آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

Build.CPU_ABI

جواد صادقی بهمنی  4 سال پیش  4 سال پیش
0 0

سلام. این دستور Build.CPU_ABI که در اندروید استفاده میشه برای نمایش abi ،میخوام همینو تو php  نمایش بدم که ای بی آی دیوایس وصل شده به سرور چی هست.آخه زمانی که پروژه رو بیلد میکنم چندین apk برام بیلد میشه  با ای بی آی مختلف که هر کدوم با توجه به ای بی آی  گوشی روی همون گوشی نصب میشه.حالا میخوام زمان دانلود برنامه در سرور کنترل کنم که ای بی آی گوشی چیه و باتوجه به ای بی آی گوشی apk مربوط به آن  دانلود بشه.

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
libcode  4 سال پیش
0 0

سلام. کافیست در دیتابیس یک تیبل به وجود بیاورید و فیلد ها ip و apk_path رو بسازید با مقادیر رشته ای (text یا varchar) و از آن طریق داده ها را درج یا تصحیح یا دریافت کنید. 

البته این روش شما که هر ip به یک device و به ازای هر ip یک اپلیکیشن کامپایل می شود کاملاً غلط است و باید از روش دیگری device ها را جدا کنید و اصلاً هم از ip نباید استفاده کنید چون هر لحظه ممکن است عوض شود پس باید id هر دستگاه را دریافت کنید. و در یک apk آنها را جدا کنید و اگر این که هر apk جداگانه کاری متفاوت انجام دهد بازهم در آن صورت اشتباه است و باید کالاً روش خود را تغییر دهید . چون کنترل و توسعه تقریباً غیر ممکن است.

0 0
ببخشید متوجه نشدم.من میخوام زمانی که گوشی به سایت وصل میشه ورژن گوشی یعنی x86 یا x64 یا هر ورژنی که هست رو بهم نشون بده. (4 سال پیش)
0 0
آهان معذرت میخوام من فکر کردم میگید به ازای هر ip یک apk میسازید. (4 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .