آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

پیشنهاد ها و باگهای سرویس پاسخ جدید

کاشی زاده  7 سال پیش  5 سال پیش
+8 0

لطفاً باگ های مرتبط با سرویس پاسخ جدید را تنها در این تاپیک مطرح نمایید.

+2 0
سلام من حواسم نبود یه تاپیک جدا زدم ، یک پیشنهاد هم دارم اینکه یک تم روشن هم بذارید برای پس زمینه اگه کسی با تم مشکی مشکل داشت از تم روشن استفاده کنه ، موفق باشید (7 سال پیش)
0 0
تم قبلی خیلی قشنگ بود . شاید هم هنوز به این تم عادت نکردیم اینجوریه . (7 سال پیش)
+1 0
@H.B سوالتون رو حذف میکنم ، پاسخ شما را در سوال کاربر FSR دادم. (7 سال پیش)
+1 0
به نظرم اگر قابلیت ویرایش و حذف نظر داده شده نیز اضافه شود بسیار سودمند خواهد بود. (7 سال پیش)
0 0
سلام جناب کاشی زاده ببخشید این مشکل کوچولو رو حل کنین پیام فرستادم یا یک پاسخ به سوالم درج شده ولی اون عدد بالا پاک نمیشه با اینکه من اون رو باز کردم ولی پاک نمیشه این خیلی رو اعصابه خیلی (7 سال پیش)
+1 0
ببخشید من با اینترانت اومدم سایت شما وقتی می خوام آموزش ها رو بخرم تمام مراحل انجام میشه فقط موقعی که می خواد به درگاه وصل بشه وصل نمیشه من با درگاه های مستقیم خود بانک ملت امتحان کردم مشکلی نداشت، گفتم شاید شما از یک لینک واسط استفاده میکنید که اون لینک به یک سرور خارجی وصله اگه امکانش هست برطرف کنید. (اینترانت ما فقط سرور های داخل کشور رو باز میکنه) (7 سال پیش)
0 0
این مشکل به خاطر سرویس پاسخ قبلی پیش آماده و باید از ریشه یکسری اطلاعات که اشتباهی در سیستم ثبت شده حذف بشه کمی باید صبر کنید اما از این پس این مشکل پیش نخواهد آمد . (7 سال پیش)
0 0
مشکل درگاه بانک را بررسی خواهیم کرد و در صورت وجود مشکل بزودی بر طرف خواهد شد . (7 سال پیش)
0 0
آیکن دکمه رای منفی نمایش داده نشده. تصویر: لینک (7 سال پیش)
+1 0
سلام ، وقتی Like میکنم و دوباره روش کلیک میکنم رنگش از سبز به سفید تغییر میکنه ولی مقدارش تغییر نمیکنه . (7 سال پیش)
+1 0
گاهی اوقات هم خطای undefined میده . در ضمن تغییر رنگ هم بعد از 2 بار کلیک کار میکنه و دفعه اول کار نمیکنه . برای Dislike هم گاهی اوقات کار میکنه و گاهی اوقات میگه "تنها اعضای ویژه سایت میتونن رای منفی بدن" (7 سال پیش)
+2 0
سلام ، محاسبات امتیاز در سطح سرور انجام میشود و هر میزان که شما کلیک انجام دهید فقط 1 بار برای شما رای محاسبه میشود . خطای undefiend رویت نشد . امکان Diskline تنها برای اعضای ویژه آن هم با حداقل امتیاز 2000 تخصصی مقدور است . شما در هر سرویس امتیاز تخصصی جداگانه ای دارید . (7 سال پیش)
+3 0
خطای undefined ممکن است در زمان بروزرسانی سایت و آپلود فایل مشاهده شود . (7 سال پیش)
+1 0
خب من شاید اشتباها Dislike کنم و بعد بخوام پس بگیرم و قصد Like هم نداشته باشم . مثلا رای منفی -5 بوده و من -6 کردم حالا پشیمون شدم میخوام بشه -5 ولی نمیشه . پایین در پاسخ عکس ها رو میذارم . برای Like هم همینطوره . در ضمن سیستم رای در نظرات درسته و همونطوره که گفتم و میشه رای رو پس گرفت اما رای دادن پاسخ ها درست کار نمیکنه (7 سال پیش)
+2 0
مشکلی نداره شما میتونید با کلیک مجدد روی دکمه Vote Down رایتان را حذف کنید . برای Vote Up نیز همینطور است . مگر اینکه باگی پیش آمده باشد اما برای حساب بنده مشکلی نیست . (7 سال پیش)
+1 0
درسته ، با vote Down رای مثبت حذف میشه ولی رای منفی هم میده . (7 سال پیش)
+1 0
بنده هرچقدر «حذف یکباره پیام ها» را میزنم تاثیری ندارد. در واقع حذف می کند اما وقتی صفحه را بازخوانی میکنم مجددا هشدارها ظاهر میشند. (7 سال پیش)
0 0
این مشکل همین الان بوجود اومد. (7 سال پیش)
+1 0
مشکل مربوطه بر طرف شد . (7 سال پیش)
0 0
لطفا درصورت تمايل حالت target="_blank" را از ليست سوالات حذف کنيد. (اصولا براي لينک هاي خارجي از بازشدن در تب جديد استفاده ميشه. اما الان وقتي در ليست سوالات ميخواهيم وارد سوالي بشيم هم در تب جديد باز ميشه که چندان حداقل بنظر بنده جالب نيست. براي باز شدن در تب جديد ميشه از غلتک هم کمک گرفت. و چون اکثرا نيازي به تب جديد نيست حس ميکنم بهتر هست در تب جديد باز نشه) البته اين نظر کاملا شخصي هست و شايد همه حالت فعلي را بپسندند که نظري کاملا محترم هست. (7 سال پیش)
+1 0
لیست سوالات به صورت لینک داخلی باز میشود اما نمایش محتوای سوال در tab جدید اتفاق می افتد . این موضوع به این علت است که مثلا شما لیست سوالات را تا نقطه خاصی بررسی کرده اید و بعد با کلیک بر روی سوال مورد نظر پوزیشن صفحه فعلی از بین نمیرود. (7 سال پیش)
+1 0
بله. اما حس ميکنم چندان کاربرد ندارد در محيط يادگيريه اين چنيني خيلي کم پيش مياد يک نفر بياد در ليست سوال براي يادگيري يک موضوع برنامه نويسي چندين لينک را پشت سر هم باز کند. در موارد محدودي که اينکار ممکن هست لازم شود هم ميشود از غلتک موس کمک گرفت و سوالات را در تب جديد باز کرد) ولي وقتي ديفالت برروي بازشدن در تب جديد باشد راهي نداريم که نخواهيم اينطور کنيم. (براي سايت هاي گالري و ... که يک شخص در يک صفحه ممکن هست چندين مورد را انتخاب کند مفيد هست.) در هر حال حتما بررسي لازم کرديد و اين کار را انجام داديد. نظر بنده هم صرفا يک فيدبک (حاصل از تجربه ناخوش آيند بعد از مطالعه چند سوال که در تب جديد باز شدند و هربار من يک بار تب قديم را ميبستم و بعد ميرفتم سراغ تب مورد نظرم) بود. تشکر از پيگيری (7 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون از شما ، انشاا... در بروزرسانی بعدی این موضوع را دقیق تر بررسی میکنیم . (7 سال پیش)
+1 0
سلام، بعضی وقتا توی قسمت تیکت هام می نویسه پیام های خوانده نشده 1 که وقتی روش کلیک می کنم یه صفحه میاد و توی اعلان ها نوشته خرید در قالب هدیه و روش کلیک می کنم که پست بالا بیاد می نویسه دسترسی محدود (در واقع تیکت مال من نیست). فک کنم تیکت یه نفر دیگست اشتباهی برای من میاد. البته باز نمیشه و همونطور که گفتم می نویسه دسترسی محدود. (7 سال پیش)
+1 0
سلام ، این مشکل از آثار سرویس قبلی است و باید با دقت زیاد تغییراتی در دیتابیس داده شود تا این مشکل بر طرف گردد. (7 سال پیش)
+1 0
سلام، یه مشکل هست که شاید خیلی مهم نباشه ولی بعضی وقتا توی قسمت رخدادهای اخیر مثلا می نویسه توی فلان سوال، پاسخ شما لایک شده اما وقتی که میاریش هیچ خبری نیست و پاسخ هم لایک نشده. فک کنم به خاطر اینه که لایک رو پس گرفتن ولی توی قسمت رخدادهای اخیر پاک نشده. در ضمن رای های منفی توی قسمت رخدادهای اخیر نمایش داده نمیشه که بهتره اون رو هم نمایش بدید. (7 سال پیش)
+1 0
یه چیز دیگه بالای صفحه ی سایت نوشتید پکیج آموزش طراحی سه بعدی فضاهای معماری به مبلغ 40000 تومان افزایش خواهد یافت که باعث میشه کاربر فک کنه قیمت نهایی 40000 تومن هست. (7 سال پیش)
+1 0
سلام ، بله در آینده این پیام ها به صورت بهینه تر نمایش داده میشود . رای منفی هم ثبت میشود مثلا من به همین نظر شما یکبار رای مثبت ، منفی و مجددا مثبت دادم که برای شما ثبت شده . در خصوص مورد دوم هم پیشنهادتون رو ارجاع میدم . البته در پایین همان جمله قیمت فعلی و جدید پکیج درج شده است . (7 سال پیش)
+1 0
در قسمت درج سوال وقتی که کد رو داخل تگ مینویسم و سوال رو درج می کنم کدها خیلی قشنگ نمایش داده می شوند. ولی اگر همون متن سوال رو ویرایش میکنم و دوباره گزینه sasve رو میزنم کدها به حال عادی برمیگردند مثل یک متن نوشتاری عادی مثل لینک پایین مربوط به سوال من لینک (7 سال پیش)
0 0
چرا پاسخی که به سوال خودم دادمو نمیشه به عنوان پاسخ صحیح تیک بزنم؟ لینک (7 سال پیش)
+1 0
احتمالا شما در هنگام درج سوال تیک این سوال به جهت اشتراک دانشو تجربه ایجاده شده است را زده اید (7 سال پیش)
0 0
آره همین کارو کردم. (7 سال پیش)
0 0
سلام آقای کاشی زاده. توی این کامنت لینک شما یه لینک گذاشتید با عنوان دلخواه برای لینک. منم یه تاپیک ایجاد کردم لینک که آموزش قرار دادن عنوان برای لینک در کامنت رو قرار بدم و قصد داشتم سورس سایت رو باز کنم و ببینم از چه کدی استفاده کردید و پیداشم کردم ولی فقط عنوان درج میشه و نه لینک رنگش زرد میشه و نه onClick کار میکنه: نظر (7 سال پیش)
0 0
کدی که استفاده کردم `span class="link pointer color-link" onclick="highlightElement('#comment-97895', true)">نظر (7 سال پیش)
+1 0
این امکانی هست درون سرویس پاسخ که هنوز معرفی نکردم اما قابل استفاده هست و نیازی به نوشتن کد خاصی نیست ، کد های HTML همگی در هنگام نمایش حذف میشن به همین دلیل شما نمیتونید مستقیم HTML رو داخل نظرات بنویسید . این امکان یک شورتکات ساده دارد که میشه به نظر خاص اشاره کنیم . خیلی از امکانات درون سرویس هست که هنوز معرفی نشدن و در بزودی لیستی از امکانات جدید و بسیار مهم و کاربردی رو در اختیار کاربران سایت قرار میدیم . (7 سال پیش)
+1 0
برای استفاده از این امکان میتوینید روی علامت مربوط به ذخیره لینک Double Click کنید ، در حافظه کلیپبرد شما متنی ذخیره میشه که همون رو میتونید داخل کامنت قرار بدید تا به کامنت مورد نظر اشاره کنه . (7 سال پیش)
+1 0
سلام، چند لحظه پیش به اکانتم لاگین نشدم و رفتم برای خودم پیام خصوصی فرستادم و نوشت که پیام خصوصی ارسال شد ولی وقتی که اکانت رو باز کردم هیچ پیام خصوصی نیومده بود و اگه میومد خب نمیشد که به کسی که هیچ اکانتی نداره جواب بدم. بهتره که دکمه ی ارسال فقط برای وقتی فعال باشه که کاربر لاگین شده باشه. (7 سال پیش)
+1 0
یه مشکل کوچیک: من یه تاپیک رو به لیست علاقه مندی هام اضافه کردم و سوال بعدا از سرویس پاسخ حذف شد ولی از لیست علاقه مندی های من پاک نشد که بهتره پاک بشه. درضمن یه سوال دارم اینجور مشکلاتی رو که خیلی مهم نیستن رو بگم یا نگم؟ (7 سال پیش)
+1 0
ممنون از شما ، بله اطلاع رسانی کنید ما مشکلات رو الویت بندی میکنیم و زمانش که برسه دونه دونه بر طرف خواهیم کرد . (7 سال پیش)
0 0
سلام توی انجمن اندروید، اولین سوال که مال خود شماست (نسخه جدید "سرویس پاسخ" و امکانات) توی انجمن نوشته تعداد لایک ها 21 ولی وقتی که توی خود سوال میری می نویسه 20 لایک. (7 سال پیش)
0 0
در ضمن متن پر رنگ چند وقته توی نظرات کار نمی کنه. (7 سال پیش)
+1 0
این مشکل باگی بوده در گذشته و به خاطر اینکه محاسبات لحظه ای انجام نمیشه این اختلاف پیش اومده که مهم نیست و در آینده سیستم کلین دیتابیس راه میوفته و همه این آمار ها اصلاح میشه . متن پر رنگ هم کار میکنه. (7 سال پیش)
0 0
آره متن پررنگ کار می کنه و توی گوشی معلومه ولی توی کامپیوتر کمتر دیده میشه. (7 سال پیش)
+1 0
این که کار نمیکنه با اینکه که کمتر دیده میشه خیلی فرق میکنه ولی من روی PC هم مشکلی ندارم ، شاید پروفایل مانیتور شما بهم ریخته و رنگ ها رو درست نشون نمیده. (7 سال پیش)
+1 0
سلام، یه مشکل هست که ربطی به سرویس پاسخ نداره اما چون نمیدونم کجا بگم همینجا میگمش. توی آخر این لینک یه لینک هست که به صفحه ی رزومه ی استاد میره. اما لینکش به سایت uncocoder هست و هیچ چی بالا نمیاد. (7 سال پیش)
+1 0
بله ، در در لیست اشکالات قرار گرفته که رفع خواهد شد . (7 سال پیش)
+1 0
آقای کاشی زاده عزیز، میشه امکان درج نیم فاصله رو هم مدنظر قرار بدید. با تشکر (7 سال پیش)
0 0
اصلا استفاده از چیزی به اسم نیم فاصله در زبان فارسی وجود ندارد ، شما در زبان فارسی یا همه چیز را به هم میچسبانید یا جدا مینویسید و استفاده کردن از اون اشتباه هست هرچند که متاسفانه بسیاری از مقاله نویسان از آن استفاده میکنند . (7 سال پیش)
0 0
میخاستم تو جشنواره وب ایران به سایت رای بدم نتونستم پیدا کنم ایا سایت در جشنواره حضور دارد؟؟ (7 سال پیش)
+1 0
آقای عباسی شما چرا ؟ جای این سوال اینجا نیست . نه شرکت نکردیم. (7 سال پیش)
0 0
اندازه خواسته شده برای تصویر Wallpaper 1920*600 هست اما بعد از آپلود 1280*400 میشه ، تصویری که از قبل آماده کردیم برش میخوره . ناقص میشه ! : لینک (7 سال پیش)
+1 0
لان چک کردم دیدم روی بقیه پروفایل های 1280*400 نوشته ! (7 سال پیش)
+1 0
تغییر دادم که بهتر دیده بشه البته شما میتونید تا سایز 1920 * 600 نیز آپلود داشته باشید و همانطور که گفتید تصویر Crop میشه . (7 سال پیش)
+2 0
سلام ، اگر امکان ویرایش نظر رو هم اضافه کنید خیلی خوب میشه. (7 سال پیش)
+1 0
سلام، من 2 روز بود که به سایت نیومده بودم بعد که امروز اومدم توی رخدادهای اخیر نوشته بود که سه تا رای مثبت از سه تا تاپیک جداگانه گرفتم ولی به امتیاز تخصصی هیچی اضافه نشده بود. بعد که به تاپیک ها رفتم دیدم که هر کدومشون لایک داره ولی من تقریبا 1 ماه پیش این لایک ها رو گرفتم. فک کنم یه بار دیگم این مشکل پیش اومده. در ضمن وقتی که کسی پاسخ من رو به عنوان پاسخ صحیح علامت میزنه توی رخدادهای اخیر نمینویسه، این امکان رو هم اضافه کنید عالیه. (7 سال پیش)
+1 0
مورد اول که اشاره کردید باگ نیست و در این نظر توضیحات لازم رو دادم ، امکانی که گفتید هم در آینده اضافه خواهد شد . (7 سال پیش)
+1 0
سلام منم به سوال خودم جواب صحیح دادم ولی به من امتیاز تخصصی داده نشده و در چند مورد هم بهم لایک دادن که باز هم امتیازی اضافه نشد (7 سال پیش)
+1 0
سلام، امتیاز تخصصی زمانی محاسبه میشود که شما وارد پروفایلتان شوید ، الان امتیاز تخصصی شما در این سرویس 60 بود ، من الان یک voteup دادم رفتم داخل پروفایلتون شد 70 (7 سال پیش)
+1 0
مرسی بابت توجه تون ولی من امتیاز تخصصی توی انجمن اندروید رو میگفتم که باید 35 امتیازی بهم میداد که نداد (7 سال پیش)
+1 0
سلام، آقای کاشی زاده توی این لینک یه کم به پایین اسکرول کنید. یه جدول رو ساختم به اسم دسته ها. اونجا چندتا لینک گذاشتم اما لینک ها کار نمی کنه. البته این لینک ها همون لینک هایی هستند که با دوبار کلیک روی کوتاه کننده ی لینک پاسخ یا نظر به دست میان که دیگه توی همون صفحه یه دفعه هدایتتون می کنه به پاسخ یا نظر مربوط به اون لینک. ممنون میشم درستش کنید. (7 سال پیش)
+1 0
وقتی هم که یه جدول رو اضافه می کنم، عرضشو هر چقدر بدم مثلا 50% کل عرض صفحه رو اشغال می‌کنه. (7 سال پیش)
+2 0
سلام ، باید یکبار روی لینک بزنید تا آدرس ریفرنس سوال ، پاسخ و یا نظر کپی بشه ، دو بار کلیک کردن برای ریفرنس دادن به مطالب داخلی هست . (7 سال پیش)
+2 0
جداول عرض 100% میگیرن ، این به این دلیل در نظر گرفته شده که معمولا جداول تعداد ستون های زیادی رو شامل میشه و نمایشش با عرض کامل بهتر است . برای نمایش مطالب تک ستونی از ul استفاده کنید . (7 سال پیش)
+2 0
لینک های داخلی کوتاه در پاسخ و سوالات قابل استفاده نیست فعلا ، تنها میتونید در بخش نظرات از آن استفاده کنید. (7 سال پیش)
0 0
سلام، هر دفعه که می خوام به سایت لاگین بشم یک بار یا بیشتر، مینویسه توکن درخواستی باطل شده. یه دفعه بیشتر از 10 بار هی لاگین رو میزدم اینو می نوشت و لاگین نمیشد آخرش نوشت IP بن شده. (7 سال پیش)
+1 0
احتمالا آدرس صفحه را همراه با پارامتر باز کردید . (7 سال پیش)
0 0
نه، فقط روی حساب و بعد ورود کلیک کردم و صفحه لاگین باز شد. پارامتری رو وارد نکردم. (7 سال پیش)
+1 0
از چه مرورگری استفاده کردید ؟ از آنتی ویرویس و یا ابزار خاصی مثل Ads blocker استفاده میکنیم ؟ (7 سال پیش)
0 0
مرورگر Firefox. آنتی ویروسم Avast هست ولی از هیچ ابزاری استفاده نمی کنم. (7 سال پیش)
+1 0
به نظر مشکل موقتی بوده و دیگر کاربران چنین مشکلی نداشتند ، در صورت بروز مجددا باید بررسی دقیقتری انجام گیرد . (7 سال پیش)
0 0
سلام استاد . من دوتا ایراد رو بعد از اخرین به روز رسانی (همیین هفته) رو دیدم . که اینجا میگم که در صورت امکان رسیدگی بشه و شاید فقط این مشکل برای اکانت من هست ن برای کسی دیگه ... 1. نمیتونم پروفایل عوض کنم . عوض که شد دوباره میرم برمیگردم همون قبلی هست 2. نمیتونم پاسخ دوستانی که پاسخ صحیح به سوال من رو دادن به عنوان پاسخ صحیح مشخص کنم . اگه لطف کنید و مشخص بشه فقط مشکل منه یا دیگر دوستان . خیلی ممنون استاد (7 سال پیش)
+1 0
سلام ، مشکل اول اگر منظورتون عکس پروفایل هست مشکلی نبود ، البته بخش ورود اطلاعات هم مشکلی نداشت .در خصوص انتخاب پاسخ صحیح ، سوال آخر شما در انجمن اندروید خاصیت نشر دانش دارد ، زمان ایجاد سوال احتمالا تیک مربوطه را اشتباها زدید . (7 سال پیش)
+1 0
ممنون از پاسخ شما استاد . بله من ااشتباهی اون تیک رو زدم و تازه متوجه اشتباهم شدم . ولی عکس پروفایلم رو ن نمیتونم . ینی عوض میشه ولی بازم که میرم و برمیگردم همون قبلی هست . من از دایرکتوری حساب > اطلاعات پروفایل ، عکسو عوض میکنم و همونجا عوض میشه ولی بعد تغییرات عکس ملاحظه نمیشه ینی عکسم عوض نمیشه . ولی ورود اطلاعات درست عمل میکنه . مشکل چی میتونه باشه استاد ؟ باید کار دیگه ای رو انجام بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید . بازم تشکر میکنم :) (7 سال پیش)
+1 0
CTRL + F5 بزنید تا کش مرورگرتان خالی شود . (7 سال پیش)
+1 0
مرسییییییی استاد حل شد . نمیدونستم مربوط میشه به کش browser :) .. خیلی ممنون (6 سال پیش)
+3 0
یک پیشنهادی برای بهتر شدن سرویس. وقتی مشغول نوشتن یک پست یا پاسخ دادن به سوالی هستیم ممکنه نا خودآگاه دستمون به دکمه back موس بخوره یا اشتباهی روی یک لینک کلیک بشه. اینجور مواقع تمام چیزی که نوشتیم از بین میره. ای کاش امکانی فراهم بشه وقتی کاربر مشغول نوشتن هست قبل از اینکه بخواد از صفحه مرورگر خارج بشه پیامی نشون بده و از کاربر بپرسه که آیا واقعا قصد خروج از صفحه داره یا نه. (6 سال پیش)
+3 0
بله @rabbit پیشنهاد خوبیه . یا اینکه یک قابلیت پیش نمایش قرار بدن و ذخیره ی پیش نمایش مثل سایت های دیگه یا وبلاگ .. . بله پیشنهاد خوبیه (6 سال پیش)
+1 0
و اینکه استاد یه پیشنهاد دارم اونم اینکه : وقتی یه کاربر میاد و موردی رو برای سرچ در سرویس پرسش و پاسخ میزنه براش اون مواردی که لیست میشن رو که نمایش میده و وقتی یکی از اون ایتم ها رو کلیک کرد و انتخاب کرد و وقتی برگشت میبینه کلا از اون حالت سرچ و اون ایتم های فیلتر شده در اومده و دوباره باید سرچ کنه . به نظرم شما کاری کنید که در اون حالت فیلتر شده باقی بمونه که کاربر خسته نشه . مرسی از شما استاد :) (6 سال پیش)
+2 0
Tooltip مربوط نظرات در تاپیک های قدیمی فقط برای پاسخ اول قابل نمایش هست و از آخرین نظر در پاسخ اول الی آخر تمام پاسخ ها Tooltip نمایش داده نمیشه ! : لینک (6 سال پیش)
+1 0
@ sana ebadi : خب شما چرا کلیک میکنین که روی همون باز بشه ؟! هر موضوعی لازم دارین یک تب جدید براش باز کنین ( کلید وسط موس ) ، اینطوری مصرف ترافیک شما هم پایین میاد ، چون وقتی back میزنین صفحه قبلی دوباره کامل لود میشه . (6 سال پیش)
+2 0
باگ این نظر مرتفع شد . (6 سال پیش)
+1 0
@Reza من منظورم چیز دیگه اس و متوجه کلام من نشدید . من فیلتر سرچ ها رو میگم و میدونم که تب جدید رو چجوری باز کنم دوست من :) منم میدونم که هر کدوم رو میخوام یه تب براش باز کنم من دارم میگم که چرا اینجوره چرا از اول کامل لود میشه .. من حرفم اینه ن اینکه مشکل بزرگی باشه ... اوکی ؟ حالا اگه متوجه نشدید میخواید از اول بگم منظورم دقیقا چیه ؟ من دیدم اینجوره گفتم بگم شاید مشکل بقیه هم باشه و اینکه پیش نمایش رو هم میگم که واقعا نیازه ... خیلی ممنون از تذکر و توجهتون دوست من :) یا علی (6 سال پیش)
+3 0
سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب کاشی زاده و استاد اقاجانی عزیز... مهندس کاشی زاده من قبلا هم این پیشنهاد رو داده بودم منتها دیدم در اپدیت های جدید اضافه نشده گفتم دوباره بگم که در اولویت کاریتون (اگر صلاح دیدید) قرار بگیره اونم افزودن امکان ویرایش و حذف کامنت توسط اعضای رسمی سایته (که میتونه محدودیت هایی مثل ویرایش تا 12 ساعت یا حذف تا 10دقیقه رو داشته باشه)چون خیلی وقتا اشتباهات زیادی در نظرها دیده شده ولی بخاطر نبود امکان ویرایش, امکان اصلاح نظر نیز وجود نداشته.. امیداوارم در اسرع وقت این قابلیت خوب رو هم به سایتتون اضافه کنید.. تشکر (6 سال پیش)
+1 0
یه باگ مربوط به نمایش لیست در انجمن ، امروز وضعیت نت من خیلی داغونه و پشت سر هم قطع و وصل میشه ، توی این بین متوجه شدم که لیست سوالات انجمن از 15 ساعت پیش بعد از اتصال نت یکهو پرید به یک هفته پیش و سعی کردم این رو توی یک ویدئو نمایش بدم که بهتر دیده به که اینجا بعد از وصل شدن نت سوالات 1 ماه پیش رو نمایش میده : لینک (6 سال پیش)
+1 0
به نظر میرسد این مشکل به خاطر قطعی نت شما بوده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد . (6 سال پیش)
+1 0
فک کنم منظورم رو به درستی نرسوندم و اینکه کیفیت ویدئو بد بود و بخوبی مشکل رو نشون نمیداد من سعی کردم شرایط قطع شدن ارتباط رو بصورت موقتی ایجاد کنم که بشه خطای کارکرد لیست رو نشون داد که توی این لینک بخوبی نمایش داده میشه که لیست به درستی تاپیک های بعدی رو نمایش نمیده و میره تاپیک های 8 ماه بعد رو نمایش میده و وقتی سعی کردم این رو روی درخواست های Ajax نمایش بدم تازه متوجه شدم که خطاهای دیگه ایی هم توی کارکرد وجود داره و درخواست هایی تا 370 و حتی بالاتر از 1500 هم بصورت AJAX انجام میشد ! که خطاهای کارکرد در دو ویدئو قرار داده شد : لینک و ویدئو دوم لینک قرار داده شد ، در مورد خطای نمایش لیست که توی ویدئو اول نمایش داده میشه توی ویدئو دوم ایجاد نشد ، اما توی ویدئو سوم دوباره این خطا ایجاد شد و ترتیب ایتم بعدی به درستی نمایش داده نمیشه و از روی اسم تاپیک ها و تاریخ اونها قابل مشاهده است (6 سال پیش)
+2 0
الان متوجه منظورتون شدم ، مشکل مربوطه برطرف شد . لطفا بعد از بررسی در صورت عدم وجود مشکل ویدئو ها از آپارات حذف نمایید . با تشکر (6 سال پیش)
+1 0
نمایش سرفصل های شاخه اندروید لینک فشار به CPU میاره و باعث گرم شدن میشه ، الان من مجبورم چند دقیقه ایی رو روی این سر فصل ها باشم که مصرف CPU حداقل حدود 13% هست و پایین تر نمیاد و دوتا ترد کاملا درگیره ، دمای CPU تا 67 درجه بالا میره ! (6 سال پیش)
0 0
درسته ، از همون اول منم این مشکل رو داشتم . و تمام سعی ام اینه که خیلی سریع لینک ها رو در دانلود منیجر بذارم و پنجره رو ببندم . (6 سال پیش)
0 0
از چه مرورگری استفاده میکنید؟ برای من کمتر ۵ درصد استفاده میکنه... (6 سال پیش)
0 0
به نظرم این مشکل مربوط به مسئله دیگه ای هست ، سرفصل ها پروسس زیادی نداره که در کلاینت بخواد انجام بشه همه کار ها در سمت سرور انجام میشه و خروجی نهایی کار توسط کلاینت رندر میشه در خروجی هم چیزی جز html و css و کمی js نیست. البته با توجه به اینکه سرفصل های جدید عرضه شده بزودی جایگزین سرفصل چند شاخه ای اندروید نیز خواهد شد. (6 سال پیش)
0 0
سلام، توی انجمن اخبار و امکانات سایت وقتی روی دکمه ی کاربران کلیک میشه به لیست کاربران اندروید میره نه سایت یعنی به /android/users میره و به meta/users نمیره. (6 سال پیش)
+1 0
ممنون که اطلاع دادید مشکل بر طرف شد . (6 سال پیش)
+1 0
بنظرم مناسب هست برای تاپیک هایی که تعداد پست بالا دارند و سنگین میشوند بصورت خودکار از یه تعداد پست قابلیت Pagination براشون گذاشته بشه : لینک (6 سال پیش)
+1 0
پاسخ به پیام های خصوصی در صورتی که طولانی باشه ، نیاز هست که textarea قابلیت Resize شدن داشته باشه یا حداقل مثل همین textarea اسکرول نمایش داده بشه متن رو از نظر غلط املائی بررسی کرد ! (6 سال پیش)
0 0
در لیست اعلان ها، کنار هر مورد یک آیکن سبز با عنوان «درج پاسخ یا نظر» هست. اما لینک نشده و در نتیجه قابل استفاده نیست. (نمیدونم این آیکن آیا به این معناست که من کلیکش کنم و مستقیم به فیلم درج پاسخ در ادامه همون اعلان برم. یا اینکه در واقع این آیکن داره به من میگه که این اعلانی که برای من اومده پیرو درج یک پاسخ یا نظر بوده. اگر معنی دوم باشه پس مشکلی نیست) (6 سال پیش)
0 0
حالت دوم است و نماد اعلانی است که برای شما آمده. هر چیزی که در سایت قابل کلیک باشد زمانیکه موس را بر روی آن حرکت دهید کرسر شما به شکل دست خواهد شد . (6 سال پیش)
 برای این سوال 22 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ُّFSR  7 سال پیش
+3 0

سلام

یه پیشنهاد دیگه:

تویه پنل کاربری مثل قبل در بالای صفحه سه تا ایکون باشه یکیش مستقیم بره قسمت سوالات یکیش بره قسمت کاربران و یکیش هم بره قسمت تگ ها.

+1 0
احسنت واقعا لارمه به نظرم (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  7 سال پیش
+2 0

اینکه امتیاز منفی دادن به سوال و پاسخ و دیدگاه فراهم شده عالیه. اما آیا رویدادی هم برای اینها پیش بینی شده؟ آیا اگر شخصی یک تعداد خاصی امتیاز منفی دریافت کرد دسترسی اش برای چند روز مسدود خواهد شد؟

 به این سوال توجه کنید:

  • مطرح کننده سوال، چهار پاسخ تا به این لحظه ارسال کردند که هر 4 مورد در واقع باید در قالب دیدگاه در پست اول ارسال میشد.
  • پاسخ دوم و سوم و چهارم در واقع یک چیز هست ولی در سه تکه ارسال شده (و اسپم شناخته نشده)
  • در کل سوال از نوعی هست که باید امتیاز منفی دریافت کند. آن هم نه امتیاز منفی ساده که کاربران می دهند. امتیاز منفی مدیریتی که تاثیر مستقیم و سریع روی حساب کاربری و حتی سوال مطرح شده دارد. (امیدوارم افرادی با گفتن جملاتی مثل «سوال پرسیدن که عیب نیست» یا «آقا قبول شما نابغه ما بی سواد» و ... شروع به انتقاد نکنند. منظور من از این نکته کاملا واضح هست. اینکه بنده سوال طرح کنم که مثلا «سلام من میخوام یه سیستم لایک بسازم» و بعد یک نفر یک لایبرری مفید بده و من بگم «خوب من بلد نیستم کلا چیکار کنم» این یعنی من سوال ندارم. در واقع به ذهنم زده یه کاری کنم نمیدونم چطوری یکی بیاد اینکارو بکنه من راحت شم. پرسش تعریف داره و طبق تعریف منطقی پرسش، در سایت های پرسش و پاسخ بزرگ مثل استک اوور فلو برای مطرح کننده امتیاز یا اخطار در نظر گرفته میشه)
+1 0
ممنون آقای عظیمی از توجهتون ، بله در آینده امتیازات منفی موجب بسته شدن تاپیک ، اسپمر شناخته شدن کاربر و محدود شدن دسترسی کاربر به سرویس ها خواهد شد . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
AMir  7 سال پیش
0 0

زمانی که من برای کسی پیام خصوصی میفرستم برای من یک مینویسد که شما 1 پیام خصوصی دارید در حالی که من پیام برای کسی ارسال کردم و پیامی دریافت نکردم این باگ در گذشته هم بوده 

0 0
سیستم پیام خصوصی مربوط به سرویس سایت است و به سرویس پاسخ ارتباط ندارد ، در آینده uncox نیز بروز خواهد شد که رفع مشکلات و امکانات بیشتر در پی خواهد داشت . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
fanta  7 سال پیش
0 0

سلام

وقتی میخوام کدی رو کپی کنم، قسمتهایی از اون select نمیشه.

0 0
بر روی دکمه Copy پایین کد کلیک کنید . البته این مشکل بر طرف خاوهد شد . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  7 سال پیش
+2 0

لطفا در کنار هر عنوان در سرفصل آموزش ها يک چک باکس اضافه کنید که بتوانیم برای مواردی که کامل کردیم بزنیم. (این چک باکس می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. مثل علامت گذاری بعنوان خوانده شده)

همچنین در کنار آن یک دکمه برای اضافه کردن نوت به هر بخش (که اگر نکته یا نوتی در مورد آن بخش داریم بنویسیم تا در مراجعه بعدی برای مان مفید باشد)

تشکر

پاسخ به سوال 
reza  7 سال پیش
+1 0

لطفا تو پنل شخصی following اضافه کنید

تا کسایی رو که follow کردیم رو ببینیم

پاسخ به سوال 
سجاد عباسی  7 سال پیش
+2 0

سلام آقای کاشی زاده خسته نباشید یه پیشنهاد دارم وقتی از اینا "``" برای ارسال کد در متن کامنت برای ارسال کد استفاده میکنیم تگ های html ناپدید میشن و کد عملا غیر قابل استفاده میشه لطفا relace کنید با مقادیری که خود تگ رو نشون بده.

 < >  replace to &lt; &gt;
 
 
 
 

تشکر هم کنم بابت امکانات خیلی خوبی که اضافه کردید.

+2 0
سلام ، این امکان برای درج کد طولانی نیست و فقط برای نمایش بخشی از کد مثل نام متد یا اسمی از فیلد یا نوع آن است . (7 سال پیش)
+1 0
بله ولی برای درج کد html یه خطی هم بشه درج کرد خوب میشه ممنون. (7 سال پیش)
+1 0
یا یه امکان مثل paste.ubuntu.com قرار بدید که در کامنت ها بشه یه لینک داد به کد خیلی خوب میشه. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Reza  7 سال پیش
0 0

سلام

متوجه یک مشکل شدم

اینجا گفته یک رای منفی دریافت کردم :

اما وقتی باز میکنم هر 4 رای مثبته :

+2 0
پیام ها به درستی درج شده ، کاربران امتیاز منفی به شما دادند و بعد امتیاز را به مثبت تبدیل کردند ، البته این اشکال وارد هست که باید اصلاح بشه و تنها آخرین وضعیت اطلاع رسانی شود . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amir  7 سال پیش
+2 0

سلام، بهتر نیست مثل Stackoverflow برای کد یه اسکرول ویو جداگانه بزارید:

+2 0
اینم پیشنهادی هست برای خودش و میشه بررسی کرد. البته چندتا امکان مهم دیگه باید سرویس پاسخ اضافه کنیم بعد سراغ امکانات اضافی تر میریم .ممنون از شما و پیگیریتون (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سجاد عباسی  7 سال پیش
+3 0

سلام خسته نباشید. من هر با پاسخ رو ویرایش میکنم یه مشکلی پیش میاد و syntax highlight نمیشه البته با کات کردن کد و paste دوباره اون درست میشه.

با دقت در کد :

<pre class="prettyprint">&nbsp;word-wrap: break-word;</pre>
<div class="right-panel">&nbsp;</div>
 

و بعد از ویرایش به این شکل میشه:

<pre class="prettyprint ">&nbsp;word-wrap: break-word;</pre>
<div class="right-panel">&nbsp;</div>
<div class="right-panel">&nbsp;</div>
 
+3 0
سلام ، بله این مشکل دقیقا مربوط به prettyprinted هست که بعد از درج سورس سمت میشود ، در اولویت هاست که این مشکل بر طرف بشه ، ممنون از شما (7 سال پیش)
+1 0
مشکل نمایش رنگی کد ها بعد از ویرایش بر طرف شد . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amir  7 سال پیش
+2 0

یه مشکل، همونطور که توی عکس زیر می بینید این پست 3 تا Down گرفته:

ولی اینجا می نویسه 3 تا لایک که یه منفی بهش اضافه کنید تمومه:

+2 0
تشکراز شما بررسی خواهم کرد و در بروزرسانی های بعدی رفت خواهد شد . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
sana ebadi  6 سال پیش
+1 0

سلام استاد...

من امروز وقتی خواستم وارد سایت بشم و وقتی که کد امنیتی رو وارد کردم صفحه ی زیر اومد که مثل اینکه مشکل خاصی نبود :)

و من ورورد به سایتو زدم ولی برای چن بار به من درخواست ورود به سایتو میداد و منم چن بار وارد و خارج شدم . 

گفتم اطلاع بدم شاید مشکل بزرگی نباشه ولی هر چی بود برای من یخورده عجیب بود . :)

ممنون .. یا علی 

+1 0
این مشکل برای یکی دیگر از کاربران نیز پیش آمده که به علت نادر بودنش رفع آن کمی زمان بر است . حتی احتمال بروز مشکل به از طرف ISP نیز وجود دارد . (6 سال پیش)
0 0
ممنون از شما استاد . فعلا که مشکل جدی نیست ولی در طول زمان حتما حلش میکنید در این شکی نیست :) . باز ممنون از توجهتون استاد . (6 سال پیش)
+2 0
مشکل مربوط به این پاسخ بر طرف شد . ممنون از توجه شما . (6 سال پیش)
0 0
طبق آموزش های LAMP این همون توکن برای جلوگیری از باگ CSRF هست ؟ (6 سال پیش)
+2 0
میتونست مربوط باشه اما این مشکل مربوط به سشن های قدیمی برخی از کاربران بود که پترنی متفاوت داشتند . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Pouya Asgharnejad Tehran  6 سال پیش
0 0

مشکل نمایش 20 نوتیفیکشن بدون هیچگونه دلیلی!

+2 0
مشکل بر طرف شد . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
reza  6 سال پیش
+1 0

مشکل بازگشت به تغییرات قبلی

protected void onCreate(Bundle savedInstanceState)

مشکل کپی نشدن تک  xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<resources>
    <declare-styleable name="MyCustomView">
        <attr name="android:text"/>
        <attr name="android:textColor"/>            
        <attr name="extraInformation" format="string" />
    </declare-styleable>
</resources>
+1 0
متوجه مشکل نشدم ، لطفا بیشتر توضیح بدید . (6 سال پیش)
+1 0
لینک (6 سال پیش)
+1 0
موضوع اولی که اشاره کردید بررسی شد و مشکلی نداشت . مشکل کپی شدن هم باید بررسی بشه . (6 سال پیش)
+1 0
ممنون از توجه تون موضوع اول هنگام زدن نمایش محتوا متن ها توی هم می روند و متن به صورت ناخوانا در می آید (6 سال پیش)
+1 0
درسته متوجه شدم ، این باید در دراز مدت تست زده بشه به این دلیل که کلمه به کلمه شناسایی میکنه . فعلا در همین حد امکان خیلی خوبی هست نمونش در هیچ انجمنی ندیدم ممنون از شما (6 سال پیش)
+1 0
بله همچین امکانی رو من تو هیچ انجمنی ندیده بودم امکانات این سایت طراحی این سایت و ایده هایی که این سایت داره تقریبا بکره و خاص هست و مدیرانه خوبی مانند شما داره تشکر از شما (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hamedlim  6 سال پیش
+1 0

درود

بعد از اینکه امروز به این صفحه و چند صفحه طولانی دیگه سر زدم دیدم خیلی طولانی هست و واقعا اسکرول بعضی وقتا سخت هست.

یک امکانی که داخل انجمن ساز ها هست و دیدم یک دکمه قرار میگیره  در عنوان پاسخ ها که میشه اون ها رو بست و باز کرد.(اینو دیدین خودتونم قطعا حالا بررسی کنین شاید خوب باشه همچین چیزی)

یک امکان جدید هم باشه به نظرم خوبه سرچ در ارسالی ها و پاسخ های یک شخص هست اینم چون خودم دنبال یک پاسخ یک نفر بودم میدونستم توسط چه کسی بوده اما داخل سرچ خود سایت اصلا پیداش نکردم و اینم به نظرم میتونه مشکل سرچ سایت هم باشه.

+1 0
یک پیشنهاد دیگه هم به ذهنم رسید و خیلی ازار دهنده هست اینه وقتی یک پیغام خصوصی ارسال میکنی یا دریافت میکنی اون عددش به رنگ قرمز بالا هست و تا وقتی پاک نکنی پیام رو اون بالا هست خب من دوست دارم پیام ها رو داشته باشم ولی وقتی برای بار اول اون پیام خصوصی رو خوندم دیگه اون عدد نباشه حالا یا یک دکمه بزنم که خوانده شده تا نخوام اون رو ببینم ولی پیام خصوصی ها باشه این برای پاسخ هایی که داخل انجمن ها داده میشه هم صدق میکنه (6 سال پیش)
0 0
سلام ، همه مواردی که دوستان اشاره میکنند در لیست باگ ها و امکانات قرار میگیرد و به ترتیب اولویت بررسی خواهد شد . ممنونم از شما (6 سال پیش)
0 0
همین الان یهویی خواستم داخل یک نظر ایموجی بزارم و دیدم نداره و واقعا غصه خردم :( چقدر بد که ایموجی نداره سایت!! (6 سال پیش)
0 0
نظر : این لینک را مطالعه کنید (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Amir  6 سال پیش
+1 0

سلام، چرا نمی‌‎تونم تگ بزارم؟ باکس تگ رو هم نمی‌بینم.

+1 0
هنوزم این مشکل وجود داره ها، آقای کاشی زاده. (6 سال پیش)
+1 0
بله ، در حال تغییراتی در زیر ساخت هستیم بعد از اتمام کار نوبت به رفع این مشکل خواهد رسید . ممنون از توجه شما (6 سال پیش)
+1 0
مشکل سیستم درج تگ برطرف شد . ممنونم از توجه شما (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hhgh4269  6 سال پیش
0 0

سلام من در صفحه زیر مطلبی منتشر کردم اما فکر کنم به خاطر ایتفاده از ایموجی در اون مطلب کمی به هم ریخت 

https://answers.uncox.com/android/question/7484/push-notification-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA?hl=comment-106268

0 0
سلام ، اصلاح شد . لطفا برای درج عکس از سیستم آپلود سایت استفاده کنید . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
kazemian  6 سال پیش
+1 0

سلام

بالای سایت تصاویری از تخفیف ها گذاشته شده
اما قیمت درج شده وقتی با کامپیوتر وارد سایت میشیم با موبایل  فرق میکنه
توی دو تا عکس زیر قیمت آموزش اندروید رو میتونید مشاهده کنید



+1 0
سلام ، کش مرورگرتان را خالی کنید تا مشکل برطرف شود . این تصویر از قبل در گوشی شما کش شده . (6 سال پیش)
0 0
کش رو خالی کردم اما متاسفانه درست نشد.امروز متوجه شدم که مرورگر ویندوزم هم الان داره ۱۶۵ تومن رو نمایش میده (6 سال پیش)
+1 0
اینکه مشکل از کش شما هست شکی در آن نیست ، به این دلیل که این عکس مربوط به گذشته بوده و در حال حاضر نسخه جدید آن جایگزین شده. (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  6 سال پیش
+2 0

پیشنهاد:

درحال حاضر این امکان وجود داره که در سرفرصل هدف محور، بخشی را بعنوان خوانده شده علامت گذاری کرد. (تا اینجا بنظر کافی میومد)

اما اگر روزی یک ویدئو به یکی از بخش هایی که بعنوان خوانده شده علامت گذاری شده اضافه شه چه اتفاقی میوفته؟ آیا علامتی میاد که نشون بده که ویدئویی به اون بخش اضافه شده؟ (بجز بخش اخبار آموزش)

اگر پاسخ خیر هست، این پیشنهاد میتونه مفید باشه: دکمه «مطالعه شده» حذف بشه و بجاش کنار هر ویدئو یک تیک اضافه شه. اگر همه ویدئوهای یک بخش تیک خورد بطور خودکار اون بخش در لیست بخش ها در صفحه سرفصل هدف محور تیک بخوره و اگر حتی یک ردیف (ویدئو) تیک نداشت اون بخش در لیست بخش ها تیک خوانده شده نخوره. (اینطوری اگر روزی به بخش هایی که خوانده شده ویدئو اضافه شه تیکش برداشته میشه و کاربر راحت متوجه میشه و وقتی وارد بخش میشه میبینه که کدوم ویدئو هست که تیک نداره و اون رو میبینه و تیکش رو میزنه و بعد دوباره اون بخش خودکار به خوانده شده تغییر حالت میده)

بطور کلی هم امیدوارم روزی پخش آنلاین به سایت اضافه شه و نیازی به دانلود و دسته بندی ویدئو ها برای مشاهده نباشه (مثل Udemy و ...) که خوب طبیعتا این موضوع نیازمند داشتن نرم افزار موبایل از قبل هست.(که در این صورت افرادی که اینترنت خوبی ندارن بتونن بدون دردسر نسخه آفلاین رو در خود نرم افزار ذخیره کنند و به نظمی که مدرس تعیین کرده جلو برن)

+1 0
پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد اما در حال حاضر سرویس های با اولویت بالاتری وجود دارد که باید بسته شود . (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
شهریار توکلی  6 سال پیش
+1 0

درود مهندس لطفا این پست ببنید . دو مشکل هست یکی ارور های زیاد در کنسول و دیگری قطعه قطعه شدن متن

و همینطور متاسفانه می خواستم تصویر اینجا آپلود کنم . تصویری که از مک اسکرین شات گرفتم رو نمی زاشت سلکت کنم که مجبور شدم در جای دیگری آپ کنم

لینک اسکرین شات

0 0
سلام ، در اولین فرصت بررسی خواهد شد . ممنون از اطلاع رسانی شما (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Dadparvar  6 سال پیش
+2 0

لطفا بخشی تحت عنوان Donation ایجاد کنید.

پکیج ها با یک قیمتی فروخته میشه (و در واقع اشتراکی در میان نیست) اما این آموزش ها مرتب در حال بروز رسانی هستند.

این حس خوب حاصل از زنده و بروز نگه داشتن آموزش ها (خصوصا وقتی نوبت به موضوعی رسیده و میخواهی بری با سرچ و خونده داکیونت ها یاد بگیری اما یهو چند ساعت ویدئو آماده میشه و بنوعی اکسلریتور میشه) تمایل به حمایت رو ایجاد میکنه.

پ.ن ۱: گاهی موقعیتش نیست پکیج را به افراد جدید معرفی کنیم. گاهی هم این معرفی زمان میبره تا تبدیل به مشتری بشه.

پ.ن ۲: بله خاطرم هست دو یا سه سال پیش را. اما فکر میکنم این فرهنگ کمی بیشتر جا افتاده این روزها (و بالاخره باید یک روز کامل جابیوفته و بدونیم که دونیت کردن صدقه دادن نیست، بلکه به نوعی ادای دین هست و به نوع دیگری لطف به خود با دادن انگیزه برای تهیه آموزش های بیشتر)

پ.ن ۳: این یک پیشنهاد نیست. بلکه درواقع یک درخواست هست. و با بررسی جوانب مطرح کردم. لطفا قبل از پاسخ بر اساس تجربه قبلی، مجددا به عنوان یک درخواست از طرف یکی از مشتری ها به موضوع نگاه کنید و تصمیم بگیرید.(نتیجتا پاسخ به این درخواست ممکن هست زمان ببره. در این مدت هم سایر کاربران میتونن دیدگاه شون رو در همین قسمت به اشتراک بگذارن)

ممنون

+1 0
بنده هم با ایشون موافقم. وقتی برای مدت طولانی فقط با یکبار دریافت هزینه محتوا به روز میشه، نبود این پشتیبانی نهایتا ممکنه باعث کند شدن یا حتی متوقف شدن سرویس بشه که نهایتا به ضرر خود مشتریه.. (6 سال پیش)
پاسخ به سوال 
شهریار توکلی  5 سال پیش
0 0

درود خدمت شما . اگر برای نوبار بالا که در حال حرکت هست مثل flash news ها یک دکمه کلا محو کردن بزارید خیلی خوبه . به علت سرعت بالا و همیشه در حال کردن نمی تونم به صفحه نگاه کنم . یعنی احساس می کنم اگر کمی بیشتر نگاهش کنم حالم رو بد کنه و مجبور به بستن صفحه باشم . 

 

امید وارم سوتفاهم نشه منظور از حال به هم خوردن در معنی مجازیش نیست نسبت به زشت بودن در واقعیت منظورم می باشد فکر کنید زیاد دور خودتون بچرخید و دقیقا اون حس

 

با تشکر


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .