آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

یک سایت چند هاست میزبان

سجاد  3 سال پیش  3 سال پیش
+1 0

سلام دوستان من یک سایت دارم که خیلی بهش در خواست صادر می شه و سنگین و کند شده میشه یک سایت داشت روی چند هاست ریختش ؟ که سنگین نشه سایت و تعداد پردازش هم بره بالا الان در لحظه 40 پردازش دارم ، مشکل من دیتابیس هست که اطلاعات چجوری ذخیره بشن وقتی از چند هاست استفاده میشه

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
libcode  3 سال پیش
0 0

سلام دوست عزیز ، نه. اصلاً نه تنها پیشنهاد نمیشه بلکه بسیار امنیت پایینی خواهد داشت و همچنین مدیریت سخت تری هم خواهد داشت .

بهتر است پلن هاست خود را ارتقاً دهید اگه از میزبان قدیمی ای هاست تهیه کردید (یعنی با سرور های قدیمی هاست تهیه کردید) یا میزبان را تغییر دهید که بهترین گزینه ها میزبان فا و ایران سرور هست (البته برای تهیه سرور ، ایران سرور پیشنهاد میشه) یا هاست خود را به سرور مجازی تغییر دهید که باید دانش سرور را نیز داشته باشید یا یکی که دانش سرور رو داشته باشه . (وقتی میگم دانش سرور یعنی باید یکی که دانشش در مدیریت و برنامه نویسی و هر کاری که برای امنیت سرور مهم هست رو انجام بده و حتی اگر حرفه ای باشه با یک سرور ساده هم میشه یک فروشگاه بزرگی رو اداره کنه که البته این شغل ثابت هست (یعنی مثل توسعه دهنده ی سایت یا طراح نیست که پروژه رو انجام بدن پولشون رو بگیرن برن(تازه اگه باگی نباشه و کارفرما هم راضی باشه و امکانات هم کامل(منظور از کامل میزان هزینه ی کارفرما هست). باید برای سرور پیشتیبانی صورت بگیره و حواسش باشه که خراب کاری پیش نیاد چون مسئولیت خیلی بزرگی هستش)).

در کل اگه سایت بزرگی دارید و تعداد کاربران زیاد هست (یعنی تعداد درخواست هم زیاد هست) بهتر هست که اول پلن را ارتقا بدهید و حتی اگر لازم هست میزبان خود را تغییر دهید. و اگر بازهم جوابگو نبود و کسی بود که دانش سرور داشته باشه و پشتیبانی رو به عهده بگیره بهتر هست که سرور مجازی تهیه کنید و اگر هم آنقدر بزرگ شد (تجارت شما (یعنی app هم دارید و سایت هم دارید) و نیروی پشتیبانی لازم برای توسعه و خدمات و...) باید سرور اختصاصی تهیه کنید. امیدوارم راهنمایی تون کرده باشم.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .