آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

باز نشدن سایت و برطرف کردن مشکل فایروال سرور سایت

amin1422  8 سال پیش  8 سال پیش
+1 0

با سلام بنده مدتها بود به سایت  سر میزدم و برام باز نمیشد و فکر میکردم که سایت را جمع اوری کردین اما امروز بطور اتفاقی با فیلتر شکن باز کردم و دیدم سایتتون باز شد شایان ذکر است بنده از اسیاتک سرویس دارم و در منطقه مخابراتی ما شروع ای پی از 5.161 میباشد فکر میکنم با توجه به تجربه سایتداری که قبلا بنده داشتم این مشکل باز نشدن سایت شما برای بنده به علت فایروال سروری که همینک سایت شما روی ان قرار دارید باشد و تمامی ای پی های رنج اسیاتک با 5.161 را بلاک نموده است و برای همین است که قادر به باز کردن وب سایت شما بدون فیلتر شکن نمیباشم. لطفا جهت رسیدگی و اقدام به مدیریت سروری که سایت شما رو میزبانی میکنند اعلام نمایید تا صدرصد افرادی که با این رنج ای پی مراجعه میکنند  بتوانند سایت شما را باز کنند همچنین امثال بنده نخوایم از فیلتر شکن برای باز شدن سایت  استفاده کنیم تشکر

+1 0
احتمالا آیپی شما در سیستم ما بلاک شده باشد ، از طریق بخش پشتیبانی آی پی خود را ارسال کنید تا مرود بررسی قرار گیرد . (8 سال پیش)
+1 0
با سلام ای پی متغییر هست و با هر بار اتصال تغییر میکند اما رنج ای پی از 5.161 شروع میشود و دو عدد اخر آیپی همیشه تغییر میکند بطور مثال الان 5.161.236.200 میباشد که با اتصال مجددتغییر میکند اما دو عدد اول یعنی 5.161 همیشه ثابت است. (8 سال پیش)
+1 0
سلام با پیگیری استاد عزیز جناب آقای آقاجانی این مشکل از امروز 17 دی ماه 94 ساعت 15:20 حل شد و تمام کاربران آسیاتک هم می توانند بدون هیچگونه مشکل از امکانات سایت uncox استفاده کنند... (8 سال پیش)
+1 0
با سلام با توجه به پیغام در تلگرام و همچنین در اینجا بنده تست کردم و هنوز مشکل پابرجاست و بدون فیلترشکن باز نمیشه سایت ایپی بنده 5.161.251.152 (8 سال پیش)
+1 0
به اطلاع استاد (شماره پشتیبانی سایت دست خود استاد هست) برسانید تا مشکل این رنج IP هم هر چه سریعتر حل بشه... (8 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .