آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

lamp یا laravel

majid  4 سال پیش  4 سال پیش
+1 0

سلام می خواهم برنامه نویسی وب رو یاد بگیرم می خواهستم ببینم lamp یا laravel کدوم بهتره چرا 

ممنون از راهنمایی 

 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
رامـــــین  4 سال پیش
0 0

اول lamp رو یاد بگیرید ، بعدا میشه لاراول رو یاد گرفت ولی در کل لاراول بهتر از lamp هست

پاسخ به سوال 
libcode  4 سال پیش
0 0

با سلام، اگر تازه دارید شروع میکنید بهتره که با laravel شروع کنید . این کار بستگی به هدف شما دارد اگر سایت شما امکاناتی مشابه سایت های دیگر دارد با laravel شروع به یاد گیری کنید و همان را ادامه دهید . اگر نه به دنبال framework اختصاصی هستید با آموزش lamp همین سایت شروع کنید. اینکه کدامیک برای شما بهتر است بستگی به هدف شما دارد.

laravel یک cms است که میتوانید با استفاده از آن هر نوع سایت مشابهی را که می بینید مثل pcdownload یا اکثر سایت ها رو میشه پیاده سازی کرد.

 

lampیک ساختار کاری یا همان framework است که با استفاده از آن هر سایتی را میتوان پیاده سازی کرد. اما نیاز به دانش زیاد و وقت زیاد و تلاش های فراوانی دارد. که به مرور زمان باید بیشتر و بیشتر آنرا گسترش دهید. و برای یک محصول انحصاری بسیار خوب و بهترین گزینه است .

پس همه چیز به شما بستگی دارد . ابتدا برای شروع قسمت های اول آموزش lamp رو دانلود و مطالعه کنید و اگر بازهم شک داشتید در همین جا سوال بپرسید. در ضمن یک نکته : اگر laravel را به خوبی یاد بگیرید و تجربه کسب کرده باشید موقع شروع یاد گیری آموزش های lamp کمک بسیار زیادی به شما میکند و باعث پیشی گرفتن شما می شود . و اگر بالعکس آموزش lamp را اول یادبگیرید بازهم به راحتی میتوانید laravel را یاد بگیرید . بازهم تاکید میکنم قسمت های رایگان آموزش lamp همین سایت را دانلود و مطالعه کنید. کمی باعث بازگشایی ذهن میشود.


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .