز سالمه :) (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amir_gamedev  4 سال پیش
+1 0

منتظر وبینار بازی سازیتون هستیم استاد :)

پاسخ به سوال 
Amir  3 سال پیش
+1 0

خیلی خوب و مفید بود ، ممنون از استاد گرانقدر

پاسخ به سوال 
Amir  3 سال پیش
+3 0

دوستان در کنار آموزش ها حتما وبینار هارو تهیه کنید حتما خیلی خوبه عالیه  


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .