آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سوال در مورد آموزش

علی لرد  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

سلام. من با این آموزش میتونم چه سایتی رو بسازم؟ من ویدیو هارو دیدم( و خریدم کامل) اما متوجه نشدم چه سایت هایی رو میشه ساخت؟ مثلا یک وبسایت شخصی-آموزشی که دارای بخش اخبار و ویدیو (درکنار بخش آموزش) رو میشه ساخت؟

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
یاسین  4 سال پیش
+2 0

با سلام

دوست عزیز مطالبی که در آموزش ها توسط استاد آقاجانی تدریس شده همونطور که خودشون می گن کافی هست تا شما هر وب سایتی رو بتونید بسازیم و واقعا هم اینطور هست ولی خب بعضی از پروژه نیاز به این داره که یه مقدار در موردش تحقیق کنید تا بفهمید چطور پیاده سازیشون کنید بهتره.و تجربه خیلی مهمه.

0 0
یه سوال، مثلا میشه با این آموزش ها یاد گرفت که یه دیتایی رو از یه سایت دیگه بخوانه و تو سایت خودمون نمایش بده؟ همچین چیزی یاد داده شده؟ اصلا ممکن هست؟ (4 سال پیش)
پاسخ به سوال 
یاسین  4 سال پیش
+1 0

مشخصا تمامی سوالات تو این آموزش جواب داده نشده و تمامی تکنولوژی های وب تو این آموزش تدریس نشده چون اولا اینطوری حجم آموزش فکر کنم از 1000 ساعت هم بیشتر بشه و ثانیا هیچ آموزشی نمی تونه تو حوزه IT و کامپیوتر این کارو انجام بده چون تقریبا هر سال شاهد ظهور تکنولوژی های جدیدتر هستیم.ولی خوب من می تونم این رو بگم که این آموزش پایه خوبی برای شروع وب هست.بقیه مسائل بستگی به خودتون داره.

در مورد سوالی که پرسیدی در آموزشهای در مورد عبارت منظم یا Regular expression در php صحبت شده یکی از راه حلهای سوالتون استفاده از Regular expression هست.

با تشکر


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .