آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

پیشنهاد در رابطه با نمایش تعداد پیام ها در صندوق دریافتی پیغام خصوصی

alfredo  7 سال پیش  7 سال پیش
+2 0

سلام و عرض ادب.

اصولا در سایت ها و تالارهای گفتگو وقتی کسی پیغام خصوصی دریافت میکنه در استاتوس بار سایت. آیکن نامه + تعداد نامه ها یا پیام ها نمایش داده میشه و بعد از رویت اون نامه یا پیام، این آیکن ناپدید میشه. ولی در این سایت تعداد کل پیام ها یا گفتگو ها همیشه نمایان هست و اگر در یک گفتگو پیام جدید برایمان فرستاده شود متوجه نمی شویم و همیشه باید یادمان بماند که عدد پیام ها چه بوده تا اگر تغییر کرد متوجه شویم.

میخواستم درخواست کنم که درصورت امکان این مشکل رو برطرف کنید. 

درضمن هنگامی که در حال ایجاد سوال جدید در انجمن هستیم. وجود دکمه ایجاد سوال در بالای صفحه ضرورتی نداره و گاها باعث شده تا اشتباها بجای درج سوال روی آن کلیک کنم و باعث از بین رفتن هرچه تایپ کرده بودم شوم.

با تشکر.

0 0
یک نکنه دیگه هم بگم. انشاالله که به کسی بر نخورده ولی بنظرم اگر از همون انجمن ها و فروم های موجود استفاده میشد. هم خیلی توی وقت استاد صرفه جویی میشد هم امکانات بهتر و بیشتری در اختیار کاربران قرار می گرفت. ساخت انجمن پرسش و پاسخ این سایت مصداق اختراع دوباره چرخ میمونه. (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  7 سال پیش
+2 0

سلام ،
مطالب زیر در پاسخ به کامنتی هست که در بالا قرار دادید ، اگر کمی خشک به نظر میرسه به خاطر این هست که متن حامل احساسات نیست و گرنه پیشنهادی هست که شما مطرح کردید و من هم از طریق جوابی منطقی بدون نیازی به ناراحتی و یا مسئله دیگه ای پاسخ میدم .

من با دیدگاه شما کاملا مخالف هستم .
نوشتن سرویس پرسش و پاسخ انحصاری اختراع چرخ نیست ، چرخ در دنیا برنامه نویسی میتونه PHP باشه و با با نوشتن سرویس منحصر به فرد یک ماشین نو میسازیم .
اگر uncox هم مثل دیگر سایت ها از انجمن ساز ها و اسکریپت های آماده استفاده میکرد ، علاوه بر اینکه امکانات بسیار محدود تر بود ، توسعه سرویس هم بعد از گذر از مراحلی غیر قابل انجام بود .
علاوه بر این ها ساختار کثیف و زشت انجمن های آماده که در حال حاضر اکثر سایت ها از اون استفاده میکنند پاسخگوی ما و کابران نبوده و مشکلاتی اعم از شلوغی ، بهم ریختگی ، کثیفی و... را بهمراه داشت .
استفاده از اسکریپت آماده و چسباندن ماژول ها و پلاگین های مختلف ، مثل ساخت ماشین RD میمونه که بدنه ای شبیه به پژو داره ، اما موتور پیکان روش هست .

البته مطمئنا استفاده از این انجمن سازها کار بدی نیست اما برای کارهای بزرگ مناسب نیست .
مثلا سایت uncox در ابتدا از جوملا استفاده میکرد ، اما زمانی که Joomla جوابگو نبود استاد ترجیح دادن که یک فریمورک قوی بنویسند که تمامی امکانات مورد نیاز مارو پوشش بده .
نمونه ای از انجمن های حرفه ای برنامه نویسی که به صورت انحصاری نوشته شده Stackoverflow هست .

ان شاا... نسخه بعدی انجمن هم در آینده نه چندان دور آماده میشه و ما در حال توسعه هستیم که امکانات بسیاری به آن در  مرور زمان اضافه خواهد شد .

سعی کنید این دید اختراع چرخ که به غلط توسط برخی از برنامه نویسان حتی به اصطلاح حرفه ای هم در زبان ها افتاده رو یکبار برای خودتون تحلیل کنید تا برداشت اشتباهی از اون نداشته باشید .
چیزی که در ایران برنامه نویس ها به اون اختراع چرخ میگن در دنیا به عنوان روش صحیح برنامه نویسی حرفه ای مطرح هست و بسیاری از شرکت های بزگر از جمله Facebook ، Google ، Microsoft ، Twiiter و... در حال توسعه فریمورک های اختصاصی و یا حتی زبان برنامه نویسی انحصاری خودشون هستند .

+1 0
عالی بود . موفقم که استاد اومدن و فریمورک اختصاصی نوشتن. اصلا از این انجمنها خوشم نمیاد . خیلی توهم ریخته ست ایناج یعنی UNCOX خیلی از اونها جلوتر و بهتر به نظر میاد ( به لحاظظ ظاهری عرض میکنم ) و با توجه به زحماتی که استاد در پس پرده کشیدند ، ما نباید اینگونه به ایشون جواب بدیم (7 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون از پاسختون استاد کاشی زاده. به هرحال من میخواستم به عنوان یک کاربر نظر خودم رو عنوان کنم خدمت شما. درسته که این انجمن از بقیه انجمن ها زیبا تره ولی خیلی نکات ریز و درشت توی ساخت انجمن ها در حدود دو دهه بهبود یافته که تا این انجمن بخواد به اون سطح برسه هم خیلی زمان لازم داره هم از شما و دوستان دیگر زمان و انرژی بیشتری گرفته. البته حتما شما برنامه هایی در دراز مدت برای این انجمن دارید و بعدها خیلی از مشکلات مرتفع خواهد شد... ولی تا اون موقع باید با کمبودهاش کنار اومد... (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .