آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

اطلاعیه مهم

uncocoder  8 سال پیش  8 سال پیش
+23 0

دوستان گرامی سلام،

همانطور که می دونید روز 10 اردیبهشت زمان بالا آمدن سایت جدید است. حتی ممکن است زود تر از این روز ، سایت جدید بالا باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که در سایت uncox قیمت آموزشهای اندروید 165000 تومان و آموزشها وب نیز 165000 تومان می باشد. اگر تخفیف 65000 تومانی را جزء قیمت اندروید ( در سایت uncocoder ) حساب کنیم، آموزش اندروید 15000 تومان افزایش قیمت و آموزش وب 45000 تومان افزایش قیمت خواهد داشت.

نکته مهم دیگر اینکه در سیستم uncox هیچ تخفیفی و هیچ وقت وجود نخواهد داشت، حتی تخفیف خرید گروهی. چرا که برنامه نویسی نشده و نخواهد شد. بنابراین چنانچه هنوز اقدام به خرید نکرده اید و یا دوستانی دارید که قصد دارند نسخه ای بخرند، اطلاع رسانی کنید تا با افزایش قیمت مواجه نشوند.

پس از بالا آمدن uncox ، تا زمان برطرف شدن گزارشات کاربران ( که احتمالاً گزارشی وجود ندارد چون سایت در حال تست است ) ، سایت بالا بوده و سایت های uncocoder و uncomaster غیر فعال می شوند و حساب کاربری دوستان در سایت uncox با هم ادغام می شود. همچنین تدابیری اندیشیده و برنامه نویسی آن تکمیل شده که موجب می شود بتوانید حساب های دیگرتان را احراز مالکیت کنید و به یک حساب واحد متصل نمایید، جزئیات آن با بالا آمدن سایت uncox قابل مشاهده است.

پس از رفع گزارشات uncox که نباید یکی دو روزی بیشتر به طول انجامد، تدوین آموزشهای وب از ابتدا با روشی بهتر و کارآمد تر شروع می شود و ادامه خواهد یافت تا به حداکثر زمان خود برسد. به این ترتیب انتظار می رود که آموزشهای وب در نصف زمانیکه آموزشهای اندروید به 65 ساعت رسیدند، به این زمان برسد و از طرفی دوستانی که قبلاً خریداری کرده اند، علاوه بر داشتن 17 ساعت اولیه، 45000 تومان نیز سود کرده اند.

امیدوارم بعد از اتمام تدوین آموزشهای وب ، یک فرصت چهار روزه برای استراحت داشته باشم چون از تاریخ 25 اسفند یا در شرایط مریضی به سر می بردم یا در شرایط کار فشرده یا هر دو همزمان.

موفق باشید - آقاجانی

+2 0
سلام خسته نباشید : تشکر میکنم از این همه تلاش بی وقفه و امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت باشید. (8 سال پیش)
+2 0
بی صبرانه منتظر سری جدید هستم خدا قوت (8 سال پیش)
+3 0
از شما هميشه بهترين ها رو ديديم پس اينبار هم منتظر مي مونيم و تا روز موعود لحظه شماري مي كنيم (8 سال پیش)
0 0
خدا قوتتتتتتت (8 سال پیش)
0 0
خدا قوتتتتتتت (8 سال پیش)
+1 0
با تشکر از زحمات بی وقفه شما استاد گرانقدر استاد یه سوال، من فقط تو سایت خانه وب عضو هستم با بالا اومدن سایت جدید و ادغام خانه وب و خانه اندروید ,آیا بخش جداگانه ای برای من وجود داره یا اینکه باید هرچه سریعتر تو خانه اندروید هم عضو بشم؟؟ (8 سال پیش)
+1 0
سلام و خسته نباشید خدمت استاد آقاجانی، می خواستم بدونم اعضای ویژه در سایت جدید ، دسترسی ویژه خواهند داشت یا باید مابه التفاوتی واریز کنند من تو دوتاسایت عضو ویژه هستم (8 سال پیش)
+3 0
کسانی که تا قبل از راه اندازی سایت های جدید عضو ویژه باشن بدون واریز هیچ مبلغ اضافی عضو ویژه باقی خواهند ماند . (8 سال پیش)
+3 0
در سایت های جدید خانه اندروید و خانه وب هنوز جداست و کاملا مستقل عمل میکنند ، پس برای استفاده از آموزش های اندروید باید در سرویس خانه اندروید هم عضو باشید. (8 سال پیش)
+4 0
نیاز به پرداخت هزینه مضاعف در سرویس های جدید نیست. همینطور نیازی به عضو بوده ( چه ویژه و چه عادی ) در هر دو سایت نیست. سیستم هوشمندانه ایمیل های شما را در هر دو سرویس ترکیب می کند و از دو حساب متفاوت خانه اندروید و خانه وب ، یک حساب مشترک می سازد. خیلی از دوستان از ایمیل های تستی و جعلی یا غیر اصلی برای خرید استفاده کرده اند که می توانند در سیستم جدید مالکیت آنرا احراز و امتیازات و شرایط آنرا در حساب متمرکز خود واریز کنند. جزئیات بیشتر پس از لانچ شدن در پنل «احراز مالکیت» قابل مشاهده است. (8 سال پیش)
+2 0
استاد من واسه هر کدوم آندروید و طراحی وب با دو تا ایمیل متفاوت ثبت نام کردم انشالله به مشکل برنخورم ، با سپاس (8 سال پیش)
0 0
من هم همینطور، تازه من دیگه ایمیلی که باش در uncocoder عضو شدم رو دیگه ندارم و امیدوارم مشکلی پیش نیاد... (8 سال پیش)
+3 0
هر دو مورد بدون مشکل است، با فرآیند احراز مالکیت می تونید یک ایمیل اصلی جدید داشته باشید. (8 سال پیش)
0 0
استاد خیلی ممنون از زحماتتون، واقعا خسته نباشید (8 سال پیش)
0 0
خسته نباشید. دستتونم درد نکنه. (8 سال پیش)
0 0
استاد سایت جدید مبارک باشه امیدوارم سایت مفیدی برای ما و شما باشه. (8 سال پیش)
0 0
(8 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Poria  8 سال پیش
+2 0

سلام . با تشکر از زحمات شما استاد عزیز

اگر امکانش هست در اموزش ها به جای استفاده از mysqli ، از PDO استفاده نمایید .

0 0
mysqli خیلی بهتره (8 سال پیش)
0 0
Mysqli سریعتره اما PDO امن تره. چون از mysql استفاده میکنیم بنظر من همون mysqli بهتره (8 سال پیش)
+2 0
بدون شک PDO با پشتیبانی از ۱۲ نوع دیتابیس مختلف ، پشتیبانی از Named Parameters ، و چشم پوشی از مقدار کمی عقب ماندگی در سرعت نسبت به MySqli برنده این مسابقه است. اکثر آموزش های خارجی و سایت ها از PDO استفاده می کنند ، این هم یکی از مزیت ها هست (8 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .