آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

شروع مجدد تدوین سرفصل آموزش وب ( اردیبهشت 94 )

uncocoder  8 سال پیش  6 سال پیش
+45 0

سلام به دوستان گلم،

همونطور که قول داده بودیم ( بعد از بدقولی اولمون )، سایت در 10 اردیبهشت بالا اومد و امروز که 13 اردیبهشت هست هم مشکلات اساسیش در 3 روز 16 ساعته کار مداوم برطرف شد. اما بازم همونطور که قول داده بودیم، به امید خدا تدوین آموزشهای وب از روز 14 اردیبهشت از سر گرفته میشه و تمام تلاشم این هست که با حداکثر سرعت سرفصل آموزش وب رو کامل کنم.

این تاپیک در آینده محلی برای گزارش دادن فعالیت در این خصوص است.

شاد باشید - آقاجانی

+1 0
++ (8 سال پیش)
+3 0
بعد این مدت یکی از خوشحال کننده ترین خبر هاییه که شنیدم؛مرسی استاد (8 سال پیش)
+1 0
خبر خیلی خوبی بهمون دادی امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی، تشکر (8 سال پیش)
+2 0
استاد گل ، ممنون . اگه صلاح میدونید از PDO استفاده نمایید به جای MYSQLI . خدا قوت (8 سال پیش)
+4 0
بهترین خبر . استاد ممنونم که انقدر به فکر ما هستید و سخت تلاش می کنید . کاش بتونیم جبران کنیم. استاد عزیز منم با پوریا موافقم اگه امکانش هست pdo رو بجای mysql آموزش بدید و اینکه مسئله mvc رو با ماهیت خودش که استاندارد هست آموزش بدید ( مدل ویو کنترلر ) که شما مدل رو حذف کرده بودین. درسته که میگین به درد نمی خوره ولی همه جای دنیا دارن ازش استفاده می کنن و استانداردتر هست که قسمت های ویو رو با دیتابیس جدا کنیم و اینکه اگه ممکنه فریم ورک های طراحی مثل بوت استرپ و فریم ورک های قالب مثل smarty رو در آموزش ها قرار بدید که خیلی می تونه مفید باشه و بهترین آموزش ها تو کل وب می شه . (8 سال پیش)
0 0
استاد هر روز از پادگان خسته و کوفته مییام سایت رو چک میکنم به امید آموزشهای جدید :) از یه طرف هم گفته بودید از نو ضبط میشن دیگه اون یکی هارو بیخیال شدم :| (8 سال پیش)
+2 0
و همچنان در حال انتظار ... (8 سال پیش)
0 0
استاد چی شد پس؟ :( (8 سال پیش)
+5 0
تا الان حدود 15 ساعت آموزش ضبط شده و امروز استاد شروع به تدوین آموزش ها کردن همونطور که میدونید تدوین آموزش زمان بیشتری خواهد برد ، احتمالا برای هفته بعد آماده خواهد شد. ( شایدم زودتر :) ) (8 سال پیش)
0 0
الهی خوش خبر شی محمد حسین جان.... دمت گرم خوشحالمون کردی. شدیدا منتظریم (8 سال پیش)
0 0
واقعا ممنون از خبرت همچنان منتظریم با تشکر از استاد عزیز بخاطر زحماتشون (8 سال پیش)
+11 0
خوب دوستان عزیز، هفته گذشته هفته اداری بود :) - حجمه ای از کارهای حسابداری و مالیات بر دوشم افتاد که انجام شد. به امید خد از یکشنبه ( 10 خرداد 94 ) تدوین بخش های بعدی از سر گرفته خواهد شد و آموزشها فراتر از 25 ساعت خواهد رفت. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان گلم. منتظر باشید. (8 سال پیش)
0 0
چطور میشه ک نظر من بلاک میشه!؟ ورنگش عوض میشه؟ این امتیاز ها موجب بلاک شدن ما میشه!؟ من خوب امتیازم زیاد نیس همینطورپیش بره مشکلی برام پیش نمیاد!؟یهو بگید نظر نذارم :( (8 سال پیش)
0 0
چند روزه میخواهم ی سایت فروشگاهی راه بندازم نمیشه که نمیشه بنظر من یاد گرفتن کار با وردپرس و طراحی ی قالب براش مهمتر از یادگیری پی اچ پی و ساخت خود یک فریم ورکه... استاد اگه ممکنه در این باره هم یکم بگید چون لازمه و اگه بدیم بیرون انجام بدن هزینش سنگینه (8 سال پیش)
+4 0
@محمد: نظرات یا توسط مدیران اسپم میشه، یا اگر خیلی کوتاه و جنبه تشکر آمیز باشه توسط بات. اما در کل اگر چیز مفیدی بنویسید، اسپم نمیشه. (8 سال پیش)
+5 0
@Mir Unknown : شما هم دوست دارید به جلگه ماژول بند ها بپیوندید؟ همانطور که اسم پکیج نشون میده، آموزش برنامه نویسی Lamp هستیم و آموزش ورد پرس الی ماشاا.. در اینترنت توسط دوستان دیگر مورد آموزش قرار گرفته که برای ما ارزش علمی نداره. از طرفی در همین پرسش و پاسخ چند جا مطرح کردم که اگر هدف شما راه اندازی یک سایت هست و بس، اصلاً این آموزشها برای شما مفید نخواهد بود. انشاا.. بخش صفر آموزش Lamp هم که تدوین کنم، توش خیلی رسمی این موضوع رو بیان می کنم. (8 سال پیش)
0 0
استاد پس حداقل اموزش بدید اینجوری چطور یک سایت فروشگاهی مثل سایت های فروشگاهی وردپرس ساخت (8 سال پیش)
0 0
@Mir Unknown به نظرم اگه با استفاده از همین آموزش ها و یه کم خلاقیت همین الان هم راحت می تونی cms شخصی خودت رو برنامه نویسی کنی (8 سال پیش)
+7 0
شما برای فروشگاه نیاز به چی دارید که در آموزشها مطرح نشده؟ فروشگاه هم مثال هزاران سایت دیگه یک پروژه خاص هست که با همین امکانات تاکنون از 0 تا 100 بدون کوچکترین مشکلی قابل پیاده سازی است، فقط مثل هر پروژه ای وقت می خواد ساختنش و البته همانطور که گفتم ماژول ها و ابزارهای آماده هم هست. (8 سال پیش)
0 0
این که دستی یکی یکی محصولات رو ثبت کنم تو کد های پی اچ پی سخته حداقل یک کنترل فنلی باشه برای گذاشتن پست (8 سال پیش)
0 0
خب میتونی برای خودت یه پنل ادمین طراحی کنی توش یه امکان افزودن کالا بزاری و تو اون قسمت دسته بندی ها رو مشخص کنی و امکان اپلود برای خودت قرار بدی و یه ادیتور حرفه ای مثل ckeditor استفاده کنی. اصلا نیازی نیست دیگه به کدهاتون سربزنید و چیزی رو دستی وارد کنید . همه چی رو میتونید داینامیک پیاده سازی کنید. (8 سال پیش)
+6 0
@Mir Unknown و @ محمد: نمی دونم چرا بعضی از دوستان فقط به دنبال چیزای آماده هستند! دوستان خواهشن هر چیزی را که به ذهنتون اومد، نیایید بگید استاد لطفا این رو آموزش بده، اون رو آموزش بده! البته حرف من این نیست که درخواستهاتون را نگید، ولی واقعا بعضی از درخواستها را میشه با یه جستجوی ساده n مطلب دربارشون پیدا کرد. انصافا با همین آموزشهایی که تا اینجا استاد دادن میشه یه نرم افزار حرفه ای حتی رو به بالا ایجاد کرد. بچه ها تفکر برنامه نویسی و حل مسئله را یاد بگیرد نه این هر چی بود بخواهید جوابشو بگیرد. به نظر من کسی که میخواهد خودش php یاد بگیره دیگه نباید بگه که استاد بیا مثلا فروشگاه با وردپرس را یاد بده (البته هیچ منظور خاصی ندارم از این گفته!) یا مثلا یکی دیگه از دوستان اومده یه تاپیک بازکرده رخواستها و هر چی به ذهنش میاد به عنوان درخواست مینویسه! مثلا میگه این عنوان را توی یه سایتی دیدم و نمی دونم چیه و به چه درد میخوره! ولی "انگار چیز خوبیه! استاد شما بیا اینو یاد بده!!! خب این که نشد. دوستان از حرف من ناراحت نشن، ولی اهدافتون را بلند بگیرید، به این چیزای دم دستی راضی نشید و خودتون معطل اونا نکنید، اصول را یاد بگیرید، اونوقت با اون اصول هر کاری که خواستید میتونید انجام بدید. حتی به راحتی یه وردپرس اختصاصی برای خودتون می نویسید. تمام حرف من همین بود. (8 سال پیش)
+2 0
سلام علیکم بله من از اقا امین و همه دوستانی که ناراحت شدن معذرت خواهی میکنم بابت این پست هام ولی فکر کنم اگر این همه صراحت رو تقبل نمیکردید و در یک پیام خصوصی به ما میگفتید هم از شما قبول میکردیم باور کنید نیاز به این همه سختی برای شما راضی نبودیم... ممنون اقا امین (8 سال پیش)
0 0
اقا امین جمله بالایی بنده رو باحالت طنز بخونید به شوخی نوشته ام... ببخشید اگر جدی خونده میشه اما لحنش کاملا وشوخی و طنزه...من متوجه اشتباهم شدم و مممنونم جدا... (8 سال پیش)
0 0
اگه یکی بخواد برا یکی ی سایت راه بندازه که نمیشه انقد وقت بزاره و همشو از صفر تا صد بنویسه این واس وقتی خوبه که واس خودت بخواهی ی سایت بسازی. همه ممکنه که از این درخواست های طراحی داده بشه بهشون و من منظورم فقط در اندازه راهنمایی برای حل اینجور درخواست ها بود همین! (8 سال پیش)
+1 0
@Mir Unknows بنظرم ویدیوها رو ندید ، چون استاد آموزش پیاده سازی فریمورک رو ارائه دادند یعنی یکبار مینویسید n بار استفاده میکنید ( برای پروژه های خاص هم ماژول جداگانه باید بنویسید) پس نیاز نیست هر پروژه رو از صفرتاصدش رو دوباره بنویسید. (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد. خدا قوت. آموزشها بسیار عالی هستن. انشاالله ادامه آموزش ها رو کی روی سایت قرار میدید؟ منتظر آموزشها هستیم :) (8 سال پیش)
+9 0
دوستان بخش 8 و 9 به آموزشها اضافه شد که تا اینجا حدود 13 ساعت میشه. در همین هفته حدود 4 ساعت دیگر هم آموزش به این بخش اضافه میشه به امید خدا. توجه داشته باشید که بخش 9 همچنان ادامه دارد و خواهد داشت و مهمترین قسمت آن که Optimize کردن کد هست، هنوز آپلود نشده. امیدوارم براتون مفید واقع بشه. (8 سال پیش)
+6 0
راستی یادم رفت بگم. Bookmark هم درست شده و حدود 8 ساعت درست کردنش وقت برد ( چون باید 37 ساعت رو با دقت جدا می کردم ) امیدوارم قدرش رو بدونید. البته ممکنه برخی قسمت ها هنوز وارد Bookmark نشده باشه اما قابلیت آپدیت خودکار داره و نگران آن نباشید. کافیست یکبار آخرین نسخه آنرا از این لینک دانلود کنید. لینک (8 سال پیش)
0 0
مرسی استاد عزیز به شدت منتظر این لحظه بودیم , خدا قوت (8 سال پیش)
0 0
کاش یه راهنما درباره استفاده از بوکمارک میذاشتید (8 سال پیش)
0 0
من با استفاده از روشی که برای بوکمارک اندروید گفتید بوکمارک رو توی دایکتوری خودش ذخیره کردم اما وقتی که می خوام یک قسمت رو از توی بوکمارک باز کنم به مشکل می خورم و پلیرم ارور میده که اون فایل وجود نداره. من توی بخش توضیح خطا خوندم که آدرس رو هم گذاشته بود و دقیقا اسم فایل و آدرس درست بود (با ../ پشتش که میگه به دایکتوری بالاتر بره). ویندوزم 10 هست و پلیرم هم Pot Player (8 سال پیش)
0 0
از gom player استفاده کنید ، احتمال داره مشکل از پلیر باشه ، اگر حل نشد عکس از خطا بگیرید . (8 سال پیش)
0 0
سلام ویندوز من 10 هست و بوک مارک رو وقتی باز میکنم ارور میده باز میکنه نرم افزارو ولی چیزی نمایش نمیده! نحوه ی استفاده از بوک مارک چطوری هست؟ (8 سال پیش)
+2 0
ابزار bookmark و طریقه استفاده لینک (8 سال پیش)
0 0
استاد یک بحثی رو دیدم قبلا ها!ک الان یادم امد، robots.txt ممکنه به این بخش هم اشارتی بکنید؟ (8 سال پیش)
+1 0
دوستان به این خبر مهم توجه فرمایید : لینک (8 سال پیش)
 برای این سوال 6 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
reza piry ghadim  8 سال پیش
+7 0

با سلام خدمت استاد عزیز.

درمورد سایت واقعا دستتون درد نکنه و میتونم با اطمینان بگم بهترین سایت اموزش و برنامه نویسی تبدیل شده.

دیگه رو دست سایت برنامه نویس و خیلی از فروم های دیگه هم آب ریختیم.

واقعا خودم، به شخصه، افتخار میکنم که عضو همچین گروهی ام.

در مورد اموزش های جدید هم دستتون درد نکنه که میخوای سریع تهیه کنید. تا الان که تو تدریس از چیزی کم کاری نکردید. امید وارم تو اموزش های جدید هم همین طور باشه.

اگه یه فریم ورک بر مبنای همین سایت رو اموزش بدید دیگه واقعا محشر میشه.

و اینکه اگه میشه فقط کمی بیشتر رو بحث امنیت تاکید کنید چون تا الان که تقریبا هیچ امنیتی نداره فریم ورکی که کار کردیم و فک نکنم تو یه سایت به خصوص یه فریم ورک اختصاصی چیزی مهم تر از امنیت اون وجود داشته باشه.

 

0 0
موافق این موضوع هستم اما اینهم در نظر بگیرید که با توجه به گسترده بودن بحث امنیت استاد نمی تونن خیلی بهش بپردازند بنظرم چند ساعت ویدئو برای اینکه اصول کار و همچنین معرفی منابع برای یادگیری بیشتردر این خصوص مفیدتر واقع بشه (8 سال پیش)
0 0
خیلی عذرخواهی می کنم اما فریمورکی که امنیت کاممل نداشته باشه به چه درد میخوره؟ (8 سال پیش)
+1 0
ایجاد حداقل امنیت مثل XSS,SQL Injection,CSRF لازمه کار هست و فکر می کنم در 2-3 جلسه میشه ارائه کرد (8 سال پیش)
0 0
ببینید اگه قرار باشه صفر تا صد امنیت گفته بشه که باید یه 100 ساعتی برای اون فقط ویدئو ضبط بشه اصولش رو که دوستمون گفتن آموزش داده بشه و برای مابقی هم به ذکر منابع برای مطالعه کفایت بشه و گرنه دیگه این دوره آموزش وب نیست دوره هک و امنیت میشه (8 سال پیش)
+2 0
دوستان منظور من این بود که کمی به کلیات امنیت پرداخته بشه و راه نشون داده بشه بهمون تا سایتی هایی که بعدا با این فری ورک طراحی میکنیم به سادگی هک نشن. وگرنه صفر تا صد هیچ یک از مباحث کامل نمیشه. تو 60 -70 ساعت اموزش که نمیشه هم php , jquery , javascript , html , css,mysql و لینوکس و امنیت صفر تا صد مطرح کرد. (8 سال پیش)
+2 0
با رعایت یکسری از مسائل امنیتی که زیاد هم نیاز به آموزش نداره ( همان 2-3 جلسه همراه با آموزش های اتصال و واکشی از دیتابیس و ... )، سایت در مقابل بسیاری از هکر های مبتدی و متوسط بسته خواهد شد . (8 سال پیش)
+2 0
منم با دوستان موافقم. یکسری از مسائل حداقل امنیتی که البته پایه ای هم هستند، بیان بشه. فکر میکنم توی یکی دو جلسه (3-4 ساعت) میشه بیانش کرد. استاد اگه میشه این رو در نظر داشته باشند. (8 سال پیش)
+4 0
آموزش ها به صورت پاییه هست ، یعنی به این صورت که از 0 همه چیز مثل آموزش اندروید گفته میشه ، امنیت هم یکی از بخش هایی هست حتما در این دوره آموزش داده خواهد شد . البته همونطور که دوستان هم اشاره کردند طبیعتا نمیشه به جزئیات پرداخت و خود دانش پذیر باید بره دنبالش (8 سال پیش)
+1 0
ابزار bookmark و طریقه استفاده لینک (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
uncocoder  8 سال پیش
+35 0

دوستان گل من،

دیشب 19 اردیبهشت 15 ساعت آموزش وب تدوین هم شد، مونده که کامپیوتر رندرش کنه و آپلود کنیم و در سایت سشنش رو تعریف کنیم که به امید خدا در همین یکی دو روز اخیر این موضوع تمام میشه و موازی با همین عملیات، رکورد سری بعدی ادامه پیدا می کنه. لازم به ذکر هست که شیوه آموزش به طور کل تغییر پیدا کرده ( نسبت به 17 ساعت قبلی ) و مطالبی که در این 15 ساعت مشاهده می کنید، با مطالب 17 ساعت گذشته فرق می کنه و در جمع مطالعه مجدد اون بسیار مفید و مهم هست.

در خصوص آموزش ما چندین پروژه وب تا آخر این آموزشها انجام می دیم که یکی از اونها نوشتن Framework اختصاصی هست که نه به این شکل کاملی که در سایت uncox می بینید اما خیلی قوی نوشته میشه. چون اگر بخوایم uncox درست کردن رو یاد بدیم، فقط چندین ماه برنامه نویسیش طول می کشه چه برسه آموزشش.

در خصوص امنیت، مطمئناً در وب بسیار مهم هست اما این رو بدونید که یک سایتی که از 100% مسائل امنیتی، 20% رعایت شده باشه با یک سایتی 80% درصدش رعایت شده باشه، هیچ فرقی نمی کنه و هر جفتش به راحتی قابل شکستن هست. چرا که اکثر ابزارهایی که جوجه هکر ها برای هک کردن سایت ها استفاده می کنن ( و جالبتر که اسم خودشون رو هکر می ذارن ) ، معمولاً مسائل امنیتی زیادی رو تشخیص می ده و از یک طریق حمله رو آغاز می کنه. بنابراین امنیت نیاز به یک آموزش کامل و جامع داره که سعی می شه این جامعیت در آموزشها رعایت بشن. ولی نه در ابتدای کار. چون امنیت یک موضوع طولانی و خارج از مبحث برنامه نویسی مطلق هست، پس باید دانش مناسب سرور، تجربه کافی برنامه نویسی، تجربه کافی شناسایی حفره های امنیتی و ... به وجود اومده باشه.

این رو هم یادتون باشه، کلاً وقتی خبری از من دریافت نمی کنید، بدونید جای مهمی سرم گرمه و یهویی بر می گردم.

چیزهایی که در آموزش وب در دست تهیه قرار خواهد گرفت اینها هستن:

  • آموزش کامل مفاهیم سرور
  • طراحی وب با تکنیک های جدید HTML5/CSS3/LESS
  • برنامه نویسی حرفه ای PHP
  • برنامه نویسی حرفه ای Javascript و JQuery
  • برنامه نویسی یک Framework با کد های Modular
  • MVC ( شامل هر سه بخش ) با ساپورت unicode
  • استفاده از بانک های MySQL در سطح پیشرفته
  • مدیریت هاست و دامنه ( در سرویس های اشتراکی )
  • راه اندازی و مدیریت سرور اختصاصی لینوکس و VPS
  • برقراری امنیت در سطح سرور لینوکس
  • برقراری امنیت در سطح کد
  • آموزش سئو SEO
  • ...

توجه کنید که موارد بالا ترتیبی نیست و هدف نام بردن محتویات آموزش مورد نظر خواهد بود.

من دیگه حرفی ندارم :)

+3 0
استاد یک ماه عقبی. الان اردیبهشته :/ (8 سال پیش)
+3 0
استاد خیلی خیلی دوستتون داریم،دمتوون گرم (8 سال پیش)
+4 0
مشتاقانه منتظریم ، پس زمینه چشمم سیاه شده از بس سایت و چک کردم :)) (8 سال پیش)
+4 0
جدا این چیزایی که گفتید قراره یاد بگیریم؟؟ بابا استاد ایول. خیلی ممنون. شدیدا منتظرم فردا بشه دانلود کنم اموزش ها رو... (8 سال پیش)
+4 0
با این توضیحاتی که فرمودید دیگه دل تو دلم نیست خیلی خیلی خیلی ممنون (8 سال پیش)
+2 0
سپاس بیکران از زحمات جبران نشدنیه شما (8 سال پیش)
0 0
Thanks So Much (8 سال پیش)
+2 0
از بس این تاپیک رو ری لود کردم مرورگر رو که باز میکنم بیچاره به زبون میاد میگه اقا رضا باز برم همون ادرس تاپیک شروع مجدد میگم اره دیگه سوال پرسیدن نداره که... (8 سال پیش)
+2 0
به اندازه بازی ال کلاسیکو جذابه این تاپیک :) (8 سال پیش)
+1 0
بیصبرانه منتظر این ۱۵ ساعت آموزش هستم.. سرفصلها بسیار عالی میباشد. (8 سال پیش)
0 0
استاد یه دونه ای به مولا ، به خدا اگه پناهنده بودم بردت میشدم (: (8 سال پیش)
+3 0
دوست گرامی ، اگر فایل ها آپلود بشن بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد . رندر ویدئو ها به خاطر وجود باگی در نرم افزار تدوین هست دچار وقفه شده . (8 سال پیش)
+11 0
22 اردیبهشت 94 - ساعت 19:00 - بخش اول به سرفصل اضافه شد. (8 سال پیش)
+1 0
پیش به سوی دانلود . مچکریم استاد گل :) (8 سال پیش)
+2 0
استاد با اینکه سالهات با برنامه نویسی و طراحی وب سرو کار دارم بازم ثانیه به ثانیه ویدیو هاتون رو از اول نگاه می کنم ، عاشق صداتونم ، خیلی وقت ها هم چیز هایی رو ازتون یاد می گیرم که تو این چند سال واقعا نمی دونستم . کارتون درسته استاد . دوستون داریم :) (8 سال پیش)
+1 0
استاد متشکریم :) ،خیلی دوستتون داریم (8 سال پیش)
+12 0
22 اردیبهشت 94 - ساعت 17:20 - بخش دوم به سرفصل اضافه شد. (8 سال پیش)
+13 0
دوستان عزیز ممنون، من اگر تک تک اسم نمی برم و از فیدبک شما یاد نمی کنم، با لایک کردن پاسخ ها و نظرات شما، تشکر خودم رو اعلام می کنم. (8 سال پیش)
+1 0
استاد یک سوال: چرا از خود phpstorm استفاده نمی کنید؟ هردو برای JetBrain هستند و خیلی شباهت دارند. (8 سال پیش)
+8 0
با نصب پلاگین PHP در IntelliJ Idea خود به خود محیط PHP Storm را خواهید داشت و تفاوتی نمی کند، فقط IntelliJ Idea کاملتر است. (8 سال پیش)
+7 0
22 اردیبهشت 94 - ساعت 20:10 - بخش سوم به سرفصل اضافه شد. (8 سال پیش)
+11 0
دوستان عزیز، این 17 ساعت که البته کاملاً متفاوت با 17 ساعتی هست که قبلاً در سایت بود و حتماً باید از اول مطالعه و تمرین بشه. 2 ساعت دیگه هم تدوین و آپلود شده که البته در بخش 4 هست و چون بقیه بخش 4 رکورد نشده، با هم بازشون می کنم. به امید خدا روز های آینده دوباره ضبط و تدوین دارم و برای هفته آینده یه سری آپلود جدید تر خواهیم داشت ( شاید هم زودتر ) (8 سال پیش)
0 0
سپاسگذارم. (8 سال پیش)
+1 0
استاد واقعا ممنون . من امروز صبح به خاطر شوقی هم که درباره اموزش های جدید داشتم کلاس نرفتم... خلاصه گل کاشتید . دستتون درد نکنه. اون اموزش های قبلی پرید دیگه اره؟ دوباره از صفر ؟ (8 سال پیش)
+9 0
لینک آموزشهای قبلی باطل نشده، اما در سرفصل دیگه وجود نداره و تأیید نمیشه. آموزشهای قبلی یکم پراکنده گویی داشت و خودم از کیفیت راضی نبودم، بخاطر همین سری آموزشها رو از اول شروع کردم و این دفعه از نتیجه کار راضی هستم. (8 سال پیش)
+1 0
مرسی و خسته نباشید استاد :D رفت برای دانلود (8 سال پیش)
+2 0
سلام، خیلی ممنون و سپاس فراوان. مشتاقانه منتظر درس های جدید (از وب) و همچنین کارهای جدید هستیم (مثلا بازی سازی). به قول یکی از دوستان اینقدر شما را قبول داریم که حتی اگه آموزش بیسیک هم بذارید بازم ما هستیم! (8 سال پیش)
+2 0
استاد من قسمت اول رو نگاه کردم و خیلی نسبت به روش قبل راضی هستم چون احساس میکنم تو اون سری پراکندگی آموزش گیج کننده بود اما الان خیلی استانداردتر شده اما یه مشکل استاد بعدی قسمت ها یهو پرش داره مثلا من چندبار هم گوش کردم نفهمیدم اون یک کلمه که میگید چی میگید خودشم از شانس تو جاهای کلیدی این اتفاق افتاده به طور مثال دقیقه تقریبا 25 فایل اول! که فکر میکنم تو رندرگیری شده پیشنهادم اینه که همین اول آموزش ها که همه دوستان هم زمان نگاه میکنیم یه تاپیک ایجاد بشه چنین مشکلات اونجا گفته بشه تا مشکلات رو شما در آینده سر فرصت حل کنید. البته مشکل آنچنانی نیستند اما برای بی نقص شدن فایلها فکر کنم خوب باشه. بازم مرسی استاد. (8 سال پیش)
+6 0
حمید جان، حق با شماست. در مرحله ضبط آموزش یه اتفاقاتی می افته که علامت گذاری می کنم و در تدوین حذفش می کنم. میشه گفت در هر ساعت 5 مورد اینچنینی اتفاق می افته که مثلاً میشه به این موارد اشاره کرد، صدای کلاغ! ، سرفه، چیزی که فکر می کردم باگ نداره و داره، چیزی که فکر می کردم خوب کار می کنه اما نمی کنه، نتیجه ای که سرچ گوگل میاره و بعضی موقع ها آدم شرمنده میشه و خیلی چیزهای دیگه. خیلی از اینها ( تقریباً 90% ) رو پیشگیری می کنم و با به موقع علامت زدن و توجه به اونها در تدوین، کاری می کنم حتی شما متوجه نمی شید، اما بعضی از موارد ( 10% هر کاریش می کنم دیگه قابل تصحیح نیست ). اما پیشنهاد شما که یک تاپیک جداگانه برای چنین ایرادهایی باز کنیم کاملاً خوبه و انجام خواهد شد. (8 سال پیش)
0 0
درسته کمی اولاش خسته کننده و تکراره مکرارت هست ولی یه جوری تدریس کردید که ادم نمیتونه از یک ثانیش هم بگذره ... . وتاقعا دسستون درد نکنه . (8 سال پیش)
0 0
انتظارها به سر اومد ... خيلي ممنون براي آموزش هاي جديد (8 سال پیش)
+1 0
همونطور که قبلا هم گفتم آموزش ها قراره از پایه باشه ، تکرار مکررات برای کسایی احساس میشه که قبلا کار کردن و از اونجایی که خیلی از کاربران ما تا ایت لحظه دست به کد نزدن نیاز هست همه چیز از صفر توضیح داده بشه . (8 سال پیش)
+1 0
استاد در ضمن لاگین سایت مشکل داره ها اگه وقت کرید اون رو هم یه نگاه بکنید انگار که واسه کوکی زمان انقضا تعریف شده مثلا واسه 2،3 دقیقه آدم نیاز به لاگین مجدد نداره اما مثلا بعد 10 دقیقه که میخوام دوباره به سایت بیام باید لاگین کنم. البته میدونم جای گفتن این مشکل تو این تاپیک نبود اما چون شما فعلا این تاپیک رو مطالعه میکنید گفتم این مشکل که یخورده اذیت کننده هست رو وقت کردید حل کنید ممنون. (8 سال پیش)
0 0
کسی میدونه امروز چرا چند ساعتی سایت پایین بود ؟؟ من فک کردم آموزشای جدید آپلود شده :)) (8 سال پیش)
+6 0
برای آپلود آموزشها سایت رو پایین نمیاریم. سایت حدود 2 ساعت پایین بود و داشتم اشکالات مربوط به session رو برطرف می کردم و الان نسخه سایت 1.1.1 هست. تغییرات رو می تونید در تاپیک مربوطه مشاهده کنید. به امید خدا ضبط آموزشهای جدیدتر را امشب ( از 12 شب ) شروع می کنم. (8 سال پیش)
0 0
استاد موفق باشید .امیدوارم آموزشهای خیلی خوبی باشه مثل اموزشهای قبلی (8 سال پیش)
0 0
فوق العاده است این آقای آقاجانی. توی تمام آموزشهای موجود در وب منحصر به فرد کار ایشون. هیچ وقت فراموشتون نمی کنم. (8 سال پیش)
0 0
خیلی ممنون استاد بابت پاسختون من الان در انتهای صفحه روی نگارش 1.1.1 کلیک کردم صفحه میره یه جایی که اصن ربطی نداره !!! (8 سال پیش)
+1 0
بابت درست کردن لاگین سایت ممنون مشکل به طور کامل حل شد... (8 سال پیش)
0 0
آره واقعا عذاب آور بود همش لاگین میکردم منم تشکر میکنم استاد (8 سال پیش)
+3 0
ممنون از اطلاع رسانی، لینک پایین سایت ( نگارش ) تصحیح شد. (8 سال پیش)
+1 0
استاد اموزش ها در یک کلمه میتونم بگم عالـــــی شده. دست گلتون درد نکنه . در ضمن استاد یه سوال؟ خیلی به گربه و جاروبرقی انگار علاقه دارید نه؟ D: اصلا یه جوری تدریس کردید که ادم 10 ساعت هم یه سر اینا رو ببینه نه حوصلش سر میره نه خسته میشه و نسبت به قبل خیلی خیلی بهتر شده خلاصه خیلی ممنون. (8 سال پیش)
+9 0
ممنون fast-typer عزیز، کلاً یه قاعده در یادگیری هست که می گه، برای اینکه مطالب در ذهن بمونه، از مثال های خنده دار و مسخره و غیرواقعی باید استفاده کرد. (8 سال پیش)
+11 0
26 اردیبهشت 94 - ساعت 20:45 - بخش چهارم به سرفصل اضافه شد. (8 سال پیش)
+4 0
ایول استاد.دستتون درد نکنه. شما تلاشتون حرکتتون از ما سریع تره. بسیار ممنون. (8 سال پیش)
+11 0
26 اردیبهشت 94 - ساعت 21:00 - بخش پنجم به سرفصل اضافه شد. بخش پنجم ادامه خواهد داشت. (8 سال پیش)
0 0
سپاسگذاریم. (8 سال پیش)
+2 0
ایووووووول دمتون گرم استاد. خیلی وقته که منتظریم . من با همون آموزش های قبلی یه فریم ورک زدم و فعلا پروژه هام رو با اون انجام میدم. یک ماهی وقت گذشته بودم تا کامل بشه. الان برم دوباره دانلود کنم تا فریم ورک بهینه تر بشه. (8 سال پیش)
+10 0
در صورت امکان نحوه ماژولار کردن فریم ورک رو هم آموزش بدین . به اینصورت که بخش های مختلف را بصورت یک ماژول دربیاریم و هر جا لازم بود آنرا نصب و استفاده نماییم . (8 سال پیش)
+6 0
با تشکر از آموزش های جدید که واقعا عالی هستند، من هم همین درخواست رو دارم :D "در صورت امکان نحوه ماژولار کردن فریم ورک رو هم آموزش بدین . به اینصورت که بخش های مختلف را بصورت یک ماژول دربیاریم و هر جا لازم بود آنرا نصب و استفاده نماییم." (8 سال پیش)
+1 0
سلام استاد منم با طاهر جان موافقم . "در صورت امکان نحوه ماژولار کردن فریم ورک رو هم آموزش بدین . به اینصورت که بخش های مختلف را بصورت یک ماژول دربیاریم و هر جا لازم بود آنرا نصب و استفاده نماییم." :) (8 سال پیش)
0 0
منم با دوستان موافقم و پلاگین خور کردن را میخوام یه در کارهاتون قرار بدید. حتی قالب پذیر کردن .... (8 سال پیش)
+3 0
جهت خوانده شدن بهتر مطالب و نظرات ، در تایید نظر دیگر دوستان بر روی دکمه امتیاز دادن به نظر کلیک کنید و از درج نظرات مشابه جدا خودداری فرمایید . (8 سال پیش)
+2 0
تشکر استاد بابت آموزشهای جدید.حقیقتش من هم دیگه خسته شده بودم و کلا گذاشته بودم کنار.ایشا.. از امشب دانلود میکنم و مجددا استارت میزنم (8 سال پیش)
+1 0
از استاد بابت زحمات فراوانی که میکشن تشکر میکنم .آموزش های جدید بسیار عالی هستند.اگر امکان داره در یکی از آموزشهاتون درباره صفحه بندی در سیستم mvc هم توضیح بدهید. (8 سال پیش)
+6 0
اگر منظور شما از صفحه بندی Pagination هست یک بحث مفصل بسیار جذاب در مورد آن در برنامه آموزشی قرار دارد که باعث تحیر شما خواهد شد :) (8 سال پیش)
0 0
استاد ممنون از زحماتتون،فقط تو رو خدا به فکر قلبمونم باشین :) (8 سال پیش)
+1 0
یه مبحثی هم هست به اسم PHPQuery فکر کنم جهت بات نویسی کاربرد داره لطفا اون هم در برنامه آموزشی لحاظ کنید . خیلی ممنون (8 سال پیش)
+11 0
10 خرداد 94 - ساعت 20:30 - قسمت سوم به بخش پنجم اضافه شد. (8 سال پیش)
+1 0
استاد صبر میکردید امتحانات تموم شه :)) . دستتون واقعا درد نکنه . (8 سال پیش)
0 0
با کروم و فایرفاکس تست کردم اما لینکها خرابن و دو فایل چند کیلوبایتی برای من هستند (8 سال پیش)
0 0
الان که تست کردم همه لینک ها برام اینطوری شدن. مشکل از ISP هست؟ (8 سال پیش)
+1 0
من دانلود کردم و مشکلی هم نبود ، لینک هارو کپی میکنید یا مستقیم خود IDM میگیره ؟ (8 سال پیش)
+2 0
محمد تو بیداری؟! ساعت 6:00 صبح این پیام رو دادی! من فکر کردم فقط خودم بیدارم :) (8 سال پیش)
+1 0
من با IDM گرفتم مشکلی نبود. (منم خیلی وقته بیدارما :) (8 سال پیش)
0 0
فهمیدم مشکل چی بود. مرسی (8 سال پیش)
+11 0
11 خرداد 94 - ساعت 17:30 - قسمت های چهارم و پنجم به بخش پنجم اضافه شد. (8 سال پیش)
+1 0
استاد عزیز سایتو به غوغا کده ای تبدیل کردینا :) خدا قوت (8 سال پیش)
0 0
خدا قوت آقای آقاجانی :) ... من که واقعا سوپرایز شدم (8 سال پیش)
0 0
سپاسگذاریممممممممممم!!!!!!! (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد ممنون بابت زحماتتون . استاد در مورد smarty هم توضیح می دید که چیه و به چه دردی می خوره . (8 سال پیش)
+4 0
smarty عملاً بدرد نمی خوره و استفاده کردن از اون خیر مضر تر از استفاده نکردن از اون هست. با توجه به Short Open Tag در PHP به اندازه کافی ابزار راحتی برای سیستم Code Template داریم. (8 سال پیش)
+10 0
16 خرداد 94 - ساعت 00:05 - بخش های ششم و هفتم شامل 8 ساعت آموزش به سرفصل اضافه شد. (8 سال پیش)
+2 0
استاد ساعت 00:07 دقیقه س :) :* خیلی خیلی متشکر (8 سال پیش)
+9 0
با توجه به اینکه محمد حسین عزیز، وارد امتحانات شده و تا 4 تیر مرخصی گرفته، حجم عظیمی از کار روی دوشم می افته و کمتر فرصت تدوین کردن رو در این مدت پیدا می کنم، بنابراین با آموزشهای فعلی که حدود 37 ساعت هست ( و کم هم نیست ) سر و کله بزنید تا تدوین ادامه پیدا کنه. (8 سال پیش)
+3 0
و البته 17 --خرداد-- 94 :) - ساعت 00:00 همیشه قدردان زحمات شما هستیم (8 سال پیش)
+6 0
تاریخ درست شد :) همیشه ماه رو اشتباه می نویسم چرا! (8 سال پیش)
+2 0
استاد عزیز دستتون درد نکنه.خسته نباشید خدا قوت.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید (8 سال پیش)
+4 0
البته اگر دوستان مثل من باشند هنوز نصف نصف ویدیوها رو هم تموم نکردند :| (با توجه به امتحانات) (8 سال پیش)
+1 0
اره ما هم هنوز نصفشو هم نگاه نکردم . اصلا وقت نمیشه... مونده واسه بعد خرداد... (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد خدا قوت . میخواستم بدونم ادامه اموزش ها از کی قراره در سایت قرار بگیره؟ (8 سال پیش)
+2 0
جواب سوالتون رو استاد در یکی دو روز پیش اینجا دادند :) لینک (8 سال پیش)
+1 0
استاد همچنان منتظر آموزش کامل مفاهیم سرور هستیم (8 سال پیش)
+2 0
خیلی وقته آموزشی نیومده :( همچنان هر روز سایت رو چک میکنیم به امید آموزش جدید :( (8 سال پیش)
+2 0
سلام استاد. ارادت. استاد به نظرتون بهتر نیست آموزشا رو تکمیل کنید؟ فکر نکنم در حال حاضر سایت اونقدر ایراد و باگ بزرگی داشته باشه که یه همچین وقفه طولانی نیاز باشه. دوستان هم فکر کنم به آموزش های جدید منتظر تر باشن تا سروییس های جدید. من به عنوان یکی از شاگرداتون نظرم اینه لطف کنید و آموزشا رو تکمیل کنید بعد به ادامه توسعه فریم ورکتون بپردازید. مثلا اونبار توی اندروید شما آموزشا رو تا ابتدای سطح پیشرفته پیش بردید و بعد یه وقفه انداختید تا هم به کاراتون برسید هم دوستان آموزشا رو ببینن و هم مباحث بعدی که نیاز بوده توسط دوستان بیان بشه . ولی الان آموزشای وب در همون ابتدای سطح متوسط رها شده. شما به من که لطف داشتید و آموزشها رو هدیه دادید و شاید درست نبود که این حرفها رو بزنم ولی چند تا از دوستانم که اینجا رو بهشون معرفی کرده بودم یکم از این وضعیت ناراحت بودن هرچند که درسته ارزش آموزشهای شما بیشتر از اینهاست ولی خب اونا هم انتظاراتی دارن. به هرحال ممنون از توجهتون :) (8 سال پیش)
+2 0
به نظر من کیفیت از همه چیز مهم تره , ما که اینقدر صبر کردیم بازم صبر میکنیم چون بارها و بارها به این نتیجه رسیدم که هر چی خود استاد بگه بهتره چه از نظر زمان تعیین کردن چه از نظر کیفیت آموزش ها و بترسین از روزی که استاد بگه سورپرایز دارم واستون :دی چون واقعا سورپرایز هاشون لذت بخش و ارزش صبر کردن داره (8 سال پیش)
+3 0
حدود یک هفته پیش استاد در این لینک گفتند که آموزش وب بزودی زود در همین یکی دو ماه آینده تکمیل خواهد شد، البته منم خیلی دوست دارم که زودتر آموزشها روی سایت قرار بگیره و از تابستان حداکثر استفاده رو بکنم اما مطمئن باشید استاد بهترین راه رو انتخاب کردند. (8 سال پیش)
+5 0
دوستان این نکته رو در نظر بگیرید که آموزش های اندروید هم در 3 مرحله تکمیل شد اول 35 ساعت بود بعد شد 50 و خورده ای ساعت و بعد به 65 ساعت رسید . ولی یه خبر خوب دارم و یه خبر بد ، خبر خوب این هست که استاد قصد ضبط آموزش های وب رو در همین هفته داشتند که تا ماه آینده بخش های جدید رو بارگذاری کنند ولی خبر بد این هست که مادر بزرگ ایشون به رحمت خدا رفتند و درگیر مراسم و ... شدند و احتمال اینکه ای قضیه تاخیر بخوره هست . بعضی وقتا یه اتفاقاتی میوفته که باعث میشه تمام برنامه هات بهم بریزه :| انشاا... مشکلات جدید به وجود نیاد و بعد از اینکه استاد به روال کاری عادی برگشتند آموزش ها هم ادامه پیدا خواهد کرد . هنوز کار زیاد داریم با شما .... :) (8 سال پیش)
0 0
خدا رحمتشون کنه (8 سال پیش)
0 0
خدا رحمتشون کنه (8 سال پیش)
+5 0
خدا رحمتشون کنه. دوستان یه حمد و سوره براشون بخونید. (8 سال پیش)
+4 0
استاد تسلیت میگم. انشاالله خدا روحشون رو قرین رحمت کنه. (8 سال پیش)
+8 0
دوستان به خبری که ساعاتی پیش به دست من رسید توجه فرمایید : استاد گفتند از امروز شروع به ضبط آموزش های جدید خواهند کرد :) (8 سال پیش)
0 0
ایول ایول چه خبر خوبی، همیشه خوش خبر باشی محمد حسین جان :) ایشالا که فردا پس فردا سایت رو باز میکنیم بجای 37 ساعت نوشته باشه 50 ساعت ^_^ (8 سال پیش)
+14 0
ممنون دوستان عزیز، محمد حسین درست نقل قول کرده و بله، آموزشها جدید در همین هفته رکورد و تدوین میشه و عرضه خواهد شد. سعی دارم به زمان معقولی افزایش پیدا کنن آموزشها. اما اینکه چرا دیر میشه، تا در پشت صحنه نباشید متوجه مشکلاتی که در کار داریم نیستید. تدوین آموزشها هر چند که سخت هست اما خودش زمانگیر آنچنانی نیست، اتفاقات موازی با آن مثل توسعه سایت و سرویس ها، امورات اداری و قانونی، امورات دفتری و ... بیش از آن چیزی که تصور می شود وقت گیرند و البته وسواس مضاعف که همیشه روند پیشرفت را کند تر می کند اما کیفیت آنرا بیشتر. (8 سال پیش)
+10 0
آخرین خبر از آموزش ها حاکی از تدوین شدن 10 الی 12 ساعت آموزش جدید وب با محوریت ساخت پروژه فروشگاه میباشد . احتمال اینکه میزان ساعت آموزش های جدید به 15 ساعت یا بیشتر برسد وجود دارد . طبق آخرین خبر ، بارگذاری فایل های جدید از امشب آغاز خواهد شد ، انشاا... . یکی آهنگ پایان خبر رو بزنه :) (8 سال پیش)
+2 0
مرسی خدا قوت , ممنون که اطلاع رسانی میکنید (8 سال پیش)
+1 0
واقعا خیلی خوبه که اطلاع رسانی میکنین از نظر ما خیلی با ارزشه، از 6 روز پیش که خبر انتشار آموزش جدید رو دادین من هر روز دارم سایت رو چک میکنم ببینم آموزش جدید اومده یا نه، دمتون گرم (8 سال پیش)
+6 0
دوستان خبر جدید تر ، بوک مارک آموزش های وب با جزئیات بیشتر نسبت به اندروید هم در خال آماده سازی هست و بزودی حاضر میشه :) (8 سال پیش)
0 0
مرسی از خبر خوبت محمد حسین جان، ما که هر لحظه سایت رو چک میکنیم ببینیم این 10 ساعته اومده دانلود کنیم یا نه :پی (8 سال پیش)
0 0
خیلی هم عالی و کماکان در انتظار هنرنمایی استاد :) (8 سال پیش)
+1 0
ممنون بابت اطلاع رسانی . استاد اگه امکانش هست بوک مارک رو در قالب یک فایل html درست کنید که در سایر سیستم عامل ها غیر از ویندوز هم بشه استفاده کرد. و یا به صورت نرم افزارهای کراس پلت فرم که بشه روی مک هم نصب کرد . ممنون (8 سال پیش)
+2 0
وای بچه ها اومدم تو سایت دیدم آموزش ها نوشته 50 ساعتتتتتتتتتتتتتتتتتت !!!! استاد مرسی بابت LESS و فروشگاه سازززززززززز، ما بریم آموزش های جدید رو بزنیم توی رگ ^_^ راستی استاد قراره آخرش به چند ساعت برسه آموزش ها ؟ (8 سال پیش)
+8 0
ساعت نهایی آموزشها مشخص نیست، اما فکر کنم روی پروژه فروشگاه زیاد کار کنیم و حدود 10 ساعت هم آموزش سرور و سئو بهش اضافه میشه ( البته آموزش سرور و سئو مدت ها بعد تدوین خواهد شد چون عملاً فعلاً نیاز نیست ) (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد اموزش هاتون فوق العاده است شکی توش نیست!قسمت های جدید رو هنوز ندیدم اما یک گله دارم نمیدونم بجاهست یانه، ازم قبول میکنید یانه! اینکه قسمت جاوااسکریپت رو خیلی سریع رد شدید و انگار هیچی نگفتید نمیدونم نیازی نبود بگید یا بعدا قراره تکمیل بشه!یا مهم نیست! و یک مشکل دیگه هم اینکه به یک صورت تدریس میکنید ک انگار ما میدونیم داره چیکار میشه درحالی ک من چندبار هم فیلم رو نگاه میکنم حس نمیکنم چرا این کد رو مثلا زدید!و چیکار شد ک اینو زدیدو... من از یک نفر دیگه هم پرسیدم نظرش بامن یکی بود البته نه درمورد اینکه اموزش هاتون خوب نیست نه واقعا خوبه ان شاءالله ک همینطور بمونه اما این دونکته رو گفتم تااشتباه خودم رو متوجه بشم... (8 سال پیش)
0 0
یک مشکل دیگه هم داشتم اگر منو دوستان و اقامحمدحسین دعوانکنند بخاطر اینکه اینجا گفتم! من الان خیلی هارو میبینم ک با وردپرس و...کارشونو راه میندازن خیلی نگران اینده ی شغلی ام هستم...الان اغلب کسانی ک امدند و اینهارو یاد میگیرن یاخودشون رفتن دوباره یه سایتی زدن و اموزش ساختن!دوباره و ..... و یا یک گوشه یکی دوتا سایت طراحی کردن بعدم به وردپرسی ها پیوستن..... انگیزه داره از بین میره ماواقعا چطور میتونیم از این راه کسب درامد کنیم!؟نمیشه توی اون 35 دقیقه خودمانی ...ازین جلسات خودمانی بازم بگذارید و این دلشکستی و سرد شدن هارو قوت ببخشید؟ (8 سال پیش)
0 0
استاد یک موضوع دیگه هم هست! بحث قیمیت گذاری سایتهایی ک میسازیم!...من و شاید خیلی های دیگه معیاری نداریم! (8 سال پیش)
+6 0
محمد جان، جاوا اسکریپت فقط در کنار کد سرور معنی پیدا می کنه و درس دادن تئوری اون غیر مفید هست، مگر اینکه برای اهدافی نظیر Client Framework یا بازی سازی مطرح بشه که ما نداریم. پس فقط باید با Syntax کلی آن آشنا بشید و در عمل ازش استفاده کنید که در بخش های آتی این اتفاق افتاده. در خصوص مطلب بعدی، خیلی از موضوعات رو باید در بخش های اول کلیشه ای یاد بگیرید که در همان ویدئو ها هم بهش تأکید میشه و می گیم «که فعلاً هدف آموزش نداریم و هدف این هست که ببینید کلیت قضیه چه شکلیه» . بعد در فصل های بعد دقیقتر مورد آموزش قرار میگیره. این اتفاقی هست که در آموزش اندروید هم افتاده. اما بعضی Syntax ها هست که اسمش روشه Syntax هست و دلیل خاصی نداره و باید به همون شکل دقیقاً نوشته بشه، و چرا اینطوریه نه من می دونم، نه شما باید بدونید و نه کس دیگری می دونه. مثل اینکه بگیم چرا حرف «ب» در فارسی با یک نقطه نوشته میشه، علتی نداره دیگه. در خصوص بخش 0 حتماً این بخش تدوین خواهد شد و مشکل بعدی شما در آن مورد اشاره قرار می گیره، اما به طور کل بازار برنامه نویسی بازار کم سوادی است و افراد از هر قشری با توانایی ناچیز ادعای برنامه نویس بودن می کنن و این بازار رو تبدیل به یک کار بی کلاس و آماتور کردن. برنامه نویس واس برنامه نویس باشه :) (8 سال پیش)
+1 0
خیلی خوشحالم از اینکه دوباره آموزش ها از سر گرفته شده . مطمئنا اینبار هم مثل دفعات قبل چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت . با تشکر از استاد گرام (8 سال پیش)
+4 0
ابزار bookmark و طریقه استفاده لینک (8 سال پیش)
0 0
مثلا من وقتی اموزش هارو از اول نگاه کردم همپای شما کد میزدم...اما بجایی رسید ک مثلا باید طراحی میکردم...مجبور میشدم برم درگیر طراحی بشم! ویا مثلاالان به قسمت own mvc ک رسیدم...ازون وقت دیگه اموزش های شمارو دنبال نکردم و مجبور شدم برم تحقیق کنم درباره ی این مورد چون بارهانگاه کردم اما متوجه نشدم ک چگونه بتونم فریم ورک شخصی خودم رو بنویسم چون مثلا یهو یک سری کد رو یکجایی کپی میکردید ودلیلش رو هم ذکر میکردید اما یکجوری گنگ بود نمیدونم احساس میکنم من درست متوجه نمیشم...من احساس میکنم سطح اموزش ها یک لول بالاتر از سطح معمولی هست...گرچه باید اعتراف کنم من چیزهای زیادی یاد گرفتم ک جایی گفته نشده بود و خیلی برام مهم بود....شاید ماباید یک سطح بیایم بالاتر (8 سال پیش)
0 0
وجالبه بدونید تاالان شاید بیش از 500هزارتومن مجبور شدم هزینه کنم...اما سطح اموزش ها خوب نبود و به قول شما برنامه نویس واس برنامه نویس باشه در انها صدق نمیکرد...ومتاسفانه الان نگرانم ک بااین هزینه های گزاف که مجبور شدم بکنم...که همشون بی تاثیر بودن تقریبا ،ایا دراینده اصلا درگیر شغلی میشم!!!! (باید اعتراف کنم برنامه نویس نبودن وحتی اموزش های شما واقعا چیز دیگری بود...) (8 سال پیش)
0 0
استاد عزیز ممنون برای آموزش های جدید. خواهشا خواهشا خواهشا تو سرفصل آموزش قسمتی رو برای bootstrap و طراحی responsive با bootstrap قرار بدین . این روزها دیگه ریسپانسیو و بوت استرپ جزو استاندارد های اصلی وب شده و یاد گیریش واجبه . با تشکر (8 سال پیش)
+5 0
فرشید جان من قصد جسارت ندارم ولی بحث هایی استاد مطرح میکنند واقعا نمیتونید به راحتی با مطالعه بهشون برسی. استاد وقعا یه چیزای رو یاد میدن که خیلی باید بدویی تا بهشون برسی تا به این تجربه برسی ، ولی بحث هایی مثل بوت استرپ و ریسپانسیو چیزایی هستن که خودت همشون رو تو دو روز میتونی کاملا مسلط بشی . با خود بوت استرپ خیلی راحت میشه سایت ریسپانسیو درست کرد. خیلی راحت. نمیگم نگه ها اصلا من چیکارم ولی روندی که خود استاد پیش گرفتن واقعا عالیه. از همین جا تشکر میکنم بابت اموزش های جدید و عالی (8 سال پیش)
+3 0
چیزایی که استاد میگه ارزشش با آموزش بوت استرپ و غیره قابل مقایسه نیست ... استاد یه روشی رو داره بهمون یاد میگه که خودمون بتونیم همچین ابزاری رو بنویسیم و به معنی واقعی "برنامه نویس" و "توسعه دهنده وب" بشیم, نه مثل الان که میرن یه وردپرس یاد میگیرن و خودشون رو به عنوان "برنامه نویس حرفه ای وب" معرفی میکنن ... (8 سال پیش)
0 0
بله و همین وردپرس نویس ها هستن ک الان نگران اینده ی شغلی هستم...من تصورم الان این بود ک بااین اموزش ها ک میبینم ...ویکم تلاش خودم بتونم یک حرکتی بزنم...ولی الان دارم ناامید میشم... تصور کنید طلا باشه بعد پشتوانه پولمون دلار باشه! یک همچین افتضاحی حس میکنم....خیلی داغونم...ایکاش استاد یک نیم نگاهی به این معضل داشته باشند تا یکم تسکین بگیرم!حداقل برای این 500 یا 700تومنی ک خرج کردم تا دانشم بلکه بیشتر بشه!!!!خیلی نااگاهانه بود ای کاش حداقل زود تر ادم این اموزش هارو پیدا میکرد...استاد خداییش از درون داغونم! (8 سال پیش)
0 0
الان دیگه حساب خرج کردنام یادم رفته!بس ک داغون شدم.... (8 سال پیش)
+1 0
چی میگی حاجی؟ خخخخ . بابا وردپرس به خدا چیزی نیست که وقتی اینا رو بلد باشی.. شبیه وبلاگ نویسیه دیگه . اگه بخوای خودت هم بتونی کاری با ورد پرس یا بقیه فریم ورک ها مثل لاراول و دروپال سیمفونی بکنی باید این اموزش ها رو بری جلو . بعد اینا قول میدم اونا اب خوردن بشه برات و با اونا بتونی سایت های قدرمت مند بنویسی . وگرنه اول و اخرش باید از فریم ورک های دیگه هم استفاده کرد . استاد هم گفت واسه یه مشتری که یه سایت معمولی میخواد که نمیایم از این cms خودمون استفاده کنیم . سه سوته یه قالب میندازیم روش و چند تا عکس و تموم . خخخخ. محمد جون ناراحت نشی ها از حرفام . فقط میتونم بگم عجله کار گجله است. (8 سال پیش)
0 0
من از وردپرس ک ترسی ندارم! از کسانی ک باوردپرس کارهارو سرهم میکنن و میرن !بازارو خراب میکنن ناراحتم شما الان این اموزش هارو یادبگیرید بعدش میخواید چکار کنید؟ عملا یاباید بریم برای بقیه سایت بسازیم یا یک حرکت دیگه بزنیم ک من نمیدونم! ینی من الان از بس به اینا فکر کردم...دیگه نمیدونم واقعا چکاری میتونم بکنم! راستی...نمیشه خودمون یک گروه بسازیم توی تلگرام؟ک باتجارب هم بیشتر اشنابشیم؟ (8 سال پیش)
0 0
خب دوستان رعایت کنین یکم بحث های بازارکار و درآمد رو وارد این تاپیک نکنین خواهشا، اینجا در مورد روند آموزش ها و فیدبک کسایی هست که دارن آموزش هارو میبینن، لطفا برای مباحث درآمد، وردپرس، بازارکار، چه فریم ورکی یاد بگیریم و .... یه تاپیک جدا بزنین ، لطفا :\ (8 سال پیش)
+1 0
فکر میکنم حق باشماست! ولی یک حقیقتی هست ک باید باهاش روبه روشد ! فکر نمیکردم بشه بخاطر این موضوع تاپیک زد!ینی خیال نمیکردم بشه!ولی اگر میشه یک تاپیک بزنم براش... (8 سال پیش)
+1 0
fast typer عزیز کاملا حق با شماست این چیز ها رو میشه خودمون یاد بگیریم و من خودم از بوت استرپ تو همه پروژه ها استفاده می کنم. ولی من فقط یک پیشنهاد دادم که استاد عزیز این آموزش ها رو هم بزارن و آموزش ها خیلی کاملتر و استاندارد تر می شه چون همه جای دنیا الان دارن رو اینها کار می کنن و جا افتاده . و همگی میدونیم که ثانیه به ثانیه آموزش های استاد پر از نکات ریز و درشت ضروری هست که باید یاد بگیریم من از خانه اندروید با این سایت آشنا شدم و خیلی استفاده کردم از آموزش ها و چون شغل من برنامه نویسی هست و وقتی استاد آموزش های وب رو شروع کردن نیازی نمیدیم که این آموزش ها رو هم بگیرم ولی صدای استاد نحوه آموزششون و بعضا نکاتی که می گن و میبینیم تو این چند سال که کار می کردیم اینارو نمی دونستیم باعث شد این آموزش ها رو هم بگیرم و باز هم خیلی استفاده کردم. من خیلی دوست دارم بوت استرپ رو یک بار دیگه از زبان شیرین استاد یاد بگیرم :) (8 سال پیش)
+1 0
محمد عزیز شما اصلا نگران آینده شغلیتون نباشین . شما این آموزش هارو کامل یاد بگیرین هیچ ورد پرس کاری جای شما رو تو بازار تنگ نمی کنه . هر پروژه ای قیمتی داره و معمولا پروژه های بزرگ رو نمی دن یک وردپرس کار بنویسه. شما هم آینده شغلیتون رو با طراحی سایت برای اینو اون خراب نکنین . طراحی سایت بکنین ولی نه برای همیشه فقط برای دست گرمی و کسب تجربه. بعد به فکر اجرای ایده ، راه اندازی یک سرویس که بتونه هزاران یوزر داشته باشه ، درامدی که از این راه بدست میاد ۱۰ ها برابر طراحی سایت برای اینو اون هست. دوستان و محمد آقا ببخشید امروز انقد حرف زدمو بحث رو به اینجا ها کشیدم . دیگه تکرار نمیشه :) (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
reza piry ghadim  8 سال پیش
+2 0

استاد یه پیشنهادی در مورد آموزش های بعدی داشتم که اگه صلاح دونستید این کارو هم انجام بدید.

رفته رفته کدها زیاد تر و پیچیده تر میشن و آموزش ها با شتاب به جلو میره که البته  این امر واقعا تحسین برانگیزه ولی کد ها تمییز  و خوانا نیست . من خودم همین که آموزش ها رو تمرین میکنم و تقریبا عین همون پروژه رو پیاده سازی میکنم دوروز بعد که بر میگیردم کد رو یه مروری بکنم کلا گیج میشم و باید دوباره چندین بار برگردم تو ویدیو ها و سعی کنم دوباره بفهمم چی به چیه.

به همین خاطر میخواستم بگم اگه میشه تو اموزش ها کامنت هایی رو هم لحاظ کنید. البته درسته این وظیفه خود ماست ولی خب چند ثانیه بیشتر طول نمیکشه و توضیحات شما در کامنت ها میتونه کوتاه و در عین حال کامل تر باشه.

+6 0
کدهایی که نوشته شده اند، خوانا تر از این امکان ندارد نوشته شوند، نه تنها در PHP بلکه در هیچ زبانی. درج کامنت یک روش منسوخ شده است و تنها برای API کاربرد دارد. نام متغیر ها، کلاسها و متد ها باید بگونه ای نوشته شود که خودش کامل و قابل فهم باشد و از درج کامنت برای اشاره به عملکرد هر کدام باید جلوگیری شود. Comment ها در دنیای حاضر برنامه نویسی بیشتر جنبه تولید Document ها و مستندات آفلاین را خواهد داشت یا توضیحی در خلال الگوریتم های پیچیده. البته علت اینکه ممکن است کد شما را گیج کند این هست که باید با آن بسیار سر و کله بزنید و بمرور خواهید دید که با یک نگاه سریع به حتی 5000 خط کد، ( با این شکل و شمایل ) براحتی قادر به تشخیص عملکرد آن هستید. (8 سال پیش)
0 0
سلام استاد خسته نباشید لینک لطفا به این پست بنده سر بزنید ممنونم (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد اسماعیلی  8 سال پیش
+1 0

سلام استاد عزیز خدا قوت ؛ بی صبرانه منتظر قسمت های جدید آموزش ها هستم و امیدوارم یه آموزشی هم در رابطه با :

 آپلود فایل و تصاویر ( اسلایدر , گالری , آواتار )

بوجود آوردن یه لاگ برای کنترل و ثبت فعالیت یوزرها ( به عنوان مثال در یه سیستم اتوماسیون باید طوری باشه که معلوم شه طرف با چه یوزری , آیپی , چه ساعتی و چه تاریخی , چه کاری انجام داده و اون کارش موفقیت آمیز بوده یا نه ) چون اصلا تجربه ای تو این زمینه ندارم از این درخواست ها دارم استاد عزیز , حتی یه سرنخ از روش پیاده سازیشون هم میتونه بسیار مفید باشه

گرافیک پیشرفته : مشابه این موضوع در اندروید وجود داشت گفتم شاید اینجا هم یه آموزش بزارین میتونه خیلی مفید باشه واسمون

و در آخر الگریتمی که واسه پیاده سازی صفحه بندی نوشتین بسیااار زیبا و هوشمندانه بود , 3 بار نگاه کردم ویدیو رو تا تازه فهمیدم چی شد ! و البته نوشتن کدها به صورت دستی هم خیلی مهمه

+2 0
دوستان من اگر نوشتم که بیشتر مباحث مربوطه به اینا هست ، اینطور برداشت نشه که کلا دیگه php تموم شده ، در آموزش ها استاد قصد دارن تا آموزش less در رابطه با Css رو بدن ، همینطور آموزش آپلود و خیلی چیزای دیگه منظور بنده این بود که آموزش php تا اینجا برای پیاده سازی یه سایت کامل مناسب و کافی هست چون خیلی از دوستان بارها گفتن میخوایم فرئشگاه بزنیم و شما آموزش ندادین در حالی که با همین آموزش ها میشه فروشپاه اینترنتی هم ساخت ، البته بیشتر منظور این دوستان دادن سورس آماده هست برای پروژه فروشگاه (8 سال پیش)
0 0
سلام اقا محمد حسین من پروژه استاد دررابطه با فریم ورکشون رو عینا کپی کردم تا اجراش کنم وقتی فایل ایندکسش رو اجرا میکنی ارور میده خط شیشش میگگه فانکشنشو نمیشناسه چرا؟ (8 سال پیش)
+1 0
سوالتون رو در تاپیک جداگانه مطرح کنید ، بهمراه قسمتی از سورس که ایراد میگیره احتمالا در نام گذاری ها اشتباهی صورت گرفته (8 سال پیش)
0 0
نه فایل common مشکل داره (8 سال پیش)
0 0
تایپیک زدم هرچی هم باهاش ور میرم نمیتونم حل کنم (8 سال پیش)
0 0
حیف شد خودم فایل هارو از صفر نوشته بودم یجایی تو ادرس دهی گیچ شدم گفتم ولش بیا فایلای استادو کپی کنم شیفت دلیت کردم فایلامو دقیقا یه لحظه بعدش گفتم کاش فایلامو شیفت دلیت نمیکردم اجرا کردم اینطوری بود خیلی زد حاله نه؟ (8 سال پیش)
0 0
@محمد ، همین اتفاقات میفته که گاهی اوقات مدیران یا برخی کاربران تذکر میدن و درپی اون ناراحتی هایی ایجاد میشه ، الان این کامنت های شما ارتباطی با این پست و این تاپیک نداره و باعث برهم زدن نظم انجمن میشه . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
طاهر  8 سال پیش
+1 0

با سلام . خسته نباشید به استاد گرامی

میخواستم بدونم آموزش های جدید هم در راه است یا خیر ؟

خیلی وقته که آموزش جدیدی ارسال نشده

با تشکر فراوان

+2 0
بله در راه است. (8 سال پیش)
0 0
خداکنه سوپرایزی زیادی داشته باشیم! هم درباره سرور هم برای ادامه بحث اموزش ها...و مفاهیم جدید... ان شاءالله استاد ،ایکاش یک توضیحاتی درباره ی تجربه تون مینوشتید ک چطور و از کجا اموختید و ازکجاشروع کردید و... (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
محمد رضا نجفی  6 سال پیش
+1 0

با سلام خدمت استاد آقاجانی عزیز و همه هنر آموز ها.

دوستان دیدم خیلی وقت هست که کسی به این تاپیک سر نزده و داره خاک میگیره کم کم.  (:

خواستم از استاد سوال کنم که با اینکه خیلی وقت شده آموزشهای وب update نشده و احتمال این میره که استاد در حال تولید مابقی سرفصل های تدوین نشده باشن . آیا خبرای خوش در راه هست بازم مثل گذشته؟  و خواهش می شه که بصورت تقریبی یه زمانی رو برای آموزش های جدید بگین که کی عرضه خواهند شد .

مورد بعدی باز مثل گذشته که مباحثی که در آموزشهای جدید هست رو هم اگه صلاح هست بگید قطعا دوستان زیادی خوشحال خواهند شد و بالاخص خود حقیرم.

و در آخر یه خواهش دارم از استاد گرانقدر آقای آقاجانی گل، که اگه امکان داشت و مفید دونستید اون بخش صفری که بحثش بود رو هم در اختیار ما قرار بدین .

و نهایتا اگر حرف بیجا و بی ادبی بود طلب بخشش دارم.

همیشه سرفراز و پیروز باشید .

+1 0
ما هم منتظریم... خصوصا بخش سئو........ (6 سال پیش)
+1 0
من هم مشتاقانه منتظرم. (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .