آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

طرح « کارگروه » چیست؟

uncocoder  7 سال پیش  7 سال پیش
+48 0

طرح کارگروه چیست؟
خدمات دو سویه برای تحصیل دانش و تجربه تخصصی و بکارگیری آن در تولید یک پروژه واقعی است.
یعنی:
یک مشارکت برد برد متشکل از تیم uncox و دانش پذیران آن می باشد به این شکل که پروژه ای از سوی uncox تعریف می شود و با همکاری دانش پذیران، کارگروهی به جهت انجام آن تا رسیدن به هدف پروژه تشکیل خواهد شد.

 

سود دانش پذیران چیست؟
انجام پروژه واقعی و استاندارد ، شناسایی استعداد ، کسب دانش و تجربه تخصصی ، رزومه سازی ، دستیابی به پروژه کامل
یعنی:
دانش و تجربه اعضای کارگروه در فرآیند توسعه پروژه افزایش یافته و در شاخه های مختلف استعداد و توانایی های بالقوه و بالفعل آنها ارزیابی خواهد شد. در این مسیر با تیم uncox همراه خواهند بود و از مشاوره ، آموزشهای خاص ، انتقال تجربه همانند یک تیم منسجم بهره خواهند برد. در نهایت با انجام شرح وظایف خود موجبات رسیدن به اهداف پروژه را فراهم خواهند نمود و به عنوان عوامل سازنده آن پروژه توسط سایر افراد و شرکت ها ، قابل شناسایی خواهند بود. همینطور به طور مشترک از دستاورد سایر اعضای کارگروه بهره مند خواهند شد.

 

اعضای کارگروه به ارائه چه خدماتی ملزم هستند؟
اجرای مستمر و منظم شرح وظایف واگذار شده.
یعنی:
در فرآیند توسعه پروژه وظایفی برای هر فرد تعیین می شود که با انجام آن ، وظایف جدید در سر راهش قرار خواهد گرفت که برگرفته از نیاز پروژه ، استعداد فرد و سرعت وی ، می باشد. همینطور همکاری فرد تا زمان رسیدن به اهداف پروژه انتظار میرود.

 

اعضای کارگروه با چه کسانی از uncox در ارتباط خواهند بود؟
بهنام آقاجانی ، محمد حسین کاشی زاده
یعنی:
در این کارگروه آقای بهنام آقاجانی وظیفه مدیریت پروژه ، برنامه ریزی ، مشاوره و آموزش ، کنترل کیفی و عرضه پروژه را عهده دار خواهد بود و آقای محمد حسین کاشی زاده به عنوان برنامه نویس ارشد ، ناظر و کنترل کیفی فعالیت خواهد نمود.
اعضای تیم مستقیماً با هر دو در تماس خواهند بود و در این مسیر پشتیبانی خواهند شد تا به هدف اصلی که ارتقاء دانش و تجربه اعضای تیم است دست یابند.

 

هر پروژه چقدر زمان می برد؟
بسته به سنگینی پروژه می تواند بین دو هفته تا چند ماه به طول انجامد.
یعنی:
هر پروژه بسته به حجم تحقیق ، گستردگی نیازمندی ها ، تنوع بستر های برنامه نویسی ؛ می تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد که هر چه این زمان طولانی تر شود ، تجربه کسب شده برای اعضاء تیم افزون تر خواهد بود.

 

در هر پروژه چند نفر مشارکت خواهند داشت؟
با توجه به نیاز های پروژه ، معمولاً بین 5 تا 20 نفر همکاری خواهند نمود.
یعنی:
بسته به اینکه چقدر پروژه ماژولار باشد و قرار باشد در چه بستر هایی ارائه شود ، تیم کارگروه می تواند بزرگتر یا کوچکتر انتخاب شود که قطعاً قبل از شروع هر پروژه حدنصاب و گنجایش کارگروه تعریف خواهد شد.

 

آیا ورود به این کارگروه هزینه دارد؟
قطعاً بله.
یعنی:
نسبت به ابعاد پروژه و بالتبع بالاتر رفتن زمان انجام پروژه ، مشاوره و آموزش از طریق تیم uncox افزایش خواهد یافت و هزینه ورود به کارگروه نیز افزایش خواهد داشت.

 

حداقل های ورود به کارگروه چیست؟
1- تأیید شدن حداقل دانش فعلی متقاضی که از طریق خود اظهاری و مشاوره مستقیم ارزیابی خواهد شد.
2- واریز هزینه ورود به کارگروه در موعد مقرر ( قبل از تکمیل شدن گنجایش کارگروه )3- مطالعه و پذیرش «قرارنامه» ، تکمیل و امضاء آن که به نوعی قرارداد حقوق مادی و معنوی اثر خواهد بود.
4- مطالعه ویدئو های آموزشی اختصاصی جهت فراگیری استاندارد ها و راه اندازی سرویس ها و ابزارهای لازم.

 

مراحل درخواست ورود به کارگروه چیست؟
1- ساخت یک فایل رزومه ( حتی مبتدی ) در قالب یک فایل PDF - لطفاً ساده و شکیل
2- ایمیل کردن اسناد کامل شامل: رزومه - اسکن ( یا تصویر ) کارت ملی - آدرس و شماره تماس معتبر
3- انتظار تا برقراری تماس توسط تیم uncox یا پاسخ از طریق Email

 

اولین پروژه این کارگروه چیست؟
اهداف پروژه:
   ساخت وب سایت تقویم شمسی و میلادی
   ساخت ماژول تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس
   ساخت نرم افزار اندروید تاریخ نما
   ساخت نرم افزار iOS تاریخ نما
   طراحی API و پیاده سازی تاریخ شمسی و تبدیل تاریخ

تیم مورد نیاز:
   حد نصاب: 5 نفر
   گنجایش: 10 نفر

زمان تقریبی آموزش و انجام پروژه:
   بین 1 تا 2 ماه

هزینه شرکت در کارگروه:
   هر نفر 300،000 تومان

 

لینک ویدئو تکمیلی در خصوص کارگروه

لطفاً سئوالات خود را از طریق درج نظر ( و نه پاسخ ) مطرح نمایید.

 

+5 0
برای هر پروژه هزینه جداگانه باید پرداخت شود ؟ (7 سال پیش)
+3 0
طرح خیلی خوبیه ولی یه سوال همه میتونن وارد این کارگروه بشن ؟ (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد ، خیلی خوب و عالی . صد در صد هر کسی نمیتونه . استعداد یابی و تست شخص در اولویت خواهد بود. (7 سال پیش)
+5 0
بسیار عالی . اینکار به جز سود های مادی و معنوی برای هر کدام از شرکت کننده ها و گروه uncox موجب رشد چشم گیر کشورمون در زمینه آی تی خواهد شد . ولی میتونستید دوستان رو بیشتر تشویق کنید برای ورود به این کارگروه به جای اخذ پول میتونسید یک حالت رقابتی ایجاد کنید که افرادی که زحمت بسیاری کشیده بودند حتما ورود پیدا کنند و بشه پروژه های خیلی بزرگ تری استارت زد . ولی در کل هر سیاستی هم که توسط شما استاد عزیز و گروه uncox اتخاذ شود مورد قبول و احترام بوده و این کار بسیار مفید خواهد بود . انشالله. (7 سال پیش)
+7 0
تا از بیشتر مردم پول نگیرند مردم قدر کارو نمیدونن ! ولی نه دیگه 300 تومن ! (7 سال پیش)
+4 0
به نظر من مبلغ کاملا منصفانه هست به چند دلیل : اسمتون توی پروژه قرار میگیره و در اینده میتونید ازش استفاده کنید ، تجربه لازم برای کار گروهی رو میگیرید ، با اساتید بزرگ دارید کار میکنید که این هم براتون افتخار هست هم موجب افزایش علم و دانش ... بعد از تمامی این مساله ها بهتره این رو در نظر بگیرید خیلی از دوستان در وسط پروژه کم میارند و میگن چون رایگان هست میرم ولی زمانی که چنین هزینه ای پرداخت بشه کار جدی دنبال میشه + خیال برنامه نویسان و مدیران دیگه راحته (7 سال پیش)
+5 0
طرح خوبیه دوست داشتم شرکت کنم اما تا به هزینه رسیدم دیگه هیچی و اما کمکی باشه من هستم (7 سال پیش)
+3 0
w3b.programm3r داداش ما میدونیم قیمتش خوبه اما اصل بودن همون قیمت خوبه :-) (7 سال پیش)
+4 0
به نظر من مدیران سایت میتونید با کارگروه هم مثل آموزش ها برخورد کنن مثلا قیمت رو بیارن پایین تا بیشتر بچه ها بتونن شرکت کنن و بعدش بچه ها مثل این لینک برن نظراتشون و تجربیاتشون رو با بچه ها سایت در میون بزارن ! (7 سال پیش)
+7 0
دوستان چند تا نکته میگم که مفهوم این کار گروهی بهتر جا بیوفته - استاد هر جا نقصی داشت اصلاح بفرمایید : اولین این کار گروهی این هست که محدود به مکان نیست و به صورت دور کاری هست و هرکسی میتونه توش شرکت کنه البته در صورت تایید فنی، تایید فنی هم زمانی انجام میشه که رزومه ها ارسال میشن و ما بررسی میکنیم . دانش مورد نیاز برای ورود به هر بخش از پروژه مطالعه آموزش های فعلی سایت هست . ویژگی که این کار گروه داره علاوه بر افزایش توانایی های فنی گروه ، یاد گرفتن کار گروهی، رزومه سازی، مالکیت پروژه هاست . مثلا فرض کنید پروژه فروشگاه آنلاینی رو کلید بزنیم نوشتن همچنین پروژه ای برای یک فرد برنامه نویس حداقل 6-12 ماه وقت نیاز داره و اگر هم بخواد کسی براش طراحی کنه باید بین 10 الی 100 میلیون هزینه پرداخت بکنه بسته به نوع پروژه . اما کسانی که در کار گروه عضو هستند علاوه بر اینکه سواد فنیشون بالا میره ، پروژه رو در مدت زمان کوتاهی توسعه میدن و از همه مهم تر سورس کل پروژه در اختیار شون هست . حالا شما فرض کنید یک فروشگاه اپلیکیشن اندرویدی و iOS هم داشته باشه با این حساب باید هزینه زمانی و مالی زیادی پرداخت بشه تا همچین پروژه ای شکل بگیره اما اعضای کار گروه با تعامل با هم پروژه رو کامل میکنند . (7 سال پیش)
+4 0
چندتا سوال داشتم: 1- زمان شروع پروژه کی هست؟ 2- شرایط همکاری از شهرستان‌ها به چه صورته؟ 3- آیا حقوق مادی و معنوی محصول برای تمام اعضای گروه هست؟ (7 سال پیش)
+2 0
قرارنامه رو کی در سایت قرار میدید؟ :) (7 سال پیش)
+4 0
زمان شروع پروژه فعلا بعد از تکمیل گروه هست . شرایط همکاری با دوستانی از نظر محل اقامت به خاطر دور کاری بودن مهم نیست . حقوق مادی و معنوی اثر هم واگذار میکنم به استاد پاسخ بدند . (7 سال پیش)
+4 0
فعلا منتظریم فید بک های دوستان رو ببینم و، احتمالا توی همین یکی دو روزه آماده میشه . (7 سال پیش)
+2 0
هرچی فکر کردم به نتیجه نرسیدم 300 تومن هزینه چی باید بدن!!! بهرحال موفق باشید (7 سال پیش)
+3 0
ببخشید رزومه رو باید به کجا بفرستیم ؟ (7 سال پیش)
+4 0
باید صبر کنید تا اعلام بشه ، بعد میتونید رزومه رو به ایمیلی که گفته میشه بفرستید . (7 سال پیش)
+4 0
به نظم اگه بتونین هزینه را به صورت پرداخت مرحله ای بزاریم مثلا ماهی 100 خیلی خوبه و تعداد کسایی که همکاری میکنن بیشتر هم میشه دقیقا حرفاتون درسته مهندس این جوری میشیم سایتی مانند پونیشا اما با تمرکز روی یک پروژه که با همفکری چندین نفر مطمئنن هم پروژه کم خطایی خواهد شد هم کامل تر چون میشه برای قسمت های مختلف بحث و گفتگو و بعد از تایید عملیاتی کرد (7 سال پیش)
+7 0
طرح بسیار خوبی هست و امیدوارم استقبال خوبی ازش بشه؟ فقط اگر اوایل تابستان این طرح رو آغاز کرده بودید قطعا نتیجه بهتری می‌گرفتید چون بیشتر کاربرا یا دانشجواند یا دانش‌آموز. در مورد هزینه هم شخصا معتقدم باید وجود داشته باشه و همونطوری که استاد اشاره کردند برای هر پروژه فرق کنه ولی برای یک همچین پروژه‌ای فکر کنم 300,000 تومن زیاد باشه. به امید پروژه‌های بزرگتر و جذاب‌تر. (7 سال پیش)
+2 0
چه کسایی میتونند وارد کارگروه بشن؟ من تازه برنامه نویسی اندروید رو با آموزش های شما شروع کردم و مبتدی ام !!! بعد اینکه باید برا هر پروژه این مبلغ رو پرداخت کرد یا اینکه یه بار 300 تومن میدی برا همیشه؟ اصن این 300 تومن رو چرا باید پرداخت؟ (7 سال پیش)
+5 0
من همه ی شرائطش رودمیتونم جور کنم ، با هزینه هم مشکلی ندارم اما بزرگترین مشکل من که اساسی ترین هست اینه که من یه مبتدی هستم و همچنین به زودی دانشگاه ها باز میشه ، ایا اموزشها بصورت وبینارهای انلاین هست یا اینکه بعاً میتونم دانلودش کنم . ایا باراین شرائط باید فعلا قید شرکت کردن رو بزنم ؟ (7 سال پیش)
+3 0
میخواستم بدونم این پروژه در نهایت قراره بصورت عمومی منتشر بشه؟ چطوری هست دقیقا؟ سورسش چطور؟ قراره فقط بین اعضای گروه بمونه؟ (7 سال پیش)
+2 0
سلام.خسته نباشید . ایده خوبیه ولی هزینه خیلی زیاده (7 سال پیش)
+7 0
هزینه پرداختی برای هر پروژه جداست. اولین پروژه کوچک در نظر گرفته شده تا قیمت اولین کارگروه پایینتر در بیاد ولی در کارگروه های آینده هزینه ورود بالغ بر 500 هزار تومان خواهد بود. به این موضوع توجه داشته باشید که برنامه نویسی پروژه کارگروه اول ( با تمامی جزئیات ) حدود 3 روز از خود بنده کار تمام وقت خواهد گرفت پس برای چه باید 1 تا 2 ماه وقت و انرژی برای برنامه نویسی آن توسط کارگروه بگذاریم و در نهایت سورس در اختیار همه قرار گیرد. از آنجاییکه هدف بالاتری مد نظر است این کارگروه تشکیل خواهد شد. اما همانطور که هم دوستان و هم آقای کاشی زاده مطرح کردند به دو دلیل قضیه مالی وجود دارد و باید قیمت آن هم بالا باشد: 1- ورود به کارگروه نیازمند کار مستمر و مفید تیم است تا حقی از سایر اعضاء ضایع نشود و در واقع این قیمت وجه التزام به حضور می باشد. 2- که مهمتر از 1 هست : پروژه نهایی که نتیجه کار تمام اعضاء کارگروه است شامل سمت وب ، سمت اندروید ، سمت iOS در اختیار تمام اعضاء کارگروه قرار دارد و با هزینه اندک به یک پروژه ارزنده و استاندارد دسترسی پیدا کرده اند. (7 سال پیش)
+8 0
عزیزانی که حداقل های لازم رو از دید خودشون دارند، می تونن رزومشون به به آدرس uncocoder@gmail.com ارسال کنند. تمامی اتفاقات ، مشاوره ها و آموزشها به صورت غیر حضوری اتفاق خواهد افتاد پس به صورت دورکاری و حضور در شهرستان ها مانعی ندارد. (7 سال پیش)
+8 0
در قانون و آیین نامه ها ، حقوق معنوی هر اثر برای پدیدآورنده آن است که در این شرایط پدیدآورنده کل اعضاء کارگروه هستند. اما حقوق مادی که منجر به عرضه محصول می شود باید طبق قرارداد قابل ارجاعی ( که نیاز به طی کردن مراحل قانونی زیاد و وقتگیری دارد ) تنظیم شود. چون این موضوع وقتگیر و پیچیده است، قرار نامه ای که دوستان امضاء خواهند کرد برای ما ملاک است و در این قرار نامه ، عرضه رایگان محصول نهایی یا غیر رایگان آن ( و نه سورس بلکه صرفاً خروجی های پروژه ) پس از اتمام پروژه که رسماً توسط uncox اعلام خواهد شد توسط هر یک از اعضای کارگروه یا جمعی از آنها بالامانع است. (7 سال پیش)
+10 0
اکثر کسانی که در سایت ما هستند یا محصل یا دانشجو یا سرباز و یا شاغلین هستند و ما هم می دانیم که هیچ یک تمام وقت فرصت ندارند که برای پروژه کار کنند پس استارت زدن این کارگروه در تابستان می توانست خروجی غیر منتظره و غیر همیشگی به ما بدهد. برنامه ریزی برای اعضاء کارگروه طبق ساعت کار مشخصی مثل 3 تا 4 ساعت در روز صورت خواهد گرفت. (7 سال پیش)
+10 0
با ورود به کارگروه شما ویدئو های متفاوت و خودمانی تری دریافت خواهید کرد که آموزشها و مشاوره هایی در بر خواهد داشت. حتی نواقص کار شما در صورت نیاز به شکل ویدئویی به شما گزارش خواهد شد. ابزارهایی مثل git برای یک کار گروهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که آموزشها لازم در این خصوص نیز برای شما فراهم خواهد شد. همینطور لیست تسک ها و باگهای کار شما توسط ما و اعضاء گروه قابل ثبت و پیگیری است و در نهایت همه دوستان آماری خواهند داشت که پس از پایان پروژه قابل دید ، در پنل مخصوصی در سایت خواهد بود. به طور کل بسیار پیچیده تر از آنچیزی است که می توانید تصور کنید. (7 سال پیش)
+7 0
آموزشهای این مسیر ، مشاوره ها و سورس ها و منابع ساخته شده در این پروژه محدود به اعضاء کارگروه است و نشر منابع آن از طرف اعضاء کارگروه خارج از قوانین خواهد بود. تنها تغییر سورس ها ، تکمیل آن و عرضه خروجی نهایی توسط اعضاء کارگروه ( پس از اتمام پروژه ) بالامانع خواهد بود. (7 سال پیش)
+2 0
استاد پرداخت ماهانه چی بی رو درواسی من خودم علاقه دارم اما هزینش برای الانم و شرایط الان شخصی زیاده (7 سال پیش)
+7 0
نه متأسفانه ، خیلی از امورات کارگروه از جمله دریافت هزینه، ارائه شرح وظایف، ارزیابی کیفی، گزارش نواقص کار و ... خیلی جدی هستند و در مسائلی مثل آموزش ، مشاوره و ... خودمانی. (7 سال پیش)
+1 0
تشکر (7 سال پیش)
+3 0
خیلی هم عالی .....من استاد حاضر هستم شرکت کنم چون علاقه مند به برنامه نویسی هستم ولی خوب مبتدی هستم و دانش کافی در این زمینه ندارم و در حال آموزش هستم از طرفی هم رزومه ای ندارم که حالا بخوام بفرستم....چه باید کرد؟؟؟ (7 سال پیش)
+6 0
رزومه به این معنی نیست که شما باید چند پروژه انجام داده باشید بلکه تمام آن چیزی که در آن مطالعه داشته اید، سطحی که از خودتان می شناسید، علاقه مندی هایی که در این حوزه دارید، حتی چند کار گرافیکی می تواند جزو محتویات پروژه باشد. (7 سال پیش)
+2 0
میتونم بپرسم پروژه های بعدش چی هستند؟ (7 سال پیش)
+6 0
هنوز قطعاً مشخص نیست اما احتمالاً برنامه نویسی یک «وب سایت مدیریت پروژه» خواهد بود. (7 سال پیش)
+2 0
استاد این مبلغی که پرداخت میشه ایا فقط برای حضور در یه پروژه هس؟؟ (7 سال پیش)
+5 0
من دقیقا از الآن میتونم اعلام حضور کنم استاد اما همون طور که گفتم ممکنه تنها به بخشهای فوق العاده ابتدایی اندروید و یکسری کارهای گراهیکی ساده تسلط داشته باشنم . به نظرتون باید فعلا آموزشها رو ببینم تا بعدها که مسلط تر بشم و به پروژه های شما ملح بشم ؟ ایا فعلا باید قید شرکت در این اولین پروژه رو بزنم ؟ (7 سال پیش)
+5 0
@امین علیپور » همانطور که در بالاتر مطرح شد، بلکه تنها برای یک پروژه است. @HamidDev » شما رزومه خود را آماده کنید بررسی خواهیم کرد. (7 سال پیش)
+4 0
سلام استاد خیلی خیلی این طرح، طرح خوبی هست یعنی حرف نداره واقعا استادی برازنده تون هست. اول از همه که دیدم هزینه داره گفتم هزینه برای چی هست ولی وقتی تمام نظرات رو خوندم و فهمیدم که مهم ترین چیز پروژه در آخر کار در اختیار اون شخص قرار می گیره فهمیدم این هزینه واقعا بجا هست و کاملا منظقی هست. اما خب برای بنده که هنوز مبتدی هستم و هزینه رو هم فعلا ندارم امیدوارم بتونم در پروژه های بعدی در کنارتون باشم. با تشکر (7 سال پیش)
+5 0
کار خوبی هست اما به نظرم بهتر بود این بخش رو طوری طراحی میکردید که سود شما در نتیجه پروژه باشه. یعنی به جای اینکه شما بخواید از برنامه نویس پول بگیرید، خودتون اون پروژه رو منتشر میکردید و سودی که از نتیجه به دست میومد برای شما بود. اینطوری فکر میکنم هم استقبال بهتری میشد، شما بهتر به جامعه ی برنامه نویس هایی که در اختیار دارید بهتر کمک می کردید، هم گروه برنامه نویس بهتری میتونستید جمع کنید و نتیجه نهایی پروژه چیز بهتری از کار در میومد که کامل در اختیار شما بود. (7 سال پیش)
+3 0
استاد همیشه یکی از آرزوهای من این بوده که زیر دست شما کار کنم. واقعا سورپرایزم ... (7 سال پیش)
+4 0
منم با نظر @Mr Mehdi عزیز موافقم یا اینکه میتونستید در صورت همکاری تمام و کمال در آخر کار پول های گرفته شده به کار گروه بازگردونده بشه تا بتونند در پروژه های بعدی هم با اضافه کردن پسنداز یکی دو ماهه شرکت کنند . و برای استارت بهتر بود هزینه کمی کم تر از 300 هزار تومن بود . و صد البته در این صورت بیشترین سود مادی و معنوی به خود شما اختصاص پیدا میکرد. (7 سال پیش)
+4 0
همانطور که در مطالب قبلی که نوشتم، هدف از دریافت هزینه چیز دیگری است، ابتدا آن را مطالعه نمایید. (7 سال پیش)
+2 0
خیلی خوشحال هستم که همچین هدفی رو انتخاب کردید و این فرصت رو در اختیار ما قرار دادید که هم خودمون رو محک بزنیم هم اینکه اگه کسی استعدادی داشته باشه کشف بشه , کاملا حمایت میکنم از این طرح (7 سال پیش)
+2 0
اگه هزینه شو داشتم حتما شرکت میکردم! ولی خب یکم گرونه دیگه... (7 سال پیش)
+5 0
سلام استاد عزیز خسته نباشید طرح خوبی رو پیاده سازی کردید. چندتا سوال دارم : اول اینکه آیا درنهایت بعد از تکمیل شدن پروژه فقط حقوق معنوی و تجربه هست که برنامه نویس کسب میکنه؟ حقوق مادی به چه صورت هست؟ و دوم اینکه با توجه با این قسمت " تنها تغییر سورس ها ، تکمیل آن و عرضه خروجی نهایی توسط اعضاء کارگروه ( پس از اتمام پروژه ) بالامانع خواهد بود." انتشار پروژه برعهده شماست؟ و یا اینکه هریک از اعضای کارگروه به طور جداگانه میتواند پروژه را انتشار دهد؟ (به طور کلی شیوه سود دهی پروژه چگونه است؟) و در پایان اینکه لطفا روی هزینه تجدید نظر کنید. ماندن در کنار اساتید و عزیزان باعث افتخار ما و قطعا کسب تجربه هست و کم شدن هزینه باعث بی بها شدن این فعالیت ارزشمند در نظر ما نخواهد شد. (7 سال پیش)
+4 0
هر یک از اعضای کارگروه می توانند مستقلاً یا با هم اقدام به تکمیل و نشر خروجی پروژه نمایند و محدودیتی در آن وجود ندارد. ویدئویی آماده شده و در حال آپلود است، در آن مفصلاً در این خصوص صحبت شده. (7 سال پیش)
+8 0
ویدئو تکمیلی لینک شد: لینک (7 سال پیش)
+1 0
ای کاش یه نمونه رزومه توی سایت قرار بدید ببینیم چطور باید بسازیمش! (7 سال پیش)
+1 0
به چه ایمیلی اطلاعات خودم رو بفرستم (7 سال پیش)
+1 0
زهرا رئیسی = > uncocoder@gmail.com (7 سال پیش)
+4 0
نظرات رو خوندم و ویدیو رو هم نگاه کردم، قبل از دیدن ویدیو حدس میزدم که ممکن یه جور استعداد یابی و یا یه چیزی شبیه به این باشه برای انجام پروژه های بزرگ و دائمی و ... .ولی متاسفانه قانع نشدم که 300،000 تومن پرداخت کنم. چون ساخت یه همچین برنامه ای رو برای اندروید خودم توی 10-8 روز انجام میدم. و فکر میکنم دوستانی که حداقل 6 ماه اندروید رو به صورت حرفه ای کار کرده باشن هم میتونن انجام بدن و چیز خاصی برای آموزش این دسته افراد نداره به غیر از نکاتی که مربوط به کار تیمی گسترده میشه و Git (که البته این هم خیلی ارزشمند). و از طرفی فقط سورس برنامه اندرویدش به دردم میخوره و در واقع هم هر کسی باید یک رشته رو به صورت تخصصی پیش بره. اگر ماه های اولیه یادگیری برنامه نویسی اندروید بودم "شاید" اقدام به ثبت نام میکردم (شاید(به دلیل هزینه بالای ثبت نام که جای بحث دارد)) و فکر می کنم در حال حاظر این پروژه میتونه سکوی خوبی برای برنامه نویسان مبتدی باشه، آن هم نه به خاطر محتوای پروژه، بلکه به دلیل تجربه کار گروهی با استاد آقاجانی. در کل برای استعداد یابی و جمع آوری یک تیم خوب فکر میکنم راه های بهتری هم باشه. (7 سال پیش)
+4 0
من این کار رو در سایت های دیگه به نحو دیگه ای دیدم. البته اون سایت ها مدارک معتبر میدن و اکثر افرادی که اون مدارک رو دارند تونستن تو شرکت هایی مثل گوگل ، AT&T و ... مشغول به کار بشن. روند کار اون سایت ها به این صورت هست که اگه متقاضی به مدارک اون دوره ها نیاز داشته باشه، میتونه هزینه ای برای دوره پرداخت کنه، و مربیان ملزم هستن نتیجه تمرین های اون دانش آموز رو بررسی کنند و دانش آموز رو برای دریافت مدرک اون دوره ارزیابی و راهنمایی کنند (مشابه داستان کارگروه این سایت). و البته اگه دانش آموز به مدارک اون دوره نیازی نداشته باشه، میتونه ویدئو های آموزشی اون دوره ها رو بصورت رایگان ببینه، ولی به جزوات اون دوره دسترسی نخواهد داشت. (البته جزوات هم شامل نکته برداری های همون ویدئو ها هست). بنظرم اگه سایت uncox بتونه مدارک معتبری در این زمینه به محصلین خودش ارائه بده، نتیجه کار در این کارگروه ها ارزشمند خواهد بود. علاوه بر این، مدارک معتبر در دست برنامه نویسان خبره، خود تبلیغ کننده سایت uncox خواهد بود. امیدوارم دوستان دیگه ای که این نظر رو میخونند بر سیاست های سایت uncox قضاوت نکنند. بهر حال قوانین تجارت الکترونیک، اجتماع و فرهنگ ما کمی با کشورهای دیگه فرق داره، و تمام این موارد باعث شده سایت uncox به این صورتی که میبینیم سیاست گذاری کنه. و هر شرکتی به نحوی که فکر میکنه بهتر میتونه به اهدافش برسه سایتش رو سیاست گذاری میکنه. امیدوارم سایت uncox هم بتونه هر روز محتوا های آموزشی بهتر و به روز در اختیار محصلینش قرار بده تا نمودار استقبال محصلین از سایت همیشه صعودی باشه. و به این امید که محصلین این سایت همیشه علمی به روز داشته باشند و هیچ وقت از هیچ مدیری مورد تمسخر قرار نگیرند، فقط به خاطر اینکه از منابع قدیمی یک مدرس خوب استفاده کردند. (7 سال پیش)
+4 0
من خودم آموزش برنامه نویسی اندروید رو از همین سایت یاد گرفتم و راضی هستم و خیلی هم دوست داشتم یه همچین چیزی باشه تا بهتر و اصولی تر بتونم کار در گروه رو یاد بگیرم . ولی استاد شما خودتون رو بزارید جای ما اگه شما به جای ما بودید حاضر بودید این 300000 رو بدید برا یادگیری اصولی کار در گروه یا همون پول کمترشو بدید به خرید آموزش های این سایت یا خرید چند پکیج آموزشی از سایت های دیگه ؟ ما که برنامه نویس اندروید هستیم سورس وب یا ios و .. رو میخوام چی کار ؟! اون طور هم که شما گفتید فروش این سورس کد هم برا خودش داستانی داره ! ولی تا آدم وارد کار نشه نمیتونه نظر بده که قیمت بالاست یا نه ! ولی یه پیشنهاد داشتم اونم اینکه چون این کار داره برای اولین بار انجام میشه کمی قیمت رو بیارین پایین تا بیشتر بچه ها شرکت کنن و نظراتشون رو در این مورد بگن تا بقیه بهتر بتونن تصمیم بگیرن که وارد گروه بشن یا نه ! یکی هم اینکه اگه یه جوری میشد این سایت از مشتری ها پروژه می گرفت بعدش با استفاده از کار گروهی این رو انجام میداد هم یه درآمدی میشد و هم یه حس جالبی به آدم دست میداد ! و در آخر هم از طرف همه ی بچه ها تشکر میکنم از استاد و همکارانشون که به فکر رشد علمی بچه های انجمن هستن . خدا قوت (7 سال پیش)
+1 0
سلام. در کل ایده خوبیه. اما مشکلاتی هم داره از جمله قیمت که میتونه متعادل تر باشه. من شخصا ممکنه در پروژه های بعدی شرکت کنم چون به نظرم این پروژه اول برام مبتدیه. (7 سال پیش)
+6 0
بعضی موقع ها نظراتی از بعضی کاربران می بینم که برام جای تعجب داره یعنی در واقع انتظارش رو ندارم. البته نظر ها همه محترم هستم ولی بعضی موقع ها نیاز هست پاسخی داده بشه. از جمله نظر دوستمون FSR ، اگر من جای شما بودم، نه تنها هیچ وقت همچین هزینه ای رو پرداخت نمی کردم بلکه از هیچ منبع آموزش فارسی هم استفاده نمی کردم و مثل چیزی که تاکنون یاد گرفته ام ادامه می دادم. اما من جای شما نیستم و در زمانی برنامه نویسی را شروع کردم که بازار کار اینقدر سریع در حال توسعه نبوده و زمان مهمترین ملاک نبوده است و مهمترین چیزی که من از نظر شما متوجه نشدم یعنی شما نیازتون با آموزشهای سایت ما برطرف نشده و ترجیح می دهید آموزشهایی از سایت های دیگر تهیه کنید! که اگر چنین است جای تعجب و سئوال دارد. نکته قابل تعجب دیگر این هست که برنامه نویس اندروید نیاز به سورس وب ( و وب سرویس ) ندارد؟! باز نکته قابل تعجب دیگر این هست که من گفتم اصلاً فروش سورس پروژه جایز نیست و نه این اینکه داستانی داره. مطمئناً ما کیفیت پروژه کارفرمای دیگری را فدای اهداف آموزشی خود نخواهیم کرد مثل این است که بیمار قلبی را بدهید دست پرستار عمل جراحی کند! (7 سال پیش)
+8 0
در مورد پاسخ دوست عزیز devloproid ، کدام شرکت مدرکی ارائه می دهد که برای Google و AT&T معتبر است؟! شرکت یا سایتی که با دریافت پول به مشتری خود مدرک عرضه کند تنها اعتبارش برای خودش است و برای شرکت هایی که عقب افتاده علمی هستند. شما اگر فردا 5 میلیون تومان هم به حساب من واریز کنید حتی یک برگه امضاء شده به شما مبنی بر اینکه علم کافی در حوزه برنامه نویسی دارید نمی دهم مگر اینکه از فیلتر های بسیار رد شوید که عبور از آن بسیار سخت است. پس هدف ما نه ارائه مدرک است و نه مثل سایت هایی که شما ذکر کرده اید قرار نیست کار کنیم و این نظر شما یقیناً باعث گمراهی کسانی که به این طرح مشتاق هستند می باشد. اگر مدیر شرکتی با دیدن اینکه شما با اکلیپس کار می کند شما را مورد تمسخر قرار داده ( و نه بخاطر ضعف علمی شما ) حتماً آن شرکت را در همین جا معرفی کنید تا ما همه او را مورد تمسخر قرار دهیم. (7 سال پیش)
+4 0
امید عزیز ، پروژه ما تنها یک نرم افزار نمایش تاریخ شمسی نیست و همینطور قرار نیست تنها در Android توسعه یابد، بلکه مجموعه ای از ماژول های تاریخ جلالی و Shell آن در بستر های وب ، اندروید و iOS است و قرار است API مناسبی برای آن نیز به جهت استفاده عموم در وب و Java عرضه شود. بنابراین قطعاً توسعه اندروید آن یکی از جزئی ترین کارهایی است که قرار است انجام گیرد. (7 سال پیش)
+2 0
سلام . استاد دوستمون نظرش رو گفته . اما اون مدیری که ایشون دارن میگن مطمئنا شما نیستید اصلا دو خط آخر نباید نوشته میشد . به دو دلیل : 1 - اینکه شما همچین مدیری نیستین و نیت شما پیشرفته 2 - اینکه من در آموزش ها تون مطلب قدیمی ندیدم همه بروز بودن و هستن . مهم اینه ک شما دارید نام خودتون رو ماندگار میکنید حرف دیگران اصلا ملاک نبوده و 99 درصد نظرات همیشه نظر بودن و در ریشه منطق ممکن هست همه 99 درصد اشتباه باشه . (7 سال پیش)
+5 0
دوستان من احساس می کنم عموم کاربران یا متن اصلی و نظرات من را نمی خوانند یا به ویدئو به دقت گوش نمی دهند. لطفاً قبل از اطمینان از تشخیص خود در خصوص این طرح، به ویدئو و نوشته ها دقت نمایید تا درج نظراتی که ناشی از مطالعه ناقص است ، کم شود و انرژی صرف پاسخگویی به سئوالاتی شود که جدید و نقاط ابهام این طرح است. (7 سال پیش)
+3 0
خدا وکیلی استادی که تا این موقع بیدار هست نباید قدرش رو دونست ؟ آدم علاقمند شب و روز براش مهم نیست. استاد من شما رو خیلی دوست دارم مشکل مالی دارم اما مطمئنا پول بیاد دستم برای علم همیشه هزینه میکنم . ان شا الله همیشه سلامت و با عزت باشی . عمری طولانی داشته باشی . حرف آخر اینکه آدم نباید منتظر لقمه آماده باشه (نصیحتی حتی برای خودم) . من خودم دانشجوی ارشد نرم افزارم دارم روی پایان نامم کار میکنم اونقدر پارتی بازی و بی سوادی دیدم که حالم بهم خورد و بیشتر اوقات نا امید شدم ادامه بدم چون آدم باید کسانی همراهش باشن که نه برای پول بلکه برای پیشرفت بجنگن که متاسفانه توی کشور خودمون امیدی ندارم همچین فرهنگی جا بیفته . (7 سال پیش)
+2 0
به این وبسایت امیدوارم البته اگه دست همکاری و برادری باشه . اون موقع هست که این پارتی بازی ها جلوی تکنولوژی کمر خم میکنه . (7 سال پیش)
+3 0
با توجه به فیلم و نظرات قراره داخل این طرح پروژه ای استارت زده بشه در همه ابعاد چه اندروید چه ios و....ولی موضوعی هست که هنوز متوجه نشدم کامل اینکه کسی که مثلا اندروید کار کرده فقط با عضو شدن در این گروه از سطح متوسط وارد سطح حرفه ای تری اندروید خواهد رفت یا نه اینکه در تمام بخش ها چه در وب چه ui و چه در مباحث دیگه دانش کسب خواهد کرد و توانایی کد زدن خواهد داشت؟ (7 سال پیش)
+3 0
استاد، هیچ راهی نداره که هزینه رو کمتر کنید؟ حداقل به مناسبت افتتاح این قسمت هزینه رو برای کارگروه اول نصف کنید. (7 سال پیش)
+2 0
راستی ای کاش از آینده uncox هم بگید؛ از اینکه آموزش های جدید اندروید تا کی به اتمام میرسند؟ آموزش های وب کی تکمیل میشن؟ سرویس هایی که همین امسال در سایت افتتاح میشن؟ آموزش بازی سازی و... (7 سال پیش)
+3 0
پاسخ زیر به دوست عزیز @مهدی که سئوال مفیدی مطرح کردند. (7 سال پیش)
+6 0
در خصوص آینده uncox همچنان باید منتظر بود و دید. طراحی سرفصل جدید ( که قبلاً به صورت کهکشان ها بود ) به فرم دیگری در حال برنامه نویسی است. همینطور فرمول های محاسبه تخفیف و اعمال در سبد خرید باید برنامه نویسی شود تا بخش های غیر رایگان که به زودی عرضه خواهند شد قابل دسترس باشد. پس بهتر است منتظر اتفاقات جدید باشیم. در خصوص کاهش قیمت، همین الان قیمت نصف است یعنی هزینه واقعی ساخت این پروژه بین 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد که ما آنرا به عدد 300 هزار تومان کاهش داده ایم. :) (7 سال پیش)
+3 0
به نظر شما، ما با عضو شدن در کارگروه، از فعالیت های برنامه نویسی پروژه های شخصی مون باز نمی مونیم؟ (7 سال پیش)
+6 0
چنانچه شاغل ، دانشجو ، سرباز یا محصل باشید باز خواهید ماند، چونکه انتظار می رود حدود 4 ساعت در روز را برای انجام تسک ها خود وقت بگذارید. (7 سال پیش)
+6 0
با درود و احترام فراوان خدمت استاد عزیزم سایت udacity رو اگه یه نگاهی بندازین، میبینید که خیلی از دوره های این سایت رو میشه بطور رایگان شرکت کرد، ولی اگر بصورت رایگان در این دوره ها شرکت کنید، قاعدتا سایت نمیتونه وقت مربیانش رو برای بررسی توانایی های شما هزینه کنه (چک کردن انسانی نتیجه امتحانات و تست ها و برنامه های دانش جو) و نخواهد توانست مدرکی مبنی بر گذراندن اون سطح از کلاس به شما ارائه بده. و اگر هزینه دوره (که اگه به تومن تبدیل بشه مبلغ قابل توجهی هست، ولی برای یک کارگر آمریکایی با حقوق 600 دلار در هفته قابل توجیه هست) رو پرداخت کنید، و همچنین بتونید تمرین ها و برنامه های خواسته شده رو بنویسید، میتونید دارنده مدرک این سایت هم باشین. در مورد استخدام شدن در شرکت های گوگل و سایر شرکت های آمریکایی هم ، در صفحات این سایت،چند نمونه از دانشجوهای فعالش رو مثال زده و تمام کاربران میتونن ببینن. و مطمئنا این شرکت ها برنامه نویس های بی سواد استخدام نمیکنند، ولی برای دوره هایی که خودشون تنظیم کردن و براش مدرک تنظیم کردن، ارزش قائل هستند. در مورد تمسخر کردن یک مدیر من ناراحت نمیشم و مشخص هست که وقتی یک مدیر فقط به UI اهمیت میده، دلیلش تنها کم کاری خودم من در زمینه استفاده از ماژول های جدید تر هست. ولی انتظار دارم مربی اندروید من که معتقد هستم از بهترین مربیان ایران در زمینه اندروید هست، بهترین آموزش هاش و ریز ترین تجربیات برنامه نویسیش رو هم در اختیارم بگذاره تا در صورت نیاز بتونم اونها رو هم مطالعه کنم. و همیشه حاظرم برای بهترین آموزشهای استادم هزینه کنم. (7 سال پیش)
+4 0
با عرض سلام و ادب . نکته ای که به ذهنم در مورد کارگروه میرسه اینکه که کار خیلی مفید و قشنگیه . به دلیل اینکه برای اکثر افراد وارد شدن به درون پروژه و بازار کار ، کار خیلی مشکلیه و بعضی از افراد ماه ها دنبال انجام پروژه و کار میگردند. از این جهت یه ایده جالبیه. حالا از جهت دیگه بخوایم به این قضیه نگاه کنیم درسته که برای دانش آموختگان یه فرصت مناسب برای ورود به کار و پروژه است، اما بنظرم هزینه دیگه لازم نیست ، به دلیل اینکه اگر یک فرصت خیلی خوب برای اعضای گروه است ، برای صاحبان پروژه هم خیلی مناسب است و سود داره . به دلیل اینکه پروژه شما توسط اعضای سایت به صورت رایگان تکمیل شده و همچنین شما از فروش این پروژه هم درآمد خواهید داشت. اگر هزینه رو برای وفاداری شخص به پروژه میگیرید ، میتونید از روش های دیگه برای این موضوع استفاده کنید . بنظرم اینطوری بیشتر یه همکاری برد برد خواهد بود. من فقط نظر شخصی ام را نوشتم(شاید نظرم صحیح نباشه) . امیدوارم که تیم Uncox مثل همیشه موفق و پایدار باشه . :) (7 سال پیش)
+3 0
من نکته ای دیگر رو هم اضافه کنم که مشکل هزینه کردن نیست. هزینه کردن در راه کسب عمل بسیار عالی و در آینده مفید است من به دید سرمایه گذاری برای آینده به این موضوع نگاه می کنم. من بسته های آموزشی شما رو با اینکه برام هزینش زیاد بود خریدم و واقعأ لذت بردم . بسیار بسیار مفید بود. اما با این موضوع که شخصی کار کند و هزینه هم پرداخت کند یه مقدار مخالفم. جسارت من رو ببخشید. (7 سال پیش)
+3 0
هزینه دوره تنها به خاطر وفاداری اعضا نیست ، توضیحات لازم دررابطه با مبلغ پرداختی در ویدئو توسط استاد مطرح شده . (7 سال پیش)
+5 0
دوستان لطف کن از هر 2 تا نظر یه نظر در رابطه به کم کردن قیمت ندن چون این مسئله باعث میشه استاد دلسرد بشه ، اموزش های زیادی هست و خیلی از دوستان میگن سایت های دیگه همین اموزش ها یا همین مسئله کار گروه رو به صورت رایگان عرضه میکنن که اینجا واقعاً جای سوال هست که چرا شما توی اون سایت فعال نیستید ؟ اگر فعال باشید که دیگه وقت امدن به اینجا رو نباید داشته باشید :| . فیلم و حرف های استاد رو با دقت گوش کنید استاد باید 1-2 ماه وقت برای همین پروژه بزاره حالا اینجا بد نیست مقداری فکر کنید ببینید استاد هزینه ای نداره ؟ چطور میتونه زمانش رو برای شما صرف کنه ؟ من خودم ممکنه نتونم توی پروژه شرکت کنم ولی قرار نیست بیاد بکوبم توی سر کار و بگم این چرا هزینه میبره در صورتی که میتونه رایگان باشه ؟ خیلی ها میگن چرا پروژه رو نفروشیم و پول حاصل از اون رو به استاد بدیم و سودی برای خودمون بشه ، استاد هم میتونه بگه پس پروژه رو بشینید بنویسید منم برای کسب درامد باید وقتم رو جای دیگه بزارم تا بتونم درامدی داشته باشم و شما در نهایت بدون کمک استاد نمیتونید اون پروژه رو به صورت کامل اونجوری که انتظار میره بسازید. این پروژه ممکنه برای خیلی های مفید باشه و بتونن درونش شرکت کنن پس لطف کنید با نگفتن این که قیمت زیاده و مسائلی که باعث دلسرد شدن استاد میشه نگذارید پروژه کنسل بشه . (7 سال پیش)
+4 0
همونطوری که استاد عرض کردن هزینه 700 تا 1 تومن بوده و با تخفیف شده 300 تومن , شما انرژی و زمانی هم که صرف اینکار میشه رو حساب کنید و اینکه سورس کلی کار هم در اختیارتون هست , به نظر من مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید فقط و فقط مدیر پروژه هست , دوستانی که تجربه کاری بالاتری دارند متوجه این موضوع هستند که یه مدیر پروژه بد میتونه تا آخر عمر حرفه ای یه برنامه نویس در اون تاثیر گذار باشه و برعکس این موضوع اگه یه مدیر پروژه عالی مثل استاد آقاجانی باشه میتونه باعث پیشرفت چشمگیر کارآموز بشه , در کل به نظر من طرح کارگروه میتونه برای اونایی که شرکت میکنن یه سکوی پرتاب باشه به مراحل پیشرفته تر برنامه نویسی. (7 سال پیش)
+1 0
به نظر بنده طرح خوبی نیست ، از استاد انتظار دارم همون آموزش ها رو جلوتر ببره (7 سال پیش)
+3 0
استاد افتخار بزرگیه که با شما کار کنم ایده بسیار خوبی دارید ولی متاسفانه دستم خالیه.فلن وقتمو میزارم تا بیشتر یاد بگیرم تو پروژه های دیگه شرکت میکنم.به امید موفیقت های بیشتر تیم uncox (7 سال پیش)
+4 0
آقای HOSSEIN033 درج نظرات و نقد طرح بلامانع هست ، اما اگر میخواهید نظری درج کنید توضیحاتی برای تایید و یا مخالفتتون بدید و از درج اسپم و نظرات غیر مفید خودداری کنید . شما از سال 93 در مجموعه uncox عضو شدید اما امتیاز تخصصی شما در بخش اندروید از کسانی که حداقل یک سوال فنی تکراری درج کرده اند نیز کمتر است ، حداقل کمی فعالیت مفید در انجمن داشته باشید و بعد انتظاراتتون رو بیان کنید . (7 سال پیش)
+2 0
سلام، استاد واقعا این اقدامتون قابل تحسین هست. خیلی ممنونم از اینکه به فکر دانش آخوته هاتون هستید (7 سال پیش)
+1 0
با تشکر از اقای اقاجانی .... فکر میکنم دیگه نیاز به بحث نیست ولی حداقل به عنوان پیشنهاد حساب کنید. بعله کار شما برای کسی که مبتدی هست بسیار ارزشمند هست من سوالم برای اشخاصی بود که حداقل مبتدی نیستن چی در نظر گرفتین؟ ایا منی که میتونم پروژه رو یک هفته ای بنویسم به تنهایی چرا باید هزینه کنم؟ و اینکه همیشه افراد مبتدی میاد به انجمن واسه اونا هم فکری بکنید ... حداقل از با تجربه ها کمک بگیرید ... کل طرح فوقالعاده هست امیدوارم بیشتر روش کار بشه که بتونید به همه کمک کنید ... موفق باشید (7 سال پیش)
+1 0
سلام. استاد ما خودمون یه تیم کامل برنامه نویسی هستیم، که توی زمینه موبایل پروگرمینگ و ویندوز، و لینوکس فعالیت داریم. آیا میتونیم مبلغی ر که قرار هست رو بپردازیم و پروژه ی مد نظرتون رو به تیم ما بدید ؟ یا همچین چیزی امکان نداره (7 سال پیش)
+6 0
هدف نه گرفتن پول است و نه انجام پروژه، تنها هدف قوی شدن بچه ها در کار تیمی و گروهی هست که در طولانی مدت برای ما سودآوری خواهد داشت. (7 سال پیش)
+1 0
من پیشنهاد بهتری دارم: این طرح خوبه اما خشکه. فرض کنید کسی میخواد یک برنامه بسازه، خب به خیلی از مشکل ها برخورد میکنه، اون فرد مشکلش رو مطرح میکنه و برای حل این مشکل در سایت یک مناقصه راه میندازه، شاید کسی این مشکل رو به صورت رایگان حل کنه، افراد با قیمتهای پیشنهادی خود در زیر پست مطرح شده نام برده میشوند و بعد از انتخاب طرف مورد نظر از سوی مطرح کننده مشکل و بعد از حل مشکل پول به حساب فردی که مشکل رو حل کرده واریز میشه (البته باید به یک حدی برسه مثل 100 هزار تومن). البته درصدی به سایت UCOX تعلق بگیره. با این کار همه نتیجه خواهند گرفت. (7 سال پیش)
+1 0
داداش مثل اینکه فیلم رو ندید اول اون رو نگاه کنین استاد کامل توضیح دادن هدف از این کار چیه هدف درامد تمام بچه های سایت که نیست البته میشه گفت یک جوریایی هم هست .ایده شما هم خوبه اما خب نتیجشم فرق میکنه @gadolf (7 سال پیش)
+2 0
من فیلم رو کامل دیدم، از این طرح استقبال زیادی نخواهد شد یا موقتاً شاید موفق باشه به این دلیل که ایرانی ها برای سخت افزار گوشی پول زیادی خرج میکنن اما برای کارهای نرم افزاری به هیچ وجه هزینه نمیکنن. باید این سایت به یک سایت منبع درآمد برای همه تبدیل بشه نه اینکه فقط شبیه سایت stackoverflow بشه. به نظرم من تلفیق دو سیاست سایت stackoverflow و فروشگاه های اندرویدی از نظر درآمدزایی بهترین گزینه برای پیشرفت این سایت است که باعث پویایی بسیار زیاد سایت خواهد شد. کمی باید به اهداف بزرگتری اندیشید، هر چند مطمئناً هدف آفای آقاجانی هم همینه. در کل هم پول مهمه هم پیشرفت. (7 سال پیش)
+4 0
دوباره سایت بی سر و صدا شده که! ما هر روز سر میزنیم به سایت به امید خبر های خوب جدید! (7 سال پیش)
+3 0
gadolf عزیر پیشنهاد شما میشه سایت پونیشا که من خیلی وقت پیش پیشنهاد دادم اما استقبال نشد (7 سال پیش)
+2 0
ممنون از دیدگاه ها و نظرات دوستان ، لطفا تا اطلاع ثانوی و برگزاری دوره بعدی کارگاه در این تاپیک مطلبی درج نفرمایید . (7 سال پیش)
0 0
با سلام به همه دوستان موافق و مخالف و مدیران سایت ، اونایی که مخالف هستن و فکر میکنن این هزینه زیاد هست ، سخت در اشتباه هستن ، بنده 2 سال است که با این سایت آشنا هستم و آموزش رو با این سایت شروع کردم با اینکه الان زبان های برنامه نویسی دیگه ای نیز یاد گرفتم و هم اینکه توی یه شرکت مشغول به کار هستم ، باز خیلی مشتاق بودم که توی این طرح شرکت کنم ولی از نظر زمان ، کمبود وقت دارم ، این طرح میتونه خیلی به دوستان کمک کنه ، لطفا با نظرات منفی روحیه استاد رو کم نکنید دوستان . (7 سال پیش)
 برای این سوال 3 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncocoder  7 سال پیش
+11 0

سئوال این است که: با توجه به فیلم و نظرات قراره داخل این طرح پروژه ای استارت زده بشه در همه ابعاد چه اندروید چه ios و....ولی موضوعی هست که هنوز متوجه نشدم کامل اینکه کسی که مثلا اندروید کار کرده فقط با عضو شدن در این گروه از سطح متوسط وارد سطح حرفه ای تری اندروید خواهد رفت یا نه اینکه در تمام بخش ها چه در وب چه ui و چه در مباحث دیگه دانش کسب خواهد کرد و توانایی کد زدن خواهد داشت؟

این سئوال خوبی است و از جهات زیر قابل پاسخگویی است:

  1. برای افراد، کاری که بیشتر در آن توانایی دارند انتخاب می شود و در همان بخش رشد چشمگیری خواهند داشت.
  2. یک برنامه نویس نیاز به دانش فنی ، تجربه فنی ، تجربه کاری و در نهایت عرضه محصول خواهد داشت. دانش و تجربه فنی را آموزشهای ما ارائه می دهد، اما کارگروه تجربه فنی ، تجربه کاری و سعی در عرضه محصول را انتقال خواهد داد. فرمول های دیگری برای بدست آوردن تجربه کاری قابل استفاده است و آنهم شرکت در دوره های کارآموزی یا فعالیت در تیم ها و پروژه های Open Source و یا شرکتی می باشد. اما کارهای شرکتی معمولاً در خارج از تهران وجود ندارد و فعالیت های Open Source نیاز به دانش وسیع در ابتدای کار خواهد داشت. همینطور شرکت ها و کارفرمایان از استخدام افرادی بدون سابقه کاری و نمونه کار موفق گریزان هستند. که همه اینها در این فرصت قابل دستیابی است.
  3. هر فردی نسبت به نیاز و تلاش خود می تواند از منابع پروژه بهره برداری کند. هر چه تلاشش بیشتر باشد و چند منظوره فکر کند ، می تواند از ابعاد متفاوت تری به پروژه نگاه کند و بیشتر یاد بگیرد، و هر چه ساده تر به قضیه نگاه کند تنها پیشرفت خود را در زمینه تسک های واگذار شده خواهد دید.
  4. از هر فرد در انتها خواهیم خواست بخش خود را به شکل یک ویدئو آموزشی تبدیل کند که در اختیار سایر اعضاء کارگروه قرار خواهد گرفت که در آن به جزء تمامی اجزای کار خود را شرح داده است و حتی نحوه پیاده سازی گرافیک یا منطق الگوریتم در آن قابل مشاهده خواهد بود. به این شکل منابع همیشگی برای رجوع در آینده وجود خواهد داشت. همینطور هر عضو موظف به مستند کردن فعالیت های خود به زبان فارسی خواهد بود.
  5. برخی از کاربران چند محصول را خریداری کرده اند و به همه آنها علاقه مند هستند، این دوستان علاوه بر گستره منعطف تری در شرح وظایف، سود بیشتری نیز از سورس پروژه خواهند برد.
  6. بسیاری از دوستان با دیدن شباهت ها و تفاوت های توسعه در Platform های مختلف، درک خواهند کرد که لازمه پیاده سازی یک نرم افزار بر روی بستر های مختلف به شکلی است و آنها با هم به چه شکل ارتباط برقرار می کند و به یک ایدئولوژی خواهند رسید که حتی در پروژه های شرکتی معمولاً دست یافتن به سورس همه Platform ها نیازمند داشتن اجازه از مدیر فنی است ( که معمولاً منفی و دسترسی محدود است )
  7. طبیعتاً سرعت نشر محصول از طرف ما با کیفیت بالاتر و با بازدید بیشتر خواهد بود و به این ترتیب سایر ناشرین ( اعضاء کارگروه ) ممکن است از نشر خروجی به نتیجه قابل توجهی نرسند، اما به همین میزان هم اعتبار رزومه ای که در نرم افزار و سرویس های منتشر شده توسط ما صورت می گیرد، بالاتر خواهد بود و احتمال استخدام این افراد در پروژه ها به مرور زمان افزایش خواهد یافت.
  8. و البته یک نکته بسیار مهم که هر عضوی در این کارگروه رتبه بندی شده و نسبت به میزان فعالیت مفیدش، در سایر کارگروه ها با تخفیف ویژه دعوت به همکاری خواهد شد. همینطور در آینده پنلی برای اعضاء کارگروه نمایش داده خواهد شد که جزئیات کاملی از فعالیتشان در پروژه های مختلف را داراست و آنها را در سطوح و تخصص های مختلف درجه بندی می نماید. مطمئناً درجات بالاتر مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار خواهند گرفت.
  9. هر عضو کارگروه می تواند طبق Credit ـی که در هر سرویس سایت ما درج می شود ( که توسط این کارگروه ها ایجاد شده ) خود را جزئی از برنامه نویسان مجموعه سرویس های ما بداند و این بهترین نقطه شروع برای استخدام در تیم هایی است که به تخصص بالاتری نیاز دارند.
پاسخ به سوال 
uncocoder  7 سال پیش
+13 0

اطلاعات ثبت نام و ظرفیت کارگروه در این پاسخ درج خواهد شد.

کارگروه پروژه تاریخ جلالی:

رزومه های دریافتی :        10 عدد
رزومه های قابل پذیرش :   9 عدد
ظرفیت باقیمانده :           1 نفر

دوستان توجه کنند که به حداکثر توسعه دهندگان PHP و Android رسیده ایم و تنها پذیرش رزومه هایی که توانایی توسعه iOS و گرافیک UX دارند ممکن می باشد.

+3 0
من پول رو آماده کردم + رزومه و مشخصات؛ اما شک افتاده توی ذهنم. چون دوباره ممکنه آموزش های اندروید جدید غیر رایگان باشه و ما مجبور باشیم دوباره هزینه پرداخت کنیم. یا مثلا اینکه آیا مثلا برای من ( شخص x ) با این سطح توانایی این کارگروه مفید خواهد بود؟ و یا بجای هزینه کردن برای این کارگروه، این پول در زمینه های دیگری خرج و یا پس انداز شود... (7 سال پیش)
+4 0
آیا ما با level up های مناسب میتونیم به استخدام شرکت فوژان رسانه در بیایم؟ و اینکه محدودیت سنی وجود نداره؟ (7 سال پیش)
+5 0
استاد پس ما چی ؟؟؟؟؟؟ اخه این انصاف نیست وقتی دوست داریم شرکت کنیم امکانی نباشه که بشه چون من هنوز دوست دارم چیزهای جدید و پیشرفته یاد بگیرم من تمام اموزش های سایت خریدم اما الان شرایطش نیست بخوام 300 یا 500 یا ..... پول بدم (7 سال پیش)
+8 0
یه نکته ای هم که باقی می مونه: مثلا من ( شخص x ) مبلغ ۳۰۰ هزار تومن رو تهیه کرد و در کار گروه شرکت کرد. حالا این شخص برای شرکت در کارگروه های بعدی باید حتی پول بیشتری پرداخت بکنه. پس یعنی شخص x باید درآمد ثابت و نسبتا بالایی داشته باشه که حداقل ۵۰۰ هزار تومنش رو صرف آموزش بکنه. ( که خدا رو شکر توی دنیای برنامه نویسی چنین حقوقی وجود نداره! ) ( الان باز بعضی از دوستان میگن " مگه بیل گیتس توی کار IT نیست؟ " در جواب این دوستان هم باید بگم که اونا توی سیلیکون ولی کار میکنن و نه در ایران! ) و به قولی توی ایران " مردم ۸ شون گرو ۹ شونه! ". شما باید همه مردم جامعه رو در نظر بگیرید و ببینید درآمدشون چقدر هست. همون دوستانی که میگن " ۳۰۰ هزار تومن واسه آموزش چیزی نیست "، خودشون آیا در کارگروه عضو شدند؟ آیا این معقوله که این تاپیک با این همه بازدید فقط ۷ تا درخواست برای کارگروه داشته باشه؟ تازه الان که ۳۰۰ هزار تومن هست وضعیت اینجوریه. اگه قیمت بالاتر بره که دیگه هیچ! شما مشکل هزینه رو حل کنید، همه ما به قول معروف " با کله میایم! ". خیلی از دوستان هم هستند ( مثل خودم ) که فقط دنبال اون ویدئو های مشاوره ای و تکمیلی هستند و علاقه ای به انجام چنین پروژه هایی ندارند. در کل برای آینده این قسمت باید خیلی فکر کرد. اگه لحنم تند بود و صحبتم طولانی، عذر میخوام. ممنون (7 سال پیش)
+2 0
اکثر قسمت صحبت های شما رو استاد توی ویدیو مطرح کردن و پاسخ دادن (7 سال پیش)
+6 0
ما کسی رو مجبور به شرکت در دوره ها نمیکنیم ، مطمئنا کسانی که در دوره ها شرکت خواهند کرد به قدری تواناییشان بالا خواهد رفت که سود خوبی هم از این دوره ببرند . اگر شما به درآمد حتی 300 هزار تومانی هنوز نرسیده اید ، احتمالا در حال طی نمودن مسیری اشتباه هستید . حتی برنامه نویس مبتدی هم با تولید یک برنامه میتونه ماهی 600 هزار الی 1 میلیون تومان از طریق انجام پروژه درآمد داشته باشه و یا با سطحی ترین اطلاعات برنامه نویسی در شرکتی استخدام بشه و حداقل حقوق پایه که 800 تومان هست را دریافت کنه . البته سن شما زیاد نیست و تجربه زیادی هم در این مورد مطمئنا ندارید ، کسانی که مثل استاد کارکشته هستند و سابقه چندین ساله در مدیریت پروژه و تیم های برنامه نویسی داشته باشند متوجه سودمندی این طرح هستند. (7 سال پیش)
+8 0
توصیه ای نیز به دوستان میکنم در رابطه با کسب تجربه ، تا زمانی که در شرایطی هستید که نیازی به کسب درآمد ندارید (متاهل نشدید) تا جای ممکن برای یادگیری هزینه کنید ، این هزینه زمانی و هم مالی هست و چه چیزی بهتر از اینکه آدم دسترسی به یک منبع بومی ، زنده و با تجربه مثل استاد آقاجانی داشته باشه ، من خودم قبل از که در جمع تیم uncox وارد بشم یکی از آرزوهام این بود که با ایشون کار کنم چون میدونستم که ایشون هم از نظر شخصیتی آدم سالمی هستند و هم از نظر تجربه بسیار با سواد . تعریف های بنده رو به عنوان شاگرد ایشون در نظر بگیرید ، مطئنا استاد نیازی به تعریف ندارند و کیفیت کار ها و آموزش های ایشون گویای همه چیز هست و دوستان نیز از این موضوع مطلع هستند .جمله ای هم از بزرگان صنعت IT هست که مطمئنا شنیده اید : تا زمانی که جوان هستید کار کنید برای یادگرفتن و نه برای کسب درآمد (7 سال پیش)
+3 0
حرفتون صحیح و میدونیم استاد هم کارش درسته وگرنه هیچ کس هزینه نمی کرد. من خودم به شخصه ماهی 1 میگیرم و از نظر پول دادن مشکلی نیست که نداشته باشم اما شما هم توی ایران زندگی می کنید و از مشکلات خبر دارنی از اون گذشته اتفاقاتی توی زندگی هر کسی هست که مجبوره هزینه کنه تا مشکل بر طرف بشه منظورم بیماری و چیزایی مثل اونه من به شخصه از اول هم نگفتم چرا پولی گفتم چرا یک جا اگر استاد نفری 150 هم بگیره با 5 نفر میشه 750 همون میزانی که استاد گفت ارزش پروژه هست تازه با انتشار پروژه هم میشه برای انکو درامد کسب کرد و فکر نمی کنم کسی مخالف باشه با این قضیه از خداشونم هست میگن با مشارکت من بوده کیه که بدش بیاد ؟؟ شرمنده زیاد شد (7 سال پیش)
+4 0
خیلی عذر میخوام؛ ولی اینا همش شعاره؛ تکلیف برنامه نویسی اندروید و مارکت بازار که مشخص هست و هممون میدونیم و نیاز به تکرار مجدد نیست. برای برنامه نویسی وب هم که همه به شرکت ها رجوع میکنن و نه شخص. و اینکه سایت شخصی هم درآمد آنچنانی نخواهد داشت. مگر اینکه شانس داشته باشیم و کارمون بگیره ( مثل uncox ). پس قضیه برنامه نویسی وب هم منحل شد. برنامه نویسی iOS هم دردسر های فوق العاده زیادی داره ( بخاطر سیاست های اپل و جدیدا هم سیاست های ایران! ). پس برنامه نویسی iOS هم صرفه نداره. اگر هم بخوایم توی شرکتی استخدام بشیم، میگن " خودمون هم اضافی هستیم! ". ( با این وضع اقتصادی ) و یا اینکه رزومه پر باری میخوان که ما نداریم. متاسفانه وضعیت جوری شده که اگه پول نداشته باشیم باید بمیریم... (7 سال پیش)
+3 0
منظوره من ببشتر با دوستانی بود که اعتراضات و صحبت های نا به جا دارند . مطمئنا خیلی از دوستان علاقمند هستند که در این کارگروه شرکت کنند اما به خاطر هزینه آن نمیتوانند در آن حضور یابند . برای بدست آوردن چیز های با ارزش باید هزینه کرد. حالا هم دیر نیست . وقتی شما میخواید چیزی که دوست دارید رو بخرید از قبل براش برنامه ریزی میکنید و سعی میکنید خرجتون رو کنترل کنید تا پولتون برای خرید اون وسیله که مثلا ماشین باشه جمع کنید . حالا شما میتونید برنامه ریزی کنید برای دوره بعدی اگر خدا خواست برگزار شد شما هم بتونید شرکت کنید ، تازه با این تفاوت که پولی که بابت این دوره پرداخت میکنید در آینده چندین برابر به خودتون بر میگرده . خیلی ها هزینه میکنن روزمه جعلی بسازند تا در جایی استخدام بشن و یا پروژه ای رو بهشون بدن ، حالا شما با این شرایط با کمترین هزینه هم سواد فنیتون رو بیشتر کردید هم رزومه واقعی دارید، که اگر خودتون میخواستید پروژه رو انجام بدید شاید چندین ماه تلاش نیاز داشت . (7 سال پیش)
+4 0
امیدوارم مدیران سایت از این انتقاد ها ناراحت نشوند و باز هم میگم، اگر صحبت هام تند بود معذرت میخوام. ممنون (7 سال پیش)
+4 0
دوست گرامی Feasco شما اگر فکر میکنید برنامه نویسی برایتون سودی نداره پس چرا وقتتون رو هزینه میکنید ؟ به جای اینکار برید سراغ رشته دیگه ای شاید براتون سود بیشتری داشته باشه . شما میتونید توی همین انجمن برید از 10 نفر اول سایت سوال بپرسید ببنید الان در چه جاهایی مشغول هستند . اکثرا یا خودشون شرکت زدن یا در شرکت های معروف مشغول به کار هستند . مطمئنا تلاش خودشون باعث این نتیجه شده . به هر حال اگر فکر میکنید برای شما این دوره سودمند نیست به جای درج کامنت های منفی به کار های مفید تری بپردازید . (7 سال پیش)
+4 0
من عاشق برنامه نویسی و کامپیوتر هستم و با هیچ زمینه ای عوضشون نمیکنم. اما حقیقت اینه که بازار کار کساد هست و درآمد زایی سخت. به هر حال قضاوت رو بر عهده دوستان میزارم. بیش از این هم ادامه نمیدم تا این طرح " منفی " جلوه نکنه. (7 سال پیش)
+3 0
سلام من خودم جرء کسایی هستم که رزومه دادم ولی استاد اقاجانی یه پیشنهاد دارم.میدونم که شما برای بالا بردن سواد بچه ها تلاش میکنید و این قایل نقدیر و غیر قابل جبران ولی چرا توی این موضوع خاص چرا فقط 10 نفر!!میبینید که همه علاقه دارن که تو این کار باشن و اموزش ببینن.من یه یشنهاد دارم شما مثل اموزش های دیگتون این مجموعه رو که طبق صحبتهای خودتون چند روز بیشتر براتون زمان نمیبره رو به صورت ویدئو اماده کنید و با قیمت پایین تر تو سایت قرار بدین یا همه و همه بتونن استفاده کنن و اینجوری به نظر من سود بیشتری برای هر دو طرف داره.همه ما یا حداقل بیشتر ما که اموزش های شما رو دیدیم میتونیم برنامه بنویسیم جاهایی هم که نیاز حرفه ای تر بوده خودم به شخصه با کمی تحقیق در اینترنت انجامش دادم پس این اموزش ها برای ما بیشتر جنبه اموزشی خواهد داشت.لطفا به این موضوع فک کنید (7 سال پیش)
+4 0
دوست عزیز Feasco , اینطوری که شما مطرح کردی پس برنامه نویسی کلا درآمدی نداره ! و شما هم دنبال معجزه هستی نه آموزش ! به نظر من اگر به دنبال رشته دیگه ای باشید میتونید بهتر نتیجه بگیرید. (7 سال پیش)
+4 0
مطمئنا کارگروهی و انجام پروژه به صورت واقعی جایگزین آموزش ویدئویی نیست و پیشرفت واقعی زمانی هست که برنامه نویس شروع به انجام پروژه میکنه ، مخصوصا اینکه ازش انتظار داشته باشند پروژه رو تحت شرایط خاصی انجام بده . محدودیت ظرفیت هم منطقی هست چون پروژه اجازه تعرض از این حد را نمیدهد . (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  7 سال پیش
+16 0

با توجه به نظرات که تاکنون درج شده به نظر می رسه سئوال دیگری که جنبه رفع ابهام داشته باشه وجود نداره و بیشتر نظرات در حیطه علل گرفتن هزینه از اعضاء کارگروه هست. پس در این شرایط با توجه به اینکه راه اندازی کارگروه برای من 100% ضرر مالی و زمانی هست ( در کوتاه مدت ) توجیح این طرح توسط من می تونه منجر به سوء برداشتی بشود که « چرا وقتی سود نمی کنند اینقدر تشویق می کنند که مردم عضو این طرح شوند » . در صورتیکه تنها شفاف سازی تاکنون مد نظر ما بوده.

طرح هایی که حداقل در 5 کارگروه اول قرار هست ساخته شوند ، طرح هایی هستند که سرجمع 2 تا 3 روز توسط شخص خودم به طور کامل ساخته می شوند پس صرفاً سود اعضاء کارگروه مطرح است.

بیشتر از این در خصوص کارگروه صحبت نخواهیم کرد. به امید خدا با رزومه های ارسال شده شروع می کنیم و به زودی تاپیک جدیدی به عنوان «نظرات اعضاء کارگروه» ایجاد خواهد شد تا ببینیم آیا راضی هستند یا خیر.

موفق باشید.

+3 0
موفق باشید استاد عزیز افتخار شرکت در این کارگروه رو نداشتم انشالله برای پروژه های دیگه در خدمت هستم (7 سال پیش)
+3 0
استاد برای رزومه های قابل پذیر و غیر قابل پذیر لطف میکنید یک ایمیل بزنید که حداقل با خبر باشیم تایید شده یا نه (7 سال پیش)
+2 0
با سلام خدمت آقای آقاجانی و آقای کاشی زاده و همکاران محترم.. بنده با توجه به کیفیت و خلاقیتی که همیشه از شما دیدم ... قطعا این طرح شما هم بسیار خوب خواهد بود.هیچ چیز ارزشمندی قطعا رایگان نخواهد بود.بنده شاغلم و همزمان الان مشغول انجام دوپروژه هستم.خیلی علاقه مند به فعالیت هستم.از طرفی میترسم شرمنده دوستان بشم و نتونم ادامه بدم. سوال بنده اینه آیا امکان شرکت در کارگروه همیشه فراهمه ؟ (7 سال پیش)
+3 0
همونطور که استاد در ویدیو و نظرات اشاره کردند این تازه اولین کارگروه هست و بعد از اتمامش کارگروه های بعدی برگزار میشه و مجدد اعضای جدیدی میتونند شرکت کنند. (7 سال پیش)
+2 0
با سلام به نظرم کار جالبه و برای کاربران خیلی میتونه مفید باشه (7 سال پیش)
+4 0
اگر میشد کارگروه ها رو بصورت موازی تعریف میکردید خیلی بهتر میشد و کاربران میتونستند در کارگروه مورد علاقه خود شرکت کنند . اینجوری برای هر کارگروه اگه 1 تا 2 ماه وقت بخواد ببره خیلی طولانی میشه (7 سال پیش)
+2 0
استاد انصافا له شدم :( من دیشب تاپیک رو خوندم ، امروز هم سرکار بودم . الان رسیدم خونه دیدم نوشتید با رزومه های ارسال شده کار رو شروع میکنید . حداقل 48 ساعت زمان میدادید :( واقعا دیگه فرصتی برای ارسال رزومه نیست ؟ (7 سال پیش)
+3 0
هنوز گرفتن رزومه برقرار هست و تا گنجایش 10 نفر پذیرش داریم ، در حال حاضر 7 نفر ثبت نام قطعی کردند و 3 نفر دیگه جا برای حضور داریم میتونید رزومه خود را به ایمیل uncocoder@gmail.com ارسال کنید . (7 سال پیش)
+1 0
من پروفایل لینکداین ام کامله. حتما باید رزومه pdf درست کنم یا لینک پروفایل لینکداین رو بفرستم کفایت میکنه ؟ (7 سال پیش)
+3 0
pdf تهیه کنید و کلیه اطلاعات هویتی و توانایی های فنیتون رو ارسال کنید . (7 سال پیش)
+4 0
در مرحله اول تنها یک کارگروه تعریف می شود تا با مشکلات کار بیشتر آشنا بشیم و بتونیم تمام انرژی را مستقیماً برای آن یک کارگروه قرار دهیم. در مراحل بعدی، کارگروه های متفاوتی با سوژه های متفاوت مطرح خواهد شد. (7 سال پیش)
+1 0
سلام یه طرح عالیه فقط یه سوال اگه به درامد برسه ایا ما هم در اون شریک هستیم؟ (7 سال پیش)
+3 0
ویدئو. را گوش دهید توضیحات لازم در رابطه با همه سوالاتی که مطرح شده، داده شده است . (7 سال پیش)
+1 0
ممنون استاد که وقت گذاشتید کامل جواب دادید.....فقط در مورد 4 گفتین که در انتها از اعضا می خواهیم فیلم مراحل کارشون رو بسازن و در اختیار بقیه اعضا گروه قرار بدن....اینجا یه کم مشکل هست از این بابت که گاهی برای انجام کاری مثلا از چند خط کدی استفاده می کنیم که بعنوان سمپل از اینترنت پیدا کردیم یا اینکه از پروژه دیگه ای برداشتیم و حالا بخوایم در داخل فیلم توضیح بدیم سخته با و جود اینکه هنوز خودمون فرایند کارشو درک نکردیم. (7 سال پیش)
+5 0
حتی اگر سورسی از جایی درج می شود باید حتماً شما آنرا تست کنید و به درک کاملی از آن برسید چون در صورت عدم درک کافی از آن در نگهداری و تغییر آن به مشکل خواهید خورد. (7 سال پیش)
+6 0
خیــــلی خیلی کار خوبیه. یک تجربه حرفه‌ای در عین حال بدون استرس. این پروژه رو دیر دیدم و ظرفیت تکمیل شد. تو پروژه‌های بعدی که امیدوارم سطح پیشرفته‌تری هم داشته باشن حتما شرکت میکنم. سه تا پیشنهاد دارم یکی اینکه طرح‌ها سریعتر انجام بشه، دو ماه یک مقدار زیاد هست. دیگری اینکه در آنِ واحد بیش از یک کارگروه فعال باشه، هم ظرفیت بیشتر میشه و هم بسته به علاقه و سطح علمی که داریم، طرح مورد نظرمون رو انتخاب میکنیم. و در آخر بهتر هست از طریق ایمیل و خبرنامه اطلاع رسانی شه، خیلی‌ها مثل من هر روز به سایت سر نمیزنن. (7 سال پیش)
+4 0
آقای آقاجانی لطفا این طرح رو با جدیت ادامه بدید ... بنده قول میدم در کار گروه های بعدی حتما شرکت کنم بعد از اتمام پروژه شخصی خودم... و امیدوارم همکار خوبی باشم... بنده همیشه به فرایند تولید نرم افزار توجه داشتم و به دلیل اینکه تنها بودم بعد از مدتها تونستم گروه نرم افزاری تشکیل بدم و واقعا این طرح شما برای همه ما مفید خواده بود (7 سال پیش)
+2 0
منم خیلی خوشم اومده از این طرح و لطفا سطح پروژه ها رو هم اعلام کنید و سطوح بالاتر هم قرار بدید و قیمت هم پایین تر بیارید، قطعا به دلیل کسب تجربه کنار استاد شرکت می کنم (7 سال پیش)
+5 0
متأسفانه دوستان با Spam ـی که روی ایمیل های ما انجام دادند، کاری کردند که Amazon به ما اخطار بدهد. در صورتیکه هیچگاه Spam ـی ارسال نکردیم اما خیلی از کاربران با استفاده نادرست از Spam ما را دچار دردسر کردند. (7 سال پیش)
+2 0
خدا از سر تقصیراتشون بگذره (7 سال پیش)
+3 0
واقعا" بچها اسپم دادن ؟ از طرف شما که ایمیل همگانی ای منتشر نشده و از طرفی ، کسی که میخواد توی طرح شرکت کنه و روزمه ـش رو ارسال کنه ، دیگه انقد سوادش کم نیست که . (7 سال پیش)
+1 0
من هنوز واقعا نمی دونم باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (7 سال پیش)
+2 0
من براتون توضیحاتی رو در بالاتر نوشتم ، باید خودتون تصمیم بگیرید ، در حال حاضر فقط 1 نفر ظرفیت کارگروه باقی مونده . (7 سال پیش)
+4 0
سلام . لطفا آقای Rabbit رو از طریق ایمیلشون مطلع کنید که یک نفر هنوز ظرفیت هست . ایشون فکر میکنند که ظرفیت تموم شده و به نظر میاد شرایط شرکت کردن رو داره و مشتاق هست. (7 سال پیش)
+1 0
لطفا ایمیل برای ارسال رزومه را هم بنویسید (7 سال پیش)
+1 0
uncocoder@gmail.com ایمیل ارسال رزومه هستش که در بالا هم ذکر شده (7 سال پیش)
+2 0
دوستانی که مایل به هزینه کردن نیستن میتونن در هزاران پروژه open source که در دسترس هست همکاری داشته باشن (7 سال پیش)
+4 0
سلام استاد؛ چه خبر از کارگروه؟ امروز برامون عیدی در نظر نگرفتید؟ (7 سال پیش)
+7 0
دوستانی که در کارگروه ثبت نام کردند ، با قوت دارن به کارشون ادامه میدن و پیشرفت زیادی هم در انجام امور واگذاری داشتند . در رابطه با سوال دوم هم اگر قرار باشه خبری بدیم از طریق تلگرام اعلام میکنیم . (7 سال پیش)
+3 0
سلام میشه بگید کار گروه بعدی کی شروع میشه؟ (7 سال پیش)
+3 0
هنوز زمان مشخصی نیست و باید اعضاء کارگروه فعلی به حداکثر استفاده برسند. (7 سال پیش)
+1 0
با سلام و عرض ادب، استاد موضوع کار گروه بعدی هم مشخص شده؟ (7 سال پیش)
+2 0
سلام ، خیر هنوز مشخص نیست ، قبل از برگزاری دوره موضوع آن اعلام خواهد شد . (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .