آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نحوه پیاده سازی یک ویرایشگر متنی شبیه tinymce در سایت و اندروید

Mato  3 سال پیش  3 سال پیش
+1 0

سلام دوستان.

1. من در قسمت سایت از ویرایشگر متن tinymce استفاده می کنم. از طرفی می خواهم در اپلیکیشن اندروید هم همین ویرایشگر را داشته باشم ولی نمیدانم این امکان وجود دارد  یا خیر؟

2. آیا نوشته هایی که با tinymce دریافت شده اند و در دیتابیس ذخیره شدند(با فرمت html)، قابلیت اجرای بدون نقص در اپلیکیشن اندروید رو دارا هستند؟

با تشکر فراوان

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
libcode  3 سال پیش
+1 0

 پاسخ صحیح

سلام دوست عزیز ، بله این امکان وجود دارد ، که می توان در قالب یک webview اطلاعات دریافت شده توسط json از webservice را نمایش داد. و بهتر است که اطلاعات به شکل responsive ذخیره شده باشد. می توانید امتحان کنید ، قطعاً شدنی هست.

اما روش دیگری هم هست که ، کمی سخت تره و از طریق از جدا کردن کد ها و اینکه چه تگی داره به چی دقیقاً اشاره میکنه یا با کمک ایدی آن تگ مانند اینکه title در یک تگ h1 نوشته شده و شما فقط متن داخل تگ را میخواهید ، پس با جدا کردن آنها و نمایش هرکدام میتوانید محتوا را زیبا تر نمایش دهید و همچنین تغییراتی را که میخواهید اعمال کنید. این روش به نظرم بهتره اما اگه فوری می خواهید روش اول بهتره.

+1 0
سلام. ممنون از پاسخ شما. اجازه بدین یکبار برداشت خودم را از متن شما بنویسم؛ در روش اول: من یک فایل html که ویرایشگر tinymce هم در آن تعبیه شده توسط json برای اندروید می فرستم و در اندروید توسط webview نمایش داده می شود و کاربران می توانند از این ویرایشگر استفاده کنند. از طرفی برای نمایش داده ای که توسط tinymce تولید شده و در دیتابیس ذخیره شده دوباره باید از webview در اندروید استفاده کنم. (3 سال پیش)
+1 0
بله و این لینک ها هم به شما کمک میکنه لینک و لینک و لینک و همچنین یک مثال مشابه لینک . (3 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .