آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

آمار سایت خانه وب در Alexa

کاشی زاده  9 سال پیش  9 سال پیش
+9 0

سلام،

حدودا یک ماه هست که خانه وب راه اندازی شده و پیشرفت خوبی هم در ربته بندی الکسا داشته .

در این تاپیک هم مثل تاپیک خانه اندروید آمار سایت در الکسا رو میتونید به صورت هفتگی بزنید تا روند پیشرفت سایت رو دوستان هم ببینند.

اولین آمار ثبت شده در این تاپیک رو هم خودم میزنم تا سال آینده وقتی به رتبه های خیلی پایین تر رسیدیم یادگاری باشه :)

.

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Ghost  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان .

رتبه سایت بد نیست . ولی باید بیاییم زیر هزار :)

رتبه ایران سایت uncomaster در حال حاضر 15,431 هست .

رتبه جهانی سایت uncomaster در حال حاضر 825,214 هست .

این آمار ها مال تاریخ 1394/01/22 شمسی هست .

اینم یک عکس از آمار سایت در Alexa :

برای دیدن تصویر کلیک کنید

باید توی ایران بیاییم زیر هزار :)

0 0
الکسا اصلا آمارش معتبر نیست. کلا از فکرش بیاید بیرون بهتره (9 سال پیش)
0 0
@Mr Mahdi اتفاقا آمارش کاملا معتبره!!! کی گفته معتبر نیست ! (9 سال پیش)
+1 0
با اجازتون من هفت ساله وب مسترم. اولا آمار الکسا اصلا دقیق نیست و از یک روش قدیمی یعنی نصب تولبار استفاده می کنه و حتی راحت میشه آمار فیک ایجاد کرد. به علاوه الان چند وقتی هست که خدمات الکسا پولی شده که دقیقا یعنی هرچی پول داشته باشی آمارت بهتره. اما سرویس های بهتری با خدمات خیلی بهتر مثل گوگل وبمستر وجود داره که دیگه استفاده از الکسا نیازی نیست (9 سال پیش)
0 0
ببخشید جسارت نباشه ولی وب مستر (اونم با یه تجربه ی 5 , 6 ساله)به کسی میگن که توانایی ساخت هر وبسایتی رو اون هم با دانش فردی خودش داشته باشه و از دیگران کمک نگیره !!! و اصولا یه وب مستر انقدر حرفه ای هست و انقدر بلد هست که نیاد و از همچین سایتهایی کدنویسی وب یاد بگیره !!! و خلاصه یه وب مستر انقدر بلد هست و پولدار هست ! :) و وقتش پره که توی سایتهای فارسی زبان به دنبال یادگیری نباشه!!! کسی هم وب مستره که php و javascript و خلاصه همه ی زبانای وب رو قورت بده! تمامی ما تازه در اوایل راهیم با توجه به سن پایینی که داریم (بچه ها تقریبا 20 و چند ساله هستند) , من هم نخواستم شما رو ناراحت کنم و واقعا و قلبا منظوری نداشتم فقط گفتم آمار سایت الکسا معتبره و چیزی نیست که الکی و از روی هوا بیاد رنکینگ سایتها رو بنویسه! (9 سال پیش)
+1 0
حرف های آقای Mr Mahdi تایید میشه. (9 سال پیش)
0 0
خیلی عذرخواهی می کنم و شرمنده همه دوستان هستم اما با توجه به لحن صریح و رک شما منم یه کم لحنم رو تغییر میدم: با استناد به دانشنامه ویکیپدیا درباره وب مستر is a person responsible for maintaining one or many websites به معنای ساده یعنی کسی که مدیریت یک یا چند سایت یا حتی وبلاگ رو بر عهده داره و وب مستری به طور کلی هیچ ربطی به سطح دانش طراحی وب نداره و فقط مربوط به مسئول بودن در قبال یک سایت هست. یعنی اگه شما برید و مثلا تو بلاگفا یک وبلاگ هم بسازید و ازش استفاده کنید وبمستر حساب میشید درضمن من درحدی سواد طراحی وب دارم که بتونم راحت یک سایت رو طراحی کنم و حتی در بخش طراحی UX سطح خودم رو حرفه ای میدونم درباره الکسا هم من که حرف از خودم در نمیارم. هیچ جای جهان آمار الکسا معتبر نیست و احتمالا تنها جای که اینهمه بهش اهمیت دادند همین ایرانه! دلیل اون هم نوع تبلیغات متفاوت ایران نسبت به جهان هست. خواهشا قبل از اینکه یه حرفی رو اینجا بنویسید اول یک دور توی اینترنت سرچ کنید تا خدای نکرده مثل الان دچار مشکل نشید و نگید حرف های من الکی هستند. امیدوار هستم که ناراحت نشده باشید و سطح دانشتون یک کم با این حرف های من بالا رفته باشه (9 سال پیش)
+1 0
درضمن ثبت نام توی چنین سایتی ،حتی اگه من عالم دهر هم بودم ،مطمئن باشید که برای من هیچ کسر شانی نداره چون اونقدر این آموزشها کامل هستند که نداشتن اونها واقعا به ضرر آدم هست (9 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .